Futómű

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.14. 10:18

jol latom mofakernel 5000 huf/db....jol nez ki....be kellene ruhazni egy ilyenre....az enyem is kivan man mint a bosnyak f...a


link: http://www.mofaker.hu/info.php?termek_id=30159

Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner » 2008.03.14. 10:11

tigris írta:Na vettem végre új hátsó telókat,ezt a króm progresszív rugós cuccot.
Használ vki ilyet?Arra lennék kiváncsi,h a 80 kilómhoz az 5 fokozatú elõfeszítést hova állítsam?
Háj!

Mennyiét vetted és hol???
Nekem is már gatyák a telóim, de az "újat" drágálom annyiért...

Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) » 2008.03.13. 22:22

villába milyen szimmeringet ajánlotok? márka, stb..?
Gondoltam a motoros boltokban nem adnak jó minöségût, ezért inkább csapágy boltban néztem körül azt elém raktak elég sok fajtát aztán a böség zavara :lol:
Jah igen és még a fékmunkahenger szimmeringnél is ugyanaz lenne a kérdésem hogy mit ajánlotok? :?:

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.03.13. 19:48

Bizony a Samu is azzal nyomja :D Nekem csak optikai tuning mert a hátsó is 16-os ...

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.13. 14:33

Gyurm@ írta:Figyu nagymacska!

Állítsd középre és menjünk 1-et a pilisben! :twisted:
Aztán majd útközben még állítgatod.
Az MZ-s csapatásra nekem valszeg nyárig várni kell,akkor hozom csak fel a gépet sztem... :(
Aztán lehet,h megõrülök és felhozom április-májusban,már nagyon hiányzik egy jó kanyargás,meg hogy ott loholjak a nyakadban és mutassam: [-X [-(
:D

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.03.13. 13:01

Gyurm@ írta:Ha kényelmes akkor hagyhatod a 16-ost a zizi is így nyomja a 300 az ugyanaz mint a 3 colos a 400 pedig 4 col akár van elötte tizedes vesszõ akár nincs mindkettõt használják. Akkor szokták mm-ben írni ha a gumi /-es jelölésû. Gexxx írt 1 cikket a gumikról: http://mzclubhungary.com/Letoltesek/Service/gumi.pdf
Üdv Gyurm@
babu87 írta:Sziasztok!

Nemrég vettem egy 250-est,és igencsak kéne rá vennem gumikat. A kérdésem az lenne, hogy mekkora gumit lehet max rárakni? Most elõl 300x16-os van, hátul pedig 400x18-as. Szerintetek lecseréljem az elsõ kereket 18-asra, vagy maradhat a 16-os? Éslenne egy eléggé mafla kérdésem, már most bocsi érte. 400-as meg a 300, az ugye tizedes vesszõvel van írva (3,00 és 4,00), szóval ezt inch-be kell érteni?? Tehát a 400-as az 100/ nem tudom hányas, és a 300-as pedig 80/ nem tudom hányasnak felel meg?! :oops: Segítsetek légyszi!! :)
sot! a samu is 16-ossal nyomja..... :lol:

Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 465
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ » 2008.03.13. 11:05

Ha kényelmes akkor hagyhatod a 16-ost a zizi is így nyomja a 300 az ugyanaz mint a 3 colos a 400 pedig 4 col akár van elötte tizedes vesszõ akár nincs mindkettõt használják. Akkor szokták mm-ben írni ha a gumi /-es jelölésû. Gexxx írt 1 cikket a gumikról: http://mzclubhungary.com/Letoltesek/Service/gumi.pdf
Üdv Gyurm@
babu87 írta:Sziasztok!

Nemrég vettem egy 250-est,és igencsak kéne rá vennem gumikat. A kérdésem az lenne, hogy mekkora gumit lehet max rárakni? Most elõl 300x16-os van, hátul pedig 400x18-as. Szerintetek lecseréljem az elsõ kereket 18-asra, vagy maradhat a 16-os? Éslenne egy eléggé mafla kérdésem, már most bocsi érte. 400-as meg a 300, az ugye tizedes vesszõvel van írva (3,00 és 4,00), szóval ezt inch-be kell érteni?? Tehát a 400-as az 100/ nem tudom hányas, és a 300-as pedig 80/ nem tudom hányasnak felel meg?! :oops: Segítsetek légyszi!! :)

Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 465
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ » 2008.03.13. 10:47

Figyu nagymacska!

Állítsd középre és menjünk 1-et a pilisben! :twisted:
Aztán majd útközben még állítgatod.

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.03.13. 10:34

Na vettem végre új hátsó telókat,ezt a króm progresszív rugós cuccot.
Használ vki ilyet?Arra lennék kiváncsi,h a 80 kilómhoz az 5 fokozatú elõfeszítést hova állítsam?

babu87
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2008.02.29. 21:52

Hozzászólás Szerző: babu87 » 2008.02.29. 23:56

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 250-est,és igencsak kéne rá vennem gumikat. A kérdésem az lenne, hogy mekkora gumit lehet max rárakni? Most elõl 300x16-os van, hátul pedig 400x18-as. Szerintetek lecseréljem az elsõ kereket 18-asra, vagy maradhat a 16-os? Éslenne egy eléggé mafla kérdésem, már most bocsi érte. 400-as meg a 300, az ugye tizedes vesszõvel van írva (3,00 és 4,00), szóval ezt inch-be kell érteni?? Tehát a 400-as az 100/ nem tudom hányas, és a 300-as pedig 80/ nem tudom hányasnak felel meg?! :oops: Segítsetek légyszi!! :)

Dinnye

Hozzászólás Szerző: Dinnye » 2008.02.28. 12:57

tigris írta:Dinnye!

Nekem az egyenes menethez picit balra kell tartani a kormány,meg ha elengedett kormánnyal megyek,akkor balra kell dönteni.Eleinte engem is zavart a dolog,de mivel nem fedeztem fel más ebbõl fakadó problémát,nem foglalkoztam vele és már fel sem tûnik.Nem okozott semmi bajt,csak hozzá kell szokni :)
Ty, megnyugtattál. :D

opi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2008.01.04. 14:14
Tartózkodási hely: Hidvégardó

Hozzászólás Szerző: opi » 2008.02.27. 20:57

bakimate írta:Sziasztok!
Van valakinek valami tippje, hogy miként lehetne levenni a Trophy teleszkópjainak felsõ szemét? A stiftet kiütöttem belõle, megmelegítettem, csavargattam-húztam, de nem jött le. A szár vége nem menetes. Ötlet?

Kép
ha a stiftet kivetted annak le kell jönnie

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.02.27. 17:52

Aham,mi a haverék góréjánbak keretén lévõ lukba dugtuk a tengely végét,rá az anya és úgy rángattuk a lábat a górénak vetve,de semmi,itt gondoltunk tá,h az autó után kötjük...

Lemondtam róla,ki nem dobom,de veszek újakat...
Azért kösz a tippet,ha lesz idõm rá,kipróbálom :)

mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ » 2008.02.27. 16:13

Tigris!
Ahogy mondtad, kikell rántani a telószárat.Amikor a MZ-m telót szedtem szét, én se tudtam széthúzni, de én úgy csináltam, hogy a teló alsó részét satuba fogtam, a szár végénél átdugtam egy csövet, és 2 emberi erõvel kirántottuk.Akkor is volt küzdelem, de kijött.Kipucoltam, kicseréltem ami kellett összeraktam, azóta mûködik.

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.02.27. 10:11

Dinnye!

Nekem az egyenes menethez picit balra kell tartani a kormány,meg ha elengedett kormánnyal megyek,akkor balra kell dönteni.Eleinte engem is zavart a dolog,de mivel nem fedeztem fel más ebbõl fakadó problémát,nem foglalkoztam vele és már fel sem tûnik.Nem okozott semmi bajt,csak hozzá kell szokni :)

Dinnye

Hozzászólás Szerző: Dinnye » 2008.02.26. 23:42

Bocsi, nem tudom miért küldte el 2x talán 2x nyomtam az elküldre véletlen. :roll:

Dinnye

Hozzászólás Szerző: Dinnye » 2008.02.26. 23:42

Próbálok nem foglalkozni vele, remélem megszokom. :? Elõtte igaz h. 3000km-t mentem vele, és akkor -elvileg- balra volt tekeredve az alváz, húzott balra, de idõvel mintha nem is húzott volna. Tuti nem kiegyenesett, talán én görbültem hozzá. :lol:

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.02.26. 22:38

Sztem Dinnye ne foglalkozz vele... motorozz sokat és ne engedd el a kormányt soha :)

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.02.26. 10:14

Van fönt a honlapjukon?
OK,megnézem,kösz Mester!

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.25. 23:25

tigris írta:Nekem volt,h nagy zökkenõbe hajtottam és kilökõdött az egyik szimmering.Visszanyomkodtam a helyére,azóta is jó.Szóval ha visszaült a helyére és nem engedi,akkor szerintem jó lesz :)

Más:
A 6 éve olaj nélkül futó hátsó telóimat megpróbáltam megcsinálni,vesztemre.Már csak az olajos csillapító részbõl kellett volna kiszedni a tengelyt,de egyszerûen nem jött ki.A cikkben a szocin az van,h ki kell "rántani".Nincs erre vmi jobb módi?
Már arra gondoltunk,h becsavarottuk a falba és az autó után kötjük.

Nem tudja vki,mennyiért tudnék újakat venni?Bambi Mester,ajánlottad a taiwanit,nem tudod véletlenül,mennyi guba?
nem tudom,nézd meg a mofaker honlapján

Dinnye

Hozzászólás Szerző: Dinnye » 2008.02.25. 20:57

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy 125ccm-es MZ ETZ-m, aminek az alváza karambolos volt, kicsit húzott balra. Mérések szerint nagyon is precízen visszaállítottuk, teljesen egyenes lett, ezt nyugodtan mondhatom. Az egyetlen problémám, hogy ha a kormányt középre állítom, akkor (mivel nagyon frankó a kormánycsapágy, könnyen jár) mindig jobbra elfordul. Valaki azt mondta nekem, hogy mivel középen van ugye a kerék, mert hol másol lenne, a kormány meg a satöbbi, és sajnos ez 1 féktárcsás, így csak jobb oldalon található a féknyereg, dugattyú és a miegymás (aminek a súlya nagyon nem elenyészõ, emelgettem már külön...), ezért sajnos ez így is van, hogy ha egyenes a kormány - alváz stb, akkor a kormány elfordul a féknyereg+féktárcsa többletsúly miatt ilyenkor magától annak irányába. Lehet, hogy én szoktam meg, hogy kicsit balra húz és ez most furcsa, de menet közben úgy érzem (bár 1-2esben mentem még csak egyenlõre, nagyon is bejáratós a kicsike, és ez volt a full generál után az elsõ km-e), hogy a kormány finoman, nem õrülten durván, de jobbra akar fordulni menet közben, ha elengedném. Tényleg egyenes az elsõ futómû, semmi dõlés és semmi fordulás nincs benne.
Ez most akkor igaz, hogy meg kell szokni az MZ-t, hogy sajnos ami nem fékdobos, annak a kormánya és elsõ futómûje jobb felén több a súly, és ezáltal -még így elsõre felülve egy megcsinált motorra- fura kicsit, hogy ''MZ-s''? Most festtettem teljesen le, karosszériásnál voltam, és én is ott voltam, amikor csináltuk az alvázat.
El vagyok keseredve, hogy "úristen most bonthatok sokmindent megint le és vihetem megcsináltatni, ismét rákölteni és még esetleg festeni is újra azt a részt, amit tekerünk, ha ez tényleg hiba, és meg lehet csinálni valahogy, ami szintén nem kevés pénzbe kerül". Most ez a moci talán 200.000ban van eddig nekem (vétel+átírás+festés+stb). Nagyon szeretem, hiszen különleges, szép fényezett, metálra fújt, lakkozott, stbstb. :( :cry:
Elõre is köszönöm a válaszokat. Bevallom, kicsit bízok benne, hogy ez így normális. :(

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.02.25. 12:39

Nekem volt,h nagy zökkenõbe hajtottam és kilökõdött az egyik szimmering.Visszanyomkodtam a helyére,azóta is jó.Szóval ha visszaült a helyére és nem engedi,akkor szerintem jó lesz :)

Más:
A 6 éve olaj nélkül futó hátsó telóimat megpróbáltam megcsinálni,vesztemre.Már csak az olajos csillapító részbõl kellett volna kiszedni a tengelyt,de egyszerûen nem jött ki.A cikkben a szocin az van,h ki kell "rántani".Nincs erre vmi jobb módi?
Már arra gondoltunk,h becsavarottuk a falba és az autó után kötjük.

Nem tudja vki,mennyiért tudnék újakat venni?Bambi Mester,ajánlottad a taiwanit,nem tudod véletlenül,mennyi guba?

Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei » 2008.02.24. 21:24

2 hónap után felhúztam már a teló gumiharmónikáit, meglepetésemre kis mennyiségû tiszta olajat találtam a bal teleszkóp tetejében álldogálni, nem jó :((( havert kérdeztem, mondta hogy igen, ez MZ (õ már kivégzett néhány mz-t)
mondta hogy neki volt hogy szimeringcsere után másnap ugyanúgy folyt az olaj belõle, és hogy necces mert mûszakin megnézik
ettõl kicsit berosáltam mert májusban kellesz vinnem, letöröltem az olajat majd jól megnyomkodtam a telót, aztán kivittem mentem egy rövid karikát, visszatérve a garázsba újra felhúztam a gumit de nem láttam semmi olajszivárgást, ez akkor még jó, nem? :)

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.02.24. 20:56

Balázs írta:Heidenau K65 (asszem) a heidenau az a fix.
Ebbõl is a 300x18-ast :D

Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs » 2008.02.24. 20:26

Heidenau K65 (asszem) a heidenau az a fix.

Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1659
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider » 2008.02.23. 23:42

Én is szeretnék elsõ gumit cserélni a mostani 275x18.
Milyet javasoltok a /1-re?

Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: molcsaba » 2008.02.23. 21:56

Köszi a választ Gyurma! Még épp idõben, mert hétfõn megyek a MO-FA-KER-be megvenni a gumikat. Aztán irány a Váci út 127. dzsekit, és kesztyût vásárolni. Ezzel kész is az éves nagy bevásárlás! :roll:

Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs » 2008.02.23. 21:43

Máté: esetleg nem lehet hogy menetes a szemétláda? akkor meg befogni bele vmi nagy csévet és próbáld meg lehajtani, de mindenképp ázatsd meg vmi oldószerrel (csavlaz, wd40 mittoménmég mi...gázolaj az az isten 8) ) :)

Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 465
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ » 2008.02.23. 19:20

molcsaba írta:Gyurma!

Beszéltünk arról, hogy gumit veszek a motoromra! Jól emlékszem, hogy az ami nekem kell az

Elõre: Heidenau 300X18 Köpeny 47S K65 TT

Hátra: Heidenau 350X18 Köpeny 62P K36 TT

Várom válaszod! Természetesen mások véleménye is érdekel! :roll:
Ez a pontos: 3.00X18 K65 mintával elõre,
110/80X18 60S K36TT hátra
Ez a hátsó gumi jobb és szélesebb mint a 3.5-ös csak mert ha az elsõ 3 colos akkor a hátsónak keskeny lenne a 3.5-ös!! Szal vegyé hátra 110-est !

Üdv Gyurm@

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.02.23. 15:46

Sziasztok!
Van valakinek valami tippje, hogy miként lehetne levenni a Trophy teleszkópjainak felsõ szemét? A stiftet kiütöttem belõle, megmelegítettem, csavargattam-húztam, de nem jött le. A szár vége nem menetes. Ötlet?

Kép

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.02.12. 00:23

Samu írta: sõt a versenyzõk is ezt a márkát használják :)
Mar aki :twisted: a gyurma turan masztuk a ram szakadekot ha jol emlekszem? Akkor volt, hogy (lacika?) hivta a haverjat, hogy jojjenek csapatni es ki volt akadva mert a csapatasbol szakadek maszas lett :twisted: :twisted: na ott volt ugye akkor Levente is? na az o gumijat nezegettuk kulsore tenyleg olyan, mint a mieink heidenau meg a minta is az de az ha jol emlekszem 35 000-es gumi es ha belenyomtam a kormom akkor ott maradt a nyoma :twisted:
Amugy tenyleg ezt a markat/mintakat preferaljak az emberek akikkel beszelgettem...

Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: molcsaba » 2008.02.11. 23:12

Köszike a választ! Mindössze pontosítani szerettem volna a vásárlás elõtt a méretet, és a mintát! Akkor tiszta az út a MO-FA-KER felé! :roll:

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.02.11. 20:33

Srácok ezek a gumik teljesen rendben vannak és Bambi által is javasoltak :) Nekünk is ezek vannak fent, sõt a versenyzõk is ezt a márkát használják :)

Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: molcsaba » 2008.02.11. 18:58

Gyurma!

Beszéltünk arról, hogy gumit veszek a motoromra! Jól emlékszem, hogy az ami nekem kell az

Elõre: Heidenau 300X18 Köpeny 47S K65 TT

Hátra: Heidenau 350X18 Köpeny 62P K36 TT

Várom válaszod! Természetesen mások véleménye is érdekel! :roll:

Balázs

Hozzászólás Szerző: Balázs » 2008.02.07. 13:38

RR_ZOZY írta:Hali UrakOK!

Van valakinek tapasztnyalata ezzel a külsõvel:

HEIDENAU 350x18 56H K65 TT

vagy

350x18 62P K36 TT ?
Hali!

Nekem az van fenn csak 16"-osba hátul, és bitang jónak tartom. Megéri a német szekérre a német gumi, hiába hogy autóabroncs árban megy (ha jól tudom még mindig 10 ropi körül van). Szóval csak ajánlani tudom.

Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1444
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY » 2008.02.07. 11:51

Hali UrakOK!

Van valakinek tapasztnyalata ezzel a külsõvel:

HEIDENAU 350x18 56H K65 TT

vagy

350x18 62P K36 TT ?

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.01.31. 17:28

opp , mielott elmelkednenk, hogy hogy is mint-is (felulrol-alulrol-also-felso kifli) ez egy off motor volt, de a modszer mukodott :twisted: :twisted: megegyszer thx

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.01.31. 17:26

itt volt a megoldas....also kiflit kellett ugyan es lentrol felutni, de a tipp bejött e gy dorni nagykalapacs, odabasz es kifuttyent :twisted: :twisted: thx mester!

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.01.30. 23:05

z25z írta:Jobb topicot nem talaltam, itt szeretnek segitseget kerni: adva van egy motor aminek a kormanyzarahoz nincs meg a kulcs, mit lehet tenni? Furni? kalapalni?
leveszeda felsõ kiflit,és egy dornival fentrõl kiütöd

Avatar
motormanner
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
Tartózkodási hely: Kuopio

Hozzászólás Szerző: motormanner » 2008.01.30. 22:47

Én azt, csinálom hogy nem gondolok rá :D:D:D:D
amúgy engem is érdekelne ha tudja valaki hogy kell kivarázsoln!!!

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.01.30. 18:38

Jobb topicot nem talaltam, itt szeretnek segitseget kerni: adva van egy motor aminek a kormanyzarahoz nincs meg a kulcs, mit lehet tenni? Furni? kalapalni?

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.01.30. 15:17

Fura,nekem is csinálta ezt párszor fékezéskor.
Úgy rázkódva nyomódott össze a teló.Mondjuk multkor(még Alföld túra elõtt) töltöttem rá olajat,mert kilökte a szimmeringet egy nagyobb lukba hajtáskor és többet tölthettem,mint amennyi kijött,mert keményebb lett és azóta ezt nem csinálta...

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2912
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.01.30. 14:44

villa nincs kikopva?

Avatar
minoor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici

Hozzászólás Szerző: minoor » 2008.01.30. 13:46

Gexxx írta:
minoor írta:hy!
mitõl lehet az hogy fordulás közben egy morgó vibrálást érzek a kormányon és az egész mocin???
Kormánycsapágy? Kerékcsapágy?
A csapágyak újak. már próbáltam a hibát kiküszöbölni a csapágyak beállításának módosításával de nem segített. mit ne mondjak elég tanácstalan vagyok :?

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.01.30. 12:23

Meg egy kis okossag: ha uj szimmeringgel is szivarog (nagyon karcos a felso villaszar) a szimmering melyedese az also szarban eleg nagy. Ekkor esetleg 35x47x5 os bol kell beletenni egymas fele 2 db duplaajkut.

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2008.01.30. 12:15

Gexxx írta:Sziasztok szakik!

Kérdésem lenne: Elsõ telóba milyen méretû szimmering kell? Hol veszitek?
Olaj: Elvileg 2,3 dl kell száranként... Tapasztalatok szerint ez jó? Wikiben MOL lökésgátló 15W olaj van írva, ez okés?

Isten fizesse meg a nagylelkû segítségüket! :lol:
Tokeletesen eleg a MOL lokesgatlo, ugy van ahogy ott le vagyon irva.
Szimmering: 35x47x7 en skf csapagyboltban vettem duplaajkut olyan 4-500 ft/db

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2912
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.01.30. 11:11

Bambi!

Elõre milyen mintázatú gumit ajálasz? K65-ös? vagy az hátra? :roll:

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2912
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.01.30. 10:52

Sziasztok szakik!

Kérdésem lenne: Elsõ telóba milyen méretû szimmering kell? Hol veszitek?
Olaj: Elvileg 2,3 dl kell száranként... Tapasztalatok szerint ez jó? Wikiben MOL lökésgátló 15W olaj van írva, ez okés?

Isten fizesse meg a nagylelkû segítségüket! :lol:

Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2912
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx » 2008.01.30. 10:48

minoor írta:hy!
mitõl lehet az hogy fordulás közben egy morgó vibrálást érzek a kormányon és az egész mocin???
Kormánycsapágy? Kerékcsapágy?

Avatar
minoor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici

Hozzászólás Szerző: minoor » 2008.01.29. 19:26

hy!
mitõl lehet az hogy fordulás közben egy morgó vibrálást érzek a kormányon és az egész mocin???

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég