Egyéb túrák, meghívások
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Van egy jó, meg egy rossz hírem.
Jó: elkészült a 3. nap videója.
Rossz: töltöm fel a youtyúkra, és azt írja : 1550 perc van hátra...
hajrá T-homok adsl...
Jó: elkészült a 3. nap videója.
Rossz: töltöm fel a youtyúkra, és azt írja : 1550 perc van hátra...
hajrá T-homok adsl...
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Egyéb túrák, meghívások
Köszönjük a videót gesszti !
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Az Alpok túránk 2. napja:
http://youtu.be/VJ5AXnKQYxE
Az olasz csapatnak ajánlom figyelmébe az eget... Micsoda időjárásunk volt...
http://youtu.be/VJ5AXnKQYxE
Az olasz csapatnak ajánlom figyelmébe az eget... Micsoda időjárásunk volt...
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Jaaa... trükkösek ezek a horvátok.gabsic írta: Nem külön, hanem az utánfutós személyautó az II-es díjkategória, ami kb jó másfélszeresébe kerül a sima I-es kategóriájú személyautó díjnak...
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Nem külön, hanem az utánfutós személyautó az II-es díjkategória, ami kb jó másfélszeresébe kerül a sima I-es kategóriájú személyautó díjnak...gesszti írta:Utánfutóra is külön kell fizetni?gabsic írta: autóra (utánfutóval) oda-vissza 15000ft lenne a pályadíj
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Utánfutóra is külön kell fizetni?gabsic írta: autóra (utánfutóval) oda-vissza 15000ft lenne a pályadíj
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Tavasszal említettem a túratervek közt, hogy augusztus végére tervezek egy HORVÁT TÚRÁT! Tehát idén is irány a tenger!
Azóta pontosodtak a tervek:
Indulás augusztus 30. (szombat hajnalban), érkezés szeptember 7. (vasárnap délután), tehát összesen 9 nap
Aki nem jönne ennyi időre, csak egy rövidebb időszakra, szvsz az is kivitelezhető.
Szállás, és bázis végig Selce-ben lesz, ez egy Crikvenicával egybeépült, de annál azért nyugisabb, csendesebb hely.
Mi már lefoglaltuk a szállást, de még van szabad apartman. (nekünk apartmanban 4500ft /fő/éj-re jött ki)
Tervezett program:
Ha valaki csatlakozik, alapvetően szabad program, mindenki azt csinál amit akar.
Amit mi terveztünk:
-első nap odaút, odaút, utolsó nap hazaút.
-a maradék hét napban, egy-egy napos programban
-Opatija, Rijeka
-Pula
-Brijuni N.P.
-KRK
-a maradék három nap pihenős, helyben nézelődős, motorozós.
Ha van ötlet, még más is belevehető.
Utazás: 9 napra, 2 ember cuccai két krauserben meg egy tanktáskában eléggé halott ötlet, úgyhogy kocsival megyek, de viszem a motort, és ott helyben már az ETZ-vel csapatunk. Ha csatlakozik valaki, némi cucc még fér be hozzánk.
Oda-visszaút: még gondolkodom, hogy autópálya lesz-e, az autóra (utánfutóval) oda-vissza 15000ft lenne a pályadíj, amit sokallok. Motorral ennek kb negyede. Tervezett tempó 80-85 km/h (akár még kis MZ-vel is abszolválható).
Távolság: Veszprém-Selce-Veszprém 870km (ez nekem autóval), 7 nap alatt motorozás terv kb 700km.
Páran jeleztétek, hogy esetleg érdekel a dolog, ha komolyan gondoltátok, szóljatok még, időben vagyunk.
Azóta pontosodtak a tervek:
Indulás augusztus 30. (szombat hajnalban), érkezés szeptember 7. (vasárnap délután), tehát összesen 9 nap
Aki nem jönne ennyi időre, csak egy rövidebb időszakra, szvsz az is kivitelezhető.
Szállás, és bázis végig Selce-ben lesz, ez egy Crikvenicával egybeépült, de annál azért nyugisabb, csendesebb hely.
Mi már lefoglaltuk a szállást, de még van szabad apartman. (nekünk apartmanban 4500ft /fő/éj-re jött ki)
Tervezett program:
Ha valaki csatlakozik, alapvetően szabad program, mindenki azt csinál amit akar.
Amit mi terveztünk:
-első nap odaút, odaút, utolsó nap hazaút.
-a maradék hét napban, egy-egy napos programban
-Opatija, Rijeka
-Pula
-Brijuni N.P.
-KRK
-a maradék három nap pihenős, helyben nézelődős, motorozós.
Ha van ötlet, még más is belevehető.
Utazás: 9 napra, 2 ember cuccai két krauserben meg egy tanktáskában eléggé halott ötlet, úgyhogy kocsival megyek, de viszem a motort, és ott helyben már az ETZ-vel csapatunk. Ha csatlakozik valaki, némi cucc még fér be hozzánk.
Oda-visszaút: még gondolkodom, hogy autópálya lesz-e, az autóra (utánfutóval) oda-vissza 15000ft lenne a pályadíj, amit sokallok. Motorral ennek kb negyede. Tervezett tempó 80-85 km/h (akár még kis MZ-vel is abszolválható).
Távolság: Veszprém-Selce-Veszprém 870km (ez nekem autóval), 7 nap alatt motorozás terv kb 700km.
Páran jeleztétek, hogy esetleg érdekel a dolog, ha komolyan gondoltátok, szóljatok még, időben vagyunk.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- biciklis
- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2013.07.06. 21:55
- MZ-d típusa: TS250/1 oldalkocsis
Re: Egyéb túrák, meghívások
http://www.perge.eoldal.hu/
Üdv mindenkinek, Figyelmetekbe ajánlom a Perkátai rendezvényt, még nem jártam ott, de elmegyek a családommal , megjáratom az oldalast. Szerintem jó kis szombati program.Dunaharasztiról indulunk 8 órakor, a Lórévi komppal 9 kor átkelünk a Dunán, és megsem állunk Perkátáig. További minden jót.
Üdv mindenkinek, Figyelmetekbe ajánlom a Perkátai rendezvényt, még nem jártam ott, de elmegyek a családommal , megjáratom az oldalast. Szerintem jó kis szombati program.Dunaharasztiról indulunk 8 órakor, a Lórévi komppal 9 kor átkelünk a Dunán, és megsem állunk Perkátáig. További minden jót.
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Egyéb túrák, meghívások
Hoppá... ezt nem is néztem hogy mennyibe kerül... akkor lehet majd magánakcióban megyek arrafelé. Ha ennyien vagyunk, és teljesíthető az útiterv akkor nincs kifogásom ellene. Egyébként egy ismerősöm ajánlotta Semmering felé a mellékutas kanyargást, konkrétan nem mondott semmit hogy Semmeringen túl mi van. Rengeteg vár meg kastély van mindenfelé, de szinte mind magántulajdon és nem látogatható. Állítólag.gesszti írta:Azért az egy óráért kifizeted a kb. 2000 Ft-os belépőt? Lehet egyáltalán bent fényképezni?MiszterQ írta: Na. Közben két tuti megállóm már lesz. A Körmendi-hegység ausztriai felében van egy világháborús emlékmű, (mondjuk ott csak pihenni állok meg), a másik meg egy oldtimer-autómúzeum Aspang Markt-ban. Az már a délutáni részén van az útvonalnak, nekem 16 óra környékén oda kéne érni mert 5-ig van nyitva és kattintanék pár fotót azért.
Semmeringnél én egy úttal feljebb mennék, mint a te útvonalad. Neked azt miért ajánlották, amit berajzoltál?
https://goo.gl/maps/4CRt1
A Lockenhaus és Rohonc közti szerpentint még beletettem az útvonalba. Eddig veled együtt 6 motor(-os) jelentkezett.
Relax, don't do it
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Azért az egy óráért kifizeted a kb. 2000 Ft-os belépőt? Lehet egyáltalán bent fényképezni?MiszterQ írta: Na. Közben két tuti megállóm már lesz. A Körmendi-hegység ausztriai felében van egy világháborús emlékmű, (mondjuk ott csak pihenni állok meg), a másik meg egy oldtimer-autómúzeum Aspang Markt-ban. Az már a délutáni részén van az útvonalnak, nekem 16 óra környékén oda kéne érni mert 5-ig van nyitva és kattintanék pár fotót azért.
Semmeringnél én egy úttal feljebb mennék, mint a te útvonalad. Neked azt miért ajánlották, amit berajzoltál?
https://goo.gl/maps/4CRt1
A Lockenhaus és Rohonc közti szerpentint még beletettem az útvonalba. Eddig veled együtt 6 motor(-os) jelentkezett.
- Zolee-G
- Mister Minit & Posta
- Hozzászólások: 445
- Csatlakozott: 2008.03.18. 08:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Csobánka, Budapest
Re: Egyéb túrák, meghívások
Szeretnék meg kérni mindenkit, aki tud jöjjön el....
Egy esemény ami mindenkinek fontos.
Legfőképpen az MZCH -nak.
Köszi.
Az egyik szervező.
https://www.facebook.com/events/6814665 ... 7/?fref=ts
Egy esemény ami mindenkinek fontos.
Legfőképpen az MZCH -nak.
Köszi.
Az egyik szervező.
https://www.facebook.com/events/6814665 ... 7/?fref=ts
NO FEAR!..........MZ
SAFETY BIKE
TEL: +36 20 4125496
Az MzClubHungary kisfilmje:
http://www.youtube.com/watch?v=jCH3DNnnVTk
Mz-s raperek a youtube-on:
http://www.youtube.com/watch?v=LlGoTfTg ... r_embedded
SAFETY BIKE
TEL: +36 20 4125496
Az MzClubHungary kisfilmje:
http://www.youtube.com/watch?v=jCH3DNnnVTk
Mz-s raperek a youtube-on:
http://www.youtube.com/watch?v=LlGoTfTg ... r_embedded
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Egyéb túrák, meghívások
Na. Közben két tuti megállóm már lesz. A Körmendi-hegység ausztriai felében van egy világháborús emlékmű, (mondjuk ott csak pihenni állok meg), a másik meg egy oldtimer-autómúzeum Aspang Markt-ban. Az már a délutáni részén van az útvonalnak, nekem 16 óra környékén oda kéne érni mert 5-ig van nyitva és kattintanék pár fotót azért.gesszti írta:Betétlapot hozz magaddal.MiszterQ írta: Körmendnél lenne az ütközés.
Ok. Figyeljük az időjárást, aztán, ha süt a nap, megyünk. Esős időben nem érdemes nekiindulni.
Úgy kéne rákészülni, hogy augusztus 20. (előtte, utána nekünk meló van) Vagy előtte szombat-vasárnap, vagy utána szombat vasárnap közül a legjobb időnek tűnő nap.
Relax, don't do it
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Betétlapot hozz magaddal.MiszterQ írta: Körmendnél lenne az ütközés.
Ok. Figyeljük az időjárást, aztán, ha süt a nap, megyünk. Esős időben nem érdemes nekiindulni.
Úgy kéne rákészülni, hogy augusztus 20. (előtte, utána nekünk meló van) Vagy előtte szombat-vasárnap, vagy utána szombat vasárnap közül a legjobb időnek tűnő nap.
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Egyéb túrák, meghívások
A Semmering feletti szerpentin lenne a legészakibb pont. Körmendnél lenne az ütközés. Persze nem kell végig velem jönni, inkább én csatlakozok be mellétek. Na majd mindjárt csinálok egy tervet, csak ezer a dolgom.gesszti írta:https://goo.gl/maps/yBEVL
Ilyesmire gondoltál?
Elég erős kör. Tőlünk ~450 km egy napra. Nem sok idő lenne nézelődni. Te honnan indulnál?
Update: https://maps.google.hu/maps?saddr=K%C3% ... sz=12&z=10
Ez csak vázlat, nekem Pápa a kezdés/cél
Relax, don't do it
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
https://goo.gl/maps/yBEVL
Ilyesmire gondoltál?
Elég erős kör. Tőlünk ~450 km egy napra. Nem sok idő lenne nézelődni. Te honnan indulnál?
Ilyesmire gondoltál?
Elég erős kör. Tőlünk ~450 km egy napra. Nem sok idő lenne nézelődni. Te honnan indulnál?
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Egyéb túrák, meghívások
19? de ha minden szakad jó a 20 is, én vevő lennék erre!gesszti írta:Idén, talán augusztus 20-án lesz még egy hegyi túra, ...
Birkfeld - Weiz környéke tök jó lenne, mert onnan én majd felmennék Semmering-ig (ismerős ajánlotta) aztán Aspang Markt felé go haza.
ui: idegesítésképpen van jónéhány elég jó minőségű youtube videó a neten, 'Nockalmstrasse' név alatt. Ez majd felhúz annyira, hogy mindenáron végigmenj rajta
Relax, don't do it
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Örülnék, ha megmaradna a beszámoló. Ha érdemesnek látjátok a honlapra kitenni, akkor szívesen kiegészítem pár információval még, hogy akár itinerként és használható legyen.
Idén, talán augusztus 20-án lesz még egy hegyi túra, de ez csak kisebb hegyecskékkel itt, Birkfeld és Weizklamm környékén. Kb. 400 km-es távot lehet számolni tőlünk. Ha van kedvetek csatlakozni, gyertek. Jövő júliusban pedig visszamegyünk ugyanide Untertwengbe, és szemezgetünk a kimaradt helyekből. Pl. Logarska Dolina, Seeberg Pass, Nockalm straße, MaltaTal, és egy olasz kör a Lago di Sauris környékén.
Ez a Nockalm straße nagyon benne van a bögyömben. Jól kibabrált velünk, hogy este 6-tól nem lehet bemenni. A felső végéhez igazi beßaratós környéken át lehet bemenni, ahova a madarak is 2 nap hidegélemmel járnak. Azt a részt tuti nem hagyjuk ki jövőre.
Idén, talán augusztus 20-án lesz még egy hegyi túra, de ez csak kisebb hegyecskékkel itt, Birkfeld és Weizklamm környékén. Kb. 400 km-es távot lehet számolni tőlünk. Ha van kedvetek csatlakozni, gyertek. Jövő júliusban pedig visszamegyünk ugyanide Untertwengbe, és szemezgetünk a kimaradt helyekből. Pl. Logarska Dolina, Seeberg Pass, Nockalm straße, MaltaTal, és egy olasz kör a Lago di Sauris környékén.
Ez a Nockalm straße nagyon benne van a bögyömben. Jól kibabrált velünk, hogy este 6-tól nem lehet bemenni. A felső végéhez igazi beßaratós környéken át lehet bemenni, ahova a madarak is 2 nap hidegélemmel járnak. Azt a részt tuti nem hagyjuk ki jövőre.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Egyéb túrák, meghívások
Köszönjük Geszti a túraleírást!
Nagy élmény lehetett ez a rengeteg szerpentin,a táj. Itt is látszik hogy egy régi technikával is le lehet győzni lehetetlennek tűnő célokat ha megfelelő állapotban van tartva, és a pilóta hozzáállása is megfelelő.
Köszönjük a képeket.
Nekünk is tervben van egy komolyabb hegyi motorozás , ki tudja majd mikor , Ausztriai vagy Szlovák tájon.
A beszámolódat, összefűzve, fotó linkkel együtt feltétlen ki kellene tenni a főoldalra a túrabeszámolók közé, mert itt lehet ,,elkallódik" .
Nagy élmény lehetett ez a rengeteg szerpentin,a táj. Itt is látszik hogy egy régi technikával is le lehet győzni lehetetlennek tűnő célokat ha megfelelő állapotban van tartva, és a pilóta hozzáállása is megfelelő.
Köszönjük a képeket.
Nekünk is tervben van egy komolyabb hegyi motorozás , ki tudja majd mikor , Ausztriai vagy Szlovák tájon.
A beszámolódat, összefűzve, fotó linkkel együtt feltétlen ki kellene tenni a főoldalra a túrabeszámolók közé, mert itt lehet ,,elkallódik" .
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Azért annak a "fotósnak" gyakorolni kell még...
... és kell egy jobb fényképezőgép is.
Esetleg, ha valaki ajánlana típust, ami nagyon gyorsan, nagyon jó képet tud készíteni, akár mozgó célról, akár úgy, hogy maga a fényképezőgép is mozog, és tudja kezelni a szembefényt automatikusan, esetleg sorozatképet is tud készíteni...
Részben még ez is off itt, de nem tud valaki egy olyan ingyenes, vagy "okos" progit, amivel videofelvételeket tudok ügyesen szerkesztgetni? Összekapcsolni, vágni, szélzajt leszűrni, zenét alátenni, feliratot rátenni, stb. ?
Az Alpok megfertőzött bennünket, így biztosan visszamegyünk. Legközelebb készülünk már valami komolyabb technikával.
... és kell egy jobb fényképezőgép is.
Esetleg, ha valaki ajánlana típust, ami nagyon gyorsan, nagyon jó képet tud készíteni, akár mozgó célról, akár úgy, hogy maga a fényképezőgép is mozog, és tudja kezelni a szembefényt automatikusan, esetleg sorozatképet is tud készíteni...
Részben még ez is off itt, de nem tud valaki egy olyan ingyenes, vagy "okos" progit, amivel videofelvételeket tudok ügyesen szerkesztgetni? Összekapcsolni, vágni, szélzajt leszűrni, zenét alátenni, feliratot rátenni, stb. ?
Az Alpok megfertőzött bennünket, így biztosan visszamegyünk. Legközelebb készülünk már valami komolyabb technikával.
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Gratulálok Gesszti! Szép helyeken jártatok.
Ja, úgy meg könnyű ám jó képeket készíteni ha még külön fotóst is viszel magaddal.
Ja, úgy meg könnyű ám jó képeket készíteni ha még külön fotóst is viszel magaddal.
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
- Prenyugger
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 399
- Csatlakozott: 2012.09.04. 21:43
- MZ-d típusa: Etz-125 RT-125
- Tartózkodási hely: Környe
Re: Egyéb túrák, meghívások
Szia Gesszti!
Gratulálok a túrához és köszönöm a beszámolót.
Prenyugger
Gratulálok a túrához és köszönöm a beszámolót.
Prenyugger
- Dodi
- Safety Car
- Hozzászólások: 402
- Csatlakozott: 2008.05.19. 22:57
- MZ-d típusa: ES 250/2 '72
- Tartózkodási hely: Budapest XV.
Re: Egyéb túrák, meghívások
Remek leírás! Ittam minden szavát.....Én is szeretnék egyszer eljutni ide. Szervezz nyugodtan biztos lesz rá jelenkező bőven.
Egy megjegyzés: (én is olvastam....) "valami eszement macskakövekkel rakta ki a visszafordítókat".
A Délszláv háború idején(1995...) a lánctalpasok szétb@szták a jó aszfaltot a fordulásaikkal (érthető okokból kifolyólag) ezért macskaköveket raktak le hogy ne legyen dagonya és lehessen közlekedni.Az út így maradt csak a motorosok nem örülnek neki.Viszont járható csak óvatosan.Nem MZ-nek való út de gyönyörű és "katonásan" 1-2-1-2. járható.Boge-ék is tanúsíthatják
"For ever Vrsic"
Üdv: Dodi
Egy megjegyzés: (én is olvastam....) "valami eszement macskakövekkel rakta ki a visszafordítókat".
A Délszláv háború idején(1995...) a lánctalpasok szétb@szták a jó aszfaltot a fordulásaikkal (érthető okokból kifolyólag) ezért macskaköveket raktak le hogy ne legyen dagonya és lehessen közlekedni.Az út így maradt csak a motorosok nem örülnek neki.Viszont járható csak óvatosan.Nem MZ-nek való út de gyönyörű és "katonásan" 1-2-1-2. járható.Boge-ék is tanúsíthatják
"For ever Vrsic"
Üdv: Dodi
Trophy 250 UIT-200
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Az Alpok túra harmadik napja:
http://goo.gl/maps/nnWUa
Vasárnap reggel már annyira vártam az indulást, hogy nem tudtam aludni. Már 7 óra környékén tébláboltam, lementem a motorhoz, letörölgettem, körbenéztem, és finoman próbáltam neki elmesélni, hogy ami eddig volt, az csak a bemelegítés. Az igazi „szívás” az ma jön. Nem sok hágó lesz, csak néhány. Würzenpass, Kranjska Gora, Predil, Sella Nevea, Nassfeld, Kreusberg… Igazi finomságok.
Reggeli után elindultunk. Untertwengtől dél felé a 94-esen. Még a motor se melegedett be, már fel is tűnt balra a Brennsee, aztán nem sokkal később, csak hogy az egyensúly meglegyen, jobbra az Affritzer see. Mindkettő fajtiszta Karintiai tó. Csak külön, külön megérnének egy fél napos barangolást.
Ezúttal mi mégis erőt vettünk magunkon, és tovább mentünk a túra csúcspontja, a Kranjska Gora felé. Treffen-nél megálltunk gps-t vallatni, hogy Villach-on valahogy vezessen át bennünket. 3 mp-en belül megállt mellettünk egy oldalkocsis dnyeper osztrák rendszámmal. Gazdija nagyon megdícsérte az mz-t. Pláne, mikor mondtuk, hogy mi a további útvonal. Villach-on hamar átkeveredtünk, és már fel is tűntek a 3000 m környéki hegyek a Szlovén oldalon.
A Würzenpass vezetett át bennünket Szlovéniába. Rögtön hegymászással kezdtünk, de ez csak bemelegítés volt. Alig 1080 m-re vitt fel bennünket. Ahogy leértünk a másik oldalra, megteltek az utak túristákkal, jórészt motorosokkal, biciklisekkel. Mind, mind ugyanabba az irányba ment. …mint mi. A 206-os úton Prelaz Vrsic felé indultunk. (emberi nyelven: Kranjska Gora) A városkából kiérve mindjárt az út mellé szegődött egy patak. Széles, kavicsos meder közepén kacskaringózott. Nem tudtuk eldönteni, hogy kőből van benne több, vagy lubickoló túristákból. A víz valami hihetetlenül tiszta, és kék színű volt. Olyan kék, mint a windows háttér. Gyanús, hogy a széles mederben tavasszal nem csak ez a kis patakocska jön lefelé a hegyről. Mentünk tovább. Ez a terület már a Triglav nemzeti park területe. A patak eltűnt, a váltó ismerkedett az 1-es és 2-es fokozatokkal. Volt 1-2 elvetemült biciklis, aki velünk egy tempóban jött felfelé. Egy csurgót látva megálltunk feltölteni a vizesüvegeket. Igazi, finom forrásvíz volt. Innen kezdődtek az izgalmak. Az út még meredekebb lett, és a visszafordítókat valami eszement macskakövekkel burkolta aszfalt helyett. Szép, szép, de azon motorozni… Főleg, mikor jön egy busz szembe a kanyarban. A következő pihenőnk érdekes látványosságokat tartogatott. A hegycsúcson átbukó felhők félelmetes látványt nyújtottak. Eléggé kezdett szürkülni a pass feletti égbolt. Gyanús volt, hogy ebből ázás lesz. Néhány fénykép után indultunk tovább a csúcsra. Még néhány macskaköves hajtű, és fent is voltunk. (1630m) A hágó pont annyira tele volt túristákkal, mint az előbb a városka a völgyben. Lengyelek, németek, hollandok, szlovénok, osztrákok, tiszta bábeli zavar. Megálltunk a hágó táblánál. Még a sisakokat se vettük le, már megállt mellettünk 2 olasz transalpos, és nézték az mz-t. „hány éves, honnan jöttünk, stb”. Mi nem tudtunk olaszul, ők se angolul, se magyarul, mégis jól elbeszélgettünk. Teljesen el voltak hűlve attól, hogy az 1975-ben gyártott motor oda felment. Piszok jól esett. Volt fent egy lengyel csopperes csapat, ők is üdvözöltek bennünket egy kis dudálással, és integetéssel. Közben megérkezett a két biciklis fickó is, akikkel lent együtt indultunk el. Mivel a tervezett útnak még nem voltunk a felénél se, így indultunk tovább lefelé. A hágó déli oldala még meredekebb, mint amin felmentünk. Szinte egymás alá visszaforduló szerpentinek, és meredek, húzós lejtők váltották egymást. A biciklisek előzgettek bennünket lefelé. Nem is értem, hogy merték úgy meggurítani a bringát. A szürke felhők időközben lemaradtak, és a féknek is kezdett jönni a szaga, megálltunk megint pihenni. Dr. Julius Kugy emlékhelyénél pihentünk. Itt egy magyar iskolás gyalogtúrázó csapattal találkoztunk. Ők innen gyalog mentek felfelé. Mi szendvicseztünk egyet, amíg hűlt a fék. Még várt ránk jónéhány hajtű lefelé. A völgybe leérve a Soca folyó mellé szegődtünk. Nagyon úgy tűnt, hogy gyorsabban folyt, mint ahogy mi haladtunk, pedig itt már lehetett gurulni szépen. Kétoldalt hatalmas hegyek, a víz megint windowskék, az út kellemes, kanyargós. Nem is kell ennél több. Irány tovább Trenta és Bovec felé. Bovec-nél észak felé fordult az út. A hegyek nem nagyon akartak kisebbek lenni, így már számítottunk rá, hogy ebből megint mászás lesz. (meg ugye előtte a térképen is láttuk, hogy ott egy hágó van) Nemsokára feltűnt a Mangart. A környék legmagasabb hegycsúcsa. Attól egy kicsit balra tájoltuk az utunkat. Long pod Mangarton nevű falucska már fent volt 1000 méter környékén. Pazar látványt nyújtott, amikor visszanéztünk a völgy felé, ahonnan jöttünk. Katonásan haladtunk tovább. (1-2-1-2-1-2…) Következő pihenőnk a Predel várnál volt. Megint ürügy a fényképezésre, és a motorhűtésre. Itt mégse időztünk sokat, mert várt bennünket a hágó másik olalán a Lago di Predil. Itt be volt tervezve egy kis lábáztatás. Legurultunk tehát a szerpentinen, és már másztunk is le a partoldalon a tópartra. A víz nem volt rossz. Fürdőzést mondjuk nem vállaltam volna be, de egy kis lábáztatásra tökéletes volt. Kicsit kavicsos a part, ahol megálltunk, de tükör tiszta a víz. A másik oldalon, ahova odasütött a nap, jópáran pancsoltak a tóban. Ingyen strand végig. Kis ejtőzés után indultunk tovább a Sella Nevea felé. Szépen, fokozatosan emelkedett az út, egész jó tempóban lehetett menni felfelé. Ez a városka erősen a síszezonra van kihegyezve, így most alig lézengett pár ember. Biztos, ami biztos, az unimog oda volt állítva az út mellé 4 felláncozott kerékkel, hóekével. Érdekes látvány volt a szirázó napsütésben, és 30 fok melegben. Már indultunk is tovább a Raccolana völgy irányába. A szerpentin durván megindult lefelé. Az út mellett elmondhatatlan méretű völgy, és hegyek. Az út meredek, és sötét alagutakban fordul, és alig egy-egy vézna csőkorlát van néhol. Máshol ez sincs, csak a többszáz m-es szakadék lefelé. Az egész túra egyik legnagyobb élménye volt itt legurulni. A völgybe leérve megincsak patakkíséretet kaptunk. A Raccolana jött velünk egészen Chiusafortéig. Itt észak felé fordultunk a Fiume Fella völgyében. Megálltunk, és csak néztünk, hogy hova kerültünk… A folyó az út mellett, lent a mélyben, a széles meder mutatta, hogy ez, ami most folyik, igen csak takarékra van hajtva. Tavasszal hatalmas folyam ömlik itt lefelé. Kétoldalt 1000 méteres hegyek. A fejünk felett jobbra-balra jár az alagutak közt az A23 autópálya. Viadukt, viadukt hátán. Végül a folyó, és az autópálya jobbra távozott, megérkeztünk a Nassfeld, vagy ahogy itt mondják a Passo Pramolló lábához. Katonás menet következett, ismét 1-2-1-2… A trükkös olaszok kitették a táblát, hogy „2 tornante”. Csodálkoztunk, hogy akkor most csak 2 kanyar, és kész? Ja… Amikor már ötödször láttuk a „2 tornante” táblát, akkor már kapisgáltuk, hogy ez inkább a „megint kettő”-t jelenti. Megálltunk egy pihenőnél. Azért itt az olaszoknál máshogy néz ki egy ilyen, mint Ausztriában. A fű derékig ért, és vagy hármas fokozatú zergeb. a környék. Indultunk is tovább, mielőtt valamelyik bozótból Jeti is előkerülne. Megint előkerült egy szürke esőfelhő, így sietősre vettük. Többször már nem álltunk meg a hágóig. A hágón is csak röviden köszöntünk az egyetlen tehénnek, és készítettünk pár fotót, már indultunk is tovább lefelé. Szerencsére az esőfelhő fent maradt a hágónál, így megúsztuk szárazon. Egy fékhűtős-szendvicsezős pihenővel leértünk a völgybe, Tröpollach-ba. Innen már viszonylag egyenes a terep. A Gail völgyében haladtunk Hermagor-ig. Hermagornál Weißbriach felé fordultunk, hogy az utolsó hágónkat, a Kreusberg pass-t is megmásszuk. Ez már szinte csak ujjgyakorlat volt a maga 1071 méterével. Nemsokára már a Dráva völgyében gurultunk Untertweng felé. Itt már a jól ismert Spital városka, és Millstatter tó szolgált egy kis levezető látványossággal. Az előző 2 napban, csak elgurultunk a Millstatter mellett, ezúttal lementünk a kikötőhöz, és ejtőztünk egy kicsit egy parti padon. Sajnos a napnyugtáról már megint lekéstünk. Már kezdett alkonyodni, mikor tovább indultunk. Untertwengbe már tök sötétben értünk. Fáradtan, de egy roppant élménydús nap után tértünk nyugovóra az utolsó este.
Itt a vége, fuss el véle.
http://indafoto.hu/gessztenye/alpok_tur ... s_1821_har
A képeket úgy nézem, összekeverte az indafotó... igazából sorszám szerint (az első három szám) kellene nézni, úgy vannak kb. időrendben.
http://goo.gl/maps/nnWUa
Vasárnap reggel már annyira vártam az indulást, hogy nem tudtam aludni. Már 7 óra környékén tébláboltam, lementem a motorhoz, letörölgettem, körbenéztem, és finoman próbáltam neki elmesélni, hogy ami eddig volt, az csak a bemelegítés. Az igazi „szívás” az ma jön. Nem sok hágó lesz, csak néhány. Würzenpass, Kranjska Gora, Predil, Sella Nevea, Nassfeld, Kreusberg… Igazi finomságok.
Reggeli után elindultunk. Untertwengtől dél felé a 94-esen. Még a motor se melegedett be, már fel is tűnt balra a Brennsee, aztán nem sokkal később, csak hogy az egyensúly meglegyen, jobbra az Affritzer see. Mindkettő fajtiszta Karintiai tó. Csak külön, külön megérnének egy fél napos barangolást.
Ezúttal mi mégis erőt vettünk magunkon, és tovább mentünk a túra csúcspontja, a Kranjska Gora felé. Treffen-nél megálltunk gps-t vallatni, hogy Villach-on valahogy vezessen át bennünket. 3 mp-en belül megállt mellettünk egy oldalkocsis dnyeper osztrák rendszámmal. Gazdija nagyon megdícsérte az mz-t. Pláne, mikor mondtuk, hogy mi a további útvonal. Villach-on hamar átkeveredtünk, és már fel is tűntek a 3000 m környéki hegyek a Szlovén oldalon.
A Würzenpass vezetett át bennünket Szlovéniába. Rögtön hegymászással kezdtünk, de ez csak bemelegítés volt. Alig 1080 m-re vitt fel bennünket. Ahogy leértünk a másik oldalra, megteltek az utak túristákkal, jórészt motorosokkal, biciklisekkel. Mind, mind ugyanabba az irányba ment. …mint mi. A 206-os úton Prelaz Vrsic felé indultunk. (emberi nyelven: Kranjska Gora) A városkából kiérve mindjárt az út mellé szegődött egy patak. Széles, kavicsos meder közepén kacskaringózott. Nem tudtuk eldönteni, hogy kőből van benne több, vagy lubickoló túristákból. A víz valami hihetetlenül tiszta, és kék színű volt. Olyan kék, mint a windows háttér. Gyanús, hogy a széles mederben tavasszal nem csak ez a kis patakocska jön lefelé a hegyről. Mentünk tovább. Ez a terület már a Triglav nemzeti park területe. A patak eltűnt, a váltó ismerkedett az 1-es és 2-es fokozatokkal. Volt 1-2 elvetemült biciklis, aki velünk egy tempóban jött felfelé. Egy csurgót látva megálltunk feltölteni a vizesüvegeket. Igazi, finom forrásvíz volt. Innen kezdődtek az izgalmak. Az út még meredekebb lett, és a visszafordítókat valami eszement macskakövekkel burkolta aszfalt helyett. Szép, szép, de azon motorozni… Főleg, mikor jön egy busz szembe a kanyarban. A következő pihenőnk érdekes látványosságokat tartogatott. A hegycsúcson átbukó felhők félelmetes látványt nyújtottak. Eléggé kezdett szürkülni a pass feletti égbolt. Gyanús volt, hogy ebből ázás lesz. Néhány fénykép után indultunk tovább a csúcsra. Még néhány macskaköves hajtű, és fent is voltunk. (1630m) A hágó pont annyira tele volt túristákkal, mint az előbb a városka a völgyben. Lengyelek, németek, hollandok, szlovénok, osztrákok, tiszta bábeli zavar. Megálltunk a hágó táblánál. Még a sisakokat se vettük le, már megállt mellettünk 2 olasz transalpos, és nézték az mz-t. „hány éves, honnan jöttünk, stb”. Mi nem tudtunk olaszul, ők se angolul, se magyarul, mégis jól elbeszélgettünk. Teljesen el voltak hűlve attól, hogy az 1975-ben gyártott motor oda felment. Piszok jól esett. Volt fent egy lengyel csopperes csapat, ők is üdvözöltek bennünket egy kis dudálással, és integetéssel. Közben megérkezett a két biciklis fickó is, akikkel lent együtt indultunk el. Mivel a tervezett útnak még nem voltunk a felénél se, így indultunk tovább lefelé. A hágó déli oldala még meredekebb, mint amin felmentünk. Szinte egymás alá visszaforduló szerpentinek, és meredek, húzós lejtők váltották egymást. A biciklisek előzgettek bennünket lefelé. Nem is értem, hogy merték úgy meggurítani a bringát. A szürke felhők időközben lemaradtak, és a féknek is kezdett jönni a szaga, megálltunk megint pihenni. Dr. Julius Kugy emlékhelyénél pihentünk. Itt egy magyar iskolás gyalogtúrázó csapattal találkoztunk. Ők innen gyalog mentek felfelé. Mi szendvicseztünk egyet, amíg hűlt a fék. Még várt ránk jónéhány hajtű lefelé. A völgybe leérve a Soca folyó mellé szegődtünk. Nagyon úgy tűnt, hogy gyorsabban folyt, mint ahogy mi haladtunk, pedig itt már lehetett gurulni szépen. Kétoldalt hatalmas hegyek, a víz megint windowskék, az út kellemes, kanyargós. Nem is kell ennél több. Irány tovább Trenta és Bovec felé. Bovec-nél észak felé fordult az út. A hegyek nem nagyon akartak kisebbek lenni, így már számítottunk rá, hogy ebből megint mászás lesz. (meg ugye előtte a térképen is láttuk, hogy ott egy hágó van) Nemsokára feltűnt a Mangart. A környék legmagasabb hegycsúcsa. Attól egy kicsit balra tájoltuk az utunkat. Long pod Mangarton nevű falucska már fent volt 1000 méter környékén. Pazar látványt nyújtott, amikor visszanéztünk a völgy felé, ahonnan jöttünk. Katonásan haladtunk tovább. (1-2-1-2-1-2…) Következő pihenőnk a Predel várnál volt. Megint ürügy a fényképezésre, és a motorhűtésre. Itt mégse időztünk sokat, mert várt bennünket a hágó másik olalán a Lago di Predil. Itt be volt tervezve egy kis lábáztatás. Legurultunk tehát a szerpentinen, és már másztunk is le a partoldalon a tópartra. A víz nem volt rossz. Fürdőzést mondjuk nem vállaltam volna be, de egy kis lábáztatásra tökéletes volt. Kicsit kavicsos a part, ahol megálltunk, de tükör tiszta a víz. A másik oldalon, ahova odasütött a nap, jópáran pancsoltak a tóban. Ingyen strand végig. Kis ejtőzés után indultunk tovább a Sella Nevea felé. Szépen, fokozatosan emelkedett az út, egész jó tempóban lehetett menni felfelé. Ez a városka erősen a síszezonra van kihegyezve, így most alig lézengett pár ember. Biztos, ami biztos, az unimog oda volt állítva az út mellé 4 felláncozott kerékkel, hóekével. Érdekes látvány volt a szirázó napsütésben, és 30 fok melegben. Már indultunk is tovább a Raccolana völgy irányába. A szerpentin durván megindult lefelé. Az út mellett elmondhatatlan méretű völgy, és hegyek. Az út meredek, és sötét alagutakban fordul, és alig egy-egy vézna csőkorlát van néhol. Máshol ez sincs, csak a többszáz m-es szakadék lefelé. Az egész túra egyik legnagyobb élménye volt itt legurulni. A völgybe leérve megincsak patakkíséretet kaptunk. A Raccolana jött velünk egészen Chiusafortéig. Itt észak felé fordultunk a Fiume Fella völgyében. Megálltunk, és csak néztünk, hogy hova kerültünk… A folyó az út mellett, lent a mélyben, a széles meder mutatta, hogy ez, ami most folyik, igen csak takarékra van hajtva. Tavasszal hatalmas folyam ömlik itt lefelé. Kétoldalt 1000 méteres hegyek. A fejünk felett jobbra-balra jár az alagutak közt az A23 autópálya. Viadukt, viadukt hátán. Végül a folyó, és az autópálya jobbra távozott, megérkeztünk a Nassfeld, vagy ahogy itt mondják a Passo Pramolló lábához. Katonás menet következett, ismét 1-2-1-2… A trükkös olaszok kitették a táblát, hogy „2 tornante”. Csodálkoztunk, hogy akkor most csak 2 kanyar, és kész? Ja… Amikor már ötödször láttuk a „2 tornante” táblát, akkor már kapisgáltuk, hogy ez inkább a „megint kettő”-t jelenti. Megálltunk egy pihenőnél. Azért itt az olaszoknál máshogy néz ki egy ilyen, mint Ausztriában. A fű derékig ért, és vagy hármas fokozatú zergeb. a környék. Indultunk is tovább, mielőtt valamelyik bozótból Jeti is előkerülne. Megint előkerült egy szürke esőfelhő, így sietősre vettük. Többször már nem álltunk meg a hágóig. A hágón is csak röviden köszöntünk az egyetlen tehénnek, és készítettünk pár fotót, már indultunk is tovább lefelé. Szerencsére az esőfelhő fent maradt a hágónál, így megúsztuk szárazon. Egy fékhűtős-szendvicsezős pihenővel leértünk a völgybe, Tröpollach-ba. Innen már viszonylag egyenes a terep. A Gail völgyében haladtunk Hermagor-ig. Hermagornál Weißbriach felé fordultunk, hogy az utolsó hágónkat, a Kreusberg pass-t is megmásszuk. Ez már szinte csak ujjgyakorlat volt a maga 1071 méterével. Nemsokára már a Dráva völgyében gurultunk Untertweng felé. Itt már a jól ismert Spital városka, és Millstatter tó szolgált egy kis levezető látványossággal. Az előző 2 napban, csak elgurultunk a Millstatter mellett, ezúttal lementünk a kikötőhöz, és ejtőztünk egy kicsit egy parti padon. Sajnos a napnyugtáról már megint lekéstünk. Már kezdett alkonyodni, mikor tovább indultunk. Untertwengbe már tök sötétben értünk. Fáradtan, de egy roppant élménydús nap után tértünk nyugovóra az utolsó este.
Itt a vége, fuss el véle.
http://indafoto.hu/gessztenye/alpok_tur ... s_1821_har
A képeket úgy nézem, összekeverte az indafotó... igazából sorszám szerint (az első három szám) kellene nézni, úgy vannak kb. időrendben.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Mivel kocsival vittük ki a szállásig a motort, így volt helyünk, és lehetőségünk rákészülni. Szalonna, kolbász, paprika, paradicsom, zacsisleves, Rhús, fasírt, konzervek, és hasonlók lapultak a táskákban az ásványvíz, szörp, és a pálinkásüveg mellett. Vendéglőben abszolút nem voltunk. Piszok drága nekünk. Úgy ott lehet hagyni 20-30€-t, hogy még éhes is marad az ember. Spar, és Hofer boltokban voltunk. Asszonypajtás kereskedő, szóval beszagolt a boltba, és mondta, hogy itt ez, meg ez, ott meg az, meg az az olcsóbb. Kis odafigyeléssel magyar árakon lehet találni pékárut, ásványvizet, tejet, stb. Persze lehet 7-8x-os áron is találni ugyanezeket, ha valaki nem figyel oda. Nappalra készítettünk szendvicseket, meg vittünk rágcsálnivalót, reggel és este meg főzőcskéztünk a szálláson.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Egyéb túrák, meghívások
És a táplálkozás hogy zajlott?
Már nem úgy hogy ... tudom hogy szájon keresztül de mennyit vendéglősködtetek, mennyit szendvicseztetek?
Már nem úgy hogy ... tudom hogy szájon keresztül de mennyit vendéglősködtetek, mennyit szendvicseztetek?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Egyéb túrák, meghívások
Az baráti majd értesíts hogy mit szeretnél augusztusban!gesszti írta:Az.MiszterQ írta: Ócó?
80e Ft-ból jöttünk ki. Benzinnel, gázolajjal, kajával, szállással, biztosítással együtt.
Relax, don't do it
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Az.MiszterQ írta: Ócó?
80e Ft-ból jöttünk ki. Benzinnel, gázolajjal, kajával, szállással, biztosítással együtt.
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Egyéb túrák, meghívások
Ócó?gesszti írta:Nem. Az első tippnél is kevesebb.sunbim írta:
Kéccá' ?
Relax, don't do it
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Nem. Az első tippnél is kevesebb.sunbim írta:
Kéccá' ?
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Alpok túra, második nap:
http://goo.gl/maps/KeM4Z
Természetesen reggel elaludtunk, így a tervezett 8-9 óra közti indulás helyett 11 óra környékén sikerült elindulni. Megtankoltuk a motort. A benzin kb. hasonló áron van, mint nálunk, de ugyanúgy van egy kis különbség a kutak közt. Érdemes keresni az olcsóbbakat. Szóval megcsurrantottam 50-es keverékkel a tankot, és gyí a Millstatter see felé. Igazi szép, Karintiára jellemző tó. Kb. 10 km-t megy mellette az út. A sebességkorlátozásokra érdemes figyelni, mert szeretnek mérni a sünök. Feleslegesen nem kekeckednek, de a gyorshajtásra, meg a vagánykodásra ugranak. Van olyan falu, ahol teljes 30-as övezet van. Ezt érdemes betartani. A kerékpárosokra is érdemes figyelni, mert jó időben rengetegen vannak. A sport és túrabringások is kirajzanak napfény hatására.
A tó végénél Spital an der Drau településnél értünk rá a Drautal Straße-ra. Itt feltűnés nélkül csatlakozott hozzánk a Dráva. Ez az út más néven a 100-as gyorsforgalmi. (Autóút) (Ha Möllbrückénél valaki nem ezt a 100-ast követi, hanem elfordul észak felé a Mölltall Straße-ra, akkor a Grossglockner bejáratához is eljuthat. Mi majd később megyünk arrafelé. Möllbrücke előtt már táblázva van a Grossglockner. )
Érdemes nézelődni ezen a 100-as úton is, mert balra a Gailtaler Alpok, jobbra a Kreuzeckgruppe hegyei láthatók. Egészen Oberdrauburg-ig mentünk ezen az úton. Itt dél felé fordultunk, át a Dráva hídján, a Gailberg Pass (981m) felé. Szép, kacskaringós szerpentinekkel ment felfelé az út. Kezdődött az 1-2-1-2-3-őőőőő-2-1-1-1-2-1-2-1-1… Hamarosan átértünk a másik oldalra, a Gail völgyébe.
A Karnische dolomitok, a Gailtailer Alpok déli oldala, és a Lienzi Dolomitok vettek körbe bennünket. Nyugat felé indultunk, a Kartitscher Sattel felé (1530m). Mesezöld mezők, fenyőerdők, patakok, vízimalmok, hófoltos hegycsúcsok, tanyák, kisebb-nagyobb falvak közt vezetett utunk. A szikrázó napsütésben a környék összes parasztja kint volt a mezőkön, és gyűjtötték a szénát. Kicsi, négykerék hajtású gépekkel szaladgáltak a mezőn, ami magára gyűjtötte a szénát, és már vitték is befelé a tárolóba. Más gépek meg kis láncos adapterekkel húzták össze rendbe a szénát, hogy a másik könnyebben gyűjtse össze. Kicsivel feljebb meg olyan meredek domboldalt kaszáltak körmös kerekes, utánasétálós gépekkel, ahova felmenni is alig tudtam volna, nem még ott keresztbe-kasul mászkálni a gép után. Olyan széna illat volt az egész völgyben, hogy még másnap is széna illatú volt a ruhánk, pedig az mz 2T füstje igyekezett bőszen elnyomni.
Kartitsch-nál visszatértünk a Dráva völgyébe. Itt még egészen kicsi folyócska a Dráva. Le is mentünk a partjára kicsit piknikezni. A 100-as úton (Drautal Straße) érdemes oldalra kacsintgatni, mert nagyon jó kis pihenőhelyek vannak. Nem sokkal később Lienz-be , majd Döslach-ba értünk. Itt az Iselsberg Pass megmászása következett. Hihetetlen látvány tárult elénk. Messze-messze el lehetett látni a Dráva völgybe. Az 1204 m magas hágónál megint muszáj volt megállni nézelődni egy kicsit. Lefelé fincsi kanyarokkal fűszerezve ereszkedtünk. A fék miatt itt is meg kellett állni egy forrásnál. „inni”. A hágó aljában van a Grossglockner bejárata. A bátrabbak itt induljanak el észak felé. Mi a Lamnitz folyó mellett haladtunk tovább. A Mölltal Straße-n. A folyó később már Möll névre hallgat az út mellett. Levezető programként balra fordultunk, hogy megnézzük a Mölltaler gleccser felvonóját. Már esteledett, így a madár se járt már arrafelé. Megint zergeb… vidékre kerültünk. Fel-le 15+%-os emelkedőkkel hullámvasutaztunk befelé 8 km-t a felvonóig. Hatalmas vízesés fogadott bennünket, ami közel 1000 m magasról csobogott lefelé.
A környék tele van kéttározós erőművekkel, amik méteres átmérőjű csöveken nyomják fel a vizet egy felső tározóba, amikor túl sok (vagy nagyon olcsó) az áram, és engedik le, amikor kevés, vagy drága az áram. Akár 1000 méteres szintkülönbség is lehet a két tározó közt. Rafkósak ezek az Osztrákok, meg kell hagyni. Már nagyon jött az este (8 óra környéke volt) és hűlt is az idő, a szállás felé vettük az irányt. Möllbrücke környékén találkoztunk ismét a reggeli útvonalunkkal, a 100-as úttal. Innen már ismerősként üdvözöltük a Millstatter tavat, és korom sötétben gyűjtöttük a bogarakat a bukó plexijére, majd egy idő után a pofinkba, mert a plexin már nem fért el több. 11 óra környékén értünk vissza a szállásra. Nem nagyon kellett altató. A bóklászásokkal együtt kb. 300 km lett a megtett táv.
http://indafoto.hu/gessztenye/alpok_tur ... us_1821_ma
http://goo.gl/maps/KeM4Z
Természetesen reggel elaludtunk, így a tervezett 8-9 óra közti indulás helyett 11 óra környékén sikerült elindulni. Megtankoltuk a motort. A benzin kb. hasonló áron van, mint nálunk, de ugyanúgy van egy kis különbség a kutak közt. Érdemes keresni az olcsóbbakat. Szóval megcsurrantottam 50-es keverékkel a tankot, és gyí a Millstatter see felé. Igazi szép, Karintiára jellemző tó. Kb. 10 km-t megy mellette az út. A sebességkorlátozásokra érdemes figyelni, mert szeretnek mérni a sünök. Feleslegesen nem kekeckednek, de a gyorshajtásra, meg a vagánykodásra ugranak. Van olyan falu, ahol teljes 30-as övezet van. Ezt érdemes betartani. A kerékpárosokra is érdemes figyelni, mert jó időben rengetegen vannak. A sport és túrabringások is kirajzanak napfény hatására.
A tó végénél Spital an der Drau településnél értünk rá a Drautal Straße-ra. Itt feltűnés nélkül csatlakozott hozzánk a Dráva. Ez az út más néven a 100-as gyorsforgalmi. (Autóút) (Ha Möllbrückénél valaki nem ezt a 100-ast követi, hanem elfordul észak felé a Mölltall Straße-ra, akkor a Grossglockner bejáratához is eljuthat. Mi majd később megyünk arrafelé. Möllbrücke előtt már táblázva van a Grossglockner. )
Érdemes nézelődni ezen a 100-as úton is, mert balra a Gailtaler Alpok, jobbra a Kreuzeckgruppe hegyei láthatók. Egészen Oberdrauburg-ig mentünk ezen az úton. Itt dél felé fordultunk, át a Dráva hídján, a Gailberg Pass (981m) felé. Szép, kacskaringós szerpentinekkel ment felfelé az út. Kezdődött az 1-2-1-2-3-őőőőő-2-1-1-1-2-1-2-1-1… Hamarosan átértünk a másik oldalra, a Gail völgyébe.
A Karnische dolomitok, a Gailtailer Alpok déli oldala, és a Lienzi Dolomitok vettek körbe bennünket. Nyugat felé indultunk, a Kartitscher Sattel felé (1530m). Mesezöld mezők, fenyőerdők, patakok, vízimalmok, hófoltos hegycsúcsok, tanyák, kisebb-nagyobb falvak közt vezetett utunk. A szikrázó napsütésben a környék összes parasztja kint volt a mezőkön, és gyűjtötték a szénát. Kicsi, négykerék hajtású gépekkel szaladgáltak a mezőn, ami magára gyűjtötte a szénát, és már vitték is befelé a tárolóba. Más gépek meg kis láncos adapterekkel húzták össze rendbe a szénát, hogy a másik könnyebben gyűjtse össze. Kicsivel feljebb meg olyan meredek domboldalt kaszáltak körmös kerekes, utánasétálós gépekkel, ahova felmenni is alig tudtam volna, nem még ott keresztbe-kasul mászkálni a gép után. Olyan széna illat volt az egész völgyben, hogy még másnap is széna illatú volt a ruhánk, pedig az mz 2T füstje igyekezett bőszen elnyomni.
Kartitsch-nál visszatértünk a Dráva völgyébe. Itt még egészen kicsi folyócska a Dráva. Le is mentünk a partjára kicsit piknikezni. A 100-as úton (Drautal Straße) érdemes oldalra kacsintgatni, mert nagyon jó kis pihenőhelyek vannak. Nem sokkal később Lienz-be , majd Döslach-ba értünk. Itt az Iselsberg Pass megmászása következett. Hihetetlen látvány tárult elénk. Messze-messze el lehetett látni a Dráva völgybe. Az 1204 m magas hágónál megint muszáj volt megállni nézelődni egy kicsit. Lefelé fincsi kanyarokkal fűszerezve ereszkedtünk. A fék miatt itt is meg kellett állni egy forrásnál. „inni”. A hágó aljában van a Grossglockner bejárata. A bátrabbak itt induljanak el észak felé. Mi a Lamnitz folyó mellett haladtunk tovább. A Mölltal Straße-n. A folyó később már Möll névre hallgat az út mellett. Levezető programként balra fordultunk, hogy megnézzük a Mölltaler gleccser felvonóját. Már esteledett, így a madár se járt már arrafelé. Megint zergeb… vidékre kerültünk. Fel-le 15+%-os emelkedőkkel hullámvasutaztunk befelé 8 km-t a felvonóig. Hatalmas vízesés fogadott bennünket, ami közel 1000 m magasról csobogott lefelé.
A környék tele van kéttározós erőművekkel, amik méteres átmérőjű csöveken nyomják fel a vizet egy felső tározóba, amikor túl sok (vagy nagyon olcsó) az áram, és engedik le, amikor kevés, vagy drága az áram. Akár 1000 méteres szintkülönbség is lehet a két tározó közt. Rafkósak ezek az Osztrákok, meg kell hagyni. Már nagyon jött az este (8 óra környéke volt) és hűlt is az idő, a szállás felé vettük az irányt. Möllbrücke környékén találkoztunk ismét a reggeli útvonalunkkal, a 100-as úttal. Innen már ismerősként üdvözöltük a Millstatter tavat, és korom sötétben gyűjtöttük a bogarakat a bukó plexijére, majd egy idő után a pofinkba, mert a plexin már nem fért el több. 11 óra környékén értünk vissza a szállásra. Nem nagyon kellett altató. A bóklászásokkal együtt kb. 300 km lett a megtett táv.
http://indafoto.hu/gessztenye/alpok_tur ... us_1821_ma
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Egyéb túrák, meghívások
A hegyekben igen!gesszti írta:Hideg-hideg...
Kéccá' ?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Hideg-hideg...
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Egyéb túrák, meghívások
Szádzedzer ?gesszti írta: ...Amúgy, lehet tippelni, hogy ez a 4 napos túra ki-be utazással mennyibe került. Kíváncsi vagyok, sikerül-e valakinek jól megtippelni.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
1 kanyaros?MiszterQ írta: Ausztria érdekel, de egy 1 kanyaros, 1 napos kirándulás, nekem ez már messzi van
Csak minimum 134523 kanyarosat tudok. Az nem jó?
Augusztusban ígérkezik egy rövid túra. Idejében fogom írni az útitervet, ahogy kialakul.
Amúgy, lehet tippelni, hogy ez a 4 napos túra ki-be utazással mennyibe került. Kíváncsi vagyok, sikerül-e valakinek jól megtippelni.
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Egyéb túrák, meghívások
Ausztria érdekel, de egy 1 kanyaros, 1 napos kirándulás, nekem ez már messzi vangesszti írta:Ez a túra érdekelne valakit innen?
http://www.szallasausztria.hu/kapcsolat.html
Első nap:
https://goo.gl/maps/rkqyw
Második nap:
https://goo.gl/maps/0t4SQ
Harmadik nap:
https://goo.gl/maps/L8CGO
Vagy hazaút.
Indulás: Júli 18. !
Relax, don't do it
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Úti beszámoló a 2014. második Alpok túrájáról 1. nap
Szállás: Haus Hencz - Untertweng, - Gartenrast str. 30. Ausztria
Gondnok: Andrikó Sándor :+4369911087865.
A ház koordinátái:
Google-ba beírva: +46° 47' 47.67", +13° 43' 36.72"
Jármű GPS-be beírva: 46°47.794 É, 13°43.606 K
Érdeklődés és szállásfoglalás email-ben: info@szallasausztria.hu - Heinczné Katalin
Érdeklődés és szállásfoglalás telefonon:
+3630-9401169 / +3630-6325281 / +43-699-8191-2865
A panzió egy völgyben található Villach-tól északra, az A2 autópályától huszonegynéhány km-re. Főútról könnyen megközelíthető. Maga a ház fent van a hegyoldalban, mesés kilátással, családias környezetben. Két régi ház, de szépen rendben vannak tartva. Szobák, és apartmanok is bérelhetők ausztriai viszonylatban elég olcsón. Ajánlom mindenkinek, aki a környékre tervez kirándulást. Pl. a Grossglockner és a Drávakanyar is elérhető távolságban van. A környéken található megszámlálhatatlan csodaszép Karintiai tóról már nem is beszélve. Télen és nyáron is nagyon jó kikapcsolódást ígérő környék.
Az első nap:
http://goo.gl/maps/F8u5F
Első program a Turracher Höhe Pass meghódítása. 1795 méteres magasságával ez mindjárt a túra legmagasabb hágója is egyben. 23%-os emelkedővel a déli oldalon, és jó tempósan motorozható kanyarokkal az északi oldalon. Itt, lefelé többször is megálltunk hűteni a fékeket. Nem akartam már az első nap leégetni őket. Persze ürügy mindig van, így simán elmesélhető úgy is, hogy "csak fényképezni álltam meg", vagy "csak forrásvizet szeretnék inni". Mindenki elhiszi, mert amúgy tényleg lehet fényképezni lépten-nyomon, és forrás is van minden 5. kanyar után. Természetesen az út melletti patak itt sem maradhat el. Ez az út a 95-ös. Ezen addig kell menni, amíg balra le nem ágazik az L225-ös út. Ez az út lesz a Thomataler Landesstraße. A 95-ösről Predliz-Turrach faluban nem szabad lekanyarodni a 97-esre, mert akkor pont úgy eltévedtek, mint mi. A 97-95 elágazás a legalacsonyabb pont, 930m. Az L225-ön Gruben faluig kell menni, és ott balra fordulni a L267-re. Ez a Thomatal hegy mellett megy el, olyan zergeb… környéken, hogy izgulósok inkább ne is menjenek erre. Fel-le, (de inkább fel, mert a teteje 1735m) kanyarok, erdő, néhol egy-egy tehén, egy elhagyatottnak látszó tanya egy szűk szurdokban. Félelmetesen jó motorozós környék. Természetesen a szerpentin itt sem maradhat el, ezúttal lefelé. (csak vissza ne kelljen mászni rajta, mert piszok meredek)
Az eredeti terv a Nockhalm Straße volt. (útdíj 9,5 € motorkerékpárok részére) Este 8:00-kor értünk a bejáratához. Tudni kell, hogy az Alpokban elég hirtelen be tud sötétedni, és hirtelen úgy lehül az idő, hogy rá lehet fagyni a motorra. Na, mi ott álltunk a visszavezető út bejáratánál, fáradtan. Sötétedett, és „motorkerékpárral behajtani tilos este 6-tól reggel 8-ig” – Azt hittem, menten felgyújtom a jegyszedő bódét… Na, elő a gps-t. Ez felajánlotta a néhány térképen is csak halványan szereplő L19-es utat, ami Kremsbrücke-ig vezet. Minden kellemetlenségért kárpótolt bennünket ez az út. Nagyon jó kanyarok, kellemes lejtő, szűk köves, fenyőfás szurdok, és természetesen az elmaradhatatlan kristálytiszta, csobogó (inkább zúgó) száguldó patakkal (Krems patak). Mesés. Dél felé vettük az irányt a 99-esen. A patak természetesen jött velünk kitartóan, és csatlakozott az A10 autópálya viaduktja is. A 99-es megy lent a völgyben, az A 10 meg felette a hegyoldalban, egészen lehetetlen helyeken. A Millstätter tó elejétől a 98-ason folytattuk utunkat. Ez már elvisz Untertwengig, a szállásig. A nettó útvonal 142 km, de mi okosan eltévedtünk Sankt Margarethen környékén, és így öszesen kb. 200 km motorozás után (meg a délelőtti 350 km-es autós szakasz után) fél 10 környékén, korom sötétben, holt fáradtan értünk vissza a szállásra.
http://indafoto.hu/gesszti/alpok_tura_2 ... us_1821_el
Szállás: Haus Hencz - Untertweng, - Gartenrast str. 30. Ausztria
Gondnok: Andrikó Sándor :+4369911087865.
A ház koordinátái:
Google-ba beírva: +46° 47' 47.67", +13° 43' 36.72"
Jármű GPS-be beírva: 46°47.794 É, 13°43.606 K
Érdeklődés és szállásfoglalás email-ben: info@szallasausztria.hu - Heinczné Katalin
Érdeklődés és szállásfoglalás telefonon:
+3630-9401169 / +3630-6325281 / +43-699-8191-2865
A panzió egy völgyben található Villach-tól északra, az A2 autópályától huszonegynéhány km-re. Főútról könnyen megközelíthető. Maga a ház fent van a hegyoldalban, mesés kilátással, családias környezetben. Két régi ház, de szépen rendben vannak tartva. Szobák, és apartmanok is bérelhetők ausztriai viszonylatban elég olcsón. Ajánlom mindenkinek, aki a környékre tervez kirándulást. Pl. a Grossglockner és a Drávakanyar is elérhető távolságban van. A környéken található megszámlálhatatlan csodaszép Karintiai tóról már nem is beszélve. Télen és nyáron is nagyon jó kikapcsolódást ígérő környék.
Az első nap:
http://goo.gl/maps/F8u5F
Első program a Turracher Höhe Pass meghódítása. 1795 méteres magasságával ez mindjárt a túra legmagasabb hágója is egyben. 23%-os emelkedővel a déli oldalon, és jó tempósan motorozható kanyarokkal az északi oldalon. Itt, lefelé többször is megálltunk hűteni a fékeket. Nem akartam már az első nap leégetni őket. Persze ürügy mindig van, így simán elmesélhető úgy is, hogy "csak fényképezni álltam meg", vagy "csak forrásvizet szeretnék inni". Mindenki elhiszi, mert amúgy tényleg lehet fényképezni lépten-nyomon, és forrás is van minden 5. kanyar után. Természetesen az út melletti patak itt sem maradhat el. Ez az út a 95-ös. Ezen addig kell menni, amíg balra le nem ágazik az L225-ös út. Ez az út lesz a Thomataler Landesstraße. A 95-ösről Predliz-Turrach faluban nem szabad lekanyarodni a 97-esre, mert akkor pont úgy eltévedtek, mint mi. A 97-95 elágazás a legalacsonyabb pont, 930m. Az L225-ön Gruben faluig kell menni, és ott balra fordulni a L267-re. Ez a Thomatal hegy mellett megy el, olyan zergeb… környéken, hogy izgulósok inkább ne is menjenek erre. Fel-le, (de inkább fel, mert a teteje 1735m) kanyarok, erdő, néhol egy-egy tehén, egy elhagyatottnak látszó tanya egy szűk szurdokban. Félelmetesen jó motorozós környék. Természetesen a szerpentin itt sem maradhat el, ezúttal lefelé. (csak vissza ne kelljen mászni rajta, mert piszok meredek)
Az eredeti terv a Nockhalm Straße volt. (útdíj 9,5 € motorkerékpárok részére) Este 8:00-kor értünk a bejáratához. Tudni kell, hogy az Alpokban elég hirtelen be tud sötétedni, és hirtelen úgy lehül az idő, hogy rá lehet fagyni a motorra. Na, mi ott álltunk a visszavezető út bejáratánál, fáradtan. Sötétedett, és „motorkerékpárral behajtani tilos este 6-tól reggel 8-ig” – Azt hittem, menten felgyújtom a jegyszedő bódét… Na, elő a gps-t. Ez felajánlotta a néhány térképen is csak halványan szereplő L19-es utat, ami Kremsbrücke-ig vezet. Minden kellemetlenségért kárpótolt bennünket ez az út. Nagyon jó kanyarok, kellemes lejtő, szűk köves, fenyőfás szurdok, és természetesen az elmaradhatatlan kristálytiszta, csobogó (inkább zúgó) száguldó patakkal (Krems patak). Mesés. Dél felé vettük az irányt a 99-esen. A patak természetesen jött velünk kitartóan, és csatlakozott az A10 autópálya viaduktja is. A 99-es megy lent a völgyben, az A 10 meg felette a hegyoldalban, egészen lehetetlen helyeken. A Millstätter tó elejétől a 98-ason folytattuk utunkat. Ez már elvisz Untertwengig, a szállásig. A nettó útvonal 142 km, de mi okosan eltévedtünk Sankt Margarethen környékén, és így öszesen kb. 200 km motorozás után (meg a délelőtti 350 km-es autós szakasz után) fél 10 környékén, korom sötétben, holt fáradtan értünk vissza a szállásra.
http://indafoto.hu/gesszti/alpok_tura_2 ... us_1821_el
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára gesszti 2014.07.22. 17:34-kor.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Ez a túra érdekelne valakit innen?
http://www.szallasausztria.hu/kapcsolat.html
Első nap:
https://goo.gl/maps/rkqyw
Második nap:
https://goo.gl/maps/0t4SQ
Harmadik nap:
https://goo.gl/maps/L8CGO
Vagy hazaút.
Indulás: Júli 18. !
http://www.szallasausztria.hu/kapcsolat.html
Első nap:
https://goo.gl/maps/rkqyw
Második nap:
https://goo.gl/maps/0t4SQ
Harmadik nap:
https://goo.gl/maps/L8CGO
Vagy hazaút.
Indulás: Júli 18. !
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Egyszerű, toljátok néha a motort! Csak a megállók előtt pár száz métert, testmozgás képen.Gexxx írta:Gyors helyzetjelentés:
tegnap a terv szerint teljesítettünk, Aggteleken vagyunk. Ma egy hosszabb, 380 km-es etap vár ránk Ópusztaszerig. Azt hiszem nem fogjuk érezni a seggünket a nap végére (ellentétben a lábunkkal )
Vigyázat jövök!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Gyors helyzetjelentés:
tegnap a terv szerint teljesítettünk, Aggteleken vagyunk. Ma egy hosszabb, 380 km-es etap vár ránk Ópusztaszerig. Azt hiszem nem fogjuk érezni a seggünket a nap végére (ellentétben a lábunkkal )
tegnap a terv szerint teljesítettünk, Aggteleken vagyunk. Ma egy hosszabb, 380 km-es etap vár ránk Ópusztaszerig. Azt hiszem nem fogjuk érezni a seggünket a nap végére (ellentétben a lábunkkal )
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Egyéb túrák, meghívások
Egérpöriegérpőríí !
...
"A délelőtti termés, ... ,,
Földön, mint az eper. És egy délelőtt ekkorára !! A farkán szívja fel a tápanyagot.
...
"A délelőtti termés, ... ,,
Földön, mint az eper. És egy délelőtt ekkorára !! A farkán szívja fel a tápanyagot.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Ha már itt vagyok, Mogyoródról a GPS állandóan be akart vinni a nagyfaluba, én meg nem akartam menni.
M0, déli részén olyan zöld részeket mutatott a betoncsík helyén, hogy még kis békákat, meg őzeket is rajzolt mellém mikor ott mentem................
Vissza kéne öregíteni a térkép frissítésem...................
M0, déli részén olyan zöld részeket mutatott a betoncsík helyén, hogy még kis békákat, meg őzeket is rajzolt mellém mikor ott mentem................
Vissza kéne öregíteni a térkép frissítésem...................
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Utolsó percek.....sunbim írta:Írjatok ha van rá időtök! Szívesen olvassuk minden pesszogást!Boge írta:Hali!
Ha valakit érdekel ...
Ami furcsa erre felé: hőttével nem pesszognak a pölék!
...
Szóval ha már pöle, meg pesszogás. Nem voltam itthon, cincogtak is rendesen az egerek, kiettek minden kaját a csapdából, újra állítottam, eredményesen!
A délelőtti termés, kéretik a csajoknak megmutatni!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Üdv!
Jó kis kanyar, tegnap 400 felett volt a napi távom, eddig 41.8 L benzin fogyott, és 5L-t sikerült megetetni a géppel/100Km. Hazafelé már jöttem 118-cal is, csak óvatosan, mert még bejáratós..........
Amúgy csöpög belőle az olaj........... este megvizsgálom, meg az idom tartót is, ami zörög alapjáraton.
Holnap ismét LÓRA!
Ui: itthon végig esett míg nem voltam, én már csak a nyomokra értem haza, esőt nem láttam, viszont hideg volt az utolsó 100 Km-n fokozatosan hűlt.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- mladi
- Magkakas
- Hozzászólások: 732
- Csatlakozott: 2008.05.18. 17:37
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, Suzuki
- Tartózkodási hely: Mogyoród
Re: Egyéb túrák, meghívások
Örülök, hogy e világra szóló eseménynél ott lehettem. Szerintem Kolombusz tette sem volt akkora mint ez. Ha valaki kitalálja a hajó nevét amivel e tettet végre hajtottuk az kap tőlem egy sört! MrDok, és Őrgróféknak nem áll az ajánlatBoge írta:Hali!
Ha valakit érdekel átléptük a Duna vonalát.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Egyéb túrák, meghívások
Írjatok ha van rá időtök! Szívesen olvassuk minden pesszogást!Boge írta:Hali!
Ha valakit érdekel ...
Ami furcsa erre felé: hőttével nem pesszognak a pölék!
...
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Néztünk tegnap furcsán, mert akarnak a helyiek befűteni... Este megértettük. Reggel meg akkora köd volt, hogy nem láttam a motoromat, pedig rajta ültem
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Egyéb túrák, meghívások
Hali!
Ha valakit érdekel átléptük a Duna vonalát. Jelenleg Mátraszentistvánon vagyunk. Első nap délelött esőt kaptunk, de csak bosszantó jelleggel.
Ami furcsa erre felé: hőttével nem pesszognak a pölék!
Rögtön indulunk aggtelek majd Ópusztaszer útvonalon
Ha valakit érdekel átléptük a Duna vonalát. Jelenleg Mátraszentistvánon vagyunk. Első nap délelött esőt kaptunk, de csak bosszantó jelleggel.
Ami furcsa erre felé: hőttével nem pesszognak a pölék!
Rögtön indulunk aggtelek majd Ópusztaszer útvonalon
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Boge, már benne van a boogie a lábunkbanBoge írta:Emberek!
Júniusban egy rövid túra erejéig bárki csatlakozhat hozzám. Az alábbi útvonalon vagyok megtalálható:
06.24. Becsehely-Nagykanizsa-Keszthely-Tapolca-Nagyvázsony-Bakonybél-Pannonhalma
06.25. Pannonhalma-Komárom-Esztergom-Dobogókő-Szentendre-Jobbágyi-Mátraszentistván
06.26. Mátraszentistván-Kékestető-Egerszalók-Lillafüred-Újmassa-Aggtelek
06.27. Aggtelek-Szalonna-Vizsoly-Miskolc-Tiszafüred-Fegyvernek-Ópusztaszer
06.28. Ópusztaszer Nemzeti Történeti Park "Nyílzápor és Nemzetközi Íjásztalálkozó"
06.29. Ópusztaszer-Kecskemét-Örkény EURORING-Dunaföldvár-Dombóvár-Kaposvár-Nagykanizsa-Becsehely
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Egyéb túrák, meghívások
Euroringen csatlakozom!Boge írta:Emberek!
Júniusban egy rövid túra erejéig bárki csatlakozhat hozzám. Az alábbi útvonalon vagyok megtalálható:
06.24. Becsehely-Nagykanizsa-Keszthely-Tapolca-Nagyvázsony-Bakonybél-Pannonhalma
06.25. Pannonhalma-Komárom-Esztergom-Dobogókő-Szentendre-Jobbágyi-Mátraszentistván
06.26. Mátraszentistván-Kékestető-Egerszalók-Lillafüred-Újmassa-Aggtelek
06.27. Aggtelek-Szalonna-Vizsoly-Miskolc-Tiszafüred-Fegyvernek-Ópusztaszer
06.28. Ópusztaszer Nemzeti Történeti Park "Nyílzápor és Nemzetközi Íjásztalálkozó"
06.29. Ópusztaszer-Kecskemét-Örkény EURORING-Dunaföldvár-Dombóvár-Kaposvár-Nagykanizsa-Becsehely
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég