Blokk
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
A nagydarab öregtől vetted? Sok MZ cucca van, valami fehér dobozosból árul...
Engem egy ugyanilyennel b..szott át...
Engem egy ugyanilyennel b..szott át...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Tolómérővel (saccolóval) pedig nem tűnik méretpontatlannak, ennek ellenére megszorul rajta, mint a picsa. Lehet megpróbálom megcsiszolni egy kicsit aztán összerakni a hengerrel, csak megmutatja működik-e vagy sem....
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Ja hát mert utángyártott fos.z25z írta:Etz-be pedig valahogy nem passzol. Na szóval, már egy jó hónapja keresek váltóvillát. És börzén láttam meg ezt, az eladó égre-földre esküdözött, hogy márpedig ez ETZ-jé. Mondtam, hogy amilyen etz váltóvillát láttam eddig az 010 011 012 stb.-ként volt számozva, és nem ilyen "réz" színű, a másik oldalán pedig 2.2 vagy hasonló számozás, ennek nincs semmi a másik oldalán. De ment az erősködés hogy ez higgyem el tuti jó lesz, na elhoztam..de megint csak úgy néz ki kár volt. A fogaskerekek közé elég passzosan megy be-ami a kisebbik baj lenne talán, de a tengelyre nem csúszik rá. Mi a szart csináljak vele? Ha ezt tényleg tuti ETZ akkor miért szorul bele a tengely? Csiszoljam fel a belsejét?
Amúgy is egy fosok ezek,nem csak méretileg.
Nekem legalábbis egyszer egy ilyen utángyártott eltört mint a szar 300 km után,mint ahogy beépitettem.Gondolhatod hogy örültem hogy huzhatom szét újra a blokkot.Mondjuk azon azért csodálkozom hogy atengelyre nem megy rá.Arra azèrt rászokott menni
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Etz-be pedig valahogy nem passzol. Na szóval, már egy jó hónapja keresek váltóvillát. És börzén láttam meg ezt, az eladó égre-földre esküdözött, hogy márpedig ez ETZ-jé. Mondtam, hogy amilyen etz váltóvillát láttam eddig az 010 011 012 stb.-ként volt számozva, és nem ilyen "réz" színű, a másik oldalán pedig 2.2 vagy hasonló számozás, ennek nincs semmi a másik oldalán. De ment az erősködés hogy ez higgyem el tuti jó lesz, na elhoztam..de megint csak úgy néz ki kár volt. A fogaskerekek közé elég passzosan megy be-ami a kisebbik baj lenne talán, de a tengelyre nem csúszik rá. Mi a szart csináljak vele? Ha ezt tényleg tuti ETZ akkor miért szorul bele a tengely? Csiszoljam fel a belsejét?
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
- MZ-d típusa: BMW
- Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Re: Blokk
Éppen azért jó amit ajánlottam. Jobbra - balra is lehet kicsit mozdítani és lassan megindulhat. Az előzetes gyertya kivétel jó ötlet.KILL3R etz írta:Régi szar benzin+valamilyen adaléktól tud ilyet csinálni, én is jártam már így...MrDok írta:Hát, ha korábban nem volt beállva, akkor én kitekerném a gyertyát, és gyújtás nélkül kipumpálnám belőle a benyát........
Mert hogy álló helyzetben nem szokott besülni az MZ.
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Régi szar benzin+valamilyen adaléktól tud ilyet csinálni, én is jártam már így...MrDok írta:Hát, ha korábban nem volt beállva, akkor én kitekerném a gyertyát, és gyújtás nélkül kipumpálnám belőle a benyát........
Mert hogy álló helyzetben nem szokott besülni az MZ.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hát, ha korábban nem volt beállva, akkor én kitekerném a gyertyát, és gyújtás nélkül kipumpálnám belőle a benyát........
Mert hogy álló helyzetben nem szokott besülni az MZ.
Mert hogy álló helyzetben nem szokott besülni az MZ.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
- MZ-d típusa: BMW
- Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Re: Blokk
[quote="Szőke Roland"][quote="Tri-Ton"][quote="Szőke Roland"]Sziasztok!
Az a gondom, hogy nem megy le a berúgókar teljesen kemény. Legutóbbi használatkor még ment be is rúgtam ment is a gép, de hibát nem vetem rajta észre. Megszorulhatott a blokk vagy csak a berúgónak lett valami baja?
Akkor pedig a gyújtás felőli dekni levesz, üresbe a váltó és egy csillagkulccsal próbáld meg a főtengelyt forgatni.
Az a gondom, hogy nem megy le a berúgókar teljesen kemény. Legutóbbi használatkor még ment be is rúgtam ment is a gép, de hibát nem vetem rajta észre. Megszorulhatott a blokk vagy csak a berúgónak lett valami baja?
Akkor pedig a gyújtás felőli dekni levesz, üresbe a váltó és egy csillagkulccsal próbáld meg a főtengelyt forgatni.
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
- Szőke Roland
- Simsonos
- Hozzászólások: 50
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2
- Tartózkodási hely: Maroslele
Re: Blokk
Próbáltam de semmit meg se mozdul a kerék, aztán rá is hagytam nehogy nagyobb baja legyen.Tri-Ton írta:Próbáld meg sebességbe tenni és megnézni, hogy tolásra mit csinál ?Szőke Roland írta:Sziasztok!
Az a gondom, hogy nem megy le a berúgókar teljesen kemény. Legutóbbi használatkor még ment be is rúgtam ment is a gép, de hibát nem vetem rajta észre. Megszorulhatott a blokk vagy csak a berúgónak lett valami baja?
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
- MZ-d típusa: BMW
- Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Re: Blokk
Próbáld meg sebességbe tenni és megnézni, hogy tolásra mit csinál ?Szőke Roland írta:Sziasztok!
Az a gondom, hogy nem megy le a berúgókar teljesen kemény. Legutóbbi használatkor még ment be is rúgtam ment is a gép, de hibát nem vetem rajta észre. Megszorulhatott a blokk vagy csak a berúgónak lett valami baja?
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
- Szőke Roland
- Simsonos
- Hozzászólások: 50
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2
- Tartózkodási hely: Maroslele
Re: Blokk
Sziasztok!
Az a gondom, hogy nem megy le a berúgókar teljesen kemény. Legutóbbi használatkor még ment be is rúgtam ment is a gép, de hibát nem vetem rajta észre. Megszorulhatott a blokk vagy csak a berúgónak lett valami baja?
Az a gondom, hogy nem megy le a berúgókar teljesen kemény. Legutóbbi használatkor még ment be is rúgtam ment is a gép, de hibát nem vetem rajta észre. Megszorulhatott a blokk vagy csak a berúgónak lett valami baja?
- Vaspali
- Simsonos
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2012.03.09. 17:50
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopron
Re: Blokk
ETZ 125
Nemrég írtam, hogy csúszik a kuplungom. Segítettetek kihézagoltam, jó volt.
A tegnapi túra után hazafelé jövet ismét csúszott. kb 370km.
Most szétszedtem, a hézag 20,7mm-ről lement 20,4mm-re. Elvileg ez lehet ismét a hiba. De mitől? Nem csúsztattam, nem égettem, normálisan használtam.
Kuplung lamella vastagság és fém lamella vastagság értékeket tudtok mondani, mennyinek kell lennie?
Időnként a fém lamellákat is kell cserélni?
Nemrég írtam, hogy csúszik a kuplungom. Segítettetek kihézagoltam, jó volt.
A tegnapi túra után hazafelé jövet ismét csúszott. kb 370km.
Most szétszedtem, a hézag 20,7mm-ről lement 20,4mm-re. Elvileg ez lehet ismét a hiba. De mitől? Nem csúsztattam, nem égettem, normálisan használtam.
Kuplung lamella vastagság és fém lamella vastagság értékeket tudtok mondani, mennyinek kell lennie?
Időnként a fém lamellákat is kell cserélni?
2 stroke force...
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Nem kell "megolvasni" !!! Amúgy nem tudom mi tudott tönkre menni egy vas csövön, de persze nem is lényeges. Akkor a bakelit ütközőn. A gumi sapka na jó az szétmegy. A bowdent meg ne részletezzük hányingerem van tőle. Na mindegy lényegtelen az egész az a lényeg te örülsz mi is örülünk mindenki örül...
Re: Blokk
Vittem a dugót is és két külön helyen lett megfúrta. Egyébként igazad van, azzal a szettel legalább működött, leborulok Frici bácsi tudása előtt.z25z írta:Ahha, tehát az alapméreteset vitted 2-szer furatni és mindkét fúrás után megszorult. Háát elgondolkoznék azon a helyen... Vitted a dugattyút, hogy hozzáfúrják a hengered? Elvileg precíz helyen a dugattyú is kell a hengerfúráshoz nemcsak bemondás alapján teszik bele a lyukat És mint írtuk a német minőség sajnos semmit nem jelent ráírják, de köze nem sok van a német gyártmányhoz. Ha meg szarul van fúrva akkor az 1:40 es keverék sem fog segíteni. Egyébként, mint tudjuk sokkal jobb a más faszával verni a csalánt: nem basztam el a furást, hanem a dugó anyaga a szar....
De ha nyomon követed a fórumot akkor kiderül, hogy kár volt lecserélni a jól működőt. Szerintem Frici bekerül a halhatatlanok klubjába most már, mert épp reneszánszát éli a mondás, hogy lógjon a gecibe, de nem szorul meg.
Lehet én is úgy fogom javíttatni, hogy mondom majd: ez a dugó olyan legyen benne, mint harangban a nyelv...
Honnan érdemes dugót rendelni, a futármotorost meg a Motoshopot ismerem szerintem ugyan az a készlet.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
sunbim írta:
Ez nálad következett be? Stunt közben vagy hogy?? Vagy kuplung leszedéskor?
Milyen gyártmány?
Igen saját motor a mofakeres alaplap szerintem magyar lehet . Egy kigyorsítást követően eltűnt a kuplung kar holtjáték és elkezdett csúszni a drága gondoltam leforgott de mikor megláttam meglepődtem ilyen erő van ebben a gépben vagy csak xar az alkatrész ?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Najó, de mindent kicserélt amit linkeltünk...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Nem nem.Nekem volt igazam ha visszaolvasolKILL3R etz írta:Srácok! Mindenkinek igaza volt!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Srácok! Mindenkinek igaza volt!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Blokk
NO akkor ezeket cseréltem: Kuplung bovden ütköző ház, Kuplung bovden ütköző bakelit, kuplung bovdenre gumisapka, Kuplung Bovden
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ahha, tehát az alapméreteset vitted 2-szer furatni és mindkét fúrás után megszorult. Háát elgondolkoznék azon a helyen... Vitted a dugattyút, hogy hozzáfúrják a hengered? Elvileg precíz helyen a dugattyú is kell a hengerfúráshoz nemcsak bemondás alapján teszik bele a lyukat És mint írtuk a német minőség sajnos semmit nem jelent ráírják, de köze nem sok van a német gyártmányhoz. Ha meg szarul van fúrva akkor az 1:40 es keverék sem fog segíteni. Egyébként, mint tudjuk sokkal jobb a más faszával verni a csalánt: nem basztam el a furást, hanem a dugó anyaga a szar....
De ha nyomon követed a fórumot akkor kiderül, hogy kár volt lecserélni a jól működőt. Szerintem Frici bekerül a halhatatlanok klubjába most már, mert épp reneszánszát éli a mondás, hogy lógjon a gecibe, de nem szorul meg.
Lehet én is úgy fogom javíttatni, hogy mondom majd: ez a dugó olyan legyen benne, mint harangban a nyelv...
De ha nyomon követed a fórumot akkor kiderül, hogy kár volt lecserélni a jól működőt. Szerintem Frici bekerül a halhatatlanok klubjába most már, mert épp reneszánszát éli a mondás, hogy lógjon a gecibe, de nem szorul meg.
Lehet én is úgy fogom javíttatni, hogy mondom majd: ez a dugó olyan legyen benne, mint harangban a nyelv...
Re: Blokk
Szeva .z25z írta:Én ezt nem nagyon tudom követni, de megpróbálom értelmezni: volt egy 300-as hengered (mekkora dugattyú volt benne?) de az lötyögött (????) Erre feltettél egy isten tudja mekkora hengert amihez rendeltél 3 gyűrűs dugattyút, ami meg megszorult. Ekkor visszatetted a 300-as hengert és innen elvesztettem a fonalat. De közben tavaly furattad (mit?) Most milyen kombináció van rajta? Amúgy a 300-asok azok 75 mm feletti dugattyúátmérőjűek jellemzően és 2 gyűrűs. A 250-es az max 73-ig és 3 gyűrűs.
A német minőségert meg tudjuk mit jelent, azt semmiképp, hogy ne lehetne megszorítani....
Tehát az a henger amivel vettem 76 mm volt azzal ment de harangozott a dugó benne ami 2 gyűrűs . Volt egy másik hengerem a mi alapméretes volt de meg kellett fúrni ahhoz vettem a 3 gyűrűs dugót ami 200 km után megszorult. Utána visszaraktam a régi harangozós szettet és a megszorultat elvittem újra megfúratni szintén 3 gyűrűs dugót raktam bele és az szorult meg megint. Amire aki fúrta azt mondta a dugó anyaga volt szar. A karbi hozzá volt állítva a gyertya egy picit sötétebb volt az ősz barnánál.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
MrDok
Nekem is megfordult a fejemben a sodrony téma az elég bivaj cucc. Abból esetleg nem tudnál nekem valami atomot készíteni a teflonos köpenyben? Persze a vastagsága olyan legyen mint a gyárié és akkor talán bírni fogja pár évig és talán nem nyúlik mint a takony. Priviben küldj már valami árajánlatot mennyiért tudnád nekem kivitelezni ezeket? Kuplung kellene meg gáz bowden amenyiben kivitelezhetőek(utángyárik közül nyilván mind a két fajtából a rövid változatom van fent ami méretre jó). A diókat meg fogalmam sincs hogyan miből lehet atomra megcsinálni hogy ne esen le(a nagypáka az ügyes dolog ilyenre az biztos).
Nekem is megfordult a fejemben a sodrony téma az elég bivaj cucc. Abból esetleg nem tudnál nekem valami atomot készíteni a teflonos köpenyben? Persze a vastagsága olyan legyen mint a gyárié és akkor talán bírni fogja pár évig és talán nem nyúlik mint a takony. Priviben küldj már valami árajánlatot mennyiért tudnád nekem kivitelezni ezeket? Kuplung kellene meg gáz bowden amenyiben kivitelezhetőek(utángyárik közül nyilván mind a két fajtából a rövid változatom van fent ami méretre jó). A diókat meg fogalmam sincs hogyan miből lehet atomra megcsinálni hogy ne esen le(a nagypáka az ügyes dolog ilyenre az biztos).
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Blokk
Én is forrasztom(1000w-os bádogos forrasztóval) a bowdeneimet, 1,5mm-es "sodronyt",és teflonos "köpenyt" használok,a "diókat" én csinálom hozzá.Kb.:4-5 éve csináltam egy garnitúrát,azt használom ma is.Gumiharangokat (kuplungkar töve,karburátor becsatlakozások)lehet venni börzéken,vagy ritkán motoros boltokban.A hozzávalókat biciklis boltban veszem.Szegeden a brüsszeli körúton,az Árkádhoz közel van egy drótkötél-szemeslánc-görgőslánc bolt,ott is van sok minden.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nekem pont egy éve van ilyen.hell írta:
Nem értek hozzá így nem tudom a vékony az mennyire bírná a strapát hosszú távon. A többit majd priviben...
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Nem értek hozzá így nem tudom a vékony az mennyire bírná a strapát hosszú távon. A többit majd priviben...MrDok írta:Vékony? Igen, vékonyabb.hell írta:
Na ilyenről még nem is hallottam. A biciklijé amúgy nem vékony? Na meg a vég csinálás... Nagyon meggyőzően hangzik az tény. Szóval tudsz nekem csinálni ilyet?
Teflonos házban viszont könnyen csúszik, és nem kell szaggatni a behúzáskor= elég jó.
Megoldható, de legközelebb csak esős időben leszek műhelyben.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Vékony? Igen, vékonyabb.hell írta:
Na ilyenről még nem is hallottam. A biciklijé amúgy nem vékony? Na meg a vég csinálás... Nagyon meggyőzően hangzik az tény. Szóval tudsz nekem csinálni ilyet?
Teflonos házban viszont könnyen csúszik, és nem kell szaggatni a behúzáskor= elég jó.
Megoldható, de legközelebb csak esős időben leszek műhelyben.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Na ilyenről még nem is hallottam. A biciklijé amúgy nem vékony? Na meg a vég csinálás... Nagyon meggyőzően hangzik az tény. Szóval tudsz nekem csinálni ilyet?MrDok írta:Mi drága?hell írta:Feladták a leckét! Mindegy nem lényeges az a lényeg a bowden egy semmi az tuti. Gyártatni akartam, de lebeszéltek róla olyan drága lenne. Így marad a kisipari szar sűrűn cserélve...
Biciklis bolt, méteres teflonos bovdenház, meg fékbovden. Egy véget kell csinálni neki. Örökös.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Ez nálad következett be? Stunt közben vagy hogy?? Vagy kuplung leszedéskor?
Milyen gyártmány?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Várj még egy kicsit a következővel.......z25z írta:De ha nem sikerül megszorítani szólj bátran és segítek ....asszem lassan kezdek profi lenni ezügyben
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ha szeretnél egy újabb szorulást nyugodtan tedd be, szereld össze, használd.happyxj írta:Szevasztok !
Kis segítséget szettnék kérni két éve vettem ...................Most egy drágább készlete vettem (német minőség színén futármotoros) ez vajon jól lesz?
Hanem, akkor most kivételesen ne felejtsd el hozzáállítani a karbit is.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Mi drága?hell írta:Feladták a leckét! Mindegy nem lényeges az a lényeg a bowden egy semmi az tuti. Gyártatni akartam, de lebeszéltek róla olyan drága lenne. Így marad a kisipari szar sűrűn cserélve...
Biciklis bolt, méteres teflonos bovdenház, meg fékbovden. Egy véget kell csinálni neki. Örökös.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Én ezt nem nagyon tudom követni, de megpróbálom értelmezni: volt egy 300-as hengered (mekkora dugattyú volt benne?) de az lötyögött (????) Erre feltettél egy isten tudja mekkora hengert amihez rendeltél 3 gyűrűs dugattyút, ami meg megszorult. Ekkor visszatetted a 300-as hengert és innen elvesztettem a fonalat. De közben tavaly furattad (mit?) Most milyen kombináció van rajta? Amúgy a 300-asok azok 75 mm feletti dugattyúátmérőjűek jellemzően és 2 gyűrűs. A 250-es az max 73-ig és 3 gyűrűs.
A német minőségert meg tudjuk mit jelent, azt semmiképp, hogy ne lehetne megszorítani....
A német minőségert meg tudjuk mit jelent, azt semmiképp, hogy ne lehetne megszorítani....
Re: Blokk
Szevasztok !
Kis segítséget szettnék kérni két éve vettem egy ETZ-250 háromszázasra fel volt fúrva de 95km/h-nál harangozott a dugó benne. Kaptam hozzá egy másik hengert amihez a futármotoros boltból rendeltem egy három gyűrűs olcsobb dugókészletet amit (Kom-eszt-megye) Dudás Gyuribá fúrt fel, itt az öreg isten ezekben a dolgokban. 200km után megszorult 80Km/h-nál visszaraktam a régi hengert. Tavaj telejes generál csapágy,szimering, hengerfúrás (készlet szintén Futármotoros olcsobb készlet három gyűrűs) a 90km/h jól vitte de ha fölé akartam vinni nagyon erőlködött. Két hete fúrás után kb 1000km után kicsit meghuzattam 110km/h-ra szintén megált, ha Környe- Tata között jártok érdemes figyelni az utat mert ott hagytam a gumim nagy részét kb 60m hosszan. Keverék 1:40 aki a fúrást végezte azt mondta a dugó anyaga szar. Most egy drágább készlete vettem (német minőség színén futármotoros) ez vajon jól lesz?
Kis segítséget szettnék kérni két éve vettem egy ETZ-250 háromszázasra fel volt fúrva de 95km/h-nál harangozott a dugó benne. Kaptam hozzá egy másik hengert amihez a futármotoros boltból rendeltem egy három gyűrűs olcsobb dugókészletet amit (Kom-eszt-megye) Dudás Gyuribá fúrt fel, itt az öreg isten ezekben a dolgokban. 200km után megszorult 80Km/h-nál visszaraktam a régi hengert. Tavaj telejes generál csapágy,szimering, hengerfúrás (készlet szintén Futármotoros olcsobb készlet három gyűrűs) a 90km/h jól vitte de ha fölé akartam vinni nagyon erőlködött. Két hete fúrás után kb 1000km után kicsit meghuzattam 110km/h-ra szintén megált, ha Környe- Tata között jártok érdemes figyelni az utat mert ott hagytam a gumim nagy részét kb 60m hosszan. Keverék 1:40 aki a fúrást végezte azt mondta a dugó anyaga szar. Most egy drágább készlete vettem (német minőség színén futármotoros) ez vajon jól lesz?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Nem nem.Szerintem az a "sapka"amit te mutatsz.Mert ezt írta:KILL3R etz írta:Szerintem meg ez:
kuplungház cserével valamint a sapkát cserélve
Vagy akkor ha nem így van,mi az a sapka???
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Feladták a leckét! Mindegy nem lényeges az a lényeg a bowden egy semmi az tuti. Gyártatni akartam, de lebeszéltek róla olyan drága lenne. Így marad a kisipari szar sűrűn cserélve...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Szerintem meg ez:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Ezen én is töröm a fejem hogy konkrétan melyik alkatrész.
2 tippem van
Ez:
vagy ez(szerintem ez lesz az):
2 tippem van
Ez:
vagy ez(szerintem ez lesz az):
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Nem tudom mit kellene érdekesnek tartani rajta. Bár lehet van valami rajta a tieden. Ilyenről még nem hallottam csak azért pislogtam...Athem írta:bocsánat: Kuplung bowden ütköző ház cserével.hell írta:"kuplungház cserével" az igen...
küldök képet, róla ha érdekesnek tartod.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Alul? Hol? A fordulatszám kihajtó csigánál vagy a bowden kivezető csőben, a diónál? Mert ott is tudsz állítani. A sz@r bowden az meg sz@r ... nem tudsz vele mit csinálni.hell írta:Én is ugyanígy kinlódok. A bowden nyúlik mint az állat egy hitvány minőségű szar. Vagyis nekem biztosan ez a bajom egy jópárat eldobtam az utobbi iévekben már. Alul ha maxra van tekerve akkor nem lehet máshol már állítani ha jól tudom...Athem írta:Kuplungot lehet valahol még állítani, mert a kuplungkarnál az állító csavar szinte teljesen kint van már, fél menetet lehet már csak kitekerni és vége. Úgy vélem 600-kmer után nem kéne így megkopnia. Vagy ezek a bolti lamellák ennyire xar-ok ?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég