Én is most csináltam meg a kuplungomat a 251-en.
Berúgni be lehetett, de menet közben sokszor megcsúszott. Gyakorlatilag csak 4000 alatt, és max harmad gázt húzva tudtam csak közlekedni.
Nekem a hiba oka az volt, hogy valószínűleg az előző tulaj valamikor rosszul állíthatta be, és csúszott neki folyamatosan. A lamellák nem voltak kopottak (2.85-2,90mm), de üvegesre voltak égve, az acéllamellák pedig elkékülve és meghullámosodva
Szóval nekem minden lamellát cserélni kellett (acélt is), így elég húzós volt.
De ha már lent volt a kuplungom, egyúttal becsiszoltam az alátéteket is, így a rettenetes kerregést okozó 0.28mm-es belsőmenetsző-holtjátékomat levittem 0.07mm körülre
Úgyhogy most állat, végre nem csúszik, meg nem is kerreg
Ár: "ferodolos" lamella szett 1200 Ft, nem rossz csak be kellett csiszolni méretre (kb fél óra)
acéllamella 1000/db, 4 kellett belőle.
Kell még egy kuplunglehúzó is, ha még nincs ilyened az 7-800Ft körül van.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse