valoszinuleg a tolteseddel lesz gond, merd ki multimeterrel, hogy mennyivel tolt olyan 6,8-7,2 V koruli erteket kellene mernedSzaszi írta:Sziasztok!
van egy kis gondom a ts 125ömmel, remélem tudtok segíteni
Ha menet közben rákacsolom a világítást, akkor egy idõ után (2-3 perc) elkezd gyengülni a motor, folyamatosan esik vissza a fordulat (húzhatom én neki tõbõl, akkor is), és csak alacsony fordulatom hajlandó menni egy ideig, aztán teljesen leáll. Régebben is volt ilyen problémám, de aztán telejen megjavult az újravezetékelés és aksi csere után.
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet a baja? én a fesz szabra gyanakodok, mert mechanikus és régi, de nem tudom, lécci segítsetek, ja és 6v-os rendszer, ha számít valamit. köszi.
Elektronika topik - a pokol kapuja
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Sziasztok!
van egy kis gondom a ts 125ömmel, remélem tudtok segíteni
Ha menet közben rákacsolom a világítást, akkor egy idõ után (2-3 perc) elkezd gyengülni a motor, folyamatosan esik vissza a fordulat (húzhatom én neki tõbõl, akkor is), és csak alacsony fordulatom hajlandó menni egy ideig, aztán teljesen leáll. Régebben is volt ilyen problémám, de aztán telejen megjavult az újravezetékelés és aksi csere után.
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet a baja? én a fesz szabra gyanakodok, mert mechanikus és régi, de nem tudom, lécci segítsetek, ja és 6v-os rendszer, ha számít valamit. köszi.
van egy kis gondom a ts 125ömmel, remélem tudtok segíteni
Ha menet közben rákacsolom a világítást, akkor egy idõ után (2-3 perc) elkezd gyengülni a motor, folyamatosan esik vissza a fordulat (húzhatom én neki tõbõl, akkor is), és csak alacsony fordulatom hajlandó menni egy ideig, aztán teljesen leáll. Régebben is volt ilyen problémám, de aztán telejen megjavult az újravezetékelés és aksi csere után.
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek mi lehet a baja? én a fesz szabra gyanakodok, mert mechanikus és régi, de nem tudom, lécci segítsetek, ja és 6v-os rendszer, ha számít valamit. köszi.
Szia!
Én 3-3,5 mm elõgyújtást állítottam,a hézagot csak szemre,mert nincs hézagolólemezem,de be lehet lõni,nekem teljesen jó.
Ha alacsony fordulaton jól húz,de magasabb fordulaton már nem megy annyira,akkor aztlehet,hogy a betömõdött kipuff okozza.Milyen olajat használsz?Milyen régóta van fent a kipuff?Ezzel a témával a kipuff topicban folytassuk!!!
üdv
Ja:
Az elõgyújtás beállítása annyit tesz,hogy gyertya ki,ha van és precíz vagy,akkor indikátorórával állítod be a dugattyút fesõ holtpont alá 3 mm-rel.Ha nincs órád,fogsz egy pálcát,belerakod a gyertya likába,vízszintesen belenézel a hengerfej síkjába és a felsõ holtpontot megjelölöd a pálcán alkoholos filccel,aztán 3mm-rel a jel fölé teszel egy másikat,és annyival tekered vissza a fõtengelyt a gyújtásoldalon,hogy a felsõ jel kerüljön a h.fej síkjába.Ha megvan,ide állítod be próbalámpával a kalapács érintkezési pontját.Ha ismerted az eljárás,bocs az okoskodásért!
És annyi még,hogy a 3 mm nem szentírás,lehet kisérletezni,h a Te motorodnak mi a legjobb.
De ha kis fordulaton szépen pörög,jól indul,akkor szerintem máshol a baj.
Én 3-3,5 mm elõgyújtást állítottam,a hézagot csak szemre,mert nincs hézagolólemezem,de be lehet lõni,nekem teljesen jó.
Ha alacsony fordulaton jól húz,de magasabb fordulaton már nem megy annyira,akkor aztlehet,hogy a betömõdött kipuff okozza.Milyen olajat használsz?Milyen régóta van fent a kipuff?Ezzel a témával a kipuff topicban folytassuk!!!
üdv
Ja:
Az elõgyújtás beállítása annyit tesz,hogy gyertya ki,ha van és precíz vagy,akkor indikátorórával állítod be a dugattyút fesõ holtpont alá 3 mm-rel.Ha nincs órád,fogsz egy pálcát,belerakod a gyertya likába,vízszintesen belenézel a hengerfej síkjába és a felsõ holtpontot megjelölöd a pálcán alkoholos filccel,aztán 3mm-rel a jel fölé teszel egy másikat,és annyival tekered vissza a fõtengelyt a gyújtásoldalon,hogy a felsõ jel kerüljön a h.fej síkjába.Ha megvan,ide állítod be próbalámpával a kalapács érintkezési pontját.Ha ismerted az eljárás,bocs az okoskodásért!
És annyi még,hogy a 3 mm nem szentírás,lehet kisérletezni,h a Te motorodnak mi a legjobb.
De ha kis fordulaton szépen pörög,jól indul,akkor szerintem máshol a baj.
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget.
ETZ 125-megszakitós gyújtással.Valami nem stimmel,az értékek gyáriak,indul könnyen-pörög is rendesen de mégsem az igazi.Magasabb fordulatszámtartományban nincs ereje.Mi lehet a gond?Elmászhatott a hézagom?Ha igen,mi az oka?
Egyáltalán:mi a helyes beállítási sorrend?Én úgy tudtam,hogy az excenteres csavarral állítom a hézagot és utána az egész alaplapot állítom a megfelelõ elõgyújtási szögre.
Aztán lehet,hogy én vagyok a fakezû....
Várom a tippeket.Elõre is köszi!!
Jó utat,szép idõt!
Kérnék egy kis segítséget.
ETZ 125-megszakitós gyújtással.Valami nem stimmel,az értékek gyáriak,indul könnyen-pörög is rendesen de mégsem az igazi.Magasabb fordulatszámtartományban nincs ereje.Mi lehet a gond?Elmászhatott a hézagom?Ha igen,mi az oka?
Egyáltalán:mi a helyes beállítási sorrend?Én úgy tudtam,hogy az excenteres csavarral állítom a hézagot és utána az egész alaplapot állítom a megfelelõ elõgyújtási szögre.
Aztán lehet,hogy én vagyok a fakezû....
Várom a tippeket.Elõre is köszi!!
Jó utat,szép idõt!
- DNPali
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2008.05.13. 10:43
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Sárospatak
250 ETZ-m van, az utóbbi idõben rendetlenkedik.
Mult nyáron csinált olyat, hogy ha nagyon bemelegedett lefulladt (fõleg lápánál álláskor ami elég kellemetlen) és egy ideig be se akart indulni, de ebbõl magától kigyógyult.
Most pedig alapjáraton álláskor szépen pörög amennyit kell de hallani, de egy idõ után elkezd ki ki hagyni a gyújtás, ezt fõleg akkor csinálja ha ég minden világítás, ha villogtatom a féklámpát akkor is hallani ezt de ha rákapcsolom az indext akkor két villanás két puffanás és lefullad.
Mult nyáron csinált olyat, hogy ha nagyon bemelegedett lefulladt (fõleg lápánál álláskor ami elég kellemetlen) és egy ideig be se akart indulni, de ebbõl magától kigyógyult.
Most pedig alapjáraton álláskor szépen pörög amennyit kell de hallani, de egy idõ után elkezd ki ki hagyni a gyújtás, ezt fõleg akkor csinálja ha ég minden világítás, ha villogtatom a féklámpát akkor is hallani ezt de ha rákapcsolom az indext akkor két villanás két puffanás és lefullad.
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
ilyen hibrid elektromos gyújtásom van nekem is a kispolszkin, p-mosfet-tel van megoldva, sokkal stabilabb alapjárat, biztos szikra, középgázon is érezhetõ húzás, MZ-re is kompatibilis áramkör, ha érdekel valakit, közzétehetem
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Hello!
6v-os dinamós társak figyelem!!!
Megjött az elektronikus gyújtás számunkra is. Vajon ki találta ki, hát persze, hogy Müller Szabolcs.
A gyújtás légyege hogy helyettesíti a kondit, és a megszakitó csak egy kapcsoló lesz. Tehát nem fog beégni sose a megszakitó, nem romlik el túra közben a kondi, nincs összevissza szikra, nincs gyenge szikra......
Nem ragozom, én 1 hete megyek ezzel, kicsivel kevesebbet is eszik a 250/1-esem és biztosabban megy.
Részletekért keressétek fel Müller Szabit.
6v-os dinamós társak figyelem!!!
Megjött az elektronikus gyújtás számunkra is. Vajon ki találta ki, hát persze, hogy Müller Szabolcs.
A gyújtás légyege hogy helyettesíti a kondit, és a megszakitó csak egy kapcsoló lesz. Tehát nem fog beégni sose a megszakitó, nem romlik el túra közben a kondi, nincs összevissza szikra, nincs gyenge szikra......
Nem ragozom, én 1 hete megyek ezzel, kicsivel kevesebbet is eszik a 250/1-esem és biztosabban megy.
Részletekért keressétek fel Müller Szabit.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Mindegyiknek megvan a maga elõnye és hátránya. A tiRisztoros gyújtásnál nincs mechanikusan kopó alkatrész ami nagy elõny ám némileg körülményes lehet a beállítása, cserébe jobb lehet tõle a gép ha az egyéb paraméterek is rendben vannak. Ha gatya a motor, akkor tehetsz rá akármilyen tirisztoros vagy akár vape okosságot, szart nem fog érni önmagábankosian írta:Nem vagyok teljesen biztos, hogy jó helyre írok, de lenne egy dilemmám. A megszakítós, vagy a tirisztoros gyújtás a jobb? Sokan esküsznek a megszakítósra, de a tirisztoros mégiscsak modernebb és nem kell utánállítgatni. Vagy tévedek? Ha egy motoron jó megszakítós gyújtás van, akkor milyen sûrûn kell utánállítani? A válaszokat elõre is köszönöm.
Megszakítós gyújtás utánállítása...hm..úgy 3ezrenként ránézek és konstatálom hogy jó lesz az még, reálisan eddig kb. 5ezrenként kért utánállítást. Ugyanilyen idõközönként 1-2 csepp mûszerolaj a filcre 'oszt jónapot.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
megszakítós vs. tilisztoros = szájíz kérdése
bár én nagyon utálom a megszakítósat állítgatni, úgyhogy inkább tilisztorra voksolnék, állítólag a szikrája is nagyobb és tisztább...
bár én nagyon utálom a megszakítósat állítgatni, úgyhogy inkább tilisztorra voksolnék, állítólag a szikrája is nagyobb és tisztább...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Nem vagyok teljesen biztos, hogy jó helyre írok, de lenne egy dilemmám. A megszakítós, vagy a tirisztoros gyújtás a jobb? Sokan esküsznek a megszakítósra, de a tirisztoros mégiscsak modernebb és nem kell utánállítgatni. Vagy tévedek? Ha egy motoron jó megszakítós gyújtás van, akkor milyen sûrûn kell utánállítani? A válaszokat elõre is köszönöm.
- Csöpi
- Simsonos
- Hozzászólások: 78
- Csatlakozott: 2007.09.03. 20:45
- MZ-d típusa: ETZ 125, ETZ 250
- Tartózkodási hely: Balatonfenyves
Hali! Nézz körül a tárhelyemen: http://kep.tar.hu/ikarus256 Ha valami nem tiszta nyugodtan kérdezz, segítek!torokb írta:Sziasztok!
250-es ETZ-re keresek tranzisztoros (esetleg tirisztoros) kapcsolást (természetesen 12V). Ha valakinek van egy jóféle bevált kapcsolása, az ne késlekedjen, bátran ossza meg velem. Köszi!
ja mégvalami: tud valaki üzemi adatokat a gyári feszszabályzó mûködédérõl? Ilyen hogy kimenetek feszültségei, áramai, pl fordulatszám függvényében...?
Üdv: Alter /Csöpi/
Sziasztok!
250-es ETZ-re keresek tranzisztoros (esetleg tirisztoros) kapcsolást (természetesen 12V). Ha valakinek van egy jóféle bevált kapcsolása, az ne késlekedjen, bátran ossza meg velem. Köszi!
ja mégvalami: tud valaki üzemi adatokat a gyári feszszabályzó mûködédérõl? Ilyen hogy kimenetek feszültségei, áramai, pl fordulatszám függvényében...?
250-es ETZ-re keresek tranzisztoros (esetleg tirisztoros) kapcsolást (természetesen 12V). Ha valakinek van egy jóféle bevált kapcsolása, az ne késlekedjen, bátran ossza meg velem. Köszi!
ja mégvalami: tud valaki üzemi adatokat a gyári feszszabályzó mûködédérõl? Ilyen hogy kimenetek feszültségei, áramai, pl fordulatszám függvényében...?
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
KISBOCSI!
Hali!
Zichiben vegyél natúr szetet (óraüveg+karima, egy-két százas csak), krómozó is van a Zichiben asszem, és max ezresbõl kész. Ha megszervezed, én is feliratkozok két karikára, talán úgy olcsóbb.
Finommechanikai mûszerészt ha ismersz, talán az is tud szerezni ilyen átmérõre krómkarikát.
Sok sikert, és keress meg, ha szervezed.
Zichiben vegyél natúr szetet (óraüveg+karima, egy-két százas csak), krómozó is van a Zichiben asszem, és max ezresbõl kész. Ha megszervezed, én is feliratkozok két karikára, talán úgy olcsóbb.
Finommechanikai mûszerészt ha ismersz, talán az is tud szerezni ilyen átmérõre krómkarikát.
Sok sikert, és keress meg, ha szervezed.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Piki: Zsolti Simsonján is összevissza ugrál a digit óra, az pedig nem látott még fordulatórát......és gyertyapipát is már mindenfélét próbáltam de sajna nem használ....amúgy a TZ-n ki fogom próbálni úgy h. kikötöm a spirált, kösz a tippet!
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
hella Mindenki!
Kérlek segítsetek:
Szükségem lenne egy fordulatszámmérõ üveget tartó nikkel gyûrûre.
A mesterem azt mondta felejtsem el, csak ha komplett órát veszek. Én meg mondtam, hogy ezt meg te felejtsd el!
Javasolta, hogy próbáljak meg elfekvõben lévõ rossz óratulajdonostól szerezni ilyen gyûrût.
Kérem, ha valaki tud, segítsen...Nem merek esõben menni az atommal, mert szétrohad mindenem, meg le is testel az egész.
Ugye nem hagyjátok, hogy így járjak, járatlanul....
elõre si köszi: kisbocsi.
Emil: kisbocsi@citromail.hu
Kérlek segítsetek:
Szükségem lenne egy fordulatszámmérõ üveget tartó nikkel gyûrûre.
A mesterem azt mondta felejtsem el, csak ha komplett órát veszek. Én meg mondtam, hogy ezt meg te felejtsd el!
Javasolta, hogy próbáljak meg elfekvõben lévõ rossz óratulajdonostól szerezni ilyen gyûrût.
Kérem, ha valaki tud, segítsen...Nem merek esõben menni az atommal, mert szétrohad mindenem, meg le is testel az egész.
Ugye nem hagyjátok, hogy így járjak, járatlanul....
elõre si köszi: kisbocsi.
Emil: kisbocsi@citromail.hu
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Nekem mind a két motoromon(etz,simson)vezetékes van és nagyon szuperul müködnek szerintem a pontos beállitás a legfontosabb(kerékméret).Apol77 írta:Milyen biciglis km órát használtok, ami jól mûködik? Vezetékest, vagy vezeték nélkülit?
Esetleg van valami konkrét típus ami bevált?
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Nekem az etz-n miota megvettem (kettö éve)van fenn kerékpár ora és szuperul müködik csak a fordulat számlálot kellett kikötnöm mert összevissza mér akkor ha be van kötve.Ball oldalt van a markolat mellett és valamiért zavarja,ugyhogy probáld ki ezt a variáciot közel se biztos hogy a gyujtás zavarja.Matthej01 írta:Na valaki most segítsen ha tud. Fedjtörõ következik: Vettem egy km órát bringáét ráraktam a motorra. Rohadt jól mûködött amíg toltam. Mért jól meg ilyenek , mutatta a hõm. stb. DE amikor beindítottam a motort abban a pillanatban mindent mutatott egyszerre. Aztán leállítottam de a km óra úgy maradt . Újra indítottam az órát kikapcs bekapcs elem ki be de kuka lett a vége. Milyen km órát rakjak vagy mi lehet a hiba. Másoknál is láttam bicó órát de az mûködött. Ezért valaki segítsen
Én is most jöttem rá mert ami blokk benn volt eddig a motoromba nem volt benn fordszámkihajtás és jol mért a bicaj ora.Most visszaraktam a gyári blokkot és ezen van fordszámkihajtás,rátekertem a spirált és összevissza mért állohejzetbe ugrált egészen 100-ig és menetközbe is teljesen másokat mért.Megálltam letekertem a spirált és máris megállt nullán.
a tipusát sajnos nemtudom de azthiszem Catey van az etz-n is és a simsonomon is.
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
Szerintem teljesen mind1 hogy vezetékes vagy sem, a helyes beállítás többet jelent hogy pontos értéket kapj.Apol77 írta:Milyen biciglis km órát használtok, ami jól mûködik? Vezetékest, vagy vezeték nélkülit?
Esetleg van valami konkrét típus ami bevált?
De ha bevált típust akarsz vedd fel a kapcsolatot Samu-val õ épített most be egy ilyet az etézéjébe
ThUnDeR
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Na valaki most segítsen ha tud. Fedjtörõ következik: Vettem egy km órát bringáét ráraktam a motorra. Rohadt jól mûködött amíg toltam. Mért jól meg ilyenek , mutatta a hõm. stb. DE amikor beindítottam a motort abban a pillanatban mindent mutatott egyszerre. Aztán leállítottam de a km óra úgy maradt . Újra indítottam az órát kikapcs bekapcs elem ki be de kuka lett a vége. Milyen km órát rakjak vagy mi lehet a hiba. Másoknál is láttam bicó órát de az mûködött. Ezért valaki segítsen
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Nekem tetszik a lámpa , de nem igazán mz-re való . Gondolom az ára is kitenné a motor értékének a felét , bár lehet hogy sub-ee el tudná készíteni elfogadható áron . Arra is kiváncsi lennék ,hogy a rendõrök mit szólnak hozzá .tigris írta:Szerintem csak a felfogatást kellene megoldani,valószínûleg van a cucchoz egy neki való 12V-ból a microcontrollert meg a memóriát kiszolgáló táp,szóval bármilyen 12V-os gépen elmehet.
Mondjuk kicsit Goldwing-karácsonyfa érzésem lenne ilyen lámpával
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Jó, nem ilyen csicsásra gondoltam Hanem a mi lámpákból csinálni ilyet.tigris írta:Szerintem csak a felfogatást kellene megoldani,valószínûleg van a cucchoz egy neki való 12V-ból a microcontrollert meg a memóriát kiszolgáló táp,szóval bármilyen 12V-os gépen elmehet.
Mondjuk kicsit Goldwing-karácsonyfa érzésem lenne ilyen lámpával
Sziasztok. Nézelõdtem a neten, és egy jópofa hátsó lámpát találtam. Nem ETZ-re való, de gondoltam hátha meg tudnánk mi is oldani hogy a mi gépeinkhez is jó legyen.Nyilván valami egyszerûbb kivitel kellene.
Újdonság Magyarországon!
Eladó multimédiás LED-es hátsólámpa Yamaha Tmax 500-as nagyrobogóra!
Amit beprogramozol az jelenik meg a hátsólámpádon akár menet közben is!!!!!
A készlet taralmaz:
1 db LED-es hátsólámpa panel
RS-232 kábel
CD-rom szerkesztö programmal
Kábel + gomb: váltás a programozott és a normál lámpa között.
Video itt megtekinthetö:
http://www.youtube.com/watch?v=t6Y_h4Ix ... re=related
Nem tudom ez ide tartozik-e, vagy a tuning topicba.
Mi a vélenyetek a kütyürõl?
Újdonság Magyarországon!
Eladó multimédiás LED-es hátsólámpa Yamaha Tmax 500-as nagyrobogóra!
Amit beprogramozol az jelenik meg a hátsólámpádon akár menet közben is!!!!!
A készlet taralmaz:
1 db LED-es hátsólámpa panel
RS-232 kábel
CD-rom szerkesztö programmal
Kábel + gomb: váltás a programozott és a normál lámpa között.
Video itt megtekinthetö:
http://www.youtube.com/watch?v=t6Y_h4Ix ... re=related
Nem tudom ez ide tartozik-e, vagy a tuning topicba.
Mi a vélenyetek a kütyürõl?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Kösz a segitséget ezt én is tudom.A standard bekötés van nálam ,hiszen azon van egy lámpán az index és a töltésjelzés,mivel a fordmérõben nincs visszajelzõ.Nálam a probléma a következõ.Rajz szerint bekötve PONTVONALKÁZOTT RÉSZ,a visszajelzõm gyujtásra rakva villog mintha index lenne.Magyarul a fesszab 61-es pontja töltés hiányában negativ potenciál.Töltéskor pozitiv potenciál lesz és akkor elalszik,mivel az égõn két pozitiv lesz.Ez lenne az alapelv.Ha nem az indexrelére kötöm a + szálat hanem mondjuk bárhova ahol gyujtáskor pozitiv van akkor simán világit.Ez lenne a luxus kivitel ahol ugyebár külön van a töltés ill. az index visszajelzés.Mivel a rajzból számomra az derül ki hogy csinálok egy indexáramkört amiben sorba van kötve az indexrelé mint pozitiv,a visszajelzõlámpa és a fesszab 61-es pontja mint negativ.Ezért gondoltam hogy talán az mz relé más rendszerû mint ami az enyémben van.Ugyanis az nem mz relé.Valami más elektronikus bizbasz.Mint index jól mükszik.Tamás írta:Hy! Döntsd el,h melyik ETZ-t huzalozod. Az alap és a luxus között van különbség. Ha mindent mindennel kötsz az nem lesz jó. Pont- vonal és vonalka. Az index relé vagy 12V vagy 0V nincs több állása. T
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég