Sajnos nem ez a gond. próbáltam másik kipuval de ugyanaz a hiba.zsakfos írta:Kipufogó elkokszosodott vagy elengedte valamelyik lemez benne.Isti67 írta:Sziasztok!!
Van egy kis gondom. 250 mz 1 es ben indulok kihúzatom , teszem 2. és vége mindennek mintha el tűnne az erő. Vissza 1 be megint húz. Kapcsolom 2 megint meg akar állni fulladozik. Alapjárat tökéletes. Álló helyzetben gázt húzok pörög rendesen. A váltó nem szorul kézzel minden sebesség könnyedén átforog.. Hol lehet a gond??????????????
Blokk
-
- biciklis
- Hozzászólások: 25
- Csatlakozott: 2012.07.14. 11:40
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Blokk
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Azok szerelőfuratok, hogy hozzáférj a karter összehúzó csavarjaihoz. Gumidugónak kellene lennie ott, pont a beázás ellen...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Hejja_Petya
- Simsonos
- Hozzászólások: 133
- Csatlakozott: 2013.03.26. 08:53
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
Jól látom, hogy a 250-es Etz-nél szellőzőfuratok vannak a gyújtásnak(blokkot alulról kémlelve vettem észre)? Remélem ez gyári...
Ha igen, akkor nem ajánlott magasnyomásúval mosni, hogy alulról lejöjjön az olajsár... ugye?
Láttam egy videót egy Mz túráról, melyben patakon keltek át a túrázók... nem ázott be senkinek, vagy nem okoz ott galibát a víz?
Ha igen, akkor nem ajánlott magasnyomásúval mosni, hogy alulról lejöjjön az olajsár... ugye?
Láttam egy videót egy Mz túráról, melyben patakon keltek át a túrázók... nem ázott be senkinek, vagy nem okoz ott galibát a víz?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Kipufogó elkokszosodott vagy elengedte valamelyik lemez benne.Isti67 írta:Sziasztok!!
Van egy kis gondom. 250 mz 1 es ben indulok kihúzatom , teszem 2. és vége mindennek mintha el tűnne az erő. Vissza 1 be megint húz. Kapcsolom 2 megint meg akar állni fulladozik. Alapjárat tökéletes. Álló helyzetben gázt húzok pörög rendesen. A váltó nem szorul kézzel minden sebesség könnyedén átforog.. Hol lehet a gond??????????????
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 25
- Csatlakozott: 2012.07.14. 11:40
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Blokk
Veszy2107 írta:Nem lehet, hogy a benzin szint alacsony vagy levegőt nem kap rendesen?Isti67 írta:Sziasztok!!
Van egy kis gondom. 250 mz 1 es ben indulok kihúzatom , teszem 2. és vége mindennek mintha el tűnne az erő. Vissza 1 be megint húz. Kapcsolom 2 megint meg akar állni fulladozik. Alapjárat tökéletes. Álló helyzetben gázt húzok pörög rendesen. A váltó nem szorul kézzel minden sebesség könnyedén átforog.. Hol lehet a gond??????????????
Benzin szint oké. Levegőszűrő nélkül is próbáltam ua. 1 ben ki lehet forgatni a világból. Kapcsolok 2 és vége.
Re: Blokk
Le kell venni a kupplung fedelet, és megnézni mi van a rúgóval ami visszahúzná a berugókart.Bonneville írta:Ugyanez van nekem is, tud valaki segítséget, vagy megoldást nyújtani?davmiki írta:Sziasztok!
Segítségeteket kérem! 250-es blokkom berugó része rosszalkodik, nem mindíg jön vissza a kiindulási pontra rugás után, hanem lent marad... forgatni forgatja a blokkot, de kb csak 10-15cm elmozdulás után....
Még zöldfülű vagyok a motoros világban, első motorom. Sok mindent felújítottam rajta, de mivel nem rendelkezem motoros múlttal a kalibrálásnál kellene még egy kis segítség. BP., II-ik kerületében lakom, tudtok valakit aki rá tudna nézni?
Nem nagy meló, sztem ezért felesleges akárkihez is elhurcolni. Meg egyébként sem vagy vele előrébb ha más csinálja meg neked, mert ha az út szélén áll meg, ott nem lesz aki megnézze...
Re: Blokk
Én így csomagban látatlanul tuti nem vennék semmit, amit a blokkba, vagy akár csak kerékbe kéne pakolni..pempelli írta:Innen esetleg valaki vett már csapágyat?:http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... 08632.html
Sokkal nyugodtabb lehetsz, ha bemászol egy csapágyboltba és a kezedbe adják amit kérsz.
Kényelmesebb, hogy rányomsz a "megveszem" gombra, de nem tudhatopd mit kapsz.
Szvsz nem éri meg....
ThUnDeR
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Blokk
Nem lehet, hogy a benzin szint alacsony vagy levegőt nem kap rendesen?Isti67 írta:Sziasztok!!
Van egy kis gondom. 250 mz 1 es ben indulok kihúzatom , teszem 2. és vége mindennek mintha el tűnne az erő. Vissza 1 be megint húz. Kapcsolom 2 megint meg akar állni fulladozik. Alapjárat tökéletes. Álló helyzetben gázt húzok pörög rendesen. A váltó nem szorul kézzel minden sebesség könnyedén átforog.. Hol lehet a gond??????????????
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Blokk
Könnyen járnak a lamellák a kosáron? Nekem a lamellák fogain is kellett reszelni, nem keveset....sr80 írta:Sziasztok. Van egy kis (nagy) problémám. Úgy hozta a sors hogy meg kell kuplongozni a Ts 250-t. Megvettem a zsír új lamellákat. Szét szedtem a kuplongot. Összeraktam az újjakkal. Nem elöszőr csináltam szóval tudom hogy az új lamellák vastagabbak mint az eredetiek ezért kicsit le kellett csiszolni belőlük. Ezt is megtettem és a kuplongkosáron a hézag is megfelelő. Jól összeraktam ahogyan azt kell minden okés. És még sincsen rajta kuplung. A kar iszonyat kemény. Nem emelki, nem csinál semmit olyan mint ha nem is lenne rajta kuplung. Szét szedtem újra és az egyik lamella meg volt görbülve és lövésem sincsen hogy miért. Valakai ha tudna segíteni annak nagyon örülnék. Köszönöm előre is
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Innen esetleg valaki vett már csapágyat?:http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... 08632.html
-
- biciklis
- Hozzászólások: 25
- Csatlakozott: 2012.07.14. 11:40
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Blokk
Sziasztok!!
Van egy kis gondom. 250 mz 1 es ben indulok kihúzatom , teszem 2. és vége mindennek mintha el tűnne az erő. Vissza 1 be megint húz. Kapcsolom 2 megint meg akar állni fulladozik. Alapjárat tökéletes. Álló helyzetben gázt húzok pörög rendesen. A váltó nem szorul kézzel minden sebesség könnyedén átforog.. Hol lehet a gond??????????????
Van egy kis gondom. 250 mz 1 es ben indulok kihúzatom , teszem 2. és vége mindennek mintha el tűnne az erő. Vissza 1 be megint húz. Kapcsolom 2 megint meg akar állni fulladozik. Alapjárat tökéletes. Álló helyzetben gázt húzok pörög rendesen. A váltó nem szorul kézzel minden sebesség könnyedén átforog.. Hol lehet a gond??????????????
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Szerintem akkor vidd el Bambihoz...Bonneville írta:Ugyanez van nekem is, tud valaki segítséget, vagy megoldást nyújtani?davmiki írta:Sziasztok!
Segítségeteket kérem! 250-es blokkom berugó része rosszalkodik, nem mindíg jön vissza a kiindulási pontra rugás után, hanem lent marad... forgatni forgatja a blokkot, de kb csak 10-15cm elmozdulás után....
Még zöldfülű vagyok a motoros világban, első motorom. Sok mindent felújítottam rajta, de mivel nem rendelkezem motoros múlttal a kalibrálásnál kellene még egy kis segítség. BP., II-ik kerületében lakom, tudtok valakit aki rá tudna nézni?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2013.07.15. 09:35
- MZ-d típusa: TS 250/1
Re: Blokk
Ugyanez van nekem is, tud valaki segítséget, vagy megoldást nyújtani?davmiki írta:Sziasztok!
Segítségeteket kérem! 250-es blokkom berugó része rosszalkodik, nem mindíg jön vissza a kiindulási pontra rugás után, hanem lent marad... forgatni forgatja a blokkot, de kb csak 10-15cm elmozdulás után....
Még zöldfülű vagyok a motoros világban, első motorom. Sok mindent felújítottam rajta, de mivel nem rendelkezem motoros múlttal a kalibrálásnál kellene még egy kis segítség. BP., II-ik kerületében lakom, tudtok valakit aki rá tudna nézni?
Re: Blokk
Sziasztok. Van egy kis (nagy) problémám. Úgy hozta a sors hogy meg kell kuplongozni a Ts 250-t. Megvettem a zsír új lamellákat. Szét szedtem a kuplongot. Összeraktam az újjakkal. Nem elöszőr csináltam szóval tudom hogy az új lamellák vastagabbak mint az eredetiek ezért kicsit le kellett csiszolni belőlük. Ezt is megtettem és a kuplongkosáron a hézag is megfelelő. Jól összeraktam ahogyan azt kell minden okés. És még sincsen rajta kuplung. A kar iszonyat kemény. Nem emelki, nem csinál semmit olyan mint ha nem is lenne rajta kuplung. Szét szedtem újra és az egyik lamella meg volt görbülve és lövésem sincsen hogy miért. Valakai ha tudna segíteni annak nagyon örülnék. Köszönöm előre is
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Na sejtettem én hogy nem szervi baja van annak a motornakpempelli írta:Na srácok hol is kezdjem
Iszonyat blamás a helyzet,a probléma megoldódott.
Képzeljétek az egész galibát a szivató állító csavar okozta,nincs rajta kontra anya és betekeredett a karbiba és hideg indításnál hiába húztam rá a szivatót avval csak a bovden külső háza mozgott ,nem emelte fel a házból.
A rángatás meg szerintem a lógó megszakító-tol lehetett azért szűnt meg mert a próbálgatások alatt az is cseréltem.
Még annyi kérdésem lenne hogy most a gyújtás alaplap teljesen fel van tolva ott aludt el illetve gyulladt ki a lámpa a gyújtás állításnál,idáig közék állás környékén volt,mitől mászhatott ennyire el?
Viszont akkor a féktisztítóval meg be kellett indulnia.
Az, hogy az alaplap hol áll meg teljesen bütyök és megszakítókalapács függő. Ha mind utángyári, akkor szerintem minden normális
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Stephanus írta:OK. Lehet, hogy nem tudom annyira kilapítani. De nem csak ez a lényeg. Csak azt akartam sugallni, hogy a HF csavarokkal óvatosan, mert nem kell őket nagyon megtépni.
Gyerekkoromban sikerült párszor OFF motoron henger tőcsavart eltépnem. És most előtörtek ezek a szöryű emlékek
Igen a Simson 6-os csavarokat könnyen meg lehetett tépni, de ezt a 10-est még nekem sem sikerült, pedig nincs nyomatékkulcsom és biztos, hogy nem 26Nm-el húztam rá a hengerfej csavarokat.
Így is csak 1.1 mm-re tudtam összepaszírozni a hengerfej és a dugattyú közötti rést.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Blokk
OK. Lehet, hogy nem tudom annyira kilapítani. De nem csak ez a lényeg. Csak azt akartam sugallni, hogy a HF csavarokkal óvatosan, mert nem kell őket nagyon megtépni.telectronic írta:Aha, és 100Nm-el 4 csavaron keresztül tudsz lapítani az alu lemezen 0.2 mm-t ?Stephanus írta:Annyira nem kell erősnek lenni hozzá. 26Nm a hengerfej csavarok meghúzási nyomatéka. Én egy rövidebb szárral is lazán húzok 100Nm-t.
26Nm-hez laza kétujjas nyomatékkulcs-fogás szükségeltetik.
Azt azért megnézném, hogyan lapítod fele vastagságúra az alu tömítést, anélkül, hogy letépnéd a csavarokat.
Gyerekkoromban sikerült párszor OFF motoron henger tőcsavart eltépnem. És most előtörtek ezek a szöryű emlékek
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Aha, és 100Nm-el 4 csavaron keresztül tudsz lapítani az alu lemezen 0.2 mm-t ?Stephanus írta:Annyira nem kell erősnek lenni hozzá. 26Nm a hengerfej csavarok meghúzási nyomatéka. Én egy rövidebb szárral is lazán húzok 100Nm-t.
26Nm-hez laza kétujjas nyomatékkulcs-fogás szükségeltetik.
Azt azért megnézném, hogyan lapítod fele vastagságúra az alu tömítést, anélkül, hogy letépnéd a csavarokat.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Blokk
Azt nem tartanám valószínűnek, hogy hozzáér a dugattyú a HF-hez. Sokkal inkább azt, hogy a túl kis préstáv (vagy más miatt) detonáció következik be, és ez okozza a kopogó hangot.Target írta:Sziasztok!
Az fizikailag lehetséges, hogy a dugattyú hozzáér a hengerfejhez?
Olyan hangja van, mint ha valami kopogna a blokkban.
Szerintem túl lettek húzva a hengerfejnél a csavarok és ez okozhatja azt a problémát.
A megoldás viszont lehet ugyanaz: + hengerfejtömítés, préstávolság beállítása
(na meg persze lehet még (csak erős idegzetűeknek): gyertyacsere, égéstér tisztítás, gyújtás beállítás, karburátor beállítás, tömítetlenség megszüntetése (szimeringek, szívócsonk tömítés, hengertalp tömítés), lógó motoralkatrészek cseréje, tengerszint feletti magasság beállítása, bolygók együttállásának ellenőrzése, ....., ......., ......., ......., .... )
- Stephanus
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 248
- Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
- MZ-d típusa: 251
- Tartózkodási hely: Ócsa
Re: Blokk
Annyira nem kell erősnek lenni hozzá. 26Nm a hengerfej csavarok meghúzási nyomatéka. Én egy rövidebb szárral is lazán húzok 100Nm-t.telectronic írta: Akkor Te nagyon erős ember lehetsz
Inkább ahogy írta kudlaty2007 tegyél vastagabb pakolást a hengerfejhez.
De ha akkor sem szűnik meg akkor a fentiekből tetszőlegesen lehet válogatni
26Nm-hez laza kétujjas nyomatékkulcs-fogás szükségeltetik.
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Lehetséges. De így látatlanban és előzmények ismerete nélkül gyűrű törés is lehet, kicsúszott csapszeg, csapágy hiba, rossz blokk összerakás, fog törött fogaskerék, ferde generátor, stb..Target írta:Az fizikailag lehetséges, hogy a dugattyú hozzáér a hengerfejhez?
Olyan hangja van, mint ha valami kopogna a blokkban.
Akkor Te nagyon erős ember lehetszTarget írta: Szerintem túl lettek húzva a hengerfejnél a csavarok és ez okozhatja azt a problémát.
Inkább ahogy írta kudlaty2007 tegyél vastagabb pakolást a hengerfejhez.
De ha akkor sem szűnik meg akkor a fentiekből tetszőlegesen lehet válogatni
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Blokk
Igen. Adj egy vastagabb alátét, mint 0,6 mm. A standard ad 0,4 mm. Csak nem adnak két párna!Target írta:Sziasztok!
Az fizikailag lehetséges, hogy a dugattyú hozzáér a hengerfejhez?
Olyan hangja van, mint ha valami kopogna a blokkban.
Szerintem túl lettek húzva a hengerfejnél a csavarok és ez okozhatja azt a problémát.
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
- Target
- Simsonos
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Blokk
Sziasztok!
Az fizikailag lehetséges, hogy a dugattyú hozzáér a hengerfejhez?
Olyan hangja van, mint ha valami kopogna a blokkban.
Szerintem túl lettek húzva a hengerfejnél a csavarok és ez okozhatja azt a problémát.
Az fizikailag lehetséges, hogy a dugattyú hozzáér a hengerfejhez?
Olyan hangja van, mint ha valami kopogna a blokkban.
Szerintem túl lettek húzva a hengerfejnél a csavarok és ez okozhatja azt a problémát.
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Blokk
My service tools part 2.
Ha valaki azt akarja, hogy egy szép rajzok szolgáltatást eszközöket. A serwisówek (service book) - lengyel, magyar, német, horvát, német.
Ki férhet hozzá az ftp. Remélem lesz minden eszközt a az év végén.
Ha valaki azt akarja, hogy egy szép rajzok szolgáltatást eszközöket. A serwisówek (service book) - lengyel, magyar, német, horvát, német.
Ki férhet hozzá az ftp. Remélem lesz minden eszközt a az év végén.
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Ne cifrázzuk,örülök hogy beindult,mi az a felső holtpontos hézag?allllli írta:Talán attól, hogy cserélted a megszakítót és az már nincs annyira elkopva, mint, ami rajta volt. De told először középre a lemezkét, aztán kezdj neki a felsőholtpontos hézag, majd a gyújtás időpont beállításához.pempelli írta:Na srácok hol is kezdjem
Iszonyat blamás a helyzet,a probléma megoldódott.
Képzeljétek az egész galibát a szivató állító csavar okozta,nincs rajta kontra anya és betekeredett a karbiba és hideg indításnál hiába húztam rá a szivatót avval csak a bovden külső háza mozgott ,nem emelte fel a házból.
A rángatás meg szerintem a lógó megszakító-tol lehetett azért szűnt meg mert a próbálgatások alatt az is cseréltem.
Még annyi kérdésem lenne hogy most a gyújtás alaplap teljesen fel van tolva ott aludt el illetve gyulladt ki a lámpa a gyújtás állításnál,idáig közék állás környékén volt,mitől mászhatott ennyire el?
Én simán gyújtást állítottam,
Megkerestem hol nyit a megszakító ott beállítottam a 0,4-et ,majd felső holtpont ,innen vissza 3mm,és beállít az alaplappal és lánpával az előgyújtás.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Talán attól, hogy cserélted a megszakítót és az már nincs annyira elkopva, mint, ami rajta volt. De told először középre a lemezkét, aztán kezdj neki a felsőholtpontos hézag, majd a gyújtás időpont beállításához.pempelli írta:Na srácok hol is kezdjem
Iszonyat blamás a helyzet,a probléma megoldódott.
Képzeljétek az egész galibát a szivató állító csavar okozta,nincs rajta kontra anya és betekeredett a karbiba és hideg indításnál hiába húztam rá a szivatót avval csak a bovden külső háza mozgott ,nem emelte fel a házból.
A rángatás meg szerintem a lógó megszakító-tol lehetett azért szűnt meg mert a próbálgatások alatt az is cseréltem.
Még annyi kérdésem lenne hogy most a gyújtás alaplap teljesen fel van tolva ott aludt el illetve gyulladt ki a lámpa a gyújtás állításnál,idáig közék állás környékén volt,mitől mászhatott ennyire el?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Na srácok hol is kezdjem
Iszonyat blamás a helyzet,a probléma megoldódott.
Képzeljétek az egész galibát a szivató állító csavar okozta,nincs rajta kontra anya és betekeredett a karbiba és hideg indításnál hiába húztam rá a szivatót avval csak a bovden külső háza mozgott ,nem emelte fel a házból.
A rángatás meg szerintem a lógó megszakító-tol lehetett azért szűnt meg mert a próbálgatások alatt az is cseréltem.
Még annyi kérdésem lenne hogy most a gyújtás alaplap teljesen fel van tolva ott aludt el illetve gyulladt ki a lámpa a gyújtás állításnál,idáig közék állás környékén volt,mitől mászhatott ennyire el?
Iszonyat blamás a helyzet,a probléma megoldódott.
Képzeljétek az egész galibát a szivató állító csavar okozta,nincs rajta kontra anya és betekeredett a karbiba és hideg indításnál hiába húztam rá a szivatót avval csak a bovden külső háza mozgott ,nem emelte fel a házból.
A rángatás meg szerintem a lógó megszakító-tol lehetett azért szűnt meg mert a próbálgatások alatt az is cseréltem.
Még annyi kérdésem lenne hogy most a gyújtás alaplap teljesen fel van tolva ott aludt el illetve gyulladt ki a lámpa a gyújtás állításnál,idáig közék állás környékén volt,mitől mászhatott ennyire el?
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Blokk
"Még annyit az előzményekről hogy gyenge lett rángatott,és nagyobb fordulaton ment csak rendesen az utolsó 130 mk-en,aztán csak nem indult,
Mikor utoljára elővettem első pár rúgásra 2x még fújt egy nagyot a kipufogóba azóta semmi életjel"
Még mindig hasonlít az én esetemre
Mikor utoljára elővettem első pár rúgásra 2x még fújt egy nagyot a kipufogóba azóta semmi életjel"
Még mindig hasonlít az én esetemre
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Adsz 6 liter benzint, odamegyek hozzád viszek némi szerszámot és megcsináljuk. Érdekel ?pempelli írta:Még annyit az előzményekről hogy gyenge lett rángatott,és nagyobb fordulaton ment csak rendesen az utolsó 130 mk-en,aztán csak nem indult,
Mikor utoljára elővettem első pár rúgásra 2x még fújt egy nagyot a kipufogóba azóta semmi életjel.
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Még annyit az előzményekről hogy gyenge lett rángatott,és nagyobb fordulaton ment csak rendesen az utolsó 130 mk-en,aztán csak nem indult,Alfa írta:Na jó oké gyertya tök száraz. Jó. Akkor nézzünk. Ha a váltó oldali szimmering tök szar lenne, onnan szívna váltóolajat, ilyen már volt nekem, akkor a gyertya pár rúgás után befeketedik, nedves és fényes lesz, akkor is ha gyújtás sincs rajta. A másik oldali pedig könnyen ellenőrizhető a generátor levételével, ha nincs látható (!) lyuk rajta, akkor nem az a probléma. Ha van, akkor sem valószínű. De először ne bontsuk meg.
De van itt valami ami egyszerűbb. Vedd le a szívóoldalról a gumit (légszűrőház és karbi között). Dobd el jó messzire, nem fog kelleni a próbához. Nézz be a karbiba. Mit látsz? Súber leül az aljára? Ha igen, és nem látsz semmi nem odavalót, akkor következő, hogy tedd oda a kezed és fogd be a szívónyílást. Ha érzed ahogy szívja a kezed rúgás közben, ha gázt is adsz (fontos! súbernek el kell emelkednie hogy szabad legyen az út) és jó izmosan , akkor szív. Ha nem érzel szinte semmit, akkor nem. Ha nem szív, az elvi lehetősége megvan hogy szimmering (de akkor se hiszem). DE majdnem biztos vagyok benne hogy szívni fog Menjünk tovább innen, tegyük fel hogy szív.
a következő művelethez 2 ember kell. A motorra nézve kifejezetten káros lesz, de a gyújtásproblémát kizárja. Az egyik ember féktszítót fúj a karbiba (finoman, jó messziről), míg a másik rúgja és egy kis gázt ad neki közben. Ha beröffen és le is áll (ezt benzin nélkül is megcsinálja, sőt karbi nélkül is), akkor a gyújtás köszöni megvan, hagyhatjuk is. Ha túl sok a féktisztító, üveghangig fog pörögni, ezért mondtam hogy finoman. Ha ilyenkor se nyikkan meg, azt hagyjuk, elektromos probléma tuti közrejátszik, ekkor el kell érni hogy adjon stabil szikrát először, és utána kutakodni a száraz gyertya ügyében.
Na most akkor felpörgött, leállt, a motor szív. Ilyenkor marad a karbi, de előbb jussunk el idáig
A szívás amúgy az, hogy több probléma is fennállhat egyszerre, de ne legyünk pesszimisták
Mikor utoljára elővettem első pár rúgásra 2x még fújt egy nagyot a kipufogóba azóta semmi életjel.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Megpróbálom.Alfa írta:Na jó oké gyertya tök száraz. Jó. Akkor nézzünk. Ha a váltó oldali szimmering tök szar lenne, onnan szívna váltóolajat, ilyen már volt nekem, akkor a gyertya pár rúgás után befeketedik, nedves és fényes lesz, akkor is ha gyújtás sincs rajta. A másik oldali pedig könnyen ellenőrizhető a generátor levételével, ha nincs látható (!) lyuk rajta, akkor nem az a probléma. Ha van, akkor sem valószínű. De először ne bontsuk meg.
De van itt valami ami egyszerűbb. Vedd le a szívóoldalról a gumit (légszűrőház és karbi között). Dobd el jó messzire, nem fog kelleni a próbához. Nézz be a karbiba. Mit látsz? Súber leül az aljára? Ha igen, és nem látsz semmi nem odavalót, akkor következő, hogy tedd oda a kezed és fogd be a szívónyílást. Ha érzed ahogy szívja a kezed rúgás közben, ha gázt is adsz (fontos! súbernek el kell emelkednie hogy szabad legyen az út) és jó izmosan , akkor szív. Ha nem érzel szinte semmit, akkor nem. Ha nem szív, az elvi lehetősége megvan hogy szimmering (de akkor se hiszem). DE majdnem biztos vagyok benne hogy szívni fog Menjünk tovább innen, tegyük fel hogy szív.
a következő művelethez 2 ember kell. A motorra nézve kifejezetten káros lesz, de a gyújtásproblémát kizárja. Az egyik ember féktszítót fúj a karbiba (finoman, jó messziről), míg a másik rúgja és egy kis gázt ad neki közben. Ha beröffen és le is áll (ezt benzin nélkül is megcsinálja, sőt karbi nélkül is), akkor a gyújtás köszöni megvan, hagyhatjuk is. Ha túl sok a féktisztító, üveghangig fog pörögni, ezért mondtam hogy finoman. Ha ilyenkor se nyikkan meg, azt hagyjuk, elektromos probléma tuti közrejátszik, ekkor el kell érni hogy adjon stabil szikrát először, és utána kutakodni a száraz gyertya ügyében.
Na most akkor felpörgött, leállt, a motor szív. Ilyenkor marad a karbi, de előbb jussunk el idáig
A szívás amúgy az, hogy több probléma is fennállhat egyszerre, de ne legyünk pesszimisták
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Rendben.kiszsebi írta:Akku????pempelli írta:2 trafó 3 gyertya 2új megszakító ,kondik, gyertyapipa,semmi
gyertya tök száraz akármit rakok bele mintha nem szívna üzemagyagot,ezért maradt a szimering,
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Na jó oké gyertya tök száraz. Jó. Akkor nézzünk. Ha a váltó oldali szimmering tök szar lenne, onnan szívna váltóolajat, ilyen már volt nekem, akkor a gyertya pár rúgás után befeketedik, nedves és fényes lesz, akkor is ha gyújtás sincs rajta. A másik oldali pedig könnyen ellenőrizhető a generátor levételével, ha nincs látható (!) lyuk rajta, akkor nem az a probléma. Ha van, akkor sem valószínű. De először ne bontsuk meg.
De van itt valami ami egyszerűbb. Vedd le a szívóoldalról a gumit (légszűrőház és karbi között). Dobd el jó messzire, nem fog kelleni a próbához. Nézz be a karbiba. Mit látsz? Súber leül az aljára? Ha igen, és nem látsz semmi nem odavalót, akkor következő, hogy tedd oda a kezed és fogd be a szívónyílást. Ha érzed ahogy szívja a kezed rúgás közben, ha gázt is adsz (fontos! súbernek el kell emelkednie hogy szabad legyen az út) és jó izmosan , akkor szív. Ha nem érzel szinte semmit, akkor nem. Ha nem szív, az elvi lehetősége megvan hogy szimmering (de akkor se hiszem). DE majdnem biztos vagyok benne hogy szívni fog Menjünk tovább innen, tegyük fel hogy szív.
a következő művelethez 2 ember kell. A motorra nézve kifejezetten káros lesz, de a gyújtásproblémát kizárja. Az egyik ember féktszítót fúj a karbiba (finoman, jó messziről), míg a másik rúgja és egy kis gázt ad neki közben. Ha beröffen és le is áll (ezt benzin nélkül is megcsinálja, sőt karbi nélkül is), akkor a gyújtás köszöni megvan, hagyhatjuk is. Ha túl sok a féktisztító, üveghangig fog pörögni, ezért mondtam hogy finoman. Ha ilyenkor se nyikkan meg, azt hagyjuk, elektromos probléma tuti közrejátszik, ekkor el kell érni hogy adjon stabil szikrát először, és utána kutakodni a száraz gyertya ügyében.
Na most akkor felpörgött, leállt, a motor szív. Ilyenkor marad a karbi, de előbb jussunk el idáig
A szívás amúgy az, hogy több probléma is fennállhat egyszerre, de ne legyünk pesszimisták
De van itt valami ami egyszerűbb. Vedd le a szívóoldalról a gumit (légszűrőház és karbi között). Dobd el jó messzire, nem fog kelleni a próbához. Nézz be a karbiba. Mit látsz? Súber leül az aljára? Ha igen, és nem látsz semmi nem odavalót, akkor következő, hogy tedd oda a kezed és fogd be a szívónyílást. Ha érzed ahogy szívja a kezed rúgás közben, ha gázt is adsz (fontos! súbernek el kell emelkednie hogy szabad legyen az út) és jó izmosan , akkor szív. Ha nem érzel szinte semmit, akkor nem. Ha nem szív, az elvi lehetősége megvan hogy szimmering (de akkor se hiszem). DE majdnem biztos vagyok benne hogy szívni fog Menjünk tovább innen, tegyük fel hogy szív.
a következő művelethez 2 ember kell. A motorra nézve kifejezetten káros lesz, de a gyújtásproblémát kizárja. Az egyik ember féktszítót fúj a karbiba (finoman, jó messziről), míg a másik rúgja és egy kis gázt ad neki közben. Ha beröffen és le is áll (ezt benzin nélkül is megcsinálja, sőt karbi nélkül is), akkor a gyújtás köszöni megvan, hagyhatjuk is. Ha túl sok a féktisztító, üveghangig fog pörögni, ezért mondtam hogy finoman. Ha ilyenkor se nyikkan meg, azt hagyjuk, elektromos probléma tuti közrejátszik, ekkor el kell érni hogy adjon stabil szikrát először, és utána kutakodni a száraz gyertya ügyében.
Na most akkor felpörgött, leállt, a motor szív. Ilyenkor marad a karbi, de előbb jussunk el idáig
A szívás amúgy az, hogy több probléma is fennállhat egyszerre, de ne legyünk pesszimisták
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Akku????pempelli írta:2 trafó 3 gyertya 2új megszakító ,kondik, gyertyapipa,semmi
gyertya tök száraz akármit rakok bele mintha nem szívna üzemagyagot,ezért maradt a szimering,
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
2 trafó 3 gyertya 2új megszakító ,kondik, gyertyapipa,semmiAlfa írta:De ha még csak nem is pöffen, az nem szimmering problémára utal, sőt még ha féktisztítót/hidegindítót is raktál bele, és azzal se indult, akkor végképp.
Ahogy itt régebben is írták, valami nagyon szösz kis problémára kell gondolni, pl másik gyertyával próbáltad? Vagy ilyen szintű, amire nem is gondolna az ember.
gyertya tök száraz akármit rakok bele mintha nem szívna üzemagyagot,ezért maradt a szimering,
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
De ha még csak nem is pöffen, az nem szimmering problémára utal, sőt még ha féktisztítót/hidegindítót is raktál bele, és azzal se indult, akkor végképp.
Ahogy itt régebben is írták, valami nagyon szösz kis problémára kell gondolni, pl másik gyertyával próbáltad? Vagy ilyen szintű, amire nem is gondolna az ember.
Ahogy itt régebben is írták, valami nagyon szösz kis problémára kell gondolni, pl másik gyertyával próbáltad? Vagy ilyen szintű, amire nem is gondolna az ember.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Hidd el már mindent végignéztem,cseréltem és semmi,még a szimering van hátra,hátha.Alfa írta:Nem értek hozzá, még sose próbáltam, de ha a benzines gyertya nem gyullad be a hengerfejre téve és szikráztatva, az nem szimmeringproblémának tűnik. Inkább gyújtás, és kupi így erre gondolhatott
A menetrögzítőnek meg nem sok értelme van szerintem, ha a kúp nem fogja meg, akkor az se fogja, másra való a kettő. A kúp nagyon nagy erőket át tud vinni (15 kW motorteljesítmény 5500 fordulaton), a menetrögzítő meg csak arra van hogy a csavar ne ficánkoljon a helyén. Plusz, melegre elgyengül. Én nem javaslom.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nem értek hozzá, még sose próbáltam, de ha a benzines gyertya nem gyullad be a hengerfejre téve és szikráztatva, az nem szimmeringproblémának tűnik. Inkább gyújtás, és kupi így erre gondolhatott
A menetrögzítőnek meg nem sok értelme van szerintem, ha a kúp nem fogja meg, akkor az se fogja, másra való a kettő. A kúp nagyon nagy erőket át tud vinni (15 kW motorteljesítmény 5500 fordulaton), a menetrögzítő meg csak arra van hogy a csavar ne ficánkoljon a helyén. Plusz, melegre elgyengül. Én nem javaslom.
A menetrögzítőnek meg nem sok értelme van szerintem, ha a kúp nem fogja meg, akkor az se fogja, másra való a kettő. A kúp nagyon nagy erőket át tud vinni (15 kW motorteljesítmény 5500 fordulaton), a menetrögzítő meg csak arra van hogy a csavar ne ficánkoljon a helyén. Plusz, melegre elgyengül. Én nem javaslom.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Nem gyújtja be,valami jó szimeringet kell néznem sürgősen,mindjárt itt a Bakony túra:)kupi írta:Már csak egy a kérdés:a benzines gyertyát ha a hengerfejre teszed begyújtja?Mert akkor tényleg falsol valahol és nem a gyújtás gyengélkedik.Cat írta:Nekem nem hogy nem megy ,még csak nem is pöffen,gyertya tök száraz mintha máshonnan szívna ezért gyanakszom a szimeringre.
még úgy sem ha benzint rakok a gyertyába ,vagy féktisztítót fújok bele.
Nekem sem pöffent, nem ment...
Próbáltam a benzint a hengerbe is, de úgysem indult...
Pár "slusszolásig" jutottam el csak..
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Blokk
Már csak egy a kérdés:a benzines gyertyát ha a hengerfejre teszed begyújtja?Mert akkor tényleg falsol valahol és nem a gyújtás gyengélkedik.Cat írta:Nekem nem hogy nem megy ,még csak nem is pöffen,gyertya tök száraz mintha máshonnan szívna ezért gyanakszom a szimeringre.
még úgy sem ha benzint rakok a gyertyába ,vagy féktisztítót fújok bele.
Nekem sem pöffent, nem ment...
Próbáltam a benzint a hengerbe is, de úgysem indult...
Pár "slusszolásig" jutottam el csak..
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Blokk
Nekem nem hogy nem megy ,még csak nem is pöffen,gyertya tök száraz mintha máshonnan szívna ezért gyanakszom a szimeringre.
még úgy sem ha benzint rakok a gyertyába ,vagy féktisztítót fújok bele.
Nekem sem pöffent, nem ment...
Próbáltam a benzint a hengerbe is, de úgysem indult...
Pár "slusszolásig" jutottam el csak..
még úgy sem ha benzint rakok a gyertyába ,vagy féktisztítót fújok bele.
Nekem sem pöffent, nem ment...
Próbáltam a benzint a hengerbe is, de úgysem indult...
Pár "slusszolásig" jutottam el csak..
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Szia
Nem mondom, hogy ugyanaz a hibád mint nekem volt, de tök ugyanígy kezdődött nálam is...
Hja és a szimmering hibát kizártam miután Nyakas rakta össze a blokkot
Lásd Zúzda:
***
"2013.04.21
"És kibaszott 2 napja állítok gyújtást rajta(ahogy itt olvastam)
De az istennek nem megy normálisan!
Vagy pöccre indul, és kb 3000felett meghal, vagy csak slusszol a kipuff semmi egyéb, van hogy rugdoshatom negyedórát és nem ígér semmit, van hogy beindul de szaggat dadog mint a hülye...
6 megszakító, van használt utángyári; van új utángyári, van ezeréves trabi, van ezeréves nem tom mien...
3 kondi, 2 trafó,3 gyertya
Már mindent cseréltem mindennel de baszik röffenni..
Lámpa szerint kb 3mm en nyit megszakító, kb 03-05 a hézag...
De nem indul..."
2013.05.07
Múltkori megszakítóbeállítási idegrohamom után elhatározást tett követte és:.
Péntek óta elektronikus gyújtást tesztelek..
Egyelőre stabil, pöcc-röff..
***
Gyula-bá féle gyujtást vettem, felraktam azóta nem foglalkoztam vele, bármikor pöcc-röff(hidegen 2 rúgás szívatóval gyújtás nélkül, majd gyújtáson egy rúgás és megy...)
kop kop kop
Ha van rá lehetőséged módod akkor próbálj ki esetleg egyet...
Érdekesség:
Mikor a karbiból a stiftet szétnyalta a hengerbe és szorulgatott, akkor is tökéletesen indult..
Nekem bevált
Hátha segítettem a történettel..
Üdv Cat[/quote]
Nekem nem hogy nem megy ,még csak nem is pöffen,gyertya tök száraz mintha máshonnan szívna ezért gyanakszom a szimeringre.
még úgy sem ha benzint rakok a gyertyába ,vagy féktisztítót fújok bele.
Nem mondom, hogy ugyanaz a hibád mint nekem volt, de tök ugyanígy kezdődött nálam is...
Hja és a szimmering hibát kizártam miután Nyakas rakta össze a blokkot
Lásd Zúzda:
***
"2013.04.21
"És kibaszott 2 napja állítok gyújtást rajta(ahogy itt olvastam)
De az istennek nem megy normálisan!
Vagy pöccre indul, és kb 3000felett meghal, vagy csak slusszol a kipuff semmi egyéb, van hogy rugdoshatom negyedórát és nem ígér semmit, van hogy beindul de szaggat dadog mint a hülye...
6 megszakító, van használt utángyári; van új utángyári, van ezeréves trabi, van ezeréves nem tom mien...
3 kondi, 2 trafó,3 gyertya
Már mindent cseréltem mindennel de baszik röffenni..
Lámpa szerint kb 3mm en nyit megszakító, kb 03-05 a hézag...
De nem indul..."
2013.05.07
Múltkori megszakítóbeállítási idegrohamom után elhatározást tett követte és:.
Péntek óta elektronikus gyújtást tesztelek..
Egyelőre stabil, pöcc-röff..
***
Gyula-bá féle gyujtást vettem, felraktam azóta nem foglalkoztam vele, bármikor pöcc-röff(hidegen 2 rúgás szívatóval gyújtás nélkül, majd gyújtáson egy rúgás és megy...)
kop kop kop
Ha van rá lehetőséged módod akkor próbálj ki esetleg egyet...
Érdekesség:
Mikor a karbiból a stiftet szétnyalta a hengerbe és szorulgatott, akkor is tökéletesen indult..
Nekem bevált
Hátha segítettem a történettel..
Üdv Cat[/quote]
Nekem nem hogy nem megy ,még csak nem is pöffen,gyertya tök száraz mintha máshonnan szívna ezért gyanakszom a szimeringre.
még úgy sem ha benzint rakok a gyertyába ,vagy féktisztítót fújok bele.
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Blokk
Sziapempelli írta:Hát én ma addig jutottam hogy karbi takarít szinte semmi kosz,súber lenn rendesen,KILL3R etz írta:Én is azzal szoptam be...
Nézd meg, hogy nem-e feszül a bowden, leül-e a karbi aljára a súber, és hogy helyén van-e a stift.
Mert ugye, ha nincs elzárva a torok, akkor a szívató mint olyan, elveszíti a lényegét.
trafócsere ,megszakítócsere,kondicsere,gyertyacsere,gyújtásállítás mind megvolt és semmi.szikra szerintem rendben.
Az a tünet hogy a gyertya tök száraz akár mennyit rugdalom,még úgy sem pöffen egyet sem ha a hengerbe féktisztítót vagy benzint rakok.
Szerintem szimering csere lesz hétvégén.
Azt nem tudom hogy tegyek-e menet rögzítőt a kúpra összerakás előtt mert már párszor le lett szedve és nem az igazi.
Véleményetek szimering lehet a ludas?
Nem mondom, hogy ugyanaz a hibád mint nekem volt, de tök ugyanígy kezdődött nálam is...
Hja és a szimmering hibát kizártam miután Nyakas rakta össze a blokkot
Lásd Zúzda:
***
"2013.04.21
"És kibaszott 2 napja állítok gyújtást rajta(ahogy itt olvastam)
De az istennek nem megy normálisan!
Vagy pöccre indul, és kb 3000felett meghal, vagy csak slusszol a kipuff semmi egyéb, van hogy rugdoshatom negyedórát és nem ígér semmit, van hogy beindul de szaggat dadog mint a hülye...
6 megszakító, van használt utángyári; van új utángyári, van ezeréves trabi, van ezeréves nem tom mien...
3 kondi, 2 trafó,3 gyertya
Már mindent cseréltem mindennel de baszik röffenni..
Lámpa szerint kb 3mm en nyit megszakító, kb 03-05 a hézag...
De nem indul..."
2013.05.07
Múltkori megszakítóbeállítási idegrohamom után elhatározást tett követte és:.
Péntek óta elektronikus gyújtást tesztelek..
Egyelőre stabil, pöcc-röff..
***
Gyula-bá féle gyujtást vettem, felraktam azóta nem foglalkoztam vele, bármikor pöcc-röff(hidegen 2 rúgás szívatóval gyújtás nélkül, majd gyújtáson egy rúgás és megy...)
kop kop kop
Ha van rá lehetőséged módod akkor próbálj ki esetleg egyet...
Érdekesség:
Mikor a karbiból a stiftet szétnyalta a hengerbe és szorulgatott, akkor is tökéletesen indult..
Nekem bevált
Hátha segítettem a történettel..
Üdv Cat
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Hát én ma addig jutottam hogy karbi takarít szinte semmi kosz,súber lenn rendesen,KILL3R etz írta:Én is azzal szoptam be...
Nézd meg, hogy nem-e feszül a bowden, leül-e a karbi aljára a súber, és hogy helyén van-e a stift.
Mert ugye, ha nincs elzárva a torok, akkor a szívató mint olyan, elveszíti a lényegét.
trafócsere ,megszakítócsere,kondicsere,gyertyacsere,gyújtásállítás mind megvolt és semmi.szikra szerintem rendben.
Az a tünet hogy a gyertya tök száraz akár mennyit rugdalom,még úgy sem pöffen egyet sem ha a hengerbe féktisztítót vagy benzint rakok.
Szerintem szimering csere lesz hétvégén.
Azt nem tudom hogy tegyek-e menet rögzítőt a kúpra összerakás előtt mert már párszor le lett szedve és nem az igazi.
Véleményetek szimering lehet a ludas?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Én is azzal szoptam be...
Nézd meg, hogy nem-e feszül a bowden, leül-e a karbi aljára a súber, és hogy helyén van-e a stift.
Mert ugye, ha nincs elzárva a torok, akkor a szívató mint olyan, elveszíti a lényegét.
Nézd meg, hogy nem-e feszül a bowden, leül-e a karbi aljára a súber, és hogy helyén van-e a stift.
Mert ugye, ha nincs elzárva a torok, akkor a szívató mint olyan, elveszíti a lényegét.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Csatos karbim van,KILL3R etz írta:Karbi súber visszamegy a helyére, ráül az alapjárat állító csavarra? Nem tolta ki a stiftet/fordult el?pempelli írta:Még egy fogós kérdés.
Mi van akkor ha szikra van de nem benzines a gyertya és nem indul.
Gyújtás felőli szimeringet cseréltem már,karbitisztítás megvolt igazából nem volt benne kosz.
Éppen hogy csak valami nedvesedés van a gyertyán de inkább száraz.
Gyertyacsere is volt.
Előzmények már Vértes-Gerecse túrán észrevettem hogy nem úgy jár ahogy szokott.
Aztán egyik hétvégén elmentem motorozni és egyenletlenül járt rángatva húzott néha durrogott a kipufogón.3500-as fordulat felett lehetett vele csak normálisan menni.
Letettem,majd egy hét múlva nem indult ,röviden ennyi.
Miket nézzek meg?ja és próbáltam féktisztítót fújni a karbi felől de úgy is semmi.belefújtam rugdaltam de semmi néha durrant a kipufogó fele.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Karbi súber visszamegy a helyére, ráül az alapjárat állító csavarra? Nem tolta ki a stiftet/fordult el?pempelli írta:Még egy fogós kérdés.
Mi van akkor ha szikra van de nem benzines a gyertya és nem indul.
Gyújtás felőli szimeringet cseréltem már,karbitisztítás megvolt igazából nem volt benne kosz.
Éppen hogy csak valami nedvesedés van a gyertyán de inkább száraz.
Gyertyacsere is volt.
Előzmények már Vértes-Gerecse túrán észrevettem hogy nem úgy jár ahogy szokott.
Aztán egyik hétvégén elmentem motorozni és egyenletlenül járt rángatva húzott néha durrogott a kipufogón.3500-as fordulat felett lehetett vele csak normálisan menni.
Letettem,majd egy hét múlva nem indult ,röviden ennyi.
Miket nézzek meg?ja és próbáltam féktisztítót fújni a karbi felől de úgy is semmi.belefújtam rugdaltam de semmi néha durrant a kipufogó fele.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: kuplung
Üdv a fórumon!Tib76 írta:Sziasztok!
Még új vagyok itt, de azért nézegettem a wiki-n is meg itt is, de nem találtam választ a felteendő kérdésemre...
Szóval MZ TS 125 motorom felújítás alatt áll. Henger fúrva, főtengely, hajtókar, dugattyú és a hozzá tartozó csapágyak szimmeringek cserélve. Feltettem egy ETZ 125 karbit, mert régebben a sajátjával nem működött jól. Most szépen jár a gép.
Sebességbe téve azonban van egy kis gond. A kuplung mintha nem emelne ki rendesen, az alapjárat leesik (le is fullad ha nem húzok gázt) és a motor elindul lassan. A Kuplung karnál az állító csavar már teljesen ki van tekerve. Ami furcsa, hogy ha lábbal visszatartom a gépet és elkezdem kiengedni a kuplungot akkor csak egészen "kint" fog igazán, szinte az utolsó negyed szakaszon. Ha kintebb tekerem (valami alátéttel) az állító csavart akkor félő, hogy már csúszni fog a kuplung menet közben.
Tudja valaki mi lehet a gond? Az olaj értelemszerűen le van cserélve, tehát olyan sűrű nem lehet, hogy ennyire átvigye a hajtást...
Tipikus kis TS/ETZ szerelési hiba. Nem nézted meg a kuplungkosár vízszintes illesztési hézagát. A kuplung középrésszel megszorítottad a kosarat (a te esetedben nem teljesen fixre húztad).
Megoldása: illesztés beállítása.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: kuplung
Sajnos két esélyes a dolog:vagy a kuplung szerkezet(rugó lamellák esetleg kosár..)szorul akár helytelen szerelés miatt és féloldalas" a kiemelés,vagy a kiemelő szerkezet beteg valahol de nagyon.Tib76 írta:Sziasztok!
Még új vagyok itt, de azért nézegettem a wiki-n is meg itt is, de nem találtam választ a felteendő kérdésemre...
Szóval MZ TS 125 motorom felújítás alatt áll. Henger fúrva, főtengely, hajtókar, dugattyú és a hozzá tartozó csapágyak szimmeringek cserélve. Feltettem egy ETZ 125 karbit, mert régebben a sajátjával nem működött jól. Most szépen jár a gép.
Sebességbe téve azonban van egy kis gond. A kuplung mintha nem emelne ki rendesen, az alapjárat leesik (le is fullad ha nem húzok gázt) és a motor elindul lassan. A Kuplung karnál az állító csavar már teljesen ki van tekerve. Ami furcsa, hogy ha lábbal visszatartom a gépet és elkezdem kiengedni a kuplungot akkor csak egészen "kint" fog igazán, szinte az utolsó negyed szakaszon. Ha kintebb tekerem (valami alátéttel) az állító csavart akkor félő, hogy már csúszni fog a kuplung menet közben.
Tudja valaki mi lehet a gond? Az olaj értelemszerűen le van cserélve, tehát olyan sűrű nem lehet, hogy ennyire átvigye a hajtást...
Így látatlanba nehéz ezért én is csak találgatok.
Egyébként alul is lehet állítani a kuplungon a kiemelő csigánál.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég