No akkor lássuk részletesen a "jó módszert":telectronic írta:Én előbb keresem meg az fh előtti 3mm-t és állítom a hézagot, majd az elő-utó gyújtást meg középre teszem. Ha meg még tovább akarom buzerálni akkor alaplap csavar fellazít, hogy szorosan de elfordulhasson.
Motor beindít és járatás közben állítom az alaplapot.
- " Én előbb keresem meg az fh előtti 3mm-t és állítom a hézagot. ..." - vagyis a megszakító hézagot a "3 mm" helyzetben állítod be, az eredmény, az előírt hézagnak kb. a kétszerese!
- "... majd az elő-utó gyújtást meg középre teszem." - lásd fent (hézag), ekkor a megszakító már rég nyitva van (kb.0,3-0,4 mm), eredmény: nem 3 mm körüli előgyújtás hanem ennél lényegesen több (kb. 6 mm)
- "... Ha meg még tovább akarom buzerálni ... Motor beindít és járatás közben állítom az alaplapot" - Csak egy hozzá nem értő ember csinál ilyet (a jó beállítást terheletlen motornál meghatározni, még ha sikerül is tejesen fölösleges).
- Ezek után döntsd el magad, hogy mennyire "... sikerült több motoron is jól beállítanom így." (a kiemelés tőlem)
Javaslat: Legalább egyszer a "jó beállítás" után mérd meg, hogy mekkora a valóságban az így létrehozott előgyújtás meg fogsz lepődni.