Hát én meg arra is gondoltam berendelek 50db-ot aztán akinek kell annak meg eladogatom.zudori írta:Én már lefutottam ezeket a köröket, sajnos legalább 40-50 db rendelése esetén lenne rentábilis a dolog. Annyian nem vagyunk, jó ha 4-5 db össze jönne.
Kipufogó
Re: Kipufogó
-
- versenyző
- Hozzászólások: 734
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Kipufogó
Szia, z25z-vel egyetértek, ezt már tapasztalatból mondom. Kiegészítés képpen, mondanám készíts mindent kézhez, hosszabító előre bedugva, stb ha beindul az izzás, ne legyen késlekedés a levegő utánpótlásból, ha kialszik nehéz, vagy nem is sikerül újragyujtani.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Elméletileg jó lehetne a gázlámpa, mert az is tud akkora hőt amivel begyullad a koksz, gyakorlati hátrányát annyiban látom, hogy szúróláng szerű vagyis kis távolságon és egy kis felületen melegít. Emiatt egy gázperzselő nagy lángon a tuti, azzal biztos be tudod gyújtani. Felbakolod és ahol a könyök belemegy azon az oldalon nyomni neki a perzselőt, míg el nem kezd izzani a koksz.
Nem kell kivenned belőle semmit csak a rakéta porszívóval biztosítsd a levegő utánpótlást, látni fogod ahogy végigég. Nem fog kilyukadni, ahhoz nagyobb hő kellene, hogy elolvadjon.
Nem kell kivenned belőle semmit csak a rakéta porszívóval biztosítsd a levegő utánpótlást, látni fogod ahogy végigég. Nem fog kilyukadni, ahhoz nagyobb hő kellene, hogy elolvadjon.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Kipufogó
Szia Csaba. Egy kicsit lejjebb mész itt a topikban és megtalálsz mindent a kérdésedre.
üdv.Laci.
üdv.Laci.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Kipufogó
Sziaszok!DrV írta:Először izzásig kell hevíteni a lerakódott kokszot. Ez asszem 800°C fölött van valahol... utánna kell befújni a levegót, h izzon. Talán az utóbbi részt láthattad a videón. Szocimotoroson van egy cikk a kipufogó kiégetéséről. Abban le van íva minden.smate írta:helló, hőlégfúvóval ki lehet égetni a kipufogót ? , youtube-on láttam egy videóban hogy egy német gyerek úgy csinálta
Nem csináltam még sose komolyabban kipufogókiégetést ezért néhány kérdés még felmerült bennem a leírások után is.
Én ezzel csinálnám meg a hevítést: http://www.praktikerwebshop.hu/termekek ... -palackhoz
Gondolom alkalmas rá.
Azután majd rakéta porszívó vagy a kompesszoros megoldás(ezt nem nagyon tudom szabályozni, hogy milyen nyomással jöjjön ki mert nincs rajta presszosztát. Csak a csap megnyitásával-zárásával.)
- Másik, hogy ki kell-e szednem a kipufogóból a hangtompító részt, vagy had égjen az is?
- A könyököt is úgy kell kiégetni, hogy hevíteni,-majd fúvatni?
- A kipufogó végelemet mivel tisztítsam ki? Az is égetés?
- Tönkre tudom-e tenni a kipufogót, ha a levegőbefúfást rosszul csinálom(sok megyen be), és ezáltal kilyukad a dob?
Köszönöm előre is a válaszokat.
üdv:
Csaba
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Kipufogó
Én már lefutottam ezeket a köröket, sajnos legalább 40-50 db rendelése esetén lenne rentábilis a dolog. Annyian nem vagyunk, jó ha 4-5 db össze jönne.
Re: Kipufogó
Egyéni rendelésre sem ősszel?
Re: Kipufogó
Sajnos nem:-(Norbedlee írta:150s -re engem is érdekel!Sörtank írta:Szia
ETZ 150-re is tudsz csinálni? Vagy az felejtős?
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Kipufogó
150s -re engem is érdekel!Sörtank írta:Szia
ETZ 150-re is tudsz csinálni? Vagy az felejtős?
Etz 150 87'
Re: Kipufogó
Szia
ETZ 150-re is tudsz csinálni? Vagy az felejtős?
ETZ 150-re is tudsz csinálni? Vagy az felejtős?
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Kipufogó
Lehet, azért nem füstölt, mert lánggal égett.
Segíteni meg azért kellett, mert a porszívó visszahűtötte. Lehetett látni ahogy az izzó része kezdett sötétedni.
Segíteni meg azért kellett, mert a porszívó visszahűtötte. Lehetett látni ahogy az izzó része kezdett sötétedni.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Kipufogó
Nekem csak a vége lett kiégetve annó(szétvágtuk a hegesztésnél), de brutál füst volt az tény. Neki azért nem füstölt mert nem volt benne nagyon semmi trutyi...
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Érdekes amit írsz hogy nem volt akkora füst.Nekem nem kellett kivülről segitenem az égést,szépen végigment az izzás az elejétől a végéig,de akkora fehér füst kiséretében hogy a vezúv is megirigyelte volna
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Kipufogó
Jó kis leírás! Jó lett a végeredmény is (Majd írd meg milyen használtkor is ) Kollégák arcát elképzeltemSzebik András írta:Sziasztok!
A héten sort kerítettem a kipufogó kiégetésére. A korábbi fórum leírások alapján szinte biztos voltam benne, hogy gyári a kipufogó. Ezt a sérülései is alátámasztják. Kicsit tartottam tőle, hogy szét fog égni, vagy nem tudom rendbe rakni, de a végeredmény egész pofás lett. Sajnos útközben kipróbálni még nem volt módom, de a súlya és a hangja alapján jónak ígérkezik.
Szóval nekifeszültem. Pörzsölő, porszívó kifújó oldalára felragasztottam a csövet, meg egy vaslap. Nagyjából ahogy Bokodi Áron is megírta a cikkében.
Első nekifutásra, a motor felőli végén, nem akart beindulni az égés. 30 cm-re volt éghető dzsuva.
Ez köszönhető szerintem annak, hogy 50-es keveréket használok benne sthil olajjal és 100-as bengával. Ez nem a reklám helye, csak saját megrögzöttség.
No, az égés onnan nem indult, maradt a másik vége. Onnan beindult. De csak azért, mert szerintem a porszívó sokat nyomott és kihűtötte. Ezt megelőzendő, pörzsölővel kapta kívülről a plussz hőt.
Eleinte csak füstölt,
aztán feltűnt, hogy egy kicsit minta lángolt volna a nyakánál.
Aztán egyre jobban lángolt. Nagyjából így:
No itt egy kicsit megilletődtem, mert nem emlékeztem az írásokból, hogy a még egy pörzsölő is járna a mutatványhoz. De itt már úgy gondoltam, úgyis mindegy, hadd szóljon neki.
Lehetett látni ahogy halad előre a kipufogó izzása. Itt csak 1-2/percre kell gondolni.
Aztán az izzás elérte a törést és az égés abba maradt, és már csak vékonyan izzott. Itt bele is fényképeztem a kipufogóba, hogyan is néz ki. A pörzsölővel persze továbbra is segítettem kívülről. (Az ujjam kicsit bele lógott a képbe:S )
Ja és itt egy érdekesség ütötte meg az orrom. Véletlen beleslukkoltam a kijövő levegőbe és olyan volt a szaga, mint amikor kénezek...
No az égetés közbe lezajlott, kihűlt a kipufogó, én meg majdnem elrítam magam, hogy néz ki.
Hirtelen ijedtemben gondoltam, megpróbálom polírozni. A polírpaszta nem hatott neki. Aztán nekifeszültem ciffel. Az se.
Elkenődtem, aztán gratuláltam magamnak, hogy jól elrondítottam a kipufogót.
És jött a szikra polírpapír! 1000-est előszedtem. Csiszolgatom, valamit iperedik. Akkor próba inkább durvábbal, mert szeretem ha látom a haladást. A 360 elég jónak bizonyult. Megörültem, hogy jó lehet. A szépítés ekkor este abba is hagytam, inkább teljesen kiürítettem a kipufogót. Ami pernye benne maradt, kifújattam és egy szakadt kézifék bowdent szétnyitva és fúróba fogva kicucáltam a maradék salakot amíg beért. Ezt a könyökbe is belenyomtam.
Másnapra meglett a csiszolás taktika. Elsőnek 360-as papír, aztán 1000-es és a végén polírozó gép pasztával.
Az eleje még semmi, a közepe 360-assal csiszolt, a vége 1000-es csiszolt.
Itt a 360 és az ezres közti különbséget akartam szemléltetni.
Végigmetem az egészen papírokkal, aztán a végén megpolíroztuk az egészet és úgy megörültem neki, hogy nem is fényképezgettem, hanem fel is raktam a gépre. Most hamar csináltam egyet róla.
A csiszolás így talán egy órámba került.
Képen nem látszik, de nagyon-nagyon közelről megnézve a csiszolásnak enyhe nyomait látni.
Egyébként patent lett. Kb 2 jó marék salak jött ki belőle és 2 kilóval tutira könnyebb is lett. Ezt abból gondolom, hogy egy kézzel pontosan meg bírtam tartani a felrakásnál. A hangja kopogtatásra jó lemezes, nem olyan tompa.
Esett az eső így csak a garázsba tudtam elindítani, de a hangja jó pattogós, egészséges kétütemű lett, meg az alapjárat is feljebb került.
Ja egy megjegyzés. A leírások alapján kicsit tartottam, hogy nagyon-nagy füst lesz, így nehogy rámhívják a tűzoltókat, megelőzésképpen beszóltam nekik. A diszpécser kihűlt, igazából köpni-nyelni nem tudott, mikor mondtam neki, hogy mit fogok elkövetni. De tudomásul vette. Megnéztem volna az arcát, mikor mondom neki, hogy EZT kipufogót fogok kiégetni
No nem kell beszólni! Nem volt olyan vészes. Nagyjából úgy füstölt mint egy combosabb grill begyújtáskor.
Etz 150 87'
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Kipufogó
Sziasztok!
A héten sort kerítettem a kipufogó kiégetésére. A korábbi fórum leírások alapján szinte biztos voltam benne, hogy gyári a kipufogó. Ezt a sérülései is alátámasztják. Kicsit tartottam tőle, hogy szét fog égni, vagy nem tudom rendbe rakni, de a végeredmény egész pofás lett. Sajnos útközben kipróbálni még nem volt módom, de a súlya és a hangja alapján jónak ígérkezik.
Szóval nekifeszültem. Pörzsölő, porszívó kifújó oldalára felragasztottam a csövet, meg egy vaslap. Nagyjából ahogy Bokodi Áron is megírta a cikkében.
Első nekifutásra, a motor felőli végén, nem akart beindulni az égés. 30 cm-re volt éghető dzsuva.
Ez köszönhető szerintem annak, hogy 50-es keveréket használok benne sthil olajjal és 100-as bengával. Ez nem a reklám helye, csak saját megrögzöttség.
No, az égés onnan nem indult, maradt a másik vége. Onnan beindult. De csak azért, mert szerintem a porszívó sokat nyomott és kihűtötte. Ezt megelőzendő, pörzsölővel kapta kívülről a plussz hőt.
Eleinte csak füstölt,
aztán feltűnt, hogy egy kicsit minta lángolt volna a nyakánál.
Aztán egyre jobban lángolt. Nagyjából így:
No itt egy kicsit megilletődtem, mert nem emlékeztem az írásokból, hogy a még egy pörzsölő is járna a mutatványhoz. De itt már úgy gondoltam, úgyis mindegy, hadd szóljon neki.
Lehetett látni ahogy halad előre a kipufogó izzása. Itt csak 1-2/percre kell gondolni.
Aztán az izzás elérte a törést és az égés abba maradt, és már csak vékonyan izzott. Itt bele is fényképeztem a kipufogóba, hogyan is néz ki. A pörzsölővel persze továbbra is segítettem kívülről. (Az ujjam kicsit bele lógott a képbe:S )
Ja és itt egy érdekesség ütötte meg az orrom. Véletlen beleslukkoltam a kijövő levegőbe és olyan volt a szaga, mint amikor kénezek...
No az égetés közbe lezajlott, kihűlt a kipufogó, én meg majdnem elrítam magam, hogy néz ki.
Hirtelen ijedtemben gondoltam, megpróbálom polírozni. A polírpaszta nem hatott neki. Aztán nekifeszültem ciffel. Az se.
Elkenődtem, aztán gratuláltam magamnak, hogy jól elrondítottam a kipufogót.
És jött a szikra polírpapír! 1000-est előszedtem. Csiszolgatom, valamit iperedik. Akkor próba inkább durvábbal, mert szeretem ha látom a haladást. A 360 elég jónak bizonyult. Megörültem, hogy jó lehet. A szépítés ekkor este abba is hagytam, inkább teljesen kiürítettem a kipufogót. Ami pernye benne maradt, kifújattam és egy szakadt kézifék bowdent szétnyitva és fúróba fogva kicucáltam a maradék salakot amíg beért. Ezt a könyökbe is belenyomtam.
Másnapra meglett a csiszolás taktika. Elsőnek 360-as papír, aztán 1000-es és a végén polírozó gép pasztával.
Az eleje még semmi, a közepe 360-assal csiszolt, a vége 1000-es csiszolt.
Itt a 360 és az ezres közti különbséget akartam szemléltetni.
Végigmetem az egészen papírokkal, aztán a végén megpolíroztuk az egészet és úgy megörültem neki, hogy nem is fényképezgettem, hanem fel is raktam a gépre. Most hamar csináltam egyet róla.
A csiszolás így talán egy órámba került.
Képen nem látszik, de nagyon-nagyon közelről megnézve a csiszolásnak enyhe nyomait látni.
Egyébként patent lett. Kb 2 jó marék salak jött ki belőle és 2 kilóval tutira könnyebb is lett. Ezt abból gondolom, hogy egy kézzel pontosan meg bírtam tartani a felrakásnál. A hangja kopogtatásra jó lemezes, nem olyan tompa.
Esett az eső így csak a garázsba tudtam elindítani, de a hangja jó pattogós, egészséges kétütemű lett, meg az alapjárat is feljebb került.
Ja egy megjegyzés. A leírások alapján kicsit tartottam, hogy nagyon-nagy füst lesz, így nehogy rámhívják a tűzoltókat, megelőzésképpen beszóltam nekik. A diszpécser kihűlt, igazából köpni-nyelni nem tudott, mikor mondtam neki, hogy mit fogok elkövetni. De tudomásul vette. Megnéztem volna az arcát, mikor mondom neki, hogy EZT kipufogót fogok kiégetni
No nem kell beszólni! Nem volt olyan vészes. Nagyjából úgy füstölt mint egy combosabb grill begyújtáskor.
A héten sort kerítettem a kipufogó kiégetésére. A korábbi fórum leírások alapján szinte biztos voltam benne, hogy gyári a kipufogó. Ezt a sérülései is alátámasztják. Kicsit tartottam tőle, hogy szét fog égni, vagy nem tudom rendbe rakni, de a végeredmény egész pofás lett. Sajnos útközben kipróbálni még nem volt módom, de a súlya és a hangja alapján jónak ígérkezik.
Szóval nekifeszültem. Pörzsölő, porszívó kifújó oldalára felragasztottam a csövet, meg egy vaslap. Nagyjából ahogy Bokodi Áron is megírta a cikkében.
Első nekifutásra, a motor felőli végén, nem akart beindulni az égés. 30 cm-re volt éghető dzsuva.
Ez köszönhető szerintem annak, hogy 50-es keveréket használok benne sthil olajjal és 100-as bengával. Ez nem a reklám helye, csak saját megrögzöttség.
No, az égés onnan nem indult, maradt a másik vége. Onnan beindult. De csak azért, mert szerintem a porszívó sokat nyomott és kihűtötte. Ezt megelőzendő, pörzsölővel kapta kívülről a plussz hőt.
Eleinte csak füstölt,
aztán feltűnt, hogy egy kicsit minta lángolt volna a nyakánál.
Aztán egyre jobban lángolt. Nagyjából így:
No itt egy kicsit megilletődtem, mert nem emlékeztem az írásokból, hogy a még egy pörzsölő is járna a mutatványhoz. De itt már úgy gondoltam, úgyis mindegy, hadd szóljon neki.
Lehetett látni ahogy halad előre a kipufogó izzása. Itt csak 1-2/percre kell gondolni.
Aztán az izzás elérte a törést és az égés abba maradt, és már csak vékonyan izzott. Itt bele is fényképeztem a kipufogóba, hogyan is néz ki. A pörzsölővel persze továbbra is segítettem kívülről. (Az ujjam kicsit bele lógott a képbe:S )
Ja és itt egy érdekesség ütötte meg az orrom. Véletlen beleslukkoltam a kijövő levegőbe és olyan volt a szaga, mint amikor kénezek...
No az égetés közbe lezajlott, kihűlt a kipufogó, én meg majdnem elrítam magam, hogy néz ki.
Hirtelen ijedtemben gondoltam, megpróbálom polírozni. A polírpaszta nem hatott neki. Aztán nekifeszültem ciffel. Az se.
Elkenődtem, aztán gratuláltam magamnak, hogy jól elrondítottam a kipufogót.
És jött a szikra polírpapír! 1000-est előszedtem. Csiszolgatom, valamit iperedik. Akkor próba inkább durvábbal, mert szeretem ha látom a haladást. A 360 elég jónak bizonyult. Megörültem, hogy jó lehet. A szépítés ekkor este abba is hagytam, inkább teljesen kiürítettem a kipufogót. Ami pernye benne maradt, kifújattam és egy szakadt kézifék bowdent szétnyitva és fúróba fogva kicucáltam a maradék salakot amíg beért. Ezt a könyökbe is belenyomtam.
Másnapra meglett a csiszolás taktika. Elsőnek 360-as papír, aztán 1000-es és a végén polírozó gép pasztával.
Az eleje még semmi, a közepe 360-assal csiszolt, a vége 1000-es csiszolt.
Itt a 360 és az ezres közti különbséget akartam szemléltetni.
Végigmetem az egészen papírokkal, aztán a végén megpolíroztuk az egészet és úgy megörültem neki, hogy nem is fényképezgettem, hanem fel is raktam a gépre. Most hamar csináltam egyet róla.
A csiszolás így talán egy órámba került.
Képen nem látszik, de nagyon-nagyon közelről megnézve a csiszolásnak enyhe nyomait látni.
Egyébként patent lett. Kb 2 jó marék salak jött ki belőle és 2 kilóval tutira könnyebb is lett. Ezt abból gondolom, hogy egy kézzel pontosan meg bírtam tartani a felrakásnál. A hangja kopogtatásra jó lemezes, nem olyan tompa.
Esett az eső így csak a garázsba tudtam elindítani, de a hangja jó pattogós, egészséges kétütemű lett, meg az alapjárat is feljebb került.
Ja egy megjegyzés. A leírások alapján kicsit tartottam, hogy nagyon-nagy füst lesz, így nehogy rámhívják a tűzoltókat, megelőzésképpen beszóltam nekik. A diszpécser kihűlt, igazából köpni-nyelni nem tudott, mikor mondtam neki, hogy mit fogok elkövetni. De tudomásul vette. Megnéztem volna az arcát, mikor mondom neki, hogy EZT kipufogót fogok kiégetni
No nem kell beszólni! Nem volt olyan vészes. Nagyjából úgy füstölt mint egy combosabb grill begyújtáskor.
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Kipufogó
Akkor azt hiszem ma este beködölöm a környéket és meglátjuk mi lesz az eredményezudori írta:A Bambi 3 kipufogó gyakorlatilag a gyárinak a másolata, információim szerint megegyezik vele. Akik már feltették,dicsérik.
Nem késtél el, most van gyártásban, keresd meg Bambit, konkrétan tudom, hogy többet gyártatott mint a rendelés állomány. De azért sokat ne vacakoljál, mert a tapasztalat szerint elég hamar elfogy. Nyár végén lesz majd a következő gyártás.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Kipufogó
Nyár végén én is benevezek egy Bambi 3 ra!Addigra le hervad az enyém is.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Kipufogó
A Bambi 3 kipufogó gyakorlatilag a gyárinak a másolata, információim szerint megegyezik vele. Akik már feltették,dicsérik.
Nem késtél el, most van gyártásban, keresd meg Bambit, konkrétan tudom, hogy többet gyártatott mint a rendelés állomány. De azért sokat ne vacakoljál, mert a tapasztalat szerint elég hamar elfogy. Nyár végén lesz majd a következő gyártás.
Nem késtél el, most van gyártásban, keresd meg Bambit, konkrétan tudom, hogy többet gyártatott mint a rendelés állomány. De azért sokat ne vacakoljál, mert a tapasztalat szerint elég hamar elfogy. Nyár végén lesz majd a következő gyártás.
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Kipufogó
Sziasztok!
Kipufogó kiégetés előtt állok. Azt hiszem gyári. A hegesztésből és a néhány sérüléséből gondolva. És 6-8 kg most. Szóval szerintem nem fog ártani. Blokkvisszarakás után egy kézzel nem volt egyszerű a helyére tenni.
A szerencsémet ismerve tartok tőle, hogy kuka lesz a vége és rövidesen kell rá egy új mert szétégetem. Mérlegelve a lehetőségeimet a "bambi3" kipufogó mit takar? Semmilyen leírást nem találtam korábbról, csak annyit, hogy sokan ilyet rendelnek... lehet nekem se ártott volna :S
Kipufogó kiégetés előtt állok. Azt hiszem gyári. A hegesztésből és a néhány sérüléséből gondolva. És 6-8 kg most. Szóval szerintem nem fog ártani. Blokkvisszarakás után egy kézzel nem volt egyszerű a helyére tenni.
A szerencsémet ismerve tartok tőle, hogy kuka lesz a vége és rövidesen kell rá egy új mert szétégetem. Mérlegelve a lehetőségeimet a "bambi3" kipufogó mit takar? Semmilyen leírást nem találtam korábbról, csak annyit, hogy sokan ilyet rendelnek... lehet nekem se ártott volna :S
Re: Kipufogó
A rendelést lezárom amint kész vannak kiírom
Ha valaki hibát észlel kérem jelezze.
Ardai Béla 1db ETZ rendezve
József Istvándi 2db ETZ rendezve
Bognár György 1db ETZ rendezve
Kakucsi Csaba 1db ETZ rendez
Böröcz Zoltán 1db ETZFizetve
László Torma ETZ 2db rendezve
Kiglics Balázs Jenő 1db TS/1rendezve
Németh Péter ETZ 1 db rendezve
Nagy Viktor ETZ 1db rendezve
Peti 74 etz 1db rendezve
Baki Máté 1db ts/1 rendezve
Baki Máti ETZ 1db rendezve
Ha valaki hibát észlel kérem jelezze.
Ardai Béla 1db ETZ rendezve
József Istvándi 2db ETZ rendezve
Bognár György 1db ETZ rendezve
Kakucsi Csaba 1db ETZ rendez
Böröcz Zoltán 1db ETZFizetve
László Torma ETZ 2db rendezve
Kiglics Balázs Jenő 1db TS/1rendezve
Németh Péter ETZ 1 db rendezve
Nagy Viktor ETZ 1db rendezve
Peti 74 etz 1db rendezve
Baki Máté 1db ts/1 rendezve
Baki Máti ETZ 1db rendezve
- peti74
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2015.01.11. 22:12
- MZ-d típusa: ETZ300&Jawa350
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII ker.
Re: Kipufogó
Meggyőztél.KILL3R etz írta:
Jó lesz.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Jó lesz.peti74 írta:bambi írta:LIsta:
Egyébként 300-as hengerhez kellene. 75,5 mm-es furat, csak egészen minimális módosítások a keresztmetszeteken, a vezérlési szögek pedig megegyeznek a 251-esével.
Ehhez ajánlható a Bambi3-as ? Visszaolvastam egyszer itt, és valaki dícsérte, hogy 300 ccm-mel túramotorozáshoz használható jellegörbét ad.
Vélemények ?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
szerkezetileg/kialakitasilag van kulonbseg az I/II/III kozott? avagy csak az anyagban? nekem 300 ccm+type I. arrol tudok velemenyt irni
- peti74
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2015.01.11. 22:12
- MZ-d típusa: ETZ300&Jawa350
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII ker.
Re: Kipufogó
Akkor +1 fő : Én is rendelnék egy Bambi3-at. Azt nem tudom kell-e előleget adnom (ha igen, akkor adom). Ha meglesz, érte tudok menni a Gubacsi úthoz.bambi írta:LIsta:
Lehet rendelni 15000ft Határidő: márc 20
Daniel Romsics 1db ETZ
bambi 5db ETZ
Ardai Béla 1db ETZ
József Istvándi 2db ETZ
Egyébként 300-as hengerhez kellene. 75,5 mm-es furat, csak egészen minimális módosítások a keresztmetszeteken, a vezérlési szögek pedig megegyeznek a 251-esével.
Ehhez ajánlható a Bambi3-as ? Visszaolvastam egyszer itt, és valaki dícsérte, hogy 300 ccm-mel túramotorozáshoz használható jellegörbét ad.
Vélemények ?
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Kipufogó
Meglátogattam, beszéltem a kipuffokról, sajnos nem fog összejönni a dolog. Megértettem, hogy legalább 50-60 db. csövet kellene legyártaniuk, hogy eladható áron lehessen kínálni. Ezt a mennyiséget nem tudjuk itt eladni. Marad az előttem szóló kolléga rozsdamentese, vagy német oldalakon kapható gyárival megegyező kipufogó megvásárlása.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Kipufogó
Nekem a héten mondják meg tatabányán mennyibe fog kerülni a rozsdamentes dob csővel bilincsekkel! Amint van ár megírom hátha valakinek jobban kell mint a krómozott
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Kipufogó
Alakul ez, holnap megyek Budapestre, meglátogatom Bambi mestert, tájékozódom a dolog ügyében.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Kipufogó
ETZ 125-150 kipufogóra jelentkezők:
Zudori
Matthej01
csaki.tibi
Szepy
Trubica
Pyramid87
csoka
(Ez még csak igény felmérés.)
Zudori
Matthej01
csaki.tibi
Szepy
Trubica
Pyramid87
csoka
(Ez még csak igény felmérés.)
- Pyramid87
- babakocsis
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2013.10.21. 13:05
- MZ-d típusa: ETZ 125 1986
- Tartózkodási hely: Pilis
Re: Kipufogó
Sziasztok! Engem is érdekelne a kipufogó!
Re: Kipufogó
Engem is érdekelne 150-esre egy picit tuningosabb rozsdamentes.Szepy írta:5-én. Engem is érdekelne....csoka írta:Ezek szerint van igény 125-150 kéményre...ha jól számolom 4-en vagyunk,és ez még bővülnifog(várhatóan).Kicsit javul még az idő,utána sokan rájönnek,hogy mit kell gyorsan kicserélni-megcsinálni a motoron szezonra...mert ugye eddig ráért.
- Szepy
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2014.08.27. 17:02
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Kipufogó
5-én. Engem is érdekelne....csoka írta:Ezek szerint van igény 125-150 kéményre...ha jól számolom 4-en vagyunk,és ez még bővülnifog(várhatóan).Kicsit javul még az idő,utána sokan rájönnek,hogy mit kell gyorsan kicserélni-megcsinálni a motoron szezonra...mert ugye eddig ráért.
Üdv! Szepy
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Kipufogó
Én kissé pesszimistább vagyok ezen a téren, gyakorlatilag ez a fajta megoldás csak Téged és engem érdekelne. Már erről a kérdésről többször is beszéltem Bambival, nyílván, ha "tömeges" igény merülne fel, gyártanának, egy gyárival megegyező kipuffot.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Kipufogó
Ezek szerint van igény 125-150 kéményre...ha jól számolom 4-en vagyunk,és ez még bővülnifog(várhatóan).Kicsit javul még az idő,utána sokan rájönnek,hogy mit kell gyorsan kicserélni-megcsinálni a motoron szezonra...mert ugye eddig ráért.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2014.07.20. 13:57
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: MAjs
Re: Kipufogó
zudori írta:zudori írta:Próbáljunk már a kis etz-k hez is!
Csak egy kis közvélemény kutatás!
125-150 es ETZ -s klubtársak!
Ki szeretne és venne is a motorjához készített kipufogót?
Ezt közel egy éve írtam, senki nem reagált rá!
engem érdekelne idővel 150eshez való jó kinézetű és sportos kipufogó amien a nagy könyvben megvan irva...
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Kipufogó
Hali!Egy jó rozsdamentesre én is vevő lennék,mert az enyém már nem rozsdamentes. No meg könyök is kéne.Matthej01 írta:sell írta:Hy. Uniöcsém kb két éve boríttatta be rozsdamentessel a gyári dobot (250-es de jelenleg ez nem számít) szép lett, elől a bilincsnél volt egy kis nyűg, de megoldottuk. Elég borsos ára volt, 14 rugó és mellékesen a srác aki csinált megemlítette ne ajánlja senkinek mert neki ennyi munka ráfordításával ennyiért nem éri meg bajlódni vele.
Ez az ő baja neki mit ér meg a mennyi munka. Én nem köpenyt csináltatok rá hanem rozsdamentesből készül a rendszer.
üdv.Laci.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Kipufogó
sell írta:Hy. Uniöcsém kb két éve boríttatta be rozsdamentessel a gyári dobot (250-es de jelenleg ez nem számít) szép lett, elől a bilincsnél volt egy kis nyűg, de megoldottuk. Elég borsos ára volt, 14 rugó és mellékesen a srác aki csinált megemlítette ne ajánlja senkinek mert neki ennyi munka ráfordításával ennyiért nem éri meg bajlódni vele.
Ez az ő baja neki mit ér meg a mennyi munka. Én nem köpenyt csináltatok rá hanem rozsdamentesből készül a rendszer.
-
- versenyző
- Hozzászólások: 734
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Kipufogó
Hy. Uniöcsém kb két éve boríttatta be rozsdamentessel a gyári dobot (250-es de jelenleg ez nem számít) szép lett, elől a bilincsnél volt egy kis nyűg, de megoldottuk. Elég borsos ára volt, 14 rugó és mellékesen a srác aki csinált megemlítette ne ajánlja senkinek mert neki ennyi munka ráfordításával ennyiért nem éri meg bajlódni vele.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Kipufogó
Ez a rozsdamentes megoldás engem is érdekel.Mennyibe fog kerülni?[/quote]csoka írta:Engem a krómozott finoman szólva szutyok nem érdekel mert 3 év után lerohad a motorról. A tavasszal csináltatok rá egy rozsdamentes rendszert.
Ezt még nem tudom mert most tavasszal fog készülni a télre jegeltük a témát. Valamikor a napokban veszem fel újra a kapcsolatot a készítővel. Ha lesznek fejlemények akkor jelzem.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Kipufogó
Az én kis ETZ-men is utángyártott kipufogó volt, de nagyon jól ment, úgy gyorsult, hogy csak na, egészen 105-110-ig. Nem hiányzott a gyári dob. De lehet azzal még jobban ment volna.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Kipufogó
Engem a krómozott finoman szólva szutyok nem érdekel mert 3 év után lerohad a motorról. A tavasszal csináltatok rá egy rozsdamentes rendszert.[/quote]
Ez a rozsdamentes megoldás engem is érdekel.Mennyibe fog kerülni?
Ez a rozsdamentes megoldás engem is érdekel.Mennyibe fog kerülni?
Re: Kipufogó
Nekem 250-es van,utángyártott kipufogóval,jól megy tényleg,de amikor ráülök a fateréra(gyári kipufogója van),hát olyankor mindig elkeseredek egy kicsit,ég és föld,a nyomatékot össze se lehet hasonlítani a végsebességről nem is beszélve.
Gondolom 125-ös márkatársaknál sincs ez másképp.
Gondolom 125-ös márkatársaknál sincs ez másképp.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Kipufogó
Szerintem a belső a legfontosabb, de fontos a külső is, mert ugye a kinézet is számít. Nekem utángyártott van, szép, soha nem mentem gyári kipuffal, ezért nem tudom milyen is,de hallgatok, olvasok és hiszek is. Szóval szeretnék egy gyári kipufogót, vagy inkább azzal megegyezőt.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Kipufogó
Tulajdonképpen milyen szempontból egyezik meg az eredetivel a külső vagy a belsőkialakítás? Mert amit én csináltatok az belülről teljesen ugyanaz mint az eredeti csak külsőre nem igazán úgy néz ki és szétszedhető lesz.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Kipufogó
Engem pedig egy olyan kipufogó érdekel, amelyiket az eredeti gyártású paramétereivel megegyezik. A Bambi 3 ilyen, csak az a 250-es motorhoz való.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Kipufogó
Engem a krómozott finoman szólva szutyok nem érdekel mert 3 év után lerohad a motorról. A tavasszal csináltatok rá egy rozsdamentes rendszert.zudori írta:zudori írta:Próbáljunk már a kis etz-k hez is!
Csak egy kis közvélemény kutatás!
125-150 es ETZ -s klubtársak!
Ki szeretne és venne is a motorjához készített kipufogót?
Ezt közel egy éve írtam, senki nem reagált rá!
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Kipufogó
zudori írta:Próbáljunk már a kis etz-k hez is!
Csak egy kis közvélemény kutatás!
125-150 es ETZ -s klubtársak!
Ki szeretne és venne is a motorjához készített kipufogót?
Ezt közel egy éve írtam, senki nem reagált rá!
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Kipufogó
Légyszíves gondoljon ránk is valaki!Tervezzen nekünk is valaki kéményt!Elég sokan vagyunk 125-150ccm-rel.Biztos volna rá igény.Az utángyári csak egy jól kinéző szar...büntetés vele motorozni.Minden megoldás érdekel.
Re: Kipufogó
LIsta:
Lehet rendelni 15000ft Határidő: márc 20
Daniel Romsics 1db ETZ
bambi 5db ETZ
Ardai Béla 1db ETZ
József Istvándi 2db ETZ
Lehet rendelni 15000ft Határidő: márc 20
Daniel Romsics 1db ETZ
bambi 5db ETZ
Ardai Béla 1db ETZ
József Istvándi 2db ETZ
Re: Kipufogó
Amíg tart rajta a króm addig rozsdamentes:-)Matthej01 írta:Ez rozsdamentes vagy krómozott kivitel?bambi írta:bambi 3-as kipufogók gyártása ETZ 250 és TS 250/1 tipusokra elindult.
Lehet rendelni 15000ft Határidő: márc 20
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 36 vendég