Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
zudori
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Veszprém

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zudori »

Attól függ, mit szeretnél.
Avatar
Athem
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 218
Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
Tartózkodási hely: Mohács

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Athem »

Szerintetek innen érdemes megrendelni (MZA)?
Ami van az nagyon silány az eredetihez képest, amim van az is nagyon kopott és twn minőség...
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Akkor a legjobb helyen van a gép így nagy baj nem lehet! Abból motor lesz! :)
Atus250
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2016.07.16. 08:41
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Atus250 »

aronpfabian írta:Még így, sérülten is ezerszer jobb. A kúpos részen nem látok komoly kárt, ami a lényeges benne.

A pozíciójával lehetne játszani (nézd meg, egy bevágással feljebb vagy lejjebb jobb-e)
Játszanék én, de meg kell várni Bambit, nála gyógyul a mocim (kuplung mizéria és blokktartó csere). Feltettem rá egy sima csavaros karbit, azzal nem harákol, viszont az alapjárat elmászik, minden megállásnál máshol van.
Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: aronpfabian »

Még így, sérülten is ezerszer jobb. A kúpos részen nem látok komoly kárt, ami a lényeges benne.

A pozíciójával lehetne játszani (nézd meg, egy bevágással feljebb vagy lejjebb jobb-e)
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

Atus250 írta:
aronpfabian írta:Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

Ennél szerintem még egy utángyári kínai is jobb lehet...

Hát ez elég gatya... :D
Az utángyártottat pedig messziről kerülni kell. Igyekszem minél hamarabb nyélbe ütni a tű dolgot, csak közben nekem is vannak gondjaim, most pl az első lengéscsillapításom ment el olyannyira, hogy berugózik, de pattog az egész eleje a motornak... Nem olaj, és olajmennyiség baja van, valami mechanikus baj, amit széthúzáskor látok majd meg... :(
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Az azt igen! :twisted: :D Nagyon szép állapotban van valóban... :D
Atus250
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2016.07.16. 08:41
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Atus250 »

aronpfabian írta:Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
A mostani nem csak kopott, olyan, mintha valami megrágta volna. Alapjárat ok., aztán harákolás, torpanás, majd félgáztól ismét minden szép és jó. Így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/160716/IMG_ ... es.hu_.jpg

Ennél szerintem még egy utángyári kínai is jobb lehet...
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Fotót kérek a régiről és egy árat. Ha neked nem jó és nekem megtetszik megveszem.. :D Természetesen priviben kérném! :)
Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: aronpfabian »

Össze-vissza fog menni a motor részterhelésen. Rosszabb lesz mint a mostani kopottal
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Ezt nem keressük mert ez egy semmi jóformán. Ilyen csodát bárhol lehet venni csak köze nincs a gyárihoz...
Atus250
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2016.07.16. 08:41
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Atus250 »

Tony91 írta:Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!
Sziasztok, ezt a tűt keresitek?
http://motoshop.startuzlet.hu/termek/subertu_2.html
Nekem 250-es ETZ-m van, csatos porlasztó volt rajta, a subertű elég gatya állapotban volt, most rendelek tőlük, egy próbát megér.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Egy próbát megér bár 1000% nem tudja senki vagy csak nem mondja meg! Tehát a Bingben a tű gyári állás szerint hanyadikban van?
Persze felülről nézve!? :)
Avatar
jura györgy
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
Tartózkodási hely: Kissomlyó

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: jura györgy »

sziasztok a forrasztás után még lett 1 gyújtótrafó és biztosíték tábla csere ,elégé összetett volt a hiba ami okozta a majdnemlerohadokazútszélén szindrómát üdv. juragy
Avatar
jura györgy
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
Tartózkodási hely: Kissomlyó

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: jura györgy »

sziasztok tegnap mértem fogyasztást 5,2 most hogy kilyukadt úszót be forrasztottam remélem lesz egy barátibb fogyasztás , a leállást azt ilyen hapcizás szerű pöffentés követe azért 4-5 rúgás után mindig elindult, na persze hol áll le ? lámpánál meg kereszteződésbe alapjárati fúvókába is volt valami piszok üdv. juragy
Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: aronpfabian »

jura györgy írta:sziasztok, miket tud okozni egy kilyukadt úszó amit tapasztaltam helytelen alapjárat ( közbe leállt) sokat is fogyasztott üdv. juragy
Pont ezt :)
Nem zárja el időben (vagy sosem) a benzint, így magasabb lesz a benzinszint.
Avatar
jura györgy
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
Tartózkodási hely: Kissomlyó

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: jura györgy »

sziasztok, miket tud okozni egy kilyukadt úszó amit tapasztaltam helytelen alapjárat ( közbe leállt) sokat is fogyasztott üdv. juragy
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

hell írta:
Tony91 írta:Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!
Nehogy a vonat legyen... :D

Nem az lesz :D
Haverom július 10. után ér rá, akkor végez mostani maszek melókkal, aztán belefog a tűbe, addig szerzünk neki való anyagot is. A kis méret miatt nem 100%, de azt mondta, hogy szereti a kihívásokat, amit tudm megtesz, amúgy ügyes srác, esztergát és marót profin kezeli, fogaskerekeket készít a cégnél
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Tony91 írta:Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!
Nehogy a vonat legyen... :D
Avatar
D-Csepeles Ricsi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2016.05.26. 18:13
MZ-d típusa: D-Csepel, MZ TS 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: D-Csepeles Ricsi »

Valószínűleg megvan mi okozta a hibát!
Miután az MZ Hogyan tovább c. könyv szerinti precíz úszószint beállítás és nyugdíjas autószerelő szaki általi karbi ellenőrzés sem hozott "étvágycsökkenést", egy egerszegi ismerősömhöz fordultam.
Nála derült ki,hogy az a réz alkatrész,amibe belecsavarjuk a főfúvókát,250-es MZ-be való (fölső része jelentősen nagyobb mint a 125-ösé). Ezt eredetire cserélve még az alapjárati fúvókát cserélte ki,állított némi előgyújtást, és láss csodát, a TS egyenletesen húz minden fordulatszámon,nem torpan meg részterhelésnél. És ami a lényeg: a mai 190 km-en (felét szembe szélben 70-es tempóval, negyedét 30-50-es tempóban, a maradékot 80-as tempóban.) 7 l fogyott el a tankból!!!
Köszönöm a fórumon kapott segítségeket!
"Az élet megállhat,de a Csepel soha!"
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

Felcsillant a fény az alagút végén gyártás szempontjából, ha lesznek konrétumok, jelentkezem!
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Tony91 írta:
hell írta:OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON
Mondjuk nekem már a motornak majdnem fele Szabolcstól eredeztethető, az elektronika, az órák, stb... :D. Telefonáltam neki, mondtam, hogy mire jutottam, mikorra tudná legyártani az új gyújtóegységet. Ez volt hétfőn, péntekre itt volt
Jó ez már nem ide való történet.... :)
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

hell írta:OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON
Mondjuk nekem már a motornak majdnem fele Szabolcstól eredeztethető, az elektronika, az órák, stb... :D. Telefonáltam neki, mondtam, hogy mire jutottam, mikorra tudná legyártani az új gyújtóegységet. Ez volt hétfőn, péntekre itt volt
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Tony91 írta:Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. :)
Kárjelentés mi volt a gépben? :

A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km :)
OFF
Az marha jó nekem az órámimat 3-4 hónapja újítja fel. Na szép kezdek elkeseredni....
ON
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. :)
Kárjelentés mi volt a gépben? :

A gyújtóegység (köznéven fekete doboz) adta meg magát, még az eredeti 27 éves volt. Csak ugyebár végig kellett nyálazni a dolgokat, hogy tényleg azzal volt-e a baj. A biztonság kedvéért kicseréltük a jeladót is (forgórész, volt otthon egy másik eredeti), kapott új trafót (eredeti eltéve tartaléknak), új gyertyakábelt és gyertyapipát is. Nincs kizárva, hogy már tavaly Erdélyből hazajövet is e miatt álltam meg, akkor ugyanis valami kifolyatta a trafómat. Gyertyakábelt cseréltünk, miután haza lett hozva a motor, de úgy néz ki, hogy az csak átmenetileg fedte el a hibát, mert megint ugyanazt kezdte el produkálni... Meg-meg állt alattam a motor, vagy rángatva ment, ha pedig megállt, akkor csak úgy indult be, hogy felpörgött, majd pukkanva megállt. Erdélyből hazajövet ugyanez volt... Amit észrevettem, hogy a fekete dobozban lévő panel már 2-3 rárúgástól is forró lett, valamint a trafó úgyszintén. Na itt terelődött egyből a gyanú a gyújtóegységre, Szabolcsnak szóltam, készített nekem 3 napon belül egy újat, még azon a héten megjött, kicseréltük, új kábel, pipa és trafó ment mellé, azóta keine problem, szombaton pedig megyek Siófokra, laza 220 km :)
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Tony91 írta:
hell írta:Mennyi lenne az a drága?

Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...
Mondjuk úgy, hogy 10k Ft-os órabére van ismerősömnek, szerszámkészító, nem picit profi... :D
Órás van a környéken, de neki nincs műszerész esztergája. De van még pár lehetőség, majd szépen járom körbe, ahogy lesz rá időm, most örülök, hogy újra megy a 251-es
Gyorsan megcsinál 1 darabot ha már profi és akkor nem olyan sok az. 1 óra alatt párat megcsinál és már nem is olyan sok az. :)
Kárjelentés mi volt a gépben? :)
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

hell írta:Mennyi lenne az a drága?

Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...
Mondjuk úgy, hogy 10k Ft-os órabére van ismerősömnek, szerszámkészító, nem picit profi... :D
Órás van a környéken, de neki nincs műszerész esztergája. De van még pár lehetőség, majd szépen járom körbe, ahogy lesz rá időm, most örülök, hogy újra megy a 251-es
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Mennyi lenne az a drága?

Órásoknak is szokott lenni kis esztergálya akik komolyabban benne vannak...
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

Na, nem tűntem még el a süllyesztőbe, csak közben meghalt a gyújtásrendszerem, azzal voltam elfoglalva...
2 lehetőség kilőve gyártás szempontjából (műszerészesztergás ismerősöm és a cég - előbbi drágán csinálná, nem érné meg, a cégnél pedig a kis mérete miatt nem vállalják....)
Futom a további köröket még
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Tony91 írta:A részleg vezető sem panaszkodott.... :)
Én csak műszakvezető helyettes vagyok... :D[/quote]

He he akkor nem fél isten vagy hasonló akkor karcsúbb a helyzet jóval... :D
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

A részleg vezető sem panaszkodott.... :)[/quote]

Én csak műszakvezető helyettes vagyok... :D
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Tony91 írta:
hell írta:A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem. :) Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett... :)

Én nem panaszkodom az ottani keresetre... :)
A részleg vezető sem panaszkodott.... :)
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

hell írta:A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem. :) Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett... :)

Én nem panaszkodom az ottani keresetre... :)
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

A legrand egy szép hely. Vagyis szép lett volna majdnem ott maradtam melózni gépbeállítónak, de 70-80 körül beszéltek a pénzben így megköszöntem a lehetőséget. Azt hittem van náluk minden jó, de ezek szerint tévedtem. :) Bár ilyen apróságot nem csináltak nekem az tény nem kellett... :)
Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 3063
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sunbim »

hell írta:
Tony91 írta:Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van
Köszönjük!

Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat... :D Pálinka volt a fizetőeszköz... :)
Tony91 írta: A Legrand fémüzemében dolgozok... :D
Ott (Legrand-nál)annyi hiba van csak, hogy pici eszterga nincs, de minden lehetőséget körbejárok majd
Létezik egy aranyköpés a klubban , úgy tudom kisbocsitól, valamelyik túra szombat estéjéről ered ; ,,Iszol te rendessen?" . Ez nem feltétlenül azt jelenti hogy az illető tényleg iszik, sőt többnyire nem.
Csupán egy szófordulat. :wink:
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

sunbim írta:Tony, akkor te iszol rendessen ! :mrgreen: :smt023

Érdeklődésem nem lankadt a tű iránt, csak áthidaló megoldásként ruháztam be ebbe a pár alkatrészbe.

Miért is iszok én? :)
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 3063
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sunbim »

Tony, akkor te iszol rendessen ! :mrgreen: :smt023

Érdeklődésem nem lankadt a tű iránt, csak áthidaló megoldásként ruháztam be ebbe a pár alkatrészbe.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

hell írta:
Tony91 írta:Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van
Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat... :D Pálinka volt a fizetőeszköz... :)
A Legrand fémüzemében dolgozok... :D
Ott (Legrand-nál)annyi hiba van csak, hogy pici eszterga nincs, de minden lehetőséget körbejárok majd
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Tony91 írta:Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van
Szentesen a kontaszetnél esetleg? Ha van ismerősöd akkor ott is szerencsét lehet próbálni vagy legrand-nál. Nekem annó ügyeskedtek össze már jó dolgoat... :D Pálinka volt a fizetőeszköz... :)
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Nekem is ragadt meg Berta dugóval annó. Mákom volt nem lett nagyon baj. 35000km még lementem vele. :) Szóval ragad ott a 250 is(meg szorul is). :) Nekem is 5 századra illesztették. Rakat szarok ezek a dugók mind nyilván mindegy mit vesz az ember... Ha lóg a gecibe az sem jó megoldás teljesen, de legalább nem ragad... :D
Avatar
Tony91
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 178
Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Szentes
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Tony91 »

Közben itt vagyok én is.
Műszerész esztergás ismerősöm nem vállalja, ennyit már tudok. Még jön pár kör máshol is, ahol korábban írtam. Ha fejlemény van, itt írok mindenképpen, akármi is van
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 3063
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sunbim »

MrDok írta:
z25z írta:Valaki meg tudná mondani, hogy a bing karburátorban alapbeállításként felülről hanyadik rovátkában van a tű?
Nagyon kellene, köszi!
A tűvel részterhelés üzemanyagot állítasz.
Én egy teligázon ragadás után a főfuvival beszélgetnék el.
Én meg a gépműhellyel Karesz !! Kicsit furcsa hogy olyan motorok ragadnak csak a klubban amik 300asok. Nem hiszem el hogy azok a gépek is ragadozók amik nem keveselnek. Nem ismerik a gépműhelyesek ezeknek a dugóknak a hőtágulását.
Állitólak ugyanugy 4-5 századdal illesztik mint a kettőötvenest, és a henger is máshogy deformálódik a kisebb falvastagság miatt.

Krepp igy fogalmazott, neki úgy fúrják hogy lógjon az egész a g.cibe ... :mrgreen:

Csak a gyűrűhézagra figyelni kell.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: z25z »

zsaki tökéletesen igazad van! ezért is írtam, hogy 118-as jelölésű ezt jó, ha a többi bing gazda is olvassa, mert tud meglepetést okozni :-)
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Azt tudni kell a Bing fuvoka mérete nem lyukátmérőt jelent!!!!!Átfolyási mennyiséget jelöl.
A gyárilag vele adott 118,az átmérőben 110.
Ha valaki elkezd fuvókázni vele,akkor egy pld 115-ös valójában nagyobb lesz mint a gyári 118
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: z25z »

Nem az a baj Dok. Főfuvi volt benne nagyobb, nem ment vele, 5500 körül besokallt, a gyertyakép is sötét volt. Mintha valaki azt mondta volna amúgy, hogy a bing-et a 300-asokhoz csinálták? Na mindegy, számtalan kísérlet után az eredeti 118-as jelölésű bizonyult a legjobbnak, kiforgott végig, gyönyörű gyertyaképpel. Hanem most ha már úgyis szét van kapva a motor akkor egyúttal levettem, hogy kitakarítom, hááát dugig van kosszal -gyanús, hogy eltömődés miatt szegényedett le és attól ragadt meg. Viszont kiesett a tű és nem emlékszem, hogy melyik rovátkában volt, de abban a pozicióban, ahogy kijött a gyárból. vagy 2 vagy 3 felülről erre szeretnék választ ha valaki tudja :-k
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

z25z írta:Valaki meg tudná mondani, hogy a bing karburátorban alapbeállításként felülről hanyadik rovátkában van a tű?
Nagyon kellene, köszi!
A tűvel részterhelés üzemanyagot állítasz.
Én egy teligázon ragadás után a főfuvival beszélgetnék el.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

sunbim írta:Valószínűleg még hangolni kell , Doki segítesz ebben majd a VG-n ? :D
...
Persze. Megoldható. Érkezésem tervezem, remélem menni fog.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: z25z »

Valaki meg tudná mondani, hogy a bing karburátorban alapbeállításként felülről hanyadik rovátkában van a tű?
Nagyon kellene, köszi!
Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 3063
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: sunbim »

Azt valaki tudja hogy a kevereőcső kilépő átmérője mekkora? A tipus látható az avatarom alatt. :-D
Ahova a tű csusszan be.

D , neked az is lehet hogy a tűd kúpja van ,,hordósra`` kopva.

...
Közben itthon méricskéltem, és másnap árut szereztem be. 3 tűt, 2 keverőcsövet . (Ideiglenesen a "TutiTűig,, :D )
Azért ennyit, mert tolómérő nem volt nálam és az egyik csak jó lesz.
A nagykeres haver a csatos karbis 250eshez , a 30N3-1 -hez úgy tudta csak a belevalót adni hogy jjaa! , neked akkor a kettőötveneggyeshez való kell? :shock: Kezembe adta és jé, tényleg , körülbelül úgy néz ki. Úgyhogy már nagyker szinten félre vannak csúszva a dolgok, persze hogy a mofaker meg a hozzá nem igazán értők rossz alkatrészt nyomnak az ember kezébe.

Mert ha az ő általa gondolt 250eshez adta volna akkor az így néz ki, és az a csavaros karbié (nincs a rovátkás rész felett folytatása a tűnek, ami a csatoshoz meg kell)
Kép

A beszerzett tűk:

Kép

A bal szélső volt a motorban amit már leméreteztem. Valamennyire látszik, hosszabb kb 2mm-rel. A jobb három a friss beszerzés. Magyar gyártmány, az egyik közülük selejt! A kúp felső vége előtt pár mm-el van egy ugrás a kúpban. Meglökték az esztergát? :-k :lol: vagy nem tudom. Nem is méricskéltem,kidobtam.
A maradék kettőt mértem. A rovátkák magassága és a kúp hossza megegyezik a két tűnek. A tű kúp feletti átmérője elég jól közelíti a Tony rajzán szereplő adatokat, 2,49mm , ez még lehet mérési hiba is.
Kép
A tű hegyében van valamennyi eltérés:
Kép

A keverőcsövem ahogy forgattam mérés közben 3,41-3,49mm között változott, az újak :
Kép
Kép

Szerintem a 3,45? vagy a 3,5 lett volna a céljuk, ... alsó széle közepe?? :-k :D A 3,46ost szereltem be, és bekerült a jobbik tű, a középső rovátkában.

A műveletet kb 15kmes teszt követte, reggel , bemelegített motorral melóba be, du melóból el, ki a házig. Tetszett amit tapasztaltam. Jobban vette a fordulatot. Nem volt ,,szivatós,, érzésem kisebb fordulatszámokon sem. Valószínűleg még hangolni kell , Doki segítesz ebben majd a VG-n ? :D

...

Áron, ilyen ,,kalibert,, hol lehet kapni?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: aronpfabian »

"a főfúvóka vadi új 90-esre cserélve"

Ki is mértétek hogy annyi? Nekem itthon van egy 105 beütésű fúvókám amibe pont beleillik a 1.45-ös kaliber...
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 44 vendég