Barkácsolás
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Köszönöm a választ z25z .
Akkor lehet, hogy bele sem kezdek. Tíz éve volt egy 250-es ETZ-m amibe 16-os első kerék volt.
Teljesen olyan volt mintha gyári lett volna, a felni is olyan volt mint az első felnik, nem volt széles és lapos mint a hátsó. Én megmondom őszintén azt hittem hogy gyári, és készült olyan MZ amiben ilyen volt az első kerék. Ezért is gondoltam egyszerűbbnek a dolgot, de így már nem olyan csábító.
Akkor lehet, hogy bele sem kezdek. Tíz éve volt egy 250-es ETZ-m amibe 16-os első kerék volt.
Teljesen olyan volt mintha gyári lett volna, a felni is olyan volt mint az első felnik, nem volt széles és lapos mint a hátsó. Én megmondom őszintén azt hittem hogy gyári, és készült olyan MZ amiben ilyen volt az első kerék. Ezért is gondoltam egyszerűbbnek a dolgot, de így már nem olyan csábító.
Re: Barkácsolás
hát...mondjuk 125-ös etz.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
wetzla!
én is megkínlódtam vele amikor műszakira vittem és ki kellett cserélni a reflektor visszajelző égőt.
ha úgy nem megy ahogy z25z leírta akkor csavarhúzóval be kell nyúlni a gumiharangba a fényes krómos perem mellett, az így keletkezett résbe szilikon olajat befújni, ezt körben végigcsinálni, hagyni állni egy kb 5 percet és utána 2 csavarhúzóval a krómozott gyűrű alá nyúlni és óvatosan kigyimátolni. az a baj h ahol fogja körben az alu öntvény ott belül van egy karmantyú a gumi harangban ami rá szokott gyógyulni a fém óratestre.
ha minden jól megy akkor a 7végén tudok képeket csinálni róla.
én is megkínlódtam vele amikor műszakira vittem és ki kellett cserélni a reflektor visszajelző égőt.
ha úgy nem megy ahogy z25z leírta akkor csavarhúzóval be kell nyúlni a gumiharangba a fényes krómos perem mellett, az így keletkezett résbe szilikon olajat befújni, ezt körben végigcsinálni, hagyni állni egy kb 5 percet és utána 2 csavarhúzóval a krómozott gyűrű alá nyúlni és óvatosan kigyimátolni. az a baj h ahol fogja körben az alu öntvény ott belül van egy karmantyú a gumi harangban ami rá szokott gyógyulni a fém óratestre.
ha minden jól megy akkor a 7végén tudok képeket csinálni róla.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Csevegő
wetzla írta:Sziasztok!
Nézzetek hülyének!
Hogyan kell a fordulatszámmérőt kiszerelni úgy, hogy ne szakadjon el a védőgumi.
Eltört a bowden az óra alatt.
Egyszerűen nem jövök rá!
A szervíz topicban nem táláltamehhez való lehetőséget.
Üdv:
Wetzla
az oratartobol? es a gumiharangra gondolsz amiben a fordulatszammero van? eloszor ahol a spiral bemegy a "harangba" szokott lenni egy kis zeger gyuru azt leveszed, aztan egyszeruen a spiralnal fogva toljad ki az orat a gumibol felfele....esetleg a spiral iranyabol csavarhuzoval, ha a bowden nagyon hajlekony
- wetzla
- Tanár Úr
- Hozzászólások: 113
- Csatlakozott: 2007.07.17. 22:17
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Bátaszék, Petőfi u. 7.
Re: Csevegő
Sziasztok!
Nézzetek hülyének!
Hogyan kell a fordulatszámmérőt kiszerelni úgy, hogy ne szakadjon el a védőgumi.
Eltört a bowden az óra alatt.
Egyszerűen nem jövök rá!
A szervíz topicban nem táláltamehhez való lehetőséget.
Üdv:
Wetzla
Nézzetek hülyének!
Hogyan kell a fordulatszámmérőt kiszerelni úgy, hogy ne szakadjon el a védőgumi.
Eltört a bowden az óra alatt.
Egyszerűen nem jövök rá!
A szervíz topicban nem táláltamehhez való lehetőséget.
Üdv:
Wetzla
Attila
Re: Barkácsolás
Sziasztok! Valaki megmondaná nekem, hogy mekkora a berugótengely átmérője az MZ-n?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
megtalaltam na link: http://www.mzclubhungary.com/forum/view ... elni#p4689
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
sajnos egy rendszeromlas miatt elveszett a jol osszeszedett kalvariam az atfuzetessel, de megprobalom emlekezetbol...
en vegigjartam az utat, bar nem /1-el.
A lenyeg, hogy eloszor le kell merned, hogy mekkora hosszusagu kullokre van szukseged. En anno ezt hurkapalcaval modelleztem ki. (emlekeim szerint 13,2 cm volt, de biztos mas a dobfekes kerekaggyal szerelt /1-16"-ba valo kullo, mint a tarcsas agy-16" ), szoval ha nincs aki pontos meretet tud adni akkor eloszor modellezes... Miutan megvolt a meret vegigjartam a motoros boltokat, de abban a vastagsagban(!) es hosszusagban nem talaltam sehol. (4 megye sok boltja, veteranborzek, netes keresgetes, 9 honap) Hosszusag stimmelt, de vastagsag nem, es ugye vekony kullot nagy suly ala nem illik. Hosszabbat tudtam volna venni, gondolvan, levagom a veget es metszek ra menetet. Halott otlet, mint felhomalyositottak rola. Mert a kullo menet nem metszett, hanem mangorolt. Vagyis vastagabb a menetes resz, mint maga a kullo. Maradt a gyartatas.
Ajandekba kaptam apamtol a kulloket, o intezte a postakoltseget stb., de tippre 5 rugo korul volt.
Ezutan mar csak a fuzetes maradt, egyik rokon bicikliszervizes, es ugye pro familia alapon megcsinalta, amugy nem talaltam senkit aki ertelmes osszegert befuzte volna...
szoval ha nincs szerencsed (pl.: jawa 559 dobfekes 16-os kulloi nem kompatibilisek a /1-dobfek-16-ossal es gyartatas marad, valamint jo minosegben dolgozo kerekfuzot kell keresned, hat az sztem 5 szamjegyu osszeg lesz
en vegigjartam az utat, bar nem /1-el.
A lenyeg, hogy eloszor le kell merned, hogy mekkora hosszusagu kullokre van szukseged. En anno ezt hurkapalcaval modelleztem ki. (emlekeim szerint 13,2 cm volt, de biztos mas a dobfekes kerekaggyal szerelt /1-16"-ba valo kullo, mint a tarcsas agy-16" ), szoval ha nincs aki pontos meretet tud adni akkor eloszor modellezes... Miutan megvolt a meret vegigjartam a motoros boltokat, de abban a vastagsagban(!) es hosszusagban nem talaltam sehol. (4 megye sok boltja, veteranborzek, netes keresgetes, 9 honap) Hosszusag stimmelt, de vastagsag nem, es ugye vekony kullot nagy suly ala nem illik. Hosszabbat tudtam volna venni, gondolvan, levagom a veget es metszek ra menetet. Halott otlet, mint felhomalyositottak rola. Mert a kullo menet nem metszett, hanem mangorolt. Vagyis vastagabb a menetes resz, mint maga a kullo. Maradt a gyartatas.
Ajandekba kaptam apamtol a kulloket, o intezte a postakoltseget stb., de tippre 5 rugo korul volt.
Ezutan mar csak a fuzetes maradt, egyik rokon bicikliszervizes, es ugye pro familia alapon megcsinalta, amugy nem talaltam senkit aki ertelmes osszegert befuzte volna...
szoval ha nincs szerencsed (pl.: jawa 559 dobfekes 16-os kulloi nem kompatibilisek a /1-dobfek-16-ossal es gyartatas marad, valamint jo minosegben dolgozo kerekfuzot kell keresned, hat az sztem 5 szamjegyu osszeg lesz
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Hello
Van valakinek tapasztalata felni átfűzéssel? Most konkrétan arra gondolok, hogy a /1-esembe átfűzném az első kereket 16-osra. Még régebben volt egy ETZ-m amiben 16-os volt az első és sokkal stabilabb két személlyel az előbbre kerülő súlypont miatt. A ts-em már kér személlyel is nagyon far nehéz /hát ha még csomagokat is rakok rá/. Szóval érdekelne, hogy mi a menete vagy nagyon macerás-e és nem is érdemes vele foglalkozni.
Van valakinek tapasztalata felni átfűzéssel? Most konkrétan arra gondolok, hogy a /1-esembe átfűzném az első kereket 16-osra. Még régebben volt egy ETZ-m amiben 16-os volt az első és sokkal stabilabb két személlyel az előbbre kerülő súlypont miatt. A ts-em már kér személlyel is nagyon far nehéz /hát ha még csomagokat is rakok rá/. Szóval érdekelne, hogy mi a menete vagy nagyon macerás-e és nem is érdemes vele foglalkozni.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
oh az igen akkor az nagy találmánybakimate írta:Adtak igen, az egyik vége a gumiszerelő vas, a másik a kipufogó hollander körmöskulcsa.
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Barkácsolás
Adtak igen, az egyik vége a gumiszerelő vas, a másik a kipufogó hollander körmöskulcsa.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
Hali
Valaki nem tudja hogy MZ (TS)-hez gyárilag adtak-e gumiszerelő vasat?
Valaki nem tudja hogy MZ (TS)-hez gyárilag adtak-e gumiszerelő vasat?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Barkácsolás
Az eső felső sarka a teleszkóp felső csavarjához. (hosszabra van cserélve) Kell alá valami távtartó mert a rugó súrolja a dobozt. A hátsó része a sárvédővel van összekötve egy házilag s alakra hajlított laposvassal.
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Barkácsolás
Oké! Leginkább az érdekelne hogy a vázhoz hogy van fogatva a doboz alatt!
Ma sikerült kivennem a gyári csomagtartót de szétvertem mire kijött!
Ma sikerült kivennem a gyári csomagtartót de szétvertem mire kijött!
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Barkácsolás
Vettem krauser csomagtartót és jó lenne látni hogy a /1-re hogy fogattátok fel!
Jó lenne fotó róla! Pl. horhaus
Jó lenne fotó róla! Pl. horhaus
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Barkácsolás
Én nem rég vettem etz lámpa burát 2800 ft körül volt (üveg+foncsor)Dénes írta:Sziasztok!
Egy felrepülő kavics összetörte az első fényszóróm. Trabant lámpabúrája mennyire kompatibilis az ETZ-vel? Gondoltam valami bontóban kéne olcsón hozzájutni. Valakinek van valami ötlete, miként javíthatom ki az üveget nagyon olcsón?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Na, csupa jó hírek! Köszi. Akkor a továbbiakban még zaklatlak egy kicsit Bambi, hogy mikor, hol vagy elérhető. Majd írok.
Re: Barkácsolás
vanconus írta:trabant-é is jó hozzá, foncsornak hívják, mert egybe van ragasztva a tükrös hátsó résszel. viszont amire nagyon oda kell figyelni h H4-es vagy bilux égő van-e benne? mert a kettő nem kompatibilis egymással!
bambi-t kérdezd meg, szokott neki lenni bontva.
,és fék bigyuszka is amit kértél
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
trabant-é is jó hozzá, foncsornak hívják, mert egybe van ragasztva a tükrös hátsó résszel. viszont amire nagyon oda kell figyelni h H4-es vagy bilux égő van-e benne? mert a kettő nem kompatibilis egymással!
bambi-t kérdezd meg, szokott neki lenni bontva.
bambi-t kérdezd meg, szokott neki lenni bontva.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Egy felrepülő kavics összetörte az első fényszóróm. Trabant lámpabúrája mennyire kompatibilis az ETZ-vel? Gondoltam valami bontóban kéne olcsón hozzájutni. Valakinek van valami ötlete, miként javíthatom ki az üveget nagyon olcsón?
Egy felrepülő kavics összetörte az első fényszóróm. Trabant lámpabúrája mennyire kompatibilis az ETZ-vel? Gondoltam valami bontóban kéne olcsón hozzájutni. Valakinek van valami ötlete, miként javíthatom ki az üveget nagyon olcsón?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Ugyanez a problémámhorhaus írta:Sziasztok
Nektek nem cseszi össze az első sárvédőt a kuplung bovden és a fordulatszám mérő spirál? A motor színére van fújva és az elég kényes. Van valami távtartó ötletetek?
De igazából nem ér annyit az a kis folt a sárvédőn hogy kisebb sugarú ívet/törést rakjak a bowdenbe...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
Re: Barkácsolás
Szeva!
Próbáld meg gyorskötegelővel elvezetni a bovdeneket.
Fordulatszám mérő spirál nekem nem ér hozzá a sárvédőhöz, én a spirálhoz kötegeltem hozzá a kuplung bovdent!
Próbáld meg gyorskötegelővel elvezetni a bovdeneket.
Fordulatszám mérő spirál nekem nem ér hozzá a sárvédőhöz, én a spirálhoz kötegeltem hozzá a kuplung bovdent!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
nekem nem, mert nekem még a motoron vannak a gyári leszorító kötegelők amik a vázhoz szorítva elvezetik ezeket az alkatrészeket
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Barkácsolás
Sziasztok
Nektek nem cseszi össze az első sárvédőt a kuplung bovden és a fordulatszám mérő spirál? A motor színére van fújva és az elég kényes. Van valami távtartó ötletetek?
Nektek nem cseszi össze az első sárvédőt a kuplung bovden és a fordulatszám mérő spirál? A motor színére van fújva és az elég kényes. Van valami távtartó ötletetek?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Fújni kell a kis olajával (undorító ragacsos cucc, minden port megfog, kicsiket még jobban mint a száraz) és tisztítani is kell rendszeresen (1-2 havonta alapos kimosás benzinnel vagy a kis mosókájával), és akkor nem lehet vele semmi gond hacsak nincs benn vhol gyártási hiba, ami viszont szemmel látható, és sziloplaszttal vagy epoxival javítható.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Barkácsolás
Én ebben nem lennék olyan biztos...Alfa írta:Viszont hogy azon por nem jut be több (sőt, kevesebb, a kevesebb falsszívási lehetőség miatt), az is biztos.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Köszönöm a választ akkor megpróbálkozom vele. Annyi változtatással, hogy a légszűrőházon belülre teszem.Alfa írta:Nincsen semmi gond a direktszűrőkkel azon kívül hogy elállítják a motort és után kell állítani. Nem szűr se rosszabbul, se kevesebbet.
A hátránya az, hogy mivel direktben kint van, befolyásolják a beszívott levegő mennyiségét a légáramlatok, eső, párás levegő stb, és ezért gyakrabban kell utánállítani. Bár nekem nem volt ilyen problémám, de elvileg lehetséges.
Viszont hogy azon por nem jut be több (sőt, kevesebb, a kevesebb falsszívási lehetőség miatt), az is biztos.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Nincsen semmi gond a direktszűrőkkel azon kívül hogy elállítják a motort és után kell állítani. Nem szűr se rosszabbul, se kevesebbet.
A hátránya az, hogy mivel direktben kint van, befolyásolják a beszívott levegő mennyiségét a légáramlatok, eső, párás levegő stb, és ezért gyakrabban kell utánállítani. Bár nekem nem volt ilyen problémám, de elvileg lehetséges.
Viszont hogy azon por nem jut be több (sőt, kevesebb, a kevesebb falsszívási lehetőség miatt), az is biztos.
A hátránya az, hogy mivel direktben kint van, befolyásolják a beszívott levegő mennyiségét a légáramlatok, eső, párás levegő stb, és ezért gyakrabban kell utánállítani. Bár nekem nem volt ilyen problémám, de elvileg lehetséges.
Viszont hogy azon por nem jut be több (sőt, kevesebb, a kevesebb falsszívási lehetőség miatt), az is biztos.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- Velorex-es
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyõr
Re: Barkácsolás
Hy! Pl cseréld ki a légszűrő házat. Tömítsd el a lukakat, szereld vissza a gyk-t a helyére.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Hello
Lehet hogy nem ebbe a topicba való téma /bár végül is az előző tulaj barkácsolása miatt keletkezett probléma/.
Az előző tulaj a gyújtáskapcsolót áthelyezte a légszűrőházba, a bevezetett vezetékek miatt az egész úgy néz ki mint a szita /mindenhonnan szívja a levegőt csak a légszűrőn keresztül nem/. Erre csak egy megoldást találtam ha a levegőszűrőt a szívócsővel a légszűrőházban direktbe kötöm. Viszont mivel ilyen szűrő a direkt szűrőkön kívül nincs most nem tudom, hogy mit csináljak. A direkt szűrők gyengébb szűrése miatt viszont nem jók. Ha van valakinek ötlete, hogy mit csináljak azt megköszönném.
Lehet hogy nem ebbe a topicba való téma /bár végül is az előző tulaj barkácsolása miatt keletkezett probléma/.
Az előző tulaj a gyújtáskapcsolót áthelyezte a légszűrőházba, a bevezetett vezetékek miatt az egész úgy néz ki mint a szita /mindenhonnan szívja a levegőt csak a légszűrőn keresztül nem/. Erre csak egy megoldást találtam ha a levegőszűrőt a szívócsővel a légszűrőházban direktbe kötöm. Viszont mivel ilyen szűrő a direkt szűrőkön kívül nincs most nem tudom, hogy mit csináljak. A direkt szűrők gyengébb szűrése miatt viszont nem jók. Ha van valakinek ötlete, hogy mit csináljak azt megköszönném.
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
KILL3R etz írta:Grafur!
Ezen a linken van egy jó leírás:http://www.hufnagltuning.hu/hasznos.html
Sok sikert!
Köszönöm a linket, meg a tippeket!
A linken végignézve a leírást.... azt hittem egyszerűbb ez a művelet! ... ezért egy kicsi gyakorlatot nem ártana.
Conus: Köszi a felajánlást, lehet élni fogok vele, még nem tudom..
Ha ott leszek a Gyurma turán, akkor még tuti csavaranyákkal alápakolt bowdenekkel leszek, de végülis hibátlanul megy most még ezzel is. A megoldással szerintem ráérek nyárig, addig meg még Bambival is fogok beszélni..
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
grafur!
én saját magam vágtam simsonhoz is, meg mz-hez is bowdent. kell hozzá egy kis gyakorlat, de ha elhozod akkor én megcsinálom neked.
én saját magam vágtam simsonhoz is, meg mz-hez is bowdent. kell hozzá egy kis gyakorlat, de ha elhozod akkor én megcsinálom neked.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
én egyszer rövidítettem meg bovdent az nem volt drága bár az Jawa-hoz volt de nem votl vészes bár egy újat csináltatni biztos drágább lenne
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Barkácsolás
De-de nekem is az van. Ennyi pénzért nagyon jó, csak a zár kicsit gyenge ratja
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Nem tudtam jobbat, ezért ebbe a topicba írom:
Karbi átalakítás miatt kellene egyedi bowden a gépemhez.... Nem tudja valaki ki csinál szépen és jól bowdent? Vagy esetleg mennyire húzós szépen megcsinálni?!
Kellene nekem a gázhoz és a szivatóhoz is, ráadásul egyből 3-3 darab, hogy legyen tartalékba.. Van valaki Budapesten, aki direkt ilyenekkel foglalkozik?
Jaigen, az egyedi bowden ide kellene (középen van kép):
http://grafur.freeblog.hu/archives/2009 ... o_gurulas/
Előre is köszönet!
Széles utat!
GrafUr
Karbi átalakítás miatt kellene egyedi bowden a gépemhez.... Nem tudja valaki ki csinál szépen és jól bowdent? Vagy esetleg mennyire húzós szépen megcsinálni?!
Kellene nekem a gázhoz és a szivatóhoz is, ráadásul egyből 3-3 darab, hogy legyen tartalékba.. Van valaki Budapesten, aki direkt ilyenekkel foglalkozik?
Jaigen, az egyedi bowden ide kellene (középen van kép):
http://grafur.freeblog.hu/archives/2009 ... o_gurulas/
Előre is köszönet!
Széles utat!
GrafUr
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re:
Hohó, de ismerős, csak nem ZTech 60 literes túradoboz van neked is hátul?! Én most szereltem fel..matt1989 írta:Megfogalmazni nem tudom ezt a megoldást, csak annyi, hogy a pálca meg lett hosszabbítva.
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
A dobozt azt fel lehet csavarozni egy utángyártott krauser tartóta, ami mofánál egykét ezres. Vagy ha van gyári tartó, akkor arra felpattanik. Kulcsok krauserhez valszónû készülnek Gyurma túráig Az index az 250esnél nem gond, hisz az hosszabb mint a kisTZ, és így elfér az indextõl a doboz. De fel kell próbálni. A tartót a gépre kicsit nehézkes. Ahány ház, annyi szokás. Túrákon lehet hozzá ötleteket gyûjtenikisbocsi írta:Üdv Mindenki!
Ez az index arrébtétel engem is érdekelni. Meg maga a doboz is, azt hiszem nekem is valami hasonló van valahol a padláson, egyszer már nézegettem, de nem tudom hogy van a felfogatása meg a kulcsok sincsenek meg. Még a tesómé volt.
Minden jót: kisbocsi
Üdv
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Nekem amivel elküldte az elég brutális volt nem kellett nagyon megfogni mert majd odaégett az ember bõre , de menetközben ha éri a levegõ jól nem anyira vészes állás közben melegszik szépen. Aztán beszéltem a készítõvel és levettem róla a kis bordát és 3mm falvastagságú 8x8 aludobozba tettem bele. A tranyót áttetem a doboz falára persze és úgy lett az egész doboz maga a hûtés!KILL3R etz írta:Ahham köszi!
És mennyire melegszik?
Valami ilyesmi: (ez egyedi másolását én büntetem )
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 0 vendég