Elektronika topik - a pokol kapuja
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
lehet, hogy relé hibakobraCode írta:Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az miért van, hogy össze vissza villog az index? Egyszer mûködik rendesen és szépen szaggatottan villog, egyszer meg szinte folyamatosan világít. Most kezdte el a hülyeségét, eddig nem volt vele bajom. A villogó izzók mind egyformák, még márkára is, és 12V21W -osak. Egyszer jó egyszer nem. Valaki tudna segíteni hogy mi lehet vele? Esetleg valaki járt már hasonló cipõben?
Válaszokat elõre is köszi.
Üdv.
Etz 150 87'
szerintem a relé hiba,állitólag a skodának a reléje olcsó,és jó.kobraCode írta:Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az miért van, hogy össze vissza villog az index? Egyszer mûködik rendesen és szépen szaggatottan villog, egyszer meg szinte folyamatosan világít. Most kezdte el a hülyeségét, eddig nem volt vele bajom. A villogó izzók mind egyformák, még márkára is, és 12V21W -osak. Egyszer jó egyszer nem. Valaki tudna segíteni hogy mi lehet vele? Esetleg valaki járt már hasonló cipõben?
Válaszokat elõre is köszi.
Üdv.
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az miért van, hogy össze vissza villog az index? Egyszer mûködik rendesen és szépen szaggatottan villog, egyszer meg szinte folyamatosan világít. Most kezdte el a hülyeségét, eddig nem volt vele bajom. A villogó izzók mind egyformák, még márkára is, és 12V21W -osak. Egyszer jó egyszer nem. Valaki tudna segíteni hogy mi lehet vele? Esetleg valaki járt már hasonló cipõben?
Válaszokat elõre is köszi.
Üdv.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az miért van, hogy össze vissza villog az index? Egyszer mûködik rendesen és szépen szaggatottan villog, egyszer meg szinte folyamatosan világít. Most kezdte el a hülyeségét, eddig nem volt vele bajom. A villogó izzók mind egyformák, még márkára is, és 12V21W -osak. Egyszer jó egyszer nem. Valaki tudna segíteni hogy mi lehet vele? Esetleg valaki járt már hasonló cipõben?
Válaszokat elõre is köszi.
Üdv.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Bár nekem nincs ilyen gyujtásom,de a cikkbõl az derült ki számomra hogy ugyanugy szükség van a megszakitó nyitására a gyujtási idõpontban(3mm holtpont elõtt).Tehát annak ugyanugy meg kell lenni mint eddig.Be van állitva?A vezeték ami megy a megszakitótól az elektronikába az jó helyre lett kötve?(kondenzátor helyére).Ha kikötöd az elektronikából ezt a vezetéket és rákötsz egy próbalámpát akkor felsõ holtpont elõtt 3 mm-el el kell aludnia.Ez jó??Több ötlet nincs.Ha nem boldogulsz irj Sub-ee-nak emailt.
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Szoval minden jo(kiveve a szikrat)... Lenyeg hogy most szereltem fel a Sub-ee fele elektronikus gyujtast. Kontakt van, minden mukodik kiveve h nincs szikra, eddig volt megszakitos gyujtassal. Tegnap raktam fel az elektronikust, es azelott meg aznap reggel meg jartam a megszakitos gyujtassal. Gyertya jo, pipa jo, aksi jo.
Re: Szikra
pipa?coco írta:Sziasztok. Lenne egy olyan kerdesem h mert van az hogy nincs szikra? Marmint mi okozhatja? Zarlat sehol sincs. Megszakito stimmel,kondi stimmel, gyujto tekercs stimmel, minden kabel stimmel (legalabbis asszem ) de szikra nincs. Valaki segitsen legyszi... Elore is koszi.
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Szikra
Sziasztok. Lenne egy olyan kerdesem h mert van az hogy nincs szikra? Marmint mi okozhatja? Zarlat sehol sincs. Megszakito stimmel,kondi stimmel, gyujto tekercs stimmel, minden kabel stimmel (legalabbis asszem ) de szikra nincs. Valaki segitsen legyszi... Elore is koszi.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Üdv! Megincsak köszönöm szépen a segítségeket! Én se tudom, hogy mihez kell a vészvillogó.. Igazából az adatlapok között láttam, hogy pár etz-be van... És gondoltam, ha könnyû megcsinálni, akkor érdekel a dolog.. De sok igazság van benne, hogy egyel több a hibalehetõség.. Elég lesz nekem csak a szivargyújtó Annak kicsit több a haszna..
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Igazad van.Már megint hülyeségeket rajzolgattam és irogattam.Elnézést és vissza is vonok mindent.Rájöttem igy akkor is villogna mind a négy index ha csak egy irányba szeretnénk.De a dióda az jó ötlet.Egyébként nem én szeretnék ilyet csak megpróbáltam segiteni.Jómagam sem értem mire jó a vészvillogó motoron.Dehát ha ilyet szeretne valaki.Viszont olyan kapcsolóval vagy relével megoldható lenne ami 2 áramkört kapcsol egyszerre nem?Létezik olyan igaz?Igy már mûködne a dolog??A szaggatott vonal arra az esetre van ha gyujtás nélkül is akarja használni.Tamás írta:Hy! Az a két piros vezeték (bal és jobb) így összekötve csodákra lesz képes. Indexelésre nem. Biztos örülne egy-egy diódának. De nem éretem minek kell a vészindex? Bekapcsolod, megjavítod a gépet és egy kis szerencsével lemeríti addigra az aksit? Tudom, kekec vagyok. Sok kapcsoló és indexrelé és drót, csak ujabb felesleges hibalehetõség (szerintem). Ezt talán a LEDes indexel kellene megcsinálni, ahol nem 4*21W , hanem sokkal kisebb a fogyasztás? T
-
- Velorex-es
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyõr
Hy! Az a két piros vezeték (bal és jobb) így összekötve csodákra lesz képes. Indexelésre nem. Biztos örülne egy-egy diódának. De nem éretem minek kell a vészindex? Bekapcsolod, megjavítod a gépet és egy kis szerencsével lemeríti addigra az aksit? Tudom, kekec vagyok. Sok kapcsoló és indexrelé és drót, csak ujabb felesleges hibalehetõség (szerintem). Ezt talán a LEDes indexel kellene megcsinálni, ahol nem 4*21W , hanem sokkal kisebb a fogyasztás? T
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Bocsesz de most jöttem rá mekkora ökörséget irtam.Vissza az egész.Bocsesz.kuti írta:Köszöntem szépen Remélem egy hideg téli napon a garázsba meg fogom csinálnizsakfos írta:Abszolút nem költséges.Egy kapcsoló kell hozzá meg egy kis vezeték,esetleg egy-két saru.A lényeg hogy a kapcsoló egyik pontján legyen egy pozitiv rákötés,a másik pontra meg mindkét oldali villogó vezetékébõl egy-egy szál összekötve.Ennyi.Aztán attól függõen hogy milyen helyzetben akarod használni,úgy kell a pozitiv rákötést megcsinálni.Ha csak gyujtáson akarod aakor a gyujtkapcs utánról kell vinni,ha kulcs nélkül akarod akkor meg a gyujtkapcs elõttrõl.NA MEG AZ SEM HÁTRÁNY HA AZ INDEXRELÉD BIRJA A 4X21 WATTOT.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2008.09.25. 12:23-kor.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Köszöntem szépen Remélem egy hideg téli napon a garázsba meg fogom csinálnizsakfos írta:Abszolút nem költséges.Egy kapcsoló kell hozzá meg egy kis vezeték,esetleg egy-két saru.A lényeg hogy a kapcsoló egyik pontján legyen egy pozitiv rákötés,a másik pontra meg mindkét oldali villogó vezetékébõl egy-egy szál összekötve.Ennyi.Aztán attól függõen hogy milyen helyzetben akarod használni,úgy kell a pozitiv rákötést megcsinálni.Ha csak gyujtáson akarod aakor a gyujtkapcs utánról kell vinni,ha kulcs nélkül akarod akkor meg a gyujtkapcs elõttrõl.NA MEG AZ SEM HÁTRÁNY HA AZ INDEXRELÉD BIRJA A 4X21 WATTOT.kuti írta:Üdv! Többeknek az adatlapjában láttam, hogy van vészvillogó a motorjukba Ezt nagy dolog megcsinálni kis etzbe? költséges? köszi
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Üdv!
Én nem értek az elektronikához,de hátha van itt valami okosság!
http://www.imfsoft.com/hardware/produkt ... nition.asp
Én nem értek az elektronikához,de hátha van itt valami okosság!
http://www.imfsoft.com/hardware/produkt ... nition.asp
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Abszolút nem költséges.Egy kapcsoló kell hozzá meg egy kis vezeték,esetleg egy-két saru.A lényeg hogy a kapcsoló egyik pontján legyen egy pozitiv rákötés,a másik pontra meg mindkét oldali villogó vezetékébõl egy-egy szál összekötve.Ennyi.Aztán attól függõen hogy milyen helyzetben akarod használni,úgy kell a pozitiv rákötést megcsinálni.Ha csak gyujtáson akarod aakor a gyujtkapcs utánról kell vinni,ha kulcs nélkül akarod akkor meg a gyujtkapcs elõttrõl.NA MEG AZ SEM HÁTRÁNY HA AZ INDEXRELÉD BIRJA A 4X21 WATTOT.kuti írta:Üdv! Többeknek az adatlapjában láttam, hogy van vészvillogó a motorjukba Ezt nagy dolog megcsinálni kis etzbe? költséges? köszi
Az akksid kapacitásvesztes lett.Akkor szokta ezt produkálni,ha öreg vagy ha mélybe merül,ilyenkorkárosodnak a cellák (durva esetben szét is hullhatnak).
Azon ne csodálkozz,hogy feltöltve 12 volt felett mérsz,mérd meg úgy,hogy belerakod a motorba és ráadod akárcsak a helyzetjelzõt,le fog ugrani a feszültség a felére terhelés alatt.
Az a szomorú,hogy újat kell venni helyette,én 8Ah-s Varta savassal járok már 3 éve,kiválóan mûködik,ha tartósan fagypont alá esik a hõmérséklet,fûtött helyre kell vinni az akksit és idõnként tölteni,hogy ne merüljön mélybe.
Azon ne csodálkozz,hogy feltöltve 12 volt felett mérsz,mérd meg úgy,hogy belerakod a motorba és ráadod akárcsak a helyzetjelzõt,le fog ugrani a feszültség a felére terhelés alatt.
Az a szomorú,hogy újat kell venni helyette,én 8Ah-s Varta savassal járok már 3 éve,kiválóan mûködik,ha tartósan fagypont alá esik a hõmérséklet,fûtött helyre kell vinni az akksit és idõnként tölteni,hogy ne merüljön mélybe.
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
-
- Alapító tag
- Hozzászólások: 512
- Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
- MZ-d típusa: ETZ,Honda
- Tartózkodási hely: Alsózsolca
..ezt leszippantotta a motor..valahol zárlat van,vagy a kondi(ha benne van)ami számomra valami ismeretlen célt szolgál,mert direktre van kötve az ülés alatt megtalálod--zárlatos.Én savasat használok,12AH,t gond nélkül..csak ha nem járok a géppel,hetente feltöltöm árammal..meg desztvizzel(mivelhogy töltéskor csak a viz fõ ki,nem a sav)
fores
Sziasztok! 250-es ETZ-m van és az akksijával kapcsolatban vettem észre egy érdekes dolgot és kíváncsi vagyok a véleményetekre! A motort egész nyáron szinte napi rendszerességgel használtam, és kb 1 hónapja történt, hogy pár napig nem mentem vele és mikor egyik reggel el akartam vele indulni, egyszerûen nem tudtam életet lehelni belé! Szóval arra gondoltam hogy bezabált, vagy elment a gyújtás stb, és amikor kiszedtem a gyertyát hogy leellenõrizzem a szikrát, hát alig pislákolt egy kis szikra! Lényeg a lényeg nagy nehezen eljutottam az akksi ellenõrzéséig, és amikor bemértem kiderült, hogy 12V helyett alig volt benne 7V! szétszedés, lamellák feltöltése desztvízzel, mert a savszint is lecsökkent és feltöltöttem az akksit! Ezután pöcröff indult mint újkorában! Szóval ez a problémám tegnap megint elõjött és bemértem újra az akksit és adta a 12,3V-ot, és nem értem hogy mért nem indul! igazából arra gyanakszom, hogy az "ah"-gyönge az akksimban és ezért kezdi dobni ezt a problémát! Egyszerûen kezd kifosni! Kérdésem, hogy Ti milyen erõs, mekkora amperórás akksit használtok? Illetve savasat, vagy zseléset?
Kösz a válaszokat!
Kösz a válaszokat!
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Ertelek en. Viszont az en gyujto trafom Dacia gyujto trafo es csak annyi van rajta hogy + es -. S be kene kossem az elektronikus gyujtast. S ezert erdekel hogy melyik melyiknek felel meg. Valaki segitsen legysziiiii Elore is koszifores írta:1:megszakitóra megy,15-ös:ide két vezeték jön(biztositék tábla,ésgyujtáskapcsoló)..de van fennt a szakirodalomban rajz...
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Azt szeretnem megkerdezni hogy nalatok mennyi egy gyujto trafo ETZ hez es mekkora? Befer az ules ala? Es persze a minosege is erdekelne... Mar csak azert mert itt nalunk nagyon draga mert kulfoldrol hozzak be. Kenytelen vagyok addig Dacia gyujto trafoval jarni... Az meg akkora hogy a vaz szelehez fel kelett kossem drottal
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Na akkor én is elmesélem hogy jártam.Vettem 1 db sárga izzót hogy kipróbáljam milyen a fehér búrával.Még jó hogy 1-et vettem.Próbálom berakni a helyére és nem akar belemenni a foglalatba.Nézegetem,hasonlitgatom a régihez hát látom ám hogy a kis pöckök nem ugyanott vannak mint a régin.A fene se gondolta hogy ilyen izzóból több fajta van.Most már ezt is tudom hogy meg kell ilyen szempontból is vizsgálni egy izzót ha vesz az ember.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Dehogy vagy idióta.Szerintem nincs olyan aki ne járt volna már igy.Kiszurja az ember szemét a megoldás azt mégsem veszi észre.Én például az elsõ sárvédõt(etz 250)állandóan elõlrõl tuszkoltam a helyére szidva a németeket hogy karistolom a festéket.Aztán pont ezen a videon láttam hogy felülrõl a telószárak között rakja be a pasi.Errõl ennyit.Szia.coco írta:Megneztem en is a videot holnap ki is probalom. Idiota vagyok bocsi. Es kosz szepen
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Nekem nem volt még ilyen indexem sose,de a válaszból kiderült számomra hogy ennél a vezetékek végén rátûzõsaru kell hogy legyen,amibõl az egyik arra a (szinébõl itélve)réz lemezre a másik az égõt tartó lemezre kell dugni.coco írta:Kosz azert de szerintem nem.... Ha a ket csavarra gondolsz ami ott lathato az nem arra van. Nem kot ossze semmit semmivel. Arra van h a csovet megszoritsa es h az index ne mozogjon.Vagy hulye vagyok es inkabb azert jelold be legyszi h mirol is van szo De azert kosz
Ezt a képet egy filmbõl vettem amit le lehet tölteni innen a letöltések menüpontból.Egy uj Etz 251 összeszerelésérõl készült.Ebben látszik hogy sarukat kell rádugni a kivett indexbelsõre.Remélem ez segit.
Re: iranyjelzo...
Üdv!coco írta:Sziasztok. Van egy 150 es ETZm es vettem ra 251 es iranyjelzoket (kocka). Na mar most a cso merete startbol nem passzolt... csinaltattam ujakat amik talalnak. Szepen is nez ki de nem tudom bekotni oket Leszedem az elejet az indexnek es nincs semmi hej ahova a 2 szalat be lehetne kotni. Vagy nem is kell? Lehet ha a 251 nek valahogy maskepp van? Mindegy legyszi valaki segitsen es irja le hogy kell vagy hogy lehetne megoldani. Csinaltam par kepet az index belsejerol.
Valaki segitsen... Elore is koszi
[/img]
Pedig a képen is lácccccccik hova kell feldugnod a 2 sarut, nagyon egyértelmû, megvan az izzó helye, oda berakod és már adja is mi hová megy. Nézd meg jobban, ha nem találod akkor bejelölöm a képen:)
ThUnDeR
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
iranyjelzo...
Sziasztok. Van egy 150 es ETZm es vettem ra 251 es iranyjelzoket (kocka). Na mar most a cso merete startbol nem passzolt... csinaltattam ujakat amik talalnak. Szepen is nez ki de nem tudom bekotni oket Leszedem az elejet az indexnek es nincs semmi hej ahova a 2 szalat be lehetne kotni. Vagy nem is kell? Lehet ha a 251 nek valahogy maskepp van? Mindegy legyszi valaki segitsen es irja le hogy kell vagy hogy lehetne megoldani. Csinaltam par kepet az index belsejerol.
Valaki segitsen... Elore is koszi
[/img]
Valaki segitsen... Elore is koszi
[/img]
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Vadkan! Végig azt hittem 250-es Etz-rõl van szó.Figyelmetlenûl olvastam el az eredeti hozzászólásodat.Azért is fényképeztem le azt a fõtengelyt mert azt hittem neked is olyan van.Ettõl függetlenül szerintem ugyanott kell lennie a 150-es éknek mint a 250-es stiftjének,hiszen a generátor az ugyanaz mindkettõnél nem??Bár 150-es gépem nem volt sose,de gondolom ugyanaz a generátor.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Emberek!
a 250-es ETZ fõtengelyének a gyújtásfelõli végén henger alakú csap van beletéve, a 125/150-es fõtengely ezen végén félkör alakú ék.
vedd ki a gyertyát h megszûnjön a kompresszió a hengerben/forgattyúsházban, tedd vissza a forgórészt, húzd meg a csavart rendesen, majd fogd meg a fõtengelyednek a végét a kezeddel és kezd el rángatni baromállat módjára fel-le. Ha kopogást hallaszt/érzel akkor jó esetben xarrá ment a csapágyad, fõtengelyt centíroztatni kell, rosszabb esetben(nálam ez volt) a fõtengelyed nyírta szét magát.
A robbantott ábra nem mindig mérvadó
a 250-es ETZ fõtengelyének a gyújtásfelõli végén henger alakú csap van beletéve, a 125/150-es fõtengely ezen végén félkör alakú ék.
vedd ki a gyertyát h megszûnjön a kompresszió a hengerben/forgattyúsházban, tedd vissza a forgórészt, húzd meg a csavart rendesen, majd fogd meg a fõtengelyednek a végét a kezeddel és kezd el rángatni baromállat módjára fel-le. Ha kopogást hallaszt/érzel akkor jó esetben xarrá ment a csapágyad, fõtengelyt centíroztatni kell, rosszabb esetben(nálam ez volt) a fõtengelyed nyírta szét magát.
A robbantott ábra nem mindig mérvadó
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Három megszakító emelõm van otthon elvileg mind ezt-jé, az mz-jé az ha jól emlészem vastagabb valamivel. Az ék félkör alakú, de másmilyen bele se menne.fores írta:..az az ék ilyen félkör alakú,vagy hengeres?Mert nem látom a képen,és ha félgömb alakú az TS é....és az nem jó...fores írta:..megnéztem..ha a hajtórudat a felsõ csapnál a fogva felemelem a ftg-t,akkor alulra esik a stift helye..ugy,ahogy lefényképezted.Nem lehet,hogy a megszakitóemelõ másfajta motoré?
(Az én mocim nem 250 csak 150-es)
-
- Alapító tag
- Hozzászólások: 512
- Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
- MZ-d típusa: ETZ,Honda
- Tartózkodási hely: Alsózsolca
..az az ék ilyen félkör alakú,vagy hengeres?Mert nem látom a képen,és ha félgömb alakú az TS é....és az nem jó...fores írta:..megnéztem..ha a hajtórudat a felsõ csapnál a fogva felemelem a ftg-t,akkor alulra esik a stift helye..ugy,ahogy lefényképezted.Nem lehet,hogy a megszakitóemelõ másfajta motoré?
fores
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég