Az olcsóbbik 418 Ft a drágábbik (jobbik) 1819 Ft. Szóval nem nagy pénz. Benzinbe amikor eddig raktam tökéletes volt. (ezt a méréseim, és a menetteljesítménye tapasztalataim is alátámasztják.). Lehet mégis kerül a blokkba iscsoka írta:A kérdés csak az,hogy mennyi pénzért vesztegetnek egy tubus ilyen anyagot?
Blokk
Re: Blokk
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Blokk
Köszönöm, akkor maradok az 1:50-nél és a 90-es utazónálz25z írta:Egyáltalán nem kell. Még hengerfúrás után sem szükséges a dúsabb keverék, a terhelés fokozatossága a lényeg, de nálad ez nem áll fent.
Etz 150 87'
Re: Blokk
Juttassa a fecskendő tartalmát az olajbeöntő nyíláson át a motorolajba ?Indítsa be a motort és járassa 2-3 percig alapjáraton A teljes védelem kb. 1500 km vagy 20 órás működés alatt épül fel. 1000cm3 felett dupla adagot kell alkalmazni.Nem zavarja az olajos tengelykapcsoló működését. A Xado revitalizáló nem olajadalék, bármilyen olajjal kompatibilis, nem befolyásolja annak viszkozitását vagy bármilyen más tulajdonságát.
Ez alapján beleteheted.
Ez alapján beleteheted.
Re: Blokk
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy etz-be belemerjem rakni a motorblokkba a xadot?
http://xado.hu/webshop/alkalmazas-szeri ... hoz-detail erre gondolok.
Több szerelővel beszéltem. Valaki azt mondja nyugodtan valaki azt hogy ne. (megjegyzem honlapra le van írva hogy keverékes motorba benzinbe kell.) Elvileg a kuplung miatt oszlanak meg a vélemények.
Benzinbe már raktam xadot. igen jó lett tőle a gép
Viszont örülnél ha lenne a váltónál is.
Ti mit gondoltok?
Egy olyan kérdésem lenne hogy etz-be belemerjem rakni a motorblokkba a xadot?
http://xado.hu/webshop/alkalmazas-szeri ... hoz-detail erre gondolok.
Több szerelővel beszéltem. Valaki azt mondja nyugodtan valaki azt hogy ne. (megjegyzem honlapra le van írva hogy keverékes motorba benzinbe kell.) Elvileg a kuplung miatt oszlanak meg a vélemények.
Benzinbe már raktam xadot. igen jó lett tőle a gép
Viszont örülnél ha lenne a váltónál is.
Ti mit gondoltok?
-
- versenyző
- Hozzászólások: 736
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Blokk
Ha jól tudom valamit variáltak a vezérlésén, de nem akarok hülyeséget mondani melyik a nagyobb teljesítményű. Valaki biztos vágja mi az igazság.Sörtank írta:Mennyire ritka amúgy ETZ 150 /2-es motor? Miben tér el a sima 150-től?KILL3R etz írta:Emlékeim szerint a szívócsonk oldalába van beütve hogy .1, vagy .2 henger.
Re: Blokk
Köszönöm szépen a választ. Sokat segített a döntésben.csoka írta:Proxx,szerintem ez magáért beszél.Na meg az ára is...nekem a hajtókarom Proxx a főtengelyen.Hiper drága volt,de szerintem megérte.
Re: Blokk
Mennyire ritka amúgy ETZ 150 /2-es motor? Miben tér el a sima 150-től?KILL3R etz írta:Emlékeim szerint a szívócsonk oldalába van beütve hogy .1, vagy .2 henger.
Re: Blokk
Sziasztok!
Valaki próbálta már kis etz-hez ezt a tűgörgőt, érdemes megvenni tovább fogja e bírni csörgés nélkül?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd/214214/T ... R-15x19x20
Valaki próbálta már kis etz-hez ezt a tűgörgőt, érdemes megvenni tovább fogja e bírni csörgés nélkül?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd/214214/T ... R-15x19x20
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Emlékeim szerint a szívócsonk oldalába van beütve hogy .1, vagy .2 henger.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Sziasztok
Etz 150-nél honnan tudom megállítani hogy /1 vagy /2-e? mert van közte különbség. Csak kíváncsiságból kérdezem mire figyeljek? Mert sokszor a forgalmiban sem helyes adat van
Etz 150-nél honnan tudom megállítani hogy /1 vagy /2-e? mert van közte különbség. Csak kíváncsiságból kérdezem mire figyeljek? Mert sokszor a forgalmiban sem helyes adat van
Re: Blokk
Értem, köszönöm!aronpfabian írta:Fordulatszámmérő: mechanikus csoda. Ha már nagyon elhagyja magát, akkor Haudek mestert érdemes meglátogatni (http://www.automuszer.eu - tudod ahova a Simson műszereket is visszük )madigergo írta:Sziasztok!
Volt ma egy húzósabb menetem, ami az elején egy átlag motorozás volt, miközben a fordulatszámmérő elkezdte kb. a felét mutatni a valósnak. Vissza kellett kapcsoljak kettesbe egy kereszteződés végett, ott meggondolta magát, és azóta is jó. Lehet okom aggodalomra?
A másik, hogy visszafelé sietve kellett érkezni, így húztam neki, ráadásul 2 személlyel. Mire elértem a célállomást, úgy éreztem, hogy kicsit elgyengült. (ahol eddig vígan ment 4.-be, most kellett a 3) - útközben elhagytam az utast, így itt már ez nem számított bele. -
Lehetett ez valamiféle túlmelegedéstől? Ugyanis most szépen ment, már lehűlt motorral.
Illetve a kipufogó/henger találkozásához kellene nekem valami tömítés. Milyet érdemes venni?
Köszönöm!
Gyengülés: ennyi infoból passz. Ha megint csinálja, figyeld meg mik a közös körülmények (extrém meleg, útviszonyok, gázhasználat?)
Kipufogó tömítés: elvileg kapható rézkarika, a szokásos kérdéses méretben és minőségben. Általában egy idő után feladják az emberek és körbekenik FBS-sel de ha sikerül kifogni egy jó karikát akkor szerencséd van.
Hát a gázhasználat az gyakorlatilag végig teljes, vagy ahhoz közeli, és dög meleg volt..
Hát akkor utánanézelődök, hogy nincs-e valami hasonló alternatív megoldás, mint a simsonnál. (annak a helyére kapható a Minarelli, Aprilia tömítő karikája, ami vastagabb. A kis karikák mindig kiégtek belőle, a hollander lelazult, kifújt. ez 2-3 éve van benne, semmi baja nincs.)
Ilyen: http://www.gokartaruhaz.hu/termek/3212/ ... 163559.jpg
Már csak valami hasonlót kell találni MZ méretben.
Közlekedj ésszel, és élvezd a tájat, vagy hajts mint az állat, és épülj bele!
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Fordulatszámmérő: mechanikus csoda. Ha már nagyon elhagyja magát, akkor Haudek mestert érdemes meglátogatni (http://www.automuszer.eu - tudod ahova a Simson műszereket is visszük )madigergo írta:Sziasztok!
Volt ma egy húzósabb menetem, ami az elején egy átlag motorozás volt, miközben a fordulatszámmérő elkezdte kb. a felét mutatni a valósnak. Vissza kellett kapcsoljak kettesbe egy kereszteződés végett, ott meggondolta magát, és azóta is jó. Lehet okom aggodalomra?
A másik, hogy visszafelé sietve kellett érkezni, így húztam neki, ráadásul 2 személlyel. Mire elértem a célállomást, úgy éreztem, hogy kicsit elgyengült. (ahol eddig vígan ment 4.-be, most kellett a 3) - útközben elhagytam az utast, így itt már ez nem számított bele. -
Lehetett ez valamiféle túlmelegedéstől? Ugyanis most szépen ment, már lehűlt motorral.
Illetve a kipufogó/henger találkozásához kellene nekem valami tömítés. Milyet érdemes venni?
Köszönöm!
Gyengülés: ennyi infoból passz. Ha megint csinálja, figyeld meg mik a közös körülmények (extrém meleg, útviszonyok, gázhasználat?)
Kipufogó tömítés: elvileg kapható rézkarika, a szokásos kérdéses méretben és minőségben. Általában egy idő után feladják az emberek és körbekenik FBS-sel de ha sikerül kifogni egy jó karikát akkor szerencséd van.
Re: Blokk
Sziasztok!
Volt ma egy húzósabb menetem, ami az elején egy átlag motorozás volt, miközben a fordulatszámmérő elkezdte kb. a felét mutatni a valósnak. Vissza kellett kapcsoljak kettesbe egy kereszteződés végett, ott meggondolta magát, és azóta is jó. Lehet okom aggodalomra?
A másik, hogy visszafelé sietve kellett érkezni, így húztam neki, ráadásul 2 személlyel. Mire elértem a célállomást, úgy éreztem, hogy kicsit elgyengült. (ahol eddig vígan ment 4.-be, most kellett a 3) - útközben elhagytam az utast, így itt már ez nem számított bele. -
Lehetett ez valamiféle túlmelegedéstől? Ugyanis most szépen ment, már lehűlt motorral.
Illetve a kipufogó/henger találkozásához kellene nekem valami tömítés. Milyet érdemes venni?
Köszönöm!
Volt ma egy húzósabb menetem, ami az elején egy átlag motorozás volt, miközben a fordulatszámmérő elkezdte kb. a felét mutatni a valósnak. Vissza kellett kapcsoljak kettesbe egy kereszteződés végett, ott meggondolta magát, és azóta is jó. Lehet okom aggodalomra?
A másik, hogy visszafelé sietve kellett érkezni, így húztam neki, ráadásul 2 személlyel. Mire elértem a célállomást, úgy éreztem, hogy kicsit elgyengült. (ahol eddig vígan ment 4.-be, most kellett a 3) - útközben elhagytam az utast, így itt már ez nem számított bele. -
Lehetett ez valamiféle túlmelegedéstől? Ugyanis most szépen ment, már lehűlt motorral.
Illetve a kipufogó/henger találkozásához kellene nekem valami tömítés. Milyet érdemes venni?
Köszönöm!
Közlekedj ésszel, és élvezd a tájat, vagy hajts mint az állat, és épülj bele!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A váltóvilla pofája nincs hatással a sebesség kidobásra.petidanone írta:Sziasztok
A minap úgy jártam, hogy a kuplung felőli csapágy golyókosaram szétszakadt menet közben, úgyhogy egy jó kis motorszorulással néztem szembe. A problémát orvosolom majd, de ha már szét van szedve, akkor még egy két dolgot megnézek.
A kérdésem az lenne, hogy a váltóvillák pofáinak valaki tud méretet mondani, hogy meddig kophat? Mert néha menet közben kidobja a sebességeket.
Köszi
A fogaskerekek kapcsolókörmei már sokkal inkább, és csak rosszabb lesz ha nem orvosolod a dolgot.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2015.02.14. 19:55
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Sziasztok
A minap úgy jártam, hogy a kuplung felőli csapágy golyókosaram szétszakadt menet közben, úgyhogy egy jó kis motorszorulással néztem szembe. A problémát orvosolom majd, de ha már szét van szedve, akkor még egy két dolgot megnézek.
A kérdésem az lenne, hogy a váltóvillák pofáinak valaki tud méretet mondani, hogy meddig kophat? Mert néha menet közben kidobja a sebességeket.
Köszi
A minap úgy jártam, hogy a kuplung felőli csapágy golyókosaram szétszakadt menet közben, úgyhogy egy jó kis motorszorulással néztem szembe. A problémát orvosolom majd, de ha már szét van szedve, akkor még egy két dolgot megnézek.
A kérdésem az lenne, hogy a váltóvillák pofáinak valaki tud méretet mondani, hogy meddig kophat? Mert néha menet közben kidobja a sebességeket.
Köszi
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2015.04.04. 22:15
- MZ-d típusa: TS250
Re: Blokk
Sziasztok!
Ma mentem az etz-el és finoman elkezdtem fékezni és visszakapcsolni a sebességeket, mert volt előttem egy fekvőrendőr és hirtelen beblokkolt a hátsó kerekem, a kuplungut behúztam, de akkor is ugyan úgy csúsztam tovább. Miután megáltam megmozgattam a motort előre-hátra, mozgattam közbe a váltókart és megjavult, utánna minden hiba nélkül mentem tovább. Itthon szétszedtem a féket és nem ott volt a hiba. Arra gondoltam, hogy lehetséges e, hogy összeakadjanak a sebességek a váltóban? A váltó eddig tökéletesen működött, sose dobálta ki a sebességeket. Ha esetleg nem ez, akkor mi lehet a probléma?
Ma mentem az etz-el és finoman elkezdtem fékezni és visszakapcsolni a sebességeket, mert volt előttem egy fekvőrendőr és hirtelen beblokkolt a hátsó kerekem, a kuplungut behúztam, de akkor is ugyan úgy csúsztam tovább. Miután megáltam megmozgattam a motort előre-hátra, mozgattam közbe a váltókart és megjavult, utánna minden hiba nélkül mentem tovább. Itthon szétszedtem a féket és nem ott volt a hiba. Arra gondoltam, hogy lehetséges e, hogy összeakadjanak a sebességek a váltóban? A váltó eddig tökéletesen működött, sose dobálta ki a sebességeket. Ha esetleg nem ez, akkor mi lehet a probléma?
Re: Blokk
Szia!aronpfabian írta:Szimering nincs. Egy 20x2-es O-gyűrű van a berúgótengely és a dekni között, értelemszerűen olajálló (NBR vagy FPM/Viton). Az első (középső) rögzítőcsavarokat érdemes deformálódó réz alátéttel feltenni mert ott szökhet még az olaj.madigergo írta:Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy a TS125-ös kuplungdekninél milyen tömítés(ek) vannak? (szimmering "O"gyűrű, stb)
Előre is köszönöm!
Teljes alkatrészjegyzék: miraculis.de -> MZ -> Bücher -> Ersatzteilliste für die MZ-Motorräder TS 125 und TS 150
(direkt linkelés tiltva sajnos)
Köszönöm!
Megcsináltam az olajcserét, deknicserét(cserélni kellett a deknit, hogy miért, az titok.. ) Kapott új O gyűrűt, és tömítést.
Ha már szétszedtem, megnéztem, hogy nem-e kapirgál valahol bele valamibe a kuplung, mert olyan hangja volt.
Nem találtam semmit, ellenben a hangja kicsit még fémesebb lett. (de csak néha jön elő. ) Szokott ilyet valami okozni?
"Szemre" nem lógott semmi, minden a helyén, kopás nyomot sem találtam..
Köszi!
Közlekedj ésszel, és élvezd a tájat, vagy hajts mint az állat, és épülj bele!
Re: Blokk
Szia!aronpfabian írta:Szimering nincs. Egy 20x2-es O-gyűrű van a berúgótengely és a dekni között, értelemszerűen olajálló (NBR vagy FPM/Viton). Az első (középső) rögzítőcsavarokat érdemes deformálódó réz alátéttel feltenni mert ott szökhet még az olaj.madigergo írta:Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy a TS125-ös kuplungdekninél milyen tömítés(ek) vannak? (szimmering "O"gyűrű, stb)
Előre is köszönöm!
Teljes alkatrészjegyzék: miraculis.de -> MZ -> Bücher -> Ersatzteilliste für die MZ-Motorräder TS 125 und TS 150
(direkt linkelés tiltva sajnos)
Köszönöm!
Megcsináltam az olajcserét, deknicserét(cserélni kellett a deknit, hogy miért, az titok.. ) Kapott új O gyűrűt, és tömítést.
Ha már szétszedtem, megnéztem, hogy nem-e kapirgál valahol bele valamibe a kuplung, mert olyan hangja volt.
Nem találtam semmit, ellenben a hangja kicsit még fémesebb lett. (de csak néha jön elő. ) Szokott ilyet valami okozni?
"Szemre" nem lógott semmi, minden a helyén, kopás nyomot sem találtam..
Köszi!
Közlekedj ésszel, és élvezd a tájat, vagy hajts mint az állat, és épülj bele!
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Szimering nincs. Egy 20x2-es O-gyűrű van a berúgótengely és a dekni között, értelemszerűen olajálló (NBR vagy FPM/Viton). Az első (középső) rögzítőcsavarokat érdemes deformálódó réz alátéttel feltenni mert ott szökhet még az olaj.madigergo írta:Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy a TS125-ös kuplungdekninél milyen tömítés(ek) vannak? (szimmering "O"gyűrű, stb)
Előre is köszönöm!
Teljes alkatrészjegyzék: miraculis.de -> MZ -> Bücher -> Ersatzteilliste für die MZ-Motorräder TS 125 und TS 150
(direkt linkelés tiltva sajnos)
Re: Blokk
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy a TS125-ös kuplungdekninél milyen tömítés(ek) vannak? (szimmering "O"gyűrű, stb)
Előre is köszönöm!
Olyan kérdésem volna, hogy a TS125-ös kuplungdekninél milyen tömítés(ek) vannak? (szimmering "O"gyűrű, stb)
Előre is köszönöm!
Közlekedj ésszel, és élvezd a tájat, vagy hajts mint az állat, és épülj bele!
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Blokk
Milyen gyorsan fogy? A lánckeréknél nem szivárog?z25z írta:Pedig csak arra tudok gondolni, hogy apránként elszipákolja az olajat a váltóból. Érdekes módon nem füstöl és nem olajos a kipufogó, de akkor hova tűnik? Mert hogy fogy az tény.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Pedig csak arra tudok gondolni, hogy apránként elszipákolja az olajat a váltóból. Érdekes módon nem füstöl és nem olajos a kipufogó, de akkor hova tűnik? Mert hogy fogy az tény.
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Blokk
A kuplung oldali szimeringtől nekem benzinszagú volt az olajam párezer km után, és látványosan hígult. És nem fogyott, hanem gyarapodott.z25z írta:Úgy veszem észre, hogy fogy az olaj a váltómból Jól sejtem, hogy ebből kuplung oldali szimmering csere lesz?
motoralkatrész24 oldalán találtam ezt, adatlap szerint viton-tajvan, de gyanusan olcsó vagy 5 éve vettem utoljára vitont, de az 3500 ft volt...érdemes lehet ezt megvenni?
http://www.motoralkatresz24.hu/term%C3% ... 0000066100
Ha ilyesmi nincs, meg megy is a gép rendesen, én tuti nem nyúlnék hozzá.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Úgy veszem észre, hogy fogy az olaj a váltómból Jól sejtem, hogy ebből kuplung oldali szimmering csere lesz?
motoralkatrész24 oldalán találtam ezt, adatlap szerint viton-tajvan, de gyanusan olcsó vagy 5 éve vettem utoljára vitont, de az 3500 ft volt...érdemes lehet ezt megvenni?
http://www.motoralkatresz24.hu/term%C3% ... 0000066100
motoralkatrész24 oldalán találtam ezt, adatlap szerint viton-tajvan, de gyanusan olcsó vagy 5 éve vettem utoljára vitont, de az 3500 ft volt...érdemes lehet ezt megvenni?
http://www.motoralkatresz24.hu/term%C3% ... 0000066100
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Blokk
Igen leengedtem ottis.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Az se biztos hogy csak 0.5 liter van benne.A kuplung oldalba simán bent tud maradni 1,-1.5dl olaj.Vagy le engedted azt is?tam581 írta:Túl töltve nincs mert most csereltem le az olajat 0.5 liter van benne..akkor főtengelyszimering lesz.Köszönöm szépen.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Blokk
Túl töltve nincs mert most csereltem le az olajat 0.5 liter van benne..akkor főtengelyszimering lesz.Köszönöm szépen.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Vagy túl van töltve, vagy kuplung oldali főtengely szimering.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Sziasztok!
Van egy ETZ 125-ösöm és ha nagyobb sebességgel megyek olyan(80-90 km/h)A blokkból elkezdi kinyomni az olajat az olajbeöntő gumidugónál..a gumidugóban van egy szelllőztető nyilás azt már ki fújattam nincs eltömődve,és ott nyomja ki az olajat.Szerintetek mitől lehet?
Van egy ETZ 125-ösöm és ha nagyobb sebességgel megyek olyan(80-90 km/h)A blokkból elkezdi kinyomni az olajat az olajbeöntő gumidugónál..a gumidugóban van egy szelllőztető nyilás azt már ki fújattam nincs eltömődve,és ott nyomja ki az olajat.Szerintetek mitől lehet?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Elég rossz tanácsadókat találtál akkor.Miért nem esztergáltattál rendes lehúzót?Vagy kérdeztél itt?szketo írta:
Nos, Srácok én is a 3-lábú csapágylehúzóhoz folyamodtam Trophy-250-nél..A hagyományos Mz vagy ETZ 250,az nem jó hozzá. Egy egész nap körbe kérdezgettem aki csak eszembe jutott főként Trophy tulajok, és mindenki a 3-lábúra szavazott..Sikerült végül is vele,de, valóban nem díjazza a technika ,,e módszert..Észrevettem össze rakáskor nem igazán akart minden a helyére menni,de végül is sikerült. Lehet csak szerencsém volt ,,,nem tudom.
Pld én szívesen felajánlottam volna egyet kölcsönbe a szerelés idejére.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Stephanus!
A bolti lehúzó jó,mégpedig arra,hogy elvidd egy esztergályoshoz,és odaadd neki azzal az utasítással,hogy csináljon egy ugyan ilyet csak igazi acélból,nem takony-rágógumi ötvözetből és lesz egy fasza lehúzód,benne egy legalább 8.8-as vagy 10.8-as csavarral(mert a boltiba általában 5.8-as van,az is jó csak még nem tudom mire)
A bolti lehúzó jó,mégpedig arra,hogy elvidd egy esztergályoshoz,és odaadd neki azzal az utasítással,hogy csináljon egy ugyan ilyet csak igazi acélból,nem takony-rágógumi ötvözetből és lesz egy fasza lehúzód,benne egy legalább 8.8-as vagy 10.8-as csavarral(mert a boltiba általában 5.8-as van,az is jó csak még nem tudom mire)
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
Stephanus írta:A háromlábú győzött. Lent van a cucc. Így most van egy rossz menetes, homorú kuplung alaplapom. Szóval ha nem muszáj, ne használjatok csapágylehúzót kulpunglehúzó helyett. Nem szereti a technika.KILL3R etz írta:2-3 karos csapágylehúzó+hőlégfúvó+ima.
Van valakinek tapasztalata a boltban kapható kuplung alaplappal? Meg szabad azt venni, vagy inkább próbáljak bontottat vadászni?
Adhatnátok tippet valami tökös lehúzóval kapcsolatban is. Meggyőződésem, hogy az a hitvány szutyok 800Ft-os lehúzó az oka minden bajomnak.
Nos, Srácok én is a 3-lábú csapágylehúzóhoz folyamodtam Trophy-250-nél..A hagyományos Mz vagy ETZ 250,az nem jó hozzá. Egy egész nap körbe kérdezgettem aki csak eszembe jutott főként Trophy tulajok, és mindenki a 3-lábúra szavazott..Sikerült végül is vele,de, valóban nem díjazza a technika ,,e módszert..Észrevettem össze rakáskor nem igazán akart minden a helyére menni,de végül is sikerült. Lehet csak szerencsém volt ,,,nem tudom.
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Blokk
A háromlábú győzött. Lent van a cucc. Így most van egy rossz menetes, homorú kuplung alaplapom. Szóval ha nem muszáj, ne használjatok csapágylehúzót kulpunglehúzó helyett. Nem szereti a technika.KILL3R etz írta:2-3 karos csapágylehúzó+hőlégfúvó+ima.
Van valakinek tapasztalata a boltban kapható kuplung alaplappal? Meg szabad azt venni, vagy inkább próbáljak bontottat vadászni?
Adhatnátok tippet valami tökös lehúzóval kapcsolatban is. Meggyőződésem, hogy az a hitvány szutyok 800Ft-os lehúzó az oka minden bajomnak.
Re: Blokk
Sziasztok!
Kb. 1700 és 2000-es fordulat között megnövekedett rezonanciát tapasztalok. Sem kisebb sem nagyobb fordulatnál nem jelentkezik ez a probléma. Mi okozhatja?
Üdv:
Milán
Kb. 1700 és 2000-es fordulat között megnövekedett rezonanciát tapasztalok. Sem kisebb sem nagyobb fordulatnál nem jelentkezik ez a probléma. Mi okozhatja?
Üdv:
Milán
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Stephanus írta:És volt már olyan akinek így jött le? Vagy azért inkább a flexel barátkozzak gondolatban?KILL3R etz írta:2-3 karos csapágylehúzó+hőlégfúvó+ima.
A flexes kérdés ugye csak vicc volt?
Igen, ha a saját lehúzót nem tudod rátenni a 3 ágú körmös marad. Ahogy killer is mondta. A hőlégfúvó jó dolog melegítheted vele a kuplungagyat, de ha nincs anélkül is lejön. Ráteszed meghúzod, majd kalapáccsal koppintasz rá, tekersz egy picit újra koppintás kicsi tekerés koppintás, így le fog ugrani. De a kocogtatással óvatosan (mindjárt leszedik a fejem, hogy főtengelyt axiál irányban nem püfölünk) Nem is de kis kocogtatástól még nem lesz talán baja...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
2-3 karos csapágylehúzó+hőlégfúvó+ima.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég