

Lehet ezért is ragadósak a háromszázasok. Meg kellene vizsgálni közelebbről egy 301-es hengerét. Ott mekkora a hüvely fal vastagság.

Dehogynem, ha keményebb az alsó szivacs, akkor változtatok az arányokon... Felül puha, alul kemény lesz próbára. Persze csak akkor vágok, ha nagyon feszül...Dreamer írta:Szerintem nem, mert ha levágsz, akkor nem csinálsz semmit. 2cm esetén szerintem még nem lesz buci...tiger1342 írta: Köszi, akkor meglépem. Veszteni valóm nincs vele... Ülés szivacsából akkor érdemes alul levágni, hogy ne feszüljön.
Gyula-bá írta: Azt nem tudom de azt igen, hogy már láttam Trabant (72 mm-es) dugattyúhoz fúrt hengert.
Azt nem tudom de azt igen, hogy már láttam Trabant (72 mm-es) dugattyúhoz fúrt hengert.zsakfos írta:...Most akkor hogy is van ez?
Minden ETZ-n eredetileg is ilyen van.falatka írta: Koszonom a valaszt, esetleg fotot nem tudnal felrakni?
(Ez egy tuning alkatresz vagy az eretdeti ETZ 251-ken is ez volt?)
m-tom írta:A kisebb karika megy az indextartó rögzítőcsavarjához (a villán, a kormánykiflin), a nagyobban megy a fékcső. Ennyi.falatka írta:Sziasztok,
lenne egy kerdesem. Talaltam egy alaktreszt amit nem tudom hova kellene rogzitenem (Fekcso vezeto drot).
Kerestem fotokat de igazabol nem lettem okosabb.
http://webmotors.hu/FEKCSO_VEZETO_DROT
Esetleg ha valaki tudna fotot feltolteni a rogzitesrol.
Koszonettel,
Falatka
A kisebb karika megy az indextartó rögzítőcsavarjához (a villán, a kormánykiflin), a nagyobban megy a fékcső. Ennyi.falatka írta:Sziasztok,
lenne egy kerdesem. Talaltam egy alaktreszt amit nem tudom hova kellene rogzitenem (Fekcso vezeto drot).
Kerestem fotokat de igazabol nem lettem okosabb.
http://webmotors.hu/FEKCSO_VEZETO_DROT
Esetleg ha valaki tudna fotot feltolteni a rogzitesrol.
Koszonettel,
Falatka
Szerintem nem, mert ha levágsz, akkor nem csinálsz semmit. 2cm esetén szerintem még nem lesz buci...tiger1342 írta: Köszi, akkor meglépem. Veszteni valóm nincs vele... Ülés szivacsából akkor érdemes alul levágni, hogy ne feszüljön.
Köszi, akkor meglépem. Veszteni valóm nincs vele... Ülés szivacsából akkor érdemes alul levágni, hogy ne feszüljön.Dreamer írta:A legvastagabb 2 cm volt. Ebből került bele két réteg. A huzatolás erősen két emberes móka lett!tiger1342 írta: Várom a tesztet! Keresek egy ilyen boltot a környéken...
Ha nem titok sacc/kb mennyit kérnek érte? Milyen vastagot raktál?
Most szabadult fel nálunk egy kókuszmatrac, lehet kipróbálom milyen vele.![]()
Kb. 400 Ftot fizettem. Ettől drágább a ragasztó volt, 2000, (Palmatex) több mint fele elfogyott (bár az is tény, hogy nem spóroltam vele).
A legvastagabb 2 cm volt. Ebből került bele két réteg. A huzatolás erősen két emberes móka lett!tiger1342 írta: Várom a tesztet! Keresek egy ilyen boltot a környéken...
Ha nem titok sacc/kb mennyit kérnek érte? Milyen vastagot raktál?
Most szabadult fel nálunk egy kókuszmatrac, lehet kipróbálom milyen vele.
Dreamer írta:tiger1342 írta: Várom a tesztet! Keresek egy ilyen boltot a környéken...
Ha nem titok sacc/kb mennyit kérnek érte? Milyen vastagot raktál?
Most szabadult fel nálunk egy kókuszmatrac, lehet kipróbálom milyen vele.
tiger1342 írta:szivacsot raktál alá? Ugyanez a gondom, még nem feltétlen akarok 20-25 rugóért nyerget építtetni, bár a hátfájás lehet megér ennyit.[/quote írta:
Kárpitos szaküzletben vettem, elvileg ezzel javítják az autók tömését is.
Azt mondták ez nem szivacs, hanem valamilyen habosított műanyag. Azóta kész lett a nyergem. Optikailag kicsit béna lett, mert olyan mint az utángyártott kínai nyereg (pufi kinézete van), viszont ücsörögtem rajta egy kicsit, és álló helyzetben kényelmesnek tűnik.
Ha ismét járóképes lesz a moci, akkor megírom milyen érzés!
Milyen szivacsot raktál alá? Ugyanez a gondom, még nem feltétlen akarok 20-25 rugóért nyerget építtetni, bár a hátfájás lehet megér ennyit.Dreamer írta:Mutatom az új tuning nyergem:
Megnyugtatom a kedves olvasót, hogy a kötegelés csak addig lesz rajta míg megragad.
Tudom, hogy nem szervesen tuning téma, de ma cseréltem a sárvédőben csavart (rövidet). Meglepődtem, hogy cseredarabként mit kaptam a csavarbót'ba:
Kerestem neked képet a korábbi verzióról:Dreamer írta:
Kinek a pap, kinek a papné. Ok, az a gép nagyon szép. Az enyém kinézete gyári lesz, csak a benne lévő szivacsot erősítem, hogy ne a vason csücsüljek. Azért az ár/érték verseny remélem az enyém lesz![]()
Kinek a pap, kinek a papné. Ok, az a gép nagyon szép. Az enyém kinézete gyári lesz, csak a benne lévő szivacsot erősítem, hogy ne a vason csücsüljek. Azért az ár/érték verseny remélem az enyém lesz
Ok de ha jól tudom a babetta gyújtás csak 4 voltos.Szoktak felaplikálni yamaha 3KJ tipusÚ gyújtásokat az is megszakító nélküli de 12 voltos.mztsszázhuszonöt írta:bambi!
ahogy mondod igy lenne az ésszerű ha valaki ugy használja a motort hogy világitás index visszajelzök..stb. De viszont ha ugyszeretném hogy csak gyujtás menjen se világitás se semmi akkor sztem nem olyan rossz de lehet tévedek:) anyira nem vaygok otthon a témában:)
erröl a 12v-ositásrol még nem halottam meg a robogogyujtásrol?:) ezt mit takar?
Valószínú,hogy itt még senki nem tett fel babetta gyújtást.Az a meglévő 6v kb 60w-ot nem nagyon szeretnék lecserélni kevesebbre,inkább 12v generátort szoktak,vagy robogót.mztsszázhuszonöt írta:?? valaki esteleg?
Beállítottad hozzá a karbit is? Mert, ha jól van belőve, és alul nincs erő, akkor vagy a kipuval van valami, vagy pedig túlzottan fel lett emelve a kipufogó nyílás, ezért lett alul erőtlen.dkari írta:zudori írta:...
Nem az agyontuningolás volt a célom. 6500-as fordulatra csináltattam. Ami tapasztalat hogy a gyári két felömlőshöz képest a nyomaték kevesebb (vagy ugyanannyi) viszont pörgősebb lett. ...
http://www.youtube.com/watch?v=A9HzjWuyUgEzudori írta:Igen én voltam ott.
Ezek után nem megkérdőjelezve az igazságotokat, még is csak kéne egy kis plussz erő bele. Ráadásul a mostani henger eléggé zörög, csörög.
Szia! Én ezzel a taggal csináltattam a hengert: http://www.sokmotor.hu/hirdetes/motor-a ... 6ca2077e40zudori írta:Igen én voltam ott.
Ezek után nem megkérdőjelezve az igazságotokat, még is csak kéne egy kis plussz erő bele. Ráadásul a mostani henger eléggé zörög, csörög.
Lehetséges hogy a te motorodat láttam vasárnap Polgárdiban a börzén?Az is ilyen szinű kis etz volt és tényleg szép.zudori írta: Nem dicsekvésképpen mondom,nagyon szép kis motor!
Olvass a blokk témába, az első oldalon 2013.11.02. 23:45 hozzászólás.zudori írta:Sziasztok!
Kéne egy kis segítség, információ!
Gondolkodom, hogy a kis etz-150-est kissé felerősíteném. Kaptam infót egy fúrási lehetőségról, kb.170 ccm-es lenne, de most hallottam az un.4 felömlős hengerről.Tudna valaki mesélni erről, van-e tapasztalat? Melyikben érdemes tovább lépni,
Előre is köszönöm!
Sziasztok,bambi írta:6 sebességes váltó nem volt forgalomba,a gyár versenyosztályán készültek limitált példányban.van eladó 120000ftTZrider250 írta:Köszi Gergõ!
Kezd már letisztulni a dolog. Tehát 130-140 erõlködés nélkül és "kis fogyasztással" elérhetõ a javasolt átalakításokkal, szét se fogja pörgetni, elérhetõ tuningok. A hatos sebességben látom a megoldás nehezét. A futár boltos Peti tud német hat fokozatú váltót MZ-hez, ez valós, megvásárolható, csak maxidrága. Olcsóbb megoldás kellene.
Továbbra sem vágyam a 170 fapados motorral, de pályán ne röhögjenek ki, ezért lesz megfúrva. Kiránduláskor viszont ne fogasszon többet, mint most, ne pörögjön 5000-et, ezt várom a hatos váltótól.
Láttam a neten kéthengeres tézét, nehéz megcsinálni? 2x150-bõl is érdemes? Csak mert 150-hez jobban van minden, mint 300-hoz. Nem hülyeségbõl kérdezem, elvégre kispénzûek hobbija a TZ. Ha hosszú távon is öröm lenne tézével utazni, az megérne ilyen átalakítást. A hosszú táv mondjuk Varsó, Balti tenger, Adria.
Köszi, és ne röhögjetek, mert Szõke kapitány megcsinálja! Jóárasította a tányéros tévét is.
Mindent meg lehet csinálni, csak idő és elszántság kérdése.Kieth írta:Sziasztok.
Egy olyan kérdésm lenne a szakikhoz, hogy egy TS 125-re rá lehet szerkeszteni az ETZ tankot, az ülés alatti "dobozt" (nem tudom mi a pontos megnevezése), valamint a "fejidom" részt? (fejidom alatt értem, lámpa, órák, stb) Mielőtt megköveztek, világéletemben az ETZ-k tetszettek, és most volt rá lehetőségem, de jogsi hiányában leszűkűlt a vásárlóterem, meg ez kihagyhatatlan ajánlat volt, szóval szeretném ETZ-síteni a kicsikét. Köszi a választ előre is.
kzolika1994 írta:Teljesen egyet értek veled,de sajnos csak 125-re van jogsim. És törvény változások miatt mostanában nem is lesz korlátlanra.
Ezért akarom ezt egy kicsit feltuningolni.
allllli írta:Ma kb. 10 km-t tettem meg 95 km/h utazóval. Jól bírta..nehogy már ellustuljon..LaloX írta:Gyertyakép tökéletes...
Valószínűleg a karbi is az, főfúvókát is vettem bele gyári méretűt...
A kipuf kb egy másfél hónapja lett cserélve egy új utángyártottra szóval még tisztának kéne lennie bár sose tudni... Tudom az utángyártottal már alapból nem megy úgy meg én a hangját sem szeretem csak a gyárim már nagyon ocsmány volt, de le fogom fújni feketére és visszateszem.
Amint lesz egy kis pénzem a fúrást megcsinálom, remélem segít
Ma kb. 10 km-t tettem meg 95 km/h utazóval. Jól bírta..nehogy már ellustuljon..LaloX írta:Gyertyakép tökéletes...
Valószínűleg a karbi is az, főfúvókát is vettem bele gyári méretűt...
A kipuf kb egy másfél hónapja lett cserélve egy új utángyártottra szóval még tisztának kéne lennie bár sose tudni... Tudom az utángyártottal már alapból nem megy úgy meg én a hangját sem szeretem csak a gyárim már nagyon ocsmány volt, de le fogom fújni feketére és visszateszem.
Amint lesz egy kis pénzem a fúrást megcsinálom, remélem segít
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég