Fékek

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
somanova
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
MZ-d típusa: Transalp 600
Tartózkodási hely: Pápa

Hozzászólás Szerző: somanova » 2008.02.24. 15:06

Hááááát???!!! a szilikongumi az benzin és olaj álló,talán a fékfolyadék sem lesz rá hatással!!!

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.02.24. 09:29

vagy még annyit lehetne talán h a blokkfelek tömítéséhez használt szilikongumit nyomsz az öntvény meg a szimering közé ha azzal is enged. :smt087

Avatar
somanova
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
MZ-d típusa: Transalp 600
Tartózkodási hely: Pápa

Hozzászólás Szerző: somanova » 2008.02.24. 07:52

Hát igen ez az utolsó lehetöségem, talán bejön!

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.02.23. 19:11

somanova!

akkor igen nagy valószínûséggel az történhetett, h az elõzõ tulajdonos kijjebb maratta a házat, hogy belemenjen a szimering, és ezért enged mellette. mert pl. nekem alapból nem ment oda be a szimering, és én is így akartam csináltatni. én a helyedben szimeringet tennék oda. 8)

Avatar
somanova
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
MZ-d típusa: Transalp 600
Tartózkodási hely: Pápa

Hozzászólás Szerző: somanova » 2008.02.23. 18:03

Ajajj!! elhamarkodva irtam azt hiszem!!!a nagykarmantyú a helyén van 100%-ossan a szorító gyürü is normálisan felfekszik és tart, de kinyomta az olajat a karmantyú és a fal közt !! az olaj a min-max jelzés közt van ez nem lehet a hiba, szerintetek mit csináljak,lejjeb irtam hogy egy szimeringet bányásztam ki a nagykarmantyú helyett, talán ha egy ilyet raknák vissza bele ( gondolom az elözõ tulaj is ezt a megoldást választotta) az megoldaná a problémát??? nagyon idegesít már ez az egész és pont akkor romlik el minden amikor már bezártak az üzletek! a hétvégi motorozásnak lõttek megint!!! NAGYSZERÛ!!!

Avatar
somanova
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
MZ-d típusa: Transalp 600
Tartózkodási hely: Pápa

Hozzászólás Szerző: somanova » 2008.02.21. 19:44

sikerült megcsinálnom, kiskarmantyu eléggé el volt kopva a nagy helyén meg egy szimering volt ami nem birta a gyürõdést! ezek cseréjével megoldódott a problem! még1* köszi!!

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.02.18. 10:55

Ha ki van kopva a fõfékhengered,akkor érdemes kipróbálni a kis karmantyú helyére O-gyûrût tenni,passzos méretet,mi méretre csiszmákoltunk.Nem túl precíz megoldás,de nekem bevált,lassan 3 éve jó a fékem.

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.16. 20:16

somanova írta:Sziasztok! z25z!!! egy két hozzászólással azt irtad hogy:--"de inkabba karmantyura tippelek, esetleg nem az a jelenseg ha hirtelen huzod akkor kemeny, ha meg ovatosan lassan akkor megy be szinte tovig--" na nálam ez a jelenség 100%ig passzol! 2 gumikarmantyut +azt a szimeringet ami a fékkarnál van kicserélem akkor fasza lesz a fékem? ja meg még annyit szeretnék kérdezni,hogy ahol a fékcsõ és a féknyereg találkozik ott van 2 fém átalakitó, a közcsavar az jobb és balmenetes és igy huzom össze a kettõt! na ide valami tömítés,gumigyürü vagy valami kell -e mert én ugy vettem észre hogy ezek kuposan tömitenek, de nem vagyok biztos benne! kérlek segitsetek!
nincs tömítés ott,azzal állítod be a fékcsõ elcsavarodását.A fõfékhenger,meg lassan csere lesz.

Avatar
somanova
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
MZ-d típusa: Transalp 600
Tartózkodási hely: Pápa

Hozzászólás Szerző: somanova » 2008.02.16. 17:12

Sziasztok! z25z!!! egy két hozzászólással azt irtad hogy:--"de inkabba karmantyura tippelek, esetleg nem az a jelenseg ha hirtelen huzod akkor kemeny, ha meg ovatosan lassan akkor megy be szinte tovig--" na nálam ez a jelenség 100%ig passzol! 2 gumikarmantyut +azt a szimeringet ami a fékkarnál van kicserélem akkor fasza lesz a fékem? ja meg még annyit szeretnék kérdezni,hogy ahol a fékcsõ és a féknyereg találkozik ott van 2 fém átalakitó, a közcsavar az jobb és balmenetes és igy huzom össze a kettõt! na ide valami tömítés,gumigyürü vagy valami kell -e mert én ugy vettem észre hogy ezek kuposan tömitenek, de nem vagyok biztos benne! kérlek segitsetek!

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3819
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.02.15. 16:08

Köszi szépen a segítséget srácok! :)

Most cseréltem le a fékolajat. Most jó elvileg de még nem teszteltem...(nem akarok az 5 fokban vészfékezõst játszani 7 fok alatt ugye féligumi kell :lol: ).Arra gondoltam hogy amit Tigris mondott hogy az a gumi szoknya alá került v.mi szennyezõdés és az engedte el a nyomást...

Remélem holnap tudom kicsit tesztelni :)

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.02.15. 15:26

tigris megmondta a tuti-t :smt023 dobhatsz megegyszer :twisted: :lol:

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.02.15. 15:25

Elejtesen azt ertettem, hogy ha huzod folyamatosan nem all meg fixen, hanem lassacskan is de bemegy a fekkar, ez akkor jelentkezhet ha kopott a haz-szar a karmantyu, mert akkor visszaaramlik az olaj a tartaly fele. Ellenorizni sajnos csak szetszedessel lehet. Akkor viszont uj karmantyu, szimmering es teljes legtelenites....

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.02.15. 15:24

Ha az a probléme,amire Zizi barátom gondol,akkor nem folyatja az olajat,mindössze ez történik,h a "fõfékmunkahengerdugattyún" (Zizi,ennél jobbat nem tudtam írni,remélem téped a hajad :twisted: ),szóval a fõfékhengerben található fékdugattyún a kis gumikarmantyú,ami a fékerõt adja,azaz a fékfolyadékot tuszkolja le a csövön,nos kisebb átmérõjû,mint a fõfékhenger fala,ezért ha lassan húzza a kart az ember,akkor el tud szivárogni a folyadék a karmantyú pereme mellett,hirtelen rántásra viszont a karmantyú szoknyája kifeszül,nekinyomódik a fõfékhenger falának és így lesz fékhatás.
Nekem ilyen problémám volt,egy kicsit túlméretes O-gyûrût illesztettünk a karmantyú helyére,nem túl precíz megoldás,de kimondottan hatásos,két éve nem volt baj a fékemmel.

Ha a dolog nem így jelentkezik,akkor nem tom,mi lehet a gond.Ezen kívül csak levegõsségre tudok tippelni ...

Mindenesetre próbáld ki,h nagyon lassan húzod,meg hogy hirtelen rántod a kart.

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3819
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.02.15. 14:46

Köszi a választ!

Teljesen mindegy hogy milyen sebességgel, erõvel húzom be.Elég rapszódikus a dolog,ami azé elég vészes egyik lassításnál be kell tépni a másiknál meg már 1 centire fog.... :? . A karmantyút hogy tudom ellenõrizni? Illetve hogy érted hogy elejti az olajat? nem olajos sem a tárcsa se semmi....

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.02.14. 22:37

KILL3R etz írta:Helló!!

Az elsõ fékkel lenne egy érdekes problémám! Néha már a kar behúzásakor kezd fogni a fék szép finoman de van amikor a markolatnál de akkor viszont olyat harap hogy átasek a kormányon.. :) Gondolom hogy nem levegõs mert pumpálásra nem keményedik fel... legalábbis nagyon lassan.

Válaszokat elõre is köszi:
KILL3R
karmantyu lesz a ludas, kopas is okozhatna ilyet, hogy "elejti" az olajat de inkabba karmantyura tippelek, esetleg nem az a jelenseg ha hirtelen huzod akkor kemeny, ha meg ovatosan lassan akkor megy be szinte tovig?

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.02.14. 22:35

yofo írta:Sziasztok .
Meg tudná valaki mondani , hogy tárcsafék szabályozásnál , mennyi az alsó mérethatár ?
Köszönöm : :smt109
4,4-4,5 mm

Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: yofo » 2008.02.14. 21:58

Sziasztok .
Meg tudná valaki mondani , hogy tárcsafék szabályozásnál , mennyi az alsó mérethatár ?
Köszönöm : :smt109

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3819
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.02.14. 21:35

Helló!!

Az elsõ fékkel lenne egy érdekes problémám! Néha már a kar behúzásakor kezd fogni a fék szép finoman de van amikor a markolatnál de akkor viszont olyat harap hogy átasek a kormányon.. :) Gondolom hogy nem levegõs mert pumpálásra nem keményedik fel... legalábbis nagyon lassan.

Válaszokat elõre is köszi:
KILL3R

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.02.09. 14:00

szabog írta:a fém fékcsõ miért jobb mint a sima gumi? mert a 7eFt difit kicsit savallom.
elsõ villánál/kifliknél hogyan lehet szépen elvezetni hogy de dörgölje meg a teleszkópszárat meg a többieket? :roll:
Mert a 125/150-es ETZ alsó kiflijében van egy furat, abban egy gumigyûrû, és azon megy át a fékcsõ. 250-es alsó kiflijében nincs ilyen gumigyûrû. :x

Mert az olajnyomas nemcsak munkahengerre koncentralodik, hanem a gumicso valamennyire feltagul, mig a fem nem. Fem fekcsovel valamennyire jobban adagolhato a fekero. Nem kell semmilyen megvezetes ugyanugy all, mint a gumicsoves, enyemen sincs megsem er hozza semmihez.

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.02.09. 13:08

a fém fékcsõ miért jobb mint a sima gumi? mert a 7eFt difit kicsit savallom.
elsõ villánál/kifliknél hogyan lehet szépen elvezetni hogy de dörgölje meg a teleszkópszárat meg a többieket? :roll:
Mert a 125/150-es ETZ alsó kiflijében van egy furat, abban egy gumigyûrû, és azon megy át a fékcsõ. 250-es alsó kiflijében nincs ilyen gumigyûrû. :x

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.09. 00:52

dr gonzo írta:
bambi írta:szerintem elég a szimpla is:-)


Kép

Kép
Ahogy látom ez egy Mz kupás motor.

Engedélyezett a gyári fékmunkahenger lecserélése?

Fõfékhengert és fékcsövet akarok cserélni, de ha lehet akkor kompletten cserélném a rendszert.
Igen ez egy kupás motor,de csak szemléltetõként van rajta ez a fék.Amúgy a fõfékhenger,és a fém fékcsõ engedéjezett.Itt egy új 17000ft
Kép

dr gonzo

Hozzászólás Szerző: dr gonzo » 2008.02.08. 23:00

bambi írta:szerintem elég a szimpla is:-)


Kép

Kép
Ahogy látom ez egy Mz kupás motor.

Engedélyezett a gyári fékmunkahenger lecserélése?

Fõfékhengert és fékcsövet akarok cserélni, de ha lehet akkor kompletten cserélném a rendszert.

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.02.08. 10:08

Én meg azt nem tudtam beletenni, mert úgy beleszorult/belenyomorodott h engedett + kivenni csak barbár módon lehetett :roll: Pedig elsõ tulajdonostól van a motor, és ezen a részen sem volt gány beavatkozás.

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2910
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.02.07. 12:17

Ahha... akkor nem tud elõre menni, mert a dugattyún van egy váll, így nem tud elõre (befelé a karmantyú felé) vándorolni...

Én anno az utángyártott szar külsõ tömítõ karmantyú helyett egy kétajkas szimmeringet tettem be. Az is mûködött...

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.02.07. 11:58

Igen, ezen én is sokat tépelõdöm, hogy nem-e begyûri majd a dugattyú. Olyan volt az O gyûrû, hogy könnyen ráment, de szerelés elõtt nem esett le róla. :o
Akkor tudok pontosat mondani, ha egy másik ETZ fõfékhengeren szintén megcsinálom ezt az akciót 8)

Kép

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.02.06. 16:05

Merre gondolod az "elõrét"?
Befelé max a karmantyúig tud menni sztem,az +támasztja.
Mondjuk nálam csodálkozna,ugyanis ott egy másik O-gyûrût találna :twisted:

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2910
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.02.06. 13:01

szabog írta:Emberek! Sikerült fél év kínlódás után elérni hogy az utángyártott külsõ karmantyú ne engedje a fékolajat! YEAH! :smt119 :smt038 :smt041
Elmesélem a sztorit. Vasárnap felmentem a falu másik végébe egy ETZ fõfékhenger testet venni, de nem tudtam megegyezni a gyerekkel mert a jót nem akarta odaadni, a xar meg nekem nem kellett. De hát ott volt a jó idõ, mondom magamban hazafelé menet: ha a macska kutyát eszik is, feltépem ma az aszfaltot. Hazaértem, mérgemben összeraktam a fõfékhengert, azonban a külsõ karmantyú alá, a fékdugattyú testére tettem egy O gyûrût. Hogy pontosan mekkora széles, milyen vastag volt, nemtudom. Méregbõl raktam össze, nem mértem semmit sem. Úgy voltam vele kb 20km-t kibír, aztán lexarom hogy mennyire folyik. És nem hiszitek el, nem engedett azóta sem egy cseppet sem! Pedig minden nap kimegyek a mûhelybe, és 5-6x megrántom keményen a kart, de semmi! Még annyit tennék hozzá hogy a lila színû hõkezelt fékdugattyú külsõ vége (ami a külsõ karmanyúval érintkezik) fel lett polírozva tükörsimára. 8) :twisted:
Most nincs elõttem a dugattyú képe, lehet, hogy hülyeséget írok, de...

Mi van, ha az O-gyûrû "elindul elõre", lezár ott valamit.. vagy annyira nem tud elõre menni?

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.02.06. 12:31

Meiki írta:Egyébként most jut eszembe. Nem baj ha a tárcsaféknél a bal oldali fékpofa eléri a tárcsát egy picit? lehet hallani ahogy hozzáér. a jobb oldla nem. Kelle ezzel csinálnom valamit vagy majd hozzákopik?
Amíg nem "rángatja" a fékkart fékezés közben, és a fékkar rendesen felenged, addig én nem foglalkoznék vele.

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.02.06. 12:27

Emberek! Sikerült fél év kínlódás után elérni hogy az utángyártott külsõ karmantyú ne engedje a fékolajat! YEAH! :smt119 :smt038 :smt041
Elmesélem a sztorit. Vasárnap felmentem a falu másik végébe egy ETZ fõfékhenger testet venni, de nem tudtam megegyezni a gyerekkel mert a jót nem akarta odaadni, a xar meg nekem nem kellett. De hát ott volt a jó idõ, mondom magamban hazafelé menet: ha a macska kutyát eszik is, feltépem ma az aszfaltot. Hazaértem, mérgemben összeraktam a fõfékhengert, azonban a külsõ karmantyú alá, a fékdugattyú testére tettem egy O gyûrût. Hogy pontosan mekkora széles, milyen vastag volt, nemtudom. Méregbõl raktam össze, nem mértem semmit sem. Úgy voltam vele kb 20km-t kibír, aztán lexarom hogy mennyire folyik. És nem hiszitek el, nem engedett azóta sem egy cseppet sem! Pedig minden nap kimegyek a mûhelybe, és 5-6x megrántom keményen a kart, de semmi! Még annyit tennék hozzá hogy a lila színû hõkezelt fékdugattyú külsõ vége (ami a külsõ karmanyúval érintkezik) fel lett polírozva tükörsimára. 8) :twisted:
Még valami: a drótzéger borzalom helyett, "rendes" belsõ zégert tettem bele, amit zégerfogóval könnyen lehet ki/betenni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára conus 2008.02.07. 11:12-kor.

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.02.06. 04:51

(modositva) Nem baszogatasbol mondom, de lassan ugy tunik nem csinaltal olyan tuti uzletet....mivel miota megvan csak a problemak orvosolasarol irsz...de ezt is helyre tudod hozni: ha surlodik szar dolog, azt jelenti nem megy vissza helyere a nyeregben "munkahenger" a dugattyu. Vagy megjaratod es jo lesz vagy teljes szetszereles takaritas aztan legtelenites. Ekkor jonnek az ujabb problemak majd, hogy folyik... :evil:
Megjaratas: kerek ki, fekpofak ki, dugattyuk koze fadarab, fek pumpa, nezed mozdul e a beragadt dugo. Ha mozdul akkor eljatszod parszor, hogy kipumpalod es visszatolod, meg szokta oldani a dolgot. Ha nem mozdulnak egyszerre akkor, amelyik mozdul azt lefogni, kipumpalni a szorultat, az olajnyomas ugyis kidurja, aztan nyereg szetkap takaritas, uj karmantyu, tomites, porvedo gumi es legtelenites.

Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki » 2008.02.06. 03:37

Egyébként most jut eszembe. Nem baj ha a tárcsaféknél a bal oldali fékpofa eléri a tárcsát egy picit? lehet hallani ahogy hozzáér. a jobb oldla nem. Kelle ezzel csinálnom valamit vagy majd hozzákopik?

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.05. 23:08

Meiki írta:17 fém fékcsõvel és új? Egész jó. Erre még visszatérünk. Majd úgy is le akarok látogatni oda, hogy egy szakember is megnézhesse a motort. :)
ok

Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki » 2008.02.05. 16:39

17 fém fékcsõvel és új? Egész jó. Erre még visszatérünk. Majd úgy is le akarok látogatni oda, hogy egy szakember is megnézhesse a motort. :)

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.02.05. 10:17

Szabog és egyéb érdeklõdõk!

Kérdeztem cimbit,de azt mondta,ilyen folyással a féknél neki sem volt gondja,úgyhogy innentõl passzolok... :(

Próbáljátok ki Zizi módszerét!

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.05. 08:47

Meiki írta:Rendben kösz szépen mindkettõtöknek. Holnap vagyis ma :) utána járok. remélem semmit nem kell hozzá átalakítani. Ha nem kerül sokba meg is veszem mert a mostaninak sok haszna nincs. Mégegyszer kösz a segítséget.
Ha nem találsz van nekem fém fékcsõvel 17000ft,új.

Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki » 2008.02.05. 02:02

Rendben kösz szépen mindkettõtöknek. Holnap vagyis ma :) utána járok. remélem semmit nem kell hozzá átalakítani. Ha nem kerül sokba meg is veszem mert a mostaninak sok haszna nincs. Mégegyszer kösz a segítséget.

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2910
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.02.05. 00:29

Meiki írta:Álandóan folyik a fékolaj a tartájból. Halottam hogy az egyik robogótípusnak a szögeltes tartája jó az etz-re. Melyik lenne az? Én valami Yamahára emlékszem de nem vagyok benne biztos. Láttam a lenti képen lévõ MZ-n is olyan van. Van itt a faluban egy robogókereskedés és szervíz de õk nem tudták. De ha megmondom akkor adnak egy olyan tartályt.
Nekem Brembo van... Asszem Gilera sportrobiról való

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.02.04. 18:36

Amit én tudok az a Grimeca fõfékhenger, a robiét talán Bambi vagy Gyurma tudja.
Meiki írta:Álandóan folyik a fékolaj a tartájból. Halottam hogy az egyik robogótípusnak a szögeltes tartája jó az etz-re. Melyik lenne az? Én valami Yamahára emlékszem de nem vagyok benne biztos. Láttam a lenti képen lévõ MZ-n is olyan van. Van itt a faluban egy robogókereskedés és szervíz de õk nem tudták. De ha megmondom akkor adnak egy olyan tartályt.

Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki » 2008.02.04. 18:28

Álandóan folyik a fékolaj a tartájból. Halottam hogy az egyik robogótípusnak a szögeltes tartája jó az etz-re. Melyik lenne az? Én valami Yamahára emlékszem de nem vagyok benne biztos. Láttam a lenti képen lévõ MZ-n is olyan van. Van itt a faluban egy robogókereskedés és szervíz de õk nem tudták. De ha megmondom akkor adnak egy olyan tartályt.

Avatar
somanova
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
MZ-d típusa: Transalp 600
Tartózkodási hely: Pápa

Hozzászólás Szerző: somanova » 2008.02.04. 18:15

elvileg a fékcsõbe sem lehet beletoldani! na én beletoldottam,ami szakavatott szemnek feltünik, de a vizsgán nem foglalkoztak vele! tegyük fel ha a féknyeregbe beleköt is akkor meddig tart visszarakni rá a gyárit!!!! annyiért megéri megvenni! vedd meg!:D

Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner » 2008.02.04. 01:30

Lehet hogy a rendõrló az egyetlen állat ami a hátán hordja a nemiszervét, de attól még az a bizonyos szerv lehet hogy látott már közelrõl MZ-t...
A vizsgáztatónak meg az a dolga hogy minden szarba belekössön és ha látja hogy a fékedre TOKICO van írva (ami egyébként szerintem egy elég elterjedt márka) akkor az biztos szemet szúr neki. Ha jóltudom a fékrendszerre eléggé érzékenyek a vizsgán(nem alaptalanul). Szóval inkább valaki olyan véleményére lennék kiváncsi aki használt már ilyet forgalomban!

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.03. 19:25

motormanner írta:Ahogy nézem ez inkább japán...
Naés hamarosan mi lesz az ára?
Engem is érdekelne, ez vagy valami hasonló megoldás!
Mûszaki vizsgán/rendõrbácsinak mennyireszúr szemet?
Vagy használhato legálisan?
komplet 25000ft lesz

Avatar
somanova
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
MZ-d típusa: Transalp 600
Tartózkodási hely: Pápa

Hozzászólás Szerző: somanova » 2008.02.03. 18:17

honnan tudná a rendör hogy ez nem gyári!!! söt ha tudná is nem tudna belekötni szerintem!! vizsgán ugyan az! legalábbis szerintem!!
elgondolkodtam ezen a megoldáson, sokat szoptál vele Bambi vagy egyszerü volt???

Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner » 2008.02.03. 15:47

Ahogy nézem ez inkább japán...
Naés hamarosan mi lesz az ára?
Engem is érdekelne, ez vagy valami hasonló megoldás!
Mûszaki vizsgán/rendõrbácsinak mennyireszúr szemet?
Vagy használhato legálisan?

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.03. 12:26

bambi írta:
szabog írta:bambi! ez a féknyereg valami ruszki brutalitás? 8)
nem :-)
De nemsokára eladó lesz

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.03. 12:25

szabog írta:bambi! ez a féknyereg valami ruszki brutalitás? 8)
nem :-)

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.02.02. 22:43

bambi! ez a féknyereg valami ruszki brutalitás? 8)

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.02. 22:37

szerintem elég a szimpla is:-)


Kép

Kép

Avatar
somanova
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
MZ-d típusa: Transalp 600
Tartózkodási hely: Pápa

Hozzászólás Szerző: somanova » 2008.02.02. 15:59

engem sokáig foglalkoztatott hogy tegyek dupla féktárcsát az etz-re, vagy legalább valami márkás 2dugattyus féknyerget! az ötletet elvetettem terv hiányába! de ha valakit foglalkoztatott már ijen adjon tippeket:DD

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.02.01. 22:24

Meiki írta:Meg tudná nekem valaki mondani hogy melyik robogó fékolajtartáj passzol az ETZ 251-re? És kell e valamit átalakítani? Vagy egyáltalán van e ilyen? Álandóan folyik az olaj akár mit is csinálok vele. Inkább lecserélném robogóéra ha lehetséges.
Szeva,
Én ugyanemiatt örlõdöm. 2 választás van:
1. vagy megvenni az a-k-f.de -s külsõ karmantyút, hátha az jó minõségû, mert a magyar utángyártott egy kalap sz.r;
2. egy 10x20x7-es kék, duplaajkú szimeringhez egy picit kimaratsz az alumínium testbõl, úgy hogy azt szimernighez "méltóan" lehessen ki-berakni

Üdv :x

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Google [Bot] valamint 9 vendég