Futómű

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

Devil írta:Kép
Honnan van?
Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 469
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ »

Devil neked vannak ilyen kincseid? És nincsenek a motoron?? Hogy is van ez??
Powered by Bambi -- ETZ 300
Avatar
BigBigJoe
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád

Hozzászólás Szerző: BigBigJoe »

A GUMI topik jó ötlet volt Papszi!
Rengeteg tapasztalat fog ott gazdát cserélni.

Üdv.
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil »

a tavtartot majd megmerem a hatso kerekhez, hogy mekkora, de szerintem boltba mar nem lehet kapni
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil »

Kép
Kép
Kép
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian »

kupi írta:Tegnap este nézegetem egy ETZ vázat a garázsba és feltünt,hogy az oldaltámasz ami a hátsó kerékre van szerelve egy idõ után el tudja csvarni a hátsó villát igy a hátsó kerék kicsit 2-4 fokot kb jobra döl nem itt van a kutya elásva?
Anno lehetett az enyémen is oldaltámasz hátul, mert a távtartó nem a gyári, hanem az oldaltámaszos verzió, szóval még az is lehet. Most középen van az oldaltámasz, mert a felhajtható katonai lábtartó van rajta, de már ezzel vettem, szóval nem tudom, hogy mennyit használták régen hátsó támasszal.

Devil!

Egyébként a hátsó kerékbe a csapágyak közti távtartót lehet venni külön? Vagy csak esztergáltatni lehet? Ha csak eszterga, akkor nem tudja megmondani valaki a pontos méretét?
Széles utat, hátszelet!
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi »

KILL3R etz írta:Nekem K66-os Heidenau van hátul. Vizen sztem verhetetlen,jól is dönthetõ, de túl kemény... Ergo annyira nem tapad, de cserébe nem is kopik :P
Nekem Pirelli Phantom MT 58 van hátul, elõtte Metzeler ME 33 Laser volt hátul. A Pirelli olyan kemény, hogy a gumis 2 óra hosszán keresztül tette fel, másodjára és sikerült nem kicsípnie a belsõt. A Metzeller meg nagyon jó puha volt és jól is tapadt, igaz ugyanúgy felmelegszik mint a Pirelli. De ennek a témának talán jó lenne egy Gumi topic nem Samu? :)
Üdv.: Papszi :smt079 :smt063
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil »

a kormany lengescsillapitot ne ugy kepzeljetek el, mint amiket a nyugati motorokhoz lehet venni! Akormany kozepen van egy tekero es ha tekered akkor nehezebb lesz forgatni a kormanyt, ha megtalalom csinalok rolla kepet es felteszem!
A Kerek csapagyakat ugy is ki lehet nyirni, ha nagyon meghuzza valaki a kerektengely csavarjat akkor a tavtarto a kerekben megroppanhat, vagy osszebb nyomodhat es onnantol amig ki nincs cserelve mindig enni fogja a csapagyakat!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Nekem K66-os Heidenau van hátul. Vizen sztem verhetetlen,jól is dönthetõ, de túl kemény... Ergo annyira nem tapad, de cserébe nem is kopik :P
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Papszi!

Igen az oldalkocsis etz-ket szerelték vele.
Vaterán néha szoktam látni... Vagy bontóban kérdezz utána.
oTomotor
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2008.06.28. 23:41

Hozzászólás Szerző: oTomotor »

Hello!

A Vee Rubber-t én nem ismerem, de a lent említett Heidenau valóban egy jó választás az ár/érték arány miatt.
Abban is egyetértek, hogy a gumin nagyon sok múlik, és nem érdemes ezen spórolni. Nekem már sikerült megcsúsznom kanyarban rossz gumival, így mindenképp tudom ajánlani a jobb miõséget.
S ha netán valaki többet rá tud fordítani, akkor az ME77-et és ME22-õt tudom ajánlani bátran!

http://www.metzelermoto.de/web/catalog/ ... og/classic

Az Me22 tapasztalatom szerint vízes úton jobb, egyébként nagyon hasonló a karakterisztikájuk. S nekem sikerült egy elsõt+hátsót annakidején 100euroért beszerezni...
oTo
Avatar
BigBigJoe
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád

Hozzászólás Szerző: BigBigJoe »

Gyurm@ írta:Szia én elõre ezt ajánlom: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00557
Hátra pedig ezt: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00590
Ezek jól bevált minták mind kanyarvadászatra mind pedig túrista üzemmódra :wink:
A Vee Rubber ugyan nem kopik viszont nem is tapad ár érték arányban a Heidenau a jobb. Motoron mindíg a lehetõséghez képest a legjobbat választom. Nagyon sok múlik a gumin!!!Sztem ne ezen spórolj!!
BigBigJoe írta:Véleményt, tapasztalatot kérek Tõletek a Vee Rubber gumikkal kapcsolatosan.
Köszi a javaslatot.

Üdv.
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi »

KILL3R etz írta:Ha nem tudjátok megoldani ezt a kormányrángatást sztem érdemes lenne beszerezni egy kormánylengés-csillapítót... Az oldalkocsis motorokat gyárilag ilyennel szerelték.
Ez azt jelenti, hogy van gyári MZ kormánylengés-csillapító? Mert ETZ-be is van oldalkocsis, változat. Naés a kormánylengéscsillapító nem drágább mint maga a motor? :)
Üdv.: Papszi :smt079 :smt063
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ha nem tudjátok megoldani ezt a kormányrángatást sztem érdemes lenne beszerezni egy kormánylengés-csillapítót... Az oldalkocsis motorokat gyárilag ilyennel szerelték.
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi »

Az én motorom is rángatja a kormányt. 16 colos kerék volt elõl 90/90-es Metzeller jól tapadó gumival (igaz kopott volt), akkor is rángatott. Aztán betettem a gyári 18 colos kereket Pneumat gumi van rajta, ez 2,2 BAR nyomáson is rugózik egy kicsit, ugyan úgy rángatja a kormányt. Kecskemétre mentem, feltankolva és a hátsó dobozom (a féklámpa feletti) durván meg volt pakolva elég nehéz volt, na meg az egész motor feltankolva, akkor úgy rángatott hogy menni alig tudtam vele, a pleximhez felnyúltam a bal kezemmel és majdnem eldobott. De egyébként nem nyomja ilyen durván a rángatást. Ja és nekem is rendbe vannak a csapágyak.
Üdv.: Papszi :smt079 :smt063
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Tegnap este nézegetem egy ETZ vázat a garázsba és feltünt,hogy az oldaltámasz ami a hátsó kerékre van szerelve egy idõ után el tudja csvarni a hátsó villát igy a hátsó kerék kicsit 2-4 fokot kb jobra döl nem itt van a kutya elásva?
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian »

A gumim szinte vadiúj, pirelli elõl hátul, szóval azt kizárnám és a régi gumival is csinálta. A hátsó kerékben SKF csapágyak vannak, a lengõvilla szilentek pedig a blokktartó vasakkal együtt cserélve voltak a nyáron. A kormánycsapágyat nem tudom, hogy lehet megnézni, hogy jó-e, mert nem kotyog a kormány. Mondjuk megmondom õszinteén, mikor megvettem a motort, nem sokra rá tönkrementek a csapágyak a hátsó kerékben, amit mikor kicseréltünk, sokkal jobb lett a helyzet a rángatózás terén. Viszont azok valami gagyi csapágyak lehettek, mert nagyon hamar tönkrementek és hallottam olyat is, hogy lehet, hogy valami nincs rendben és nyírja a csapágyakat... Ekkor cseréltem SKF-re, ami azóta is jó, de ez a csere már nem jelentett javulást a rángatózás terén. Ha ez a csapágynyírás fennáll, akkor ennek mi lehet az oka vajon?
Széles utat, hátszelet!
Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 469
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ »

Szia én elõre ezt ajánlom: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00557
Hátra pedig ezt: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00590
Ezek jól bevált minták mind kanyarvadászatra mind pedig túrista üzemmódra :wink:
A Vee Rubber ugyan nem kopik viszont nem is tapad ár érték arányban a Heidenau a jobb. Motoron mindíg a lehetõséghez képest a legjobbat választom. Nagyon sok múlik a gumin!!!Sztem ne ezen spórolj!!
BigBigJoe írta:Véleményt, tapasztalatot kérek Tõletek a Vee Rubber gumikkal kapcsolatosan.
Powered by Bambi -- ETZ 300
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti »

Nekem is ezt csinálja azóta, hogy csattantam vele egyet.. Súllyal centírozva lett, de nem tökéletes. De jobb mint volt. Ahogy levettem a dobozokat, megszûnt. Akár egy fennt levõ hátsó doboz is okozhatja. Orvoslása lehet a kerék újrafûzése, vagy kormányvégsúly. (az olyan mintha mindig fognád a kormányt egy kicsit)
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

kormanycsapagy, kerekcsapagyak, elso-hatso felfuggesztes:lengovilla szilentek, jo ha mindket gatlo ugyanannyit csillapit es valoban a szar gumi is okozhatja....
piki24
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Kaposvár
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: piki24 »

kosian írta:Sziasztok!

Régebben írtam már ezzel kapcsolatban, de akkor feledésbe is merült a téma és én sem foglalkoztam vele túl sokat. Szóval az van, hogy nem lehet elengedni a kormányt, mert beszitál az eleje a gépnek. 90 fölött és 40 alatt nem, de a kettõ közötti sebességtartományban ez a szitu. Ha fogom a kormányt (ami persze természetes...), akkor nem gáz és nem is rángatja, meg semmi, szóval abszolút nem érzõdik. Viszont ha elengedem, szinte azonnal elkezd jobbra-balra rángatni és szerintem, ha hagynám, tuti esés lenne belõle. Szóval gondoltam most megint feldobom a témát, hátha megoldódna. Akinek van ötlete, vagy volt hasonló tapasztalata, örömmel veszem a hozzászólásokat.

:wink:
Jo lenne ha kideritenéd miért csinálja mert az enyém is olyan.Ha kijön a jobb idö mindenképp kinyomozom az okát mert már nagyon unom hogy egyik kézzel sem tudom elengedni a kormányt.Az eredményt majd megirom.A régi gumival is csinálta és az ujjal is.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

Nekem is ez a szitum a kormánnyal. Cseréltem gumit az javított a helyzeten (a régi szálszakadásos volt). Most is remeg még amit nem tudtam orvosolni. Nem nagyon remeg de elengedni nem kell gondolkozok centirozáson de nem tudom segítene-e.
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Hozzászólás Szerző: horhaus »

Szerintem zárd be a kormányzárat, az elég jól fixálja. :D Igazság szerint nem ismerem a problémádat, nekem olyan jó helyen van a kormányom, hogy menet közben mindig rajta pihentetem a kezem.
Bocs ha tréfát csináltam a kérdésedbõl.
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Szia Nekem is csinálta a TS de mióta az elsõ gumi ki lett cserélve azota teljesen eltünt a rángatás(igaz nekem csak nagyon kicsit csinálta pedig maga a felni ki is volt centirozva és nem is ütött,és egyvonalba is volta hátsoval).lehet a kemény régi gumi lehetett a ludas engem nem nagyon zavart de az új gumival(pedig chinai)még elengedett kormányal fékezhetek is akkor is egyenesen megy.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian »

Sziasztok!

Régebben írtam már ezzel kapcsolatban, de akkor feledésbe is merült a téma és én sem foglalkoztam vele túl sokat. Szóval az van, hogy nem lehet elengedni a kormányt, mert beszitál az eleje a gépnek. 90 fölött és 40 alatt nem, de a kettõ közötti sebességtartományban ez a szitu. Ha fogom a kormányt (ami persze természetes...), akkor nem gáz és nem is rángatja, meg semmi, szóval abszolút nem érzõdik. Viszont ha elengedem, szinte azonnal elkezd jobbra-balra rángatni és szerintem, ha hagynám, tuti esés lenne belõle. Szóval gondoltam most megint feldobom a témát, hátha megoldódna. Akinek van ötlete, vagy volt hasonló tapasztalata, örömmel veszem a hozzászólásokat.

:wink:
Széles utat, hátszelet!
Avatar
BigBigJoe
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád

Hozzászólás Szerző: BigBigJoe »

tams9 írta:
BigBigJoe írta:Véleményt, tapasztalatot kérek Tõletek a Vee Rubber gumikkal kapcsolatosan. A motoromon ilyen van elõl, és szinte új. Nem cserélném le feltétlenül azért, mert kevésbé tutti márka, de meggyõzõ érvek kellenek, mert hátsót kellene vennem, és ebben elég jó árban láttam 3.5 / 18 -ast.
Szóval legyen, vagy sem. Láttam természetesen Heidenau-t is, tudom, az sokkal jobb, de a "központi kincstár most más felújítandó, cserélendõ cuccra finanszírozott csak".

Köszi, üdv.
Hello nekem is Vee Rubber gumim van. Régen elõl hátul Heidenau volt. Jobban mutat rajta, biztosan jobban is tapad. Viszont sokkal jobban kopik. Nekem hátul egy 110/90-es Heidi totál turistásra kopott és utána már nem volt jó egyáltalán. Most Mitasom van, ez nem versenyre való gumi, lassabban kopik, eleve turistás. Igaz az én motorozási stílusomtól igencsak távol áll a kanyarvadászat meg a lábtartó szikráztatás.
Elõl ilyenem volt: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00552
Ez tetszetõs ugyan, de semmiképp nem ajánlom, nekem teljesen összevissza repedezett, olyan volt mint a lebbencs tészta és mástól is hallottam már ilyet. Kanyarban nem volt olyan rossz. Ha csak simán fékeztél, akkor nem igazán lehetett érezni a csúszáshatárát, fékezel vele és egyszercsak elszabadul. De ez lehet, hogy azért volt mert régit fogtam ki vagy nem tudom. Most Vee Rubber van elöl is azon jobban érezni amikor úgy még csak "radirozódik". Nekem bevált a Vee Rubber, olcsóbb is és a dolgát ez is teszi, szerintem csak extrém használatnál jöhetnek ki a különbségek.

Köszönöm a részletes választ. Megnyugtattál, hogy nem olyan rossz ez. Sokat olvasgattam a márkásabb gumikról, de Nekem a utcai teszt a meggyõzõ, nem a szakújság, vagy forgalmazó hibátlan tesztleírása. Így már a hátsóban is talán Vee Rubbert választok.

Köszi még1szer, üdv.
Avatar
BigBigJoe
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád

Hozzászólás Szerző: BigBigJoe »

merojoc írta:Nekem a molos lengéscsilapítóolaj nem jött be elõre túl lágy lett tõle a rugózás, tegnap lecseréltem sûrûbre.
Hátra úgy néz ki jó a híg.
BigBigJoe írta:Cserélem a telókban az olajat.
Használ e valaki közületek MOL terméket erre a célra? Mi a tapasztalat, vagy tudtok e javasolni egy konkrét típust, mely erre a célra (elsõ-hátsó telókhoz) tökéletesen megfelel?! Találtam sok telóolajat, és nem tudom eldönteni, hogy melyik lenne a legjobb!

Köszi, üdv.

Köszi a segítséget.
Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

Hozzászólás Szerző: merojoc »

Nekem a molos lengéscsilapítóolaj nem jött be elõre túl lágy lett tõle a rugózás, tegnap lecseréltem sûrûbre.
Hátra úgy néz ki jó a híg.
BigBigJoe írta:Cserélem a telókban az olajat.
Használ e valaki közületek MOL terméket erre a célra? Mi a tapasztalat, vagy tudtok e javasolni egy konkrét típust, mely erre a célra (elsõ-hátsó telókhoz) tökéletesen megfelel?! Találtam sok telóolajat, és nem tudom eldönteni, hogy melyik lenne a legjobb!

Köszi, üdv.
ETZ 251
tams9
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2008.05.15. 09:45
Tartózkodási hely: Mezõkövesd

Hozzászólás Szerző: tams9 »

BigBigJoe írta:Véleményt, tapasztalatot kérek Tõletek a Vee Rubber gumikkal kapcsolatosan. A motoromon ilyen van elõl, és szinte új. Nem cserélném le feltétlenül azért, mert kevésbé tutti márka, de meggyõzõ érvek kellenek, mert hátsót kellene vennem, és ebben elég jó árban láttam 3.5 / 18 -ast.
Szóval legyen, vagy sem. Láttam természetesen Heidenau-t is, tudom, az sokkal jobb, de a "központi kincstár most más felújítandó, cserélendõ cuccra finanszírozott csak".

Köszi, üdv.
Hello nekem is Vee Rubber gumim van. Régen elõl hátul Heidenau volt. Jobban mutat rajta, biztosan jobban is tapad. Viszont sokkal jobban kopik. Nekem hátul egy 110/90-es Heidi totál turistásra kopott és utána már nem volt jó egyáltalán. Most Mitasom van, ez nem versenyre való gumi, lassabban kopik, eleve turistás. Igaz az én motorozási stílusomtól igencsak távol áll a kanyarvadászat meg a lábtartó szikráztatás.
Elõl ilyenem volt: http://www.heidenau.hu/termek.php?termek_id=00552
Ez tetszetõs ugyan, de semmiképp nem ajánlom, nekem teljesen összevissza repedezett, olyan volt mint a lebbencs tészta és mástól is hallottam már ilyet. Kanyarban nem volt olyan rossz. Ha csak simán fékeztél, akkor nem igazán lehetett érezni a csúszáshatárát, fékezel vele és egyszercsak elszabadul. De ez lehet, hogy azért volt mert régit fogtam ki vagy nem tudom. Most Vee Rubber van elöl is azon jobban érezni amikor úgy még csak "radirozódik". Nekem bevált a Vee Rubber, olcsóbb is és a dolgát ez is teszi, szerintem csak extrém használatnál jöhetnek ki a különbségek.
Avatar
BigBigJoe
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád

Hozzászólás Szerző: BigBigJoe »

Véleményt, tapasztalatot kérek Tõletek a Vee Rubber gumikkal kapcsolatosan. A motoromon ilyen van elõl, és szinte új. Nem cserélném le feltétlenül azért, mert kevésbé tutti márka, de meggyõzõ érvek kellenek, mert hátsót kellene vennem, és ebben elég jó árban láttam 3.5 / 18 -ast.
Szóval legyen, vagy sem. Láttam természetesen Heidenau-t is, tudom, az sokkal jobb, de a "központi kincstár most más felújítandó, cserélendõ cuccra finanszírozott csak".

Köszi, üdv.
Avatar
BigBigJoe
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 105
Csatlakozott: 2008.11.22. 17:32
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Somogy - Nagyatád

Hozzászólás Szerző: BigBigJoe »

Cserélem a telókban az olajat.
Használ e valaki közületek MOL terméket erre a célra? Mi a tapasztalat, vagy tudtok e javasolni egy konkrét típust, mely erre a célra (elsõ-hátsó telókhoz) tökéletesen megfelel?! Találtam sok telóolajat, és nem tudom eldönteni, hogy melyik lenne a legjobb!

Köszi, üdv.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

bakimate írta:
Matthej01 írta:És lehet is tudni hogy hol? Vagy ha én azt nem teszem meg nagy baj lenne?
Holnap, vagy holnapután összehasonlítom a két vázat, mindkettõbõl van most kéznél.
blokk tartónál, a hátsó váznyúlványnál,meg aszt hiszem az elsõ lábtartónál is.De nézd össze
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Matthej01 írta:És lehet is tudni hogy hol? Vagy ha én azt nem teszem meg nagy baj lenne?
Holnap, vagy holnapután összehasonlítom a két vázat, mindkettõbõl van most kéznél.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

Devil írta:na igen, azt mondjak... de a vaz hosszabb, meg mas a lengovillaja is, ugy emlekszem
azt vágom hogy más a lengõvilla mert nekem van vadi új 250hez való lengõvilla szilent de nem jó a 150 hez
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

Egy pá rhelyen erõsítettek a 250-s vázon a 150-hez képest.[/quote]
És lehet is tudni hogy hol? Vagy ha én azt nem teszem meg nagy baj lenne?
Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: coco »

A kerek be van allitva es egyenesen all. Most csinaltam meg a lengovillat mert el volt hajolva s vissza szerelesnel vettem eszre. Kb igy nez ki a dolog

/\
O - elsokerek
|
|
O - hatso kerek
Ez lenne a normal.
:D

/\
O
|
|
-O
s igy nez ki kb az enyem.:D

De persze nincs nagy elteres. 1cm kb.
Szerintem a vaz lessz a hibas. :D
Bocs a hulye rajzert :D
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

coco!

ha szerencséd van, akkor csak a hátsó keréken kell egy kicsit állítani azokkal az M6-os csavarszárakkal(részletesen nem tudom leírni h kell mert még nem pihentem ki az óév "fáradalmait" :twisted: ), rosszabb esetben el van csavarodva vagy a lengõvilla vagy a váz, sztem.
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

Matthej01 írta:
Devil írta: ugyan azok a csapagyak vannak benne! el fog ferni a 250-es blokk?
Ránézésre igen. A másik meg írták hogy a 251 est a 150 es átalakított vázából csinálták.Nagy gond nem lehet ránézésre ua.
Egy pá rhelyen erõsítettek a 250-s vázon a 150-hez képest.
Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: coco »

Devil. Bele lehet rakni! :D

Lattam az alabbi kepeken hogy mi a hejzet :D Nos az enyemnek is ilyensmi baja van csak nalam nem egy iranyba fut a 2 kerek. Majdnem 1 centi elteres van a ket kerek iranya kozott.A hatso kerek 1 centivel arreb van mint az elso. Ez mitol van? Amugy normalisan megy meg minden csak a hatso villa szerelesekor vettem eszre ezt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára coco 2009.01.01. 17:25-kor.
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil »

na igen, azt mondjak... de a vaz hosszabb, meg mas a lengovillaja is, ugy emlekszem
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

Devil írta:
Matthej01 írta:Valaki aki tudja mondja meg nekem azt, hogy a 150 és 250 etz hátsó kerék csapágyában van-e valami külömbség. Csak azért mert 150esbe 250es blokkot pakolok és nem igazán komálnám ha acsapágy megsütikélne úgy 130 környékén.
ugyan azok a csapagyak vannak benne! el fog ferni a 250-es blokk?
Ránézésre igen. A másik meg írták hogy a 251 est a 150 es átalakított vázából csinálták.Nagy gond nem lehet ránézésre ua.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

[quote="bakimate"]Ehhez mit szóltok? :-O :-O :-O


sztem az elõlrõl kapott valami rohadt nagy ütést. :?
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil »

Matthej01 írta:Valaki aki tudja mondja meg nekem azt, hogy a 150 és 250 etz hátsó kerék csapágyában van-e valami külömbség. Csak azért mert 150esbe 250es blokkot pakolok és nem igazán komálnám ha acsapágy megsütikélne úgy 130 környékén.
ugyan azok a csapagyak vannak benne! el fog ferni a 250-es blokk?
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Matthej01 írta:Valaki aki tudja mondja meg nekem azt, hogy a 150 és 250 etz hátsó kerék csapágyában van-e valami külömbség. Csak azért mert 150esbe 250es blokkot pakolok és nem igazán komálnám ha acsapágy megsütikélne úgy 130 környékén.
Hali Matthej!

Bocsi hogy offolom a topic-ot de csak itt tudom feltenni a kérdést. Szal, hogy tudod megoldani ezt a 125-ös vázba 250-es blokk témát? Már a gép lepapírozására gondolok... Mert én is erõsen gondolkodom egy 250-esen csak nem szivesen adom el ezt a kicsit, most hogy gatyába lett rázva.

Elõre is köszi a választ!
És BUÉK! :D
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

Valaki aki tudja mondja meg nekem azt, hogy a 150 és 250 etz hátsó kerék csapágyában van-e valami külömbség. Csak azért mert 150esbe 250es blokkot pakolok és nem igazán komálnám ha acsapágy megsütikélne úgy 130 környékén.
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Csak men a Fekete Laci-bá motorja?Mi a fenétöl tud ez igy elmenni?Igazi horror.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

Ez már vmit kapott :shock: :shock:
Etz 150 87'
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Ez nem semmi :!: :!: :!:
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Ehhez mit szóltok? :-O :-O :-O

Kép

Kép
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég