Fékek
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Gyakorlatilag amióta Mz-zek, fúrt-mart tárcsával járok, jópár műszakin túl vagyok...
Amúgy esőben jobb valamivel mint a teli tárcsa, de inkább csak dizájn...
Amúgy esőben jobb valamivel mint a teli tárcsa, de inkább csak dizájn...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Fékek
Friss, hiteles informácó: fúrott tárcsa műszaki vesztéssel jár. Szóval maximum kókányolt hegyi gépnél lenne érdemes megcsinálni.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Fékek
Pappszii írta:Ahoj! Az első tárcsafékre (250 etz) fúrt-e már valaki lyukakat? Vagy használ-e esetleg valaki olyan tárcsaféket ami lyukakkal van ellátva? Érdemes-e megcsinálni vagy fölösleges időpazarlás lenne.
Én biztosan nem foglalkoznék vele!
Re: Fékek
Ahoj! Az első tárcsafékre (250 etz) fúrt-e már valaki lyukakat? Vagy használ-e esetleg valaki olyan tárcsaféket ami lyukakkal van ellátva? Érdemes-e megcsinálni vagy fölösleges időpazarlás lenne.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Fékek
Az a "tajvani szar" szerintem inkább magyar (valami H betűs szöveg van az öntvényben ugye?). Kritikán aluli a kidolgozása, a Simsonhoz való rendszeresen kettétörik(!!!). Életveszélyes.
Börzén egy bácsi árult felújított gyári fékpofákat 1000 Ft/db körüli áron, vettem is egy garnitúrát.
Illetve itt sem drága a felújítás http://www.ronakft.hu/kezdhu.html
Utóbbi tavasszal megy a Simsonba, meglátjuk
Börzén egy bácsi árult felújított gyári fékpofákat 1000 Ft/db körüli áron, vettem is egy garnitúrát.
Illetve itt sem drága a felújítás http://www.ronakft.hu/kezdhu.html
Utóbbi tavasszal megy a Simsonba, meglátjuk
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2354
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Háááát az ár nem titkos de inkább nem ijesztgetem a nagyközönséget. Utángyártottból (twn) jópár garnitúrát kifutott volna, a motoralkatresz24-en gyárinak hirdetettből kb. 1,5-et. Ez utóbbi esetében felmertül a gyanú, hogy tényleg eredeti gyári-e. Lehet, hogy csak annak van hirdetve valójában felújított (eredeti pofára újra ragasztott) darab, azonban meglepően jó. Ezt már próbáltam: Igaz, hogy többszöröse a tajvaninak, de megkrétázva és bepróbálva nem látszott, hogy után kellene csiszolni. De forgatva a kereket és a féket az anyával szorítva azért érződött, hogy van egy kis egyenetlensége. Viszont olyan minimális, hogy egy kb. 30 km-es városi kanyar után utánállítottam és azóta köszöni jól van. És nagyon brutális fékhatása van az előző tajvanihoz képest. (mint írtam az több ezer km után sem feküdt fel végig).sell írta:Hali, ezért mennyi királyi forintot kellett legombolni? Már ránézésre sem keveset. Véleményedet (tapasztalatod) oszd majd meg velünk.
Csak, hogy hiteles legyen a dolog képek a tajvani szarról:
Re: Fékek
Esetleg tudtok olyan szakit,aki egy helyen mindent megcsinál? ( szabályozások,pofák,stb. )
Paksi vagyok,de a távolság sem akadály,ha jó a munka.
Paksi vagyok,de a távolság sem akadály,ha jó a munka.
Re: Fékek
Ragasztatni kell vastagabb betétetButcher88 írta:Köszi a vàlaszt!KILL3R etz írta:Nem árt ha a kerék be van fűzve, kicentírozva, és úgy állsz neki dobot szabályozni. A küllők feszítése miatt előfordulhat hogy minimális mértékben deformálják a dobot.
Ha megkapod a jó dob átmérőt, akkor ahhoz tudod szabályozni a fékbetéteket, amit a felszerelt alaplapon, résnyire nyitott fékkulccsal (hogy a rádiuszra kezdjen felfutni) érdemes.
Sok sikert!
Ha sikerült, szerintem lenne munkád belőle, mert kevesen foglalkoznak már vele, és még kevesebben csinálják jól...
Azt tudod,hogy kb. mekkora az az àtmérő ameddig lehet szabályozni?
Csak az miatt is,mert ha jól tudom különböző méretű lemezekkel lehet szabályozni a pofák nyitását de nyilván nem a végtelenségig.
Attól tartok az én dobjaim túl kopottak,mert a fékező felület már egy síkban van a küllőknek kialakított bügykökkel. ( bàr nincs viszonyítási alapom,nem tudom mekkora kéne legyen az átmérő )
Re: Fékek
Köszi a vàlaszt!KILL3R etz írta:Nem árt ha a kerék be van fűzve, kicentírozva, és úgy állsz neki dobot szabályozni. A küllők feszítése miatt előfordulhat hogy minimális mértékben deformálják a dobot.
Ha megkapod a jó dob átmérőt, akkor ahhoz tudod szabályozni a fékbetéteket, amit a felszerelt alaplapon, résnyire nyitott fékkulccsal (hogy a rádiuszra kezdjen felfutni) érdemes.
Sok sikert!
Ha sikerült, szerintem lenne munkád belőle, mert kevesen foglalkoznak már vele, és még kevesebben csinálják jól...
Azt tudod,hogy kb. mekkora az az àtmérő ameddig lehet szabályozni?
Csak az miatt is,mert ha jól tudom különböző méretű lemezekkel lehet szabályozni a pofák nyitását de nyilván nem a végtelenségig.
Attól tartok az én dobjaim túl kopottak,mert a fékező felület már egy síkban van a küllőknek kialakított bügykökkel. ( bàr nincs viszonyítási alapom,nem tudom mekkora kéne legyen az átmérő )
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Nem árt ha a kerék be van fűzve, kicentírozva, és úgy állsz neki dobot szabályozni. A küllők feszítése miatt előfordulhat hogy minimális mértékben deformálják a dobot.
Ha megkapod a jó dob átmérőt, akkor ahhoz tudod szabályozni a fékbetéteket, amit a felszerelt alaplapon, résnyire nyitott fékkulccsal (hogy a rádiuszra kezdjen felfutni) érdemes.
Sok sikert!
Ha sikerült, szerintem lenne munkád belőle, mert kevesen foglalkoznak már vele, és még kevesebben csinálják jól...
Ha megkapod a jó dob átmérőt, akkor ahhoz tudod szabályozni a fékbetéteket, amit a felszerelt alaplapon, résnyire nyitott fékkulccsal (hogy a rádiuszra kezdjen felfutni) érdemes.
Sok sikert!
Ha sikerült, szerintem lenne munkád belőle, mert kevesen foglalkoznak már vele, és még kevesebben csinálják jól...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Fékek
Sziasztok!
Tudnátok adni pár tanácsot,hogyan álljak neki a fékdobok és betétek szabályozásának?
Mivel esztergályos vagyok,adott minden csak jó lenne hallani pár dolgot olyantól,aki már csinált vagy látott ilyet.
Tudnátok adni pár tanácsot,hogyan álljak neki a fékdobok és betétek szabályozásának?
Mivel esztergályos vagyok,adott minden csak jó lenne hallani pár dolgot olyantól,aki már csinált vagy látott ilyet.
Re: Fékek
az bajjura györgy írta:sziasztok csak a 12-es furattal az a gond hogy ovális, lehet hogy 12/14 üdv. juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Fékek
sziasztok csak a 12-es furattal az a gond hogy ovális, lehet hogy 12/14 üdv. juragy
Re: Fékek
12-es menetbe pont jó a 10-es helicoiljura györgy írta:sziasztok igazándiból annyi a gondja hogy valaki keresztül barmolta 12-es fúróval a tükör helyét de van 1 másik abba meg ez a tartályrész nincs benne üdv. juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Fékek
sziasztok igazándiból annyi a gondja hogy valaki keresztül barmolta 12-es fúróval a tükör helyét de van 1 másik abba meg ez a tartályrész nincs benne üdv. juragy
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Ha jól emlékszem valami belső bordázata van, amibe megy valami célszerszám.........jura györgy írta:sziasztok főfékben van az a műanyag rész (tartály ) azt hogy tudnám kihajtani próbálkozott már pár erős embert nem bírtak vele üdv. juragy
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Fékek
Én egy halálra ítélten próbáltam ki.Ki lehet tekerni,jobb menetes,van alatta egy tömítőgyűrű.Nekem csak vízpumpa fogóval sikerült,és mondanom sem kell,hogy eldobós lett a tartály rész...(nagyon meg kellett vallatni)
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Fékek
sziasztok főfékben van az a műanyag rész (tartály ) azt hogy tudnám kihajtani próbálkozott már pár erős embert nem bírtak vele üdv. juragy
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2156
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Fékek
Még jó hogy itt az alföldön lakom így ilyen gndom nem lesz soha túlmelegszik. Nekem a sima ferrodo van bent pár éve és teszi a dolgát tökéletesen. Most jön még egy új garnitúra első és hátsó és elleszek pár évig velük. Ha meg nem hát eladom... Többen voltak itt annó akik a P mondták a jónak így adtam a szavukra és az lett, nem bántam meg. Szerintem még MrDok-tól vettem annó...
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2354
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Fékek
hell írta:Szinter kell a francnak. Leeszi a tárcsát azt csak a baj van. Nekem azt írja van minden van készleten. Nem olcsó az tény de jó. Bár nyikorogni ez is tud...
Hát igen, ez egy nagyon összetett kérdés. Viszont van előnye is a szinter betétnek, pl.:hogy melegen sem csökken a fékhatás. (Hondus jut eszembe, asszem a FB-n posztolt róla, hogy a hegyről lejövet a végén már nem nagyon volt fékhatása) Az meg hogy leeszi a tárcsát azért nem teljesen igaz. A hitvány kínai garázsban készült szinter betétre igaz lehet. Tény, hogy elsősorban acél tárcsához ajánlott, nem az öntött vashoz. Apropó: az MZ milyen?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2354
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Fékek
hell írta:Unixban ott van ami nekünk kell. Sőt akinek jó ismeretsége van csodakártyára 46% engedménnyel meg is kapja...
éééééés milyen igaza van a kollegának
nem tudom beilleszteni a linket, mert beillesztés után nem működik, belépést kér, de tényleg van náluk. Első betét van készleten: szinter grip ~9400 ft, hátsó viszont nincs jelenleg készleten.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2354
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Fékek
csoka írta:Én ferrodo platinum-ot használok (ETZ125),és teljesen jó.... inkább ez fogyjon el,mint a tárcsa...
Tökéletesen egyetértek. Ha jó fékhatást akarunk, akkor valaminek fogyni kell, vagy a betétnek vagy a tárcsának. Én is inkább a betétre szavazok, azt könnyebb cserélni, meg olcsóbb is
volt egy ilyen megérzésem, túl szép lett volna, hogy igaz legyen, hogy lehet még eredeti gyárit kapni....aronpfabian írta: Szürke ferodollal de gyári öntvénnyel valószínűleg felújított darab.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Fékek
Szürke ferodollal de gyári öntvénnyel valószínűleg felújított darab. Ez nem probléma, a használt gyárit is inkább vinném felújítani mint megvenni a "roppanós" magyartz25z írta:jó kérdés, hátsót még nem kerestem, mert van egy tartalék gyárim (ha tényleg az...), ha a motorban levő utángyári megadja magátDgergely írta:Kis Etz-n hátsó fékpofának a ferodo fsb 823 nevű pofa megfelelő?
de a netes kutakodás alapján megfelelőnek tűnik. Úgyis mennem kell az autósboltba ahol az elsőt vettem majd belekukkantunk a katalógusba.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2354
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Fékek
jó kérdés, hátsót még nem kerestem, mert van egy tartalék gyárim (ha tényleg az...), ha a motorban levő utángyári megadja magátDgergely írta:Kis Etz-n hátsó fékpofának a ferodo fsb 823 nevű pofa megfelelő?
de a netes kutakodás alapján megfelelőnek tűnik. Úgyis mennem kell az autósboltba ahol az elsőt vettem majd belekukkantunk a katalógusba.
Re: Fékek
Kis Etz-n hátsó fékpofának a ferodo fsb 823 nevű pofa megfelelő?
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Fékek
Én ferrodo platinum-ot használok (ETZ125),és teljesen jó.Nem nyikorog hosszan tartó enyhe fékezések esetén sem.Nem volt olcsó,ha jól emlékszem 7-8ezer körül vettem,de inkább ez fogyjon el,mint a tárcsa...
Re: Fékek
Köszi a tippet, erre talán érdemes beruháznom
Re: Fékek
Köszönöm
Re: Fékek
Nem vagyok nagy szakértő... ezek a betétek használhatóak kis etz-n is?z25z írta:EBC, Ferodo jól bevált márkák. Többünknél bizonyított már. EBCből az FA 18HH, ferodo-ból a 148 p a platinum ez kevlár, vagy a 148 ST szinter betétje kitűnő, bár nem olcsó mulatság…
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2354
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Fékek
EBC, Ferodo jól bevált márkák. Többünknél bizonyított már. EBCből az FA 18HH, ferodo-ból a 148 p a platinum ez kevlár, vagy a 148 ST szinter betétje kitűnő, bár nem olcsó mulatság. Egy ismerősnél láttam, hogy az olajablak helyére betett egy azonos menetemelkedésű csavart. Ötletes, tartós, csak el kell búcsúzni attól a kényelemtől, hogy kintről látod az olajszintet.
Re: Fékek
Szervusztok!
ETZ 250 motoron gyenge a fékhatás. Teljesen jól működik, biztonságos, csak egyszerűen jobban kell húzni a féket mint más ETZ-ken amiket próbáltam. A tárcsa rendben, rendszer olajos része rendben, elsősorban a betétekre gyanakszom, két éve nagyon olcsón vettem őket, és nem igazán akarnak kopni. Esőben viszont ugrásszerű a javulás, fog a fék rendesen. A kérdés, hogy akkor mi volna az ajánlott fékbetét (márka, beszerzési hely) a motorba?
Más:
Az univerzális kínai főfékhengerből (szögletes olajtartály) használom el a harmadikat, mindig a szintmutató ablakot eszi meg kívülről a napfény, belülről a fékolaj. Az utángyártott taiwani ETZ főfékhenger (hengeres olajtartály) tovább bírja két szezonnál?
ETZ 250 motoron gyenge a fékhatás. Teljesen jól működik, biztonságos, csak egyszerűen jobban kell húzni a féket mint más ETZ-ken amiket próbáltam. A tárcsa rendben, rendszer olajos része rendben, elsősorban a betétekre gyanakszom, két éve nagyon olcsón vettem őket, és nem igazán akarnak kopni. Esőben viszont ugrásszerű a javulás, fog a fék rendesen. A kérdés, hogy akkor mi volna az ajánlott fékbetét (márka, beszerzési hely) a motorba?
Más:
Az univerzális kínai főfékhengerből (szögletes olajtartály) használom el a harmadikat, mindig a szintmutató ablakot eszi meg kívülről a napfény, belülről a fékolaj. Az utángyártott taiwani ETZ főfékhenger (hengeres olajtartály) tovább bírja két szezonnál?
Re: Fékek
Akkor kis karmantyúból valami olajállót próbálok szerezni.
Köszönöm a segítséget
Köszönöm a segítséget
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3091
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Fékek
A főfékhenger dugattyúját érdemes fúrógépbe befogva felcsiszolni, 400, 800, 1500as vízpapírral. Végig a szimering felőli oldalon. Sokan belefutottak abba hibába hogy a sérült részen áttolva megsértik a szimering tömítő felületét.
Rátoláskor tegyél kenőanyagot a dugattyúra.
A motorosboltokban kapható cuccot én sem javaslom!
Nem olajálló. Méretpontatlan és ,,öntési,, hibák vannak rajta.
Érdemesebb csapágy/szimering bolban megvásárolni!
Rátoláskor tegyél kenőanyagot a dugattyúra.
A motorosboltokban kapható cuccot én sem javaslom!
Nem olajálló. Méretpontatlan és ,,öntési,, hibák vannak rajta.
Érdemesebb csapágy/szimering bolban megvásárolni!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Re: Fékek
Még egy kis apróság. Vitonos szimeringem már lesz. Viszont a főfékhengernél a karmantyúból van kicsi és nagy is. A nagy az gondolom a szimeringgel helyettesítendő alkatrész, szóval azzal nem lesz gond. Viszont a kis karmantyúk hogy bírják a fékolajat? Csak mondom ha nem bírják azok se annyira akkor szerzek oda is olajálló cuccot.
Ezek után már remélem sikerül hosszútávra rendbe hozni
Ezek után már remélem sikerül hosszútávra rendbe hozni
Re: Fékek
A felújító készlet lehet annyira rossz is,hogy egy óra múlva cserélni kell.
Re: Fékek
Köszönöm!
Re: Fékek
Sziasztok!
Etz 125 főfékhengeremnél csepeg az olaj. Gondolom a tömítőgyűrű és a tömítőkarmantyú kopott ki. És olvasgattam hogy a bolti felújítókészlet nem annyira jó. Illetve vitonos szimeringet szoktam olvasni a tömítők helyett.
Szimeringméretet valaki tudna mondani?
Bár a felújítókészlet se lehet annyira rossz hogy következő hónapban cserélni kelljen.
Köszi!
Etz 125 főfékhengeremnél csepeg az olaj. Gondolom a tömítőgyűrű és a tömítőkarmantyú kopott ki. És olvasgattam hogy a bolti felújítókészlet nem annyira jó. Illetve vitonos szimeringet szoktam olvasni a tömítők helyett.
Szimeringméretet valaki tudna mondani?
Bár a felújítókészlet se lehet annyira rossz hogy következő hónapban cserélni kelljen.
Köszi!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Fékek
Továbbra is keresek szakit, aki féket tud varázsolni az MZ alá...
A Diósdi cég, ahova vittem, sajnos szintén több sebből vérzik...
-Vittem a két komplett kereket, 2 tárcsát (egyik kifurkálva), és a hátsó dob alaplapot. Amikor bevittem, meg se nézték mit vittem, "csak tedd le oda"...
- Következő hét szerdára ígérték, hogy meglesz. Telefonszámomat szintén nem kérték el, mondták tuti meglesz... Én azért elkértem a főnök számát, mégse a szomszéd utcában van a cég, meg időm sincs szaladgálni...
- Szerdán, mielőtt indultam volna, felhívtam őket, persze még nincs kész, valami gépük megállt. Nem gond, bárhol előfordul. Viszont ha ott derült volna ki, biztos morcos lettem volna...
- Tegnapra ígérték, ma délutánra meglett, 2-ig vannak nyitva, el is mentem érte gyorsan. És jött a fekete leves...
A dobot nem szabályozta fel, csak megcsiszolta (hogy? ), mert túl vékony már. (A racing motoré ugyanilyen volt, mégis meg tudta csinálni...)
A két tárcsa közül csak az egyiket csinálta meg, a furatoltat nem, mert "azt nem lehet" (Sunesz ezzel is megbírkózott valahogy...)
A tárcsa felfekvő felületét (festett), és a kerékagy felfekvő felületét (szintén festett) nem húzták fel, pedig külön kértem.
Így műszakira se akarom elvinni, hétfőn beviszem, kiórázom esztergán, de van egy tippem...
Úgy érzem ez megint az a helyzet, hogyha jót akarsz, csináld meg magadnak...
A Diósdi cég, ahova vittem, sajnos szintén több sebből vérzik...
-Vittem a két komplett kereket, 2 tárcsát (egyik kifurkálva), és a hátsó dob alaplapot. Amikor bevittem, meg se nézték mit vittem, "csak tedd le oda"...
- Következő hét szerdára ígérték, hogy meglesz. Telefonszámomat szintén nem kérték el, mondták tuti meglesz... Én azért elkértem a főnök számát, mégse a szomszéd utcában van a cég, meg időm sincs szaladgálni...
- Szerdán, mielőtt indultam volna, felhívtam őket, persze még nincs kész, valami gépük megállt. Nem gond, bárhol előfordul. Viszont ha ott derült volna ki, biztos morcos lettem volna...
- Tegnapra ígérték, ma délutánra meglett, 2-ig vannak nyitva, el is mentem érte gyorsan. És jött a fekete leves...
A dobot nem szabályozta fel, csak megcsiszolta (hogy? ), mert túl vékony már. (A racing motoré ugyanilyen volt, mégis meg tudta csinálni...)
A két tárcsa közül csak az egyiket csinálta meg, a furatoltat nem, mert "azt nem lehet" (Sunesz ezzel is megbírkózott valahogy...)
A tárcsa felfekvő felületét (festett), és a kerékagy felfekvő felületét (szintén festett) nem húzták fel, pedig külön kértem.
Így műszakira se akarom elvinni, hétfőn beviszem, kiórázom esztergán, de van egy tippem...
Úgy érzem ez megint az a helyzet, hogyha jót akarsz, csináld meg magadnak...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2156
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Fékek
Nagyon köszönöm az ajánlatot. Azonnal élnék is vele ha nem számomra a világ másik felén lenne...jura györgy írta:sziasztok , hell ha vasba jársz gyere be hozzám Kissomlyóra a kifurkáltat meg kapod ingyen én is ingyen kaptam van még egy kupac akatrész válogathatsz belőle nem nagy érték de hátha valami kell üdv. juragy
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Fékek
sziasztok , hell ha vasba jársz gyere be hozzám Kissomlyóra a kifurkáltat meg kapod ingyen én is ingyen kaptam van még egy kupac akatrész válogathatsz belőle nem nagy érték de hátha valami kell üdv. juragy
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég