Futómű

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Tamás
Velorex-es
Velorex-es
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: Tamás » 2009.02.11. 12:46

Hy! Tehát az elsõ keréken a 2.75 helyett 3.25 lett és mégsem gyorsabb a motor? Nahát, még ilyet! Ja, hogy a km óra meghajtása a hátsó! keréknél van. Ja, hogy nem a kerék kerületét nézi, hanem a fordulatszámát?
Pl a 250-es ETZ 3,5X18- as gumihoz van áttételezve, aránylag pontos a km és a km/h is. Más méret esetén csalni fog az óra. T

Avatar
yamahadtlc2
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
Tartózkodási hely: Orgovány

Hozzászólás Szerző: yamahadtlc2 » 2009.02.11. 10:47

3.00 3.50 es gumihoz akarok hozzá szólni: én elõre 3.25 öst tettem fel hátulra 3.50 est. Az elsõ régebben 2.75 ös volt és az új sokkal magasabb, tehát nagyobb az átmérõje.De végsebességben nekem nem változott semmi, etz 150 most is 105- 110 között megy. Remélem segítettem...... Szerintem nyugodtan felrakhatsz nagyobb gumikat, egyenesebben megy tõle a vas.

Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil » 2009.02.09. 17:20

bg írta:na nem értetlenkedek tovább, csak kérdésnek szántam :arrow: :idea: :!: :D
szerintem nemfogsz kulombseget eszrevenni, max abban, hogy kicsit maskeppen kanyarodik, de lehet azt sem fogod eszrevenni!

Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Hozzászólás Szerző: bg » 2009.02.08. 23:15

na nem értetlenkedek tovább, csak kérdésnek szántam :arrow: :idea: :!: :D

Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Hozzászólás Szerző: bg » 2009.02.08. 23:01

piki24 írta:
bg írta: na erre a kis eltérésre vagyok én kíváncsi!
elmondom honnan jött a dolog iránti kíváncsiságom.
totalbike népítéletben olvastam hogy az akárki felrakott egy 3,00 helyett 3,50, kereket a kis 150 mocijára, és mintha atomvillanás lett volna mögötte úgy ment tõle a gép. végsebességre álítólag 15 km/h volt a különbség.
na ezért kérdeztem. :roll:
Max lejtön lefelé,ugyan is ha nagyobb az átmérö gyengébb lesz a motor,a 150-es meg nem egy erö gép hogy sik uton csak ugy kiforogjon 4-be föleg nagyobb gumival.
Tegyél fel elöre egyel nagyobb lánckereket majd meglátod mennyivel sz@rabb lesz.
Nekem a ts 125 volt egy darabig a 3.00 helyett 2.75 hátul és szerintem 5km/h val ment végre kevesebbet.
ha nem tévedek akkor a 125 ös meg a 150-es között ponta lánckerék a külömbség pl ,nem?

piki24
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Kaposvár
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: piki24 » 2009.02.08. 22:56

bg írta:
Stravkó írta:A 3,00 és a 3,50 között biztosan van magasságban egy kis eltérés,de ezt szerintem nem fogod érezni. A szélesebb guminak viszont nagyobb a gördülési ellenállása,ezt is vedd figyelembe.
na erre a kis eltérésre vagyok én kíváncsi!
elmondom honnan jött a dolog iránti kíváncsiságom.
totalbike népítéletben olvastam hogy az akárki felrakott egy 3,00 helyett 3,50, kereket a kis 150 mocijára, és mintha atomvillanás lett volna mögötte úgy ment tõle a gép. végsebességre álítólag 15 km/h volt a különbség.
na ezért kérdeztem. :roll:
Max lejtön lefelé,ugyan is ha nagyobb az átmérö gyengébb lesz a motor,a 150-es meg nem egy erö gép hogy sik uton csak ugy kiforogjon 4-be föleg nagyobb gumival.
Tegyél fel elöre egyel nagyobb lánckereket majd meglátod mennyivel sz@rabb lesz.
Nekem a ts 125 volt egy darabig a 3.00 helyett 2.75 hátul és szerintem 5km/h val ment végre kevesebbet.

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2009.02.08. 22:53

Szerintem próbáld ki egy használt 3,50-es gumival,persze ha van,és minden kiderül!
Még azon is gondolkodom,hogy a kilométermeghajtó áttétele a gyári kerék,illetve gumiátmérõre van tervezve. Ha megváltozik az átmérõ,valószínûleg az óra is csalni fog! Lehet hogy innen jött a +15km/h?

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2009.02.08. 22:52

komolyan mondom... az ilyen égbekiáltó fasságokat a totalbike-osok miért nem tudják cenzúrázni? :twisted:

Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: méret

Hozzászólás Szerző: bg » 2009.02.08. 22:50

piki24 írta:Szerintem a szélességgel együtt az átmérö is nö.
Kettö mérettel nagyobb az már sok,föleg a "kis mzre"
miért sok?

Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Hozzászólás Szerző: bg » 2009.02.08. 22:45

Stravkó írta:A 3,00 és a 3,50 között biztosan van magasságban egy kis eltérés,de ezt szerintem nem fogod érezni. A szélesebb guminak viszont nagyobb a gördülési ellenállása,ezt is vedd figyelembe.
na erre a kis eltérésre vagyok én kíváncsi!
elmondom honnan jött a dolog iránti kíváncsiságom.
totalbike népítéletben olvastam hogy az akárki felrakott egy 3,00 helyett 3,50, kereket a kis 150 mocijára, és mintha atomvillanás lett volna mögötte úgy ment tõle a gép. végsebességre álítólag 15 km/h volt a különbség.
na ezért kérdeztem. :roll:

piki24
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Kaposvár
Kapcsolat:

méret

Hozzászólás Szerző: piki24 » 2009.02.08. 22:38

Szerintem a szélességgel együtt az átmérö is nö.
Kettö mérettel nagyobb az már sok,föleg a "kis mzre"

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2009.02.08. 22:33

A 3,00 és a 3,50 között biztosan van magasságban egy kis eltérés,de ezt szerintem nem fogod érezni. A szélesebb guminak viszont nagyobb a gördülési ellenállása,ezt is vedd figyelembe.

Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Hozzászólás Szerző: bg » 2009.02.08. 22:22

Stravkó írta:Nem az átmérõje nõ,hanem a szélessége! A 3,25*18 szerintem még elmegy rajta,de a 3,50 széles gumi már a 250-eseken van! Söt én sokáig jártam 3,25-össel a nagy Etz-mel,és nem volt lassabb töle!
viszont a szélességgel együtt jár a gumiköpeny külsõ méretének változása is .. legalábbis a mofaker oldalán ezt olvastam.
a 3,50 külmérete elméletileg ugyanaz mint a 3,00 köpenyé. náluk viszont nem ez van leírva... :shock: :shock: :shock:

matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1425
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Hozzászólás Szerző: matt1989 » 2009.02.08. 22:19

Bocsi, hogy én is kifejtem a véleményem, de szerintem mivel a szélessége nõ a guminak így nagyobb felületen fog súrlódni, ami jobb tapadást, de kevesebb erõt fog eredményezni, ja és kis többletfogyasztást.

U.i.: tesóm volt Ladájából indultam ki 135ös helyett 165 széles gurigákat rakott fel és nagyon érezhetõ volt a teljesítménycsökkenés és fél literrel többet evett.

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2009.02.08. 22:18

Nem az átmérõje nõ,hanem a szélessége! A 3,25*18 szerintem még elmegy rajta,de a 3,50 széles gumi már a 250-eseken van! Söt én sokáig jártam 3,25-össel a nagy Etz-mel,és nem volt lassabb töle!

Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Hozzászólás Szerző: bg » 2009.02.08. 22:13

Stravkó írta:Semmiféleképpen nem fog jobban menni tõle,sõt inkább visszafog rajta!!!
mire alapozod a véleményed?
hiszen a józan paraszti észbõl kiindulva, ha nagyobb a kerék átmérõje, akkor ugyanazon telejsítménnyel többet forog, tehát gyorsabban megy! nem?????

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2009.02.08. 22:11

Semmiféleképpen nem fog jobban menni tõle,sõt inkább visszafog rajta!!!

Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Hozzászólás Szerző: bg » 2009.02.08. 21:46

A KÉRDÉS ÖRÖK.
125, meg 150 ES trophy mz re, a gumiköpeny méretek mint tudjuk, elõre 2,75-18, hátúlra 3,00-18- as.
mi van ha elõre 3,00-18- as kerül, hátulra meg 3.50-18, vagy 3,25-18-as?
szerintem jobban fog menni tõle, fõleg a 3,50-18-as dob rajta sokat!
mi a véleményetek?

Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

Hozzászólás Szerző: merojoc » 2009.02.07. 20:10

Van az elsõ teleszkópban kopó alkatrész!
Vezetõgyûrû,miramid gyûrû.
Bár ritkán kell cserélni õket.
Csak a tisztánlátás kedvéért.
Kép

Kép

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2149
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell » 2009.02.07. 13:17

Devil írta:
hell írta: Aha értem! Én a belsejében lévõ kis 'tengelyen' lévõ dolgokra lettem volna kíváncsi ott van-e valami kopó alkatrész? De azért köszönöm a gyors választ!
elvileg nincs benne olyan kopo alkatresz amit cserelni kellene a szimeringen kivul!
Ok nagyon köszönöm a gyors választ!

Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil » 2009.02.07. 10:06

hell írta:
z25z írta: sokminden lehet: kezdve onnan, hogy nem jol tetted be a szimmeringeket (nem ment a helyere/ferden), Nem megfelelo volt a meretuk, sok volt benne az olaj (230-250 ccm szarankent), mechanikai serules (buktak elotte vele) igazabol kopo alkatresz (mi kopik?) nem csinal olyat, hogy kiugrik a szimmering a helyerol, max. ereszt egy kicsit, amit lehet orvosolni azzal, hogy nem 7 mm-es magassagut teszel bele, hanem 2 db duplaajku 5 mm-est, mert az meg elfer
Aha értem! Én a belsejében lévõ kis 'tengelyen' lévõ dolgokra lettem volna kíváncsi ott van-e valami kopó alkatrész? De azért köszönöm a gyors választ!
elvileg nincs benne olyan kopo alkatresz amit cserelni kellene a szimeringen kivul!

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2149
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell » 2009.02.07. 00:45

z25z írta:
hell írta:Az én kis kérdésemre ezekszerint nincs válasz nincs benne semmi kopó alkatrész amit cserélni illik (mivel nem vagyok nagy szerelõ így nem tudom sajnos) ez jó hír számomra egy gondal kevesebb vagy mégis van? :roll:
sokminden lehet: kezdve onnan, hogy nem jol tetted be a szimmeringeket (nem ment a helyere/ferden), Nem megfelelo volt a meretuk, sok volt benne az olaj (230-250 ccm szarankent), mechanikai serules (buktak elotte vele) igazabol kopo alkatresz (mi kopik?) nem csinal olyat, hogy kiugrik a szimmering a helyerol, max. ereszt egy kicsit, amit lehet orvosolni azzal, hogy nem 7 mm-es magassagut teszel bele, hanem 2 db duplaajku 5 mm-est, mert az meg elfer
Aha értem! Én a belsejében lévõ kis 'tengelyen' lévõ dolgokra lettem volna kíváncsi ott van-e valami kopó alkatrész? De azért köszönöm a gyors választ!

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2009.02.07. 00:31

hell írta:Az én kis kérdésemre ezekszerint nincs válasz nincs benne semmi kopó alkatrész amit cserélni illik (mivel nem vagyok nagy szerelõ így nem tudom sajnos) ez jó hír számomra egy gondal kevesebb vagy mégis van? :roll:
sokminden lehet: kezdve onnan, hogy nem jol tetted be a szimmeringeket (nem ment a helyere/ferden), Nem megfelelo volt a meretuk, sok volt benne az olaj (230-250 ccm szarankent), mechanikai serules (buktak elotte vele) igazabol kopo alkatresz (mi kopik?) nem csinal olyat, hogy kiugrik a szimmering a helyerol, max. ereszt egy kicsit, amit lehet orvosolni azzal, hogy nem 7 mm-es magassagut teszel bele, hanem 2 db duplaajku 5 mm-est, mert az meg elfer

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2149
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell » 2009.02.07. 00:15

Az én kis kérdésemre ezekszerint nincs válasz nincs benne semmi kopó alkatrész amit cserélni illik (mivel nem vagyok nagy szerelõ így nem tudom sajnos) ez jó hír számomra egy gondal kevesebb vagy mégis van? :roll:

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2009.02.06. 23:13

4mm átmérõjû pálcát végigdugva, 350 mm-t írnak a motor revüs szervízben, meg az is h pontosan miket kell felülvizsgálni... csak az a baj h a 2 db kép 4 MB, a netem meg olyan tetyû h mire felteszem, elalszom ülve...
:shock:

egyébként maximálisan egyetértek Gyurm@-val :wink:

Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 465
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ » 2009.02.06. 22:59

Ha már megvetted az új olajat akkor érdemes elõrõl kezdeni, kiönteni a régit és normálisan feltölteni gyárilag elõírt mennyiséggel mind2 szárat új, friss olajjal. Sztem.
Üdv

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2009.02.06. 22:28

bluerider írta:Kosian!
Ha nem engeded le honnan tudod mennyit kell beletölteni hogy 230ml legyen benne?
Meg ráöntenéd a tiszta olajat a dzsuvásra? 8)
Szerintem az olajnak nincs baja benne, csak gyanítom, hogy nem azonos a mennyiség a két szárban, illetve lehet, hogy nem is elég. El biztos, hogy nem folyik és a szimmeringnél sem tol ki egy hangyányit se. Szerintem egyszerûen csak nem jól lett feltöltve...

matulek
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2008.10.20. 22:08
Tartózkodási hely: Kaposvár

Hozzászólás Szerző: matulek » 2009.02.06. 22:26

Valahol olvastam, hogy felülrõl pálcával is lehet szintet ellenõrizni.Akkor nem kell leengedni,csak ugyanolyat utánatölteni.De ha pótolni kell, akkor valahol ereszt.Akkor meg úgyis szét kell szedni.Nehéz ügy,fõleg, ha nem tudjuk, hogy milyen olaj volt bent.

Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1665
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider » 2009.02.06. 21:50

Kosian!
Ha nem engeded le honnan tudod mennyit kell beletölteni hogy 230ml legyen benne?
Meg ráöntenéd a tiszta olajat a dzsuvásra? 8)

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2009.02.06. 21:49

Kosian!
Ha már úgy is szét kell szedni,akkor szerintem csináld meg tutira.
Fél liter bõven elég lesz,sõt még sok is!

Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil » 2009.02.06. 18:03

Papszi írta:Kormány - lengéscsillapítót csak régi MZ-en lehet használni?!Jól tudom? Mert az újabb ETZ-knél már távtartó van a két kifli között és az nem engedi szorítani, régebbi típusoknál meg valami csapágy lehetett? Ti mit tudtok errõl?
az etz-be is csapagy van :) lehet hozza hasznalni, mert nem a csapagyakat szoritja ossze, hanem lent az utkozonel van egy resz ami be van akasztva es egy masik lap ami a kormannyal forog, a ketto kozott pedig egy parafa lap van es ezt a 2 lemezt szoritja ossze, nem pedig a csapagyakat!

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2149
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell » 2009.02.06. 17:50

Olyan kérdésem lenne az elsõ teleszkópon belõl van valami kopó alkatrész ( pl.:gyûrû) amit kell cserélni? Enyémben szerintem mióta kijött a gyárból nem volt cserélve semmi csak ezért kérdem!
Olaj témáról csak anyit enyémben vagy 5 éve már csak kb. 0,5dl volt száranként, mert folyamatosan kinyomta a szimeringet és tiszta olyan volt minden ez menet közben volt a legviccesebb akkor minden olajfürdõt kapott. Mûködött kevés olajjal is bár a rugónak volt némi hangja! :twisted: De most nekiestem nagy az elszántságom, hogy megcsinálom jóra! :)

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2009.02.06. 11:39

conus írta:leengedni? :twisted:
meglepõ és mulatságos mutatvány :lol:
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/24
Basszus... És muszáj leengedni? Nem lehet csak úgy rátölteni? :lol:

Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi » 2009.02.06. 10:42

Kormány - lengéscsillapítót csak régi MZ-en lehet használni?!Jól tudom? Mert az újabb ETZ-knél már távtartó van a két kifli között és az nem engedi szorítani, régebbi típusoknál meg valami csapágy lehetett? Ti mit tudtok errõl?

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2009.02.06. 01:01

leengedni? :twisted:
meglepõ és mulatságos mutatvány :lol:
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/24

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2009.02.06. 00:31

Írtam a rázkódást amit csinál a moci és mint lehetõség, hogy ettõl van, ki akarom próbálni. Amúgy is puhának érzem a teleszkópot, szóval lehet nincs is elég olaj benne, de az is lehet, hogy nem azonos a mennyiség villánként. Leengedni, hogy kell? Bocsi a hülye kérdésekért... Ja és ha leengedem, fél liter elég a két villába? Annyit vettem, mert ilyen kiszerelésben volt.

Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil » 2009.02.05. 22:16

Stravkó írta:
Samu írta:Szia! Letekered a felsõ zárócsavarokat és azokon keresztül :D Nem kell hozzá semmi trükk :)
De elõbb engedd le belõle a régit! :D
na meg az is kerdes, hogy miert is akarsz beletolteni?

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2009.02.05. 22:12

Samu írta:Szia! Letekered a felsõ zárócsavarokat és azokon keresztül :D Nem kell hozzá semmi trükk :)
kosian írta:Vettem telóolajat és azt szeretném kérdezni, hogy hogy kell beletölteni az elsõ villába? Fel kell hozzá emelni a motort, hogy ne legyen súly a villán?
De elõbb engedd le belõle a régit! :D

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2009.02.05. 18:00

Szia! Letekered a felsõ zárócsavarokat és azokon keresztül :D Nem kell hozzá semmi trükk :)
kosian írta:Vettem telóolajat és azt szeretném kérdezni, hogy hogy kell beletölteni az elsõ villába? Fel kell hozzá emelni a motort, hogy ne legyen súly a villán?

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2009.02.05. 16:48

Vettem telóolajat és azt szeretném kérdezni, hogy hogy kell beletölteni az elsõ villába? Fel kell hozzá emelni a motort, hogy ne legyen súly a villán?

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2149
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell » 2009.02.04. 21:45

A nap sztárpoénja elvittem az elsõkereket centirozni Szentesre a logjobban felszerelt gumishoz. Mikor meglátták a kereket mintha az ördögöt látták volna meg. Ááá mondják ezt nem kell. Fogalmunk sem volt hogy kell ne is merték elvállalni. Végül is sehol sem vállalták el. Most Orosháza jön hátha valaki hozzá mer nyulni :twisted:

Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil » 2009.01.28. 17:34

bluerider írta:És a ZZR nincs már meg? 8)
de megvan, remelem mar nemsokaig, van egy lyukacska nem eppen optimalis helyen a blokkon :(

Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1665
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider » 2009.01.28. 09:12

És a ZZR nincs már meg? 8)

Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil » 2009.01.28. 06:10

tigris írta:
Gyurm@ írta:Devil neked vannak ilyen kincseid? És nincsenek a motoron?? Hogy is van ez??
És melyik motorra tegye fel,a Guzzira? :P :lol:
(pont én beszélek :oops: )
nekem is van mz, meg ha nincs is eppen a toppon :P :twisted:

Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil » 2009.01.28. 06:09

bambi írta:
Devil írta:Kép
Honnan van?
szerinted honnan lehet ilyenem? :twisted:

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2533
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2009.01.28. 00:09

Szereltem én is a motoromra,mert úgy retrosabb :)

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2009.01.27. 19:43

kobraCode írta:z25z köszi az infót már így is sokat megtudtam róla. Valaki használ ilyet? Tapasztalatok?
Én használom,az utánfutó miatt szereltem föl,mert szitált a kormányom. Sokat javított a helyzeten,elõtte 80 fölött már életveszélyes volt,de azóta már 90-100-zal is húztam a futót! Mondjuk ez függött a terheléstõl is,egyedül,cuccok nélkül nem csinálta!

Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode » 2009.01.27. 19:08

z25z köszi az infót már így is sokat megtudtam róla. Valaki használ ilyet? Tapasztalatok?

Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2349
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z » 2009.01.27. 16:11

Kép


ezekbol az alkatreszekbol all, a kormanyhoz kell feltenni a csapagyakon keresztuldugva az also es felso villakiflit szoritja ossze a tekermentyuvel szorosabbra vagy lazabbra lehet allitani...erre kepre epp tegnap bukkantam ra meg a felszereles elotti allapotot tukrozi, van olyan kep is amikor mar a motoron van, de az az otthoni gepen, majd ha hazaertem felteszem

Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Hozzászólás Szerző: kobraCode » 2009.01.27. 13:10

z25z írta:kormanygatlo, kormanylengescsillapito ahogy tetszik, igazi nagy kincs es eleg maceras hozzajutni, gondolom ezert is kerdezik a tobbiek, hogy honnan van neki :twisted:

És hogyan mûködik, hova hogyan kell felszerelni?

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég