Tuning
- tothszilard
- biciklis
- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2008.01.29. 16:37
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: Zala
Re: Etz 1??
Köszi, lusta voltam megmérni, de elhiszem neked. Köszönöm az infót, akkor marad az 56,5-ös. Amíg el nem kopik.
Andrei írta:58-as az utolsó dugattyú kis etz-be, ez 155 köbcenti körül van, ettõl nagyobbra hiába fúrod, egyrészt nincs bele dugattyú, másrészt túlzottan elvékonyodik a hüvely és elrepedhet, jah, és egy esetleges hibánál amin megsérül a hengerfal, dobhatod el mert nem lesz hova fúrni...
tothszilard írta:Bocsánat,
az elõzõ két hozzászólás az enyémek voltak, csa kelfelejtettem kijelentkezni a kolega profiljából.
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Etz 1??
58-as az utolsó dugattyú kis etz-be, ez 155 köbcenti körül van, ettõl nagyobbra hiába fúrod, egyrészt nincs bele dugattyú, másrészt túlzottan elvékonyodik a hüvely és elrepedhet, jah, és egy esetleges hibánál amin megsérül a hengerfal, dobhatod el mert nem lesz hova fúrni...
tothszilard írta:Bocsánat,
az elõzõ két hozzászólás az enyémek voltak, csa kelfelejtettem kijelentkezni a kolega profiljából.
gabesz11 írta:Kolegák,
gondolom sokan kérdezték már, de én is felteszem a kérdést. Ugyebár a 250es Tz-t fel lehet furni 300köré, akkor a 125öst meddig? Bambi mester nem foglalkozik a 125ösök felfúrásával? Esetleg valaki mást nem tudtok aki ért hozzá és kicsit meg tudná peckelni?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- molcsaba
- Paparazzi
- Hozzászólások: 1407
- Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
- Tartózkodási hely: Pécel
KISSS gépén valahova középre van hegesztve. Keresek képet hozzá, ha sikerül.Raven írta:Sziasztok!
Némi infóra lenne szükségem. A fejembe vettem, hogy az oldaltámaszt a hátsó kerék mellõli nyomorult helyrõl át kéne rakni valahova a közepére.
Van akinek ez így van megoldva? Szeretnék valami vizuális élményanyagot magaménak tudhatni errõl, vagy legalább ötleteket szeretnék a megvalósításra. Köszi!
A lényeg, hogy egyedi. Találtam egy másik képet! Ha van kedved, nézegesd a túraképeket.
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
- tothszilard
- biciklis
- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2008.01.29. 16:37
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: Zala
Re: Etz 1??
Bocsánat,
az elõzõ két hozzászólás az enyémek voltak, csa kelfelejtettem kijelentkezni a kolega profiljából.
az elõzõ két hozzászólás az enyémek voltak, csa kelfelejtettem kijelentkezni a kolega profiljából.
gabesz11 írta:Kolegák,
gondolom sokan kérdezték már, de én is felteszem a kérdést. Ugyebár a 250es Tz-t fel lehet furni 300köré, akkor a 125öst meddig? Bambi mester nem foglalkozik a 125ösök felfúrásával? Esetleg valaki mást nem tudtok aki ért hozzá és kicsit meg tudná peckelni?
Etz 1??
Kolegák,
gondolom sokan kérdezték már, de én is felteszem a kérdést. Ugyebár a 250es Tz-t fel lehet furni 300köré, akkor a 125öst meddig? Bambi mester nem foglalkozik a 125ösök felfúrásával? Esetleg valaki mást nem tudtok aki ért hozzá és kicsit meg tudná peckelni?
gondolom sokan kérdezték már, de én is felteszem a kérdést. Ugyebár a 250es Tz-t fel lehet furni 300köré, akkor a 125öst meddig? Bambi mester nem foglalkozik a 125ösök felfúrásával? Esetleg valaki mást nem tudtok aki ért hozzá és kicsit meg tudná peckelni?
Üdv,
nekem is 150es a hengerem. Cserélned kell a hengerfejet, vagy hozzá kell alakítani. Karbi maradhat, de a legjobban sokminden befolyásolja a motort majd. Ilyenek például a légszûrõ, kipuff, fõfuvóka. Én sokat tesztelgettem, ha gondolom valahol leírhatom neked milyen eredményekkel. Persze nem tuningolgattam agyom, csak próbáltam különbözõ öszeállításban a dolgokat. (légszûrõ: sport, eredeti ;kipufogó: rezo, eredeti ; fuvókák szépen sorban)
nekem is 150es a hengerem. Cserélned kell a hengerfejet, vagy hozzá kell alakítani. Karbi maradhat, de a legjobban sokminden befolyásolja a motort majd. Ilyenek például a légszûrõ, kipuff, fõfuvóka. Én sokat tesztelgettem, ha gondolom valahol leírhatom neked milyen eredményekkel. Persze nem tuningolgattam agyom, csak próbáltam különbözõ öszeállításban a dolgokat. (légszûrõ: sport, eredeti ;kipufogó: rezo, eredeti ; fuvókák szépen sorban)
KILL3R etz írta:Hi all!
Szeretnék a 125 ös etz-m re 150 es hengert rakni. A kérdés az lenne hogy a blokk többi része mit szólna hozzá? (új a kuplung meg a fõtengely is).És a karbiban mit kellen kicseréln hogy ne legyen olyan szerény a dolog ? Ha esetleg v.ki csinált már ilyet és leírná hogy nagyjából ez miben van azt megköszönném.
A válaszokat elõre is köszönöm:
KILL3R
- Raven
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2008.02.25. 12:15
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Némi infóra lenne szükségem. A fejembe vettem, hogy az oldaltámaszt a hátsó kerék mellõli nyomorult helyrõl át kéne rakni valahova a közepére.
Van akinek ez így van megoldva? Szeretnék valami vizuális élményanyagot magaménak tudhatni errõl, vagy legalább ötleteket szeretnék a megvalósításra. Köszi!
Némi infóra lenne szükségem. A fejembe vettem, hogy az oldaltámaszt a hátsó kerék mellõli nyomorult helyrõl át kéne rakni valahova a közepére.
Van akinek ez így van megoldva? Szeretnék valami vizuális élményanyagot magaménak tudhatni errõl, vagy legalább ötleteket szeretnék a megvalósításra. Köszi!
A Szivornya
Az mforce oldalán írnak saját fejlesztésû tuning kidörrentõrõl ETZ 250-re. Állítólag 9500-ra viszi fel a maximális fordulatszámot széria blokkal. Mint tudjuk a magasabb fordulatszám nagyobb teljesítménnyel jár de a fogyasztás nem lesz valami fényes
Én nem fizetnék egy kalap lóvét hogy azután még benzinre is többet kelljen költeni. Inkább kiégetni a régi dobot, rendbetenni a futómûvet, felpattintani valami fullos kaucsukot és alázni a népet
Egyébként az mforce ír egy csomó dolgot a teljesítménynövelés témakörében és ha van egy valag pénzmagod akkor legyártanak neked bármilyen alkatrészt profi minõségben...
Üdv. Ghost
Én nem fizetnék egy kalap lóvét hogy azután még benzinre is többet kelljen költeni. Inkább kiégetni a régi dobot, rendbetenni a futómûvet, felpattintani valami fullos kaucsukot és alázni a népet
Egyébként az mforce ír egy csomó dolgot a teljesítménynövelés témakörében és ha van egy valag pénzmagod akkor legyártanak neked bármilyen alkatrészt profi minõségben...
Üdv. Ghost
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Re: sport kipufogó
A válasz NEM !Matee86 írta:Üdv!
Érdekelne a véleményetek!Szerintetek érdemes a 250es ETZ mre rezossportkipufogót vennem,vagy csak fölös pénzkidobás lenne?Valóban megnöveli a teljesítményt,vagy csak ,,dísz,,(mondjuk dztem jól néz ki)?Ha valaki tud egyet,az írjon lécci!!! elõre is köszi
üdv:Matee
CSak pénzpocsékolás...(esetleg ha ngyon tetszik).
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
sport kipufogó
Üdv!
Érdekelne a véleményetek!Szerintetek érdemes a 250es ETZ mre rezossportkipufogót vennem,vagy csak fölös pénzkidobás lenne?Valóban megnöveli a teljesítményt,vagy csak ,,dísz,,(mondjuk dztem jól néz ki)?Ha valaki tud egyet,az írjon lécci!!! elõre is köszi
üdv:Matee
Érdekelne a véleményetek!Szerintetek érdemes a 250es ETZ mre rezossportkipufogót vennem,vagy csak fölös pénzkidobás lenne?Valóban megnöveli a teljesítményt,vagy csak ,,dísz,,(mondjuk dztem jól néz ki)?Ha valaki tud egyet,az írjon lécci!!! elõre is köszi
üdv:Matee
Mert azért az Mz a király....!:)
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
mzgergõ írta:Egyszerüen csak a karbit, meg a hengerfejet kell kicserélni 150-esre.Ha karbit nem akarod kompletten, akkor 150felújjító készletet kell kérned, és azt kicserélni.Nekem így az elsõ MZ-m mûködött rendesen.
Köszi a gyors választ!
akkor ha jól értem a 125 ös henger megmaradhat ugyanakkorának? nincs külömbség a furatok közt? Az enyém már egy javítómenettel fel van fúrva.Akkor most mi is van
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hi all!
Szeretnék a 125 ös etz-m re 150 es hengert rakni. A kérdés az lenne hogy a blokk többi része mit szólna hozzá? (új a kuplung meg a fõtengely is).És a karbiban mit kellen kicseréln hogy ne legyen olyan szerény a dolog ? Ha esetleg v.ki csinált már ilyet és leírná hogy nagyjából ez miben van azt megköszönném.
A válaszokat elõre is köszönöm:
KILL3R
Szeretnék a 125 ös etz-m re 150 es hengert rakni. A kérdés az lenne hogy a blokk többi része mit szólna hozzá? (új a kuplung meg a fõtengely is).És a karbiban mit kellen kicseréln hogy ne legyen olyan szerény a dolog ? Ha esetleg v.ki csinált már ilyet és leírná hogy nagyjából ez miben van azt megköszönném.
A válaszokat elõre is köszönöm:
KILL3R
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Ez nagyon durván nér ki!!!
Nem tud valaki a forgótárcsás "vezérlésröl" bövebben valamit???
Nem tud valaki a forgótárcsás "vezérlésröl" bövebben valamit???
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára motormanner 2008.03.14. 10:48-kor.
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Az a probléma,h (ezt már jóval lejjeb tárgyaltuk,amikor TZRider akarta a 250esét tuningolni) az ETZ erre a teljesítményre van tervezve,szóval a jelentõs teljesítménynövelést nem nagyon bírják a motorikus aklatrészek,persze attól függ,mire akarod használni.Ha hosszútávon megbízható motort szeretnél akkor nem érdemes nagyon módosítgatni,csak legyen jól beállítva és simán tudsz velünk túrázni,sõt,nagyon lehet élvezni a csapatást a nagyokkal.
Mindenesetre nekem többet ér,h a kisTZvel bátran elindulhatok túrázni és megbízhatóan hazavisz,minthogy lenne 20 lóerõs.
Ha A1-es jogsival elõzgetni akarod az autósokat,akkor ahhoz mindenképp kevés a kisTZ,akkor Neked NSR kell,szerintem nem érdemes többet elvárni az MZ-tõl,mint amire tervezték,de ha azt biztosan tudja,akkor meg kell becsülni.
Bár nekem elég,amikor Lepencénél a kanyarokban levillogom a Subaru Forestert,a manus meg az ölébe dobja az állát
Autópályázni meg majd az SV-vel.
Persze ez csak az én véleményem.
üdv
Mindenesetre nekem többet ér,h a kisTZvel bátran elindulhatok túrázni és megbízhatóan hazavisz,minthogy lenne 20 lóerõs.
Ha A1-es jogsival elõzgetni akarod az autósokat,akkor ahhoz mindenképp kevés a kisTZ,akkor Neked NSR kell,szerintem nem érdemes többet elvárni az MZ-tõl,mint amire tervezték,de ha azt biztosan tudja,akkor meg kell becsülni.
Bár nekem elég,amikor Lepencénél a kanyarokban levillogom a Subaru Forestert,a manus meg az ölébe dobja az állát
Autópályázni meg majd az SV-vel.
Persze ez csak az én véleményem.
üdv
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Szerintem jobban jársz ha a bembránosdit meg a felömlõs téma helyett nézel inkább egy 250-eset!
Amúgy én sokat gondolodtam a reed szelepen, a 250-es nsr-é jó is volna, persze karbival egüt...
De ennyibõl már vehetsz egy nagy etz-t
Amúgy a szocimotoroson láttam egy cikket ahol Yamaha rd 350 reed szelepõr operálták rá az etz hengerre.
Szóval meg lehet csinálni!
Bontóban meg is kapod 4-6e Ft-ért a szelepet.
De ahoz hogy érezhetõ változást elérj, mást is módosítani kell!!!
Én még az elektromos gyújtáson gondolkodom erõsen...
Ha lesz majd valami kézzelfogható közzéteszem!
Amúgy én sokat gondolodtam a reed szelepen, a 250-es nsr-é jó is volna, persze karbival egüt...
De ennyibõl már vehetsz egy nagy etz-t
Amúgy a szocimotoroson láttam egy cikket ahol Yamaha rd 350 reed szelepõr operálták rá az etz hengerre.
Szóval meg lehet csinálni!
Bontóban meg is kapod 4-6e Ft-ért a szelepet.
De ahoz hogy érezhetõ változást elérj, mást is módosítani kell!!!
Én még az elektromos gyújtáson gondolkodom erõsen...
Ha lesz majd valami kézzelfogható közzéteszem!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Üdvözlök midnekit! Keresek olyan szakit, aki el tudna végezni valamilyen tuningot egy 150-es etz hengerén.Most épp egy kb 180 köbcentis henger van rajta, de azt nem annyira szereti.. Egy 4 felömlõs valami lenne a legjobb, lehetõleg membránnal.. Ha volna valaki, legyen szíves keressen meg: boors@freemail.hu
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
KEEP IT SIMPLE
Helló!
Lehet sajna csak sok pénzbõl lehet igazán jó és tartós gépet kihozni. Ha minõségi alkatrészre cserélsz mindent az egy százas körül is lehet. Egy durvább tuning (pl kéthengeresre), ahhoz hatos váltó együtt akár 300 ezer. Hozzá kell hangolni a futómûvet, kipuffot, fékeket, jobb felni is kell, azon igényes gumi, talán a mûszerek se lesznek jók... Hosszas vívódás után hittem el a régi tagoknak, hogy nem éri meg ennyit áldozni, spóroljak az MZ mellé egy nagyobb teljesítményû "vidéki motorra". De addig is 1-2 tízesbõl szakszerû felkészítéssel, lánckerékválasztással, fúrással Bambi megfelelõ túragépet varázsol neked, a zsebben maradt pénzt meg Erdélyben eltúrázhatod velünk a nyáron. Kezdem is megkedvelni a TZ-met, a szokásos kisebb hibákat már "csukott szemmel" javítom. Szerencsére jó motort fogtam ki. Múltkor veréssel fenyegettek, mert hagytam megnézni, de nem adtam oda 120-ért ("elsõ tulaj, gyári" mítosz, precíz beállítás...). Jó ez a motor, de a tiéteket még nem is látták. Akkor milyen bunyó volna...
Lehet sajna csak sok pénzbõl lehet igazán jó és tartós gépet kihozni. Ha minõségi alkatrészre cserélsz mindent az egy százas körül is lehet. Egy durvább tuning (pl kéthengeresre), ahhoz hatos váltó együtt akár 300 ezer. Hozzá kell hangolni a futómûvet, kipuffot, fékeket, jobb felni is kell, azon igényes gumi, talán a mûszerek se lesznek jók... Hosszas vívódás után hittem el a régi tagoknak, hogy nem éri meg ennyit áldozni, spóroljak az MZ mellé egy nagyobb teljesítményû "vidéki motorra". De addig is 1-2 tízesbõl szakszerû felkészítéssel, lánckerékválasztással, fúrással Bambi megfelelõ túragépet varázsol neked, a zsebben maradt pénzt meg Erdélyben eltúrázhatod velünk a nyáron. Kezdem is megkedvelni a TZ-met, a szokásos kisebb hibákat már "csukott szemmel" javítom. Szerencsére jó motort fogtam ki. Múltkor veréssel fenyegettek, mert hagytam megnézni, de nem adtam oda 120-ért ("elsõ tulaj, gyári" mítosz, precíz beállítás...). Jó ez a motor, de a tiéteket még nem is látták. Akkor milyen bunyó volna...
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
msn-nen egyszerûbb lenne a cimem :bambi1@axelero.humzgergõ írta:Nagyon szépen köszönöm!Ezzel is sokkal elõrébb jutottam!
Sajnálom, hogy így lett vége ennek az egésznek...
De érdekes, hogy ennyi dologgal mennyivel fel lehet dobni a blokkot.Ezért is kérdeztem, hogy milyen merevítések kerültek a motorra, mert ezek a adatok láttán 35le körüli teljesítményre lehetett képes a blokk(vagy több?).A gyári 22le -vel is megtudja csavarni a vázat, nem beszélve a blokk tartókról.Gondolom ha mostanság össze lenne rakva egy ilyen gép, akkor sokkal kevesebb km-t tudna teljesíteni, és teljesítményileg is, mint akkoriban az alkatrészek miatt!?
Olyan kérdéseim lennének még, hogy a gyújtás az nagyon sok macerával jár módosítani?A fõtengely könnyítés után érdemes erõsebb tûgörgõvel felújjítani?És, ha 300-ra fúrom a hengert, akkor járatni kell ugye, de ha könnyítem, és felújjítom a fõtengelyt is, akkor nem fog már a járatásnál szétmenni a fõtengely, és talán az egész blokk?
Üdv!
- moderator
- a cenzúra ura
- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:24
- Tartózkodási hely: Mindig a hátad mögött!
Kérlek titeket ha egyértelmû, hogy melyik hozzászólásra válaszoltok, akkor ne használjátok az idézést, mert rontja az áttekinthetõséget!
Szigorú vagyok, de roppant igazságtalan!
Motorom > > >
Motorom > > >
Nagyon szépen köszönöm!Ezzel is sokkal elõrébb jutottam!
Sajnálom, hogy így lett vége ennek az egésznek...
De érdekes, hogy ennyi dologgal mennyivel fel lehet dobni a blokkot.Ezért is kérdeztem, hogy milyen merevítések kerültek a motorra, mert ezek a adatok láttán 35le körüli teljesítményre lehetett képes a blokk(vagy több?).A gyári 22le -vel is megtudja csavarni a vázat, nem beszélve a blokk tartókról.Gondolom ha mostanság össze lenne rakva egy ilyen gép, akkor sokkal kevesebb km-t tudna teljesíteni, és teljesítményileg is, mint akkoriban az alkatrészek miatt!?
Olyan kérdéseim lennének még, hogy a gyújtás az nagyon sok macerával jár módosítani?A fõtengely könnyítés után érdemes erõsebb tûgörgõvel felújjítani?És, ha 300-ra fúrom a hengert, akkor járatni kell ugye, de ha könnyítem, és felújjítom a fõtengelyt is, akkor nem fog már a járatásnál szétmenni a fõtengely, és talán az egész blokk?
Üdv!
Sajnálom, hogy így lett vége ennek az egésznek...
De érdekes, hogy ennyi dologgal mennyivel fel lehet dobni a blokkot.Ezért is kérdeztem, hogy milyen merevítések kerültek a motorra, mert ezek a adatok láttán 35le körüli teljesítményre lehetett képes a blokk(vagy több?).A gyári 22le -vel is megtudja csavarni a vázat, nem beszélve a blokk tartókról.Gondolom ha mostanság össze lenne rakva egy ilyen gép, akkor sokkal kevesebb km-t tudna teljesíteni, és teljesítményileg is, mint akkoriban az alkatrészek miatt!?
Olyan kérdéseim lennének még, hogy a gyújtás az nagyon sok macerával jár módosítani?A fõtengely könnyítés után érdemes erõsebb tûgörgõvel felújjítani?És, ha 300-ra fúrom a hengert, akkor járatni kell ugye, de ha könnyítem, és felújjítom a fõtengelyt is, akkor nem fog már a járatásnál szétmenni a fõtengely, és talán az egész blokk?
Üdv!
Sajnos ez a motor kb 25 évvel ezelöt készült és nem sokkal rá egy pár évre a a szövetséggel bizonyos nézeteltérések miatt teljesen abbahagytam az egészet,és kiszáltam a sportbol.Mérgemben minden dokumentációt akkor megsemmisítettem.Most sajnálom már de hát ez van.
A vezérlési adatokra nem emlékszem,ezáltal a kipufogórol sem tudok mit mondani.Amit tudok az ,hogy a hengert újra lett hüvelyezve a más vezérlés miatt ,a hengerben kipufogó és a szívó az osztott volt a nagy nyílások miatt.a karburátor egy 38-as krossz cetka volt(JIköv).A kuplung könnyített, 1 ,20 kg-al volt könyebb,erre emlékszem.A gyújtás egy still fürészgéprõl származott,amit egy idõ után cseréltem egy Beringer féle krõberre.A hengerfejben is a kompressziót megváltoztattam,úgy emlékszem,hogy 12.hez volt.A fõtengely esztergálással könnyítettük.Az áttételt sajna nem tudom,de szerinte az elsõ lánckereket azt 15-tõl 18-ig cseréltük pályához mérten.
üdv bambi
A vezérlési adatokra nem emlékszem,ezáltal a kipufogórol sem tudok mit mondani.Amit tudok az ,hogy a hengert újra lett hüvelyezve a más vezérlés miatt ,a hengerben kipufogó és a szívó az osztott volt a nagy nyílások miatt.a karburátor egy 38-as krossz cetka volt(JIköv).A kuplung könnyített, 1 ,20 kg-al volt könyebb,erre emlékszem.A gyújtás egy still fürészgéprõl származott,amit egy idõ után cseréltem egy Beringer féle krõberre.A hengerfejben is a kompressziót megváltoztattam,úgy emlékszem,hogy 12.hez volt.A fõtengely esztergálással könnyítettük.Az áttételt sajna nem tudom,de szerinte az elsõ lánckereket azt 15-tõl 18-ig cseréltük pályához mérten.
üdv bambi
Tiszteletem!
Ha lenne ideje rá, nagyon örülnék neki, ha az önök által készített tuning mz nek a jellemzõit elmondaná!
-blokkal mi lett csinálva,(henger fõtengely, stb...)
-a futómûvel(telók, hátsó lengõvilla)
-külön féle merevítések(ez érdekelne a legjobban)
Sajnos csak köszönetet tudok nyújtani, hisz egy "csóró" mz-s vagyok
De azért elõre is nagyon szépen köszönöm!
Üdv!
ha nem megy ,itt egy eladóSamu írta:Parancsolj:skeke írta:Köszi az infot!Most már csak az érdekelne hogy hogyan találom meg az oldalon azt amit keresek.Ott domping van adatból!
http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/27
Parancsolj:skeke írta:Köszi az infot!Most már csak az érdekelne hogy hogyan találom meg az oldalon azt amit keresek.Ott domping van adatból!
http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/27
skeke írta:Sziasztok!
Az után érdeklõdnél ,hogy valaki tudna-e pontos leírés adni a könnyitett kuplung mibenlétérõl ETZ-251-hez.
Elõre is köszönettel.
Hali!
A szocimotoros honlapom van egy korrekt leírás arról hogy hogyan is kell ezt megcsinálni. Egyszer áttanulmányoztam, kell kis esztergályozgatás meg hasonlók, de nem lehetetlennek tûnõ feladat.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Ahj.. azoka 80as évek... kár hogy még akkor csak oviba jártam...
A kipuff is bambi gyártmány?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég