Tuning
Re: Tuning
Köszönöm a választ.
Még azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e ajánlani egy olyan oldalt ahonnan olcsón lehet venni MZ alkatrészeket és hellyel közzel minden van?
Még azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e ajánlani egy olyan oldalt ahonnan olcsón lehet venni MZ alkatrészeket és hellyel közzel minden van?
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Tuning
Szia sr80!aronpfabian írta:Mi köszönjük hogy megosztottad velünk, és kijelentetted ezt az információtsr80 írta:Sziasztok.
ETZ 250 hátsó kapaszkodója az jó mz TS250/1-s motorhoz.
Köszi előre is.
Hát.... láttam már peregyesen, etz hátsó kapaszkodót..Tehát fel lehet ügyeskedni.
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Tuning
Mi köszönjük hogy megosztottad velünk, és kijelentetted ezt az információtsr80 írta:Sziasztok.
ETZ 250 hátsó kapaszkodója az jó mz TS250/1-s motorhoz.
Köszi előre is.
Re: Tuning
Sziasztok.
ETZ 250 hátsó kapaszkodója az jó mz TS250/1-s motorhoz.
Köszi előre is.
ETZ 250 hátsó kapaszkodója az jó mz TS250/1-s motorhoz.
Köszi előre is.
- mummy
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2015.04.18. 12:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Pétfürdő
Re: Tuning
0620 475 8538 Tarnóczki Sándor ő szokott OLX-en árulni közdarabot 3500 ft-ért.Hirtelen ez jutott eszembe.
Re: Tuning
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 125-ös ts-em , van hozzá babetta gyújtásom is, csak nincs az alaplaphoz közdarabom. Nem tud valaki eladót, vagy szakrajzot, tervrajzot küldeni róla nekem? emailom: herincsr@freemail.hu Előre is köszönöm!!
Re: Tuning
Nem!sr80 írta:Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy az ETZ250 ülése jó-e a MZ TS250/1-re?
Re: Tuning
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy az ETZ250 ülése jó-e a MZ TS250/1-re?
Azt szeretném kérdezni hogy az ETZ250 ülése jó-e a MZ TS250/1-re?
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Tuning
Hali! Én a Vaterán találtam 2éve szerelési könyvet.Eredeti könyveket lehet fellelni potom pénzért.
Sok sikert!
Sok sikert!
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2014.07.20. 13:57
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: MAjs
Re: Tuning
Nekem volt 1kiskönyvem de nembhiszem h màr megvan de körbe nézek.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Tuning
Nem tudom mennyire részletes szerelési könyvet kerestek,de itt is érdemes körülnézni.Van alkatrészlista is:
http://www.infomate.de/miraculis/aw/mz/ ... s250e.html
http://www.infomate.de/miraculis/aw/mz/ ... s250e.html
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Szerelési kiskönyv
tivass írta:Sziasztok!
Tudom ez a kérdés nem pont ide való, de nem találtam helyét a fórumokban.
Olyan kérdésem lenne hogy MZ TS 125 szerelési kiskönyv, amiben minden alkatrész le van írva rajzolva azt hol, hogyan vagy kitől lehetne szerezni? Kifizetem ha csak egy fénymásolatot kapok akkor is hálás lennék!
http://miraculis.de - itt minden MZ típushoz (meg sok máshoz is) találtok szerelési kézikönyvet és képes alkatrészlistát is, helyben olvasható és letölthető változatban!Gombaur írta: Én is pont szerelési könyvet keresek kis TS-hez, de itt az első link sajnos megint csak ETZ-hez jó.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára aronpfabian 2014.11.28. 22:50-kor.
-
- versenyző
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Tuning
Szerelési könyvnek nem felelne meg az " MZ hogyan tovább"? Nagyon sok hasznos infó van benne.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2014.09.21. 21:32
- MZ-d típusa: Yamaha XJ600
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Szerelési kiskönyv
Thorwald írta:Angolul találtam:tivass írta:Sziasztok!
Tudom ez a kérdés nem pont ide való, de nem találtam helyét a fórumokban.
Olyan kérdésem lenne hogy MZ TS 125 szerelési kiskönyv, amiben minden alkatrész le van írva rajzolva azt hol, hogyan vagy kitől lehetne szerezni? Kifizetem ha csak egy fénymásolatot kapok akkor is hálás lennék!
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/sze ... mutato.php
http://www.manualedereparatie.info/hu/d ... logue.html
Én is pont szerelési könyvet keresek kis TS-hez, de itt az első link sajnos megint csak ETZ-hez jó.
Re: Szerelési kiskönyv
Angolul találtam:tivass írta:Sziasztok!
Tudom ez a kérdés nem pont ide való, de nem találtam helyét a fórumokban.
Olyan kérdésem lenne hogy MZ TS 125 szerelési kiskönyv, amiben minden alkatrész le van írva rajzolva azt hol, hogyan vagy kitől lehetne szerezni? Kifizetem ha csak egy fénymásolatot kapok akkor is hálás lennék!
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/sze ... mutato.php
http://www.manualedereparatie.info/hu/d ... logue.html
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Láttam 2 hengeres MZ-t, 6 hengeres Jawa-t, 3 hengeres Simson-t, stb.
Sehogyan sem tudom elképzelni, hogyan oldják meg a főtengelyek egymáshoz csatlakoztatását, hogy az bontható legyen, kotyogás mentes és középpontos.
Van erre valakinek ötlete vagy fotója az összeépített blokkok főtengely közdarabjáról ?
Sehogyan sem tudom elképzelni, hogyan oldják meg a főtengelyek egymáshoz csatlakoztatását, hogy az bontható legyen, kotyogás mentes és középpontos.
Van erre valakinek ötlete vagy fotója az összeépített blokkok főtengely közdarabjáról ?
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Szerelési kiskönyv
Sziasztok!
Tudom ez a kérdés nem pont ide való, de nem találtam helyét a fórumokban.
Olyan kérdésem lenne hogy MZ TS 125 szerelési kiskönyv, amiben minden alkatrész le van írva rajzolva azt hol, hogyan vagy kitől lehetne szerezni? Kifizetem ha csak egy fénymásolatot kapok akkor is hálás lennék!
Tudom ez a kérdés nem pont ide való, de nem találtam helyét a fórumokban.
Olyan kérdésem lenne hogy MZ TS 125 szerelési kiskönyv, amiben minden alkatrész le van írva rajzolva azt hol, hogyan vagy kitől lehetne szerezni? Kifizetem ha csak egy fénymásolatot kapok akkor is hálás lennék!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Tuning
Aktuális helyen visszaolvasás egy kicsit csodákra képes!
Re: Tuning
hell írta:NEM!
A Bingbe babettáé kell dörzsárazva ahogyan az milliószor le lett irva már.
Le lett írva???? Na hát! Mi az a dörzsár??????????
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Tuning
NEM!
A Bingbe babettáé kell dörzsárazva ahogyan az milliószor le lett irva már.
A Bingbe babettáé kell dörzsárazva ahogyan az milliószor le lett irva már.
Re: Tuning
Engem az érdekelne hogy a Bvf karbi fúvókája kompatibilis a Bing 84-el?intelatom írta:Köszönöm a választ!KILL3R etz írta:Bing 84 a karbi nem?
Ha az, akkor a nagy előnye, hogy fiatalabb mint a BVF, tehát kevésbé kopott, tehát finomabban porlaszt: jobb az alapjárat, kevesebbet fogyaszt, akár jobban is mehet.
Re: Tuning
Köszönöm a választ!KILL3R etz írta:Bing 84 a karbi nem?
Ha az, akkor a nagy előnye, hogy fiatalabb mint a BVF, tehát kevésbé kopott, tehát finomabban porlaszt: jobb az alapjárat, kevesebbet fogyaszt, akár jobban is mehet.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3886
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Bing 84 a karbi nem?
Ha az, akkor a nagy előnye, hogy fiatalabb mint a BVF, tehát kevésbé kopott, tehát finomabban porlaszt: jobb az alapjárat, kevesebbet fogyaszt, akár jobban is mehet.
Ha az, akkor a nagy előnye, hogy fiatalabb mint a BVF, tehát kevésbé kopott, tehát finomabban porlaszt: jobb az alapjárat, kevesebbet fogyaszt, akár jobban is mehet.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Tuning
Sziasztok!
Most vettem egy 300-as Etz-t egy Bing 54-es karburátorral, sokan dícsérik ezt a karburátort, miben jobb ez mint a többi?
Válaszokat előre is köszönöm!
Most vettem egy 300-as Etz-t egy Bing 54-es karburátorral, sokan dícsérik ezt a karburátort, miben jobb ez mint a többi?
Válaszokat előre is köszönöm!
Re: Tank csere
Egyetértek. Ahhoz, hogy szép legyen, az oldaldekliket is cserélni kéne a tankhoz illó alakzatúra. Hiába rakod fel a csepptankot, az oldaldekli akkor is két nagy "kocka" marad.zudori írta:Ne csináld az átalakítást!tivass írta:Sziasztok!
Sikerült hozzájutnom az első MZ-mhez ami egy TS 125-ös.
Jogsi híján még nem akarom hajtani a gépet, hanem a telet rászánni hogy tavaszra ne csak motorikusan hanem optikailag is olyan legyen ami nekem tetszik.
A kérdésem az lenne, hogy a TS milyen tank típussal kompatibilis, mert vagy banán vagy csepp tankot szeretnék rá!
Sok munka és hidd el, a TS úgy gyönyörű ahogyan gyártották!
Persze, tudom izlés dolga, csak egy jó tanács volt a részemről!
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Tank csere
Ne csináld az átalakítást!tivass írta:Sziasztok!
Sikerült hozzájutnom az első MZ-mhez ami egy TS 125-ös.
Jogsi híján még nem akarom hajtani a gépet, hanem a telet rászánni hogy tavaszra ne csak motorikusan hanem optikailag is olyan legyen ami nekem tetszik.
A kérdésem az lenne, hogy a TS milyen tank típussal kompatibilis, mert vagy banán vagy csepp tankot szeretnék rá!
Sok munka és hidd el, a TS úgy gyönyörű ahogyan gyártották!
Persze, tudom izlés dolga, csak egy jó tanács volt a részemről!
Tank csere
Sziasztok!
Sikerült hozzájutnom az első MZ-mhez ami egy TS 125-ös.
Jogsi híján még nem akarom hajtani a gépet, hanem a telet rászánni hogy tavaszra ne csak motorikusan hanem optikailag is olyan legyen ami nekem tetszik.
A kérdésem az lenne, hogy a TS milyen tank típussal kompatibilis, mert vagy banán vagy csepp tankot szeretnék rá!
Sikerült hozzájutnom az első MZ-mhez ami egy TS 125-ös.
Jogsi híján még nem akarom hajtani a gépet, hanem a telet rászánni hogy tavaszra ne csak motorikusan hanem optikailag is olyan legyen ami nekem tetszik.
A kérdésem az lenne, hogy a TS milyen tank típussal kompatibilis, mert vagy banán vagy csepp tankot szeretnék rá!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
A préssávot a különböző vastagságú hengerfejtömítésekkel kell beállítani. (Nekem az előző 300as hengeremnél 1.1mm-nyi tömítés volt alápakolva)nero írta:Sziasztok! Vettem egy 300-as hengert a gépre, a hengerfejet elvittem átalakítatni, de nem igazán lett jó! Ráraktam a hengert, és a hengerfejet a blokkra, de sajnos a dugattyú eléri a hengerfejet, pedig a hengertalp tömítés is 1 mm-es! A kérdésem az lenne, hogy a hengerfejet meddig kell mélyiteni, hogy az 1.2 mm-es préssáv meglegyen! Ha valaki csinált már ilyet, légyszi írja le ennek a menetét, a hengerfejnek kb. hogy kellene kinéznie! Köszi
A hengerfejed ki csinálta? látott már 300as -hengerfejet, vagy Sanyi bácsi, a Vörös csillag TSZ esztergályosa csinálta?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- nero
- biciklis
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2011.10.19. 20:17
- MZ-d típusa: ETZ 250 DeLuxe
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Tuning
Sziasztok! Vettem egy 300-as hengert a gépre, a hengerfejet elvittem átalakítatni, de nem igazán lett jó! Ráraktam a hengert, és a hengerfejet a blokkra, de sajnos a dugattyú eléri a hengerfejet, pedig a hengertalp tömítés is 1 mm-es! A kérdésem az lenne, hogy a hengerfejet meddig kell mélyiteni, hogy az 1.2 mm-es préssáv meglegyen! Ha valaki csinált már ilyet, légyszi írja le ennek a menetét, a hengerfejnek kb. hogy kellene kinéznie! Köszi
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2014.06.23. 18:48
Re: Tuning
Köszönöm a válaszokat! Igen hasznos volt a számomra! Így már mindent értek.
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Elfér, de rés marad a nyereg és a tank között, mert rövidebb.zsakfos írta:http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... cle&id=627frankieflowers írta:Üdv mindenkinek!
Nem találtam megfelelő topicot a kérdésemnek, ezért ide írok. Szeretnék venni eg Etz 251-es Banántankosat gépet. Két kritériumom van 250-es és banántankos legyen. Elég sovány most a választék, de a kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a banántankos és az elődje között? Én olyanra gondoltam, hogy veszek egy 250-es mzét és átraknék rá egy banántankot. Ez hivatalosan és gyakorlatba lehetséges? A másik mit vegyek figyelembe. Mire érdemes odafigyelni? Nem vagyok egy szakértő sajnos még. Nagyon régóta szeretnék egy Mzét és most jött el az idő. Bármilyen tanácsot elfogadok és örömmel meghallgatok
Előre is köszönöm mindenkinek!
Ebben a cikkben megtalálod a választ szerintem.
A banántank technikailag szerintem átrakható az Etz250-re(bár ez sem biztos,de mintha már láttam volna képen ilyet),viszont baromi hülyén fog kinézni.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Tuning
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... cle&id=627frankieflowers írta:Üdv mindenkinek!
Nem találtam megfelelő topicot a kérdésemnek, ezért ide írok. Szeretnék venni eg Etz 251-es Banántankosat gépet. Két kritériumom van 250-es és banántankos legyen. Elég sovány most a választék, de a kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a banántankos és az elődje között? Én olyanra gondoltam, hogy veszek egy 250-es mzét és átraknék rá egy banántankot. Ez hivatalosan és gyakorlatba lehetséges? A másik mit vegyek figyelembe. Mire érdemes odafigyelni? Nem vagyok egy szakértő sajnos még. Nagyon régóta szeretnék egy Mzét és most jött el az idő. Bármilyen tanácsot elfogadok és örömmel meghallgatok
Előre is köszönöm mindenkinek!
Ebben a cikkben megtalálod a választ szerintem.
A banántank technikailag szerintem átrakható az Etz250-re(bár ez sem biztos,de mintha már láttam volna képen ilyet),viszont baromi hülyén fog kinézni.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2014.06.23. 18:48
Re: Tuning
Üdv mindenkinek!
Nem találtam megfelelő topicot a kérdésemnek, ezért ide írok. Szeretnék venni eg Etz 251-es Banántankosat gépet. Két kritériumom van 250-es és banántankos legyen. Elég sovány most a választék, de a kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a banántankos és az elődje között? Én olyanra gondoltam, hogy veszek egy 250-es mzét és átraknék rá egy banántankot. Ez hivatalosan és gyakorlatba lehetséges? A másik mit vegyek figyelembe. Mire érdemes odafigyelni? Nem vagyok egy szakértő sajnos még. Nagyon régóta szeretnék egy Mzét és most jött el az idő. Bármilyen tanácsot elfogadok és örömmel meghallgatok
Előre is köszönöm mindenkinek!
Nem találtam megfelelő topicot a kérdésemnek, ezért ide írok. Szeretnék venni eg Etz 251-es Banántankosat gépet. Két kritériumom van 250-es és banántankos legyen. Elég sovány most a választék, de a kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a banántankos és az elődje között? Én olyanra gondoltam, hogy veszek egy 250-es mzét és átraknék rá egy banántankot. Ez hivatalosan és gyakorlatba lehetséges? A másik mit vegyek figyelembe. Mire érdemes odafigyelni? Nem vagyok egy szakértő sajnos még. Nagyon régóta szeretnék egy Mzét és most jött el az idő. Bármilyen tanácsot elfogadok és örömmel meghallgatok
Előre is köszönöm mindenkinek!
Re: Tuning
Szia!
Én pontosan nem tudom mit kell vele csinálni,de lehet venni hozzá közdarabot,szerintem ezt legyártani a macerás része.
http://olx.hu/hirdetes/simson-etz125-15 ... 14dd75f499
Én pontosan nem tudom mit kell vele csinálni,de lehet venni hozzá közdarabot,szerintem ezt legyártani a macerás része.
http://olx.hu/hirdetes/simson-etz125-15 ... 14dd75f499
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2013.06.01. 23:13
- MZ-d típusa: ts 125
Re: Tuning
Hello!
Mz TS 125-re szeretnék Babetta gyújtást tenni. Tudna valaki esetleg valami rajzot, és egy kis leírást adni hogy mit hogyan kéne csinálni?
Mz TS 125-re szeretnék Babetta gyújtást tenni. Tudna valaki esetleg valami rajzot, és egy kis leírást adni hogy mit hogyan kéne csinálni?
Re: Tuning
Hali,
Épített már valaki vizhűtéses MZt?
Esetleg 250-es henger hengerfejet 125/150-es blokkra?
Én tudok tanácsot adni forgótárcsás 125/150-re.
Épített már valaki vizhűtéses MZt?
Esetleg 250-es henger hengerfejet 125/150-es blokkra?
Én tudok tanácsot adni forgótárcsás 125/150-re.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2014.04.26. 19:19
- MZ-d típusa: TS125
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Tuning
Kedves Dkari!
A Yamaha gyujtás átalakításban tudnál segíteni? A lendkerék átalakítás már meg lett, az állórésszel vagyok bajban. Vagy valaki vállal ilyen átalakítást?
Várom a válaszotokat.
A Yamaha gyujtás átalakításban tudnál segíteni? A lendkerék átalakítás már meg lett, az állórésszel vagyok bajban. Vagy valaki vállal ilyen átalakítást?
Várom a válaszotokat.
Re: Tuning
Az én motorom csap papiron 125. 150-es a henger rajta a főtengely könnyitve van a kompresszió növelve. Csináltam rezót hozzá és yamaha jog gyújtás van rajt. Nagyon jók a tapasztalataim a karbival. Nem fogyaszt sokat és jól megy a motor. Szérián nem tudom hogy viselkedne. Bár a jawamon is dellorto van, az 28-as és az is jobban szereti mint a gyári karbit.nagydivad írta:És semmi hátránya a nagy karbiknak? Gyárilag ugye 125 ccm - 22 mm, 150 ccm 24 mm. Főleg a 125-öshöz a 28 mm az nem sok?
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Tuning
És semmi hátránya a nagy karbiknak? Gyárilag ugye 125 ccm - 22 mm, 150 ccm 24 mm. Főleg a 125-öshöz a 28 mm az nem sok?
- SwedishDay
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2014.02.15. 21:49
Re: Tuning
Igazából a munka menete is érdekelne hogy hogy lehetne megcsinálni az egészet. És hogy a felömlőkkel meg a dugóval is kéne variálni..?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Tuning
http://www.youtube.com/watch?v=A9HzjWuyUgESwedishDay írta:Üdv mindenkinek
Az lenne a kérdésem hogy érdemes lenne megcsinálni egy ETZ-t membránosra és ha igen mennyire lenne macerás..? Tudom munka lenne vele bőven meg pénz is menne bele... csak mégis hogy érdemes lenne vagy nem..? Különben ETZ 125-re gondoltam.
Válaszokat előre is köszönöm..
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- SwedishDay
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2014.02.15. 21:49
Re: Tuning
Üdv mindenkinek
Az lenne a kérdésem hogy érdemes lenne megcsinálni egy ETZ-t membránosra és ha igen mennyire lenne macerás..? Tudom munka lenne vele bőven meg pénz is menne bele... csak mégis hogy érdemes lenne vagy nem..? Különben ETZ 125-re gondoltam.
Válaszokat előre is köszönöm..
Az lenne a kérdésem hogy érdemes lenne megcsinálni egy ETZ-t membránosra és ha igen mennyire lenne macerás..? Tudom munka lenne vele bőven meg pénz is menne bele... csak mégis hogy érdemes lenne vagy nem..? Különben ETZ 125-re gondoltam.
Válaszokat előre is köszönöm..
Re: Tuning
Szeretettel várlak benneteket az újonnan létrehozott Facebook csoportomban: https://www.facebook.com/groups/mztuning/
Re: Tuning
Koszonom az infotallllli írta:Minden ETZ-n eredetileg is ilyen van.falatka írta: Koszonom a valaszt, esetleg fotot nem tudnal felrakni?
(Ez egy tuning alkatresz vagy az eretdeti ETZ 251-ken is ez volt?)
- Miklós_88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 333
- Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
- MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
- Tartózkodási hely: Iváncsa
Re: Tuning
Ha jól van fúrva és illesztve, és a karburátor is megfelelően van beállítva, akkor ez sem ragad meg.
Nekem például egyszer sem szorult meg a 300-as, pedig kapott rendesen. Bár nem a vakvilágba ég el 7 liter benzin, kap kenést rendesen
Nekem például egyszer sem szorult meg a 300-as, pedig kapott rendesen. Bár nem a vakvilágba ég el 7 liter benzin, kap kenést rendesen
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3103
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Tuning
Úgy is meg fogod.
Lehet ezért is ragadósak a háromszázasok. Meg kellene vizsgálni közelebbről egy 301-es hengerét. Ott mekkora a hüvely fal vastagság.
Lehet ezért is ragadósak a háromszázasok. Meg kellene vizsgálni közelebbről egy 301-es hengerét. Ott mekkora a hüvely fal vastagság.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég