Tuning

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csoka »

Valakinek megvan az ETZ250 kuplung könnyítési rajza,leírása,fényképe,ami alapján egy gépi forgácsoló meg tudja csinálni?Egy nagyon régi hozzászólást találtam az oldalon,de sajnos a képet már ebből sem tudom lementeni...
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Annak idején velük fűzettem le az ETZm első kerekét 16" ra és dupla tárcsásra 3,50 es gumival. Jó kis gép lett belőle!
De a Simson hoz értenek igazán a legjobban! :D
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
szketo
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Üllő

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: szketo »

pnlaci írta:
szketo írta:4-felömlős hengerrel, a Tábori tuning Újpesten.

http://www.taborituning.hu/

Üdv:szketo
Még megvan az öreg? Létezik a műhely? :) Jó kis tuningokat csinált régen is.
Persze hogy meg van! Mi az hogy!! A Fiával csinálják együtt..Nekem csináltak simson,..nem 4-felömlő! [-X ...csak normál fúrás ,főtengely javítás,stb,,,szóval profik! :smt023
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

szketo írta:4-felömlős hengerrel, a Tábori tuning Újpesten.

http://www.taborituning.hu/

Üdv:szketo
Még megvan az öreg? Létezik a műhely? :) Jó kis tuningokat csinált régen is.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
szketo
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Üllő

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: szketo »

4-felömlős hengerrel, a Tábori tuning Újpesten.

http://www.taborituning.hu/

Üdv:szketo
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 308
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Patrik »

Ja. :D
Nagy ötlet volt a trabinál is,tettek volna rá hengerenkénti karbit,mennyivel többet tudott volna és nem evett volna annyit,de hát az a korszak arról szólt,csóróság volt az NDK-ba nem tellett két karbira.
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csoka »

Csinálj vezérlőtárcsás blokkot! :lol:
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

pokol írta:sziasztok!mz ts 125 5ötödik sebeséget bele lehet-e tenni?
ki foglalkozik 4 fel ömlős henger ablakolással esetleg van valakinek rajza?
Egyszerűbb lenne betenni egy kis ETZ blokkot! :mrgreen:
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
pokol
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016.01.20. 18:06
MZ-d típusa: mz ts150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pokol »

sziasztok!mz ts 125 5ötödik sebeséget bele lehet-e tenni?
ki foglalkozik 4 fel ömlős henger ablakolással esetleg van valakinek rajza?
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

xl2 írta:szasztot szerintetek ez a membrán jo lehet a mz ts 250/1 henger hez
http://www.jofogas.hu/magyarorszag/Peug ... 179443.htm

Furattáv: 53mm
Magasság (a tömítő felülettő mérve): 40mm
36mm széles a benyúló rész.
ahogy számoltam minden féle faragás nélkül be fér csak egy membrán házat kel neki késziteni csak nem tudom hogy ez 50 köbcentis motor hoz van és nem tudom 250 es hez igy jolenne ? szerintetek
Lehet, hogy jobban menne vele az MZ, mint a Peugeot robogó, de nem sokkal... :-)
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csoka »

Ez 250-hez nagyon kicsi.
xl2
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2014.03.25. 23:19
MZ-d típusa: etz 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: xl2 »

szasztot szerintetek ez a membrán jo lehet a mz ts 250/1 henger hez
http://www.jofogas.hu/magyarorszag/Peug ... 179443.htm

Furattáv: 53mm
Magasság (a tömítő felülettő mérve): 40mm
36mm széles a benyúló rész.
ahogy számoltam minden féle faragás nélkül be fér csak egy membrán házat kel neki késziteni csak nem tudom hogy ez 50 köbcentis motor hoz van és nem tudom 250 es hez igy jolenne ? szerintetek
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 734
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sell »

Hali, ha jól emlékszem a motor-revü tuning sorozatában volt kis etz-hez leírás méretekkel rajzokkal. Valahol a neten találkoztam szkennelt változattal.
zuzujka
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2015.08.03. 07:57
MZ-d típusa: etz150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zuzujka »

sziasztok.következő lenne a kérdésem ugye az etz150 kétféle hengerrel szelték? hogy tudom megkülönböztetni melyik melyik mi különbség résvezérlés?
hol találhatok tuning leíírást hozzá neten nemigazán találtam.
Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 308
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Patrik »

Tessék:
http://motoshop.startuzlet.hu/termek/7700_dugattyu.html
Van kisebb is 300-ashoz ugyan itt.
PetiBy
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2015.12.25. 19:23
MZ-d típusa: simson s50 b

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: PetiBy »

Hol lehet kapni 300-ashoz való dugattyút , az hányas átmérőjű? Ha tudnátok oldalt linkelni megköszönném.
Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 308
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Patrik »

Igen jó minőségű dugók vannak hozzá,és még tuning méretben is kapni (300-asítás).Mi kell még. :D
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

PetiBy írta:szép napot mindenkinek!! valaki próbált már jobb minőségű dugattyút szerezni etz 250-eshez,úgy értem más motorról van -e egyáltalán olyan motor aminek passzos a dugója a 250-eshez. Előre is köszönöm.
Mi bajod van az mz dugójával? Nem rossz a minősége! Nagyon is jól bírja a gyürődést.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
PetiBy
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2015.12.25. 19:23
MZ-d típusa: simson s50 b

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: PetiBy »

szép napot mindenkinek!! valaki próbált már jobb minőségű dugattyút szerezni etz 250-eshez,úgy értem más motorról van -e egyáltalán olyan motor aminek passzos a dugója a 250-eshez. Előre is köszönöm.
Tri-Ton
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
MZ-d típusa: BMW
Tartózkodási hely: GY-M-S megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Tri-Ton »

csaki.tibi írta:Hello! És azt hol tudok?? Tudnál neki irni ha megkérlek?
Szia Tibi !
Fent a címsorban ( új üzenet ) , majd bal oldal ( üzenet írása ), felhasználó nevek táblába beírod, hogy ( bambi ), ha kéken beírja a címzetthez akkor jó, ha nem akkor ( felhasználó keresés ), majd jobb oldalon megírod a mondandódat és ( elküld ). Ugye nem bonyolult ?
Üdv.: Tóni
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
csaki.tibi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2014.07.20. 13:57
MZ-d típusa: etz 125
Tartózkodási hely: MAjs

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csaki.tibi »

Hello! És azt hol tudok?? Tudnál neki irni ha megkérlek?
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 734
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sell »

Hali, pl küldhetnél neki üzenetet...
csaki.tibi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2014.07.20. 13:57
MZ-d típusa: etz 125
Tartózkodási hely: MAjs

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csaki.tibi »

nem tudom h érem el Bambit nem vagyok naon ismert az oldalon..de szükségem lenne egy merevitőre
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

csaki.tibi írta:engem is érdekelne egy villa merevitő ha tudd valaki kérem irjon köszönöm

kérdezd Bambi-t, én tőle rendeltem. Neki biztosan van
Etz 150 87'
csaki.tibi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2014.07.20. 13:57
MZ-d típusa: etz 125
Tartózkodási hely: MAjs

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csaki.tibi »

engem is érdekelne egy villa merevitő ha tudd valaki kérem irjon köszönöm
Whiteman
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2015.10.03. 21:56
MZ-d típusa: ETZ 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Whiteman »

MrDok írta:
Whiteman írta:Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:
Ha minden más jó, akkor súbertű alakprobléma. Vagy simán csak emelni kell....
Volt egy kis ferdesége a tűnek, amire eddig nem is figyeltem. Most teljesen fenn van a tű, most nem fulladozik annyira mint előtte. Arra gondoltam hogy beletenni egy 115-ös fúvókát és lejjebb tenni a tűt, hátha úgy még jobb lenne.
Whiteman
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2015.10.03. 21:56
MZ-d típusa: ETZ 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Whiteman »

zudori írta:
Whiteman írta:Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:


Kép
Szerintem sok neki a 28-as karburátor! Lehet játszani a fúvókával, súberrel. A szívócsonkot is átalakítottad 28-asra?
Nem, az a gyári maradt, le van esztergálva belőle, és úgy van összenyomva az új karburátorral :)
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: MrDok »

Whiteman írta:Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:
Ha minden más jó, akkor súbertű alakprobléma. Vagy simán csak emelni kell....
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
zudori
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Veszprém

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: zudori »

Whiteman írta:Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:


Kép
Szerintem sok neki a 28-as karburátor! Lehet játszani a fúvókával, súberrel. A szívócsonkot is átalakítottad 28-asra?
Whiteman
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2015.10.03. 21:56
MZ-d típusa: ETZ 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Whiteman »

Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:


Kép
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 734
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sell »

Hali. Főként kis fordulaton a 2felömlős tapasztalatom szerint nyomatékosabb, de pörögni kevésbé szeret. Mindkettőnek vannak előnyei, és kevésbé előnyös tulajdonságai. Ezek értelemszerűen másban mutatkoznak meg.
Avatar
Vaspali
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 117
Csatlakozott: 2012.03.09. 17:50
MZ-d típusa: Mz ETZ 250
Tartózkodási hely: Sopron

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Vaspali »

Erő, nyomatékban van különbség egy sima 2 és ugyan azon 4 felömlős henger között?
2 stroke force...
Smekon
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2015.05.19. 15:24
MZ-d típusa: Mz Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Smekon »

Természetesen nem az a célom mert inkább túrázásra használom csak szeretném hogy legyen benne erőtartalék! Bambi-nak az elérhetőségét meg tudná valaki adni ?
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: csoka »

Ez egy ETZ!Ne várj tőle csodákat,ha "csúcsra hegyezed",a fogyasztásod aránytalanul megnő,az élettartamod nagyon lecsökken.A Bambi féle mozgóalkatrész könnyítéseket csináld-csináltasd meg rajta,vegyél rá egy Bambi féle kipufogót,és egy bontott "nyugati"(dellorto,mikuni...)karburátort,és csoda fog történni.A fogyasztásod csökken,a teljesítményed nő,az élettartam nem változik,és sokkal használhatóbb lesz a motorod.Javaslom,menj el az egyik túrára,és kérd el valamelyik márkatárs ilyen módon átalakított motorját.Azonnal bele fogsz szeretni!Lehet kicsit finomítani még elektronikus gyújtással,de ez már csak "szex utáni atójáték"...
Smekon
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2015.05.19. 15:24
MZ-d típusa: Mz Etz 250

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Smekon »

Sziasztok ! Nem nagyon aktív egyik téma se de remélem azért valaki tud segíteni ! :D
Abban kérnék segítséget hogy van egy etz 250-es motorom és szeretnék rá valami tuningot! Valami komolyabbra gondoltam de ne verseny pörgős tuning legyen hanem inkább a pörgős és a nyomatékos között!

Láttam a neten 350 cm3-is 5 felömlős hengert osztott szívó és kipufogó nyílással nagyon megtetszett de nem találok róla videót szóval ha valakinek van esetleg tapasztalata ezzel a hengerrel kapcsolatban nagyon örülnék ha megosztaná velem! :D
Esetleg ismer valamelyikőtök olyan embert aki csinál és ért is az ilyen tuninghoz az is érdekel!

A másik dolog pedig a kuplung tuning tudom van fent leírás olvastam is de ha valaki tud valami jobba ahol mondjuk nem kell hegeszteni esetleg könnyebbet és megosztaná velem annak is örülnék ! :D
Avatar
Atilla
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
Tartózkodási hely: Tokod

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Atilla »

Egyébként semmi nem írja elő, hogy talpon álljon a rendszám.
Persze ezt biztos nehéz az út szélén elmagyarázni a rendőrnek.
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 734
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sell »

Ez így igaz. ;-)
bagesz81
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2015.05.19. 19:37
MZ-d típusa: TS 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bagesz81 »

Sell-nek. Cafe-racer-es stílushoz hozzá tartozik az oldalra kitett rendszám, elsősorban azért került oda. De mivel méretileg elég nagy, gondolkodtam, hogy állítva rakom fel, de nem szeretnék állandóan kék villogóra félrállni, hazánkban elég röghöz kötöttek a szervek.
bagesz81
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2015.05.19. 19:37
MZ-d típusa: TS 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bagesz81 »

Köszönöm szépen. Egy hónap leforgása alatt sikerült megcsinálnom az egészet. Szabva csak az első sárvédője lett, a hátsó sárvédő helyére csináltam egy segédvázat, amire került az ülés, meg a farok idom, így két év múlva (műszakira) négy csavar kivétele után mehet vissza a gyári.
Van még egy-két képem.
Az új visszapillantó is kész, csak tükör kell bele.
Kép

Kép

Kép

Kép
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 734
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sell »

Nekem is tetszik, egyedül a rendszám ami nem annyira. Szerintem a lámpa folytatásában , mint kvázi sárvédő ( megdöntve felrakva) talán egységesebb képet mutatna és megmaradna a motor filingrán "szélessége" is ( ami inkább keskeny), és talán még használatban is lenne funkciója. Gratula hozzá, jó sok meló fekszik benne. ;-) sok balesetmentes kilómétert kívánok! Nem sajnáltad megvágni ezt a jó kis gyári gépet?
Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 3063
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sunbim »

Király lett a TS bagesz81 ! =D> :smt023

Ilyenkor azt szoktuk kérdezni; Mikor nézhetjük meg valamelyik Klub túrán ? :D
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Hát nemsemmi amit varázsoltál ebből a ts ből! Csak gratulálni tudok hozzá. =D>
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
bagesz81
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2015.05.19. 19:37
MZ-d típusa: TS 150

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bagesz81 »

Üdv mindenkinek!
Új vagyok, most regisztráltam. Egy hónapja vagyok MZ tulaj, ami egy 81-es TS 150, aminek első forgalomba helyezési dátuma a születésem napja előtt 10 nappal volt. Újbóli forgalomba helyezés, műszaki, átírás után egyből nekiestem, és a "végeredményt " szeretném megosztani veletek.
Remélem tetszenek a képek.


Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

Ilyen mint ez


Kép
Etz 150 87'
Trubica
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2014.09.01. 20:30
MZ-d típusa: MZ ETZ 125

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Trubica »

Norbedlee írta:
bambi írta:Most készültek 2000ft/ db

Köszönöm Bambi! 1db-ra igényt tartanék, ha írsz egy telefon számot megbeszélnénk.
Esetleg tudtok képet mutatni? Lehet engem is érdekel.
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

bambi írta:
Norbedlee írta:Sziasztok!

Korábban láttam, hogy valaki készített/árult első villamerevítőt esetleg lenne valakinek?
Most készültek 2000ft/ db

Köszönöm Bambi! 1db-ra igényt tartanék, ha írsz egy telefon számot megbeszélnénk.
Etz 150 87'
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: bambi »

Norbedlee írta:Sziasztok!

Korábban láttam, hogy valaki készített/árult első villamerevítőt esetleg lenne valakinek?
Most készültek 2000ft/ db
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

Sziasztok!

Korábban láttam, hogy valaki készített/árult első villamerevítőt esetleg lenne valakinek?
Etz 150 87'
Avatar
aronpfabian
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1049
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: aronpfabian »

sr80 írta:Köszönöm a választ.
Még azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e ajánlani egy olyan oldalt ahonnan olcsón lehet venni MZ alkatrészeket és hellyel közzel minden van?
Egyetértek sell-lel. Inkább jó minőségűt keress, mint olcsót. Általában 1-2 hónap garancia van rájuk, és legfeljebb ennyit is működnek, ha egyátalán... inkább bontott gyári, vagy drágább bolti (bár utóbbi sem mindig garancia a minőségre, sajnos)
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 734
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Tuning

Hozzászólás Szerző: sell »

Azért az olcsó alkatrészekkel legyél óvatos, jó lenne kézbevenni őket vásárlás előtt, nagyon sok esetben rossz kidolgozás, méretpontatlanság jellemzi őket. Ha kettőt kell venni belőle ez miatt, nem is biztos , hogy olcsóbb. A legdrágább alkatrész az amit megveszel és nem tudod használni, beépíteni.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 50 vendég