Blokk
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
en meg kijottem pestrol a gubacsibol a 0 km-esen aztan valtozo fordulaton max 5000 (neha tartosan is 20-30 km-en keresztul) eljottem szegedig neha egy kis szivato ha ugy ereztem mintha erot vesztene gaz vissza kicsit aztan ujra huzz neki mar 800 km van a gepben es fokozatosan terhelem...en erre a modszerre eskuszom, eszembe nem jutna allo helyzetben jaratni a motort.....
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Így van, bár nagy a jelentõsége a helyes bejáratásnak, érdemes csak nagy vonalakban tartanunk magunkat a sarokszámokhoz. Biztos mûxik az amit Conus kolléga leírt de arra befizetek ha valaki ezt így pontosan betartja.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Ne is mondjátok,nekem is mondott olyat egy arc,hogy letámasztja a 0 kilóméteres blokkal a kisTZ-t és hagyja alapjáraton pöfögni egy napig.Nem mondtam rá semmit
Nem tudom,én úgy járattam be 3 éve,hogy jártam vele normálisan,szóval városban-országúton,de mivel nyár volt,eleinte fõképp este/éjszaka.Kb 800 kilóméterig alig pörgettem,tartósan max 60-65,aztán néha kicsit tovább huzattam,és ~2000km-ig szép fokozatosan növeltem a fordulatot.Szerintem nem lett nagyon szar a gép...
Nem tudom,én úgy járattam be 3 éve,hogy jártam vele normálisan,szóval városban-országúton,de mivel nyár volt,eleinte fõképp este/éjszaka.Kb 800 kilóméterig alig pörgettem,tartósan max 60-65,aztán néha kicsit tovább huzattam,és ~2000km-ig szép fokozatosan növeltem a fordulatot.Szerintem nem lett nagyon szar a gép...
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Hahhhhahhhahhaz25z írta:vagy legalabb tegyel ele egy k..va nagy ventillatort hogy legyen hutese allo helyzetben isRR_ZOZY írta: Nem azt mondtam Cimbi, csak azt hogy nem kell túlzásba vinni az állóhelyben járatást.
Ez jó volt
A szocimotoros oldalon olvastam pár éve ezt a "korszakalkotó" bejáratási módszert. Sík komolyan közölte a csávó hogy õ bizony felhúzza a mocit középsztenderre, indít, bepakolja 5-be és a venyóval fújatja a hengert, és szépen bejáródik pár óra alatt
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
vagy legalabb tegyel ele egy k..va nagy ventillatort hogy legyen hutese allo helyzetben isRR_ZOZY írta:Nem azt mondtam Cimbi, csak azt hogy nem kell túlzásba vinni az állóhelyben járatást.conus írta:2-5 perc túl sokáig van Somogy megyében?
Inkább töcörögjön egy helyben elsõ beindításkor, mintsem hogy ráüljek és az utánam jövõ kamion legyaluljon amikor megszorul a dugattyú
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Nem azt mondtam Cimbi, csak azt hogy nem kell túlzásba vinni az állóhelyben járatást.conus írta:2-5 perc túl sokáig van Somogy megyében?
Inkább töcörögjön egy helyben elsõ beindításkor, mintsem hogy ráüljek és az utánam jövõ kamion legyaluljon amikor megszorul a dugattyú
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
2-5 perc túl sokáig van Somogy megyében?
Inkább töcörögjön egy helyben elsõ beindításkor, mintsem hogy ráüljek és az utánam jövõ kamion legyaluljon amikor megszorul a dugattyú
Inkább töcörögjön egy helyben elsõ beindításkor, mintsem hogy ráüljek és az utánam jövõ kamion legyaluljon amikor megszorul a dugattyú
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Nyersen összerakott motort azért nem biztos hogy célszerû állóhelyben töcörögtetni túl sokáig......
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- janer6328
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2008.03.12. 22:26
- Tartózkodási hely: Dunapataj
- Kapcsolat:
Srácok és az 1-es 2-es sebességek kapcsolókörmeinek kiugrálásával kapcsolatban, valaki? Senki nem járt még így? A váltó teljesen épnek tünik, nincsenek törések, egyedül a fogaskerekek lötyögése tünik nagynak, nekem.
Az életem elsõ saját 250 ETZ-je 3 hónap használat után így végzi...
Elég ha ötleteket írtok, vagy Bambi Mester 1 segítõ tanács...
Légyszives, bárki...
De ha véletlen magamtól sikerülne rájönni, leírom ide.
Tudják meg mások is, mi a baj ha így járnak...
Az életem elsõ saját 250 ETZ-je 3 hónap használat után így végzi...
Elég ha ötleteket írtok, vagy Bambi Mester 1 segítõ tanács...
Légyszives, bárki...
De ha véletlen magamtól sikerülne rájönni, leírom ide.
Tudják meg mások is, mi a baj ha így járnak...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Ha hiszed, ha nem BE. Bár simson-nal amúgy is csak rövid etapokat mentem mindig is... 100 km járatás után is csak 5-7 km-t egyfolytában aztán vagy elpattintottam egy cigit, vagy beálltam otthon vele a mûhelybeApol77 írta:Ez kemény
Be is tartottad rendesen?
Azt hozzá kell tennem hogy egyetlen egyszer sem szorult meg a dugattyú a bejáratás alatt... az elsõ 2-3 etap volt egy kissé nehézkes az utolsó 10-20m-en, ezt éreztem a motor hangján.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Én fülre állítottam magamnak alapjáratot (ETZ 125 Standard ),olyanra,hogy ding..ding..ding..ding,a ding......ding.......ding.......ding már alacsony
Viccet félretéve a jó alapjárat az,ahol nem érzed úgy,hogy mindjárt megáll a motor,nem rezonál nagyon,de nem is pörög feleslegesen,ez asszem olyan 1500 környéke.
Nem hiszem,hogy bejáratáshoz magasabb alapjárat kéne,ha vigyázol arra,hogy ne tudjon nagyon felmelegedni.
Viccet félretéve a jó alapjárat az,ahol nem érzed úgy,hogy mindjárt megáll a motor,nem rezonál nagyon,de nem is pörög feleslegesen,ez asszem olyan 1500 környéke.
Nem hiszem,hogy bejáratáshoz magasabb alapjárat kéne,ha vigyázol arra,hogy ne tudjon nagyon felmelegedni.
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Tyûû ha!!
Ez így nem egyszerû...Asszem maradok az álltalános bejáratás mellet . De arra a fordulatszámos dologra nincs valakinek ötlete Én nem tudok mit mondani már rá... Most megpróbálom az alapjáratot feljebb állítani. Olyan 2000 környékére talán ott jó lesz. Egyébként mennyi az átlagos alapjárat? vagyis mennyinek kéne lennie?
Ez így nem egyszerû...Asszem maradok az álltalános bejáratás mellet . De arra a fordulatszámos dologra nincs valakinek ötlete Én nem tudok mit mondani már rá... Most megpróbálom az alapjáratot feljebb állítani. Olyan 2000 környékére talán ott jó lesz. Egyébként mennyi az átlagos alapjárat? vagyis mennyinek kéne lennie?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Bejáratás Mikulás-bácsi módra
Keverék:
2 teletank 1:33-as félszintetikus/szintetikus olaj (szájíz szerint)
utána 1:40-es keverék a bejáratás végéig
1. fázis:
elsõ indítás, motor 2-3 percig jár utána leállítva pihen 2-3 percet
megint indítani és ezt megismételni 5x
2. fázis:
5 percig jár a motor
5 percet pihen
ezt megismételni 5x
3. fázis:
indulás 500m-re majd hazatérés (ez összesen 2x500m=1000m)
fel kell kapcsolni a lehetõ legnagyobb fokozatba és max 5000-rel pörgetni!
5x ezt megcsinálni 5 perc pihenõvel
4. fázis
1000m-1000m
fel kell kapcsolni a lehetõ legnagyobb fokozatba és max 5000-rel pörgetni!
5x ezt megcsinálni 5 perc pihenõvel
5. fázis
1500m-1500m
fel kell kapcsolni a lehetõ legnagyobb fokozatba és max 5000-rel pörgetni!
5x ezt megcsinálni mostmár 10 perc pihenõközökkel
6. fázis
2000m-2000m
fel kell kapcsolni a lehetõ legnagyobb fokozatba és max 5000-rel pörgetni!
5x ezt megcsinálni 10 perc pihenõközökkel
Következõ 50km-en 4-5km össztáv után pihenjen a motor 5-10percet.
100km után ahogy kívánja, ha a motor nagyon meleg, megállni 5 percre.
kb. 1500 km a bejáratás vége.
Ha te városban lax, akkor a legcélszerûbb lenne sztem éjjel vagy hajnalban bejáratni amikor alig van forgalom és sárgán villognak a lámpák, vagy ha nem akarsz éjjeli madár lenni akkor minél elõbb kimenni a városból olyan útra ahol felkapcsolhatsz 5. fokozatba is, de a piros lámpa meg a dugó szerintem nem egy nyerõ páros
Keverék:
2 teletank 1:33-as félszintetikus/szintetikus olaj (szájíz szerint)
utána 1:40-es keverék a bejáratás végéig
1. fázis:
elsõ indítás, motor 2-3 percig jár utána leállítva pihen 2-3 percet
megint indítani és ezt megismételni 5x
2. fázis:
5 percig jár a motor
5 percet pihen
ezt megismételni 5x
3. fázis:
indulás 500m-re majd hazatérés (ez összesen 2x500m=1000m)
fel kell kapcsolni a lehetõ legnagyobb fokozatba és max 5000-rel pörgetni!
5x ezt megcsinálni 5 perc pihenõvel
4. fázis
1000m-1000m
fel kell kapcsolni a lehetõ legnagyobb fokozatba és max 5000-rel pörgetni!
5x ezt megcsinálni 5 perc pihenõvel
5. fázis
1500m-1500m
fel kell kapcsolni a lehetõ legnagyobb fokozatba és max 5000-rel pörgetni!
5x ezt megcsinálni mostmár 10 perc pihenõközökkel
6. fázis
2000m-2000m
fel kell kapcsolni a lehetõ legnagyobb fokozatba és max 5000-rel pörgetni!
5x ezt megcsinálni 10 perc pihenõközökkel
Következõ 50km-en 4-5km össztáv után pihenjen a motor 5-10percet.
100km után ahogy kívánja, ha a motor nagyon meleg, megállni 5 percre.
kb. 1500 km a bejáratás vége.
Ha te városban lax, akkor a legcélszerûbb lenne sztem éjjel vagy hajnalban bejáratni amikor alig van forgalom és sárgán villognak a lámpák, vagy ha nem akarsz éjjeli madár lenni akkor minél elõbb kimenni a városból olyan útra ahol felkapcsolhatsz 5. fokozatba is, de a piros lámpa meg a dugó szerintem nem egy nyerõ páros
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hát az a 200km az még semmi... ajánlom figyelmedbe az ETZ125/150 használati útmutatójának 23 oldalát! Nem tudom h le merjem-e közölni a mikulás bácsi-féle bejáratást... én azzal járattam be a simsont és nagyon pöpec lett! Az MZ-t is ugyanazzal a módszerrel fogom bejáratni.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hali!
Lenne egy olyan problémám hogy ha az etz-m sokat van alacsony fordulaton vagy alapjáraton(dugó,piroslámpa) akkor nem tudom kihuzatni.Hiába húzom a gázt nem történik semmi csak mélyebb lesz a hangja. De ha visszateszem hogy fordulaton legyen akkor felpörög szépen és utána semmi gond. Elõször gondoltam a gyújtásra mert töltés problémáim is vannak. Az elején ha levettem a világítást akkor helyreállt minden de a vége felé (50-60km) már arra sem történt semmi. És ebben az az érdekes hogy csak akkor történik ha többet van egy fordulaton egyébként teljesen jól mûködik. A motor még bejáratós( 200 km van benne) ha ez esetleg számít.
Légyszi segítsetek mert ez életveszélyes így
Lenne egy olyan problémám hogy ha az etz-m sokat van alacsony fordulaton vagy alapjáraton(dugó,piroslámpa) akkor nem tudom kihuzatni.Hiába húzom a gázt nem történik semmi csak mélyebb lesz a hangja. De ha visszateszem hogy fordulaton legyen akkor felpörög szépen és utána semmi gond. Elõször gondoltam a gyújtásra mert töltés problémáim is vannak. Az elején ha levettem a világítást akkor helyreállt minden de a vége felé (50-60km) már arra sem történt semmi. És ebben az az érdekes hogy csak akkor történik ha többet van egy fordulaton egyébként teljesen jól mûködik. A motor még bejáratós( 200 km van benne) ha ez esetleg számít.
Légyszi segítsetek mert ez életveszélyes így
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
jó esetben elszállt a szimering, rosszabb esetben a kuplungtengely végénél levõ bornzperselyed...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
kuplunggal mi a helyzet? nekem azért nem emelt ki, mert 2 db leszorító laprugó volt benne.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Sziasztok lenne egy olyan gondom a 150-es etz-mel hogy ha jár a motor egyszerûen lehetetlen kitenni üresbe 2-esbõl és 1-esbõl sem tudom! A váltó tökéletesen mûködik az összes sebesség kapcsolható nem zörög semmi hangja! Az alapjárat sem magas! nem tom mi lehet vele! Légyszi segítsetek KÖSZI
kis etz 150
- janer6328
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2008.03.12. 22:26
- Tartózkodási hely: Dunapataj
- Kapcsolat:
Sziasztok....
Ujjabb fejlemény váltó ügyben:
az 1seb. fogaskereke(ez az amelyik tügörgös azt hiszem) nagyon lötyög a válto tengelyén,
mikor sebeségbe teszem a motort, ebbe kapcsolódik a mellette lévõ fogaskerék 3 oldalfoga,
-de mivel lötyög a fogaskerék, és szerintem oldal irányban is elmozdolt kifelé, mert hozzá ér a válto falához azon a részen ahol a berugófogaskereket csusztatom vissza-
így a 3 oldalfog kiugrik, a lötyögõ fogaskerék oldalába mart helyekrõl...
a váltótengely másik végén van a 2-es fokozat...
ezzel ugyan ez a helyzet lehet mert menet közben is ugyan ezt csinálja csak kevesebszer...
Mindenki ötletét várom, hogy miért lett ilyen a váltó?
(elkoptak a fogaskerekek közötti hézagolók, szétkopott a fogaskerék tügörgõje? Letörtek az oldal fogak, vagy a váltó tengely mozdolt el a lánckerék irányába, ezért letta a tul nagy hézag? De akkor is hogy?)
Vagy ne kérdezgessek hanem szedjem szét, és majd meglátom!?
De mindenki okulására ajánlom az írást, ha ilyen váltógondokat tapasztalna a saját motorján...
Ujjabb fejlemény váltó ügyben:
az 1seb. fogaskereke(ez az amelyik tügörgös azt hiszem) nagyon lötyög a válto tengelyén,
mikor sebeségbe teszem a motort, ebbe kapcsolódik a mellette lévõ fogaskerék 3 oldalfoga,
-de mivel lötyög a fogaskerék, és szerintem oldal irányban is elmozdolt kifelé, mert hozzá ér a válto falához azon a részen ahol a berugófogaskereket csusztatom vissza-
így a 3 oldalfog kiugrik, a lötyögõ fogaskerék oldalába mart helyekrõl...
a váltótengely másik végén van a 2-es fokozat...
ezzel ugyan ez a helyzet lehet mert menet közben is ugyan ezt csinálja csak kevesebszer...
Mindenki ötletét várom, hogy miért lett ilyen a váltó?
(elkoptak a fogaskerekek közötti hézagolók, szétkopott a fogaskerék tügörgõje? Letörtek az oldal fogak, vagy a váltó tengely mozdolt el a lánckerék irányába, ezért letta a tul nagy hézag? De akkor is hogy?)
Vagy ne kérdezgessek hanem szedjem szét, és majd meglátom!?
De mindenki okulására ajánlom az írást, ha ilyen váltógondokat tapasztalna a saját motorján...
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
No probléma,egy a lényeg ha majd kell még lehet furatniz25z írta:na bassza meg......pedig konyvbol neztem sorry
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Akkor még van jövöje a hengernek.z25z írta:elvileg a 2-ik 69,45 az alap es 0,5 onkent megy felfelepiki24 írta:Sziasztok!
A 70.45 dugo az melyik tulméret?
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Szia!
Én úgy tudom, hogy a rövidebb kipufogó miatt kellett módosítani a hengeren, hogy ugyanazt a a teljesítményt elérjék. --> más a henger
Én úgy tudom, hogy a rövidebb kipufogó miatt kellett módosítani a hengeren, hogy ugyanazt a a teljesítményt elérjék. --> más a henger
Fitti624 írta:Valaki esetleg tud errõl bõvebb infót, hogy pontosan mit módosítottak? Konkrétan, különbözik-e egymástól a két típus hengere, és felcserélhetõk-e?
Sziasztok!
Gexxx írta a cikkében: az ETZ 251-esek erõforrásán a 250-hez képest csak a szívásvezérlésen módosítottak.
Valaki esetleg tud errõl bõvebb infót, hogy pontosan mit módosítottak? Konkrétan, különbözik-e egymástól a két típus hengere, és felcserélhetõk-e?
Bármilyen infót köszönettel fogadok!
Esõmentest tavaszt minden motorosnak!
Gexxx írta a cikkében: az ETZ 251-esek erõforrásán a 250-hez képest csak a szívásvezérlésen módosítottak.
Valaki esetleg tud errõl bõvebb infót, hogy pontosan mit módosítottak? Konkrétan, különbözik-e egymástól a két típus hengere, és felcserélhetõk-e?
Bármilyen infót köszönettel fogadok!
Esõmentest tavaszt minden motorosnak!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Ati bácsi,
A fõoldalon katt a letöltésekre, vagy
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek.html
és lefelé görgetve
Rajzok, ábrák szereléshez
Ott van minden ami kell neked
A fõoldalon katt a letöltésekre, vagy
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek.html
és lefelé görgetve
Rajzok, ábrák szereléshez
Ott van minden ami kell neked
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- janer6328
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2008.03.12. 22:26
- Tartózkodási hely: Dunapataj
- Kapcsolat:
Sziasztok!
vissza kanyarodva a blokk-os témakörhöz, mi történhetett a 250-es blokkban ami miatt állandó motor fordulatszámon:
1-esben nagyon szagattva 10cm-ként, kettesben kevésbé már csak méterenként ránt, harmadikban folyamatosan megy, közben a sebességet sem dobálja ki és mégis rettenetesen réngat, néha recseg is a váltó... kuplung új, máshoz állítolag nem nyult a szerelõ... valamelyik nap kiengettem a kuplungott 1be, és egyhelyben áltam, kicsit mozdítva a motoron elindult szaggatva fogaskerék törés? kiszettem a blokkot, benéztem a berúgófogaskerék helyén körbeforgattam azt a tengelyt amit látok(lánckerék tengely) de nem tünt fel foghiány 1ik fogaskeréken sem... vagy csapágyas lenne valamelyik tengely?
Vagy...?
Nem értem, ha tudtok jó tanáccsal szolgálni kérlek írjatok, hátha nem kell szétszedni a blokkot!
Elõre is köszönöm!
János
vissza kanyarodva a blokk-os témakörhöz, mi történhetett a 250-es blokkban ami miatt állandó motor fordulatszámon:
1-esben nagyon szagattva 10cm-ként, kettesben kevésbé már csak méterenként ránt, harmadikban folyamatosan megy, közben a sebességet sem dobálja ki és mégis rettenetesen réngat, néha recseg is a váltó... kuplung új, máshoz állítolag nem nyult a szerelõ... valamelyik nap kiengettem a kuplungott 1be, és egyhelyben áltam, kicsit mozdítva a motoron elindult szaggatva fogaskerék törés? kiszettem a blokkot, benéztem a berúgófogaskerék helyén körbeforgattam azt a tengelyt amit látok(lánckerék tengely) de nem tünt fel foghiány 1ik fogaskeréken sem... vagy csapágyas lenne valamelyik tengely?
Vagy...?
Nem értem, ha tudtok jó tanáccsal szolgálni kérlek írjatok, hátha nem kell szétszedni a blokkot!
Elõre is köszönöm!
János
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Árban? passz... nagy a szórás az utángyártottak között is. Saccra olyan 8-10 ropi körül. Van itt gyöngyösön egy vén hülye, (decemberben nagyon összevesztem vele, hosszú história,) tavaly még volt neki egy karburátora etzre. Ha érdekel akkor priviben elküldöm a számát és felhívod.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
várjámá vazze! te nem a szívócsonkra gondolsz amit 2 db M6-os csavar fog fel a hengerre? Azon simán 150 van. Esetleg próbáld meg amit mzgergõ csinált, belerakta a 150-es felújítókészletet a 125ös karbiba. Addigis sokkal jobb sztem amíg nem találsz egy jó állapotút használtan.
tigris: 24 N 2-2 és 24 N 2-1 a gyári karburátorok 150-es ETZ-khez a javítási kk szerint, viszont a magyar nyelvû használati utasítás szerint csak 24 N 2-2 szerint adták ki õket Nekem 24 N 2-2 van a 150.2esen... úgyhogy én már nemtudom... aki nagy penge ezügyben az nyugodtan nyilatkozzon
tigris: 24 N 2-2 és 24 N 2-1 a gyári karburátorok 150-es ETZ-khez a javítási kk szerint, viszont a magyar nyelvû használati utasítás szerint csak 24 N 2-2 szerint adták ki õket Nekem 24 N 2-2 van a 150.2esen... úgyhogy én már nemtudom... aki nagy penge ezügyben az nyugodtan nyilatkozzon
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Ahham.. köszi.
Csak az a baj itt hogy 125-ös karbi van fent és az elõzõ tulaj tette rá a 150.2 es hengert. Na azt most én kicseréltem egy újra és abba csak az van beleütve hogy 150.Ezért nem tudom eldönteni hogy most mi is van... De ha jól értettem akkor a henger kialakításában vannak a külömbségek. Ugye
Csak az a baj itt hogy 125-ös karbi van fent és az elõzõ tulaj tette rá a 150.2 es hengert. Na azt most én kicseréltem egy újra és abba csak az van beleütve hogy 150.Ezért nem tudom eldönteni hogy most mi is van... De ha jól értettem akkor a henger kialakításában vannak a külömbségek. Ugye
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Bocs, de errõl semmit sem tudok
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
blokkfelek csavarjait nézd meg hogy nem-e valamelyik meglazult, olajleeresztõ, kapcsolásrögzítõ csavar alatt van alualátét tömítés gyanánt? jobb ötletem nincsShancus írta:Hello
Elöször is köszönöm a válaszokat, mássodszor meg réggeben észre vettem h a jobb oldali blokk deklinél alul csöpekben van némi hajtómû olaj! Elszálhatot valami tömitésem azzon a részen?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég