Másik haverral leszedették az ETZrõl a bukókeretet is a vizsgához. Sztem a hõmérõ, spoiler (ha másik lámpa van rajta, ami nem kerek, az már bukós) egyéb "optikai" tuning nem számít, azt nézik csak általában aminek hatóságilag rajta kell lennie: fék, motor, futómû, váz, világítás.coco írta:Ha ez jo nagy f@szsag.... Akkor ez azt jelenti ha pl. felszerelek egy Sub-ee fele homerot a ket ora koze akkor mar nem is engedik at mert gyarilag nem volt rajta????
Van benne valahol logika is, mert a nem gyári módosítások lehetnek olyanok, ami az úton esik szét, így potenciális balesetveszély, vagy a ledes lámpáknak lehet túl kicsi a fényereje, ilyenek.
Minden "tipusidegen" dolgot le kell szedni ha mondjuk MZ ETZ 250 De Luxe -ként akarod érvényesíteni. Aki köcsög, és várja a zsebbe pénzt, az simán elküld a halálba a hõmérõddel együtt, de Vaterán láttam tárcsafékes TS-t is friss mûszakival, megkérdeztem hogy sikerült levizsgáztatni, azt mondta simán, és még meg is dícsérték milyen jók az értékei.
Sajnos eléggé vizsgabiztos függõ, de egy szembetûnõen átalakított változat olyan 99% eséllyel megbukik. A tárcsafék hátra pl ilyen.