Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell »

Ez jó kérdés, én elsősorban ott érdeklődnék ahol csinálták , persze ha van rá lehetőség...
atilu
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2012.09.21. 22:12
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: atilu »

Sziasztok!
Trabantdugóra van átalakítva ami azzal járt hogy a hengerből és a hengerfejböl is le lett esztergálva mert vagya dugó vagy a hajtókar is rövidebb azért nem jó a 300-asra való átalakítás! Sajna nem miliomos sarja vagyok.... :?
Senki nem tudja milnek van ilyen hajtókarja?
[-o<
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Vegyél gyári felújítókészletet, és gyári "300"-as dugót. Jobb is lesz a motorod, mert így kisebb lesz az alternáló tömeged, valamint a lökettérfogat is növekszik.

Ha profi 300-asítást szeretnél, keresd Bambit szerintem. :wink:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
atilu
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2012.09.21. 22:12
MZ-d típusa: Etz 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: atilu »

Helló!
250-es etz kb 15éve volt trabant dugósítva és most megette a hajtókart mert kihagyták a hézagoló'alátéteket'.Most nem tudom honnan szerezzek ilyen hajtókart! Az a probléma a gyári nem jó mert 18-as a csapszeg a trabant dugóba meg 20-as kell.
Milyen járműbe van ilyen hajtókar???????
Segítsetek légyszi!,,
zuzi996
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2015.06.02. 22:30
MZ-d típusa: MZ ETZ 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zuzi996 »

Üdv!
Kuplungláncnál mennyi lehet a max belógás? Meg azon gondolom nem lehet húzni, úgyhogy szerintem csere lesz.
Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm »

bambi írta:
Cerebellumm írta:Kép

Sziasztok!

A képen a javitási könyv szerint az "a" mérete 16,6 mm. én 27 mm mérek. Ekkorát nem kophat, vagy mégis?
27 az jó.Ez az alkatrész szinte elkophatatlan,soha nem kellett cserélni,kivéve ha külső mechanikai behatás érte.


Köszi, akkor beépitem :)
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

Cerebellumm írta:Kép

Sziasztok!

A képen a javitási könyv szerint az "a" mérete 16,6 mm. én 27 mm mérek. Ekkorát nem kophat, vagy mégis?
27 az jó.Ez az alkatrész szinte elkophatatlan,soha nem kellett cserélni,kivéve ha külső mechanikai behatás érte.
Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm »

Kép

Sziasztok!

A képen a javitási könyv szerint az "a" mérete 16,6 mm. én 27 mm mérek. Ekkorát nem kophat, vagy mégis?
Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm »

Sziasztok!

Az ETZ 250 gyári javitási videóval kapcsolatban kérdeznék. A videóban a lánckerék csapágyát akkor épitik be, amikor a blokkfelek össze vannak csavarozva. A blokk szerelésénél az nem kivitelezhető hogy, minden csapágyat felteszek a tengelyekre, és az üres jobb oldali blokkot teszem fel? Felmelegitve, természetesen. Köszi!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Báázzz... Nem iszok rendesen mostanában úgy tűnik... :lol:

15.5 a maximum természetesen, ahogy a kollégák írták. Bicsi-bocsi. :oops: :lol:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm »

zsakfos írta:
Cerebellumm írta:Sziasztok!

250 ETZ kuplung cserét kellene megoldanom. Ha az 5 darab parafás betétet összefogom, megmérve nem éri el a 15,5 mm-t. Ez igy beépithető, vagy csiszoljak le belőlük? Köszi.
Beépithető.

Köszi, akkor nem csiszolgatok, hanem rakom össze. :)
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Cerebellumm írta:Sziasztok!

250 ETZ kuplung cserét kellene megoldanom. Ha az 5 darab parafás betétet összefogom, megmérve nem éri el a 15,5 mm-t. Ez igy beépithető, vagy csiszoljak le belőlük? Köszi.
Beépithető.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Zizi ugy van ahogy mondod.2.9-3.1 közt van egy gyári új lamella.
2.7 alatt már cserélni kell.

15.5- nél több ne legyen összesen.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2355
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: z25z »

Killer, biztos??? Valamiért nekem úgy rémlik, hogy 3,15 volt újonnan és nem bírtam összerakni, le kellett csiszolnom 3 mm-ig/lamella, hogy egyáltalán össze lehessen tenni.
Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm »

KILL3R etz írta:15.5mm a minimum. Ha azt nem éri el már így se, akkor ha csiszolsz belőle még rosszabb lesz. Inkább cseréld ki a legkopottabbakat.
A gondom az, hogy ezek "vadiúj" lamellák, átlagban 3,08 mm a vastagságuk. Ennél vastagabbnak kéne hogy legyen?
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

15.5mm a minimum. Ha azt nem éri el már így se, akkor ha csiszolsz belőle még rosszabb lesz. Inkább cseréld ki a legkopottabbakat.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm »

Sziasztok!

