Blokk
Re: Blokk
Nah hello mindenkinek nekem egy 250-es ETZ-m van és még teljesen gyári bontatlan ha beindítom rendesen jár de ha gázt húzok nem pörög rendesen meg alig megy ha birtok pls segítsetek. Előre is köszi
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
+vannak a Koyo-k! /Főtengely+váltótengely csapágyak+kuplungcsiga/ C3, 7db, össz. 10270Ft
Szigetszentmiklós Ady Endre u.9. 0624.368.005
Szigetszentmiklós Ady Endre u.9. 0624.368.005
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
az h "lazább az illesztése". de nyugodtan beleteheted a C4 helyére MüZüben a C3-at. 20 év alatt sokat fejlődött a csapágygyártássunbim írta:Ja! Koyo fele hajlok. A váltóban C4ek vannak, mikülönbség a C3 és C4 csapágy között?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2009.11.01. 17:50
- MZ-d típusa: MZ-ETZ
Re: Blokk
Sziasztok! ETZ-125/150hez mindenféle bontott és komplett blokkaom,és más egyébb bontott alkatrészem van eladó,pl:vezeték-köteg,teleszkópok,fék alkatrészek,tank,lmpák,üllés,szerelési utmutatóm,stb.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Ja! Koyo fele hajlok. A váltóban C4ek vannak, mikülönbség a C3 és C4 csapágy között?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Blokk
FAG csapágyakkal sajnos nincsenek túl jó tapasztalataim
Az SKF jó minőség, igaz drága is.(persze ha nem hamisat fog ki az ember)
KOYO-ról eddig csak jót hallottam. Nekem is azok vannak, elég régóta bírják a kiképzést.
Az SKF jó minőség, igaz drága is.(persze ha nem hamisat fog ki az ember)
KOYO-ról eddig csak jót hallottam. Nekem is azok vannak, elég régóta bírják a kiképzést.
Re: Blokk
elég hülyén irtam le, szóval, abból vegyél, amiből van az adott bolt készletén C3waresz írta:SKF FAG KOYO, tökmindegy, abból vegyél amelyikből van C3 jelű:D ja és persze olcsóbb. mindhárom nagyon jó, de kb az a sorrend amit leírtam. én koyot használok mindenhova.sunbim írta:Szevasztok! Szerintetek FAG vagy SKF? ETZ250 blokkba lesz.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Blokk
SKF FAG KOYO, tökmindegy, abból vegyél amelyikből van C3 jelű:D ja és persze olcsóbb. mindhárom nagyon jó, de kb az a sorrend amit leírtam. én koyot használok mindenhova.sunbim írta:Szevasztok! Szerintetek FAG vagy SKF? ETZ250 blokkba lesz.
Bokodi Áron- WARESZ
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Re: Blokk
Helló
Érdeklődni szeretnék hogy a 125-ös MZ ES és a 150-es MZ ES főtengelye megegyezik-e? mert ma szereztem 150-es hengert és dugót. És érdekel hogy nem bassza-e szét a főtengelyt a 150-es henger. Amúgy ez még bronzperselyes főtengely.
Érdeklődni szeretnék hogy a 125-ös MZ ES és a 150-es MZ ES főtengelye megegyezik-e? mert ma szereztem 150-es hengert és dugót. És érdekel hogy nem bassza-e szét a főtengelyt a 150-es henger. Amúgy ez még bronzperselyes főtengely.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Lemérem mennyit m1 ez a verda, lehet hogy ez is jó lesz
Most +nézem mennyiért adják, amiben a csapok alszanak
Tenkjúverymacska!
Most +nézem mennyiért adják, amiben a csapok alszanak
Tenkjúverymacska!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
boltoknak: www.rolling.hu <- csapágy nagyker, ingyenes regisztráció, on-line készlet, GLS kiszállítással.
névváltoztatás: sokat kell vauzni, vagy valami extrém dologgal rászolgálni egyedi rangra
névváltoztatás: sokat kell vauzni, vagy valami extrém dologgal rászolgálni egyedi rangra
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Aha! Ha ez lessz a blokban akKOYÓ?
Utánnanézek a boltoknak.
Tenkjúverymacska
Most látom! Nincs is babakocsim hogy lehet ezt megváltoztatni? ... a nevet
Utánnanézek a boltoknak.
Tenkjúverymacska
Most látom! Nincs is babakocsim hogy lehet ezt megváltoztatni? ... a nevet
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Re: Blokk
sajna nem tudok ilyen helyet, de valahogy szükségtelen ilyen pénzkidobás ezekbe a szerkezetekbe. először kell szerezni jó minőségű dugattyút, közepesen kemény(mint a gyári) gyűrűket, és egy RENDES helyen felfúratni az adott dugattyúhoz. ez a titka egy kevés bejáratást igénylő hosszú életű motornak. rendes fúrás pl: szikszai gépműhely, ez budapesten a sportaréna mögött van egy kis utcába. itt kétezres papírral hónol az ürge, olyan is. ha van benne már 100km akkor már azt tudja mint amit később is. megfelelő illesztések, minőségi derékszögelés, megfelelő karburáltság esetén(vezérlő ablakok élei letörve, stb) soha nem ragad meg, csöndes lesz, állati jó kompresszióval.. (természetesen egy halom dologtól függ még hogy jó legyen)hell írta:Lenne egy apró kérdésem! Egy ETZ 250 henger nikasziloztatás menyibe kerülne? Köszönöm előre is az infókat!
szóval nikaszil persely nélküli hengerbe való.. kb tök felesleges ilyen konstrukcióhoz.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Blokk
belül teljesen egyforma,az öntvényeken van némi külöbség,de csereszavatos az egésznfefe írta:Üdv!
A TS és az ES blokkja között van valami különbség? Vagy ugyanaz a két blokk?
Re: Blokk
Hát igen több megrendelésem adtam neki,amit egy hónap vállalás helyett már évek óta sem készült el.De ez nálad is probléma szokott lenni.Esetleg soroljam?sub-ee írta:Én is szoktam tőle venni cuccokat idáig mindig jó tapasztalatom volt vele kapcsolatban!csikin írta:Miért ne lenne?
Én is tőle szoktam cuccokat venni, és még mindig élek
Nem szokta átvágni az embert (jó néha lassúcska a srác, de ez a ok melónak a betudható)
Üdv.:Sub-ee
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Én is szoktam tőle venni cuccokat idáig mindig jó tapasztalatom volt vele kapcsolatban!csikin írta:Miért ne lenne?
Én is tőle szoktam cuccokat venni, és még mindig élek
Nem szokta átvágni az embert (jó néha lassúcska a srác, de ez a ok melónak a betudható)
Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
Re: Blokk
váltórugó törés vlószínű,sajna blok szétzodiakus írta:helo mindenki.segitséget szeretnék kérni..mentem a mocival etz250,egyszercsak a váltókar nem rugózik vissza,csak lóg.mit tegyek vele.szét kell szedni az egész blokkot?mi lehet a baja?aki tudja az irja már meg,mer naponta használom. köszi
Re: Blokk
helo mindenki.segitséget szeretnék kérni..mentem a mocival etz250,egyszercsak a váltókar nem rugózik vissza,csak lóg.mit tegyek vele.szét kell szedni az egész blokkot?mi lehet a baja?aki tudja az irja már meg,mer naponta használom. köszi
Re: Blokk
Vigyázzatok mert nem megbízható!!!!sub-ee írta:Sziasztok
Egyik kedves ismerősöm foglalkozik kis ETZ-k kimenő váltótengely persely gyártással és felköszörüléssel reális áron (ugye ezeknél probléma volt a kopottság miatt az olajfolyás)
Foglakozik még legömbölyödött kapcsolókörmök szögre felköszörültetésével és újra cementálásával.
Gyárt még saválló alkatrészeket, erősített blokktartókat TS-hez ETZ-khez, illetve Trophykhoz.
Elérhetősége: 06/20/535-7143
Képtára: http://kep.tar.hu/trk
Üdv.:Sub-ee
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Sziasztok
Egyik kedves ismerősöm foglalkozik kis ETZ-k kimenő váltótengely persely gyártással és felköszörüléssel reális áron (ugye ezeknél probléma volt a kopottság miatt az olajfolyás)
Foglakozik még legömbölyödött kapcsolókörmök szögre felköszörültetésével és újra cementálásával.
Gyárt még saválló alkatrészeket, erősített blokktartókat TS-hez ETZ-khez, illetve Trophykhoz.
Elérhetősége: 06/20/535-7143
Képtára: http://kep.tar.hu/trk
Üdv.:Sub-ee
Egyik kedves ismerősöm foglalkozik kis ETZ-k kimenő váltótengely persely gyártással és felköszörüléssel reális áron (ugye ezeknél probléma volt a kopottság miatt az olajfolyás)
Foglakozik még legömbölyödött kapcsolókörmök szögre felköszörültetésével és újra cementálásával.
Gyárt még saválló alkatrészeket, erősített blokktartókat TS-hez ETZ-khez, illetve Trophykhoz.
Elérhetősége: 06/20/535-7143
Képtára: http://kep.tar.hu/trk
Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Blokk
Jaja. Az is tény hogy P20-ként tul.képpen teljesen más készült el mint amit a tervezője/megálmodott....ám ez is hatalmasat szólt akkor itthon. Kár hogy már nem maradt mód a fejlesztésére, kiforrására....
Bocs én is az off-ért.
Bocs én is az off-ért.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
az nem jutott eszedbe h azért párosítanak össze az emberek más blokkfeleket h ne kelljen szívni az újrapapíroztatással, vagy a blokkszám "újraütésével" amennyiben csak a bal blokkfél ment xarrá
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Blokk
annyiban egyetértek, hogy a csepeli gépeket szarból kellett összehányni. hozta a ruszki a pocsék alapanyagot, abból lehetett csak dolgozni. a P20valóban nagy szám volt 67-68-ban de sajnos nem olyan egyszerű a dolog hogy a yamaháék lemásolták. de ha még így is volt, ami nem igaz, akkor is átgondoltabb jobb konstrukcióvá alakították. pl a p20 dinamója ritkahitvány mitsubishi másolat a megszakító rendszerrel együt. az öreg TZ250 yamaha már hamarabb megvolt mint p20. sajnos így volt. de hát így is elmondhatjuk, hogy volt motorgyártás itthon, a szoci köröket messze túlmúlta az akár 9000fordulatra képes kéthengeres, meg a motor is remekül sikerült, a már említett anyaggyengeségtől eltekintve.RR_ZOZY írta:Nem lehet érdemben összehasonlítani. DDR-éknél volt normális anyag, gép és technológia (már ha volt mert a hiánygazdaság ugye...)...de így becsúszott sok hiba. Csepelen pedig - kis túlzással - kőbaltával kellett alkotni, csoda hogy tudtak valamit egyáltalán létrehozni a mindvégig méltatlanul a Csepel Művek mostohagyerekeként viselt motorkerékpárgyárban...sőt pl. a P20-nál olyan úttörő ötletekkel amihez a japánoknak pl. közük nem volt. nem kis dolog úgy gondolom. Nah ezt csak a Pannóniák védelmében.conus írta:tetszenek ezek a "elvileg" legendák ezekről a különböző blokkfelek összeillesztéséről. én még speciel nem hallottam olyat MZ-nél h ezzel gond lenne. meg nekem is így van összerakva a blokk. kb. 2500km agresszív vezetés után semmi baja. azért a németek még ha DDR akkor is adtak a precizitásra. itthon ez már annyira nem volt igaz a Pannóniánál
Mert könnyű rajta most röhögnünk, és más volt akkor és ott dolgozni...
nem összetartozó blokkfeleket párositani meg csak szerencsével lehet. a C3 csapágy rengeteget eltűr még úgy is ha nincs pontosan vonalba a két csapágyház. de hát különben is.. minek blokkfeleket párosítgatni? ritka eset az amikor géza meg béla találkoznak, és mindkettőjüknek van egy Mz blokkja amiknek tök véletlenül azon felük jó ami a másiknak nem, és a kettőt összedobva, jééééé!!! tudnak egy jót összehozni. mondjuk egy tuk-tuk gépműheyes(futár peti, 4kelemen) főtengely centírozás, és egy henger fúrás mellé, kisipari álámínumdugóval, kínai KBS csapagyákkal, 50ft os gépipari szimeringekkel, kalapáccsal összecsépelt blokknál lehet hogy nem számít a végeredmény ígyis-úgyis szar. főleg ha a kuplung is leforog, dugattyú is megragad a derékszögeletlen hajtórúdtól, és a saccolt illesztésektől, majd a végén kiderül, hogy a porvédőt jó lett volna kiszedni a csapágyakból. na és akkor most mivan? "eladom ezt a szart, minden ki lett benne cserélve, meg lett fúrva, dugógyűrűcsapszeggel, meglett csapágyazva és igy is szar. hát MZ-t soha többé ne lássak, még most is borzongok tőle, brrrr!"
elnézést az offért.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Blokk
kapni biztos nem fogsz sehol se, nem is lényeges, mert sokkal jobbat tudsz csinálni magadnak. van egy bizonyos szivacstípus, ami iszonyat kemény, fekete, jóformán habos guminak tekinthető. ilyenhez kellene valahogy hozzájuss. ehez kell még egy éles kés, vagy snitcer, amivel kis kockákat vágsz ki belőle, aztán egyenként(rád van bízva hogy mennyire lesz esztétikus) betömködöd a hűtőbordák közé. ezt érdemes oldalanként két sorba rakni(ugy mint pl az etz-knél.) sajnos a fő zaj még így is a hengerfej bordáiról jön. ezek közé is megpróbálhatsz beszabni méretes darabokat ebből az anyagból. akkora hő nincs, hogy megolvadjon bármi is, és a hűtőfelület csökkenéssel sem kell foglalkozni. meglepően csöndes a végeredmény.bazsimoci írta:Hali! Meg tudná mondani valaki, hol kapok a 150-es ES/TS hengerbordái közé gumi rezgéscsillapítót...? A régiek totál kemények lettek és kidobtam öket...Lehet esetleg pótolni őket valami egyéb gumival?
Bokodi Áron- WARESZ
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Blokk
Nem lehet érdemben összehasonlítani. DDR-éknél volt normális anyag, gép és technológia (már ha volt mert a hiánygazdaság ugye...)...de így becsúszott sok hiba. Csepelen pedig - kis túlzással - kőbaltával kellett alkotni, csoda hogy tudtak valamit egyáltalán létrehozni a mindvégig méltatlanul a Csepel Művek mostohagyerekeként viselt motorkerékpárgyárban...sőt pl. a P20-nál olyan úttörő ötletekkel amihez a japánoknak pl. közük nem volt. nem kis dolog úgy gondolom. Nah ezt csak a Pannóniák védelmében.conus írta:tetszenek ezek a "elvileg" legendák ezekről a különböző blokkfelek összeillesztéséről. én még speciel nem hallottam olyat MZ-nél h ezzel gond lenne. meg nekem is így van összerakva a blokk. kb. 2500km agresszív vezetés után semmi baja. azért a németek még ha DDR akkor is adtak a precizitásra. itthon ez már annyira nem volt igaz a Pannóniánál
Mert könnyű rajta most röhögnünk, és más volt akkor és ott dolgozni...
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Re: Blokk
Hali! Meg tudná mondani valaki, hol kapok a 150-es ES/TS hengerbordái közé gumi rezgéscsillapítót...? A régiek totál kemények lettek és kidobtam öket...Lehet esetleg pótolni őket valami egyéb gumival?
Re: Blokk
nem túl egyöntetűek a vélemények..
hát.. nem tudom továbbra sem hogy mit csináljak XD
Majd lesz valahogy, köszi a segítséget
hát.. nem tudom továbbra sem hogy mit csináljak XD
Majd lesz valahogy, köszi a segítséget
- Ekecs
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2008.07.07. 19:29
- MZ-d típusa: ES 125/1
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Elvileg minden 2T blokk párban értendő a megmunkálás miatt.
Sőt úgy vettem észre,az sem mindegy,hogy az "5-éves terv"mely időszakában készült.
Aztán van akinek mázlija van.
Sőt úgy vettem észre,az sem mindegy,hogy az "5-éves terv"mely időszakában készült.
Aztán van akinek mázlija van.
...végül is ketten maradnak:isten és a bor.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
tetszenek ezek a "elvileg" legendák ezekről a különböző blokkfelek összeillesztéséről. én még speciel nem hallottam olyat MZ-nél h ezzel gond lenne. meg nekem is így van összerakva a blokk. kb. 2500km agresszív vezetés után semmi baja. azért a németek még ha DDR akkor is adtak a precizitásra. itthon ez már annyira nem volt igaz a Pannóniánál
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
a blokkfeleket nem illik masik blokkfellel cserelni!!!!!!!!!!! ugyanis ezeket egyutt munkaljak meg! ha csereled valoszinu a tegelyek nemfutnak egyutt! a LOKTAJT (csapagyragaszto)-t a meleg oldja ! az az szetszedesnel 150 celziusra fel kell melegiteni es mar mozdithato
A viz szalad, a kő marad!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
csapágyragasztó oldása a legkönnyebben kromofággal
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Blokk
Jah igen, elnéztem; énis menetirány szerint szerettem VOLNA De a lényeg érthető volt. Akkor fasza Nem ragasztom bele a csapágyat, azzal küzdhetnék mire kijön..
A pontozás szerintem többet ér, mint te gondolod
A pontozás szerintem többet ér, mint te gondolod
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
az oldal meghatározásánál a menetirány szerinti jobb ill. bal oldalt értjük. a számozás a jobb oldali blokkfélben van. nem akarlak elkeseríteni de a pontozás nem sokat ér. csapágyragasztó ér valamit. egyébként tudomásom szerint eredetvizsgánál a blokk meg a vázszámot meg a komplett kasztnit fényképezik mást nem.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Blokk
Hali, lenne egy egyszerű kérdésem. Van nékem egy 125ös ETZ-m, nemrég vettem, és most nekiláttam a felújításának. A blokkot szétszedve úgy találtam hogy a csapágyházak sajnos megvannak kopva, ezt a baloldalinál ( ahol a szám van ) megoldottam a régi pontozós módszerrel. A jobb oldalit viszont lecserélném egy nem kopottra (alkatrésznek vettem, 150esé) . A két öntvény frankón passzol egymáshoz, ugyanolyannak látszik belülről, de a külsejükben mégis minimálisan különböznek (pl hengertalpnál a blokk "szája" vastagabb az egyiknél stb) .
Az lenne igazából a kérdés hogy ha ezt a verziót teszem össze, eredetvizsgán vagy akármin nem köthetnek bele, ill egyéb gáz lehet-e szerkezetileg? Köszi
Az lenne igazából a kérdés hogy ha ezt a verziót teszem össze, eredetvizsgán vagy akármin nem köthetnek bele, ill egyéb gáz lehet-e szerkezetileg? Köszi
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2009.08.05. 21:35
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Köszi a választ, megnézem majd, hátha nálam is ez okozza.horhaus írta:Nekem ugyan ez volt a tünet. Sokat kínlódtam vele. Mindenki a karburátor, légszűrő, kipufogó triót emlegette. Én meg cseréltem, pucoltam, kiégettem, de semmi. Aztán egyszer megelégeltem, hogy nem tudok pontos előgyújtást állítani, mert a szélső holtponton voltak a csavarok. Vettem új megszakító emelő bütyköt, s láss csodát megjavult. Lehet, hogy a szakemberek megcáfolnak, de azóta működik.ZeerOcooL írta:Sziasztok,
egy olyan problémám van, hogy a motor megtorpan kb. 2200 és 3000-es fordulat között, mintha turbólyuk lenne. 2200-ig húz, aztán 2200 körül megáll, nem akar felpörögni, inkább elkezd visszaesni a fordulat, ilyenkor a gázkarral játszva, gázt adogatva szép lassan eléri a 3000-et, ahol megindul. Olyan mintha talán megszívná magát, mert amikor eléri a 3000-es fordulatot, akkor félgáznál is mintha teljes gázt adnák, haver majdnem leesett hátulról. Ez csak terhelés alatt van, üresben nem torpan meg semmilyen fordulatnál. Ez mitől lehet? A motor könnyen indul, hidegben is, alapjárat 1200-1500 között van.
-----------------------------------------------
zeerocool
http://www.youtube.com/watch?v=Cu7syh0VHZY
http://www.youtube.com/user/zeerocool99 ... svSpcP6W4Q
zeerocool
http://www.youtube.com/watch?v=Cu7syh0VHZY
http://www.youtube.com/user/zeerocool99 ... svSpcP6W4Q
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Blokk
Nekem ugyan ez volt a tünet. Sokat kínlódtam vele. Mindenki a karburátor, légszűrő, kipufogó triót emlegette. Én meg cseréltem, pucoltam, kiégettem, de semmi. Aztán egyszer megelégeltem, hogy nem tudok pontos előgyújtást állítani, mert a szélső holtponton voltak a csavarok. Vettem új megszakító emelő bütyköt, s láss csodát megjavult. Lehet, hogy a szakemberek megcáfolnak, de azóta működik.ZeerOcooL írta:Sziasztok,
egy olyan problémám van, hogy a motor megtorpan kb. 2200 és 3000-es fordulat között, mintha turbólyuk lenne. 2200-ig húz, aztán 2200 körül megáll, nem akar felpörögni, inkább elkezd visszaesni a fordulat, ilyenkor a gázkarral játszva, gázt adogatva szép lassan eléri a 3000-et, ahol megindul. Olyan mintha talán megszívná magát, mert amikor eléri a 3000-es fordulatot, akkor félgáznál is mintha teljes gázt adnák, haver majdnem leesett hátulról. Ez csak terhelés alatt van, üresben nem torpan meg semmilyen fordulatnál. Ez mitől lehet? A motor könnyen indul, hidegben is, alapjárat 1200-1500 között van.
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Blokk
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2009.08.05. 21:35
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Veszprém
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Etz 250. Mindegyik sebességfokozatban ilyen, 1-esben is. A kipufogót lehet hogy kikéne tisztítani, egészen tompa a hangja, amikor megkocogtatom, és szűrő sincs a benzincsövön.bambi írta:Tipusa?ZeerOcooL írta:Sziasztok,
egy olyan problémám van, hogy a motor megtorpan kb. 2200 és 3000-es fordulat között, mintha turbólyuk lenne. 2200-ig húz, aztán 2200 körül megáll, nem akar felpörögni, inkább elkezd visszaesni a fordulat, ilyenkor a gázkarral játszva, gázt adogatva szép lassan eléri a 3000-et, ahol megindul. Olyan mintha talán megszívná magát, mert amikor eléri a 3000-es fordulatot, akkor félgáznál is mintha teljes gázt adnák, haver majdnem leesett hátulról. Ez csak terhelés alatt van, üresben nem torpan meg semmilyen fordulatnál. Ez mitől lehet? A motor könnyen indul, hidegben is, alapjárat 1200-1500 között van.
-----------------------------------------------
zeerocool
http://www.youtube.com/watch?v=Cu7syh0VHZY
http://www.youtube.com/user/zeerocool99 ... svSpcP6W4Q
zeerocool
http://www.youtube.com/watch?v=Cu7syh0VHZY
http://www.youtube.com/user/zeerocool99 ... svSpcP6W4Q
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég