Futómű

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) » 2008.11.01. 14:43

Akkor ez lesz, kösz a tanácsot Bambi!
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2533
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.11.01. 10:47

Fehhér:) írta:Az is lett cserélve..... :S De akkor lehet hogy valami gyenge nem is bele való rugót adtak? (Mert vételkor néztem a végét és csak simán le volt csípve, nem is volt elvékonyitva, szintbe hozva.... )
Ha valami sz@rt adtak, akkor hol érdemes venni??
Kösz a választ: Bálint
hát a maszek eléggé gyenge alapbol.és hamar ósszéb is ül,mint a gyári.tegyél bele legalább 1-1.5 cm-es pogácsát,(attol függ milyen nehéz vagy) csavar,és a rugó közé.

Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) » 2008.11.01. 09:19

Az is lett cserélve..... :S De akkor lehet hogy valami gyenge nem is bele való rugót adtak? (Mert vételkor néztem a végét és csak simán le volt csípve, nem is volt elvékonyitva, szintbe hozva.... )
Ha valami sz@rt adtak, akkor hol érdemes venni??
Kösz a választ: Bálint
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2533
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.11.01. 01:45

Fehhér:) írta:Mennyi olajat lehet beletenni plusszba a villaszárakba, hogy nem nyomja ki ?
Mert gyári mennyiséget töltöttem bele(ráadásul a sürübb Vájvolín olajat:P) de igy is ül fékezésnél!!! :cry:
rugó elgyengült,csere javallott.

Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) » 2008.11.01. 00:38

Mennyi olajat lehet beletenni plusszba a villaszárakba, hogy nem nyomja ki ?
Mert gyári mennyiséget töltöttem bele(ráadásul a sürübb Vájvolín olajat:P) de igy is ül fékezésnél!!! :cry:
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-

Avatar
MeXico
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2008.09.17. 11:36
Tartózkodási hely: bp

Hozzászólás Szerző: MeXico » 2008.10.28. 20:21

Koszi a segitseget mindenkinek .!

Sztem lanc csere lesz a dologbol !

Avatar
Karak
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2008.09.02. 08:15
Tartózkodási hely: Szombathely

Hozzászólás Szerző: Karak » 2008.10.28. 19:46

Köszi szépen a választ!

Esetleg nem tud vki milyen motor elsõ rugója passzol mz etz 250 elsõ villába?

Üdv: KaráK

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.10.28. 12:23

Ha csak levágsz a rugóból,akkor természetesen hamarabb fel fog koppanni,mert a rugózás keménysége változatlan marad.Az ültetést rövidebb,de keményebb rugóval szokták csinálni,szóval szerintem a levágás nem jó ötlet.

üdv
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"

Avatar
Karak
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2008.09.02. 08:15
Tartózkodási hely: Szombathely

Hozzászólás Szerző: Karak » 2008.10.28. 11:48

Sziasztok!

Egy gyors kérdés: Ha az elsõ telõból a rugókból levágok mondjuk 5 cm-t, hogy a gép eleje kicsit lejjebb legyen, nagyban befolyásolja a menetteljesítményt? Hamar fel fog ütni? Most 10w40es motorolaj csillapít per pill.

Köszi: KaráK

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.10.28. 10:19

MeXico írta:Koszonom a gyors valaszokat !

Elso telomban sztem gyakorlatilag nincs olaj....alig csilapit vmit legkisebb fekezesre is szinte egybol osszecsuklik.
Lanc feszesseget hogy kene megnezni ...en vmi olyet tok h raulve 1-2cm-t kell tudni mozgatni kozepen fell-le? (de ez meg ugye burkolt)
illetve mikor jo a faszesseg?
Kép

minden precizen le van írva a gyár szerint 8)
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!

Avatar
Karak
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2008.09.02. 08:15
Tartózkodási hely: Szombathely

Hozzászólás Szerző: Karak » 2008.10.27. 21:08

kisbocsi írta:Szeva Karak!

Te figyi, ugye nem krosszocni akarsz az atommal?

Mer az gyorsan kifingatja a kuplungot, a láncot a fogaskereket és nekünk óvó mz-eknek rosszul esik... :(

Amúgy a képen te vagy?

Üdv: kisbocsi
Szisztok!

Bocsi a hosszas eltûnésért, nem csekkoltam gyakran a fórumot, aztán nagyon eltûntek a válaszok :( Nem akarok crossolni, azt nem tartom okos dolognak. Aszfalt gumikra gondoltam, elõre 110es, hátulra 130as. Majdnem mindeg nagymotornál az figyel. Bár én is elvetettem, nem kell az, csak sokat dob a fogyasztáson. Most 110es peres van rajta, rendben megy, jól dönthetõ, totál eléedett vok vele. Néha kicsit csúszik kifele erõsebb kanyarban, de vissza lehet fogni.

Az MZ óvást én is zászlómra tûztem, most télen totál generál, aztán utána minden pöpec lesz. Képet tettem fel a géprõl pár helyre, sztem nem úgy néz ki, mint aki szét akarná gyalázni :) (legalábbis remélem) A képen én vok (sok idõbe telt mire leltem ide beleillõt :P )

ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider » 2008.10.27. 18:33

MeXico írta:Hello !
Es olyankor mi a teendo ha a lanc feszesseget allito ket csavar kopra be van tekerve legfeszesebb allasba?
Lanc csere?
Vedd le a jobb oldali deklit és akkor nem zavar a láncvédõ gumi a feszesség ellenõrzésekor... :idea:
Ha pedig totál meg van feszítve a lánc, akkor csere :? Én megnézném a lánckerekeket is :!:

Üdv. Ghost

Avatar
MeXico
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2008.09.17. 11:36
Tartózkodási hely: bp

Hozzászólás Szerző: MeXico » 2008.10.27. 17:54

Hello !
Es olyankor mi a teendo ha a lanc feszesseget allito ket csavar kopra be van tekerve legfeszesebb allasba?
Lanc csere?

Avatar
MeXico
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2008.09.17. 11:36
Tartózkodási hely: bp

Hozzászólás Szerző: MeXico » 2008.10.26. 21:49

Koszonom a gyors valaszokat !

Elso telomban sztem gyakorlatilag nincs olaj....alig csilapit vmit legkisebb fekezesre is szinte egybol osszecsuklik.
Lanc feszesseget hogy kene megnezni ...en vmi olyet tok h raulve 1-2cm-t kell tudni mozgatni kozepen fell-le? (de ez meg ugye burkolt)
illetve mikor jo a faszesseg?

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2533
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.10.26. 18:48

MeXico írta:Hello Hello

Egy olyan kerdesem lenne: 251es ETz-men olyanproblema allt elo, h ha nagy gazon indulok akkor valami csattanas jon valahonan elorol pl elsovillabol, kormanybol , (blokbool?)...de tenyleg csak ha nagy gazon, ha nagypapasan ako semmi. Szerintetek mi okozza ?
Elore is koszonom a segitseget!
elsõ telóban van olaj?jól van összerakva?kifelé mozgásnál az utolsó 2 cm-nél csillapit?mert az is csattanhat.

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3834
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.10.26. 17:37

MeXico írta:Hello Hello

Egy olyan kerdesem lenne: 251es ETz-men olyanproblema allt elo, h ha nagy gazon indulok akkor valami csattanas jon valahonan elorol pl elsovillabol, kormanybol , (blokbool?)...de tenyleg csak ha nagy gazon, ha nagypapasan ako semmi. Szerintetek mi okozza ?
Elore is koszonom a segitseget!
Sztem elugrik a láncod a kis-fogaskeréken a blokkban. Érdemes lenne megnézni a feszességét.

Avatar
MeXico
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2008.09.17. 11:36
Tartózkodási hely: bp

Hozzászólás Szerző: MeXico » 2008.10.26. 17:20

Hello Hello

Egy olyan kerdesem lenne: 251es ETz-men olyanproblema allt elo, h ha nagy gazon indulok akkor valami csattanas jon valahonan elorol pl elsovillabol, kormanybol , (blokbool?)...de tenyleg csak ha nagy gazon, ha nagypapasan ako semmi. Szerintetek mi okozza ?
Elore is koszonom a segitseget!

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.10.21. 00:03

Nincs valakinek elfekvõben egy darab olyan kicsi rugó, ami az elsõ teleszkóp aljába kell? DarkMZ, neked esetleg? A Te gépedhez kell...

Kép
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"

Axel

Teleszkóp

Hozzászólás Szerző: Axel » 2008.10.19. 20:07

Szervusztok!

250-es Trophy teleszkópba hány dl olajat kell tölteni? Egy decivel nagyon keménynek érzem... Esetleg más ötlet?

Válaszotokat elõre is köszönöm.

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2008.10.04. 21:34

Azt vettem még észre, hogy eddig 100-110 volt az utazóm és 110-nél már azért éreztem, hogy csak nem egy sziklaszilárd valamin ülök. Egy egy elõzésnél, vagy néha csak úgy kihúzattam 120-125-ig, de ott már tényleg néha félelmetes volt. Az utazóm azóta is 100 körül van, de van, hogy észre sem veszem, csak mikor lenézek az órára, hogy 120-szal megyek és semmi instabilságot nem érzek közben. Emellett mondom alacsonyabb sebességen is sokkal stabilabb a gép.
Széles utat, hátszelet!

Jumper
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 80
Csatlakozott: 2008.07.23. 14:05
Tartózkodási hely: Vaskút

Hozzászólás Szerző: Jumper » 2008.10.04. 20:30

Hello!

Tényleg nem olcsó, de ha tényleg jó, akkor talán érdemes lesz elgondolkozni rajta.

Köszi!

Tamás
Jumper

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2008.10.04. 09:01

Jumper írta:Szia Kosian!

Megkérdezhetem, hogy mennyiért vetted a pacskerokat?

Köszi!

Tamás
Hello!

Durván 12.000 Ft/db

De! Nagyon nagyon jók. Iszonyat sokat javult az úttartás, stabilitás, kanyarban dönthetõség.
Széles utat, hátszelet!

Jumper
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 80
Csatlakozott: 2008.07.23. 14:05
Tartózkodási hely: Vaskút

Hozzászólás Szerző: Jumper » 2008.10.03. 18:25

Szia Kosian!

Megkérdezhetem, hogy mennyiért vetted a pacskerokat?

Köszi!

Tamás
Jumper

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2008.10.03. 13:45

Sziasztok!

Vettem két új papucsot a paripámnak. Túl sokat még nem teszteltem, de elsõre nagyon jónak tûnik. Jobb az úttartása, stabilabb és amirõl már korábban beszéltem, hogy szitál a motor eleje, majdnem tökéletesen megszûnt.
Elõre: Pirelli City Demon 90/90-18
http://www.naps-jp.com/img/puroduct/pir ... 25172l.jpg

Hátulra: Pirelli MT65 3.50/18
http://www.pneu-peterka.cz/FotoCache/Mid/mt65.jpg

Nem olcsóak, de nagyon jók.
Széles utat, hátszelet!

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.09.30. 17:40

:D
Kép
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.09.29. 09:58

A gumis témára csak annyit,hogy úgy gondolom egyfajta gumi van,ami a kavicson vagy sáron TALÁN nem csúszik meg,és ez az endúrókon található.

Háború pedig privátban,e-mailben,élõben,de ne a szervíztopicban,ha lehet :smt076
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"

Apol77

Hozzászólás Szerző: Apol77 » 2008.09.28. 01:47

Köszi szépen a válaszokat, Bambi Mesterrel megkonzultálom akkor a dolgot :)

fores
Alapító tag
Alapító tag
Hozzászólások: 512
Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
MZ-d típusa: ETZ,Honda
Tartózkodási hely: Alsózsolca

Hozzászólás Szerző: fores » 2008.09.27. 22:18

Kellene valami virtuális ring,két boxoló figurával,és máris rendezõdhetne a probléma. :smt062
fores

Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 465
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ » 2008.09.27. 20:05

hell írta:Telójaim nekem is nagyon puhák voltak megoldottam tettem bele 1-1 tömör acél betétet és kész is lett mûködik faszául! + Bambi mester féle telómerevítõ is mostmár jól szuperál! :)
Sztem is ez a legolcsóbb és legjobb megoldás. Nekem is így van megoldva 1 kis rugóelõfeszítés és sûrübb olaj + villamerevítõ!!
Üdv Gyurm@
Powered by Bambi -- ETZ 300

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2149
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell » 2008.09.27. 19:23

Telójaim nekem is nagyon puhák voltak megoldottam tettem bele 1-1 tömör acél betétet és kész is lett mûködik faszául! + Bambi mester féle telómerevítõ is mostmár jól szuperál! :)

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1890
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.09.27. 19:09

Conus!

Légyszíves mellõzd az ilyen hozzászólásokat a fórumon. Ha valami gondod van igyál valamit vagy menj ki dühöngeni a határba de ne itt tedd.

Samu
conus írta:
Tamás írta:Kedves Conus! Üdítõ dolog olvasni a hozzá nem értõ hozzászólásaidat. Nem unod még õket? Örülök, hogy mindenhez értesz, de hidd el, hogy nem. T
nem hozzád szóltam, bunkó :!:
vagy te úgy születtél h mindent tudtál?
akkor hadd kérdezzem meg tõled, h van-e isten :?:
tudod az ilyen tahók miatt megy el a kedve az embernek attól, h segítsen kisTZ-s társain.
amúgy mellékes az a dolog is h sajátkezûleg raktam össze ripityára szétszedett blokkot, hibátlanul mûködik! bizonyára ez is csak a véletlen mûve.
Powered by Bambi

Avatar
Picimokuska
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2008.04.22. 13:58
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Balatonalmádi

Hozzászólás Szerző: Picimokuska » 2008.09.27. 19:07

Mindeki! :D Szerintem priviben lenne a legjobb megbeszélni a nézeteltéréseket. Nem? :roll: Vagy én látom rosszul? :D
Kicsi a bors, de vannak barátai :)
Ha Balatonalmádiba jön valaki, várom szeretettel :)

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.09.27. 17:57

Jujjj...
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.09.27. 15:49

Tamás írta:Kedves Conus! Üdítõ dolog olvasni a hozzá nem értõ hozzászólásaidat. Nem unod még õket? Örülök, hogy mindenhez értesz, de hidd el, hogy nem. T
nem hozzád szóltam, bunkó :!:
vagy te úgy születtél h mindent tudtál?
akkor hadd kérdezzem meg tõled, h van-e isten :?:
tudod az ilyen tahók miatt megy el a kedve az embernek attól, h segítsen kisTZ-s társain.
amúgy mellékes az a dolog is h sajátkezûleg raktam össze ripityára szétszedett blokkot, hibátlanul mûködik! bizonyára ez is csak a véletlen mûve.
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!

Apol77

Hozzászólás Szerző: Apol77 » 2008.09.27. 11:53

Sziasztok
Megint tanácsot szeretnék kérni.
Nagyon puha volt az elsõ telóm.
Bambi ajánlotta hogy sûrûbb telóolajat rak bele.
Nagyon szuper munkát végzett, szimering csere, teló felújítás.
Szóval tökéletes lett.
A bajom a következõ.
Nekem még mindíg baromi lágy a rugózás.
Kérdeztem Bambit hogy motorolaj esetleg milyen lenne, de nem ajánlotta mert hidegben logikusan sokkal sûrûbb és keményebb lesz. Tökéletesen igaza is van. Viszont ez nem lenne baj. Szerintetek a szimering elbírja a sûrûbb olajat?
Pl 20w50?
Tudom hogy itt nem szabad ilyet mondani, ezért kisbetûvel írom a nevét apriliám 80w90-es olajjal lett számomra megfelelõ keménységû, télen sem volt vele bajom.
Tehát az lenne a kérdésem hogy a szimering milyen sûrû olajat bír el szerintetek?

Mégegyszer hangsúlyozom, a Mester tökéletes munkát végzett, velem van a baj !
Megint a Mesterre fogom bízni a telót :)

Tamás
Velorex-es
Velorex-es
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: Tamás » 2008.09.27. 08:59

Kedves Conus! Üdítõ dolog olvasni a hozzá nem értõ hozzászólásaidat. Nem unod még õket? Örülök, hogy mindenhez értesz, de hidd el, hogy nem. T

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.09.27. 08:50

hy Peti ETZ250!

ja most már vágom a témát. viszont ezek a gumik enyhén szennyezett aszfalton nem kezdenek el kacsázni (finom kavicsos lerakódás, sárgombócok stb.)? én sosem mertem ilyen gumit feltenni. :?
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!

Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Re: Gumi

Hozzászólás Szerző: molcsaba » 2008.09.26. 22:43

merojoc írta:Valaki tud tanácsot adni? Gumivásárlás elõtt állok 251-es etz keresek gumit elfogadható áron.10-20 ezer között. Általában száraz meleg idõben használom nyáron.Valakinek van valami bevált márkája?
Heidenau a Mofakerbõl. Minta elõl K65, hátul K36. Sokan használjuk ezeket, és nagyon bevált. Jó az úttartása, tapadása száraz aszfalton, de esõben is jól viselkedik. Kanyarokban jól lehet velük döntögetni. :roll:
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.

Avatar
Peti ETZ250
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Komárom

Hozzászólás Szerző: Peti ETZ250 » 2008.09.26. 21:30

conus írta:mik azok a peres aszfalt gumik? :roll:
Szeva Conus!

Lehet rosszul fejeztem ki magam.
A következö képpel szeretném illusztrálni amire gondoltam(ez nem az én ETZ -m).

Kép

Üdv: Peti

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.09.26. 20:35

mik azok a peres aszfalt gumik? :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!

Avatar
Peti ETZ250
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Komárom

Re: Gumi

Hozzászólás Szerző: Peti ETZ250 » 2008.09.26. 20:34

merojoc írta:Valaki tud tanácsot adni? Gumivásárlás elõtt állok 251-es etz keresek gumit elfogadható áron.10-20 ezer között. Általában száraz meleg idõben használom nyáron.Valakinek van valami bevált márkája?
Szeva Merojoc!

Nekem a Barum gumik nagyon beváltak.Nem a hagyományos mintázatú MZ gumikat használom, mert kanyarokban szeretem döntögetni a gépet.
Tavaj cseréltem papucsokat,peres aszfalt gumikat szereltettem fel.Pár centivel alacsonyabbra került a súlypont,de jobb lett a moci kezelhetõsége.Tudom ajánlani.

Üdv:Peti

Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

Gumi

Hozzászólás Szerző: merojoc » 2008.09.26. 19:50

Valaki tud tanácsot adni? Gumivásárlás elõtt állok 251-es etz keresek gumit elfogadható áron.10-20 ezer között. Általában száraz meleg idõben használom nyáron.Valakinek van valami bevált márkája?
ETZ 251

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.09.25. 00:00

Na, most esett le, hogy mire mondtad a telefonban, hogy "Nem tudom a méretet..." :twisted: :D
Nem akarok változtatni, csak érdekel, hogy mennyi...
bambi írta:
bakimate írta:Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani a 125(150-es)-ös ETZ tengelytávolságát?
Gyári méret az megfelelõ :twisted:
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2533
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.09.24. 15:31

bakimate írta:Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani a 125(150-es)-ös ETZ tengelytávolságát?
Gyári méret az megfelelõ :twisted:

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.09.24. 14:09

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani a 125(150-es)-ös ETZ tengelytávolságát?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2008.09.20. 10:50

bakimate írta:
kuti írta:a kerék centírozását (küllök feszítésévek) de ezt kevesen vállalják :roll:
JELEN!
Sajnos nekem ehhez egy kicsit messze vagy... :lol:
Széles utat, hátszelet!

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.09.19. 20:55

kuti írta:a kerék centírozását (küllök feszítésévek) de ezt kevesen vállalják :roll:
JELEN!
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"

Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti » 2008.09.19. 14:46

kosian írta:Azóta is fennáll az a problémám, hogy szitál a motor eleje. Ha elengedném a kormányt akkor elkezd jobbra-balra egyre erõsebben rángatni, így lehetetlenség elengedni mindkét kézzel akár 2 másodpercre is. Ha fogom rendesen akkor nem csinálja és nem is zavaró, engem az zavar, hogy ennek nem ilyennek kéne lennie. Ötlet, hogy mitõl van? Elsõ és hátsó kerék csapágyak jók.
Nekem ilyet csattanás után csinált, mert kicsit tojás alakú lett a kerék.. a probléma akkor is fennállt, amikor a kerékre ellensúlyt tettünk. Ekkor már csak apró 8as volt benne. ahogy lekerült a hátsó doboz, megszûnt a szitálás. Amúgy nekem a kormány végsúlyt javasolták rá, vagy pedig a kerék centírozását (küllök feszítésévek) de ezt kevesen vállalják :roll:
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2008.09.19. 13:50

Azóta is fennáll az a problémám, hogy szitál a motor eleje. Ha elengedném a kormányt akkor elkezd jobbra-balra egyre erõsebben rángatni, így lehetetlenség elengedni mindkét kézzel akár 2 másodpercre is. Ha fogom rendesen akkor nem csinálja és nem is zavaró, engem az zavar, hogy ennek nem ilyennek kéne lennie. Ötlet, hogy mitõl van? Elsõ és hátsó kerék csapágyak jók.
Széles utat, hátszelet!

Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi » 2008.09.15. 08:38

Nos kész lett az atom!!

Hátsó csapágyak (2 db) törés, ezáltal megkoptatta az abroncsot és a távtartót is. Ezt hosszadalmas és nagyon precízen kellene csinálgatni, így hirtelen beletettünk egy másik kereket ami viszont arany színû.

Most vanb egy subaru impreza wrc típusú motorom.

Megjavította még a hátsó féklámpa visszajelzõm, felújította a hátsó telóm szimering és olaj, és kicserélte az egyik indexbúrám.

Mindez 12000.ft volt.

Jó?

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég