Sziasztok!
még új vagyok itten, de próbállok helytállni
Szeretnék segitségeteket, illetve véleményeteket kérni! Van egy kis fekete 150es ETZ-m, 88'as 12V-os elektronikus gyujtású. amikor megvettük nagoyn kevés erő volt benne, de viszont jó állpotban volt a gép. meg lett furatva, .. azóta pedig be lett járatva,de sajna a motor igy sem megy többet sik uton 95km-nál
( sajna nem tudom mi elhet a baj. de próbállok mindent leirni, hogy segitsek vele!
szóval a karburátorban minden gyári az uszószint helyes, valamint a subertú a legalasó állás felett van egyel, .. ha feljebb rakom fullad, ha lejebb akkro már nins változás. a keverékállitó csavar teljesen be van tekerve, illetve 1 forulattal ki, ezzel a beállitással megy a legjobban, de szerintem lehetne jobb is. mivel amikor gázt huzok akkor torpan ... és viszaább kell engedni a gázt, vagy csak minimálisat huzva neki hgoy gyorusljék .. kulönben csak morog .. de nem megy. a karbit már sokszor kitisztuittam annak nincs semmi baja. a kipufogókönyököm el van szineződv,en em tudom ez jelenthet e valamait? próbáltam a kipuffogót szétszedni mint a simsonnál, de sajna itt rájöttem hamar hogyn em lhet .. de azért megpróbáltam kiégetni .. és furtam lukakat is rá mármint a végére .. mert ahogy láttam a gyári képét eléggé rejtekutas az egész .. a fust azért jön ki rajta, .. egy picit jobb lett, de sajna még midnig nem az igazi. a szimmeringek cserélve lettek.
szóval a végsebességem nem nagyon lépi át sik uton a 95kmh-át .. legalább elérné a tényleges gyári értéket az jó volna. légyszives segitsetek mi lehet a baj! minden ötletet szivesen hallgatok!
) s azt hadd kérdezzem meg hogy mivel ez a kipuffogó már megélt 40e km-t .. hogy ha cseréről volna szó .. az utángyárott kipuffogót vagy a boltokban kapható sportkipufoggó rezonátort ajánlanátok ...
segitségeteket előre is köszönöm!
)