250 ETZ kuplung cserét kellene megoldanom. Ha az 5 darab parafás betétet összefogom, megmérve nem éri el a 15,5 mm-t. Ez igy beépithető, vagy csiszoljak le belőlük? Köszi.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

Cerebellumm írta:Meg tudná valaki adni, a gyári olajterelő tárcsa vastagságát? 250 ETZ lenne szó. Köszi.
0.5 mm
Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm »

Meg tudná valaki adni, a gyári olajterelő tárcsa vastagságát? 250 ETZ lenne szó. Köszi.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Meg itt:


Kép




Kép
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

sell írta:Hivatalosan, annyira kellene csak szorosra állítani, hogy a súbervisszahúzó rugó ( ami igazábol toló) ne tudja az alapjáratállító csavarig teljesen visszatolni a subert, így lehetőség lenne kézzel egy mozdulattal finoman korrigálni az alapjárati fordulaszámot .
igen ez az egyik oka.
A lényeg hogy a könyv szerint úgy kellene beállitani az alapjárati csavarral a karbit hogy teljesen visszaengedett gáznál álljon le a motor.
Dehogy ne kelljen ezért huzogatni a gázkart ahhoz hogy legyen alapjáratunk,így a csavarral olyan szorosra állitjuk ahogy sell is írta.

Amit ezzel kapunk cserébe az a következő.
Nem lesz a bakkecskézés motorféknél.
A motorfék hatásosabb és sokkal kiméletesebb a váltóval.

Hát kb valami ilyesmi.
De itt van szépen leirva:


Kép




Kép
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell »

Hivatalosan, annyira kellene csak szorosra állítani, hogy a súbervisszahúzó rugó ( ami igazábol toló) ne tudja az alapjáratállító csavarig teljesen visszatolni a subert, így lehetőség lenne kézzel egy mozdulattal finoman korrigálni az alapjárati fordulaszámot .
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Tökjó.Csak annyit találtam róla,hogy dörzsfék! :?:
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Mz hogyan tovább könyv leirja miert jó az.
Olvassátok el.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

kiszsebi írta:
Stephanus írta:...Szóval én is kíváncsi lennék rá, hogy tud- e valaki valami történelmi szokásról, ami miatt régen így csinálták.
Pl. én...

Tempomat :?:
Ez nagyon jó! :D Tetszik ez a verzió. Különben ki próbáltam tavaly,nem vált be. Szép lassan vissza pörgöt alap állásba.
De ha ennyire érdekel,megnézem neked a müszaki könyvben mit írnak pontosan róla.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2824
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

Stephanus írta:...Szóval én is kíváncsi lennék rá, hogy tud- e valaki valami történelmi szokásról, ami miatt régen így csinálták.
Pl. én...

Tempomat :?:
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
Stephanus
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 248
Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
MZ-d típusa: 251
Tartózkodási hely: Ócsa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Stephanus »

szediati írta:Az igaz, hogy a gázkart úgy kell beállitani, hogy magától ne forogjon vissza? alul a csavarral befékezni? Ha igen miért?
Még nem találkoztam olyannal, hogy valaki így állította volna be, de tény, hogy a gyári leírás tényleg ezt írja. A semmi másra nem szolgáló állítócsavar pedig tényleg ott van a gázkaron. Nekem is kerekedett a szemem, mikor olvastam. Szóval én is kíváncsi lennék rá, hogy tud- e valaki valami történelmi szokásról, ami miatt régen így csinálták.
KépKép
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Sellnek igaza van.Nem igazán jó.A gázkar akkor jó ha szépen vissza pörög a kiindulási pontra.Én jártam úgy hogy a kormány
végdugóját szarul állítottam be,és befogta a gázkart.Na sebváltásnál ért egy-két meglepetés,mintha automata lenne. Na és
a lámpáknál mintha beragadt volna a gáz,üvöltött a jószág amíg vissza nem állt alap helyzetbe.Én ki szedtem a csavart hogy
ne is rondítson a motoron, nem kell az oda!
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell »

Ez nem helytálló, nem kell. A ts-eken amiken nem volt alapjáratállító a karbin, ott volt szokás ez, de nem kötelezően. Hacsak nem szeretnél elengedett kézzel haladni városon belül például. ;-)
szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati »

Az igaz, hogy a gázkart úgy kell beállitani, hogy magától ne forogjon vissza? alul a csavarral befékezni? Ha igen miért?
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

szediati írta:Sziasztok. Az etz 250 nek mennyi az alapjárat értéke gyárilag? Fordulat mérö szerint?
1200/min. körül.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati »

Sziasztok. Az etz 250 nek mennyi az alapjárat értéke gyárilag? Fordulat mérö szerint?
Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm »

Sziasztok!
Blokkfelújítás előtt állok, volna néhány kérdésem. A kuplung menesztőnél található tűgörgős kosárból van két gyári, de használt példány. Ez mennyire kopik, vagy inkább új állja a helyét? A váltó fogaskerekeket hogyan lehet „megmérni”, hogy kopáshatáron belül vannak e? Köszi!
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell »

Köszi. ;-)
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

Sell. Ezt olyan profi módon vezetted le hogy csak gratulálni tudok. =D>
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell »

:smt023
szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati »

Na sikerült beállítani. Most az utolsó 1/3 ánál fog a kuplung de nem csúszik és sokkal finomabban lehet váltani. Nem ugrik mikor egyesbe teszem.
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell »

Szerintem, ez szinte mindig érvényes, hogy a csigamenetes kiemelő jó helyzetben álljon.
szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati »

Értem. De ez zsir uj lamellák esetén érvényes nem?
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell »

Hali, kitekered a blokkból a 19es kulcsal fogható "csődarabot" amire a műanyagbetéttel a bovden támaszkodik, szétakasztod a bovdent a húzóorsótól, a húzóorsón van egy 8mm-es furat amibe a bovden dió megy, ennek a furatnak a tengelyének (közepe), a blokk síkraköszörült lapjától 11mm-re kell állnia. Ezt a fordszám meghajtó ház alatt található állítólap elfordításával lehet beállítani. Remélem sikerült érthetően leírni, elmagyarázni nehezebb mint megcsinálni.. Ha valami nem érthető kérdezz bátran.
szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati »

Ezt irtam én is az elöbb. Csak pontosan hogyan kell alul beállitani 250 es etz
Avatar
pnlaci
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 878
Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
MZ-d típusa: etz-250.predator.
Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pnlaci »

szediati írta:Sziasztok. Valaki leírná hogyan állitja be a kuplungot, hogy kioldjon rendesen de ne is csússzon? Mert nekem nem old ki rendesen annak ellenére, hogy a karnál már nincs holtjáték. Alul a fordulat kihajtás alatt a durva beállitást hogyan kell elvégezni? A lamellák nem régiek szoval azzal nincs gond. Köszi
A durva beállítást nem ott kell elvégezni,hanem ott ahol a kuplungbovden bemegy a blokkba.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati »

Sziasztok. Valaki leírná hogyan állitja be a kuplungot, hogy kioldjon rendesen de ne is csússzon? Mert nekem nem old ki rendesen annak ellenére, hogy a karnál már nincs holtjáték. Alul a fordulat kihajtás alatt a durva beállitást hogyan kell elvégezni? A lamellák nem régiek szoval azzal nincs gond. Köszi
sell
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Kecel city

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sell »

Hali, 25*35*7.
szediati
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2013.02.26. 17:16
MZ-d típusa: etz250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szediati »

Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 250 es etz nek a lánckerék szimmeringjének mi a mérete? Köszi
csaki.tibi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2014.07.20. 13:57
MZ-d típusa: etz 125
Tartózkodási hely: MAjs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csaki.tibi »

sziasztok szeretném segitségeteket kérni...leszedtem a kuplung felöli oldal deknit mert a berugó tengelynél az o gyűrű elengedte az olajat..leszedtem a deknit és egy alátét potyant a deknibe és nem tudom h hol lehetett lehetséges h a berugo tengelyen van az alátét??ebben szeretném segitségeteket kérni meg h mekkora o gyürű kell oda !!etz 125 üdv tibi
Avatar
Szebik András
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
Tartózkodási hely: Lébény

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Szebik András »

Nekem is hasonló gondom volt, korábban írtam is róla. Nekem a gyújtás jeladó minimális mozgása okozta a problémát. Azt fixálva most jól/normálisan megy.
Avatar
FDani92
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2014.05.28. 11:37
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Kisvárda

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: FDani92 »

Sziasztok!

Van egy problémám, ami régóta meg van és időről időre visszatér.
Adott egy ETZ 250 Bambi3 kipuval és Bambi-féle 300-as hengerrel. Szintén a Mestertől van egy jó állapotú csatos karbi.
A jelenség pedig az hogy 5-ödikben nem lehet egyenletes tempóval haladni 60 és 80 között mert rángat a motor (az alacsonyabb fokozatokban pedig még rosszabb az eset 3-4ezres fordulat között).

Valószínűleg benzinből sokall, de már próbálkoztam a benzinszint csökkentésével, a tű beljebb ejtésével, kisebb főfúvókával, levegőcsavar állításssal, présrés változtatással és a gyújtással is szórakoztam még. Az eredmény az lett általában hogy a motor rosszabbul ment, de a jelenség megmaradt továbbra is, esetleg csak minimális mértékben csökkent. A légszűrőm pedig még új. 5,5 körül fogyaszt lendületesen, előzgetve 100-110 közötti utazóval 18as lánckerékkel.

Mit nézzek még meg, ugyanis nincs több ötletem.
zuzi996
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: 2015.06.02. 22:30
MZ-d típusa: MZ ETZ 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zuzi996 »

Patrik írta:Hű!
Nem pont azt találtam meg amit akkor,de itt is írja,csak itt nedvesnek nem olajosnak nevezi.

http://www.olajwebshop.hu/termek-Xado%2 ... rhoz/5535/
Köszi :)
Patrik
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 308
Csatlakozott: 2012.09.05. 19:24
MZ-d típusa: Mz Etz

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Patrik »

Hű!
Nem pont azt találtam meg amit akkor,de itt is írja,csak itt nedvesnek nem olajosnak nevezi.

http://www.olajwebshop.hu/termek-Xado%2 ... rhoz/5535/
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég