Üzemanyagellátás
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Sziasztok
A 250/1 -esem nem nagyon szereti az ötödiket. Négy után mintha kívánná az ötödiket, de ha kapcsolok olyan mintha háromból tenném ötbe. Aztán vissza 4.
Subertün a karika felülrõl a másodikba. Kevés neki benzin, vagy a három gigantikus doboz ennyit visszafog? Egyszer kipróbálom nélkülük. Kilóméter órára nem lehet számítani. Meg kéne számolnom a fogakat a lánckeréken. Az elõzõ tulaj talán variált valamit.
Ma még motoroztam, de már végét járja a jó idõ.
Sziasztok
A 250/1 -esem nem nagyon szereti az ötödiket. Négy után mintha kívánná az ötödiket, de ha kapcsolok olyan mintha háromból tenném ötbe. Aztán vissza 4.
Subertün a karika felülrõl a másodikba. Kevés neki benzin, vagy a három gigantikus doboz ennyit visszafog? Egyszer kipróbálom nélkülük. Kilóméter órára nem lehet számítani. Meg kéne számolnom a fogakat a lánckeréken. Az elõzõ tulaj talán variált valamit.
Ma még motoroztam, de már végét járja a jó idõ.
Sziasztok
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Sziasztok. Kerdesem az hogy egy 125 esbe, de fel van furva 150 re milyen fuvokat tegyek a karburatorba?S ha mar uj fuvokat veszek akkor olyan kene ami kicsit esetleg novel a teljesitmenyen(ha van ilyen) vagy amelyik csokkent a fogyasztason de az ereje megmarad, vagy valami ilyensmi Nem tudom mi baja van a regi karburatoromnak. Nincs alapjarat s allitani se tudom. De feltettem meg egy 125 os karbit es egy KTM karbit is kiprobaltam s azzal szepen megy. Mi lehet a gond? Kosz elore is a valaszokat.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3153
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
szevasz sanya,Samu írta:Sanya01 írta:sziasztok én még csak kezdõ motoros vagyok (17 éves) és az mz-met is örököltem, nemigazán értek hozzá, de nagyon tetszik a gép Valaki megtudná mondani hogyan állítsam be a karburátort? Én szét szedtem megtisztítani, de már nem, tudom hogy volt beállítva . segítségeteket megköszönném
1. milyen típusú MZ: Trophy, TS, ETZ?
2. a karburátor oldalára milyen számok/betûk vannak írva? (például.: 24n2-2)
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Köszi szépen, szerintem is kipróbálom, egy adag nem fog csõdbe vinni
kupi írta:Karak írta:Sziasztok!
Metabond nevû csodaszerrõl valakinek tapasztalata? Én régen használtam még ETZ hez fene tudja"kárt nem tett a motorba és a festéket is jól oldja a fényezett részekröl erre vigyázz,igaz az is a karbi is mindig tiszta volt kimosot belöle minden retyot és a kipuf is szárazra égett csak rohadt drága.Én belecsavartam a gépbe kb 18 000km igaz át volt alakitva 300 as ra de az ereje nem csökent ezalat,igaz a fogyasztása sem(pedig ezt irták)Szerintem ha teheted probáld ki,én a benzinhez adagolhatot használtam de a váltoba valot is dicsérték.Olompotloval nem szabad keverni mert kicsapodik valami a benzinböl!
Köszi!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Karak írta:Sziasztok!
Metabond nevû csodaszerrõl valakinek tapasztalata? Én régen használtam még ETZ hez fene tudja"kárt nem tett a motorba és a festéket is jól oldja a fényezett részekröl erre vigyázz,igaz az is a karbi is mindig tiszta volt kimosot belöle minden retyot és a kipuf is szárazra égett csak rohadt drága.Én belecsavartam a gépbe kb 18 000km igaz át volt alakitva 300 as ra de az ereje nem csökent ezalat,igaz a fogyasztása sem(pedig ezt irták)Szerintem ha teheted probáld ki,én a benzinhez adagolhatot használtam de a váltoba valot is dicsérték.Olompotloval nem szabad keverni mert kicsapodik valami a benzinböl!
Köszi!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: t-sapka
Semmi baj, azóta már le lett tisztázvaEtz250szombathely írta:Jah akkro bocsi ,én azt hittem hogy egyforma kiindultam a 125 150 250 böl:) bocsi még 1x
Etz 150 87'
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
- Kapcsolat:
t-sapka
Jah akkro bocsi ,én azt hittem hogy egyforma kiindultam a 125 150 250 böl:) bocsi még 1x
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: TANKSAPKA
Etz250szombathely írta:Ö helló szinte biztos hogy ugyan az,mert az 125 ,150 ,250-es tanksapkálya is eggyezö,továbbá a trabant tanksapka is rámegy ezekre tipusokra:) (próbáltam)
óóóóó király
köszike
Etz 150 87'
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
- Kapcsolat:
TANKSAPKA
Ö helló szinte biztos hogy ugyan az,mert az 125 ,150 ,250-es tanksapkálya is eggyezö,továbbá a trabant tanksapka is rámegy ezekre tipusokra:) (próbáltam)
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
- Kapcsolat:
KARBI ujra
Fötengyel szimering jó ,nincs benzin szag ennyire voltam idöm,de azért köszz
Okés kösz, majd valahogy kapcsolatba lépek vele:)
A karbi problémára meg annyit tudok mondani, hogy hagyd szétszedve a karbit, és áztasd be brigécióba.Szerintem elég pár órácskára benne hagyni.Rakd közé még a fúvókákat is.Utána jó alaposan mosd ki vízzel, és minden lyukat fújjál ki.lehetõleg pumpával, vagy kompresszorral.Ami a légszûrõ felé néz oldal, ott is vannak lyukak, ott is alaposan.Az már tuti tiszta lessz.Ha nemjó, akkor alapjárati fúvókát cserélj.Aztán nézd meg, hogy a légszûrõ elég tiszta-e.A szimering meg akkor lehet rossz, ha leveszed a deknit, és érzed, hogy benzinszag van.Ha nincs benzinszag, akkor nem a szimeringel van gond.Aztán lehet még a benzin levegõ arány állítás problémája is.A www.szocimotoros.hu oldalon van a szervíznél alapos karbibeállítás.Ha nem olvastad még, olvasd el, megéri.Jó bütykölést!
A karbi problémára meg annyit tudok mondani, hogy hagyd szétszedve a karbit, és áztasd be brigécióba.Szerintem elég pár órácskára benne hagyni.Rakd közé még a fúvókákat is.Utána jó alaposan mosd ki vízzel, és minden lyukat fújjál ki.lehetõleg pumpával, vagy kompresszorral.Ami a légszûrõ felé néz oldal, ott is vannak lyukak, ott is alaposan.Az már tuti tiszta lessz.Ha nemjó, akkor alapjárati fúvókát cserélj.Aztán nézd meg, hogy a légszûrõ elég tiszta-e.A szimering meg akkor lehet rossz, ha leveszed a deknit, és érzed, hogy benzinszag van.Ha nincs benzinszag, akkor nem a szimeringel van gond.Aztán lehet még a benzin levegõ arány állítás problémája is.A www.szocimotoros.hu oldalon van a szervíznél alapos karbibeállítás.Ha nem olvastad még, olvasd el, megéri.Jó bütykölést!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
- Kapcsolat:
RE_RE karbi
Hát darabokra szedtem a karbit:) 3 x KB és nm tudom milehet a gáz,esetleg cseréljekki valami alkatrészt a karbiba?Vagy az nem lehet hogy + levegöt szivbe PL fötengely szimeringnél,abból is a generátor felöl,mert ott ugye olaj nincs,de amguy meg motor üzemel megy szóval ötletem sincs:(:( VALAKI MONDJON LÉGYSZI VALAMIT köszz mindenkinek. HI
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3886
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hali!mzgergõ írta:Sziasztok!
Elkezdem megvalósítani a tuning gondolatomat(ezekrõl is van pár kérdésem, a tuning topicba fel is teszem).A gyári karbim igaz, nincs rossz állapotban, de nekem "tökéletes" karbi kéne, ezért kéne 150-es tz-re BING karbi.Hónap közepe körülre tervezem, és esetleg valaki tudna mondani helyszínt, ahonnan vehetnék?Egyáltalán milyen árba van?
Igaz hogy nem BING, de sub-ee hirdetett egy Mikuni karbit: Asszem 29-es torokkal.
Szerintem az elég lenne elég erõs tuninghoz is.
Sziasztok!
Elkezdem megvalósítani a tuning gondolatomat(ezekrõl is van pár kérdésem, a tuning topicba fel is teszem).A gyári karbim igaz, nincs rossz állapotban, de nekem "tökéletes" karbi kéne, ezért kéne 150-es tz-re BING karbi.Hónap közepe körülre tervezem, és esetleg valaki tudna mondani helyszínt, ahonnan vehetnék?Egyáltalán milyen árba van?
Elkezdem megvalósítani a tuning gondolatomat(ezekrõl is van pár kérdésem, a tuning topicba fel is teszem).A gyári karbim igaz, nincs rossz állapotban, de nekem "tökéletes" karbi kéne, ezért kéne 150-es tz-re BING karbi.Hónap közepe körülre tervezem, és esetleg valaki tudna mondani helyszínt, ahonnan vehetnék?Egyáltalán milyen árba van?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3886
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: karbi probléma
HaliEtz250szombathely írta:Hellósztok,Gábor vagyok,már 3 hete bajlódok a karburátorommal olyan gond jött elö 3 hete hogy,melegen szivatóval indult,gondoltam koszos, vagy dugulás vagn kipucoltam,jó is lett kb 5km es utszakaszon aztán megint kezdte elölröl azóta 2 x pucoltamki de nem jó,szereztem egy 250/1 es karbit abból átt tettem az uszót,alapjáratot betudom állitanni 2200 -ig de lejebb nem,ez a 2200 is addig van amig gázt nem huzok mi lehet a probléma vajon?tudnátok neke tanácsot adni,ja és most már megy szivatónélkül a motor,de amint elengedem a gázt kell neki,alapjárat nincs ugyanis menet közbe KÖSZÖNÖM HELLÓ
Nem tudom mennyire szedted szét a karbit.. De nekem akkor játszott iet amikor elfordult a súber hengere... Ugye akkor megváltozik a letörése és nem úgy kever ahogy kellene...Lehet ezért olyan magas az alapjáratod, ill. amikor meghúzod akkor jobban elfordul és végleg nem lesz letörése... Lehet hülyeséget írtam de nekem ez jutott elõször eszembe...
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2008.11.01. 11:18
- Kapcsolat:
karbi probléma
Hellósztok,Gábor vagyok,már 3 hete bajlódok a karburátorommal olyan gond jött elö 3 hete hogy,melegen szivatóval indult,gondoltam koszos, vagy dugulás vagn kipucoltam,jó is lett kb 5km es utszakaszon aztán megint kezdte elölröl azóta 2 x pucoltamki de nem jó,szereztem egy 250/1 es karbit abból átt tettem az uszót,alapjáratot betudom állitanni 2200 -ig de lejebb nem,ez a 2200 is addig van amig gázt nem huzok mi lehet a probléma vajon?tudnátok neke tanácsot adni,ja és most már megy szivatónélkül a motor,de amint elengedem a gázt kell neki,alapjárat nincs ugyanis menet közbe KÖSZÖNÖM HELLÓ
Én most pucoltam ki egy BING18-ast. Hát nem egy egyszerû darab. A 18-as eléggé tele van csatornákkal, furatokkal és egyéb nehezen tisztítható zugokkal. Ha a "nagy testvére" is ilyen komplikált, akkor egyértelmûen a BVF a tuti. Ha pedig a BING-et az MZ-hez tervezték, akkor a BVF-hez meg az MZ-t...
Üdv. Ghost
Üdv. Ghost
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
nekem 3 hónap állás után, szintetikus 1:50-es keverésû 95-ös falusi benzintõl eldugultak a fúvókáim...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
A másodikhoz nem tok hozzászólni, de a miért dugulna el... egy szó... Benzinszûrõ! És máris nem kell félni a dugulástól.. Nah ki beszél? nekem sincs fennbakimate írta:1. Miért dugulna el?
2. Hülyeség.kuti írta:Hallottam olyat, ha a Bing karbi eldugul, akkor aztán mûvészet takarítani! Ez mennyire igaz?
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
1. Miért dugulna el?
2. Hülyeség.
2. Hülyeség.
kuti írta:Hallottam olyat, ha a Bing karbi eldugul, akkor aztán mûvészet takarítani! Ez mennyire igaz?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Kosian! Ha jó agyári karbid akkor mi a fenének adnál ki ennyi pénzt?Ez a karbi téma kezd elmenni affelé hogy rossz a gyári karbi.Abszolut nem rossz.A baj ott kezdõdik amikor már sok sok kilométer után valakinek már annyira kikopik hogy beállithatatlan lesz.Én igy jártam.Cserélgettem benne az alkatrészeket(na persze utángyártott dolgokat) és csak az õsz hajszálak sokasodtak a fejemen.Akkor döntöttem ugy hogy veszek egy ujat amirõl tudom hogy oké benne minden.Sokat tépelõdtem fõleg az ár miatt hogy mit vegyek.Utángyártott BVF vagy BING?Végül pont az utángyártott dolgok miatt döntöttem a BING mellett mégha drágább is.Nem bántam meg.Engem nem az érdekelt hogy mikor hozza be az árát,meg hogy mennyi lesz a fogyasztás(persze azért az sem mindegy),hanem hogy megbizható jó karbim legyen.Ha bármilyen olyan jellegû hiba jelentkezik amit okozhat ugyanugy gyujtás és karbi hiba is akkor legalább az egyiket kizárhatom.Nem az van hogy mindent ellenõrizni ,sorban állitgatni ezt, cserélgetni azt.Persze nem azt akarom mondani hogy ez a karbi nem romolhat el,de azért más egy új mint egy agyonkopott régi.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Nekem se lett volna baj a régivel ha nem csörög nagyon. 500 körüli fordulat . Az tuti a gyertyakép alapján nem hogy keveset kap hanem talán még sokat is! Ép a végén látszódik hogy barna a többi fekete. Szóval most elvesztettem a fonalat miért csinál úgy mintha keveset kapna (hidegen brutális hörgés, stb.).
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Nekem is jó a gyárim. Gyönyörû stabil 500 körüli az alapjárati fordulat, szivatóval bármilyen hidegben a második rúgásra indul, csak akármit csinálok, bekapja a 6 litert... Ehhez hozzátartozik a városi és eléggé dinamikus használat. De ha egy bing karbival lejjebb tudnám tornázni a fogyasztást és netán még a teljesítményen is dobna, nekem megérné. Annyi bajom van még, hogy csörög egy kicsit. Szerintem ez is a karbi. Pedig a motorban most van 16500 km. Ezt már többen is megerõsítették, elvileg nem ment többet (ezért is vettem). Viszont szerintem ennyi után még nem kéne csörögnie.ghostrider írta:És azt hallotta már valaki, hogy a gyári az gyári Nekem 4 liter körül eszik és úgy megy mint egy Bing-es 300-as
Pedig nem mondanám újnak a karbim...ja, alapjáratom is van rendesen, még ha egy bizonyos intervallumon belül változik is a fordulatszáma
Próbáljatok ki egy jó állapotú gyári cuccot (fele annyiért) és utána Bing-eljetek
Üdv. Ghost, a konzervatív
Széles utat, hátszelet!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Igazad van. A gyári karbi biztosan jó. De! Amit ma kapsz gyári újként az Tajwani utángyártott f@s.A csatos karbi amit én találtam a neten az 15000 ft. A Bing 22000 ft.Én a Bing mellett döntöttem már csak a gyártó miatt is.Természetesen mindenki eldöntheti mit akar.Egyébként meg ha valami csoda folytán elõkerülne egy eredeti NDK karbi MÉG ANNÁL IS JOBB A BING.Kimondottan Mz-hez fejlesztették ki.Legalábbis én igy tudom.
És azt hallotta már valaki, hogy a gyári az gyári Nekem 4 liter körül eszik és úgy megy mint egy Bing-es 300-as
Pedig nem mondanám újnak a karbim...ja, alapjáratom is van rendesen, még ha egy bizonyos intervallumon belül változik is a fordulatszáma
Próbáljatok ki egy jó állapotú gyári cuccot (fele annyiért) és utána Bing-eljetek
Üdv. Ghost, a konzervatív
Pedig nem mondanám újnak a karbim...ja, alapjáratom is van rendesen, még ha egy bizonyos intervallumon belül változik is a fordulatszáma
Próbáljatok ki egy jó állapotú gyári cuccot (fele annyiért) és utána Bing-eljetek
Üdv. Ghost, a konzervatív
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Most vettem nemrég egy ilyen karbit a/1-re.Sokat nem mentem még vele de egy biztos.Olyan stabil alapjáratot tudtam neki csinálni amilyen sosem volt még.Nekem már ezért is megérte.A fogyasztása pont azért mert keveset mentem még vele nem tudom mennyi.Az biztos hogy ugy érzem nagyobb fõfuvókával fogok kisérletezni az tuti.5-ben valahogy nem akar menni.Persze ez lehet mástól is,de én bizom benne hogy javul a dolog.Szóval aki szenved a régi agyonkopott karbijával az fektessen be egy ilyenbe.Durva számitással ugyebár kb 4000 km alatt hozza meg az árát.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Lehet az enyém egyedi eset! De az tuti sokkal agreszívabb a gázadásoknál! Talán még ennyi változás észlelhetõ. Ja igen és nem csörög mint a régi.kosian írta:Halihó!Samu írta:Csá Kosian! Akkor éri meg venni Bing karbit, ha elég sokat motorozol, hogy behozza az árát Nekem megérte, mert elég sokat megyek vele, és így a 4 literes fogyasztással visszajön az ára. Sõt, utána termeli a benzint Még azért is jó, mert a régi karbi eléggé kopott volt és nem lehetett beállítani! Ezzel viszont... isteni. Csak ajánlani tudom! Az ára most nem tudom mennyi lehet, de 26 körül lehet kapni azt hiszem.
Bocs a késlekedésért, de nem voltam gépközelben. Szóval én is elég sokat motorozok és ha tényleg olyan jó, nekem megérné. Most eszik 6 litert a gépem, ezt jó lenne lejjebb nyomni és mivel elõreláthatólag még elég sokáig lesz ez a motorom, nem sajnálnék tõle 1-2 extrát... A fogyasztáson kívül jelentkezik még valamiben a változás? Átalakítani beállítani kell-e valamit, valamint a kicsit korábban leírt alapjárat probléma elõfordul-e, vagy csak egyedi eset? Szeretnék minél többet megtudni és mérlegelni mielõtt megveszem. A gyári fúvókák jók? Vagy kell cserélni? Szóval ilyenek
Elõre is köszönöm!
Üdv.
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Halihó!Samu írta:Csá Kosian! Akkor éri meg venni Bing karbit, ha elég sokat motorozol, hogy behozza az árát Nekem megérte, mert elég sokat megyek vele, és így a 4 literes fogyasztással visszajön az ára. Sõt, utána termeli a benzint Még azért is jó, mert a régi karbi eléggé kopott volt és nem lehetett beállítani! Ezzel viszont... isteni. Csak ajánlani tudom! Az ára most nem tudom mennyi lehet, de 26 körül lehet kapni azt hiszem.
Bocs a késlekedésért, de nem voltam gépközelben. Szóval én is elég sokat motorozok és ha tényleg olyan jó, nekem megérné. Most eszik 6 litert a gépem, ezt jó lenne lejjebb nyomni és mivel elõreláthatólag még elég sokáig lesz ez a motorom, nem sajnálnék tõle 1-2 extrát... A fogyasztáson kívül jelentkezik még valamiben a változás? Átalakítani beállítani kell-e valamit, valamint a kicsit korábban leírt alapjárat probléma elõfordul-e, vagy csak egyedi eset? Szeretnék minél többet megtudni és mérlegelni mielõtt megveszem. A gyári fúvókák jók? Vagy kell cserélni? Szóval ilyenek
Elõre is köszönöm!
Üdv.
Széles utat, hátszelet!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Az lehet de nagyon jó helyen teheti mert nagyon átnéztem a gépet és nem találtam meg. De én "hülye" most kapcsolok a tûn lehet állítani nem? hogy többet kapjon most középsõ állásban van! Hova kellene tenni nem a legalsóba hogy minél magasabban legyen a tû és többet kapjon? Vagy hogy is van ez?bambi írta:lehet,hogy neki valahol falsol egy kicsitbakimate írta: A Peregyem 120-as fõfúvókával érzi jól magát, 125 már sok volt neki.
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
A Peregyem 120-as fõfúvókával érzi jól magát, 125 már sok volt neki.bambi írta:dörzs ár,azzal lehet nagyobbítani,legalább 130-135-re.
de lehet kapni 1.3-as fúrót is
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
dörzs ár,azzal lehet nagyobbítani,legalább 130-135-re.hell írta:Esetleg valaki tudna valami megoldást cseréljem nagyobbra a fõfúvókát vagy mit kellene tennem. A helyzet nem javult a szivatója mintha nem is nagyon lenne, minimális a hatása.hell írta:Elõbbiben nem akartam belezsúfolni, de már is lenne egy kérdésem a tapasztalt Bing tulajoktól vagy végül is mindenkitõl! Tehát összeraktam alapjárat beállít mire ez megvolt be is melegedett próba megvolt szépen ment. Pár órát ált ezután szépen lehült utánna indítottam és alapjárat nem volt vagyis elindult de meg is áll ha tövig húzom a szivatót és közben huzgálom a gázt akkor életben marad. Mikor felülök rá indulnék fuldoklik világnak meg akar állni ha huzom neki a szivatót akkor ok ha nem meg is áll! Olyan mintha keveset kapna vagy nem tom ameddig nem melegszik be addig nem megy, hörög, stb. mivel lehetne ezt orvosolni? Nemhiszem természetes jelenség hogy indítás után 10-15 perc melegítés kell kinlódva szivatórángatással és gázrángatással vegyítve! A régivel rugtam szivatóval egyet majd indít utánna még egy kis szivató és ment is ameddig volt benne benzin ez nem akar ilyen simán menni. Mi lehet a megoldás?
de lehet kapni 1.3-as fúrót is
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Esetleg valaki tudna valami megoldást cseréljem nagyobbra a fõfúvókát vagy mit kellene tennem. A helyzet nem javult a szivatója mintha nem is nagyon lenne, minimális a hatása.hell írta:Elõbbiben nem akartam belezsúfolni, de már is lenne egy kérdésem a tapasztalt Bing tulajoktól vagy végül is mindenkitõl! Tehát összeraktam alapjárat beállít mire ez megvolt be is melegedett próba megvolt szépen ment. Pár órát ált ezután szépen lehült utánna indítottam és alapjárat nem volt vagyis elindult de meg is áll ha tövig húzom a szivatót és közben huzgálom a gázt akkor életben marad. Mikor felülök rá indulnék fuldoklik világnak meg akar állni ha huzom neki a szivatót akkor ok ha nem meg is áll! Olyan mintha keveset kapna vagy nem tom ameddig nem melegszik be addig nem megy, hörög, stb. mivel lehetne ezt orvosolni? Nemhiszem természetes jelenség hogy indítás után 10-15 perc melegítés kell kinlódva szivatórángatással és gázrángatással vegyítve! A régivel rugtam szivatóval egyet majd indít utánna még egy kis szivató és ment is ameddig volt benne benzin ez nem akar ilyen simán menni. Mi lehet a megoldás?
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
hell írta:Hi!Peti ETZ250 írta: Szeva Hell!
Nagyon sok hozzászólásban csak jót olvastam a BING karbiról,de nem igazán vagyok képben vele kapcsoladban!Ha tudnál segíteni az érdekelne, hogy hol lehet beszerezni egyet, milyen motor típushoz tartozik eredetileg (a beszerzés miatt),nem utolsó sorban mennyi magyar Forint?Kell-e valami átalakítás a szívócsonkon?Bocs az értetlenkedésemért, de laikus vagyok ezzel a fajta karbival kapcsolatban.
Elõre is köszi a segítséget.
Üdv Peti.
Én is sok jót olvastam róla ezért be is neveztem rá! Beszerzés Bambi mester segít 22000Ft, Roller motorbolt szegeden ott 29125Ft ha jól emlékszem. Neve Bing 84 speckó MZ-ez van ha jól tudom. Átalakítás sem kell. De ezeket ha sokat olvastál róla tudnod kell, egyedül a szivatót kell alakítani kb. 10 perc amit én jól el is szabtam de megoldottam gyors a bajt. Több infó sok km után!
Szeva Hell!
Köszönöm az infót!
Üdv Peti.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Elõbbiben nem akartam belezsúfolni, de már is lenne egy kérdésem a tapasztalt Bing tulajoktól vagy végül is mindenkitõl! Tehát összeraktam alapjárat beállít mire ez megvolt be is melegedett próba megvolt szépen ment. Pár órát ált ezután szépen lehült utánna indítottam és alapjárat nem volt vagyis elindult de meg is áll ha tövig húzom a szivatót és közben huzgálom a gázt akkor életben marad. Mikor felülök rá indulnék fuldoklik világnak meg akar állni ha huzom neki a szivatót akkor ok ha nem meg is áll! Olyan mintha keveset kapna vagy nem tom ameddig nem melegszik be addig nem megy, hörög, stb. mivel lehetne ezt orvosolni? Nemhiszem természetes jelenség hogy indítás után 10-15 perc melegítés kell kinlódva szivatórángatással és gázrángatással vegyítve! A régivel rugtam szivatóval egyet majd indít utánna még egy kis szivató és ment is ameddig volt benne benzin ez nem akar ilyen simán menni. Mi lehet a megoldás?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég