Elektronika topik - a pokol kapuja
- Andrá$
- bajnok

- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
hé nah azért nem leszólni a kis MZ-ket

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
betontojas
- babakocsis

- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2009.07.02. 20:47
- MZ-d típusa: MZ TS 150
Re: Elektronika
Azért volt egy olyan érzésem, mint ha nem biciklin ülnék... 
- Andrá$
- bajnok

- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
őrült nagy erőt meg nyomatékgyárat nevárj 3ezer alatt pl:3-ba
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
betontojas
- babakocsis

- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2009.07.02. 20:47
- MZ-d típusa: MZ TS 150
Re: Elektronika
Köszönöm szépen az ötletet! Elvittem egy szerelőhöz, aki rájött arra, hogy tulajdonképpen a forgórésznek van baja, fel is szabályozott egy másikat faszára, belepakolta... összehozott egy mechanikus fesszabot a sok roncsból, bekötötte, úgy tűnt fain. 1KM-t nem tettem meg vele, lerohadtam. Visszavittem 10 perc múlva, hogy ez bizony ratyi. Gyertyát cserélt, fesszabot cserélt, aztán rájött, hogy az akkuban nincs sav... (Valahogy kifolyt, vagy mittomén, mert egy hónap alatt tuti nem csökken ennyit, és egy hónapja töltöttem bele... ) A lényeg, hogy frankón belekerült 5000forintomba, ha a most vásárolt, de már elbaszott elektronikus fesszabot is belematekolom, akkor már 8700forintomba van a motor, ÉS MÉG MINDIG SZAR! Kis fordulaton nincs ereje, magasat meg nem pörög. A baj lehet bennem van, hogy a TStől annyit várok mint egy ezres nagyvastól, de azé ettől jobban szokott menni... De töltés sincs, közepes fordulat alatt semmi. Szóval 8700 a semmiért... 
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Elektronika
saruzd újra a fesszabályzó vezetékeit + az érintkezőket is csiszold meg 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Elektronika
Heló mindenkinek!!
nekem olyan problémám lenne hogy...
Etz 125 12v-os aksin alapjáraton mért feszültség 12v pörgetve 13.9v ez nekem eddig jónak tűnik a motor jár rendesen egy darabig azután lemerül az aksi és folyamatosan nagyon gyorsan párolog belőle a folyadék!!!
több aksival is próbáltam a gépet de mindeggyiknél ez a helyzet!!
egy idő után megölte a gép a gyújtótrafómat is!!
nem tudom mi lehet a baj a segítséget nagyon megköszönném!!
nekem olyan problémám lenne hogy...
Etz 125 12v-os aksin alapjáraton mért feszültség 12v pörgetve 13.9v ez nekem eddig jónak tűnik a motor jár rendesen egy darabig azután lemerül az aksi és folyamatosan nagyon gyorsan párolog belőle a folyadék!!!
több aksival is próbáltam a gépet de mindeggyiknél ez a helyzet!!
egy idő után megölte a gép a gyújtótrafómat is!!
nem tudom mi lehet a baj a segítséget nagyon megköszönném!!
-
nyakas
- A blokkot szethuzom neked termeskovel

- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Elektronika
A viz szalad, a kő marad!
- bakimate
- A kábelkirály

- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Elektronika
Kommutátor = mechanikus egyenirányító.z25z írta:egyenaramot szednek le a szenkefek a "kommutatorrol"?? - ha jol irom....)
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti

- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
betontojas: Leforditom neked Tamas kollega reakciojat: TS ben nincs se generator, se egyeniranyito dioda, ezert azzal nem lehet baj. (dinamo van benne es nem diodakon keresztul tortenik az egyeniranyitas, hanem valamelyest egyenaramot szednek le a szenkefek a "kommutatorrol"?? - ha jol irom....)
Sajnos elektronikaban en sem vagyok nagyon otthon, de amint irtad, hogy a mechanikus leegese miatt kellett cserelned, es az elektronikussal is mar kezdetben baj volt, akkor ott valami nagyobb gubanc lehet, (nem jellemzo, hogy a fesszab leeg), amit lehet hazilag nem is fogsz tudni orvosolni. Jobb hijjan en elvinnem egy autovillamossagi emberkehez....no de hatha jonnek kesobb meg forumozok, akik tudnak hasznos tippeket adni.
Sajnos elektronikaban en sem vagyok nagyon otthon, de amint irtad, hogy a mechanikus leegese miatt kellett cserelned, es az elektronikussal is mar kezdetben baj volt, akkor ott valami nagyobb gubanc lehet, (nem jellemzo, hogy a fesszab leeg), amit lehet hazilag nem is fogsz tudni orvosolni. Jobb hijjan en elvinnem egy autovillamossagi emberkehez....no de hatha jonnek kesobb meg forumozok, akik tudnak hasznos tippeket adni.
-
Tamás
- Velorex-es

- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyõr
Re: Elektronika
Hy! Ha 6V-os ts, akkor a diódáknak és a generátornak nem lehet baja.
-
betontojas
- babakocsis

- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2009.07.02. 20:47
- MZ-d típusa: MZ TS 150
Re: Elektronika
JJJa és egy MZ ts 150ről van szó...
-
betontojas
- babakocsis

- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2009.07.02. 20:47
- MZ-d típusa: MZ TS 150
Re: Elektronika
Üdv Mz guruk! Segítségetekre lenne szükségem, minél gyorsabban! Valamiért nem tölt a motor. Elektronikus bolti fesszabályzót vettem bele, mert a mechanikus leégett kb 1 hónapja. Az elektronikussal nem volt semmi baj attól eltekintve, hogy kis fordulaton egyáltalán nem töltött, csak ha tényleg pörgettem is. Meghúzattam kicsit jobban, volt egy csattanás, kiverte a biztosítékot. Kicseréltem a biztit, és töltés nélkül hazajöttem vele, azóta viszont nem tölt. Nem tudom miért. a generátor szénkeféin nem tudom milyen feszültséget kellene mérnem, és nem tudom azt sem, hol van mzben az egyenirányító. elektronikából nagyon alap vagyok, szóval jó lenne egy szájbarágós segítség. Ha a generátorom feküdt meg, akkor adhat ki 2v körüli feszültséget? előre is köszönöm
- KILL3R etz
- bajnok

- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Az ilyen bizony. Ne hagyjátok rajta a gyújtást, mert annyira felmelegedhet, hogy kifolyik a lemezek közül a szigetelőanyag és onnantól sokmindenre nem jó a cucc.
De ha menet közben is melegszik akkor érdemes megpróbálni megcserélni a pólusokat.
Olyan melegre gondolok hogy ráég a kezetek.

Hopp most látom Sai kolléga szakszerű választ adott

De ha menet közben is melegszik akkor érdemes megpróbálni megcserélni a pólusokat.
Olyan melegre gondolok hogy ráég a kezetek.
Hopp most látom Sai kolléga szakszerű választ adott
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Elektronika
Javítási kézikönyvben benne van:
"Álló motor, bekapcsolt gyújtás és elzárt megszakító mellett áram folyik át a gyújtótekercsen, amely bizonyos idő után felmelegíti a gyújtótekercset. Ennek folytán a szigetelőanyag tönkremegy. A gyújtótekercs átüt és használhatatlanná válik."
Én kb 2 órára rajtahagytam és teljesen kiolvadt a szigetelés... Persze ez akkor van ha a dugattyú úgy áll, hogy pont szikrát akar adni neki, így folyton feszültség alatt van, de járó motornál nem.
"Álló motor, bekapcsolt gyújtás és elzárt megszakító mellett áram folyik át a gyújtótekercsen, amely bizonyos idő után felmelegíti a gyújtótekercset. Ennek folytán a szigetelőanyag tönkremegy. A gyújtótekercs átüt és használhatatlanná válik."
Én kb 2 órára rajtahagytam és teljesen kiolvadt a szigetelés... Persze ez akkor van ha a dugattyú úgy áll, hogy pont szikrát akar adni neki, így folyton feszültség alatt van, de járó motornál nem.
- Alfa
- Keljfeljancsi

- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Enyém is ilyen, melegszik ha van gyújtás rajta és nincs beindítva. Ha be van indítva, akkor nem melegszik. Nekem semmi problémám nincs vele, ilyen volt amikor megvettem, azóta minden ki lett cserélve (trafó, fesszab stb) és újra bekötöttem kézikönyves kábelezési terv szerint, és azért is ilyen. Volt hogy egy seggel 200 km-t mentem és akkor se lett melegebb mint az elején volt.
Viszont nem érdemes rajta felejteni a gyújtást...
Igazából nem tudom így kéne e működnie, de ez van.
Viszont nem érdemes rajta felejteni a gyújtást...
Igazából nem tudom így kéne e működnie, de ez van.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Elektronika
Csá! Most raktam össze a motort, de ha ráadom a gyújtást (be sem indítom) akkor elkezd tüzesedni a trafóm! Valamit rosszul kötöttem be?
-
nyakas
- A blokkot szethuzom neked termeskovel

- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Elektronika
A viz szalad, a kő marad!
Re: Elektronika
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Mz Trophy 125/1 ES motorom. Olyat csinál, ha beindítom elalszik a töltés lámpa, de ha leveszem az akkut, akkor leáll, vagy 15V a töltése. Emiatt az izzókat ellövöldözi. Állítható a fesz szabályzó, vagy cseréljem ki? A rendszer 6V-os.
Köszönettel: Lóri
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Mz Trophy 125/1 ES motorom. Olyat csinál, ha beindítom elalszik a töltés lámpa, de ha leveszem az akkut, akkor leáll, vagy 15V a töltése. Emiatt az izzókat ellövöldözi. Állítható a fesz szabályzó, vagy cseréljem ki? A rendszer 6V-os.
Köszönettel: Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Re: Elektronika
Sziasztok!
Nemrég írtam, hogy volt egy kis probléma az elektronikus indexrelével. Nos probléma megoldva, ami mellesleg elég bagatel volt. A relén van egy kis csavar ami a távolságot állítja a mágnesnél, és ezzel szabályozhatod a villogás sebességét (Ezt mondjuk jó lett volna tudni hamarabb is).
Na hát ez csavaradott ki valahogy annyira, hogy már nem is villogott. Gondoltam leírom, hogy váljék ez a hozzám hasonló elektronikában járatlan kollágák javára. Talán így ők már nem rohannak újat venni, mint én tettem
Üdv: puppino
Nemrég írtam, hogy volt egy kis probléma az elektronikus indexrelével. Nos probléma megoldva, ami mellesleg elég bagatel volt. A relén van egy kis csavar ami a távolságot állítja a mágnesnél, és ezzel szabályozhatod a villogás sebességét (Ezt mondjuk jó lett volna tudni hamarabb is).
Üdv: puppino
-
nyakas
- A blokkot szethuzom neked termeskovel

- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Elektronika
A viz szalad, a kő marad!
- Krepp
- bajnok

- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Nyakas, jarumas--->Trafó, kondi, megszakító.....új....... gyertyahézag ok......
de írtam hogy 2000km után annyira megkopott hogy a max csutkára állított hézag 0.2mm
....viszont akkor a kis hézag miatt szikrázik....
de írtam hogy 2000km után annyira megkopott hogy a max csutkára állított hézag 0.2mm
....viszont akkor a kis hézag miatt szikrázik....
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Elektronika
indexbúrákat vedd le, foglalatokat nézd át. nekem összeért a foglalatban a 2 lemez amikor ilyet csinált

10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Elektronika
SŰRGŐS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sziasztok. Bocs a kezdésért, de tényleg az. A motorban elektonikus indexrelé van. A múltkor valahogy ahogy piszkáltam szikrázott egyet az egyenirányítónál, de semmi több. Aztán az index olyat csinált, hogy egyet villantott, és aztán többet már nem, aztán pár perc múlva újra jó lett, szóval nem is foglalkoztam vele. De most (épp mikor mennék vele) újra előjött ez a hibája. Egy villanás és semmi több. Azt még furcsálom, hogy mikor oda rakom amikor nem kell villognia, akkor is kattan egyet, pedig korábban ilyet nem csinált. Segítséget mindenkinek előre és köszönöm és tényleg sűrgös lenne az ügy.
Üdv.:puppino
Sziasztok. Bocs a kezdésért, de tényleg az. A motorban elektonikus indexrelé van. A múltkor valahogy ahogy piszkáltam szikrázott egyet az egyenirányítónál, de semmi több. Aztán az index olyat csinált, hogy egyet villantott, és aztán többet már nem, aztán pár perc múlva újra jó lett, szóval nem is foglalkoztam vele. De most (épp mikor mennék vele) újra előjött ez a hibája. Egy villanás és semmi több. Azt még furcsálom, hogy mikor oda rakom amikor nem kell villognia, akkor is kattan egyet, pedig korábban ilyet nem csinált. Segítséget mindenkinek előre és köszönöm és tényleg sűrgös lenne az ügy.
Üdv.:puppino
- Alfa
- Keljfeljancsi

- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Nekem vadiúj kondi, megszakító, megszakítóalaplap kombóval is vet néha szikrát (nem is olyan néha) a megszakító, szerintem ez normális. Már 2000 km óta olyan a megszakítóérintkező mint az új. Nem hiszem hogy nagyon elégne, ettől függetlenül érdemes megnézni a kondit...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- jarumasz
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Elektronika
Nem jó, el fog égni a megszakítód. Ellenőrizd a gyertya hézagot, meg a megszakítóét. 
Ne dudálj!!!! Küzdj!! 
- Krepp
- bajnok

- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Előszöris:rr_zozy, misi köszi a választ
2: Tettem egy kiskőrt és vagy bakelitos icet van vagy sárga de az lehet duduco vagy noname (made in germany)(mindkettő sárga műanyag) Az utóbbi is jó?
egyébként az egyik helyen azt mondták hogy duduco már nem lessz...
a megszakító szikrázás jó?mert nekem olyan stabilan erőssen villog hogy másodlagos égésteret lehetne csinálni a dekniből....
2: Tettem egy kiskőrt és vagy bakelitos icet van vagy sárga de az lehet duduco vagy noname (made in germany)(mindkettő sárga műanyag) Az utóbbi is jó?
egyébként az egyik helyen azt mondták hogy duduco már nem lessz...
a megszakító szikrázás jó?mert nekem olyan stabilan erőssen villog hogy másodlagos égésteret lehetne csinálni a dekniből....
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Máté
- versenyző

- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Elektronika
tudsz adni egy e-mail címet? vagy írj egy mailt az enyémre és megbeszéljük: mate.antal@gmail.com
köszi
köszi
-
nyakas
- A blokkot szethuzom neked termeskovel

- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Elektronika
A viz szalad, a kő marad!
- Máté
- versenyző

- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Elektronika
tényleg?
mennyibe kerülne? postán is el tudod küldeni?
köszi
mennyibe kerülne? postán is el tudod küldeni?
köszi
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb

- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy VÁRMEGYE
Re: Elektronika
Passzolnám...nem tudom árulnak-e külön. a Simsonra is a Komárét ekecsültük rá. Ám vigyázni kell a filc olajozással is. 1 max 2 csepp műszerolajat rá...mert volt hogy túlolajoztam, szívtam is miatta....Máté írta:sziasztok!
nincs valakinek ez a filce tartóval együtt oda a bütyköstengelyhez? az enyémen nincs rajta. (sajnos így vettem)
ha nincs, nem tudtok helyet ahol venni lehet?
köszi
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- Máté
- versenyző

- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Elektronika
sziasztok!
nincs valakinek ez a filce tartóval együtt oda a bütyköstengelyhez? az enyémen nincs rajta. (sajnos így vettem)
ha nincs, nem tudtok helyet ahol venni lehet?
köszi
nincs valakinek ez a filce tartóval együtt oda a bütyköstengelyhez? az enyémen nincs rajta. (sajnos így vettem)
ha nincs, nem tudtok helyet ahol venni lehet?
köszi
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb

- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy VÁRMEGYE
Re: Elektronika
Hali Krepp!
Mz-hez eddig mindíg kaptam Kaposváron "Made in Germany" feliratos csomagolású sárgás műanyagos szajrét, ezek nagyon jól bírják.
Sógor gépe (Simson) viszont a közelmúltban teljes felújításon esett át és bakelitosat kapott. Megkajált ebből cca. 300km alatt kettőt is.....de nem tudom egyértelműen azt mondani hogy azért mert a megszak. a szar....ugyanis kihagyták a kenőfilcet..
Most bent a kenőfilc és bent a "német" sárgás megszak (ugyanaz a fajta mint a fent említett, MZ-be való).......így várom a fejleményeket.
Mz-hez eddig mindíg kaptam Kaposváron "Made in Germany" feliratos csomagolású sárgás műanyagos szajrét, ezek nagyon jól bírják.
Sógor gépe (Simson) viszont a közelmúltban teljes felújításon esett át és bakelitosat kapott. Megkajált ebből cca. 300km alatt kettőt is.....de nem tudom egyértelműen azt mondani hogy azért mert a megszak. a szar....ugyanis kihagyták a kenőfilcet..
Most bent a kenőfilc és bent a "német" sárgás megszak (ugyanaz a fajta mint a fent említett, MZ-be való).......így várom a fejleményeket.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
-
misi
- Simsonos

- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Elektronika
szia
hatudsz szerezni trabant megszakitot müanyagost ne bakelitost.
azzal biztos nem lessz bajod ,nekem bevált a müanyagos.
udv:misi
hatudsz szerezni trabant megszakitot müanyagost ne bakelitost.
azzal biztos nem lessz bajod ,nekem bevált a müanyagos.
udv:misi
- Krepp
- bajnok

- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Halihó mindenki
Azzal kezdeném hogy, nagyon messzire visszaolvastam és hasonló problémát nem találtam....
(Azért is nem szoktam(+Bambi) megjelenni szerelési fórumon mert sokat olvasok)
Az volt hogy a mátratúrán az eggyik kényszerszünetben megkértem Bambit hogy nézzük meg a mocit mert gyengus: megszakító férreégve és elállítódva.....bambi állított rajta....motorhang teljesen megváltozott és jött is az erő...
de ezután vettem megszakítót mert hát ki tudja meddig lessz még jó....
(mivel nem vagyok régi motoros
azt az elvet követem hogy legyen mindenből tartalék de az újat teszem be a régit meg el)Tehát a mocimba új a kondi,trafó,megszakító)
Frankón is működött kb3000km en keresztül azután aprobb erőcsökkenést tapasztaltam...csak poénból leszedtem az oldaldeknit és azt láttam hogy felső holtponton a 4mm re állított gyujtásomból már csak 2mm maradt...és akárhogy állítgatom 3 nál nagyobbra nem nyílik! (kenése van a textílből) a megszakító egyébként a sárgás műanyag rugós féle(amit egyébként dícsért valaki aki skodába használta (asszem))
a két érintkező egyébként nem egymásra zár hanem eltolva egy kicsit(de a kezdetektől)...
alapjáraton folyamatosan szikrázik a megszak. de lehet ez normális.....
holnap vennék valami mást de az ICET-et többen szídták
A Doduco-ról nem olvastam semmit...
Ti mivel mentek?(márka vagy hogy hol vettétek(BP))
Kössszíííí
Azzal kezdeném hogy, nagyon messzire visszaolvastam és hasonló problémát nem találtam....
(Azért is nem szoktam(+Bambi) megjelenni szerelési fórumon mert sokat olvasok)
Az volt hogy a mátratúrán az eggyik kényszerszünetben megkértem Bambit hogy nézzük meg a mocit mert gyengus: megszakító férreégve és elállítódva.....bambi állított rajta....motorhang teljesen megváltozott és jött is az erő...
de ezután vettem megszakítót mert hát ki tudja meddig lessz még jó....
(mivel nem vagyok régi motoros
Frankón is működött kb3000km en keresztül azután aprobb erőcsökkenést tapasztaltam...csak poénból leszedtem az oldaldeknit és azt láttam hogy felső holtponton a 4mm re állított gyujtásomból már csak 2mm maradt...és akárhogy állítgatom 3 nál nagyobbra nem nyílik! (kenése van a textílből) a megszakító egyébként a sárgás műanyag rugós féle(amit egyébként dícsért valaki aki skodába használta (asszem))
a két érintkező egyébként nem egymásra zár hanem eltolva egy kicsit(de a kezdetektől)...
alapjáraton folyamatosan szikrázik a megszak. de lehet ez normális.....
holnap vennék valami mást de az ICET-et többen szídták
A Doduco-ról nem olvastam semmit...
Ti mivel mentek?(márka vagy hogy hol vettétek(BP))
Kössszíííí
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Andrá$
- bajnok

- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
ok már nem kell megtaláltam jól tudtam

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Andrá$
- bajnok

- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
üdv
némi segítség kéne kerestem de nem találtam pontosan én úgy emlékszem hogy 125 TS-be 6V 12Ah kell?
némi segítség kéne kerestem de nem találtam pontosan én úgy emlékszem hogy 125 TS-be 6V 12Ah kell?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Elektronika
Üdv Mindenkinek!
Lenne egy olyan kérdésem, h mi a különbség az Isolator ZM14 260 és az Isolator M14 260 gyertya között?
Kösz a választ előre is!
Lenne egy olyan kérdésem, h mi a különbség az Isolator ZM14 260 és az Isolator M14 260 gyertya között?
Kösz a választ előre is!
- redocstomi
- biciklis

- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Re: Elektronika
Üdv.
sub-ee töled kérdezném hogy megoldhato-e és ha igen tudnál nekem csinálni 125-ös MZ Es-hez (6 V-os) ledes hátsó lápmpát, féklámpát, és rendszámvilágitást?
sub-ee töled kérdezném hogy megoldhato-e és ha igen tudnál nekem csinálni 125-ös MZ Es-hez (6 V-os) ledes hátsó lápmpát, féklámpát, és rendszámvilágitást?
Re: Elektronika
Üdv Urak!
Segítene valaki?
Vettem egy ETZ-t el volt vezetékelve, ha nem volt gyújtáson akkor is világított hol az üres, hol a töltés, töltőről beindítottam, levettem a töltőt és működött úgy is, tehát töltésem volt.
Most lebontottam vázig, majd fel szeretném újítani, de most megakadtam, mert szerintem jól kötögettem össze a dolgokat, be is indul, de ha elveszem a áramot leáll, vagyis nincs töltésem.
Felrakom a képet, hogy most hogy van bekötve, teljesen minimálisan, a gyújtáskapcsoló is kiiktatva, direktben kellene mennie.
A fesszabályzóm halkan búg, és ha a váltó üres visszajelzésre bekötök egy visszajelző lámpát, akkor is világít ha lehúzom a biztitábláról a pirosfeketét. (pedig szerintem akkor nem szabadna.
Segítene valaki?
Vettem egy ETZ-t el volt vezetékelve, ha nem volt gyújtáson akkor is világított hol az üres, hol a töltés, töltőről beindítottam, levettem a töltőt és működött úgy is, tehát töltésem volt.
Most lebontottam vázig, majd fel szeretném újítani, de most megakadtam, mert szerintem jól kötögettem össze a dolgokat, be is indul, de ha elveszem a áramot leáll, vagyis nincs töltésem.
Felrakom a képet, hogy most hogy van bekötve, teljesen minimálisan, a gyújtáskapcsoló is kiiktatva, direktben kellene mennie.
A fesszabályzóm halkan búg, és ha a váltó üres visszajelzésre bekötök egy visszajelző lámpát, akkor is világít ha lehúzom a biztitábláról a pirosfeketét. (pedig szerintem akkor nem szabadna.
- Csatolmányok
-
- 12v kapcs minimál.jpg (61.79 KiB) Megtekintve 17579 alkalommal
- KILL3R etz
- bajnok

- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Ha jól emlékszem akkor a helyzetjelző pozitívját. Feltéve hogy az ES is negatív testelésű.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Gexxx
- bajnok

- Hozzászólások: 3160
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Gyertyakábelt nem írtad, pedig lehet azt sem ártana cserélni. Meg a gyertyapipát is.
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- jarumasz
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Elektronika
Köszönöm mindenkinek, bár már cseréltem, de nem tom milyenre. Otthon volt új, még faterom Trabiához vette. 
Ne dudálj!!!! Küzdj!! 
- sub-ee
- Elektrokirály

- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
SziaMatee86 írta:Sziasztok!
ETZ 250 es motorhoz milyen gyertyát ajánlanátok?Tapasztalatok?
Előre is köszönöm!
Üdv:Máté
NGK B8HS
Nekem nagyon bejött, hozzá volt NGK pipám is.
Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
Re: Elektronika
ICET-et ne vegyen, mert az egy lemezrugós bakalit szar, megsúlyozva egy lemezdarabbal(állítólag árnyékolásbambi írta:Szerintem a megszakító kjontakt hibás.Vegyél autósboltban DODUCO-t,vagy ICET tipusut.Mostanában utángyártotat lehet kapni a motoros boltokban,és sok a hibás benne.
Bokodi Áron- WARESZ
- Matee86
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Elektronika
Sziasztok!
ETZ 250 es motorhoz milyen gyertyát ajánlanátok?Tapasztalatok?
Előre is köszönöm!
Üdv:Máté
ETZ 250 es motorhoz milyen gyertyát ajánlanátok?Tapasztalatok?
Előre is köszönöm!
Üdv:Máté
Mert azért az Mz a király....!:)
Re: Elektronika
Szerintem a megszakító kjontakt hibás.Vegyél autósboltban DODUCO-t,vagy ICET tipusut.Mostanában utángyártotat lehet kapni a motoros boltokban,és sok a hibás benne.jarumasz írta:Esetleg valaki??? Tanács???
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

