Kipufogó
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
AWI-val mi is 10l/perc gázárammal hegesztettünk.
Re: Kipufogó
hat en ugy tudom, hogy altalanossagban 10 l/percet kell hasznalni, ennel lehet valamivel kevesebb pl tiszta argon eseten olyan 7 liter/perc de ennel kevesebbel mar nem lehet megfelelo varratot kesziteni. a felso hatar a normalis olyan 15liter/perc de meg esetleg 20literig fel lehet menni de felette mar fent all a veszely, hogy a gaz szetfujja az omledeket valamint zarvanyos lesz. nem okoskodas keppen de ha ezeket nezzuk a 4 liter fogyoelektrodanal barmilyen gazbol nagyon keves.
Re: Kipufogó
kevertgázból nem, CO+Ar, sima COval nemtudom mennyi lehet de az jóval olcsóbb is de nem lehet olyan szépen hegeszteni vele. Lakatosként dolgozok és csak kevert gázt használunk.Devil írta:nem kotozkodes keppen de azer az a 4 liter az eleg keves
Re: Kipufogó
nem kotozkodes keppen de azer az a 4 liter az eleg keves
Re: Kipufogó
De jó hozzá, csak ugyebár ez annyit tud hogy megvan az egyenes kipu, így megkapod az egyes részek méreteit, de van másik program is amivel az eddig megtervezett részeket tudod "hajlítani" bővebben olvashatsz róla a "http://www.freeweb.hu/retrotuning" oldalon asszem valami simson kipufogókönyök cikk alatt van. Sok számolgatással meglehet oldani:DDeje írta:Waresz! A gyári dob átalakításában mit értesz pontosan?... Erről mi a véleményed? Ezen is túl nagy a törés a tank alatt...? :S (alsó képen a pirosokat én tenném hozzá, a törés csökkentése miatt) Weedow programja az egyenes rendszerhez való szerintem. Ahhoz teljesen jó az biztos! Olyan darabokból összeállított kipufogót meg háát nemtudom... rengeteg heggesztés, és idő. a CO palack nem olcsó...
Amúgy meg nemvalami sok CO kell hozzá és a nagy CO palack nem olyan drága, én Kevert gázzal (Corgonnal) hegesztek abból egy nagy palack olyan 20000körül van és 100kipufogóra bőven elég, ha jól állítod be akkor 4liter/perc a fogyasztás
Re: Kipufogó
A linkelt youtube-os videón lévő kipufogóhoz gondoltam a CO menyiséget...
Re: Kipufogó
hat amennyi co ehez kell azt odaadom neked szodaspatronba
Re: Kipufogó
Waresz! A gyári dob átalakításában mit értesz pontosan?... Erről mi a véleményed? Ezen is túl nagy a törés a tank alatt...? :S (alsó képen a pirosokat én tenném hozzá, a törés csökkentése miatt) Weedow programja az egyenes rendszerhez való szerintem. Ahhoz teljesen jó az biztos! Olyan darabokból összeállított kipufogót meg háát nemtudom... rengeteg heggesztés, és idő. a CO palack nem olcsó...
Re: Kipufogó
Nagyon szívesen, amiben tudok segítekcsikin írta:Weedow: Nagyon hasznos oldalt linkeltél be, köszi!
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Weedow: Nagyon hasznos oldalt linkeltél be, köszi!
Re: Kipufogó
Ha elakadsz valamiben, kérdezz megpróbálok segíteniDeje írta:Köszönöm szépen! Bölcs gondolat a papír tervezés...
Re: Kipufogó
Köszönöm szépen! Bölcs gondolat a papír tervezés...
Re: Kipufogó
http://nutria.uw.hu/Deje írta:Érdekelne végül is igen, csak mivel nem jött össze ennyi munka árán, elkeseredtem miatta. Lehet nekifutok még egyszer. Köszönöm!
ezen az oldalon megtalálod a progit, sok sikert hozzá én még csak a hengertervezésnél járok, utána meg megtanulom a kiputervezést.
Meg először mindig papírból próbálgasd és ha jól passzol akkor kezd csak el lemezből.
Re: Kipufogó
ezt nevezem, ez nagyobb sufni tuning, mint amit a telekjáró trabimra tákoltam vasárnap
ettől még az ötlet nem rossz, csak tényleg jó volna egy szebb könyököt összehoznod hozzá. aztán gyári dob átalakításából lehetne még jót csinálni. akkor az menne is egyenletesen.
ettől még az ötlet nem rossz, csak tényleg jó volna egy szebb könyököt összehoznod hozzá. aztán gyári dob átalakításából lehetne még jót csinálni. akkor az menne is egyenletesen.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Kipufogó
Érdekelne végül is igen, csak mivel nem jött össze ennyi munka árán, elkeseredtem miatta. Lehet nekifutok még egyszer. Köszönöm!
Re: Kipufogó
A másik gond hogy túl nagyok a törések, a részeket inkább ívesen, vagy több darabból próbáld meg megcsinálni mert a túl nagy törések befolyásolnak sokmindent, ha megnézed a gyárit amit utoljára linkeltél azon is íves és nem 45fokban vannak összehegesztve a darabok. Valami kipufogótervezővel próbálkozz, ha érdekel tudok adni néhány magyarnyelvűt.Deje írta:Sziasztok!
Szeretném ha megnéznétek ezt a kipufogót, és véleményeznétek. Hozzáteszem nem lett jó. Nyomatékos lett kis fordulaton. 3000-5500 között semmit nem lép, aztán 6körül megugrik, és 8fölé pörög. Ezen a tartományon húz is viszonylag. Eddig 7000 volt a legtöbb amit pörgött nekem az előző kipufogóval. Szóval elég érdekes lett tőle. Annyit szeretnék tulajdonképpen elérni, hogy naggyából tudja azt az erőt, amit a gyári kipufogóval. Szóval nem tuningnak szánom, hogy jobban mennyen, hanem azért mert nekem így nagyon tetszik... Egy sima MZ "sportkipufogóból" készítettem el. Első dobban semmi nincsen. aztán 1colos csővel hátravittem, és a hátsó dobban ugyanúgy colos cső van lukakkal ellátva, körülötte gyapot. Gyanakodom hogy a gyári könyök, és az első dob összeillesztésnél durva megoldást alkalmaztam, és ott nem tud megfelelően áramolni a füst.Ez az én szemléletem. Gondoltam megkérdezem a többi MZ-st, hátha tudtok ötletet adni, hogy mit módosítsak, hogy jó legyen. Köszönöm előre is!
Re: Kipufogó
http://www.youtube.com/watch?v=fr0eYypczog
Valami ilyesmit kellene kihoznom belőle nekemis? :S
Nem egyszerű...
Valahogy megoldható, hisz kijött gyárilag is ilyen elrendezésű MZ (ETZ 150 OR)
Valami ilyesmit kellene kihoznom belőle nekemis? :S
Nem egyszerű...
Valahogy megoldható, hisz kijött gyárilag is ilyen elrendezésű MZ (ETZ 150 OR)
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Hosszabbnak kell lennie a rendszernek minimum 200mm-el de ebben az elrendezésben nem fog elférni.
Esetleg ha készítesz egy hosszabb kanyargós könyököt.
Minél nagyobb a hossz a dugattyú oldalától a konfúzor feléig, annál alacsonyabb fordulaton "kezd el dolgozni".
Esetleg ha készítesz egy hosszabb kanyargós könyököt.
Minél nagyobb a hossz a dugattyú oldalától a konfúzor feléig, annál alacsonyabb fordulaton "kezd el dolgozni".
Re: Kipufogó
....Kicseréltem ma azt az ívet. Kicsit mintha jobb lenne, de ugyanúgy 6fölött lép... De az túl magas tartomány... Megölöm szegényt.... ötlet a módosításban?...
Re: Kipufogó
Sziasztok!
Szeretném ha megnéznétek ezt a kipufogót, és véleményeznétek. Hozzáteszem nem lett jó. Nyomatékos lett kis fordulaton. 3000-5500 között semmit nem lép, aztán 6körül megugrik, és 8fölé pörög. Ezen a tartományon húz is viszonylag. Eddig 7000 volt a legtöbb amit pörgött nekem az előző kipufogóval. Szóval elég érdekes lett tőle. Annyit szeretnék tulajdonképpen elérni, hogy naggyából tudja azt az erőt, amit a gyári kipufogóval. Szóval nem tuningnak szánom, hogy jobban mennyen, hanem azért mert nekem így nagyon tetszik... Egy sima MZ "sportkipufogóból" készítettem el. Első dobban semmi nincsen. aztán 1colos csővel hátravittem, és a hátsó dobban ugyanúgy colos cső van lukakkal ellátva, körülötte gyapot. Gyanakodom hogy a gyári könyök, és az első dob összeillesztésnél durva megoldást alkalmaztam, és ott nem tud megfelelően áramolni a füst.Ez az én szemléletem. Gondoltam megkérdezem a többi MZ-st, hátha tudtok ötletet adni, hogy mit módosítsak, hogy jó legyen. Köszönöm előre is!
Szeretném ha megnéznétek ezt a kipufogót, és véleményeznétek. Hozzáteszem nem lett jó. Nyomatékos lett kis fordulaton. 3000-5500 között semmit nem lép, aztán 6körül megugrik, és 8fölé pörög. Ezen a tartományon húz is viszonylag. Eddig 7000 volt a legtöbb amit pörgött nekem az előző kipufogóval. Szóval elég érdekes lett tőle. Annyit szeretnék tulajdonképpen elérni, hogy naggyából tudja azt az erőt, amit a gyári kipufogóval. Szóval nem tuningnak szánom, hogy jobban mennyen, hanem azért mert nekem így nagyon tetszik... Egy sima MZ "sportkipufogóból" készítettem el. Első dobban semmi nincsen. aztán 1colos csővel hátravittem, és a hátsó dobban ugyanúgy colos cső van lukakkal ellátva, körülötte gyapot. Gyanakodom hogy a gyári könyök, és az első dob összeillesztésnél durva megoldást alkalmaztam, és ott nem tud megfelelően áramolni a füst.Ez az én szemléletem. Gondoltam megkérdezem a többi MZ-st, hátha tudtok ötletet adni, hogy mit módosítsak, hogy jó legyen. Köszönöm előre is!
Re: Kipufogó
utángyártott kipufogó krómja még le is pattoghat. de a gyári kibírja, viszont fontos, hogy ne egy állat disznópörzsölővel essünk neki teljes gázon, hanem valami kissebb teljesítményű jobban koncentrált lánggal égő szerkezettel. kb 20 dobot csináltam már meg, eddig mindnél bejött a visszapolírozás.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Kipufogó
HaLI!
Most lehet hogy balgaságot kérdezek,de kiégetésnél nem jön le a krómozás?Igaz,hogy nem most, de simsonos koromban égettem kipufogót és a teljes felülete lefeketedett.Nem tudom elképzelni,hogy ne sérüljön meg a krómfelület azon a hőfokon ami tényleg szükséges a korom teljes kiégéséhez.Amint észrevettem elég érzékeny a hőhatásra a felület...
Most lehet hogy balgaságot kérdezek,de kiégetésnél nem jön le a krómozás?Igaz,hogy nem most, de simsonos koromban égettem kipufogót és a teljes felülete lefeketedett.Nem tudom elképzelni,hogy ne sérüljön meg a krómfelület azon a hőfokon ami tényleg szükséges a korom teljes kiégéséhez.Amint észrevettem elég érzékeny a hőhatásra a felület...
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
ez már meg történt és tényleg füstgép volt azóta meg jó szóval így marad
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Kipufogó
rengeteget számít egy jó gyújtás, egy jó karburáltság, egy jó légszűrő... és ezután jön a dob, ami meg az egészet úgy fejre tudja állítani ahogy van dob és dob közt elképesztő különbség lehet, lehet ezeket hangolni különböző tartományokra, de az utcai használathoz illő egyenletes csöndes verzió még mindig a gyári. ennél jobbat nem csinált még senki sem. viszont fontos a tisztaság. a lendületes használattól várt tisztulás a te esetedben kb annyiban mutatkozik meg ,hogy az olajos trutymák elszenesedett. így már nehezebben kezd füstölésbe. de ha egyszer veszed a bátorságot és mész 10km-t csutkagázon, majd figyeld meg ,hogy van ott még sokminden abban a dobban. néhány km után égésnek indul egy része, a koksznak, aztán akkor nézz a tükörbe füstgépAndrá$ írta:igazából nekem hanggal semmi bajom mert szép sőt imádom a hangját súlyra sem vmi nehéz
csak az volt a zavaró hogy 80 körül füstölt de eléggé hát még 90-100-nál aztán rájöttem hogy néha a sok "tötymörgés" miatt mostanába mentem elég jó "lendületesen" és szinte meg is szűnt a füstölés nagyobb sebességénél is szóval én elégedett vagyok
Bokodi Áron- WARESZ
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
igazából nekem hanggal semmi bajom mert szép sőt imádom a hangját súlyra sem vmi nehéz
csak az volt a zavaró hogy 80 körül füstölt de eléggé hát még 90-100-nál aztán rájöttem hogy néha a sok "tötymörgés" miatt mostanába mentem elég jó "lendületesen" és szinte meg is szűnt a füstölés nagyobb sebességénél is szóval én elégedett vagyok
csak az volt a zavaró hogy 80 körül füstölt de eléggé hát még 90-100-nál aztán rájöttem hogy néha a sok "tötymörgés" miatt mostanába mentem elég jó "lendületesen" és szinte meg is szűnt a füstölés nagyobb sebességénél is szóval én elégedett vagyok
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Kipufogó
sajnos az az ami csak érzetre működik. sosem ég ki.. ha szét heréled a blokkot csutkagázon, akkor sem. kedvencem amikor trabantosok mondják ezt. aztán amikor leszedem a összekötő középcsövet, és a felénél elvágom, akkor ámulnak, hogy a kis ujjuk sem fér át a 40mm-es csövön . szóval nyugodtan gondolkodj el, ha jó állapotú gyári dobod van, aminek jó a krómja, azt gyönyörűen fel is lehet égetés után polírozni, az esetek 99%ában még szebb is lesz mint volt. aztán a hangélmény leírhatatlan.. hallani kell! nem mellékesen a motor dinamikája is fényévekkel jobb, kisebb fogyasztás mellett. stbstb
Bokodi Áron- WARESZ
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
télen lehet leveszem és kíváncsiságból megmérem:D
(bár nálam bevált az "öntisztulás" is )
(bár nálam bevált az "öntisztulás" is )
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Kipufogó
Andrá$ írta:Ha nem hadititok megtudhatnánk a választ?
meg hát
a 3,5kilós dob úgy tele van mint a déli busz. ez a brutál eldugult szint. egy gyári kis TS dob súlya kiégetve 2650g.
Bokodi Áron- WARESZ
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
Ha nem hadititok megtudhatnánk a választ?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Kipufogó
helo
Waresz tőled kérdezném igazából,de más is válaszolhat persze,milyen nehéz egy kiégetett kis ts kipufogó dob?Az én használt dobom 3.5kg.
Waresz tőled kérdezném igazából,de más is válaszolhat persze,milyen nehéz egy kiégetett kis ts kipufogó dob?Az én használt dobom 3.5kg.
motorzás=szabadság
Re: Kipufogó
a TS 250/1 kipufogó így néz ki belülröl:
ez ugyan kis etz dob, de a hangtompítónak a felépítése megegyezik ezzel. nem szétszedhető, ha felújítással kapcsolatban van kérdésed, akkor szivesen segítek, van egy kész cikk is erre. itt megtalálod:
http://szocimotoros.hu/hu/cikkek/145
ez ugyan kis etz dob, de a hangtompítónak a felépítése megegyezik ezzel. nem szétszedhető, ha felújítással kapcsolatban van kérdésed, akkor szivesen segítek, van egy kész cikk is erre. itt megtalálod:
http://szocimotoros.hu/hu/cikkek/145
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Kipufogó
Ez jó hír lenne!
Nekem csak a kipuf végét furkálták ki kb 10 lyukkal,majd megpróbálom rézzel beforrasztani aztán jöhet a krómózás.
Re: Kipufogó
szerintem nem szetszedheto a kipufogo es a hangtompitot se lehet kivenni
Re: Kipufogó
Hali!
Valaki tudna segíteni?Nem tudom hogy kell kinéznie egy gyári ts250/1-es kipufogó csövének belülről?Van egy gyárinak kinéző dobom,de még nem szedtem szét!Belül ebben is van egy kiszedhető hangtompító,úgy mint a simsonoknál?Sok kérdés után ,úgy döntöttem felújítom a gyárit,de vagány gyerekek szerintem kiberhelték...Csak az a kérdés mennyire!
Valaki tudna segíteni?Nem tudom hogy kell kinéznie egy gyári ts250/1-es kipufogó csövének belülről?Van egy gyárinak kinéző dobom,de még nem szedtem szét!Belül ebben is van egy kiszedhető hangtompító,úgy mint a simsonoknál?Sok kérdés után ,úgy döntöttem felújítom a gyárit,de vagány gyerekek szerintem kiberhelték...Csak az a kérdés mennyire!
Re: Kipufogó
na és akkor még nem beszéltünk arról, hogy mi a jó hang, meg kinek??
nekem pl hosszas próbálgatások, kísérletezések, egy szezon gagyirezóval, stb után az lett a végleges álláspontom, hogy kár volt erölködni, egy kiégetett gyári által nyujtott hangélmény a legjobb,és akkor még nem is említettem azt , hogy hosszú távon mennyire kellemes is az hogy nincs kipufogózaj.
nekem pl hosszas próbálgatások, kísérletezések, egy szezon gagyirezóval, stb után az lett a végleges álláspontom, hogy kár volt erölködni, egy kiégetett gyári által nyujtott hangélmény a legjobb,és akkor még nem is említettem azt , hogy hosszú távon mennyire kellemes is az hogy nincs kipufogózaj.
Bokodi Áron- WARESZ
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Ne legyél már ilyen gonosz
Re: Kipufogó
tévedéscsikin írta:Ha a depórezóba a diffúzor (az első, táguló rész) után beletoldasz kb200 mm egyenes részt akkor jó lesz. De ha már toldasz akkor nagyjából ki kellene számolni milyenre szeretnéd.
neki az a lényeg hogy jó hangja legyen, az hogy nem megy rendesen, gyorsabban kopik, sokat zabál, az részletkérdés.
Bokodi Áron- WARESZ
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Ha a depórezóba a diffúzor (az első, táguló rész) után beletoldasz kb200 mm egyenes részt akkor jó lesz. De ha már toldasz akkor nagyjából ki kellene számolni milyenre szeretnéd.
Re: Kipufogó
Vegyél egy új utángyártott dobot és azzal jobban jársz, mint a magasabb fordulatszámra tervezett kisipari rezókkal.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Kipufogó
Így van,bizony oda kell valami.Nekem is ilyen dobom van.Én úgy oldottam meg a problémámat,hogy kihajítottam belőle a rugót,és a félig kiokádott gyapotmaradékot,majd perforált rozsdamentes anyagból hajtottam csőformát.Utána Salakgyapottal kitömtem(Kb 1 tecsotáskányit erölködtem bele).Azóta öblös,szép hangja van.Figyelem!Az üveggyapot nem helyettesíti a salakgyapotot!
csikin írta:Tegyél bele egy 18-20mm belső átmérőjű rugót(vagy perforált lemezt csőnek hajlítva ) és üveggyapotot vagy valami hasonló tulajdonságokkal rendelkező anyagot és jó lesz.Vadmotoros írta: úgy tudom gyárilag van benn valami rugó meg üveggyapot. Mit tudtok ajánlani mit tegyek a végén lévő dobba mit csináljak vele hogy szép mély pattogós hangja legyen????
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Tegyél bele egy 18-20mm belső átmérőjű rugót(vagy perforált lemezt csőnek hajlítva ) és üveggyapotot vagy valami hasonló tulajdonságokkal rendelkező anyagot és jó lesz.Vadmotoros írta: úgy tudom gyárilag van benn valami rugó meg üveggyapot. Mit tudtok ajánlani mit tegyek a végén lévő dobba mit csináljak vele hogy szép mély pattogós hangja legyen????
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2009.11.03. 21:25
- MZ-d típusa: Mz Etz 125
Re: Kipufogó
Sziasztok! Pár tanácsot szeretnék kérni! Egy 125-s ETZ-m van. Láttam több etz-t is aminek nagyon szép mély pattogós hangja volt sportkipufogóval. Mivel nagyon megtetszett szereztem egy használt sportkipufogót és ezzel kapcsolatban szeretnék pár kérdést feltenni! Ebben a sportkipufogóban nincs semmi fojtás az első részében abban nem tudom kell-e lennie? A végén lévő szétszedhető dobban sincs semmi bár úgy tudom gyárilag van benn valami rugó meg üveggyapot. Mit tudtok ajánlani mit tegyek a végén lévő dobba mit csináljak vele hogy szép mély pattogós hangja legyen????
Válaszotokat,segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Széles utat hátszelet!
Válaszotokat,segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Széles utat hátszelet!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Hibátlan, csak hangot nem fog neked tompítani. Ha szabad átömlésű hangtompítót akarsz, annak legalább olyan hosszúnak kell lenni mint Matté, hogy érjen valamit, amúgy kisebb méretekben meg vissza kell fordítani a gázt és át kell áramoltatni az üveggyapoton, kezdetleges megoldást láthatsz a videomon róla (azóta már fixálva van, csak azt már nem akarom felrakni, majd ha lesz több minden is )nfefe írta:Nah meg van a kép is végre
http://birofoto.extra.hu/simson/tech/am ... es.hu_.jpg
Matt, nem láttam a kipuffodról semmi különlegeset.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Kipufogó
Akkor jó. Csak meglepődtem kicsit. Nem rossz szándékkal írtam azt amit. De jópofa rajta
(ez a válasz úgy, hogy ne másoljak be mindent csak neveket dolog még nem sikerül túl jól
Re: Kipufogó
Pedig jól megy vele,én is eleinte kételkedtem,és kipróbáltam.Ezért mondok véleménytnfefe írta:matt1989 írta:Dizájnosabb megoldás lesz, mint a robogó kipufogóm , jövőre nekem is tervbe van véve egy új rezó, mert elég nyomatékos, de 6nál többet nem forog.
Nem bántani akarlak, de érdekes lenne ha ezzel normálisan menne. Az oké, hogy egy kis fojtás kell, de azért ne ekkora
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Kipufogó
matt1989 írta:Dizájnosabb megoldás lesz, mint a robogó kipufogóm , jövőre nekem is tervbe van véve egy új rezó, mert elég nyomatékos, de 6nál többet nem forog.
Nem bántani akarlak, de érdekes lenne ha ezzel normálisan menne. Az oké, hogy egy kis fojtás kell, de azért ne ekkora
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Kipufogó
Dizájnosabb megoldás lesz, mint a robogó kipufogóm , jövőre nekem is tervbe van véve egy új rezó, mert elég nyomatékos, de 6nál többet nem forog.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Kipufogó
Azt látom!
Ezt a kipuff belébe toljuk be.
Ezt a kipuff belébe toljuk be.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég