Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
csitni
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2018.04.10. 21:18
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csitni » 2019.09.16. 17:58

Sziasztok.

Olyan problémám van, hogy 5. Sebességben elfogy az erő a mototból. Nem várom, hogy kerékre kapja vagy ilyesmi de sajnos sokszor a sebesség megtartása is gondot okoz és az már zavaró. 4 esben erősnek tűnik óra szerint 100 ig vagy még kicsit fölé elpörög de ha váltok még egyet akkor már körülményes vagy épp lehetetlen a gyorsítás. Az alany egy 250 es etz. Ha valakinek van valami ötlete kérem ossza meg velem.

Üdv.
Anti

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2711
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2019.07.04. 20:13

mixy01 írta:
2019.06.29. 10:29
Üdv!

Egy bosszantó problémával kapcsolatban kéréném a segítségeteket.
Az alany egy 250-es etz, megszakítós gyújtással. A helyzet a következő: Egyik este munkából hazafelé, gyorsítás közben egyik pillanatban még volt erő a gépben, majd a másikban semmi. 3 fokozatnál fentebb nem tudtam kapcsolni, 2.ban kb 3500 ig pörgött ki teljesen nyitott gázállással, 1-esben 4000-ig. Azóta újra beállítottam a gyújtást(felső holtpont előtt 2,5mm-re), kitisztítottam a karburátort, még új fúvókákat is raktam bele, néztem másik kipufogóval, de semmi változás. Ha rárúgok akkor semmivel sem tapasztalok kisebb ellenállást, mint a hiba előtt.

Örömmel veszek bármilyen ötletet, milyen irányba induljak el, mit nézzek meg.
Széthullott a kipufogód. Ez csak egy tipp így ,,távgyógyítva".
Nézd meg hogy a megszokottól különbözik e a kipuf gáz kipöfékelése. Lehetséges hogy elengedett a csőben egy hangtompító lamella, vagy több is és elzárja kipufogó gázok útját, ezzel lefojtva a motort. Kérj kölcsön egy tuti jó csövet és próbáld ki azzal is.

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 985
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2019.07.04. 15:07

0,9 es gyűrűhézag jó?! :lol: Szerintem ezért nem akart menni a kis etz.

mixy
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2018.07.29. 14:18
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: mixy » 2019.06.30. 14:05

motrosmano írta:
2019.06.30. 10:27
mixy01 írta:
2019.06.29. 10:29
Üdv!

Egy bosszantó problémával kapcsolatban kéréném a segítségeteket.
Az alany egy 250-es etz, megszakítós gyújtással. A helyzet a következő: Egyik este munkából hazafelé, gyorsítás közben egyik pillanatban még volt erő a gépben, majd a másikban semmi. 3 fokozatnál fentebb nem tudtam kapcsolni, 2.ban kb 3500 ig pörgött ki teljesen nyitott gázállással, 1-esben 4000-ig. Azóta újra beállítottam a gyújtást(felső holtpont előtt 2,5mm-re), kitisztítottam a karburátort, még új fúvókákat is raktam bele, néztem másik kipufogóval, de semmi változás. Ha rárúgok akkor semmivel sem tapasztalok kisebb ellenállást, mint a hiba előtt.

Örömmel veszek bármilyen ötletet, milyen irányba induljak el, mit nézzek meg.
Szia!
Ha nincs sebességben akkor felpörög a a motor? Ha igen, akkor hogyan?
A benzin csapban a gumi tömítés rendben van? Amikor elérik és kis darabkák válnak le belőle, azok elszoktak tömíteni mindent, kezdve a benzincsappal és ugyan enged át valamennyi benyát, de gyorsabban szívja ki a motor a karbiból mint ahogyan a benzincsap át tudja ereszteni.
Tömítések mindenhol rendben vannak (valahol falsot szív vagy kifúj)?
A gyújtótrafó nem melegszik?
Üdv!
Üresben szépen kipörög ahogy kell, ahogy húzom a gázkart, úgy emelkedik a fordulat is, majd szép lassan visszaejti, ha elengedem. A csapban a tömítést tavaly nyáron cseréltem, de majd ránézek. Féktisztítóval mindent körbefújkáltam, és nem pörgött fel, így nem hiszem, hogy valahonnan plusz levegőt kapna. A trafót azt nem néztem, de majd leellenörzöm azt is. Köszi a segítséget.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.06.30. 10:27

mixy01 írta:
2019.06.29. 10:29
Üdv!

Egy bosszantó problémával kapcsolatban kéréném a segítségeteket.
Az alany egy 250-es etz, megszakítós gyújtással. A helyzet a következő: Egyik este munkából hazafelé, gyorsítás közben egyik pillanatban még volt erő a gépben, majd a másikban semmi. 3 fokozatnál fentebb nem tudtam kapcsolni, 2.ban kb 3500 ig pörgött ki teljesen nyitott gázállással, 1-esben 4000-ig. Azóta újra beállítottam a gyújtást(felső holtpont előtt 2,5mm-re), kitisztítottam a karburátort, még új fúvókákat is raktam bele, néztem másik kipufogóval, de semmi változás. Ha rárúgok akkor semmivel sem tapasztalok kisebb ellenállást, mint a hiba előtt.

Örömmel veszek bármilyen ötletet, milyen irányba induljak el, mit nézzek meg.
Szia!
Ha nincs sebességben akkor felpörög a a motor? Ha igen, akkor hogyan?
A benzin csapban a gumi tömítés rendben van? Amikor elérik és kis darabkák válnak le belőle, azok elszoktak tömíteni mindent, kezdve a benzincsappal és ugyan enged át valamennyi benyát, de gyorsabban szívja ki a motor a karbiból mint ahogyan a benzincsap át tudja ereszteni.
Tömítések mindenhol rendben vannak (valahol falsot szív vagy kifúj)?
A gyújtótrafó nem melegszik?

mixy01
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2017.05.27. 15:43
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: mixy01 » 2019.06.29. 10:29

Üdv!

Egy bosszantó problémával kapcsolatban kéréném a segítségeteket.
Az alany egy 250-es etz, megszakítós gyújtással. A helyzet a következő: Egyik este munkából hazafelé, gyorsítás közben egyik pillanatban még volt erő a gépben, majd a másikban semmi. 3 fokozatnál fentebb nem tudtam kapcsolni, 2.ban kb 3500 ig pörgött ki teljesen nyitott gázállással, 1-esben 4000-ig. Azóta újra beállítottam a gyújtást(felső holtpont előtt 2,5mm-re), kitisztítottam a karburátort, még új fúvókákat is raktam bele, néztem másik kipufogóval, de semmi változás. Ha rárúgok akkor semmivel sem tapasztalok kisebb ellenállást, mint a hiba előtt.

Örömmel veszek bármilyen ötletet, milyen irányba induljak el, mit nézzek meg.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.06.16. 19:23

Nos, rá vettem magam és újra szétszedtem a kuplungot, elvégeztem a lentebb írt vizsgálatokat és 3 kopólamellát kivéve mindben volt kisebb-nagyobb hullám vagyis inkább nevezzük deformációnak. Sajnos amit boltban lehet kapni rugót, az rövidebb egy menettel (kb. 2mm-rel)! Tartalék blokkokból azért tudtam összeszedni 6db-t, szerencsére.
A biztonság kedvéért olaj csatornás kopó lamellákal raktam össze, most már oda figyeltem, hogy a fém és a kopó lamellák is fasza egyenesek legyenek!
Leszedtem a kis lánckereket a főtengely végéről és örömmel tapasztaltam, hogy nem volt rajta semmi nyoma a megforgásnak, megóráztám a váltótengelyt is az is fut szépen, csak a kuplungkosár az a része kopott kissé ami azon az acél perselyen forog, a többi kosár képest picit jobban kottyan, de nem vészes. Összeraktam, beállítottam, és próba körök után azt tapasztaltam, hogy meglepően könnyen kezelhető lett a váltó, ahhoz képest amilyen volt! De egy picit sem érzek nagyobb ellenállást, ha behúzom a kuplungkart, vagy ennyire jó a kuplungja, vagy pont hogy ennyire szar, vagy esetleg én vagyok ennyire erős, ki tudja... Lényeg, hogy most jónak tűnik!
Köszönöm szépen mégegyszer mindenkinek!

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.06.09. 20:38

aronpfabian írta:
2019.06.09. 17:09
A csatornák nélküli lamella sem hibás, csak korábbi gyártmány. Nem zavarja a működést az olajcsatornák hiánya, bár ha más ötleted már nincs a csúszásra, akkor jobb lenne a csatornás típussal összerakni.

A durvaállító a bowdentől független, a bowden feszítését csak a finomállító befolyásolja. A csiga lehet túlállítva laza bowdennel is.
Jól van! Legyen így!
Még egy dolog van, amit nem tudok, hogy nem-e csak optikai csalódás volt, amikor az olaj cserénél szétszedtem a kuplungot úgy tűnt, mintha görbe lenne a váltónak az tengelye amin a kuplungagy van. Kézzel forgatva olyan volt, mintha kissé ütne az agy forgás közben + a kosaron belül is látszódott egy-két bemaródás nyom. Csak még azt nem tudom, hogy hol tudnám esetleg megórázni, mert nem nagyon van rajta ehhez megfelelő hely! Blokkot bontani meg csak akkor akarok, ha feltétlenül szükséges! Aztán az se biztos, hogy amik vannak azok jobbak mit ami most be van építve!
Minden esetre köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2019.06.09. 17:09

A csatornák nélküli lamella sem hibás, csak korábbi gyártmány. Nem zavarja a működést az olajcsatornák hiánya, bár ha más ötleted már nincs a csúszásra, akkor jobb lenne a csatornás típussal összerakni.

A durvaállító a bowdentől független, a bowden feszítését csak a finomállító befolyásolja. A csiga lehet túlállítva laza bowdennel is.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.06.08. 21:31

Nos, még nem bontotam meg ugyan a blokkot, csak azokat a lamellákat mértem meg amiket kicseréltem másikra, azoknál tolómérő és mikró is 3,8mm mutatott, illetve van még jó pár db elrakva azok is 3,4-3,8mm között vannak. A rugóknál viszont mind kisebb legalább 1mm-rel a terheletlen hossz, de ezek is mind csak a tartalékok, gondolom amik be vannak építve sincsenek jobb állapotban!
Nekem a lamelláim egyáltalán nem úgy néznek ki mint amiket árulnak, mindkét oldaluk teli, semmi féle olaj elvezető micsoda sincs rajta! Mondjuk az összes bontott, lehetséges hogy mind ennyire el volna kopva és még így is meg volna a kellő vastagsága?
A durvaállító sincs szerintem túl húzva, gondolom, mert ha a bowden feszítőt fent a kormánynál teljesen betekerem akkor a bowden teljesen laza lesz, lötyög a bowdenház! Vagy tévednék?
Okozhatja-e más a csúszást, pl hogy a kopólamellák fel vannak keményedve? Vagy ez hülyeség?
Azt nem hiszem, hogy a főtengelyen megcsúszna a kislánckerék, bár már semmibem sem vagyok biztos!

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2019.06.08. 18:49

motrosmano írta:
2019.06.08. 17:48
Még mielőtt bármihez is hozzá fognék, összegezve:
-nyomórugók hosszúságának ellenőrzése;
-fémlamellák deformáció vizsgálata;
-kopólamellák vastagságának mérése;
-kiemelőcsiga ellenőrzése, ha már úgy is megbontom a blokkot!

Esetleg még valami ami okozhatja? Nem akarom többször is megbontani ugyan azon hiba miatt!
Meg nem is nagyon van már kedvem ezzel foglalkozni!
Jut eszembe, milyen mértékegységet adtál meg a rugóerőnél Áron? Tudtommal Newton/méterben vagy valami hasonlóban adják meg. Mondjuk ezt itthon nem igazán fogom tudni megmérni! De mivel abban biztos vagyok gyári rugók vannak benne, így feltételezem hogy ez rendben is van, bár, hogy mennyit fáradtak meg rugók az elmúlt 30 akármennyi év alatt az más kérdés!
Gondolom a 450 Ft/db áras kopólamella felejtős?
Igen ez jó terv. Túlállított durvaállító is okozhat csúszást, amikor a hullámos lamellák nem oldanak teljesen és nincs átmenet a "még nem jó" - "már nem jó" közt.

kp: sztem kilopond. Ez volt a könyvben. A hosszmérés már elég lesz az állapot felmérésére

Az 1200 Ft-os kopólamellán is reszelni kellett a füleket és az olajvezetőket, és volt ami ívesre volt vetemedve (azt vissza is vittem) szóval gyanús hogy mindegy. Úgy reszeld meg hogy lötyögjön ha bedobod a kosárba.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.06.08. 17:48

Még mielőtt bármihez is hozzá fognék, összegezve:
-nyomórugók hosszúságának ellenőrzése;
-fémlamellák deformáció vizsgálata;
-kopólamellák vastagságának mérése;
-kiemelőcsiga ellenőrzése, ha már úgy is megbontom a blokkot!

Esetleg még valami ami okozhatja? Nem akarom többször is megbontani ugyan azon hiba miatt!
Meg nem is nagyon van már kedvem ezzel foglalkozni!
Jut eszembe, milyen mértékegységet adtál meg a rugóerőnél Áron? Tudtommal Newton/méterben vagy valami hasonlóban adják meg. Mondjuk ezt itthon nem igazán fogom tudni megmérni! De mivel abban biztos vagyok gyári rugók vannak benne, így feltételezem hogy ez rendben is van, bár, hogy mennyit fáradtak meg rugók az elmúlt 30 akármennyi év alatt az más kérdés!
Gondolom a 450 Ft/db áras kopólamella felejtős?

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.06.08. 11:25

Köszi Áron!
Akkor újra szétbontom és méricskélek!

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2019.06.08. 09:23

motrosmano írta:
2019.06.08. 08:40
Hát, őszintén a nyomórugókat sosem mértem még!
A csiga nem szorul és amióta meg van a motor mindig is könnyen mozgott a kuplung kar, volt aki azt mondta rá, hogy "két ujjas"! Tavaly cseréltem olajat (váltottam másik márkára), miután sikerült a váltót rendbe rakni, azután kezdett el csúszni a kuplung, azt hiszem hogy késő ősz volt mire összeállt, a télen nem igazán foglalkoztam vele, sajnos tavaszon se nagyon tudtam vele foglalkozni. Nem tudom, ha bármit is cserélni kell milyet érdemes venni? Ahogy néztem a kuplung alkatrészekből még szinte mindegyikből van gyári is, meg olcsóbb és drágább utángyártott. De gyári szerintem túlontúl drága! Visszagondolva már szerintem így is ráköltötem egy japán motor árát!
A "kétujjas" kuplung kis TS-en nem jó jel. Nagyon kezdetleges szerkezet, minimális áttétellel. Elég komolyan kellene dolgozni a rugók ellen, ha azok jó állapotban vannak.

Gyári előírás (http://mz.info.tm/miraculis_de/mz/text/ ... 1215r.html):
Fémlamellák: sík felületen ellenőrizni, deformáció esetén csere.
Kopólamellák:
- Új vastagság: 3,4 ± 0,1 mm
- Megengedett kopás: -0,2 mm
Nyomórugók:
- Terheletlen hossz: 49 mm
- Rugóerő: 16 kp darabonként
- Beépítési hossz: 31,5 mm

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.06.08. 08:40

Hát, őszintén a nyomórugókat sosem mértem még!
A csiga nem szorul és amióta meg van a motor mindig is könnyen mozgott a kuplung kar, volt aki azt mondta rá, hogy "két ujjas"! Tavaly cseréltem olajat (váltottam másik márkára), miután sikerült a váltót rendbe rakni, azután kezdett el csúszni a kuplung, azt hiszem hogy késő ősz volt mire összeállt, a télen nem igazán foglalkoztam vele, sajnos tavaszon se nagyon tudtam vele foglalkozni. Nem tudom, ha bármit is cserélni kell milyet érdemes venni? Ahogy néztem a kuplung alkatrészekből még szinte mindegyikből van gyári is, meg olcsóbb és drágább utángyártott. De gyári szerintem túlontúl drága! Visszagondolva már szerintem így is ráköltötem egy japán motor árát!

Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2312
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MrDok » 2019.06.07. 22:19

motrosmano írta:
2019.06.07. 18:23
Helló!

Az élet úgy szép, hogyha zajlik, igaz? ](*,)
X évnyi kínlódás után sikerült megszüntetni a kis TSemben a 4. fokozat kidobálását, mint utóbb ki derült deformálódott volt a hengerfej, az okozta a motor erőtlenségét - cseréltem, addig jártam a "javító műhely" nyakára amíg hajlandóak nem voltak rendesen megcsinálni a főtengelyemet [-o< , és most mire elment a monszun 8-[ és végre tudtam motorozni egyet \:D/ , szomorúan tapasztaltam hogy csúszik a kuplung magasabb (kb 4000 1/min felet) fordulatszám tartományban. :cry: Először az olajra gyanakodtam, azt lecseréltem és egyúttal szét szedtem a kuplungot is, megtisztítottam, megcsiszoltam kicsit a lamellákat, illetve amit olyannak láttam inkább cseréltem. Ezután javult a helyzet a csúszás eltolódott kb 4500-5000 1/min fordulatszámhoz, sajnos pont egy előzés közben vette elő (addig nem igazán volt szükségem intenzív gyorsulásra)!
Ötletek mi okozza, okozhatja? :-k
Tudom ez így megint találgatás, de számomra könnyebb, ha van merre elindulnom, mit nézzek, stb...
Már megígértem neki, hogy ha így folytatja megy a méhtelepre! :twisted:
Nyomórugók hossza? Kuplung kar könnyen jár, vagy inkább nehezen?

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 232
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.06.07. 19:22

motrosmano írta:
2019.06.07. 18:23
Helló!

Az élet úgy szép, hogyha zajlik, igaz? ](*,)
X évnyi kínlódás után sikerült megszüntetni a kis TSemben a 4. fokozat kidobálását, mint utóbb ki derült deformálódott volt a hengerfej, az okozta a motor erőtlenségét - cseréltem, addig jártam a "javító műhely" nyakára amíg hajlandóak nem voltak rendesen megcsinálni a főtengelyemet [-o< , és most mire elment a monszun 8-[ és végre tudtam motorozni egyet \:D/ , szomorúan tapasztaltam hogy csúszik a kuplung magasabb (kb 4000 1/min felet) fordulatszám tartományban. :cry: Először az olajra gyanakodtam, azt lecseréltem és egyúttal szét szedtem a kuplungot is, megtisztítottam, megcsiszoltam kicsit a lamellákat, illetve amit olyannak láttam inkább cseréltem. Ezután javult a helyzet a csúszás eltolódott kb 4500-5000 1/min fordulatszámhoz, sajnos pont egy előzés közben vette elő (addig nem igazán volt szükségem intenzív gyorsulásra)!
Ötletek mi okozza, okozhatja? :-k
Tudom ez így megint találgatás, de számomra könnyebb, ha van merre elindulnom, mit nézzek, stb...
Már megígértem neki, hogy ha így folytatja megy a méhtelepre! :twisted:
Szia!
Kiemelőcsigád nem szorul? 8-[

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.06.07. 18:23

Helló!

Az élet úgy szép, hogyha zajlik, igaz? ](*,)
X évnyi kínlódás után sikerült megszüntetni a kis TSemben a 4. fokozat kidobálását, mint utóbb ki derült deformálódott volt a hengerfej, az okozta a motor erőtlenségét - cseréltem, addig jártam a "javító műhely" nyakára amíg hajlandóak nem voltak rendesen megcsinálni a főtengelyemet [-o< , és most mire elment a monszun 8-[ és végre tudtam motorozni egyet \:D/ , szomorúan tapasztaltam hogy csúszik a kuplung magasabb (kb 4000 1/min felet) fordulatszám tartományban. :cry: Először az olajra gyanakodtam, azt lecseréltem és egyúttal szét szedtem a kuplungot is, megtisztítottam, megcsiszoltam kicsit a lamellákat, illetve amit olyannak láttam inkább cseréltem. Ezután javult a helyzet a csúszás eltolódott kb 4500-5000 1/min fordulatszámhoz, sajnos pont egy előzés közben vette elő (addig nem igazán volt szükségem intenzív gyorsulásra)!
Ötletek mi okozza, okozhatja? :-k
Tudom ez így megint találgatás, de számomra könnyebb, ha van merre elindulnom, mit nézzek, stb...
Már megígértem neki, hogy ha így folytatja megy a méhtelepre! :twisted:

Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3367
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos » 2019.05.13. 07:19

stv írta:
2019.05.10. 17:17
Igen! Erre gondoltam, de magyarországon belül kellene, mivel nem érné meg nekem külföldről.
Esetleg tipp hogy hol van ilyen?
Ha még aktuális :) Csinálj(csináltass esztergályossal) magadnak. 10 mm hosszú csődarab. Belső átmérőt adja a fötengely mérete(15 mm),a külső meg legyen mondjuk 6 mm-el több mint a belső .

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.05.11. 19:30

stv írta:
2019.05.09. 11:22
Sziasztok!

Ts 250/0 kuplung külsö oldalán elhelyezkedő távtartó gyűrű ami közvetlenül a záró anyánál található( nem az alátét), hol tudom beszerezni?
Próbáltam 1-2 oldalt. Illetve mekkora a mérete és milyen anyag , ha magam gyártanám le?
Helló!

Ha magad gyártanád le, szerintem C45-s acél teljesen megfelelő lenne, azt úgy gondolom bármelyik vaskereskedésben megkapod!
A méreteket meg legegyszerűbben magáról a motorról tudod levenni, de hát hogyha van valakinek egy szabadon és leméri, majd leírja neked!

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2019.05.10. 22:24

Stab adalék vagy 100-as benzin. A MOL utóbbit ajánlja a kertigépekhez

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2711
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2019.05.10. 21:02

sell írta:
2019.04.01. 20:32
Háát... A 95-ös benzinnek csúfolt üzemanyagunk ami valójában takony és fos keverése etalonnal, hát... lehet sokminden forrása. Volt olyan négyütemű kisgép nálam javítani nemrég, ami a késő ősszel beletankolt benyával most még csak be sem indult. :-(
Sakkor most mit tankoljunk? :-k

stv
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 34
Csatlakozott: 2013.05.22. 14:58
MZ-d típusa: ts 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: stv » 2019.05.10. 17:17

Igen! Erre gondoltam, de magyarországon belül kellene, mivel nem érné meg nekem külföldről.
Esetleg tipp hogy hol van ilyen?

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 232
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.05.09. 21:55

stv írta:
2019.05.09. 11:22
Sziasztok!

Ts 250/0 kuplung külsö oldalán elhelyezkedő távtartó gyűrű ami közvetlenül a záró anyánál található( nem az alátét), hol tudom beszerezni?
Próbáltam 1-2 oldalt. Illetve mekkora a mérete és milyen anyag , ha magam gyártanám le?
Szia!
Nem ezt keresed?
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 2/39933/c/_/_/?_

stv
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 34
Csatlakozott: 2013.05.22. 14:58
MZ-d típusa: ts 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: stv » 2019.05.09. 11:22

Sziasztok!

Ts 250/0 kuplung külsö oldalán elhelyezkedő távtartó gyűrű ami közvetlenül a záró anyánál található( nem az alátét), hol tudom beszerezni?
Próbáltam 1-2 oldalt. Illetve mekkora a mérete és milyen anyag , ha magam gyártanám le?

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.04.04. 10:54

sell írta:
2019.04.01. 20:32
Háát... A 95-ös benzinnek csúfolt üzemanyagunk ami valójában takony és fos keverése etalonnal, hát... lehet sokminden forrása. Volt olyan négyütemű kisgép nálam javítani nemrég, ami a késő ősszel beletankolt benyával most még csak be sem indult. :-(
Főleg ha a MOL-tól származik az a bizonyos 95-s csoda, drága, de legalább szar...

sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell » 2019.04.01. 20:32

Háát... A 95-ös benzinnek csúfolt üzemanyagunk ami valójában takony és fos keverése etalonnal, hát... lehet sokminden forrása. Volt olyan négyütemű kisgép nálam javítani nemrég, ami a késő ősszel beletankolt benyával most még csak be sem indult. :-(

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.03.31. 21:26

Ezt már totál nem értem!
Fogalmam sincs miért, de a vadiúj Denso gyertya a kis trophiban néha nem ad szikrát, bele raktam egy másik akármilyen márkájú gyertyát (asszem Brisket) + kicseréltem a benzint frissre, majd az udvaron belül kerültem vele pár kört és megszűnt a taknyosodás! Okozhatta a taknyosodást a bő féléves benya+mol dinamyc sprint 2t?
Igaz ez már bőven más téma, bocsi érte!

Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2611
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi » 2019.03.20. 22:52

motrosmano írta:
2019.03.20. 20:11
Köszönöm, most már el tudok indulni!
Gondolom ha jól meg lenne kergetve, és még mindig csinálná akkor a vizet a kipufogóban kizárhatjuk, gyújtást leellenőriztettem egy szakival. Összeszereléskor használtunk tömítő pasztát, de ha jól sejtem az nem jelenti, hogy biztosan jól zár a két blokk fél, azért kívülről nem látszik sehol olaj folyás. Mindenesetre ha jobban leszek megpróbálom megjáratni!
Én azért szurkolok, hogy jobban legyél testileg, lelkileg! Utána minden megy, mint a karikacsapás ;)

(és igen, ahogy írod; hajtsd meg és kiderül minden!)
:smt021

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.03.20. 20:11

Köszönöm, most már el tudok indulni!
Gondolom ha jól meg lenne kergetve, és még mindig csinálná akkor a vizet a kipufogóban kizárhatjuk, gyújtást leellenőriztettem egy szakival. Összeszereléskor használtunk tömítő pasztát, de ha jól sejtem az nem jelenti, hogy biztosan jól zár a két blokk fél, azért kívülről nem látszik sehol olaj folyás. Mindenesetre ha jobban leszek megpróbálom megjáratni!

Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2611
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi » 2019.03.20. 14:54

motrosmano írta:
2019.03.20. 14:29
...Bár az eredeti kérdésem az volt mitől taknyosodhat a kipufogó?

Szimmering, helytelen összeszerelés (forgattyús ház tömítetlensége), rossz gyújtás, nem megfelelő karburálás. Esetleg ezek kombinációi.
Az is lehet, állt a víz a kipuban, ahogy előttem már Zorka is utalt rá.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.03.20. 14:29

aronpfabian írta:
2019.03.20. 12:01
Te írtad hogy nem érted hogyan került bele ennyi olaj. Csak simán kb duplaannyit töltöttél mint kellene, nem a benzin vagy víz növelte a mennyiségét. Itt nincs műszaki hiba. A kipuff taknyosodása más kérdés
Véletlenül se akartalak megbántani!
Ha mégis sikerült, akkor bocsánat!
Csak nem értem mi köze van annak, hogyan töltöm fel olajjal a blokkot ahhoz, hogy a kipufogó taknyosodik! De ez már az én problémám!
(Megnéztem a olajos flakont, kereken 6 dl hiányzik belőle, csak a pontosság kedvéért!)
Bár az eredeti kérdésem az volt mitől taknyosodhat a kipufogó?

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2019.03.20. 12:01

Te írtad hogy nem érted hogyan került bele ennyi olaj. Csak simán kb duplaannyit töltöttél mint kellene, nem a benzin vagy víz növelte a mennyiségét. Itt nincs műszaki hiba. A kipuff taknyosodása más kérdés

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.03.19. 21:57

aronpfabian írta:
2019.03.19. 17:33
motrosmano írta:
2019.03.19. 05:23


Szét volt szedve a blokk, esedékes volt a főtengely szimmering csere, a régi teljesen ki volt keményedve, tehát a kérdésedre válaszolva megtaláltam mindkét olaj leeresztő csavart!
Nem mértem ki, csak vártam amíg megjelenik az olaj, de jóval többet vett fel, mint 4,5 dl. Szerintem 7-8 deciliter volt simán!
Ez a gond. A váltóra töltöd, a nívócsavar a primerhajtásnál van. Jópár perc kell neki míg beáll ott is a szint. Csak kimérve érdemes tölteni, a nívóra várni és utántöltögetni elég idegőrlő :)
Az szerintem a kisebbik gond ha több olaj van benne a kelleténél, vagy nem?
Van egy félbevágott olajos flakonom amibe bele raktam azt a csövet ami a repsolos olajos flakon szájában van, ezt bele állítom az olaj betöltő nyílásba majd töltök bele valamennyi olajat (egyszerre kb 2-3 dl, mert ha többet töltök bele rendszerint elborul), majd várok míg teljesen kiürül, mondjuk elszívok egy cigit, vagy közben csinálok mást, hogy hasznosan teljen el a holt idő, néha óvatosan meg is párszor forgatom a berugókar segítségével, aztán megismétlem, ha közben meg jelenik az olaj akkor hagyom lecsurogni még azt ami a "tölcsérben" maradt. Én úgy gondolom, hogy az az 1-2 dl plusz olaj kárt nem tesz, úgy is termeli kifelé a kuplung pálcánál.
Bár azt nem tudom minek magyarázkodok megint...

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2019.03.19. 17:33

motrosmano írta:
2019.03.19. 05:23
aronpfabian írta:
2019.03.18. 22:01
Milyen módszerrel töltötted fel? Kimérted a kb 4.5 dl-t vagy nézegetted hogy megjelenik-e az olaj?
Illetve olaj leeresztésekor mindkét leeresztőcsavart megtaláltad?

A másik meg hogy a nívócsavar a minimumszinten van. A maximum bőven felette. Tehát ha csöpögésig engedted akkor tölts rá még kb 2 dl-t mert nem lesz elég.
Szét volt szedve a blokk, esedékes volt a főtengely szimmering csere, a régi teljesen ki volt keményedve, tehát a kérdésedre válaszolva megtaláltam mindkét olaj leeresztő csavart!
Nem mértem ki, csak vártam amíg megjelenik az olaj, de jóval többet vett fel, mint 4,5 dl. Szerintem 7-8 deciliter volt simán!
Ez a gond. A váltóra töltöd, a nívócsavar a primerhajtásnál van. Jópár perc kell neki míg beáll ott is a szint. Csak kimérve érdemes tölteni, a nívóra várni és utántöltögetni elég idegőrlő :)

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.03.19. 05:23

aronpfabian írta:
2019.03.18. 22:01
Milyen módszerrel töltötted fel? Kimérted a kb 4.5 dl-t vagy nézegetted hogy megjelenik-e az olaj?
Illetve olaj leeresztésekor mindkét leeresztőcsavart megtaláltad?

A másik meg hogy a nívócsavar a minimumszinten van. A maximum bőven felette. Tehát ha csöpögésig engedted akkor tölts rá még kb 2 dl-t mert nem lesz elég.
Szét volt szedve a blokk, esedékes volt a főtengely szimmering csere, a régi teljesen ki volt keményedve, tehát a kérdésedre válaszolva megtaláltam mindkét olaj leeresztő csavart!
Nem mértem ki, csak vártam amíg megjelenik az olaj, de jóval többet vett fel, mint 4,5 dl. Szerintem 7-8 deciliter volt simán!

Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: aronpfabian » 2019.03.18. 22:01

Milyen módszerrel töltötted fel? Kimérted a kb 4.5 dl-t vagy nézegetted hogy megjelenik-e az olaj?
Illetve olaj leeresztésekor mindkét leeresztőcsavart megtaláltad?

A másik meg hogy a nívócsavar a minimumszinten van. A maximum bőven felette. Tehát ha csöpögésig engedted akkor tölts rá még kb 2 dl-t mert nem lesz elég.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.03.18. 20:51

Zorka írta:
2019.03.18. 20:23
motrosmano írta:
2019.03.18. 10:04
Kitekertem az olaj szint jelző csavart, rögtön elkezdett folyni az olaj, úgy hagytam jó pár másodpercig, szépen csepeget, ránézésre több is mint ami furatban felgyűlhetett, pláne, hogy egy napja be se volt már indítva. De azért nem töltöttem ennyire túl, még mielőtt valaki erre gondolna!
Elképzelhető, hogy a sok éves lerakodást elkezdte feloldani a kipufogóba jutott el nem égett benzin, és azért köpköd?
Slaggal mostad mostanában?
Én biztos nem, nem az enyém, tavaly vette egy barátom, együtt hoztuk el futón, szerintem ő se. Hogy előző gazdája/gazdái mit csináltak vele arról nincs infóm!

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 232
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.03.18. 20:23

motrosmano írta:
2019.03.18. 10:04
Kitekertem az olaj szint jelző csavart, rögtön elkezdett folyni az olaj, úgy hagytam jó pár másodpercig, szépen csepeget, ránézésre több is mint ami furatban felgyűlhetett, pláne, hogy egy napja be se volt már indítva. De azért nem töltöttem ennyire túl, még mielőtt valaki erre gondolna!
Elképzelhető, hogy a sok éves lerakodást elkezdte feloldani a kipufogóba jutott el nem égett benzin, és azért köpköd?
Slaggal mostad mostanában?

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.03.18. 10:04

Kitekertem az olaj szint jelző csavart, rögtön elkezdett folyni az olaj, úgy hagytam jó pár másodpercig, szépen csepeget, ránézésre több is mint ami furatban felgyűlhetett, pláne, hogy egy napja be se volt már indítva. De azért nem töltöttem ennyire túl, még mielőtt valaki erre gondolna!
Elképzelhető, hogy a sok éves lerakodást elkezdte feloldani a kipufogóba jutott el nem égett benzin, és azért köpköd?

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.03.17. 21:51

Zorka írta:
2019.03.17. 21:12
motrosmano írta:
2019.03.17. 20:11


Sajnos még nem tudok vele menni, még az egészségi állapotom nem engedi. :(
Jobbulást!
Köszönöm!

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 232
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.03.17. 21:12

motrosmano írta:
2019.03.17. 20:11
Zorka írta:
2019.03.17. 17:06


Menni kell vele és ki fog derülni.
Sajnos még nem tudok vele menni, még az egészségi állapotom nem engedi. :(
Jobbulást!

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.03.17. 20:11

Zorka írta:
2019.03.17. 17:06
motrosmano írta:
2019.03.17. 13:17
Helló!

Mire utalhat, ha a kipufogó szürkés-barnás trutyit köpköd? Nagyobb gáznál kb 20 mp alatt az egész tenyerem olyan lett! Csak minimálisan volt benzin sszizaga. A gyertyát nem köpi be, de folyamatosan lucskos. Tény, hogy amikor először felraktam ezt a karbit, akkor sokat kapott, de szerintem nem amilyat csinálja! Inkább kuplung oldal felőli szimeringre gyanakodok!
Ja igen, ez még mindig az a kis trophi, amivel tavaly annyit szenvedtem!
Köszi előre is!
Menni kell vele és ki fog derülni.
Sajnos még nem tudok vele menni, még az egészségi állapotom nem engedi. :(

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 232
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.03.17. 17:06

motrosmano írta:
2019.03.17. 13:17
Helló!

Mire utalhat, ha a kipufogó szürkés-barnás trutyit köpköd? Nagyobb gáznál kb 20 mp alatt az egész tenyerem olyan lett! Csak minimálisan volt benzin sszizaga. A gyertyát nem köpi be, de folyamatosan lucskos. Tény, hogy amikor először felraktam ezt a karbit, akkor sokat kapott, de szerintem nem amilyat csinálja! Inkább kuplung oldal felőli szimeringre gyanakodok!
Ja igen, ez még mindig az a kis trophi, amivel tavaly annyit szenvedtem!
Köszi előre is!
Menni kell vele és ki fog derülni.

Avatar
motrosmano
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 255
Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
Tartózkodási hely: Kunhegyes

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: motrosmano » 2019.03.17. 13:17

Helló!

Mire utalhat, ha a kipufogó szürkés-barnás trutyit köpköd? Nagyobb gáznál kb 20 mp alatt az egész tenyerem olyan lett! Csak minimálisan volt benzin sszizaga. A gyertyát nem köpi be, de folyamatosan lucskos. Tény, hogy amikor először felraktam ezt a karbit, akkor sokat kapott, de szerintem nem amilyat csinálja! Inkább kuplung oldal felőli szimeringre gyanakodok!
Ja igen, ez még mindig az a kis trophi, amivel tavaly annyit szenvedtem!
Köszi előre is!

stv
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 34
Csatlakozott: 2013.05.22. 14:58
MZ-d típusa: ts 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: stv » 2019.02.04. 18:50

Akkor nem kérdés.
Nekem nincs meg a könyv, csak keresgéltem.

Köszi a segítséget!

Avatar
Zorka
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 232
Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
MZ-d típusa: TS 250+
Tartózkodási hely: Esztergom

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zorka » 2019.02.03. 21:14

stv írta:
2019.02.03. 20:09
Helló!

Valaki megmondaná melyik szimeringet tegyem be a főtengelyhez (Ts 250 4seb.)?

A 32x62x7 vagy szerintem a 30x62x10?

ÜDV!
Szia!
A javítási kézikönyv szerint 30x62x10.

stv
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 34
Csatlakozott: 2013.05.22. 14:58
MZ-d típusa: ts 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: stv » 2019.02.03. 20:09

Helló!

Valaki megmondaná melyik szimeringet tegyem be a főtengelyhez (Ts 250 4seb.)?

A 32x62x7 vagy szerintem a 30x62x10?

ÜDV!

Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 985
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: Kétkerekű
Tartózkodási hely: Börgöndpuszta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Matthej01 » 2019.01.29. 19:21

A légy olyan mint a muslica! Ha azon a környéken sose volt és még a rovar kutatók is megerősítik, hogy ott millió évekkel ezelőtt se volt, de kinyitsz egy üveg bort kb fél perc múlva meglepik az üveget. A légy pont így van. Tehát mind1, hogy tél vagy nyár oda kakálsz bármilyen felületre. A legyek pár pillanat múlva meglepik; és így a vidám csapkolódás máris kezdetét veheti! (Persze ez a része lehet átcsap fekalofíliába!!!) Na pont ennyire egyszerű a lent említett tűgörgőt is kicserélni!

Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 2711
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim » 2019.01.29. 16:23

Máté. Ez nem fog menni... tél van!

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég