Elektronika topik - a pokol kapuja
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Hello!
Van egy kis probléma az MZ-mel. Folyton elmegy róla a töltés. Ma ismét nekiestem, ezúttal én bakiztam nagyot, a vezetéket beszorítottam, így tönkrement. Ezt kicseréltem, utána jó lett a töltés. Majd egy rázósabb (!) út után, ismét elment. Itt már hiába próbálkoztam, nem akart visszajönni. Aztán gondolt egyet, és megint helyrerázkódott, de az ismételt rázós út után, mire hazaértem, megint elment. A vezeték, amit kicseréltem, tuti jó, rövidzármérõvel megnéztem. Mutatok 2 videót, és pár képet. Mobilos felvételek.
http://www.youtube.com/watch?v=kfMWc8QU_7w
http://www.youtube.com/watch?v=wdFih_T96rM
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00118.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00119.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00120.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00122.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00124.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00125.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00126.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00127.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00128.JPG[/url]
Van egy kis probléma az MZ-mel. Folyton elmegy róla a töltés. Ma ismét nekiestem, ezúttal én bakiztam nagyot, a vezetéket beszorítottam, így tönkrement. Ezt kicseréltem, utána jó lett a töltés. Majd egy rázósabb (!) út után, ismét elment. Itt már hiába próbálkoztam, nem akart visszajönni. Aztán gondolt egyet, és megint helyrerázkódott, de az ismételt rázós út után, mire hazaértem, megint elment. A vezeték, amit kicseréltem, tuti jó, rövidzármérõvel megnéztem. Mutatok 2 videót, és pár képet. Mobilos felvételek.
http://www.youtube.com/watch?v=kfMWc8QU_7w
http://www.youtube.com/watch?v=wdFih_T96rM
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00118.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00119.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00120.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00122.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00124.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00125.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00126.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00127.JPG[/url]
[url]http://www.my_engine.extra.hu/DSC00128.JPG[/url]
Sziasztok!
ETZ250-es mocim van, és úgy tervezem, hogy a hosszú téli estéken teljesen (vázig) szétszedem a gépet és tavaszra új festést stb. kapna. Lényeg a lényeg, hogy az ELEKTRONIKUS GYÚJTÁS (12V), ILLETVE AZ ELEKTRONIKUS FESSZABÁLYZÓS cikketek felkeltette az érdeklõdésemet (Sub-ee)! A cikkben maga a megépítés úgy gondolom, hogy egész részletes, és szerintem menne is az összerakás, csak az lenne a kérdésem, hogy tudtok-e olyan képeket feltenni saját motorokról, ahol az látszik, hogy a motorba hova építettétek be ezeket, illetve hogy iktattátok be a gyújtásba, képekben, kicsit szájbarágósan, hogy jobban értsem én is, aki nem egy elektronikai szaki! elõre is köszi!
ETZ250-es mocim van, és úgy tervezem, hogy a hosszú téli estéken teljesen (vázig) szétszedem a gépet és tavaszra új festést stb. kapna. Lényeg a lényeg, hogy az ELEKTRONIKUS GYÚJTÁS (12V), ILLETVE AZ ELEKTRONIKUS FESSZABÁLYZÓS cikketek felkeltette az érdeklõdésemet (Sub-ee)! A cikkben maga a megépítés úgy gondolom, hogy egész részletes, és szerintem menne is az összerakás, csak az lenne a kérdésem, hogy tudtok-e olyan képeket feltenni saját motorokról, ahol az látszik, hogy a motorba hova építettétek be ezeket, illetve hogy iktattátok be a gyújtásba, képekben, kicsit szájbarágósan, hogy jobban értsem én is, aki nem egy elektronikai szaki! elõre is köszi!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Gyujtás
én elõször megszakító, gyertya, kondi, pipa, kábel, trafó sorrendben haladnék.daela írta:Sziasztok!
Új vagyok a forumon,és kérdéssel fordulok hozzátok:
Van egy 125-ös Ts MZ-m,egyszer csak menet közben elkezdett a fordulatszám esni,majd megállt a moci...........a gyertya nem kap szikrát...........mit érdemes elöször ellenörizni illetve cserélni a gyujtásrészen és hogyan lehet a hibát megállapitani?
köszi a választ!
Üdv:Laci
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
A 250-eshez is 9Ah-ás a gyári elõírássub-ee írta:SziaNorbedlee írta:Hali!
251-esbe milyen akksit vegyek? azt mondták hogy 12V 5Ah az tiszta de milyen savas? zselés?
vkinek vmi jó bevált típús?
Vehetsz bele 11Ah-ásat is, de a 251-be a gyári leírás szerint már nem az 5,5Ah-ás való mint a 250-esbe, hanem 9Ah-ás, komolyabb akksi nagykerekben lehet is venni ilyet! Nekem is ilyen volt a 251-esemben! Soha semmi bajom nem volt vele! Ja, savas akksi volt! A sav folyásra meg azért adták az akksi mellé a csövet, hogy rá is kéne tenni az akkura! Amúgy nem értem ezt az akksi változtatást, mert az elektronika szinte 100%-ban megegyezik!
Üdv.:Sub-ee
Gyujtás
Sziasztok!
Új vagyok a forumon,és kérdéssel fordulok hozzátok:
Van egy 125-ös Ts MZ-m,egyszer csak menet közben elkezdett a fordulatszám esni,majd megállt a moci...........a gyertya nem kap szikrát...........mit érdemes elöször ellenörizni illetve cserélni a gyujtásrészen és hogyan lehet a hibát megállapitani?
köszi a választ!
Üdv:Laci
Új vagyok a forumon,és kérdéssel fordulok hozzátok:
Van egy 125-ös Ts MZ-m,egyszer csak menet közben elkezdett a fordulatszám esni,majd megállt a moci...........a gyertya nem kap szikrát...........mit érdemes elöször ellenörizni illetve cserélni a gyujtásrészen és hogyan lehet a hibát megállapitani?
köszi a választ!
Üdv:Laci
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
KILL3R etz írta:Hali!
Srácok csak annyit fûznék hozzá, hogy a zselés akksit nem lehet tölteni. Szal ha egyszer lemerült akkor az kuka.Legalábbis én ezt hallottam.
Hali.
Szerintem meg rosszul hallottad. Minden akksit lehet tölteni. De azt tudtátok e hogy a zselés valójában nem zselés. Valami speckó cucc van az akkuban de nem zselé és nem is sav.
Üdv.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
a csõvel minden rendben van, viszont az elõzõ tulaj csinált valamit és nagyon f*sza lett a váz tõle. én inkább nem festem az ördögöt a falra. jobb ha esélyt sem adok annak h a savas genyó kijöjjön belõle, töltéssel minden rendben van, mégis a kis pöcköknél jön ki belõle a trutymó. unibat akksi. szal én kézzel lábbal a savas akksi ellen vagyok, de mindenkinek saját szájíze h mit tesz bele.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
SziaNorbedlee írta:Hali!
251-esbe milyen akksit vegyek? azt mondták hogy 12V 5Ah az tiszta de milyen savas? zselés?
vkinek vmi jó bevált típús?
Vehetsz bele 11Ah-ásat is, de a 251-be a gyári leírás szerint már nem az 5,5Ah-ás való mint a 250-esbe, hanem 9Ah-ás, komolyabb akksi nagykerekben lehet is venni ilyet! Nekem is ilyen volt a 251-esemben! Soha semmi bajom nem volt vele! Ja, savas akksi volt! A sav folyásra meg azért adták az akksi mellé a csövet, hogy rá is kéne tenni az akkura! Amúgy nem értem ezt az akksi változtatást, mert az elektronika szinte 100%-ban megegyezik!
Üdv.:Sub-ee
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
én tavasszal fogok venni újat, zseléset. savasról hallani nem akarok, mert jól megmarta a vázát a motornak a belõle kijövõ savas genyóNorbedlee írta:Hali!
251-esbe milyen akksit vegyek? azt mondták hogy 12V 5Ah az tiszta de milyen savas? zselés?
vkinek vmi jó bevált típús?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Köszi!fores írta:Negativ testelésû..És mindkét pólusnak lenni kéne biztositéknak..De ha kinyomja,akkor a negativot nyomja ki,kuti írta:Üdv! most kötök be egy szivargyújtót a mociba és az lenne a kérdésem, hogy az is jó, ha a negatívot hozom le a bizotsítéktábláról? méghozzá a belülrõl a másodikról, és a pozitív közvetlen az akksiról megy? Ami van rajz az oldalon az a +hoz írja a biztosítékot.. Vagy ez mindegy? Am negatív testelésû a gépem.. Nemtom gyárilag milyen
-
- Alapító tag
- Hozzászólások: 512
- Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
- MZ-d típusa: ETZ,Honda
- Tartózkodási hely: Alsózsolca
Negativ testelésû..És mindkét pólusnak lenni kéne biztositéknak..De ha kinyomja,akkor a negativot nyomja ki,kuti írta:Üdv! most kötök be egy szivargyújtót a mociba és az lenne a kérdésem, hogy az is jó, ha a negatívot hozom le a bizotsítéktábláról? méghozzá a belülrõl a másodikról, és a pozitív közvetlen az akksiról megy? Ami van rajz az oldalon az a +hoz írja a biztosítékot.. Vagy ez mindegy? Am negatív testelésû a gépem.. Nemtom gyárilag milyen
fores
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
és igényel vmit? pl desztilált vizet? kis feltöltést?hell írta:Én mindíg kiveszem és a kazánházban tárolom. Eddig bevált!Norbedlee írta: Uh köszi már kezdtem megijedni......amugy menet közben minen rendben van....de sztem már lassan esedékes lesz egy uj akksi, amugy ki szoktátok venni télire?
Etz 150 87'
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Én mindíg kiveszem és a kazánházban tárolom. Eddig bevált!Norbedlee írta:Uh köszi már kezdtem megijedni......amugy menet közben minen rendben van....de sztem már lassan esedékes lesz egy uj akksi, amugy ki szoktátok venni télire?sub-ee írta: Ne ijedj meg, semmi komoly baja nincs, csak egyszerûen azon a fordulaton a generátor már nem termel elég feszültséget a gejesztéshez, illetve szabályzáshoz, szóval az akkuról húzza a feszt. Ha a töltésed 1500-as fordulaton, illetve a felett 13,4V felett van, akkor minden OK!
Üdv.:sub-ee
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Uh köszi már kezdtem megijedni......amugy menet közben minen rendben van....de sztem már lassan esedékes lesz egy uj akksi, amugy ki szoktátok venni télire?sub-ee írta:Ne ijedj meg, semmi komoly baja nincs, csak egyszerûen azon a fordulaton a generátor már nem termel elég feszültséget a gejesztéshez, illetve szabályzáshoz, szóval az akkuról húzza a feszt. Ha a töltésed 1500-as fordulaton, illetve a felett 13,4V felett van, akkor minden OK!Norbedlee írta:Üdv,
lenne egy olyan "gondom, problémám" hogy amikor elindulok a töltés kijelzõ annak rendje és módja szerint kialszik, de amikor megállok és beraknám üresbe akkor felvillan és érzem, hogy minta gyengülne a villágítás...mil lehet a gond? akksi?
Üdv.:sub-ee
Etz 150 87'
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Ne ijedj meg, semmi komoly baja nincs, csak egyszerûen azon a fordulaton a generátor már nem termel elég feszültséget a gejesztéshez, illetve szabályzáshoz, szóval az akkuról húzza a feszt. Ha a töltésed 1500-as fordulaton, illetve a felett 13,4V felett van, akkor minden OK!Norbedlee írta:Üdv,
lenne egy olyan "gondom, problémám" hogy amikor elindulok a töltés kijelzõ annak rendje és módja szerint kialszik, de amikor megállok és beraknám üresbe akkor felvillan és érzem, hogy minta gyengülne a villágítás...mil lehet a gond? akksi?
Üdv.:sub-ee
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Üdv! most kötök be egy szivargyújtót a mociba és az lenne a kérdésem, hogy az is jó, ha a negatívot hozom le a bizotsítéktábláról? méghozzá a belülrõl a másodikról, és a pozitív közvetlen az akksiról megy? Ami van rajz az oldalon az a +hoz írja a biztosítékot.. Vagy ez mindegy? Am negatív testelésû a gépem.. Nemtom gyárilag milyen
-
- Alapító tag
- Hozzászólások: 512
- Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
- MZ-d típusa: ETZ,Honda
- Tartózkodási hely: Alsózsolca
a generétornak kevés köze van a szikrához...megszakitó nyit -zár rendesen? nem cserélted össze a 15õs kébelt az 1-el?(trafó)vedd le a pipát,és csak a kábelt próbáld meg tartani teshez,majd nyisd zárd a megszakitót(én igy szoktam megnézni,jó e a megszakitó,vagy próbalámpás módszer)elõferdülhet,hogy csak szösz került a kalapács és az üllõ közé...
fores
Gyújtás
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség MZ Trophy-mhoz. Még februárban vettem a motort a célból, hogy a motorját betegyem a Swalbe-ba.
A motort üzemképesen vettem, kipróbáltam. Kivettem a motort, de végül inkább úgy döntöttem (hála a robogók rendszámosításának), hogy inkább a Simsont is és az MZ-t is felújítom. Visszaraktam a blokkot, a generátort helyesen visszakötöttem (elõrelátó fotó alapján), de nincs szikrám, és már lövésem sincs mi lehet a probléma.
Töltés van, az aksi jó.
Ha valaki tudna segíteni, akkor megköszönném.
Kellene egy kis segítség MZ Trophy-mhoz. Még februárban vettem a motort a célból, hogy a motorját betegyem a Swalbe-ba.
A motort üzemképesen vettem, kipróbáltam. Kivettem a motort, de végül inkább úgy döntöttem (hála a robogók rendszámosításának), hogy inkább a Simsont is és az MZ-t is felújítom. Visszaraktam a blokkot, a generátort helyesen visszakötöttem (elõrelátó fotó alapján), de nincs szikrám, és már lövésem sincs mi lehet a probléma.
Töltés van, az aksi jó.
Ha valaki tudna segíteni, akkor megköszönném.
v8gaby
Digitális multiméterem van, amikor jár a motor és meg szeretném mérni az akku feszültségét, akkor megbolondul, össze-vissza mutat értéket, a méréshatár nem számít (gondolom gyújtás miatt), de mivel nem mocorognak az érintkezõk a feszültség szabályozónál, ezért szerintem nincs egyáltalán töltés.bambi írta:hmmmm lehet,hogy szabálzó csere szükségeltetik,ha semmi töltés nincs.de elõtte mérd végig a rendszert.IQBetyar írta:Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
MZ TS 125 Boldog tulajdonosa vagyok, de még boldogabb lennék, ha lenne töltés
A motor megy rendesen (azért lehet még finomítani), de egy rúgásra indul, motor szépen jár (elõtte feltöltött aksit tettem bele természetesen).
Megnéztem, hogy a dinamó forgórésze jó, mert a szénkeféken járó motornál lehet feszültséget mérni, ahogy húzom, úgy nõ. A szabályozó mechanikus, fedelét lebontottam, menet közben semmit sem csinál, szép állapotban van. Mit, hol kéne méricskélnem, mi lehet a hiba? Gerjesztõ tekercs esetleg? Hol tudom megvizsgálni? Feszültségszabályozó lehet hogy el van állítva?
Kezdõ vagyok, kérlek segítsetek!
Köszönöm szépen!
Pontosan mit mérjek meg-le?
Osztálytársamat megkértem, elvileg már hozzá is kezdett, hogy legyártson nekem egy elektronikus feszültség szabályozót, de neki el kéne jönni, hogy megnézze a gépet. (3 tranzisztoros, zener diódás kütyü lenne)
Köszönöm a segítséget!
Üdv.: Ádám
hmmmm lehet,hogy szabálzó csere szükségeltetik,ha semmi töltés nincs.de elõtte mérd végig a rendszert.IQBetyar írta:Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
MZ TS 125 Boldog tulajdonosa vagyok, de még boldogabb lennék, ha lenne töltés
A motor megy rendesen (azért lehet még finomítani), de egy rúgásra indul, motor szépen jár (elõtte feltöltött aksit tettem bele természetesen).
Megnéztem, hogy a dinamó forgórésze jó, mert a szénkeféken járó motornál lehet feszültséget mérni, ahogy húzom, úgy nõ. A szabályozó mechanikus, fedelét lebontottam, menet közben semmit sem csinál, szép állapotban van. Mit, hol kéne méricskélnem, mi lehet a hiba? Gerjesztõ tekercs esetleg? Hol tudom megvizsgálni? Feszültségszabályozó lehet hogy el van állítva?
Kezdõ vagyok, kérlek segítsetek!
Köszönöm szépen!
nem állítható.alumínium bordás házban van,ki van öntve gyantával.nem szerelhetõ.de elõtte meg kell mérni mint ahogy zsakfos kolléga irta.ezek a szabályzók,kényesek a jó aksira is.Kisss írta:Koszi a tippet! Hogy is nez ki a fesz.szab? Cserelni kell, vagy lehet allitani is?zsakfos írta:Tipp!
Fesszabályzód nem a megadott értéken szabályoz le.Járó motornál mérd multivalall feszültséget hogy mennyi.Emeld közben a fordulatot.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
MZ TS 125 Boldog tulajdonosa vagyok, de még boldogabb lennék, ha lenne töltés
A motor megy rendesen (azért lehet még finomítani), de egy rúgásra indul, motor szépen jár (elõtte feltöltött aksit tettem bele természetesen).
Megnéztem, hogy a dinamó forgórésze jó, mert a szénkeféken járó motornál lehet feszültséget mérni, ahogy húzom, úgy nõ. A szabályozó mechanikus, fedelét lebontottam, menet közben semmit sem csinál, szép állapotban van. Mit, hol kéne méricskélnem, mi lehet a hiba? Gerjesztõ tekercs esetleg? Hol tudom megvizsgálni? Feszültségszabályozó lehet hogy el van állítva?
Kezdõ vagyok, kérlek segítsetek!
Köszönöm szépen!
Segítségre lenne szükségem!
MZ TS 125 Boldog tulajdonosa vagyok, de még boldogabb lennék, ha lenne töltés
A motor megy rendesen (azért lehet még finomítani), de egy rúgásra indul, motor szépen jár (elõtte feltöltött aksit tettem bele természetesen).
Megnéztem, hogy a dinamó forgórésze jó, mert a szénkeféken járó motornál lehet feszültséget mérni, ahogy húzom, úgy nõ. A szabályozó mechanikus, fedelét lebontottam, menet közben semmit sem csinál, szép állapotban van. Mit, hol kéne méricskélnem, mi lehet a hiba? Gerjesztõ tekercs esetleg? Hol tudom megvizsgálni? Feszültségszabályozó lehet hogy el van állítva?
Kezdõ vagyok, kérlek segítsetek!
Köszönöm szépen!
Üdv.: Ádám
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
lehet, hogy relé hibakobraCode írta:Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az miért van, hogy össze vissza villog az index? Egyszer mûködik rendesen és szépen szaggatottan villog, egyszer meg szinte folyamatosan világít. Most kezdte el a hülyeségét, eddig nem volt vele bajom. A villogó izzók mind egyformák, még márkára is, és 12V21W -osak. Egyszer jó egyszer nem. Valaki tudna segíteni hogy mi lehet vele? Esetleg valaki járt már hasonló cipõben?
Válaszokat elõre is köszi.
Üdv.
Etz 150 87'
szerintem a relé hiba,állitólag a skodának a reléje olcsó,és jó.kobraCode írta:Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az miért van, hogy össze vissza villog az index? Egyszer mûködik rendesen és szépen szaggatottan villog, egyszer meg szinte folyamatosan világít. Most kezdte el a hülyeségét, eddig nem volt vele bajom. A villogó izzók mind egyformák, még márkára is, és 12V21W -osak. Egyszer jó egyszer nem. Valaki tudna segíteni hogy mi lehet vele? Esetleg valaki járt már hasonló cipõben?
Válaszokat elõre is köszi.
Üdv.
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az miért van, hogy össze vissza villog az index? Egyszer mûködik rendesen és szépen szaggatottan villog, egyszer meg szinte folyamatosan világít. Most kezdte el a hülyeségét, eddig nem volt vele bajom. A villogó izzók mind egyformák, még márkára is, és 12V21W -osak. Egyszer jó egyszer nem. Valaki tudna segíteni hogy mi lehet vele? Esetleg valaki járt már hasonló cipõben?
Válaszokat elõre is köszi.
Üdv.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az miért van, hogy össze vissza villog az index? Egyszer mûködik rendesen és szépen szaggatottan villog, egyszer meg szinte folyamatosan világít. Most kezdte el a hülyeségét, eddig nem volt vele bajom. A villogó izzók mind egyformák, még márkára is, és 12V21W -osak. Egyszer jó egyszer nem. Valaki tudna segíteni hogy mi lehet vele? Esetleg valaki járt már hasonló cipõben?
Válaszokat elõre is köszi.
Üdv.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Bár nekem nincs ilyen gyujtásom,de a cikkbõl az derült ki számomra hogy ugyanugy szükség van a megszakitó nyitására a gyujtási idõpontban(3mm holtpont elõtt).Tehát annak ugyanugy meg kell lenni mint eddig.Be van állitva?A vezeték ami megy a megszakitótól az elektronikába az jó helyre lett kötve?(kondenzátor helyére).Ha kikötöd az elektronikából ezt a vezetéket és rákötsz egy próbalámpát akkor felsõ holtpont elõtt 3 mm-el el kell aludnia.Ez jó??Több ötlet nincs.Ha nem boldogulsz irj Sub-ee-nak emailt.
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Szoval minden jo(kiveve a szikrat)... Lenyeg hogy most szereltem fel a Sub-ee fele elektronikus gyujtast. Kontakt van, minden mukodik kiveve h nincs szikra, eddig volt megszakitos gyujtassal. Tegnap raktam fel az elektronikust, es azelott meg aznap reggel meg jartam a megszakitos gyujtassal. Gyertya jo, pipa jo, aksi jo.
Re: Szikra
pipa?coco írta:Sziasztok. Lenne egy olyan kerdesem h mert van az hogy nincs szikra? Marmint mi okozhatja? Zarlat sehol sincs. Megszakito stimmel,kondi stimmel, gyujto tekercs stimmel, minden kabel stimmel (legalabbis asszem ) de szikra nincs. Valaki segitsen legyszi... Elore is koszi.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Tony91 valamint 8 vendég