Üzemanyagellátás
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
A plombálthoz ne nyúlj!!!!!
Az gyárilag műszerrel van belőve. Addig jó míg nem állítják.
Az gyárilag műszerrel van belőve. Addig jó míg nem állítják.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
1.: szerintem elég 1x föltenni a kérdést, szerencsére nincs olyan kemény "cenzúra" ittHaPi írta:Hello!
Valószínűleg a 250-es ETZ-m benzinben dús keveréket kap, mivel melegben szarabul megy, ill. ebben a hőségben le is áll. Hűvösebb időben és indításnál szépen indul és húz is. 30N3-1 karbi van benn, mint a 251-ben. Nem tudom, hogy mért valószínűleg, mert 1989-es gyártású és/vagy elektronikus a gyújtása. Vagy esetleg ki lett cserélve Az alajárat állító csavar gyárilag le van plombálva egy műanyaggal és sztem nem is nyúltak még hozzá. Néztem a 251-es leírásában, hogy 2,5 és 3,5 között kell kicsavarva lennie a benzin-levegő csavarnak, de melegben nem jó. Most a súbertű a legalsó álásban van, tehát a legfelső bevágásnál van berakva a tartólemez és 1,5 van kicsavarva a benzin-levegő. Csak így tudtam vele haza jönni. Induláskor 2,5 volt kicsavarva és szépen ment, míg nem lett forró.
Hogy lehetne megoldani a problémát Esetleg használna, ha állítanák az alapjárati csavaron is vagy vegyek egy gyári 250-hez való karbit
Válaszokat várom és köszönöm
Üdv.
U.i.. pls vki írjon.
2.: a nagyobbik csavart is próbáld állítani, nekem az segített, mikor bejött ez a rohadt hőség, de én az alapjáratot találtam túl magasnak. Az enyém is csatos karbi ugye, a tű felülről a második rovátkában van, ha jól emlékszem.
Az üresjárási keverékcsavart tekertem beljebb, majd belőttem az alapjáratot.
Re: Üzemanyagellátás
Segítségeteket kérem. Menet közben elkezdett rángatni és megállt. Betoltam, és elindult, majd kb 300 m után megint 2 durranást követően leállt.2 percet vártam kb és megint betoltam, utána ment normálisan , ez talán azért lehetett mert kevés volt benne a benzin? kb 1,5 liter volt benne vagy talán a durranás miatt a gyujtással lehet gond?
Re: Üzemanyagellátás
Segítségeteket kérem. Menet közben elkezdett rángatni és megállt. Betoltam, és elindult, majd kb 300 m után megint 2 durranást követően leállt.2 percet vártam kb és megint betoltam, utána ment normálisan , ez talán azért lehetett mert kevés volt benne a benzin? kb 1,5 liter volt benne vagy talán a durranás miatt a gyujtással lehet gond?
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
smate írta:tegnap túlhúztam a karburátor tartó bilincsét és az egyik fele elpattant, ezt lehet más bilincsel pótolni ? a ts 125-ös karburátorában van tömítés(az úszóház fedele és a karburátor teste között) vagy olyan mint a hengerfej ?
Van tömítés a karbiház fedél alatt.Megvan adva a magassága is hogy mennyinek kell lenni, különben nem lesz jó a benzinszint.
MZ TS 150 sportvarázs
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az 170 fok körül van (magyarul kb a fele nyitott, fele nem. így is? ) . Nekem is annyi...Máté írta:Pontos szöget nem tudok mondani, de ugyanannyi mint amennyi a megszakító bütykön is.Alfa írta:A tárcsád nyitásszöge (az a szög ahol nincs anyag) mennyi?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Pontos szöget nem tudok mondani, de ugyanannyi mint amennyi a megszakító bütykön is.Alfa írta:A tárcsád nyitásszöge (az a szög ahol nincs anyag) mennyi?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Holnap fogok tudni segíteni, mert csinálok egy új tárcsát az optóshoz Sub-ee hivatalos szögméretei alapján. Ha a probléma megszűnik, a gyújtással volt a gond, ha nem, akkor lejjebb rakom 1 el és megnézem úgy is, és akkor már szinte biztos hogy az üzemanyagellátás nem frankó valahol.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ja és még annyit az előzőhöz hogy a gyertyakép az véleményem szerint egész jónak tűnik.
A motor viselkedése az hasonló mint amit Alfa irt a sajátjáról.
Egész 4-ig kipörgethető szépen,viszont 5-ben csak nagyon lassan veszi a fordulatot 4000 felett.
Ugyanott tartva a gázkart komótosan növekszik a fordulat.
Ez mire utal???
Gyújtásom precizen beállitva(elektronikus)mérőórával.
A motor viselkedése az hasonló mint amit Alfa irt a sajátjáról.
Egész 4-ig kipörgethető szépen,viszont 5-ben csak nagyon lassan veszi a fordulatot 4000 felett.
Ugyanott tartva a gázkart komótosan növekszik a fordulat.
Ez mire utal???
Gyújtásom precizen beállitva(elektronikus)mérőórával.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Hello!
Valószínűleg a 250-es ETZ-m benzinben dús keveréket kap, mivel melegben szarabul megy, ill. ebben a hőségben le is áll. Hűvösebb időben és indításnál szépen indul és húz is. 30N3-1 karbi van benn, mint a 251-ben. Nem tudom, hogy mért valószínűleg, mert 1989-es gyártású és/vagy elektronikus a gyújtása. Vagy esetleg ki lett cserélve Az alajárat állító csavar gyárilag le van plombálva egy műanyaggal és sztem nem is nyúltak még hozzá. Néztem a 251-es leírásában, hogy 2,5 és 3,5 között kell kicsavarva lennie a benzin-levegő csavarnak, de melegben nem jó. Most a súbertű a legalsó álásban van, tehát a legfelső bevágásnál van berakva a tartólemez és 1,5 van kicsavarva a benzin-levegő. Csak így tudtam vele haza jönni. Induláskor 2,5 volt kicsavarva és szépen ment, míg nem lett forró.
Hogy lehetne megoldani a problémát Esetleg használna, ha állítanák az alapjárati csavaron is vagy vegyek egy gyári 250-hez való karbit
Válaszokat várom és köszönöm
Üdv.
U.i.. pls vki írjon.
Valószínűleg a 250-es ETZ-m benzinben dús keveréket kap, mivel melegben szarabul megy, ill. ebben a hőségben le is áll. Hűvösebb időben és indításnál szépen indul és húz is. 30N3-1 karbi van benn, mint a 251-ben. Nem tudom, hogy mért valószínűleg, mert 1989-es gyártású és/vagy elektronikus a gyújtása. Vagy esetleg ki lett cserélve Az alajárat állító csavar gyárilag le van plombálva egy műanyaggal és sztem nem is nyúltak még hozzá. Néztem a 251-es leírásában, hogy 2,5 és 3,5 között kell kicsavarva lennie a benzin-levegő csavarnak, de melegben nem jó. Most a súbertű a legalsó álásban van, tehát a legfelső bevágásnál van berakva a tartólemez és 1,5 van kicsavarva a benzin-levegő. Csak így tudtam vele haza jönni. Induláskor 2,5 volt kicsavarva és szépen ment, míg nem lett forró.
Hogy lehetne megoldani a problémát Esetleg használna, ha állítanák az alapjárati csavaron is vagy vegyek egy gyári 250-hez való karbit
Válaszokat várom és köszönöm
Üdv.
U.i.. pls vki írjon.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Kedves TS 250/1 tipustársak!
Rajtam kivűl kinek van még a /1-ében BING karbi?
Kiváncsi lennék a súber beállitásra,fuvókákra illetve a működésére.Irigykedve olvasom a 300-asok tapasztalatait!
Valamit vagy én csinálok rosszul vagy a /1-ből sosem lesz fogyasztóbajnok
Nekem akkor evett 5l alatt amikor a legalacsonyabbra volt téve a tű(legszegényebb).
Viszont sikerült is megragasztanom
Most bejáratos a moci,a tűt 1-el tettem a legdúsabb alá.
Van vagy 6,5-7 l fogyasztásom kb.Pontosan még nem mértem le mert nem mentem annyit,csak abból gondolom hogy a múltkor is amikor a teljesitmény túrán mentünk akkor Polgárdin tartalékra kellett raknom,aztán a falu végén lévő kuton tankoltam pontosan 10 litert.Utána Érdnél taliztunk és Siófok előtt már megint tartalékra kellett raknom.Ez durván 150-160 km.Nem is mertem megkockáztatni hogy még a kompig sem érjek el pont én aki intézi a kompot,ezért is álltam ki tankolni a városban.Gondolom ezt akkor páran nem is értették
Na hát ezért álltam ki.
Szóval /1-es társak!
Kinek mi a tapasztalata,beállitása,fogyasztása?
Akinek BVF karbija van,az is érdekelne.
Rajtam kivűl kinek van még a /1-ében BING karbi?
Kiváncsi lennék a súber beállitásra,fuvókákra illetve a működésére.Irigykedve olvasom a 300-asok tapasztalatait!
Valamit vagy én csinálok rosszul vagy a /1-ből sosem lesz fogyasztóbajnok
Nekem akkor evett 5l alatt amikor a legalacsonyabbra volt téve a tű(legszegényebb).
Viszont sikerült is megragasztanom
Most bejáratos a moci,a tűt 1-el tettem a legdúsabb alá.
Van vagy 6,5-7 l fogyasztásom kb.Pontosan még nem mértem le mert nem mentem annyit,csak abból gondolom hogy a múltkor is amikor a teljesitmény túrán mentünk akkor Polgárdin tartalékra kellett raknom,aztán a falu végén lévő kuton tankoltam pontosan 10 litert.Utána Érdnél taliztunk és Siófok előtt már megint tartalékra kellett raknom.Ez durván 150-160 km.Nem is mertem megkockáztatni hogy még a kompig sem érjek el pont én aki intézi a kompot,ezért is álltam ki tankolni a városban.Gondolom ezt akkor páran nem is értették
Na hát ezért álltam ki.
Szóval /1-es társak!
Kinek mi a tapasztalata,beállitása,fogyasztása?
Akinek BVF karbija van,az is érdekelne.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A tárcsád nyitásszöge (az a szög ahol nincs anyag) mennyi?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is 300-as a gép és nekem is opto gyújtásom van (kb egy két héttel lett hamarabb kész mint a tied) 2,8-as előgyújtással. Nekem 135-ös főfúvóka van benne és a tű a legdúsabb keveréktől eggyel szegényebbre van állítva. Nekem így baromi jól megy és a fogyasztás is jó. (két személlyel megpakolva 95 100as utazótempóval 4,3 liter)Alfa írta:Nah végre sikerült beállítani mérőórával az optós gyújtást. 3 mm-re. A következő történik:
Tű a 2. legdúsabb állásban. A motor egyenletes sebességen gyönyörűen megy, a motorfék szinte már nem is mz , annyira sima, nem rángat, satöbbi. pl 40 el 5.ben tudok vele tartósan rángatás nélkül menni. Viszont gyorsításnál gondolkodik, ha hirtelen nagy gázt húzok neki, nem ugrik olyan hirtelen, hanem késve követi a gázreakció, de szépen begyorsul utána, és szépen kiforog 6000 fölé 4.ben is (5.ben nemtom, egy rövid szakasz van csak a közelben ahol 90 a sebességhatár). Igazi túrás - csopperes viselkedés .
Tű a 3. legdúsabb állásban (tehát 1 el szegényebben mint az előbb). A motor motorféken rángat, mint szokásos, kis gázon néha becsörög, berángat, ám a gyorsulása sokkal intenzívebb mint az előzőben. Szintén elég jól kiforog itt is, azzal nincs gond, bár nem olyan messzire. Nagy fordulaton néha itt is becsörög.
Na most, a célom az lenne h gyorsuljon is egy elfogadható mértékben (tehát nagy gázra ne bemélyüljön a hangja és késéssel kövesse), de motorféken se rángasson (annyira, kicsi belefér). Úgy tudom, ezek a karbik hirtelen gázadáskor túldúsítanak (ez megmagyarázná: nem tudja a sok üzemanyagot feldolgozni olyan hirtelen, azért nem ugrik), gázelvételkor meg szegényítenek. Ebből arra következtetek (?), hogy az egyik állás gyorsításnál túl sok neki (konstans sebességen még épp nem, de gázadáskor már igen, gázelvételkor meg épp nem kevés), a másik meg túl kevés, kivéve gyorsításkor ahol túldúsít és így pont jó.
A dús állásban akarom hagyni, mert az mindenhol jó kivéve a gyorsítást, és egy picit szegényíteni kéne. Szerintem 145 főfúvóka van benne, ezt 140 re levéve lehet jó? 300as a gép. Aki már tesztelt ilyet, 1 tűállás csökkentés hány méretcsökkentésnek felel meg kb?
Máté
Re: Üzemanyagellátás
tegnap túlhúztam a karburátor tartó bilincsét és az egyik fele elpattant, ezt lehet más bilincsel pótolni ? a ts 125-ös karburátorában van tömítés(az úszóház fedele és a karburátor teste között) vagy olyan mint a hengerfej ?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nah végre sikerült beállítani mérőórával az optós gyújtást. 3 mm-re. A következő történik:
Tű a 2. legdúsabb állásban. A motor egyenletes sebességen gyönyörűen megy, a motorfék szinte már nem is mz , annyira sima, nem rángat, satöbbi. pl 40 el 5.ben tudok vele tartósan rángatás nélkül menni. Viszont gyorsításnál gondolkodik, ha hirtelen nagy gázt húzok neki, nem ugrik olyan hirtelen, hanem késve követi a gázreakció, de szépen begyorsul utána, és szépen kiforog 6000 fölé 4.ben is (5.ben nemtom, egy rövid szakasz van csak a közelben ahol 90 a sebességhatár). Igazi túrás - csopperes viselkedés .
Tű a 3. legdúsabb állásban (tehát 1 el szegényebben mint az előbb). A motor motorféken rángat, mint szokásos, kis gázon néha becsörög, berángat, ám a gyorsulása sokkal intenzívebb mint az előzőben. Szintén elég jól kiforog itt is, azzal nincs gond, bár nem olyan messzire. Nagy fordulaton néha itt is becsörög.
Na most, a célom az lenne h gyorsuljon is egy elfogadható mértékben (tehát nagy gázra ne bemélyüljön a hangja és késéssel kövesse), de motorféken se rángasson (annyira, kicsi belefér). Úgy tudom, ezek a karbik hirtelen gázadáskor túldúsítanak (ez megmagyarázná: nem tudja a sok üzemanyagot feldolgozni olyan hirtelen, azért nem ugrik), gázelvételkor meg szegényítenek. Ebből arra következtetek (?), hogy az egyik állás gyorsításnál túl sok neki (konstans sebességen még épp nem, de gázadáskor már igen, gázelvételkor meg épp nem kevés), a másik meg túl kevés, kivéve gyorsításkor ahol túldúsít és így pont jó.
A dús állásban akarom hagyni, mert az mindenhol jó kivéve a gyorsítást, és egy picit szegényíteni kéne. Szerintem 145 főfúvóka van benne, ezt 140 re levéve lehet jó? 300as a gép. Aki már tesztelt ilyet, 1 tűállás csökkentés hány méretcsökkentésnek felel meg kb?
Tű a 2. legdúsabb állásban. A motor egyenletes sebességen gyönyörűen megy, a motorfék szinte már nem is mz , annyira sima, nem rángat, satöbbi. pl 40 el 5.ben tudok vele tartósan rángatás nélkül menni. Viszont gyorsításnál gondolkodik, ha hirtelen nagy gázt húzok neki, nem ugrik olyan hirtelen, hanem késve követi a gázreakció, de szépen begyorsul utána, és szépen kiforog 6000 fölé 4.ben is (5.ben nemtom, egy rövid szakasz van csak a közelben ahol 90 a sebességhatár). Igazi túrás - csopperes viselkedés .
Tű a 3. legdúsabb állásban (tehát 1 el szegényebben mint az előbb). A motor motorféken rángat, mint szokásos, kis gázon néha becsörög, berángat, ám a gyorsulása sokkal intenzívebb mint az előzőben. Szintén elég jól kiforog itt is, azzal nincs gond, bár nem olyan messzire. Nagy fordulaton néha itt is becsörög.
Na most, a célom az lenne h gyorsuljon is egy elfogadható mértékben (tehát nagy gázra ne bemélyüljön a hangja és késéssel kövesse), de motorféken se rángasson (annyira, kicsi belefér). Úgy tudom, ezek a karbik hirtelen gázadáskor túldúsítanak (ez megmagyarázná: nem tudja a sok üzemanyagot feldolgozni olyan hirtelen, azért nem ugrik), gázelvételkor meg szegényítenek. Ebből arra következtetek (?), hogy az egyik állás gyorsításnál túl sok neki (konstans sebességen még épp nem, de gázadáskor már igen, gázelvételkor meg épp nem kevés), a másik meg túl kevés, kivéve gyorsításkor ahol túldúsít és így pont jó.
A dús állásban akarom hagyni, mert az mindenhol jó kivéve a gyorsítást, és egy picit szegényíteni kéne. Szerintem 145 főfúvóka van benne, ezt 140 re levéve lehet jó? 300as a gép. Aki már tesztelt ilyet, 1 tűállás csökkentés hány méretcsökkentésnek felel meg kb?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
köszi
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Na látod lassan meglesz ott minden bibi. Ezért nem indult,mert fennmaradt a tű!smate írta:most nem mozog annyira nehézkesen már de még mindig felakad, benyomva marad. amikor visszaraktam beindítottam ment amikor húztam neki de utána folyamatosan ment vissza a fordulatszám majd megállt a motor, az újra indítás nem sikerült, megint vákuumos lett
a szelepet benzinbe raktam mozgattam is benne a tűjét is (mielőtt kipróbáltam a motorban). láttam rajta egy kis patinát, ha sósavba raknám lenne a belsejében olyan dolog ami ezt nem bírná vagy tejesen réz az egész ?
Patinától nem hiszem hogy akadna.Esetleg már elkopott félre és azért akad.
Vegyél újat nem egy nagy pénz.
Tanksapkának a közepén meg van egy lyuk azt kell kitisztitani.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Hello!
Valószínűleg a 250-es ETZ-m benzinben dús keveréket kap, mivel melegben szarabul megy, ill. ebben a hőségben le is áll. Hűvösebb időben és indításnál szépen indul és húz is. 30N3-1 karbi van benn, mint a 251-ben. Nem tudom, hogy mért valószínűleg, mert 1989-es gyártású és/vagy elektronikus a gyújtása. Vagy esetleg ki lett cserélve Az alajárat állító csavar gyárilag le van plombálva egy műanyaggal és sztem nem is nyúltak még hozzá. Néztem a 251-es leírásában, hogy 2,5 és 3,5 között kell kicsavarva lennie a benzin-levegő csavarnak, de melegben nem jó. Most a súbertű a legalsó álásban van, tehát a legfelső bevágásnál van berakva a tartólemez és 1,5 van kicsavarva a benzin-levegő. Csak így tudtam vele haza jönni. Induláskor 2,5 volt kicsavarva és szépen ment, míg nem lett forró.
Hogy lehetne megoldani a problémát Esetleg használna, ha állítanák az alapjárati csavaron is vagy vegyek egy gyári 250-hez való karbit
Válaszokat várom és köszönöm
Üdv.
Valószínűleg a 250-es ETZ-m benzinben dús keveréket kap, mivel melegben szarabul megy, ill. ebben a hőségben le is áll. Hűvösebb időben és indításnál szépen indul és húz is. 30N3-1 karbi van benn, mint a 251-ben. Nem tudom, hogy mért valószínűleg, mert 1989-es gyártású és/vagy elektronikus a gyújtása. Vagy esetleg ki lett cserélve Az alajárat állító csavar gyárilag le van plombálva egy műanyaggal és sztem nem is nyúltak még hozzá. Néztem a 251-es leírásában, hogy 2,5 és 3,5 között kell kicsavarva lennie a benzin-levegő csavarnak, de melegben nem jó. Most a súbertű a legalsó álásban van, tehát a legfelső bevágásnál van berakva a tartólemez és 1,5 van kicsavarva a benzin-levegő. Csak így tudtam vele haza jönni. Induláskor 2,5 volt kicsavarva és szépen ment, míg nem lett forró.
Hogy lehetne megoldani a problémát Esetleg használna, ha állítanák az alapjárati csavaron is vagy vegyek egy gyári 250-hez való karbit
Válaszokat várom és köszönöm
Üdv.
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Üzemanyagellátás
Azzal nem tom mit kéne csinálni vmi retek lehet benne ha szorul. De ha benzinnel meg levegővel nem jön ki akkor nem tom mi lehet benne.smate írta:ok, köszi, és a tűszelep ?
Re: Üzemanyagellátás
ok, köszi, és a tűszelep ?
- Seri19
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 157
- Csatlakozott: 2009.10.21. 02:00
- MZ-d típusa: MZ Etz 251
- Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület
Re: Üzemanyagellátás
Ha a tankban van a vákum akkor a tanksapka van tele retekkel és nem kap levegőt. Elvileg van rajta egy kis luk. Ahol be tud menni a levegő a tankba, nekem a simson csinálta ugyan ezt.smate írta:most nem mozog annyira nehézkesen már de még mindig felakad, benyomva marad. amikor visszaraktam beindítottam ment amikor húztam neki de utána folyamatosan ment vissza a fordulatszám majd megállt a motor, az újra indítás nem sikerült, megint vákuumos lett
a szelepet benzinbe raktam mozgattam is benne a tűjét is (mielőtt kipróbáltam a motorban). láttam rajta egy kis patinát, ha sósavba raknám lenne a belsejében olyan dolog ami ezt nem bírná vagy tejesen réz az egész ?
Re: Üzemanyagellátás
most nem mozog annyira nehézkesen már de még mindig felakad, benyomva marad. amikor visszaraktam beindítottam ment amikor húztam neki de utána folyamatosan ment vissza a fordulatszám majd megállt a motor, az újra indítás nem sikerült, megint vákuumos lett
a szelepet benzinbe raktam mozgattam is benne a tűjét is (mielőtt kipróbáltam a motorban). láttam rajta egy kis patinát, ha sósavba raknám lenne a belsejében olyan dolog ami ezt nem bírná vagy tejesen réz az egész ?
a szelepet benzinbe raktam mozgattam is benne a tűjét is (mielőtt kipróbáltam a motorban). láttam rajta egy kis patinát, ha sósavba raknám lenne a belsejében olyan dolog ami ezt nem bírná vagy tejesen réz az egész ?
Re: Üzemanyagellátás
azt még nem néztem meg, de köszi
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Egyébként levett alsórésznél,amikor az úszó lóg lefelé,akkor jön a benzin nyitott csapnál????smate írta:a tűszelep nehézkesen mozog ezt hogy tísztítsam, hogy könnyedén járjon ?
Kiszeded az úszót.majd a tűszelepet kicsavarod(menetes).Utána szépen kicsavarod a fuvókát és mindent átmosol benzinben,kifujod levegővel és kész.Összerak,kipróbál.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
a tűszelep nehézkesen mozog ezt hogy tísztítsam, hogy könnyedén járjon ?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Igen.Az úszó zárja illetve nyitja.smate írta:köszi, a tűszelep ami az úszó alatt van ?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
köszi, a tűszelep ami az úszó alatt van ?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Tűszelep koszos.Vagy úszó fennakad.smate írta:ha nincs rádugva a karbira akkor folyik belőle a benzin
Vedd le a karbi alját és úgy nyisd rá a csapot.Ha nem folyik a benya akkor tűszelep.Ha folyik,akkor tedd vissza az alját a karbinak és csak úgy kézzel fogd oda.Nyisd ki a csapot,várj 5-10 mp-et,zárd el a csapot,vedd le az alját a karbinak és nézd meg van-e benne benzin és mennyi?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
ha nincs rádugva a karbira akkor folyik belőle a benzin
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Kapd le a benzincsapot és tisztísd ki valahol el van tönődve szerintem majd próbáld utána úgy hogy nem rakod rá a tanksapkát.smate írta:kössz, nincs hézagolóm, fejlemények:
amikor fecskendővel belenyomtam a benzint akkor járt, tehát a szikra jó
a tanksakpka nehezen szedhető lehet azért mert amikor rádugom a csap csövét a karbira és megynyitom tartalékon sem folyik bele a benzin, a tanksakpka vákuum miatt jön le nehezen
amikor beindítottam és húztam neki gázt( akkor amikor fecskendőztem) akkor sem szívta a benzint
most ilyenkor mit is kéne csinálni ?
Üdv.:Robi
Re: Üzemanyagellátás
kössz, nincs hézagolóm, fejlemények:
amikor fecskendővel belenyomtam a benzint akkor járt, tehát a szikra jó
a tanksakpka nehezen szedhető lehet azért mert amikor rádugom a csap csövét a karbira és megynyitom tartalékon sem folyik bele a benzin, a tanksakpka vákuum miatt jön le nehezen
amikor beindítottam és húztam neki gázt( akkor amikor fecskendőztem) akkor sem szívta a benzint
most ilyenkor mit is kéne csinálni ?
amikor fecskendővel belenyomtam a benzint akkor járt, tehát a szikra jó
a tanksakpka nehezen szedhető lehet azért mert amikor rádugom a csap csövét a karbira és megynyitom tartalékon sem folyik bele a benzin, a tanksakpka vákuum miatt jön le nehezen
amikor beindítottam és húztam neki gázt( akkor amikor fecskendőztem) akkor sem szívta a benzint
most ilyenkor mit is kéne csinálni ?
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Üzemanyagellátás
smate: horhaus mondja jól. Szerintem üsd összébb a szikraközt, az sokszor csodákat művel.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Van hogy kint van szikra, de nyomás alatt már nincs.smate írta:hát megvettem beraktam, nem indult, szikra is volt meg benzin
ilyenkor mi van ? rosszul kever ?
Jártam már én is úgy, hogy szép szikra volt, mégsem indult. Az új gyertya segített.
Re: Üzemanyagellátás
jó ötlet, kössz
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Próbáld meg azt hogy egy fecskendóbe kevés benzint felszívsz és azt a belenyomod a gyertya luklyán át és rugdosod kicsit (persze úgy hogy a gyertya benne van )és ha nem is pöffen egyáltalán semmi akkor nem a karbival van a gond szerintem.smate írta:egyáltalán nem indul be nem is tutadtam beállítani
Re: Üzemanyagellátás
egyáltalán nem indul be nem is tutadtam beállítani
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Ha a karbi úgy lett beállítva, hogy rajta volt a levegőszűrő, most akár túl szegény is lehet a keverék.
Re: Üzemanyagellátás
az mért lenne baj ? mert piszkos a levegő ? bár én nem értek annyira ehez de kipróbálom
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Akkor lehet az a baj hogy nincs rajta :dsmate írta:a légszűrőben friss a betét, de nincs is rajta ,mert még nem indul és így sokkal könnyebb szétszerelni
Re: Üzemanyagellátás
a légszűrőben friss a betét, de nincs is rajta ,mert még nem indul és így sokkal könnyebb szétszerelni
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Levegőszürő nincs eldugulva?Az is okoz ilyen meglepetést!smate írta:hát megvettem beraktam, nem indult, szikra is volt meg benzin
ilyenkor mi van ? rosszul kever ?
Re: Üzemanyagellátás
hát megvettem beraktam, nem indult, szikra is volt meg benzin
ilyenkor mi van ? rosszul kever ?
ilyenkor mi van ? rosszul kever ?
Re: Üzemanyagellátás
köszi
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
inkább szerezz be egy új úszót
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
köszi megpróbálom, mit forrasszak össze? az úszóban kell lenni folyadéknak ? amikor kivettem az úszót és alaposan áttörölgettem és később megnélztem akkor újra volt rajta vmi folyadék csepp valószinűleg benzin ,de aznap már semmit nem éreztem a benzinszagon kívűl
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
az úszó.
jobb lenne ha vennél helyette bele egy újat, vagy ha ez perpill nemmegy akkor forrasztópisztollyal forrasszd össze.
jobb lenne ha vennél helyette bele egy újat, vagy ha ez perpill nemmegy akkor forrasztópisztollyal forrasszd össze.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
helló most vettem egy ts 125-öst és valami gebasz van a karbival , akikor kivettem kitisztítottam leengedtem belőle a benzint majd visszaraktam beindult a motor,de miután leállítottam és újra akartam indítani nem indult. volt benne olyan h az úszó egyik tartója le volt törve azt redróttal kijavítottam majd rögzítettem h ne mozogjon össze vissza de az úszó is szabadon járjon akadás nélkül a szelepeket kitísztítottam mi lehet a baj ?
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
kupossagForrest írta:A C3, C5, C6 mit jelent síbertűknél?
C3- TS125;
C5- ES250/2, TS250;
C6- TS250/1
A viz szalad, a kő marad!
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Üzemanyagellátás
A C3, C5, C6 mit jelent síbertűknél?
C3- TS125;
C5- ES250/2, TS250;
C6- TS250/1
C3- TS125;
C5- ES250/2, TS250;
C6- TS250/1
- kobra
- Alapító tag
- Hozzászólások: 955
- Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)
Re: Üzemanyagellátás
2. mért adat az új Bing karbival. 3,9l/100km.
Sajnos az elől hátul 3.50 es Enduro gumi az sokat tesz rá-..
De sztem egész jó.
Sajnos az elől hátul 3.50 es Enduro gumi az sokat tesz rá-..
De sztem egész jó.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég