Blokk
Re: Blokk
Mindent lehet,csak akarni kell.No meg vastag pénztárca.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Perselyezni? Miért, minek, mekkorára, ...nemértem. még nagyobb köbcenti... ?bambi írta:Lehet perselyezni,de ha nem tuningolási szándékkal teszed,akkor drága.18000ft ablakolással fúrással honolással nálunk.KrisszETZ251 írta:Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy perselyeztetett-e már valaki etz 251-es hengert, ill lehet-e és ha igen tudjátok-e, hogy hol?
Előre is köszi: Krissz
üdv bambi
Vagymi.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
150-es hengerfejet is szerezz hozzá, vagy a 125-ösét esztergáltasd szélesebbre. karbiból is 24n2-2-es lenne hozzá az igazi, de ha a 22n2-2-es karbit átfúvókázod az is jó.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- akos02
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Baracs
Re: Blokk
Üdv. Az lenne a kérdésem, hogy ha 125ös ETZ-hez szereznék egy 150es hengert, akkor azt simán ki tudnám cserélni, vagy ki kéne cserélni más alkatrészeket is? Köszönöm a válaszokat!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Még csak nem is hasonlit egymásra a kettő.kuti írta:Valaki segéllyen már nekem egy kicsitkéét Valaki meg tudná mondani egy 250es etz főtengelynek az átmérőjét? vagy valami méretet ami alapján be lehet azonosítani. Ma egyet kivittem a piacra, és egy hozzáértő faszi esküdözött nekem hogy kis Ts-é.
Ami összetéveszthető az az Etz250 és a Ts250/1 főtengelye.
Azoknál az alsó csap átmérője különböző.
Azonkivűl a dinamó/generátor kúpok sem teljesen egyformák,bár szemre annak tűnik.
Viszont a kis Ts és a nagy Etz az teljesen más szemre is.
Mondjuk ez kis Etz főtengely képe de a kis Ts -é is hasonlóan néz ki:
Kis Ts:
Etz 250:
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Blokk
Valaki segéllyen már nekem egy kicsitkéét Valaki meg tudná mondani egy 250es etz főtengelynek az átmérőjét? vagy valami méretet ami alapján be lehet azonosítani. Ma egyet kivittem a piacra, és egy hozzáértő faszi esküdözött nekem hogy kis Ts-é.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nekem is NGK B8HS van benne, az előző 3000 km ig bírta, utána valamiért megdöglött. Lehet hogy azért mert szinte csak alapjáratoztam az utóbbi fél évbencsdani írta:Hello Alfa, meg minden "ETZ300" tulaj!
Ehhez a hengerhez milyen gyertya dukál?
Mert nekem most NGK B8HS van, 260-as Isolatornak megfelelő.
Az említett hengerfej esztergálás óta, a 20 km hazaút alatt a feketéből igencsak normális színűre égett ki! (145-ös fúvóka, legdúsabb tűállás, 40-es keverék)
Gondolom tökéletesebb lett az égés a keskenyebb préssáv(51mm a robbanófélgömb átmérője), valamint az 1,6 mm résméret miatt, 1,2 volt.
Mivel szeretnék 1-el szegényebb tűállással menni.
Ti mekkora fúvókával mentek?
Kell-e egyáltalán nagyobb hőértékű ehhez a hengerhez?
135 ös fúvókát használok, a legkisebb tűállásban. 1-el nagyobb tűállásban már nehezen indul, 2 vel nagyobban már könyörögni kell neki és füstöl mint a fene. Viszont nem tudom honnan van a te fúvókád, de 145 legdúsabb az szerintem nem annyira jó. Nem szív valahol falsot? Légszűrő, szívótorok, légszűrőház rendben van?
A méretekről kérdezd Bambit, ő csinálta, gondolom mindenhol ugyanúgy fúratja 300ra.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Blokk
szia csdani.
nekem is 300-as a moci és nekem brisk n14c gyertya van benne kb 1000km e és semmi probléma vele. csatos karbi van a gépen és 135-ös főfúvóka és a legdúsabb keveréknél eggyel alacsonyabb tűállás. nekem így tökéletes a beállítás. próbálgatni kell hogy milyen lesz más beállításokkal (nagyobb főfúvóka lejjebb eresztett súber). Bambinál voltam párszor és ő mondta neme is hogy érzés alapján kell beállítani.
üdv
Máté
nekem is 300-as a moci és nekem brisk n14c gyertya van benne kb 1000km e és semmi probléma vele. csatos karbi van a gépen és 135-ös főfúvóka és a legdúsabb keveréknél eggyel alacsonyabb tűállás. nekem így tökéletes a beállítás. próbálgatni kell hogy milyen lesz más beállításokkal (nagyobb főfúvóka lejjebb eresztett súber). Bambinál voltam párszor és ő mondta neme is hogy érzés alapján kell beállítani.
üdv
Máté
csdani írta:Hello Alfa, meg minden "ETZ300" tulaj!
Ehhez a hengerhez milyen gyertya dukál?
Mert nekem most NGK B8HS van, 260-as Isolatornak megfelelő.
Az említett hengerfej esztergálás óta, a 20 km hazaút alatt a feketéből igencsak normális színűre égett ki! (145-ös fúvóka, legdúsabb tűállás, 40-es keverék)
Gondolom tökéletesebb lett az égés a keskenyebb préssáv(51mm a robbanófélgömb átmérője), valamint az 1,6 mm résméret miatt, 1,2 volt.
Mivel szeretnék 1-el szegényebb tűállással menni.
Ti mekkora fúvókával mentek?
Kell-e egyáltalán nagyobb hőértékű ehhez a hengerhez?
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Blokk
Hello Alfa, meg minden "ETZ300" tulaj!
Ehhez a hengerhez milyen gyertya dukál?
Mert nekem most NGK B8HS van, 260-as Isolatornak megfelelő.
Az említett hengerfej esztergálás óta, a 20 km hazaút alatt a feketéből igencsak normális színűre égett ki! (145-ös fúvóka, legdúsabb tűállás, 40-es keverék)
Gondolom tökéletesebb lett az égés a keskenyebb préssáv(51mm a robbanófélgömb átmérője), valamint az 1,6 mm résméret miatt, 1,2 volt.
Mivel szeretnék 1-el szegényebb tűállással menni.
Ti mekkora fúvókával mentek?
Kell-e egyáltalán nagyobb hőértékű ehhez a hengerhez?
Ehhez a hengerhez milyen gyertya dukál?
Mert nekem most NGK B8HS van, 260-as Isolatornak megfelelő.
Az említett hengerfej esztergálás óta, a 20 km hazaút alatt a feketéből igencsak normális színűre égett ki! (145-ös fúvóka, legdúsabb tűállás, 40-es keverék)
Gondolom tökéletesebb lett az égés a keskenyebb préssáv(51mm a robbanófélgömb átmérője), valamint az 1,6 mm résméret miatt, 1,2 volt.
Mivel szeretnék 1-el szegényebb tűállással menni.
Ti mekkora fúvókával mentek?
Kell-e egyáltalán nagyobb hőértékű ehhez a hengerhez?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nincs benne semmi, csak amit odaírtam a vidiben. Légszűrő rendszert is visszavariáltam a gyárira, mert a direktszűrő nem volt túl jó. Bambinál az égéstér átalakítás is jár a fúrással együtt, szóval az is meg van csinálva 300ashoz.csdani írta:Hello Alfa!
Láttam a mocid videóját
Könnyített főtengely van benne, vagy még milyen módosítás van rajta a 300-as fúráson kívül?
135 ös fúvóka van benne, ezt Bambi adta nekem, a többi része mind gyári, pontosabban utángyártott. Főfúvóka tartó réz, úszó, alapjárati fúvóka, tűszelep, súbertű és szivatófúvóka bátran használható az utángyártott. Úszótengelyem eredeti gyári, ezen kívül a súber és a szivatódugattyú, nameg a súbertűt tartó lemez. Az állító csavarok is utángyártottak.
Ezen kívül van még elektronikus indexrelé, elektronikus fesszab, normális főtengelycentír, jó, minőségi csapágyak és hajtókarszet. Szintén Bambi által. Az egész blokk cucc mindennel együtt 40.000 ft volt. A mai napig sem bántam meg, elhozatni a világ végéről trélerrel is ebbe a kategóriába esne ha beszarna valahol.
Gépalkatrészek nincsenek túlságosan változtatva, generátor gyári (tervezek réz csúszógyűrűket), kuplung gyári (tervezem ésszerű korlátok között könnyítését, úgyis szét kell szedni ha lesz pénzem, mert csöpög a váltókarnál), a váltóban Bambi variált apróbb dolgokat hogy üzembiztosabb legyen. A főtengely is gyári, nincs könnyítve sehol.
A gyújtásom a tök fapados megszakítós, ezt is meg kéne csinálni a Sub-ee féle Hall jeladós programozható előgyújtásosra, de ez is pénz, az meg nem terem a fán (sajnos).
Futómű van még, első villa zsír, minden alkatrésze kifogástalan, mindent saját kezűleg mértem ki. Hátsó rugóstagok Futár Petinél lettek beszerezve, 8k volt darabja, de eddig még tökéletesen csillapítanak és rugóznak. Az egyik rugóstagom ui. kókányolt volt és féltem h szétesik, na és akkor még úsztam a pénzben mosthoz képest.
Végül pedig a kipufogó, saját kezűleg számolt, és egy szétvert jóárasított utángyártott kémény felhasználásával készült, 5500ra méretezve. Asszem másfeles acéllemezből hajlítottam a konfúzor kúpot, majd összehegesztettem. A vidihez képest a hangtompító meg lett csinálva értelmesen, a hangja is visszahúzódott kicsit, nem fúj már ki 100+1 helyen, és nem mozog össze vissza
A többi változtatás inkább csak optikai, de az részletkérdés.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Blokk
Lehet perselyezni,de ha nem tuningolási szándékkal teszed,akkor drága.18000ft ablakolással fúrással honolással nálunk.KrisszETZ251 írta:Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy perselyeztetett-e már valaki etz 251-es hengert, ill lehet-e és ha igen tudjátok-e, hogy hol?
Előre is köszi: Krissz
üdv bambi
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Semmi értelme.KrisszETZ251 írta:Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy perselyeztetett-e már valaki etz 251-es hengert, ill lehet-e és ha igen tudjátok-e, hogy hol?
Előre is köszi: Krissz
Olcsóbb ha vesz az ember hengert még akkor is ha furatni kell.Szerintem!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Blokk
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy perselyeztetett-e már valaki etz 251-es hengert, ill lehet-e és ha igen tudjátok-e, hogy hol?
Előre is köszi: Krissz
Egy olyan kérdésem lenne, hogy perselyeztetett-e már valaki etz 251-es hengert, ill lehet-e és ha igen tudjátok-e, hogy hol?
Előre is köszi: Krissz
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Egyáltalán nem biztos, Bambinál is hozzá tartozik a fúráshoz (300ra) az égéstér átalakítása. Lehet hogy nem is véletlenül
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Blokk
Szevasztok!
Hétvégén nagyjából megoldódott az öngyulladás-probléma
Az égéstér át lett esztergálva, a robbanó félgömb átmérője 45-ről 51-re lett felszúrva, utána mindenhol úgy esztergálva, a sűrítőtér ugyanannyi maradjon, a sűrítés 11,6 körüli., a résméret 1,6 mm.
Még a gyújtáson variálok 1 kicsit.
Akinek ilyen 300-as ETZ-je van, az mekkora gyújtással megy? Most 2.52mm
Másik kérdésem, hogy hol lehet 301-es ETZ-hez 0,1 vagy 0,2mm-es hengerfejtömítést kapni?
Hétvégén nagyjából megoldódott az öngyulladás-probléma
Az égéstér át lett esztergálva, a robbanó félgömb átmérője 45-ről 51-re lett felszúrva, utána mindenhol úgy esztergálva, a sűrítőtér ugyanannyi maradjon, a sűrítés 11,6 körüli., a résméret 1,6 mm.
Még a gyújtáson variálok 1 kicsit.
Akinek ilyen 300-as ETZ-je van, az mekkora gyújtással megy? Most 2.52mm
Másik kérdésem, hogy hol lehet 301-es ETZ-hez 0,1 vagy 0,2mm-es hengerfejtömítést kapni?
- gergő
- Simsonos
- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2009.03.22. 15:05
- MZ-d típusa: ES250/2
- Tartózkodási hely: Devecser Kodály Zoltán u.21
Re: Blokk
Döntsed el a motort a bal oldalára, és akkor nem !Motormann írta:Üdv!
Az érdekelne,hogy a blokk alján található kissebb csavart (amiben egy rugó és egy golyó található) álló helyzetben ki lehet e tekerni tömítés csere céljából?Engedi az olajat.
Segítségeteket előre is köszönöm,sziasztok!!
UFF 241 (OK 34-11)
Az ES 250/2 is MZ !!
Az ES 250/2 is MZ !!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Igen.Motormann írta:Üdv!
Az érdekelne,hogy a blokk alján található kissebb csavart (amiben egy rugó és egy golyó található) álló helyzetben ki lehet e tekerni tömítés csere céljából?Engedi az olajat.
Segítségeteket előre is köszönöm,sziasztok!!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Üdv!
Az érdekelne,hogy a blokk alján található kissebb csavart (amiben egy rugó és egy golyó található) álló helyzetben ki lehet e tekerni tömítés csere céljából?Engedi az olajat.
Segítségeteket előre is köszönöm,sziasztok!!
Az érdekelne,hogy a blokk alján található kissebb csavart (amiben egy rugó és egy golyó található) álló helyzetben ki lehet e tekerni tömítés csere céljából?Engedi az olajat.
Segítségeteket előre is köszönöm,sziasztok!!
Re: Blokk
lejjeb lehetne menni a préstávval,de nem hinném,hogy az lenne a gond.esetleg köbölni kellene.vagy cserélni a kipufogót.csdani írta:Hello Bambi!
Van egy 300-ra (75.50)-re fúrt ETZ-m, 11,3 kompresszióval, 1,2 mm résmérettel
Legdúsabb tűállással, 145-ös fúvókával, 2,52-es gyújtással becsörög 4500 felett, még 98-as benzinnel is.
Anyagot kap endesen, erős fekete a 260-as isolatornak megfelelő NGK B8HS, meg érzésre is sokat kap, meg zabál is.
1x kikormoztam az égésteret, nem volt különösebb, és utána is csinálja.
A préssáv szélesség nem lehet a ludas?
Egy ilyen konstrukciónál mennyire érdemes venni a préssávot mm-ben?
Gondolom a sűrítőtérnek gömbszelet-szerűnek kellene lennie.
Előre is kösz a segítséget.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Blokk
Hello Bambi!
Van egy 300-ra (75.50)-re fúrt ETZ-m, 11,3 kompresszióval, 1,2 mm résmérettel
Legdúsabb tűállással, 145-ös fúvókával, 2,52-es gyújtással becsörög 4500 felett, még 98-as benzinnel is.
Anyagot kap endesen, erős fekete a 260-as isolatornak megfelelő NGK B8HS, meg érzésre is sokat kap, meg zabál is.
1x kikormoztam az égésteret, nem volt különösebb, és utána is csinálja.
A préssáv szélesség nem lehet a ludas?
Egy ilyen konstrukciónál mennyire érdemes venni a préssávot mm-ben?
Gondolom a sűrítőtérnek gömbszelet-szerűnek kellene lennie.
Előre is kösz a segítséget.
Van egy 300-ra (75.50)-re fúrt ETZ-m, 11,3 kompresszióval, 1,2 mm résmérettel
Legdúsabb tűállással, 145-ös fúvókával, 2,52-es gyújtással becsörög 4500 felett, még 98-as benzinnel is.
Anyagot kap endesen, erős fekete a 260-as isolatornak megfelelő NGK B8HS, meg érzésre is sokat kap, meg zabál is.
1x kikormoztam az égésteret, nem volt különösebb, és utána is csinálja.
A préssáv szélesség nem lehet a ludas?
Egy ilyen konstrukciónál mennyire érdemes venni a préssávot mm-ben?
Gondolom a sűrítőtérnek gömbszelet-szerűnek kellene lennie.
Előre is kösz a segítséget.
Re: Blokk
egyáltalán nem, semmi köze az egészhez. meg különben is minek? buta 4 felömlősNandor írta:Sziasztok
Tudna nekem abban segíteni valaki, hogy a 4 sebbeséges TS 250 motorjához jó-e az ETZ henger ill. hengerfej?
Bokodi Áron- WARESZ
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Blokk
Üdv!
Múltkor annyira megszívtam: kilazult a blokknál a kipuff tartó csavarom, és a rezgéstől gyakorlatilag törésig kopott...
Hétvégén 2 órámba telt mire kiszedtem a csavart.... de sikerült
Viszont elhagytam az aksit fedő deknit... Nincs valakinek? Esetleg piros...???
Múltkor annyira megszívtam: kilazult a blokknál a kipuff tartó csavarom, és a rezgéstől gyakorlatilag törésig kopott...
Hétvégén 2 órámba telt mire kiszedtem a csavart.... de sikerült
Viszont elhagytam az aksit fedő deknit... Nincs valakinek? Esetleg piros...???
Re: Blokk
Pesten van a fúrás,és csak a gépmunka 3000ft.akos02 írta:Helyileg hol fúrják a hengert? Egyébként a dugattyúra, a gyűrűkre meg a csapszegre gondoltam, hogy ezeket nekem kellene-e külön megvennem, és ha igen, akkor ezek cseréjével együtt mennyi lenne? (Tehát összesen mennyit kéne rászánnom)
Nem tudom az árakat, mert még soha nem fúrattam semmilyen hengerem.
- akos02
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Baracs
Re: Blokk
Helyileg hol fúrják a hengert? Egyébként a dugattyúra, a gyűrűkre meg a csapszegre gondoltam, hogy ezeket nekem kellene-e külön megvennem, és ha igen, akkor ezek cseréjével együtt mennyi lenne? (Tehát összesen mennyit kéne rászánnom)
Nem tudom az árakat, mert még soha nem fúrattam semmilyen hengerem.
Nem tudom az árakat, mert még soha nem fúrattam semmilyen hengerem.
Re: Blokk
Pontosabban mire gondolsz?akos02 írta:A 3000Ft-ba beltartoznak az ehhez szükséges alkatrészek is?
Re: Blokk
Igenredocstomi írta:Bambi te 3000 ft-ért fúrod meg a hengert?
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Re: Blokk
Bambi te 3000 ft-ért fúrod meg a hengert?
Re: Blokk
bambinál 3000ftakos02 írta:Üdv mindenkinek! Az a helyzet, hogy van egy 125ös ETZ-m, és szeretném felfúratni (nem a túlzott köbcenti növelés lenne a cél, hanem kompresszió növelés), és érdekelne, hogy körülbelül mennyi pénzből csinálnák meg nekem egy normál helyen? A válaszokat köszönöm!
- akos02
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Baracs
Re: Blokk
Üdv mindenkinek! Az a helyzet, hogy van egy 125ös ETZ-m, és szeretném felfúratni (nem a túlzott köbcenti növelés lenne a cél, hanem kompresszió növelés), és érdekelne, hogy körülbelül mennyi pénzből csinálnák meg nekem egy normál helyen? A válaszokat köszönöm!
Re: Blokk
akkor ott nem csak a kipufogó van tele, annak van már kb 2-3mm gyürühézaga. túl nagy erőt már nagyon jó beállításokkal sem lehet tőle várni. bár ettől még használhatóan kell menjen, kipufogó kiégetése, nagygenerál. ez a megoldás. új kipufogót meg véletlenül se vegyél.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Blokk
Kipufogó nincs tele nagyon?Zsoca írta:48000.km van benne.bambi írta:Mennyi km van benne?
Re: Blokk
48000.km van benne.bambi írta:Mennyi km van benne?Zsoca írta:Nah hello mindenkinek nekem egy 250-es ETZ-m van és még teljesen gyári bontatlan ha beindítom rendesen jár de ha gázt húzok nem pörög rendesen meg alig megy ha birtok pls segítsetek. Előre is köszi
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
szerintem ha már megvetted akkor használd is el ha nincs erősen tuningolva a géped. nekem pl. 150es ETZ-be van beletéve tajvani mert másmilyet nem lehetett felhajtani. 3000 km agresszív hajtás után még mindig jó. viszont a tajvani felső tűgörgőt mindenféleképp cseréld! sokan megszívták már vele. oda én jó minőségű INA tűgörgőt vettem. de volt aki PROX márkájút tett bele, szintén semmi gond.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- vinczeattila
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2009.11.07. 10:19
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
szevasztok!
Etz 250-hez vettem főtengely felújitó készletet.Taiwani.Valaki használt már ilyet?Nem biztos ,hogy bemerem tenni.Vagy tudtok olyan helyet ahol jó minőségűt lehet venni?
Kösz.
Etz 250-hez vettem főtengely felújitó készletet.Taiwani.Valaki használt már ilyet?Nem biztos ,hogy bemerem tenni.Vagy tudtok olyan helyet ahol jó minőségűt lehet venni?
Kösz.
Re: Blokk
Mennyi km van benne?Zsoca írta:Nah hello mindenkinek nekem egy 250-es ETZ-m van és még teljesen gyári bontatlan ha beindítom rendesen jár de ha gázt húzok nem pörög rendesen meg alig megy ha birtok pls segítsetek. Előre is köszi
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég