Blokk
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Sziasztok, végre kezd összeállni a motorom kész a főtengely, kész a henger is szépen megfúrva gyári illesztés gyári dugóval.csapágyak szimeringek csere.Kérdésem lenne a bejáratásról olvastam már sok félét,kérdésem hogy elég hogyha a sibertűn állítok egy rovátkát ugye hogy több benzint kapjon (a gyári könyv is ezt írja) majd 1000Km-ig finoman megyek vele persze néha fokozatosan szoktatva a fordulathoz az elég lesz hogy jó legyen és ne szoruljon meg de gyenge se legyen?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Blokk
Karbit szétszedtem kifujattam kompresszorral.. benzint kap a csőből meg minden, addig míg nem lett szétburítva indult... amugy a dugóhoz spricceltem.. de lehet a szivatója szar.. más nem jut eszembe :Snagydivad írta:Berúgó fogasív? Semmi köze nem lehet hozzá, főleg, hogy mint te is írtad akkor beindul a motor, ha a karbiba spriccelsz benzint. Kap benzint? Átfolyik a benzincsapon? Benzincső nincs megtörve? Fúvókákat nem cserélted fel (ha szétszedted) karbi tisztításkor?kos7 írta:Azt esetleg meg tudjátok mondani, hogy miért lehet az: hogy fogasív csere miatt szét lett szedve a blokk.. és miután összeraktam, nem akar indulni a motor.. lehet hozzá köze ? karburátort kifujattam levegővel stb.. de úgy tűnik mintha nem kapna benzint, és csak úgy indul ha be van spriccelve a benzin...
Szerk.: tényleg a szivató volt a ludas..
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Berúgó fogasív? Semmi köze nem lehet hozzá, főleg, hogy mint te is írtad akkor beindul a motor, ha a karbiba spriccelsz benzint. Kap benzint? Átfolyik a benzincsapon? Benzincső nincs megtörve? Fúvókákat nem cserélted fel (ha szétszedted) karbi tisztításkor?kos7 írta:Azt esetleg meg tudjátok mondani, hogy miért lehet az: hogy fogasív csere miatt szét lett szedve a blokk.. és miután összeraktam, nem akar indulni a motor.. lehet hozzá köze ? karburátort kifujattam levegővel stb.. de úgy tűnik mintha nem kapna benzint, és csak úgy indul ha be van spriccelve a benzin...
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hi,
Találtam a garázsban egy etz250-es hengert.
Gondoltam felfúrom ameddig lehet.
Elgondolkodtam, hogy a hengerfejnél lévő perem ekkor áldozatul esik a felfúrásnak.
Hogyan van ez megoldva az eredetileg is 300-as hengereknél ?
Vagy egyáltalán nincs is perem ? vagy a maradék hüvely körül van levéve az alu addig, hogy legyen perem ? Vagy egyéb más megoldás ?
köszi
zsolt
Találtam a garázsban egy etz250-es hengert.
Gondoltam felfúrom ameddig lehet.
Elgondolkodtam, hogy a hengerfejnél lévő perem ekkor áldozatul esik a felfúrásnak.
Hogyan van ez megoldva az eredetileg is 300-as hengereknél ?
Vagy egyáltalán nincs is perem ? vagy a maradék hüvely körül van levéve az alu addig, hogy legyen perem ? Vagy egyéb más megoldás ?
köszi
zsolt
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Re: Blokk
Azt esetleg meg tudjátok mondani, hogy miért lehet az: hogy fogasív csere miatt szét lett szedve a blokk.. és miután összeraktam, nem akar indulni a motor.. lehet hozzá köze ? karburátort kifujattam levegővel stb.. de úgy tűnik mintha nem kapna benzint, és csak úgy indul ha be van spriccelve a benzin...nagydivad írta:125-ös ETZ hengert fel lehet fúrni 150-esre. Felismerni az EM 150-est és a 150.2-est úgy lehet, hogy bele van ütve a szívócsonkhoz, hogy melyik fajta. Amúgy csak a vezérlésükben különböznek. Az alábbi képen szemléltetve vannak a különbségek: ...kos7 írta:Hello !
125 Etz hengernek mekkora a tűrése dugó méret ügyében, tehát mi az a maximum ami belemegy ?
Meg a 125-ös és a 150 es henger között mi a különbség, csak a belső hüvely ?
Illetve ahogy néztem 150-esből is 2 fajta van, miről lehet őket megismerni, hogy melyik melyik ?
Válaszokat előre is köszönöm.
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
125-ös ETZ hengert fel lehet fúrni 150-esre. Felismerni az EM 150-est és a 150.2-est úgy lehet, hogy bele van ütve a szívócsonkhoz, hogy melyik fajta. Amúgy csak a vezérlésükben különböznek. Az alábbi képen szemléltetve vannak a különbségek:kos7 írta:Hello !
125 Etz hengernek mekkora a tűrése dugó méret ügyében, tehát mi az a maximum ami belemegy ?
Meg a 125-ös és a 150 es henger között mi a különbség, csak a belső hüvely ?
Illetve ahogy néztem 150-esből is 2 fajta van, miről lehet őket megismerni, hogy melyik melyik ?
Válaszokat előre is köszönöm.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Perec
De igen, ismét meg MZ-sedtem
Igaz ez még kisebb mit a régi de majd etetem aztán talán megnő ez is
De igen, ismét meg MZ-sedtem
Igaz ez még kisebb mit a régi de majd etetem aztán talán megnő ez is
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
Re: Blokk
Hello !
125 Etz hengernek mekkora a tűrése dugó méret ügyében, tehát mi az a maximum ami belemegy ?
Meg a 125-ös és a 150 es henger között mi a különbség, csak a belső hüvely ?
Illetve ahogy néztem 150-esből is 2 fajta van, miről lehet őket megismerni, hogy melyik melyik ?
Válaszokat előre is köszönöm.
125 Etz hengernek mekkora a tűrése dugó méret ügyében, tehát mi az a maximum ami belemegy ?
Meg a 125-ös és a 150 es henger között mi a különbség, csak a belső hüvely ?
Illetve ahogy néztem 150-esből is 2 fajta van, miről lehet őket megismerni, hogy melyik melyik ?
Válaszokat előre is köszönöm.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2013.03.03. 12:50
- MZ-d típusa: etz 250 1986
- Tartózkodási hely: Veszprém-Balatonfűzfő
Re: Blokk
szeretném megköszönni Bambi mesternek a segítségét és szakmai tapasztalat megosztását velem!
A felújított alkatrészek azaz a blokk a héten kerül összerakásra és indul a nyári motorozás!!!már nagyon várom.... azért az etz 250 nem egy szir szar kinai 50 es robi mert eddíg sajnos azt kellett hajtanom
szép hétvégét mindenkinek
A felújított alkatrészek azaz a blokk a héten kerül összerakásra és indul a nyári motorozás!!!már nagyon várom.... azért az etz 250 nem egy szir szar kinai 50 es robi mert eddíg sajnos azt kellett hajtanom
szép hétvégét mindenkinek
ETZ 250 since 1986
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Blokk
Csak nem egy új motor?piki24 írta:Igen arra.kiszsebi írta: Az ollórugóra gondolsz? Rossz hírem van: szét kell húzni a blokkot a cseréjéhez.
Ez tényleg rossz hir
Köszönöm
Ezúton is köszi a sárvédőt! A matricát már leragasztottam egy sajáttal, Krk-n adták egy kempingben. A villamerevítő sajnos nem oldotta meg sem a kígyózási, sem a szitálási problémát, de az biztos, hogy működik: az első szitálás jóval gyorsabbá vállt, így már az is erősen csillapítja, ha csak rajta tartom a kezem a kritikus sebességen.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Igen arra.kiszsebi írta:Az ollórugóra gondolsz? Rossz hírem van: szét kell húzni a blokkot a cseréjéhez.piki24 írta:Etz 125 válto központozo rugo cseréhez mennyire kell szétszedni?
(deknit kell csak levenni vagy a kuplungot is vagy a blokkot szétt kell huzni?)
Ez tényleg rossz hir
Köszönöm
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- Target
- Simsonos
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Blokk
Abban tud valaki segíteni, hogy a hátsó lánckeréken hogy lehet rögzíteni a km óra meghajtó kereket?
így sajnos nem mér semmit.
Egyébként van egy rossz lánckerekem is, amin nem forog el, de nem is tudom leszedni.
És a lassan megy vissza a fordulat jelenség még mindig jelentkezik
így sajnos nem mér semmit.
Egyébként van egy rossz lánckerekem is, amin nem forog el, de nem is tudom leszedni.
És a lassan megy vissza a fordulat jelenség még mindig jelentkezik
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2825
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Az ollórugóra gondolsz? Rossz hírem van: szét kell húzni a blokkot a cseréjéhez.piki24 írta:Etz 125 válto központozo rugo cseréhez mennyire kell szétszedni?
(deknit kell csak levenni vagy a kuplungot is vagy a blokkot szétt kell huzni?)
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Etz 125 válto központozo rugo cseréhez mennyire kell szétszedni?
(deknit kell csak levenni vagy a kuplungot is vagy a blokkot szétt kell huzni?)
(deknit kell csak levenni vagy a kuplungot is vagy a blokkot szétt kell huzni?)
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
Re: Blokk
Nem tudom, nem a sajátom csak szeretnék vásárolni egy főtengelyt, mert az enyém már menthetetlen sajnos.gesszti írta: Ez két különböző főtengelyből lett összerakva?
Re: Blokk
Köszönöm! Elfelejtettem írni, hogy csak a kúpokra, a pályákra és a menetre gondoltam.MrDok írta: A képek alapján igen. De ez nem az a kérdés hogy szép-e. Kopásokat kell mérni, hajtókar hézagolást, kotyogást.
Az biztos hogy a végét ki kell igazítani, ahol le van törve a perem. Kúp és szimering felületek jónak tűnnek.
Re: Blokk
Köszönöm a válaszod jövőhéten leveszem a deknit és megnézem . De szerintem belül lesz a baj :s csak felfelé váltásnál és jelenleg a 4.-ik fokozatnál, a 3.-iknál most nem annyira jellemző a váltáshiba.MrDok írta:Minden sebességnél tapasztalható a "nem vált tovább" jelenség? Ha igen, akkor a primer fogaskerék (malomkerék) mögött akadt ki a rugó. Ha nem akkor váltókopás.Kajku írta:Helló mindenkinek! Van egy etz 250 esem aminek az a problémája hogy nehéz vele felfelé váltani. Amikor felhúzom a kart néha nem vált fölfelé, ugyanabban a fokozatban marad,vagy kapcsol 1 üreset majd ha ujra felhúzom a kart visszarakja ugyanabba a fokozatba amiből előtte váltani szerettem volna. Főként a 3.-ik fokozatot nem akarja venni. Váltásnál nem zörög útközben sem hallani semmi rendellenes hangot a motorból. Ha jobban kihúzatom akkor könnyebben vált,vagy ha csak nagyon kicsit húzatom ki .Remélem valaki tudja mi okozhatja ezt a problémát. Előre is köszönöm mindenkinek!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A képek alapján igen. De ez nem az a kérdés hogy szép-e. Kopásokat kell mérni, hajtókar hézagolást, kotyogást.
Az biztos hogy a végét ki kell igazítani, ahol le van törve a perem. Kúp és szimering felületek jónak tűnnek.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Fúrasd meg a hengert meg vegyél bele való magyar vagy lengyel dugót (ne indiai vagy taiwanit azok olcsóbbak de selejtesek) meg gyűrűket, utána meg szakszerűen járasd be 1000-1500 km-ig. Hibátlan lesz. Én is fúrattam januárban, azóta kb. 400 km-t mentem vele, sokkal jobb a kompressziója és nagyobb az ereje, mint fúratás előtt.Target írta:
A 150-es hengert-hengerfejet, dugattyút is átraktam a 125-ös blokkra.
Menne is rendesen, minden probléma nélkül, de úgy tűnik, hogy ennek a tartalék 150-es blokknak a kompressziója vetekszik a nullával.
Ebből kifolyólag csak melegen, full gázzal, és egy kis szerencsével indul rúgásra.
Tolásra se mindig megy, vontatással lett beindítva először. (kellett is neki vagy 500m)
Egyébként nagyon erőtlen, még egy simson is legyorsulja
Szerintetek mit kezdjek ezzel a 125/150-es blokkal?
Melyiket érdemes megcsinálni? Vagy egyiket se?
- Target
- Simsonos
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Blokk
Na a mai nap túl vagyok pár dolgon.Target írta:Igen, először kicsit magas, aztán szépen lassan felmegy.KILL3R etz írta:
Na várj... Azt írtad, hogy kicsit magas az alapjárat, illetve nem ejti vissza a fordulatot.. Most meg már 8000?
Nem akad fel a súber? Gázbowden nincs kiszőrösödve? Súberhenger nem forog körbe?
2x nyitás meg biztos, hogy nem normális.
150-es hf-el működni fog, de gyengébb lesz, és lehet kopogni is fog. Talán ki is fúj. Szóval nem lesz jó...
A henger nem forog körbe, a többit megnézem.
De akkor a 2x-es nyitásnak mi lehet az oka?
És ha a dugattyút-hengert is cserélem?
A 250-es faszán megy, nem pörög fel (vettem egy komplett karbi felújító készletet, úszót, súber henger, tűt, új bovdent, meg egy pár cuccot)
Már csak annyi probléma van összesen, ha ezt lehet annak nevezni, hogy szerintem egy kicsit lassan megy vissza a fordulat.
Gyújtás állítgatás, stb. után már nem nyit kétszer.
A 150-es hengert-hengerfejet, dugattyút is átraktam a 125-ös blokkra.
Menne is rendesen, minden probléma nélkül, de úgy tűnik, hogy ennek a tartalék 150-es blokknak a kompressziója vetekszik a nullával.
Ebből kifolyólag csak melegen, full gázzal, és egy kis szerencsével indul rúgásra.
Tolásra se mindig megy, vontatással lett beindítva először. (kellett is neki vagy 500m)
Egyébként nagyon erőtlen, még egy simson is legyorsulja
Szerintetek mit kezdjek ezzel a 125/150-es blokkal?
Melyiket érdemes megcsinálni? Vagy egyiket se?
Re: Blokk
Egyszer megnéztem, hátsó fék tapos, 5. gang, nyomatékkulcsal csigás anyát forgatni. 70 Nm nél csúszott meg. Olajos lamellákkal, amik nem voltak már újak kb 2000 km.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Ha legközelebb leveszem a fordulatszámkihajtás fedelét, esküszöm megmérem kiváncsiságból nyomatékkulcssal ezt a fajta ráhúzást hogy mennyinél forog el a kupplungtiger1342 írta: Én most megint úgy raktam fel a kuplungot, ahogy cam aro tanácsolta egyszer az index fórumon:
- Berugó lenyom, 1 méteres fadarab vége beleakaszt alulra pl a fékpedál tengelyre, haver 1 méteres erőkarral szépen ellentart
- normál csillagkulcs rárak, elkezd rászorítani addig, míg a kuplung megcsúszik. (Így biztosan nem szakad meg a menet, ha nem mókolt bivaly rugók vannak berakva.)
- a biztonság kedvéért 2x megcsúsztattam, dekni felrak, használ, örül.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Cam művész úrnak elhiszem. Neki már talán oviban is villáskulcs volt a jele. (vagy inkább cp légkulcs...)tiger1342 írta: Én most megint úgy raktam fel a kuplungot, ahogy cam aro tanácsolta egyszer az index fórumon:
- Berugó lenyom, 1 méteres fadarab vége beleakaszt alulra pl a fékpedál tengelyre, haver 1 méteres erőkarral szépen ellentart
- normál csillagkulcs rárak, elkezd rászorítani addig, míg a kuplung megcsúszik. (Így biztosan nem szakad meg a menet, ha nem mókolt bivaly rugók vannak berakva.)
- a biztonság kedvéért 2x megcsúsztattam, dekni felrak, használ, örül.
- Target
- Simsonos
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Blokk
Igen, először kicsit magas, aztán szépen lassan felmegy.KILL3R etz írta:Na várj... Azt írtad, hogy kicsit magas az alapjárat, illetve nem ejti vissza a fordulatot.. Most meg már 8000?Target írta: Nem nagyon van féktisztítóm, de elég kínlódásos lenne megnézni, mivel csak tolásra indul, és ezután fel is pörög olyan 6-8 ezer köré, így csak a gyújtás fel-le kapcsolásával tudom szabályozni. Ha megütögetem a karbit, mintha kicsit helyre állna a fordulat.
Egyébként biztos, hogy nem normális, ha kétszer nyit a megszakító? A 250-es blokk teljesen rendben van, és ez is kétszer nyit.
Illetve a 150-es hengerfej jó lehet a 125-ös blokkra? a 125-ös gyertya menete szétment..
Kicsit idegesítő, hogy van 2 komplett motorom, és egy rakat alkatrész, de egyik se megy...
Nem akad fel a súber? Gázbowden nincs kiszőrösödve? Súberhenger nem forog körbe?
2x nyitás meg biztos, hogy nem normális.
150-es hf-el működni fog, de gyengébb lesz, és lehet kopogni is fog. Talán ki is fúj. Szóval nem lesz jó...
A henger nem forog körbe, a többit megnézem.
De akkor a 2x-es nyitásnak mi lehet az oka?
És ha a dugattyút-hengert is cserélem?
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Én most megint úgy raktam fel a kuplungot, ahogy cam aro tanácsolta egyszer az index fórumon:gesszti írta:Egy M14-es 8.8 csavarról egy szabvány csillagkulccsal simán letekerem a menetet, ha jó kedvem van, szóval nekem olcsóbb, ha nyomatékkulcsot használok.pempelli írta: Én nem azt mondtam hogy szakítsa szét.és nem mindenki engedhet meg egy nyomatékkulcsra 15000-ret.
- Berugó lenyom, 1 méteres fadarab vége beleakaszt alulra pl a fékpedál tengelyre, haver 1 méteres erőkarral szépen ellentart
- normál csillagkulcs rárak, elkezd rászorítani addig, míg a kuplung megcsúszik. (Így biztosan nem szakad meg a menet, ha nem mókolt bivaly rugók vannak berakva.)
- a biztonság kedvéért 2x megcsúsztattam, dekni felrak, használ, örül.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3886
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Hja... Kínábú!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Egyik ismerős intézi akciósan okosba beszerezi valahonnan a koyo-t. Boltoknál olcsóbban spórolok páz ezrest....Andrá$ írta:és kb mennyivel drágább a műanyagkosaras? feltéve ha már vettélhell írta:Azt mondják a műanyag kosaras halkabb tán. A fene tudja. Én is elkezdtem összevásárolni a cuccokat a gépgenerálhoz, de én most csak műanyagkosarasat veszek bele.
Enyémben már csak 1 van műanyag talán így idelye lesz kipróbálni ha mind olyan. De az az 1 még gyári...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3886
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Na várj... Azt írtad, hogy kicsit magas az alapjárat, illetve nem ejti vissza a fordulatot.. Most meg már 8000?Target írta:Nem nagyon van féktisztítóm, de elég kínlódásos lenne megnézni, mivel csak tolásra indul, és ezután fel is pörög olyan 6-8 ezer köré, így csak a gyújtás fel-le kapcsolásával tudom szabályozni. Ha megütögetem a karbit, mintha kicsit helyre állna a fordulat.KILL3R etz írta:Sok levegőt kap. Ha nem a karbiból, akkor valahol farsol. Fújkáld körbe az illesztéseket féktisztítóval. Ha felpörög, ott a gond.
Egyébként biztos, hogy nem normális, ha kétszer nyit a megszakító? A 250-es blokk teljesen rendben van, és ez is kétszer nyit.
Illetve a 150-es hengerfej jó lehet a 125-ös blokkra? a 125-ös gyertya menete szétment..
Kicsit idegesítő, hogy van 2 komplett motorom, és egy rakat alkatrész, de egyik se megy...
Nem akad fel a súber? Gázbowden nincs kiszőrösödve? Súberhenger nem forog körbe?
2x nyitás meg biztos, hogy nem normális.
150-es hf-el működni fog, de gyengébb lesz, és lehet kopogni is fog. Talán ki is fúj. Szóval nem lesz jó...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Mindenek előtt én egy gyertyát cserélnék benne.szabados írta:Sziasztok van egy 125 Ts nálam egy féléve let durván felújítva olyan gondom van vele hogy ha bemelegszik fogja magát és meg áll olyan tünettel mint ha nem lenne üzem anyag szívatóval sem indul tolásra be indul de fordulatról vissza engedve be koppanó hangot ad mi lehet a gond vele? Választ előre is köszönöm!!
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
Sziasztok van egy 125 Ts nálam egy féléve let durván felújítva olyan gondom van vele hogy ha bemelegszik fogja magát és meg áll olyan tünettel mint ha nem lenne üzem anyag szívatóval sem indul tolásra be indul de fordulatról vissza engedve be koppanó hangot ad mi lehet a gond vele? Választ előre is köszönöm!!
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
és kb mennyivel drágább a műanyagkosaras? feltéve ha már vettélhell írta:Azt mondják a műanyag kosaras halkabb tán. A fene tudja. Én is elkezdtem összevásárolni a cuccokat a gépgenerálhoz, de én most csak műanyagkosarasat veszek bele.
Enyémben már csak 1 van műanyag talán így idelye lesz kipróbálni ha mind olyan. De az az 1 még gyári...
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Azt mondják a műanyag kosaras halkabb tán. A fene tudja. Én is elkezdtem összevásárolni a cuccokat a gépgenerálhoz, de én most csak műanyagkosarasat veszek bele.
Enyémben már csak 1 van műanyag talán így idelye lesz kipróbálni ha mind olyan. De az az 1 még gyári...
Enyémben már csak 1 van műanyag talán így idelye lesz kipróbálni ha mind olyan. De az az 1 még gyári...
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Ez biztos? Okés mert akkor inkább veszek sima fém kosarasat azt könnyebb találni és talán olcsóbb isgesszti írta:Semmit se fogsz belőle észrevenni.Andrá$ írta:Sziasztok,
blokk felújítás közben vagyok és az lenne a kérdésem fölírtam az összes csapágyat, ami a motorban volt és szinte 98%-ban mindegyik műanyagkosaras csapágy volt, mi történne esetleg ha én ugyanilyen csapágyakat de normális fémkosaras csapágyat vennék?mi kár származna belőle hangosabb lenne?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Semmit se fogsz belőle észrevenni.Andrá$ írta:Sziasztok,
blokk felújítás közben vagyok és az lenne a kérdésem fölírtam az összes csapágyat, ami a motorban volt és szinte 98%-ban mindegyik műanyagkosaras csapágy volt, mi történne esetleg ha én ugyanilyen csapágyakat de normális fémkosaras csapágyat vennék?mi kár származna belőle hangosabb lenne?
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Sziasztok,
blokk felújítás közben vagyok és az lenne a kérdésem fölírtam az összes csapágyat, ami a motorban volt és szinte 98%-ban mindegyik műanyagkosaras csapágy volt, mi történne esetleg ha én ugyanilyen csapágyakat de normális fémkosaras csapágyat vennék?mi kár származna belőle hangosabb lenne?
blokk felújítás közben vagyok és az lenne a kérdésem fölírtam az összes csapágyat, ami a motorban volt és szinte 98%-ban mindegyik műanyagkosaras csapágy volt, mi történne esetleg ha én ugyanilyen csapágyakat de normális fémkosaras csapágyat vennék?mi kár származna belőle hangosabb lenne?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Target
- Simsonos
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Blokk
Nem nagyon van féktisztítóm, de elég kínlódásos lenne megnézni, mivel csak tolásra indul, és ezután fel is pörög olyan 6-8 ezer köré, így csak a gyújtás fel-le kapcsolásával tudom szabályozni. Ha megütögetem a karbit, mintha kicsit helyre állna a fordulat.KILL3R etz írta:Sok levegőt kap. Ha nem a karbiból, akkor valahol farsol. Fújkáld körbe az illesztéseket féktisztítóval. Ha felpörög, ott a gond.
Egyébként biztos, hogy nem normális, ha kétszer nyit a megszakító? A 250-es blokk teljesen rendben van, és ez is kétszer nyit.
Illetve a 150-es hengerfej jó lehet a 125-ös blokkra? a 125-ös gyertya menete szétment..
Kicsit idegesítő, hogy van 2 komplett motorom, és egy rakat alkatrész, de egyik se megy...
Blokk
Sziasztok!
Segítségeteket kérem! 250-es blokkom berugó része rosszalkodik, nem mindíg jön vissza a kiindulási pontra rugás után, hanem lent marad... forgatni forgatja a blokkot, de kb csak 10-15cm elmozdulás után....
Segítségeteket kérem! 250-es blokkom berugó része rosszalkodik, nem mindíg jön vissza a kiindulási pontra rugás után, hanem lent marad... forgatni forgatja a blokkot, de kb csak 10-15cm elmozdulás után....
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Akinek nincs pénze nyomatékkulcsra, és emellett még tapasztalata sincs, hogy érezze mennyire is kell meghúzni, akkor az ne szereljen.pempelli írta: Én nem azt mondtam hogy szakítsa szét.és nem mindenki engedhet meg egy nyomatékkulcsra 15000-ret.
Nekem 5000Ft-os nyomatékkulcsom van, 10-210Nm. Nyilván ekkora lefedettsége egy normális eszköznek sem lehet. De próbáltam a cégnél lévő hitelesített nyomatékkulcsokkal összehasonlítani, egy kb 5-8%-os hibahatáron belül van. Tehát teljesen jól használható ez is.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Olcsóbb ha átszámolod magadban a dolgokat. Ha azt mondják, hogy húzzam meg a kipufogó hollandert 150 Nm-el, akkor úgy húzom meg, mintha egy 1 m hosszú kulcs végére 15 kg-ot akasztanék és az húzná helyettem.gesszti írta:Egy M14-es 8.8 csavarról egy szabvány csillagkulccsal simán letekerem a menetet, ha jó kedvem van, szóval nekem olcsóbb, ha nyomatékkulcsot használok.pempelli írta: Én nem azt mondtam hogy szakítsa szét.és nem mindenki engedhet meg egy nyomatékkulcsra 15000-ret.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Idézem magamat:" Szerelés előtt kéretik nézegetni: http://www.youtube.com/watch?v=gk4xiRYBtAE "kos7 írta: Hogy lehet hozzáférni, kuplungot kell hozzá leszedni,vagy mit :O ?
Igen.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Egy M14-es 8.8 csavarról egy szabvány csillagkulccsal simán letekerem a menetet, ha jó kedvem van, szóval nekem olcsóbb, ha nyomatékkulcsot használok.pempelli írta: Én nem azt mondtam hogy szakítsa szét.és nem mindenki engedhet meg egy nyomatékkulcsra 15000-ret.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Én nem azt mondtam hogy szakítsa szét.és nem mindenki engedhet meg egy nyomatékkulcsra 15000-ret.gesszti írta:Kb. 15e Ft egy használható nyomatékkulcs. Ha letéped a menetet a főtengely végéről, akkor lehet, hogy ennyiből nem jön ki a javítás. Ráadásul a nyomatékkulcsot máshova is jó lehet használni. (pl. hengerfejcsavarok)pempelli írta:és jól feltéped ha nincs nyomatékkulcsod.
...de ez csak a véleményem. (épp C vágányon van egy /1-em, mert valami okos letépte a menetet a főtengelyről...)
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég