Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Samu »

Ez úgy működik, hogy teljesen leengeded az alapjáratodat a nullára, pl. ha elengeded a gázt, leáll a motor. Vannak előnyei, próbáld ki! Mi sokan így használjuk az MZt. Sőt, már a Trophy-s időkben is így használták, az MZ Hogyan továbban is meg van említve mint ajánlott technika! És a csapágyaidat is kíméled, mert nem rángat a motor amikor lassítasz...
kosian írta:Ezt nem igazán értem. Mi az, hogy alapjárat nélkül? Meg, hogy nincs alapjárat? :?
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Amikor stabil 500 volt az alapjáratod akkor volt töltésed?
Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kosian »

BeG írta:Minek rá alapjárat.

Sokal stabilab, gördülékenyeb alapjárat nélkül.
Nekem is sokáig volt apajárat az etz-men.
de aztán rá jöttem hogy sokkal jobban lehet velle gyorsitani, nem ráz a motor ha csak gurulsz, hamarab vissza esik a fö.teng.fordulat.

Dehát ki mivel szereti.
Egy tanács probáld ki egyszer egy hétig járjál alapjárat nélkül, mintha telejesen más motoron ülnél, sportosabbá válik a gép.

Ez egy jótanács.
:-)

Ezt nem igazán értem. Mi az, hogy alapjárat nélkül? Meg, hogy nincs alapjárat? :?
Széles utat, hátszelet!
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Dénes írta:Sziasztok!, van valakinek ötlete, hogy merre találok új BING karbit amit átalakítás nélkül is fel lehet dobni 250esre?
Én Bambi mestertől vettem!
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Sziasztok!, van valakinek ötlete, hogy merre találok új BING karbit amit átalakítás nélkül is fel lehet dobni 250esre?
Avatar
BeG
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009.02.19. 22:05

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: BeG »

Minek rá alapjárat.

Sokal stabilab, gördülékenyeb alapjárat nélkül.
Nekem is sokáig volt apajárat az etz-men.
de aztán rá jöttem hogy sokkal jobban lehet velle gyorsitani, nem ráz a motor ha csak gurulsz, hamarab vissza esik a fö.teng.fordulat.

Dehát ki mivel szereti.
Egy tanács probáld ki egyszer egy hétig járjál alapjárat nélkül, mintha telejesen más motoron ülnél, sportosabbá válik a gép.

Ez egy jótanács.
:-)
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kuti »

Az előbbiekben kisTzről volt szó, ami 5500as fordulatnál indul meg, és olyan 6-7 ezerig kipöröghet. Mondjuk 6 felett már nem egészséges. 80-85ös utazóval pörög 5200 körül 5.be
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám
Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kosian »

E.István írta:Hali!
Köszi a segítséget!
Valóban 80-85 km/h az a sebesség amivel járok,és mindezt 5000-5500-as fordulatszámon.
Ez így jó?
Azért piszkál a dolog,mert tavaly 4,3-4,5 volt a fogyasztásom.

Üdv!
5000-5500-as fordulat??? Az nem nagyon magas? Az én 250-esem 5500-nál már majd meghal. Az már nagyon nagyon a kiforgatható tartomány legvége.


Másik:
Mitől lehet az, hogy eddig bemelegedett motorral atomstabil 500 körüli alapjárati fordulaton ketyegett a gép gyönyörűen, de mostanában már nem érzem ezt. Kicsit feljebb is tekertem, hogy legyen egy kicsit magasabb, de ha leesik olyan 700-500 közé, nem érzem stabilnak, mintha bizonytalan lenne és előfordul, hogy le is áll. A karbi totál ki lett pucolva és a gyújtás is be lett lőve műszerrel. Mitől lehet ez?
Széles utat, hátszelet!
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nyakas »

Total hengeres :wink: :!:
A viz szalad, a kő marad!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Üdv!

Kérdésem a következő: A szívató gumitömítésének milyen alakúnak kell lennie? Lapos vagy középen domború?

Válaszokat előre is köszi.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nyakas »

A 125 es a 150 es kulonbozo lanckerekkel van szerelve a magyarorszagi 125 os15fogas,a150 es16fogas :idea:
A viz szalad, a kő marad!
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: E.István »

Ez jó kérdés!
Nem tudom,én még nem nyúltam hozzá mióta nálam van a gép.
Talán gyári.
Miért,mekkorát kell nézzek rá-mi az összefüggés?
"Szép időt,széles utat!"
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nyakas »

Mekkora a kislanckerked? /fogszam/
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: E.István »

Hali!
Köszi a segítséget!
Valóban 80-85 km/h az a sebesség amivel járok,és mindezt 5000-5500-as fordulatszámon.
Ez így jó?
Azért piszkál a dolog,mert tavaly 4,3-4,5 volt a fogyasztásom.

Üdv!
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nyakas »

Csovaz! Gyakorlatilag elkepzelheto ,hogy 5 lityit beszivjon,ha allandoan csogazon forgatod.
Ha 80es90kozott utazol es nemrangatod a szajat akkor 4 ,4/5, litert megallitja!
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: E.István »

Hali!
Lenne egy kérdésem.
Szerintetek normális az,hogy egy 125-ös ETZ 5 litert egyen?
Én egy kicsit sokallom.
Elvileg minden be van állítva(gyújtás,karbi)-teljesen jól is indul.
Mi lehet ez?

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv!
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Hozzászólás Szerző: nyakas »

Ha erdekel ,tudok jominosegu uszohaztomitest es benzincsapgumit ami nem parhetig tart az uszohaztomites nem csak gumibol keszult van :wink:
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

KILL3R etz írta:conus!

Soha nem figyeltem így, de olyan 6000 körül lehet. Szerintem akkor nekem nagyobb lánckerék van elõl, mert már mástól is halottam, hogy 90-nél forog 5500 körül. Az óra elvileg pontos egyszer mértem kocsi mellett. Na de ez nem ide tartozott :oops:

Valakinek nincs ötlete a lenti kérdésemre? :?

Ez már lehet egy másik topicba illene :roll: , de ha minél nagyobb lánckerék van fent elõl, azonos sebességnél annál kisebb a fordulat :!:
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

conus!

Soha nem figyeltem így, de olyan 6000 körül lehet. Szerintem akkor nekem nagyobb lánckerék van elõl, mert már mástól is halottam, hogy 90-nél forog 5500 körül. Az óra elvileg pontos egyszer mértem kocsi mellett. Na de ez nem ide tartozott :oops:

Valakinek nincs ötlete a lenti kérdésemre? :?
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

klau!

nem akarlak elkeseríteni, de ha találsz is gumitömítést, az kb 1 hétig fog tartani, mert ezek az utángyártott szutykok annyit bírnak ki, vagy még annyit se. én is ráb.sztam vele :evil:

Kép

Kép

:P
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
MZKlaudia
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 85
Csatlakozott: 2008.11.07. 00:07
Tartózkodási hely: Győr

Hozzászólás Szerző: MZKlaudia »

Szia!

Bocsi, csak annyi az infó, hogy már nem látok :) :oops:
Megprószálom, ha sehol sem lesz egy gumitömítés!

Köszönöm ;)
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

conus írta:Klau!

... úszóháztömítést meg 1mm vastag kringerit-bõl szoktam vágni, csapágyboltban kapható...
:smt032 :smt077
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
BeG
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009.02.19. 22:05

Karbi :-)

Hozzászólás Szerző: BeG »

Köszi conus :-)
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1425
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

a levegõ/alapjárat csavarral b.szakodtam vagy 3 órát :x de mostmár jó, nagyjából.
Avatar
MZKlaudia
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 85
Csatlakozott: 2008.11.07. 00:07
Tartózkodási hely: Győr

Hozzászólás Szerző: MZKlaudia »

conus! Szió

Próbáltam kartonból, de nem jött össze..ezért keresek gumitömítést :P
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

és 110-nél mennyit pörög a motor? mert nekem 5500-nál van 90-nél.
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Matt!

Gázbovdened nincs "kiszõrösödve"?

Más: Lenne egy olyan problémám, hogy ha kihuzatom a motort 4. ben 90-ig és onnan 5 be, akkor 5. ben nem hajlandó tovább gyorsulni. De ha 70 körül elváltom, akkor szépen elmegy 110-ig. Gondolom ez melegedési probléma, de lehet ezzel v.mit kezdeni, vagy ez így normális?

Egyébként 150-es tz-rõl van szó.
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

e talán az alapjárati fúvóka van eldugulva ez csak egy tipp
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1425
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Üdv!

Kitisztítottam a karburátorom és összeraktam, de ha húzok neki üresben egy gázt nem áll vissza a rendes alapjáratra.
Ez miért van? :?
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
BeG
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009.02.19. 22:05

Karbi :-)

Hozzászólás Szerző: BeG »

Sziasztok.

Lenne egy oylan kérdésem, hogy a napokban vásároltam egy vadi új BVF 30N 2 es karburátort ( porlasztót ), nha és az lene a kérdésem lényege, hogy hol találok hozzá vajon normális szerelési kézikönyvet.
Aki tud valamit az írjon.

Elöre is köszike.
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1445
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

MZKlaudia írta:Szia kobracode!

Még mindig csak áll a munka...valószínûleg szólok jó pár kaposvári MZ-snek.
Remélem találok valakit, aki tud segíteni...ha nem én kifizetem az útiköltséget ... csak valaki segítsen :)
Nagyon rossz, hogy ott áll a gép és beteg :S
Szia Klau!

Én szívesen megnézem a motorodat, ha tudok segítek.....igaz sok dolog összejött manapság. Megcsörgetlek a napokban.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
MZKlaudia
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 85
Csatlakozott: 2008.11.07. 00:07
Tartózkodási hely: Győr

Hozzászólás Szerző: MZKlaudia »

22N2...etz vagy ts karburátor???

Van, aki szerint ez igenis etz karburátor csak a torokátmérõ más ugye a 24N2ben,
van, aki azt mondja, hogy a 22N2 még ts karburátor.

Köszi!
Avatar
MZKlaudia
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 85
Csatlakozott: 2008.11.07. 00:07
Tartózkodási hely: Győr

Hozzászólás Szerző: MZKlaudia »

Szia kobracode!

Még mindig csak áll a munka...valószínûleg szólok jó pár kaposvári MZ-snek.
Remélem találok valakit, aki tud segíteni...ha nem én kifizetem az útiköltséget ... csak valaki segítsen :)
Nagyon rossz, hogy ott áll a gép és beteg :S
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

MZKlaudia írta:Szia Alfa!

Remélhetõleg, holnap meg lesz szerelve a motor...ma nem jött a szerelõ ismerõsöm mégsem.
Annyira idegesít, hogy nem jó a gép...nem bírok rendesen aludni...fõleg, mert tudom, hogy nincs a közelemben igazi Mz szakértõ, aki valóban tudna segíteni :S

De reménykedem!

Köszönöm!

Szia Klau.

Még hogy nincs a közeledben igazi MZ szakértõ? :lol: Van pár kaposvári MZ-s, nem hiszem hogy olyan messze lennétek egymástól. Ha kérnél tõlük segítséget, biztosan lenne aki tudna segíteni neked :)

Üdv.
Avatar
MZKlaudia
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 85
Csatlakozott: 2008.11.07. 00:07
Tartózkodási hely: Győr

Hozzászólás Szerző: MZKlaudia »

Szia Alfa!

Remélhetõleg, holnap meg lesz szerelve a motor...ma nem jött a szerelõ ismerõsöm mégsem.
Annyira idegesít, hogy nem jó a gép...nem bírok rendesen aludni...fõleg, mert tudom, hogy nincs a közelemben igazi Mz szakértõ, aki valóban tudna segíteni :S

De reménykedem!

Köszönöm!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alfa »

A beindulást csak akkor befolyásolhatja, ha tényleg totálisan selejt az egész karbi, amúgy valahogy mennie kell. vagy nem lesz alapjárat, vagy nagyon magas lesz, vagy füstöl vagy melegszik, esetleg az össes együtt :lol: de valamit csinálnia kell. Ha nem is pöffen egyet sem, az gyújtás lehet.

A teljesen felújított karbikkal meg vigyázz, én is vettem felújító szettet, beleraktam, hát az alapjárati fúvóka már a kezemben szétmorzsolódott, és amúgy is 35 volt 45 helyett, tûszelep és a zárás két különálló fogalom, a fõfúvóka 15 el kisebb, úszóból az egyik alapból selejtes, kellett vennem egy másikat majdnem mindenbõl, és sakkozni velük, azzal jó. Ezzel csak azt akarom mondani, ha azzal nem indul nem jelent semmit, csak akkor ha már ki volt próbálva másik motorban és ment vele.

Lehet hogy a kondenzátor lett zárlatos, a tekercs nem szokott meghibásodni, megszakító, vezeték törhetett el, ilyesmi. A legegyszerûbb változat pedig a gyertya, az simán tud okozni ilyet, próbálj ki egy cseredarabot.
Avatar
MZKlaudia
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 85
Csatlakozott: 2008.11.07. 00:07
Tartózkodási hely: Győr

Hozzászólás Szerző: MZKlaudia »

Szia conus!

Köszönöm!
Azóta sikerült egy karburátort szereznem, amiben jó a tömítés...teljesen fel lett újítva.
Most már csak várom a szerelõs ismerõsömet, hogy betegyük.
Remélem menni fog a motor.
Mert tegnap a régi karbit szereltem be és azzal nem indult el :S
Pedig elõtte pöccre indult...nem volt gond.
Az állítócsavarok nem úgy voltak, mint amikor kiszereltem, a nagyobbik teljesen be volt hajtva...sõt...nem is lehet kiszedni...szóval még szerencse, hogy van egy másik karbim.
Azt is hallottam, hogy ez nem befolyásolhatja, hogy elindul-e a motor...kezdek aggódni.
Szerintetek???
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

Klau!

karbi szívótoroknál tömítést sajátkezûleg készítem 0,5mm-es síkkartonpapírból kivágom utána kemény csapágyzsírral áthúzom aztán kész. úszóháztömítést meg 1mm vastag kringerit-bõl szoktam vágni, csapágyboltban kapható.
ha a jól tömített karburátorral nem indul a motor, akkor eddig sem volt valami rendben vele.
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1425
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Állítólag 135ös a gyári 250es mérete, az enyém 275ccm kb. és ezért kellene bele.

Most 130 van benne és így 6litert eszik egy személlyel.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

Szerelési könyv 10 oldalán fõfúvókára 125-t ír.
Avatar
Vörcsi
Aki 1:25-be keveri
Hozzászólások: 220
Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
Tartózkodási hely: Nagykõrös

Hozzászólás Szerző: Vörcsi »

140-eees? :shock: hozol magaddal még kannában is benzint? mennyit eszik az úgy? 8 litert?
nekem 120-as van, de 6-ot eszik (mondjuk lábszárvédõkkel együtt)
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1425
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Szívesen, majd túrán megnézheted közelebbrõl, ha akarod. :wink:

Már nagyon várom a túrát, csak karbi-/benzincsaptisztítás, és egy 140es fõvúvóka beszerzése van hátra :twisted:
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Pedig csak úgy lehet, lehet letiltja a böngészõd mert felugró ablaknak nézi!

Vigyázz a boltosokkal :)
BeG írta:Hogy lehet ide képet fel tölteni, mert a kép feltöltése gombra nem reagál!!???????
Avatar
BeG
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009.02.19. 22:05

Hozzászólás Szerző: BeG »

Helosztok.

Köszönöm szépen zsakfos de az nekem nem jó, sajnos a 30N3-1 karbiba más kell.

A következö végeredményre jutotam ezzel a cucmyspilennel.
Voltam 8 MZ-Simsonal és más ilyen kaliberü motorokal foglalkozó boltban, és a válaszok a következök voltak.
Nem irok bolt neveket :-)

1. A vadiúj fuvokára és uszora kitalálta nekem hogy el van kopva és az miat van ekkora mérhetetlen nagy fogyasztás.
( Oda szerintem nem is megyek többet. )

2.3.5.6. Boltba ha nem viszem be a karbit azt sem tudták volna miröl beszélek, és kb 30 percen keresztül keresték.
( Normálisak voltak, és probáltak segiteni ez egy jó pont. )

4.7.8. Boltba tudták miröl beszélek, meg mutatak egy new karbit, hogy annak hogy is kéne ki néznie.
( Normálisak voltak, korekt árakkal. )

A következö lett a végeredmény.
Azt amit én keresek a karburátoromba, azt gyárilag préselik bele.
Szóval nem cserélhetö, egyszó mint száz a fas.... rosz végén állok igy ez által.

Hogy lehet ide képet fel tölteni, mert a kép feltöltése gombra nem reagál!!???????
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Nem tudom ez segit-e neked,de a 30N2-5 karbiból kivettem ezt az alkatrészt amirõl irsz.Már csak az a kérdés hogy ugyanaz-e mint a te csatos karbidban.Ez az alkatrész egyszerûen csak bele van szorosan illesztve a házba.Semmi menet nincs,ki kell ütni kiütõvel azt kész.Ja és természetesen felfelé a suber irányába jön ki.Itt egy fotó az enyémrõl.Ha esetleg ez ugyanolyan mint a te karbidban levõ akkor szivesen odaadom neked ezt ingyen és bérmentve.Nekem nics rá szükségem.
Kép
Avatar
BeG
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009.02.19. 22:05

Hozzászólás Szerző: BeG »

Köszönöm a segitséget.

Hát megprobálkozok, ki venni és valahonan meg tudni a a belsö átméröjének a méreteit, de ha valaki tudja esetleg az le irhatná azt meg köszöném :-)

Majd meg irom hogy mi lett a végeredmény.




De ha esetleg valaki ide tévedne aki eddig nem volt annak ujjra le irom a gondom bajom, és megkérném hogyha tud segiteni, akkor segitsen.

Nagyon nagy problémám az az lenne hogy a BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztóban, van egy réz csõ vagy réz áteresztõ nem is tudom hogy minek nevezem amibe beleül maga a shubertû felülröl, alulról meg maga a fuvoka csatlakozik hozzá, na az a réz csö nekem olyan szinten ott a réz annyira el van fáradva hogy ujjal tudom összenyomni, és az lenne a fõ kérdésem, hogy van esztergályos ismerõsöm én meg csináltatnám azt az átmenõ réz csövet, de kellene néhány dolog hozzá.

- Tudnom kéne hogy az kúpos, nem kúpos, vagy csavaros, nem csavaros a kiszedése miatt.
- Tudnom kellene a pontos méreteit, mind a külsõ átmérõt mind de legfõképpen a belsõ átmérõjét.

Mert akartam vásárolni boltban és mondták hogy ilyet nem lehet sajnos hozzá kapni, és õk sem tudják azt milyen technológiával lehetne kiszedni.

Válaszaitokat, hozzászolásaitokat elöre is köszönöm.

És elnézést kérek az OP-tól hogy még1x le irom de saját tapasztalat hogy vissza felé nem olvasunk forumot :-)
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Alfa! Légyszíves ne idézz be 5 ember hozzászólását, mert átláthatatlan lesz az oldal! Simán Választ nyomj, mindenki tudni fogja mire válaszolsz! Köszi!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: BVF 30 N 3-1 es típusú Porlasztó

Hozzászólás Szerző: Alfa »

A réz csövet lehet, de kétrészbõl áll. van maga a csõ, ami vezeti a subert, és van a betét, ami kilóg a másik felén (ahol a levegõ megy). Na a betétet nem lehet cserélni, ha sérült akkor kuka, a csövet igen, a nagy fogyasztás viszont inkább a betét hibájára utal, szóval próbálkozz egy másik karbival, ennek valszeg már lõttek, ahogy elõttem is megmondták ... :(

De ha már karbi, akkor meg lehet próbálni egy másik (nyugati vagy japán) márkát, vannak itt is jól bevált módszerek, de ebben nem tudok segíteni, mert én még nem néztem utána. Vaterán viszont megkapsz mindent bárhogy is döntesz :roll:
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

BeG!

Szerintem akkor felejtõs az a karbi. Szedtem már szét pár BVF-et, de azt nem lehet kicserélni...
...és valószínûleg nem a benzin és a levegõ barmolta szét, hanem valamelyik elõzõ tulaj :?

Üdv. Ghost
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég