Már nem eszik sokat a motorom ezt te tudod a legjobban,hisz ott voltál a német túrán és tudod hogy a főfuvóka(nem a gyújtás)cseréje után teljesen normális értéket ért el a motorom fogyasztás terén,amit azóta is tart
Sőt egy saját hülyeségemre épp a napokban jöttem rá,igy ujabb fogyasztás csökkentés van kilátásban
,de erról inkább később irok majd,ha már bizonyit a dolog.Elég annyi hogy valamikor elvesztettem egy fontos alkatrészt a Bing karbimból és simán okozhatott nagyobb fogyasztást a kelleténél.
A megszakitós meg hogy jobb volna???
Hát nem is tudom.
Ha a megszakitós gyújtásnak is 0, azaz nulla hibája van nálad évek és releative sok km óta,akkor igazat adok neked.
Mert nálam a Trabi gyujtás kb 4 éve van benne ,aminek komolyan mondom semmi baja nem volt ezen évek alatt.
Nekem nem kellett gyújtást utánállitanom ezidő alatt kopás vagy bármi miatt,nem kellett semmit cserélnem.
2 gyertyát cseréltem,mindkettőt karbulálási hiba miatt.
Kb ennyi volt a gyújtás problémám.
Szóval nekem marhára bizonyitott az elektronikus gyújtás.Ha holnap bedöglene,már akkor is megérte mert semmi hiba nem volt ennyi ideig,úgyhogy újra azt tennék bele ha holnap megadná magát(de remélem még sok évet elmegyek vele).
Maszek gyújtást sosem próbáltam,azokról nyilatkozni nem tudok és nem is fogok,mert ezidő alatt megvettem tartalékba börzéken az olcsó utánpótlásokat.
2 szett Trabi és 2 szett Etz gyári elektronikus gyújtás.
Ezzel a kis
irással nem azt mondom hogy a megszakitós gyújtás nem jó és nem megbizható,de azt kijelenteni hogy egyértelműen jobb az elektronikusnál az szerintem túlzás.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.