Fékek

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

[quote="Gyurmooo"

Kompresszorral ki lehet fújatni, ha nincs hozzá spec. kihúzó csinálva.
És ugye nincs, mert akkor már kint lenne. :lol:[/quote]

Így van kompresszor, de vigyázz, nagyot szól. Én múltkor akkorát bénáztam hogy a garázs másik oldalába előtte a dugót és az arcom fékfolyadékmaradék/levegő párával ment tele... szóval szerintem tegyél oda valami rongyot (sok rongyot).
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

kr írta:... A dugattyút viszont nem sikerült kihúznom. Hogy jön ki?
Kompresszorral ki lehet fújatni, ha nincs hozzá spec. kihúzó csinálva.
És ugye nincs, mert akkor már kint lenne. :lol:
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

kr írta:Üdv Urak!

Dobfékes 250-est alakítok át tárcsásra.

Két kérdésem volna: bontott főfékmunkahengerem van, úgyhogy a karmantyút azonnal kicserélem szimmeringre. A dugattyút viszont nem sikerült kihúznom. Hogy jön ki?
Másik: a kerékmunkahengerben érdemes foglalkozni a tömítőgyűrűk cseréjével, vagy az esetleges utángyártott olyan szar hogy hagyjam bent az eredetit?

kr.
Ha jól működik, akkor hagyd. Ha nem akkor meg úgysincs választásod... =P~
Avatar
kr
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: kr »

Üdv Urak!

Dobfékes 250-est alakítok át tárcsásra.

Két kérdésem volna: bontott főfékmunkahengerem van, úgyhogy a karmantyút azonnal kicserélem szimmeringre. A dugattyút viszont nem sikerült kihúznom. Hogy jön ki?
Másik: a kerékmunkahengerben érdemes foglalkozni a tömítőgyűrűk cseréjével, vagy az esetleges utángyártott olyan szar hogy hagyjam bent az eredetit?

kr.
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Hujber »

Dénes írta:Sosem volt ilyen problémám. A sarat ugyis ledolgozza az érintkező felület. Ha meg mégse jó, azt ugye nem látom. :twisted:
Nem... amugy évek óta így megy....

Remek, akkor ma is lesz dolgom a kicsikével. Ilyen időben nincs is jobb, mint szerelni a garázsban egy csodajárgányt.


Meg is csináltam, köszönöm, jó ötlet volt nagyon, és megszabadultam attól a törött ruszki kapcsolós feldrótozott kábelkötegelős gányolástól :) Már csak egy apró alkatrészt kell beleraknom, és meg leszek elégedve.
Piros MZ ETZ 250
UDX
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Sosem volt ilyen problémám. A sarat ugyis ledolgozza az érintkező felület. Ha meg mégse jó, azt ugye nem látom. :twisted:
Nem... amugy évek óta így megy....
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Hujber »

Dénes írta:Ugye arra a kapcsolóra kivülről megy rá a kábel, oda van rádugva a saru. Namost a saruról (ha van) szedd le a szigetelést és simán hajlítsad úgy a fékkulcs közelébe, hogy fékezésnél a fékkulcs érintkezzen a saruval.
Így ugyanúgy fog működni kinn a dolog, mint gyárilag benn a fékdobban. Csak könnyebben lehet állítgatni.

Nagyszerű megoldás! Köszönöm! Viszont így ha saras, nem biztos hogy jó lesz az érintkezés, vagy mégis?
Piros MZ ETZ 250
UDX
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Ugye arra a kapcsolóra kivülről megy rá a kábel, oda van rádugva a saru. Namost a saruról (ha van) szedd le a szigetelést és simán hajlítsad úgy a fékkulcs közelébe, hogy fékezésnél a fékkulcs érintkezzen a saruval.
Így ugyanúgy fog működni kinn a dolog, mint gyárilag benn a fékdobban. Csak könnyebben lehet állítgatni.
Avatar
Hujber
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 456
Csatlakozott: 2011.05.15. 13:07
MZ-d típusa: MZ ETZ 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Hujber »

Sziasztok!

A hátsó féklámpakapcsolóval szeretnék kezdeni valamit (a gyári) ami a fékfedél alatt van. Ott ugye egy rézlemez hajlik oda egy szintén réz gombhoz, azt hiszem a fékkulccsal együtt mozog. Nekem ez a lemez van letörve, valaki pótolt már ilyet? Esetleg ötletek? Simán lehetne oda hajlítani lemezt, csak a régi oda van szegecselve.
Piros MZ ETZ 250
UDX
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Nem is azért írtam, hanem hogy most már tudjuk hol lehet ezeket felhajtani használtan :) Sajna a Wolf cuccok nem túl elterjedtek.
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

Alfa írta:http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 23054.html

Itt egy nyom. Eszerint az eredeti Brembo főfékhenger valami 86-os KTM motoron volt, a féknyereg meg egy Wolf Trike nevű cuccon. Ez így 1:1 felmegy MZre, nenek a licensze alapján készült az MZ fék. Utána is nézek.
Jól néz ki csak az ára nem tetszik :S
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Alfa »

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 23054.html

Itt egy nyom. Eszerint az eredeti Brembo főfékhenger valami 86-os KTM motoron volt, a féknyereg meg egy Wolf Trike nevű cuccon. Ez így 1:1 felmegy MZre, nenek a licensze alapján készült az MZ fék. Utána is nézek.
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: csikin »

-Ebay link-
10500huf a tárcsa de elég drágán postázná. Kérdezz rá, lehet tudsz alkudni.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

oritamas írta:
Az nem semmi... :?
Új motort semmiképp se, erre a saxonra is elég sokáig gyűjtögettem, de megérte, mert nagyon ritka :D
Jaja, és alkatrészt is hugyértszarért dobálnak hozzá :D :twisted: :twisted: :twisted:

(nézz tárcsát bontóban, vagy hasonló méretű és felfogatású nyugati motorét érdemes talán keresni, hátha olcsóbb...)
oritamas
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2011.06.20. 23:18
MZ-d típusa: Mz Etz 251 Saxon

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: oritamas »

Mopednél tudsz venni nagyker nettó ára: 22252,-ft ajánlott fogy ár: 44500,-ft szerintem "simán megéri", ráadásul még legózhatsz is a feltétellel :twisted: :twisted: :twisted:
De ha akarod 30000ért elhozom neked :D

Lehet h olcsóbb egy új motor... :-"[/quote]

Az nem semmi... :?
Új motort semmiképp se, erre a saxonra is elég sokáig gyűjtögettem, de megérte, mert nagyon ritka :D
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

oritamas írta:Ez milyen motornak a tárcsája?
Ez egy '96-os ETZ 251 Saxon féktárcsája.[/quote]

Mopednél tudsz venni nagyker nettó ára: 22252,-ft ajánlott fogy ár: 44500,-ft szerintem "simán megéri", ráadásul még legózhatsz is a feltétellel :twisted: :twisted: :twisted:
De ha akarod 30000ért elhozom neked :D

Lehet h olcsóbb egy új motor... :-"
oritamas
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2011.06.20. 23:18
MZ-d típusa: Mz Etz 251 Saxon

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: oritamas »

Ez milyen motornak a tárcsája?[/quote]

Ez egy '96-os ETZ 251 Saxon féktárcsája.
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

Ez milyen motornak a tárcsája?
Saxon képet ha megnyitjuk a címsorban benne van a kép neve.
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: gabsic »

Szerintem késői ETZ féktárcsa (öntött alufelnis)
Tehát Saxon vagy Kanuni.
Legalábbis szerintem :)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: bambi »

oritamas írta:Helló! Nem tud valaki ilyen féktárcsát?
http://kepfeltoltes.hu/view/110620/saxo ... es.hu_.jpg
Minden megoldás érdekel!
Előre is köszi!
Ez milyen motornak a tárcsája?
oritamas
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2011.06.20. 23:18
MZ-d típusa: Mz Etz 251 Saxon

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: oritamas »

Helló! Nem tud valaki ilyen féktárcsát?
http://kepfeltoltes.hu/view/110620/saxo ... es.hu_.jpg
Minden megoldás érdekel!
Előre is köszi!
smate
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2010.07.06. 21:47
MZ-d típusa: MZ TS 125

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: smate »

Helló TS125 dobfékjeiben a fékpofákon lévő anyag vastagságának mekkorának kell lenni minimum ?
Peti enduró/sm
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011.02.25. 00:00
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Peti enduró/sm »

Rendben! Akkor még használom a jelenlegit! Köszi a hozzászólásokat! :)
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

young boys írta: Egyszer beszélgettem Bambi mesterrel a féktárcsáról és ő azt mondta hogy 3,5 mm-ig le lehet menni vele...
Én azon a véleményen vagyok hogy az utolsó szabályozás után ne legyen 4 mm-nél vékonyabb a tárcsa...
Egyet értek, hogy bizonyára lehet lejjebb menni, mert felteszem a tárcsa úgy van tervezve, hogy a max sebességről a max súllyal való intenzív fékezést is tolerálja a min. vékonyságon. És gondolom még hagytak is rá biztonsági részt... én egyébként azért nem esztergáltattam meg az enyémet, mert meg lett fúrva, ami azért akárhogy is, mindenképp gyengíti egy picit, ráadásul az esztergálás szükségtelen lett, mert Bambi jól megcsinálta a fékeimet és így már nem csinál butaságokat :)
Avatar
young boys
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: young boys »

ambrusviktor írta: Nekem most ki lett fúrva, és annyi változott csak, hogy kevésbé melegszik. Egyébként végülis nem esztergáltattam, mert még nem biztos, hogy kelleni fog, és lehet hogy kapok 5mmeset \:D/ és akkor dolgozom azzal. Minden esetre én igyekszem 4,5ön felül maradni, de igaza lehet Dénesnek abban, hogy azért az a 4,4mm sem túl nagy tragédia. (bár szerintem azt is érdemes nézni, hogy melegszik-e, mert ha igen, akkor sokkal inkább gáz a dolog).
Egyszer beszélgettem Bambi mesterrel a féktárcsáról és ő azt mondta hogy 3,5 mm-ig le lehet menni vele...
Én azon a véleményen vagyok hogy az utolsó szabályozás után ne legyen 4 mm-nél vékonyabb a tárcsa...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Peti enduró/sm írta:Üdv!

Ez a meddig lehet koptatni a tárcsát dolog engem is érdekelne! Bocs, csak nem találom a "válasz erre" gombot így nem tudok közvetlen Dénes kollega hsz-éhez reagálni.
Szóval nekem is ilyen 4.4 körül van a tárcsám vastagsága, de nem kell szabályozni. Na most ezt nyugodt szívvel használhatom még vagy vegyek vastagabbat? Mert van aki ezt mondja van aki azt!??? :?:
És mi a helyzet a kifurkálással? Ebben ugyan ilyen dillemában vagyok, hallani jót és nem annyira jót is!?!?!?

Előre is köszi a válaszokat!
Nekem most ki lett fúrva, és annyi változott csak, hogy kevésbé melegszik. Egyébként végülis nem esztergáltattam, mert még nem biztos, hogy kelleni fog, és lehet hogy kapok 5mmeset \:D/ és akkor dolgozom azzal. Minden esetre én igyekszem 4,5ön felül maradni, de igaza lehet Dénesnek abban, hogy azért az a 4,4mm sem túl nagy tragédia. (bár szerintem azt is érdemes nézni, hogy melegszik-e, mert ha igen, akkor sokkal inkább gáz a dolog).
Peti enduró/sm
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2011.02.25. 00:00
MZ-d típusa: ETZ 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Peti enduró/sm »

Üdv!

Ez a meddig lehet koptatni a tárcsát dolog engem is érdekelne! Bocs, csak nem találom a "válasz erre" gombot így nem tudok közvetlen Dénes kollega hsz-éhez reagálni.
Szóval nekem is ilyen 4.4 körül van a tárcsám vastagsága, de nem kell szabályozni. Na most ezt nyugodt szívvel használhatom még vagy vegyek vastagabbat? Mert van aki ezt mondja van aki azt!??? :?:
És mi a helyzet a kifurkálással? Ebben ugyan ilyen dillemában vagyok, hallani jót és nem annyira jót is!?!?!?

Előre is köszi a válaszokat!
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

Alfa írta:Szerintem jóval olcsóbb a nyugati rogobók fékje (Grimeca, Brembo, stb). felesleges az ilyen kétes minőségű fosokkal az időt tölteni...

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 74461.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 74465.html

Ma pl ezeket dobta a gép amik minden bizonnyal jók...
Alfa! Megfogadtam a tanácsodat, és feltetettem Grimcea főfékhengert és fém fékcsövet Bambival \:D/ és nagyon nyerő! Köszönöm a tanácsokat!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Szerintem jóval olcsóbb a nyugati rogobók fékje (Grimeca, Brembo, stb). felesleges az ilyen kétes minőségű fosokkal az időt tölteni...

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 74461.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 74465.html

Ma pl ezeket dobta a gép amik minden bizonnyal jók...
Avatar
punisher
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
MZ-d típusa: etz250
Tartózkodási hely: Göd

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: punisher »

Nekem a felső képen látható van fennt lassan másfél éve és eddig semmi baja =D> sőtt ezt lehet állítani is hogy hol fogjon keményebben (nameg egy csöppet egyszerűbb légteleníteni is. :-" ) De kinek a pap kinek a panlan!
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: csoka »

A szögletes tartályú nem jó!
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

gulyesz írta:Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a két főfékhengerrel kapcsolatban? A kerek elvileg német minőség. Tükör menet ill. fékkar csereszabatos?

Kép


Kép
Az alsó mopedes az elég gagyi... mármint a kerek. A felsőt nem ismerem, csak Alfa írt nekem csúnyákat róla. Viszont tudsz venni pl tükörszár átalakítót, és akkor a tiéd is teljesen jó, Bambi szimeringezte és újította fel... :mrgreen:
nekem most egy grimeca van szintén 8as menettel :-"
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ambrusviktor 2011.06.08. 17:30-kor.
Avatar
gulyesz
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2009.04.13. 11:24
MZ-d típusa: Etz 250
Tartózkodási hely: Érsekcsanád

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: gulyesz »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a két főfékhengerrel kapcsolatban? A kerek elvileg német minőség. Tükör menet ill. fékkar csereszabatos?

Kép


Kép
Tamás
gabsic
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1481
Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: gabsic »

Lucas CR001 fékbetétet használ valaki?
Tapasztalat?
Gondolom azért jobb mint a féktárcsazabáló-nyikorgós taiwani?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-

Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

zsakfos írta:Tudja esetleg valaki hogy gyárilag mennyi a féktárcsa vastagsága?Mármint az újnak?
5mm +0.2 -0.1 (szerelési szerint)
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Tudja esetleg valaki hogy gyárilag mennyi a féktárcsa vastagsága?Mármint az újnak?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
UEVMZ
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2011.05.18. 00:09
MZ-d típusa: ETZ MZ 150
Tartózkodási hely: Budapest,XV.ker

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: UEVMZ »

Elérhetőséget tudnál írni?Felvenném vele a kapcsolatot.Köszi :)
Jó lenne már ha meglenne a műszaki,nagyon hiányzik az MZ feeling

Bambi Mester műhelye...[/quote][/quote]
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Dénes »

ambrusviktor írta: A tárcsánál a min.4,5mm -t mennyire kellene betartani? Most ami fent van, az 4,6mm és gondoltam elvinném esztergáltatni, de akkor lehet hogy 4,4re is lemenne... szóval érdekelne, hogy ez mennyire problémás?
Jó lesz az 4.4-nek is.
Avatar
UEVMZ
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2011.05.18. 00:09
MZ-d típusa: ETZ MZ 150
Tartózkodási hely: Budapest,XV.ker

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: UEVMZ »

Azt sajnos nem tudtam,a hátsó kereket be tudja fogni hogy nincsen szétfűzve?Vagy esélyem sincs rá?

Bambi Mester műhelye...[/quote]
Avatar
young boys
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: young boys »

UEVMZ írta:Mármint mivel?A szabályozással,vagy a vizsgával?Ott mi van.Sajnos nem tudok róla,ezért nem mentem oda.


Miért nem próbálkoztál a Gubacsi út 6cénél? :D :mrgreen:
[/quote]

Bambi Mester műhelye...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Avatar
UEVMZ
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2011.05.18. 00:09
MZ-d típusa: ETZ MZ 150
Tartózkodási hely: Budapest,XV.ker

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: UEVMZ »

Mármint mivel?A szabályozással,vagy a vizsgával?Ott mi van.Sajnos nem tudok róla,ezért nem mentem oda.


Miért nem próbálkoztál a Gubacsi út 6cénél? :D :mrgreen:[/quote]
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

UEVMZ írta:Léptem egyet fék ügyben,miután az egész délelőttöt azzal töltöttem,hogy a kapott címeken keressek szakit aki vállalná a tárcsa és a dob munkálását,a nap azon részét egy nullával jutalmaznám.Vagy hamis címet kaptam,vagy csak lövöldöztek,hogy talán ő vállalja...stb
Az első kerékben kis felütés van,de az ütést inkább a tárcsa okozza.Ismerős javasolt egy igen jó szakit,aki tőlem pár utcányira van,így átrobogva hozzá már mutattam is mi a bajom.A tárcsában egy "V" alak táncolt,ez okozta a lüktető fékhatást hol jobbra ütött,hol pedig balra :x
A tárcsa keddre készen lesz \:D/

A hátsó kerék egyre biztosabban csak szétfűzéssel oldódik meg,aminek nagyon de nagyon nem örülök,de csak így tudják szabályozni,nincs ekkora gép,amibe beférne.Ez a második felvonás lesz,előbb az első legyen meg.Bosszúból lehet nem a Mozaikba viszem,feldughatják.
Miért nem próbálkoztál a Gubacsi út 6cénél? :D :mrgreen:
Avatar
UEVMZ
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2011.05.18. 00:09
MZ-d típusa: ETZ MZ 150
Tartózkodási hely: Budapest,XV.ker

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: UEVMZ »

Léptem egyet fék ügyben,miután az egész délelőttöt azzal töltöttem,hogy a kapott címeken keressek szakit aki vállalná a tárcsa és a dob munkálását,a nap azon részét egy nullával jutalmaznám.Vagy hamis címet kaptam,vagy csak lövöldöztek,hogy talán ő vállalja...stb
Az első kerékben kis felütés van,de az ütést inkább a tárcsa okozza.Ismerős javasolt egy igen jó szakit,aki tőlem pár utcányira van,így átrobogva hozzá már mutattam is mi a bajom.A tárcsában egy "V" alak táncolt,ez okozta a lüktető fékhatást hol jobbra ütött,hol pedig balra :x
A tárcsa keddre készen lesz \:D/

A hátsó kerék egyre biztosabban csak szétfűzéssel oldódik meg,aminek nagyon de nagyon nem örülök,de csak így tudják szabályozni,nincs ekkora gép,amibe beférne.Ez a második felvonás lesz,előbb az első legyen meg.Bosszúból lehet nem a Mozaikba viszem,feldughatják.
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

:-" :-" Ha valakit érdekel, most láttam vaterán ...: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1457691321

Nekem Bambi ígért péntekre :smt026 :smt026 :smt026 :smt041 :smt041
Pedig ez is jónak néz ki, bár fene se tudja...

A tárcsánál a min.4,5mm -t mennyire kellene betartani? Most ami fent van, az 4,6mm és gondoltam elvinném esztergáltatni, de akkor lehet hogy 4,4re is lemenne... szóval érdekelne, hogy ez mennyire problémás?
Avatar
POINTER
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: POINTER »

Ha kell, nekem asszem van otthon mindkét oldalra szimeringem, olyat amit enyémbe is tett anno Bambi, szóval az biztos jó méret, ha kell odaadom őket, nekem úgysem kellenek már szerintem, hátha odaát jó lesz.[/quote]

Szia!
Köszönöm a felajánlást, élnék vele, ugyanis lehet tudok gyári használtat szerezni. hátha abba jó lesz. Többit küldöm pü-ben!
Köszi!
Pointer
Avatar
ambrusviktor
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 643
Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
MZ-d típusa: etz 250

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: ambrusviktor »

POINTER írta:
Matee86 írta:Esetleg ha eddig utángyártott karmantyúval próbáltad,vegyél bele vmi jó minőségű duplaajkú szimeringet,azzal hátha jobb lesz!
Szerintem megkeresem Bambit, hátha van neki bontott nyugati főfékhengere, ahhoz már túl sok szívás volt ezzel a fékkel (más gondok is), hogy tovább szenvedjek vele, ahogy Alfa is írta nem ezen kell spórolni, sok múlhat rajta. Pusztán kíváncsiságból kérdeztem... De köszi a válaszokat.
Pointer
Ha kell, nekem asszem van otthon mindkét oldalra szimeringem, olyat amit enyémbe is tett anno Bambi, szóval az biztos jó méret, ha kell odaadom őket, nekem úgysem kellenek már szerintem, hátha odaát jó lesz.
Avatar
POINTER
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: POINTER »

Matee86 írta:Esetleg ha eddig utángyártott karmantyúval próbáltad,vegyél bele vmi jó minőségű duplaajkú szimeringet,azzal hátha jobb lesz!
Szerintem megkeresem Bambit, hátha van neki bontott nyugati főfékhengere, ahhoz már túl sok szívás volt ezzel a fékkel (más gondok is), hogy tovább szenvedjek vele, ahogy Alfa is írta nem ezen kell spórolni, sok múlhat rajta. Pusztán kíváncsiságból kérdeztem... De köszi a válaszokat.
Pointer
Avatar
Matee86
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 329
Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
Tartózkodási hely: Szekszárd

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Matee86 »

Esetleg ha eddig utángyártott karmantyúval próbáltad,vegyél bele vmi jó minőségű duplaajkú szimeringet,azzal hátha jobb lesz!
Mert azért az Mz a király....!:)
Seclusion
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 331
Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
Tartózkodási hely: Zalalövõ

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: Seclusion »

POINTER írta:Sziasztok!
Érdeklődés szintjén kérdezném, hogy egy kikopott Mz főfékhengert lehet-e javítani? Gondolok ilyenre, hogy perselyezés, vagy valami más... A szimmering belecsúszik, nem fog semmit... Akkor ez már kuka?
Üdv!
Pointer
Nagyobb szimmering? Az alapméretnél 1mm-el nagyobb tuti, hogy van, afölöttit nem tudok.
Avatar
POINTER
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Fékek

Hozzászólás Szerző: POINTER »

Sziasztok!
Érdeklődés szintjén kérdezném, hogy egy kikopott Mz főfékhengert lehet-e javítani? Gondolok ilyenre, hogy perselyezés, vagy valami más... A szimmering belecsúszik, nem fog semmit... Akkor ez már kuka?
Üdv!
Pointer
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég