az a legegyszerűbb ha terveztetsz rá rezót, és nem tesztek a végére hangtomípó dobot. na?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Megmondom őszintén nem tudom, hogy milyen hangos lehet, de hosszabb, mint a gyári kipufogó, szerintem lehet, hogy halkabb is, de nem tudom, a szomszédom Pannoniája sokkal hangosabb.
u.i.: ha vizsgabiztos lennék, nem nagyon kukacoskodnék, de biztos, hogy vannak olyanok, akik kisebbségi komplexusukat ezzel kompenzálják ...
A nagyon hangos kipuffokat én se szeretem, csak a jó hang érdekébe szeretnék egy faja kéményt. Egyik streetfighteres srácnak valami Remus dob volt felszerelve a kis ETZ-jére. Annak tetszett a hangja
Megmondom őszintén nem tudom, hogy milyen hangos lehet, de hosszabb, mint a gyári kipufogó, szerintem lehet, hogy halkabb is, de nem tudom, a szomszédom Pannoniája sokkal hangosabb.
u.i.: ha vizsgabiztos lennék, nem nagyon kukacoskodnék, de biztos, hogy vannak olyanok, akik kisebbségi komplexusukat ezzel kompenzálják ...
Vizsgáztató helyeken, és munkavédelmis, környezetvédelmis embereknél van zajszintmérő. A Nokia 5140i telefonnak is van zajszintmérő funkciója. Összehasonlítottam hiteles műszerrel, és egész jól mér.
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
Ezt a dB erősséget hol lehet kipróbálni?:D Nyáron szeretnék csinálni valamit a kipuffnak, mert túl csendes
Tied is át van alakítva ha jól emlékszem...a zajszintet saccoltad?
1. a) olyan tartozéknak a járműre történő felszerelése, amelynek felszerelését a 6/1990. KöHÉM rendelet előírja vagy megengedi;
Zajszinthez van kötve a kipufogó
11 bek.
A jármű kipufogónyílás közelében mért közeltéri zaja (álló helyzeti zaj), nem haladhatja meg
a típusbizonyítványban megadott közeltéri zaj 5 dBA-val megnövelt értékét. Ha a járműnek típusbizonyítványa nincs, vagy abban a közeltéri zaj értéke nem szerepel, abban az esetben a mért közeltéri nem haladhatja meg a 3. számú mellékletben szereplő határértékeket.
Nem akarlak elkeseriteni Dávid de nekem egyszer a gyári bontatlan kipufogot is hangosnak találta a vizsgabiztos és szóvá tette de aztán az első kerék csapágy miat meghuzta a vizsgán a gépet.Persze rá egy hétel ugyan az a csapágy(és kipuff) is tökéletes volt egy másik szakinak.Ha valami kukacos embert fogsz ki tuti bukás és ha jol tudom átalakitásnak minösül ezért műbizonylat köteles ráadásul.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
AKIKNEK UTÁNGYÁRTOTT (SPORT) KIPUFÓGÓJUK VAN!
Hozzájuk lenne egy kérdésem: Az utángyárott kipufogót elfogadják a műszaki vizsgára, vagy gyárira kell lecserélnem????
Jó cucc az FBS" de ha nincs más is kiprobálható én most gumián pasztát találtam és egy 1000 már kibirt a kis Ts be.A lényeg valobann a száradás.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Nekem is azzal volt régen meg most ismét. Ha beköt akkor kemény dolog lelazítani, de legalább tömít.
Arra figyeljetek hogy min 12 óra a száradás. Szóval este kenjétek fel nehogy elkapjon a mehetnék
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Háth, 200 Celsius van írva a tubusra... Megcsináltam vele, elvittem a motort egy körre, kipörgetve és rámértem utána a könyökcsőre és 143 Celsiust mértem, ami bőven a 200-as határon belül van. De most jó is lett, nem puffant ki a toldásnál végre, legalábbis eddig nem vettem észre. Majd hosszútávon kiderül, de remélem nem lesz gond ;]
conus írta:kend be fekete olaj és benzinálló szilikontakonnyal ami 260°-ig hőállló majd úgy told össze.
Igen, ez lesz valószínűleg. Samu ajánlotta az FBS szilikonos okosságot, most megyek ki és megpróbálkozom vele. Köszönöm a tippeket a többieknek is, ha a szilikon nem jönne be akkor kipróbálom a többit is Igen, amúgy a dob az utángyártott, de eddig nem volt vele probléma, csak meg lett lazítva egyszer utána pedig már akárhogy raktam vissza, nem stimmelt:\ NA megyek próbálkozni ;]
kend be fekete olaj és benzinálló szilikontakonnyal ami 260°-ig hőállló majd úgy told össze.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Egy kis problémám akadt egy ETZ 250 kipuffogójával.. A könyökcső és a kipufogó illesztésénél kifúj. Igazából annyira szerintem nem jelentős, de ha odateszem a kezemet érzem a kiáramló gázt, és menet közben a hangján is hallom, hogy a kipufogón a kelleténél több helyen távozik a végtermék... Próbáltam már lemezt betenni a két cső közé és úgy összeilleszteni, de ez sem segített... Ha van valakinek valami ötlete a problémára, ne fogja vissza magát;]
Köszi, karika200
Utángyártott esetleg bármelyik alkatrész? Lehet, hogy a bilincs nem pontos. Lehet, hogy kicsit kell igazítani rajta reszelővel.
Nekem nem csak kifújt de menet közben nagyobb gázadásra le is lökte a dobot a könyökcsőről.
Én úgy oldottam meg, hogy levettem a kipufogót, a bilincset szétfeszítettem egy kicsit és ráhúztam a dobra. Ezután a dob könyökcső felőli oldalán ahol a bevágások vannak egy kicsit szétfeszítettem és így csúsztattam bele a könyökcsövet /ami így egy kicsit beljebb került/. Így már csak annyi dolgom volt, hogy a bilincset rátoltam a csatlakozásra /pontosabban ráütöttem/ és meghúztam.
Azóta nem fúj ki és nem is lazul le.
Egy kis problémám akadt egy ETZ 250 kipuffogójával.. A könyökcső és a kipufogó illesztésénél kifúj. Igazából annyira szerintem nem jelentős, de ha odateszem a kezemet érzem a kiáramló gázt, és menet közben a hangján is hallom, hogy a kipufogón a kelleténél több helyen távozik a végtermék... Próbáltam már lemezt betenni a két cső közé és úgy összeilleszteni, de ez sem segített... Ha van valakinek valami ötlete a problémára, ne fogja vissza magát;]
Köszi a válaszokat! Amúgy találkozón mentem egy kört dob nélkül, tehát a szomszédok nem haragudtak Csak kíváncsiságból érdeklődtem, hogy menyit árthattam ezzel a motornak.. Rock szerint ezzel már nem megyek el Sástóra....Dehogynem
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! AdatlapomGalériám
kuti írta:Kérdem én: Mennyire nem tesz jót egy kisTZnek, ha kipuff nélkül mennek vele egy kört?
Szerintem kárt csak a népszerüséged szenved és a dobhártyád"...Én régen sokat robbantotam"" csak könyökkel ha valami kedves idös hölgy felkapta a cukrot mert motoroztunk az utcába és idegesitete.(Rossz gyerek voltam ám).
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Teljesítményben mit hoz a kiégetés? Észrevehető a különbség?
Igen egy 125 ös megérzi a külömséget kicsit nagyobb a nyomaték és könyebben pörög fel (talán)de lehet csak érzéki csalodás a hang miatt.Egy biztos én amikor feltetem tavaj a TS re az új utángyártotat egészen más motor lett (jó értelembe).
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Igy van,de szerintem nem vészes a helyzet de te tudod ártani nem árt.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
hát mintha a discoban a füstgépet nyomatnád egy jó 20 percig
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Nincs mit,és az igért adatok megmértem öt különböző kipufot a gyári uj (enyhén rozsdás de motort még nem látot):2,7-2,8kg az után gyártott:2,5-2,6(talán vékonyabb is)....A használtak a gyári nagyon durva kb60000km futott eldugult:3,9 egy másik gyári még használható de kb egy 25000kmt ment :3,2-3,3kg az után gyártott (Mofaker)kb 15000kmt ment az 2,9kg .Ezek az adatok ETZ 125 88 as mocirol jötek le de a tulaj sokáig arol 2T vel kinozta most talán sthil van benne.De a lényeg ha szájal belefujsz érezhető az ellenálás külömbsége a tiszta könyen átfujható tüdövel" és egy tisztitási ötlet:be szoktam dugozni a végét(parafa) és teletöltöm gázolajal és hagyom álni egy két hetet majd kirázom és akkor gyujtom be de csak finoman!És persze a raketa porszivó(fuj)...Én télen a holtszezonba szoktam.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Killer! Azt nemtudom hogy hány kiló, de elmondom, hogy én mit szoktam. Leszedem, majd a könyök felőli oldalon egy félbehajtott vastagabb, elég hosszú dróttal elkezdem tisztítani (forgatom benne, stb..) Meg kikocogtatom belőle az anyagot. Szezon elején és végén megcsináltam általtam eddig. Jött ki anyag rendesen. Egyáltalán nincs olyan hatásos mint az égetés, de nem sérül a króm. És kicsit lehet következtetni a kipuff állapotára.
(nemtudom, hogy a furulyát meg lehet e sérteni vele, vagy mi, de nekem minden rendben volt)
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! AdatlapomGalériám
Egy kérdés: Hány kiló a gyári 125-ös dob kb? Szeretném megnézni mennyire lehet elkokszosodva. Vagy ha van erre jobb mód akkor szívesen várom.
Válaszokat előre is köszi!
Ha nem kapsz választ szombatig én szivesen megmérem neked,van egy teljesen gyári új még nem használt dobom.Sanos holnap dolgoznom kell de a hétvégén megmérem.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Végig olvastam mindent a témáról. A te képeidet is láttam az elolvadt belsőről. Féltem hogy én is így járok, de meg kellett próbálnom.
Vagy legalábbis azt hittem.
ghost!
Sejtettem hogy valami nem stimmel. Nem értem hogy nem találtam meg a képfeltöltés menüt. Most rögtön láttam.
Bocs a bénázásért.
aha jobb lett a hangja, de a fogyasztása megnőtt kb fél literrel 100 km-n és a motor is gyengébb lett
amikor mondta a pofa az egyik gyöngyösi motoros boltban h 9 rongyért hoz rendes kipuff dobot 1xx ETZ-hez, kiröhögtem.
most így néz ki, múlt héten faterral rozsdamentes lemezből ráhefteltünk:
nem egy szépségverseny nyertes, de a funkcióját ellátja: 100 km-n vegyes fogyasztás 4l, és már nem fájdul meg a fejem a hangjától hosszabb távon.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Hozzászólás küldésénél a szövegablak alatt a "Kép beillesztése a hozzászóláshoz" gombra kattints
Ezek a csatolmányos hozzászólások hamarosan törlésre kerülnek...
nagyon óvatosan a kipuff kiégetéssel! nekem sikerült tavaly elolvasztanom az utolsó 3 furulyát
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!