Futómű

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Apol77

Hozzászólás Szerző: Apol77 » 2008.09.28. 01:47

Köszi szépen a válaszokat, Bambi Mesterrel megkonzultálom akkor a dolgot :)

fores
Alapító tag
Alapító tag
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
MZ-d típusa: ETZ,Honda
Tartózkodási hely: Alsózsolca

Hozzászólás Szerző: fores » 2008.09.27. 22:18

Kellene valami virtuális ring,két boxoló figurával,és máris rendezõdhetne a probléma. :smt062

Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 465
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ » 2008.09.27. 20:05

hell írta:Telójaim nekem is nagyon puhák voltak megoldottam tettem bele 1-1 tömör acél betétet és kész is lett mûködik faszául! + Bambi mester féle telómerevítõ is mostmár jól szuperál! :)
Sztem is ez a legolcsóbb és legjobb megoldás. Nekem is így van megoldva 1 kis rugóelõfeszítés és sûrübb olaj + villamerevítõ!!
Üdv Gyurm@

Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2143
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell » 2008.09.27. 19:23

Telójaim nekem is nagyon puhák voltak megoldottam tettem bele 1-1 tömör acél betétet és kész is lett mûködik faszául! + Bambi mester féle telómerevítõ is mostmár jól szuperál! :)

Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu » 2008.09.27. 19:09

Conus!

Légyszíves mellõzd az ilyen hozzászólásokat a fórumon. Ha valami gondod van igyál valamit vagy menj ki dühöngeni a határba de ne itt tedd.

Samu
conus írta:
Tamás írta:Kedves Conus! Üdítõ dolog olvasni a hozzá nem értõ hozzászólásaidat. Nem unod még õket? Örülök, hogy mindenhez értesz, de hidd el, hogy nem. T
nem hozzád szóltam, bunkó :!:
vagy te úgy születtél h mindent tudtál?
akkor hadd kérdezzem meg tõled, h van-e isten :?:
tudod az ilyen tahók miatt megy el a kedve az embernek attól, h segítsen kisTZ-s társain.
amúgy mellékes az a dolog is h sajátkezûleg raktam össze ripityára szétszedett blokkot, hibátlanul mûködik! bizonyára ez is csak a véletlen mûve.

Avatar
Picimokuska
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2008.04.22. 13:58
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Balatonalmádi

Hozzászólás Szerző: Picimokuska » 2008.09.27. 19:07

Mindeki! :D Szerintem priviben lenne a legjobb megbeszélni a nézeteltéréseket. Nem? :roll: Vagy én látom rosszul? :D

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.09.27. 17:57

Jujjj...

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.09.27. 15:49

Tamás írta:Kedves Conus! Üdítõ dolog olvasni a hozzá nem értõ hozzászólásaidat. Nem unod még õket? Örülök, hogy mindenhez értesz, de hidd el, hogy nem. T
nem hozzád szóltam, bunkó :!:
vagy te úgy születtél h mindent tudtál?
akkor hadd kérdezzem meg tõled, h van-e isten :?:
tudod az ilyen tahók miatt megy el a kedve az embernek attól, h segítsen kisTZ-s társain.
amúgy mellékes az a dolog is h sajátkezûleg raktam össze ripityára szétszedett blokkot, hibátlanul mûködik! bizonyára ez is csak a véletlen mûve.

Apol77

Hozzászólás Szerző: Apol77 » 2008.09.27. 11:53

Sziasztok
Megint tanácsot szeretnék kérni.
Nagyon puha volt az elsõ telóm.
Bambi ajánlotta hogy sûrûbb telóolajat rak bele.
Nagyon szuper munkát végzett, szimering csere, teló felújítás.
Szóval tökéletes lett.
A bajom a következõ.
Nekem még mindíg baromi lágy a rugózás.
Kérdeztem Bambit hogy motorolaj esetleg milyen lenne, de nem ajánlotta mert hidegben logikusan sokkal sûrûbb és keményebb lesz. Tökéletesen igaza is van. Viszont ez nem lenne baj. Szerintetek a szimering elbírja a sûrûbb olajat?
Pl 20w50?
Tudom hogy itt nem szabad ilyet mondani, ezért kisbetûvel írom a nevét apriliám 80w90-es olajjal lett számomra megfelelõ keménységû, télen sem volt vele bajom.
Tehát az lenne a kérdésem hogy a szimering milyen sûrû olajat bír el szerintetek?

Mégegyszer hangsúlyozom, a Mester tökéletes munkát végzett, velem van a baj !
Megint a Mesterre fogom bízni a telót :)

Tamás
Velorex-es
Velorex-es
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: Tamás » 2008.09.27. 08:59

Kedves Conus! Üdítõ dolog olvasni a hozzá nem értõ hozzászólásaidat. Nem unod még õket? Örülök, hogy mindenhez értesz, de hidd el, hogy nem. T

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.09.27. 08:50

hy Peti ETZ250!

ja most már vágom a témát. viszont ezek a gumik enyhén szennyezett aszfalton nem kezdenek el kacsázni (finom kavicsos lerakódás, sárgombócok stb.)? én sosem mertem ilyen gumit feltenni. :?

Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Re: Gumi

Hozzászólás Szerző: molcsaba » 2008.09.26. 22:43

merojoc írta:Valaki tud tanácsot adni? Gumivásárlás elõtt állok 251-es etz keresek gumit elfogadható áron.10-20 ezer között. Általában száraz meleg idõben használom nyáron.Valakinek van valami bevált márkája?
Heidenau a Mofakerbõl. Minta elõl K65, hátul K36. Sokan használjuk ezeket, és nagyon bevált. Jó az úttartása, tapadása száraz aszfalton, de esõben is jól viselkedik. Kanyarokban jól lehet velük döntögetni. :roll:

Avatar
Peti ETZ250
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Komárom

Hozzászólás Szerző: Peti ETZ250 » 2008.09.26. 21:30

conus írta:mik azok a peres aszfalt gumik? :roll:
Szeva Conus!

Lehet rosszul fejeztem ki magam.
A következö képpel szeretném illusztrálni amire gondoltam(ez nem az én ETZ -m).

Kép

Üdv: Peti

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus » 2008.09.26. 20:35

mik azok a peres aszfalt gumik? :roll:

Avatar
Peti ETZ250
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
MZ-d típusa: MZ ETZ250
Tartózkodási hely: Komárom

Re: Gumi

Hozzászólás Szerző: Peti ETZ250 » 2008.09.26. 20:34

merojoc írta:Valaki tud tanácsot adni? Gumivásárlás elõtt állok 251-es etz keresek gumit elfogadható áron.10-20 ezer között. Általában száraz meleg idõben használom nyáron.Valakinek van valami bevált márkája?
Szeva Merojoc!

Nekem a Barum gumik nagyon beváltak.Nem a hagyományos mintázatú MZ gumikat használom, mert kanyarokban szeretem döntögetni a gépet.
Tavaj cseréltem papucsokat,peres aszfalt gumikat szereltettem fel.Pár centivel alacsonyabbra került a súlypont,de jobb lett a moci kezelhetõsége.Tudom ajánlani.

Üdv:Peti

Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

Gumi

Hozzászólás Szerző: merojoc » 2008.09.26. 19:50

Valaki tud tanácsot adni? Gumivásárlás elõtt állok 251-es etz keresek gumit elfogadható áron.10-20 ezer között. Általában száraz meleg idõben használom nyáron.Valakinek van valami bevált márkája?

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.09.25. 00:00

Na, most esett le, hogy mire mondtad a telefonban, hogy "Nem tudom a méretet..." :twisted: :D
Nem akarok változtatni, csak érdekel, hogy mennyi...
bambi írta:
bakimate írta:Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani a 125(150-es)-ös ETZ tengelytávolságát?
Gyári méret az megfelelõ :twisted:

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.09.24. 15:31

bakimate írta:Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani a 125(150-es)-ös ETZ tengelytávolságát?
Gyári méret az megfelelõ :twisted:

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.09.24. 14:09

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani a 125(150-es)-ös ETZ tengelytávolságát?

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2008.09.20. 10:50

bakimate írta:
kuti írta:a kerék centírozását (küllök feszítésévek) de ezt kevesen vállalják :roll:
JELEN!
Sajnos nekem ehhez egy kicsit messze vagy... :lol:

Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate » 2008.09.19. 20:55

kuti írta:a kerék centírozását (küllök feszítésévek) de ezt kevesen vállalják :roll:
JELEN!

Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti » 2008.09.19. 14:46

kosian írta:Azóta is fennáll az a problémám, hogy szitál a motor eleje. Ha elengedném a kormányt akkor elkezd jobbra-balra egyre erõsebben rángatni, így lehetetlenség elengedni mindkét kézzel akár 2 másodpercre is. Ha fogom rendesen akkor nem csinálja és nem is zavaró, engem az zavar, hogy ennek nem ilyennek kéne lennie. Ötlet, hogy mitõl van? Elsõ és hátsó kerék csapágyak jók.
Nekem ilyet csattanás után csinált, mert kicsit tojás alakú lett a kerék.. a probléma akkor is fennállt, amikor a kerékre ellensúlyt tettünk. Ekkor már csak apró 8as volt benne. ahogy lekerült a hátsó doboz, megszûnt a szitálás. Amúgy nekem a kormány végsúlyt javasolták rá, vagy pedig a kerék centírozását (küllök feszítésévek) de ezt kevesen vállalják :roll:

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2008.09.19. 13:50

Azóta is fennáll az a problémám, hogy szitál a motor eleje. Ha elengedném a kormányt akkor elkezd jobbra-balra egyre erõsebben rángatni, így lehetetlenség elengedni mindkét kézzel akár 2 másodpercre is. Ha fogom rendesen akkor nem csinálja és nem is zavaró, engem az zavar, hogy ennek nem ilyennek kéne lennie. Ötlet, hogy mitõl van? Elsõ és hátsó kerék csapágyak jók.

Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi » 2008.09.15. 08:38

Nos kész lett az atom!!

Hátsó csapágyak (2 db) törés, ezáltal megkoptatta az abroncsot és a távtartót is. Ezt hosszadalmas és nagyon precízen kellene csinálgatni, így hirtelen beletettünk egy másik kereket ami viszont arany színû.

Most vanb egy subaru impreza wrc típusú motorom.

Megjavította még a hátsó féklámpa visszajelzõm, felújította a hátsó telóm szimering és olaj, és kicserélte az egyik indexbúrám.

Mindez 12000.ft volt.

Jó?

Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti » 2008.09.11. 16:48

Akkor nem szóltam :D Amúgy telóm nekem is koppant már néha, és lehet hogy az nem tett neki jót :roll: Köszi! hétvégén sztem szétkapom és megcsinálom.

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.09.11. 16:28

Kuti!

A kisTZ-n beleérne,a 250-esen több hely van.

Karak!

Lehet,hogy jobban néz ki szélesebb kerékkel,de cimbora is tett fel széles gumit a 250-esére,de nagyon instabil lett tõle,aztán vett rá gyári méretû Heidit és nagyon frankó vele.
Õszintén szólva nem tudom ajánlani.

Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi » 2008.09.11. 13:42

Szeva Karak!

Te figyi, ugye nem krosszocni akarsz az atommal?

Mer az gyorsan kifingatja a kuplungot, a láncot a fogaskereket és nekünk óvó mz-eknek rosszul esik... :(

Amúgy a képen te vagy?

Üdv: kisbocsi

Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 465
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ » 2008.09.11. 13:33

Karak írta:Sziasztok!

Én hátsó kjerék vastagításon gondolkodom. Cross 120-as abroncra egy jó kis 130as heidenau gumi, aztán had menjen. Vélemények az átalakítrás ésszerûségérõl, egyéb side effectekrõl?
Az megintcsak teljesítmény csökkentõ és fogyasztás növelõ tényezõ! Ami befér gond nélkül az vagy 110-es vagy 4.1 coll-os szélesebbet értelmetlen fölrakni.
Amúgy meg instabillá teszi a motort ha nagy a méretbeli különbség az elsõ meg a hátsó között.

Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti » 2008.09.11. 13:19

Karak írta:Sziasztok!

Én hátsó kjerék vastagításon gondolkodom. Cross 120-as abroncra egy jó kis 130as heidenau gumi, aztán had menjen. Vélemények az átalakítrás ésszerûségérõl, egyéb side effectekrõl?
Az nem ér már bele a láncvédõbe? :roll:

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.09.11. 12:48

Karak írta:Sziasztok!

Én hátsó kjerék vastagításon gondolkodom. Cross 120-as abroncra egy jó kis 130as heidenau gumi, aztán had menjen. Vélemények az átalakítrás ésszerûségérõl, egyéb side effectekrõl?
van eladó használ krosz gumim hátra,2 db.1000ft/db

Avatar
Karak
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2008.09.02. 08:15
Tartózkodási hely: Szombathely

Hozzászólás Szerző: Karak » 2008.09.11. 10:00

Sziasztok!

Én hátsó kjerék vastagításon gondolkodom. Cross 120-as abroncra egy jó kis 130as heidenau gumi, aztán had menjen. Vélemények az átalakítrás ésszerûségérõl, egyéb side effectekrõl?

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2008.09.11. 09:33

kisbocsi írta:Basszus!

Még nem mertem felhívni a szakit, hogy mi a gond, nehogy azt mondja, a motor hátulja kidobásra került.

Nem a tengely volt meglazulva-sajna. Azt néztem

A gond meg az, hogy így kb 300km-t mentem a géppel 2 személlyel...
ez rohadt sok!!!


na majd írok
300 km az elég sok így, de én is megtettem még jópárat így az enyémmel. Annyi a jó benne, hogy igazából szétesni nem nagyon tud, mert nincs rá helye, de nálam amint kiszedtem a hátsó kereket, darabokban hullott ki a csapágy belseje. Ha a csapágy helye a kerékagyban nem kopott ki, vagy sérült meg akkor szerintem egy szimpla csapágycsere megoldja a gondot. Ha kikopott a helye, akkor az már egy hátsó kerék...

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.09.11. 09:28

Nekem 2 éve bent vannak,igaz hogy a bal oldalon ki van kopva a telóház,oda apám hajtott acéllemezbõl kis füleket a könnyû kiugrás ellen,ezt leszámítva nincs gond velük.Egyszer ugrott ki a jobb oldali,amikor nem vettem észre a fûben egy k*rvanagy gödröt és koppantak a telók.Fekete színû MZ-boltban vett szimmeringeim vannak.

Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti » 2008.09.10. 20:37

Üdv! elsõ teló szimeringek mennyi idõt szoktak bírni? kb 2 hónapja lett cserélve, azóta 3500 km körül mentem a géppel. most néztem hogy olajos az elsõkerék, a fékmunkahenger, és az jobb elsõ szimering is tiszta olaj... :evil:

Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi » 2008.09.10. 11:20

Basszus!

Még nem mertem felhívni a szakit, hogy mi a gond, nehogy azt mondja, a motor hátulja kidobásra került.

Nem a tengely volt meglazulva-sajna. Azt néztem

A gond meg az, hogy így kb 300km-t mentem a géppel 2 személlyel...
ez rohadt sok!!!


na majd írok

Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: kosian » 2008.09.10. 09:03

kisbocsi írta:Basszus!

Hétvégén mentünk 2 személy 450km-t keresztül a Mátra gerincén Egerbe.
Ott észrevettem, hogy banyek lötyög a hátsó kerék, a kurvvvvv életbe.
Kilazult a tengely?--nem

Na ez király mondtam.

Hazafele 60-80 km/h.

Szerintetek? Az öreg azt mondja a csapágynak annyi, de mivel ilyen keveset mentem, lehet, hogy még nagyobb a gáz....


Vélemények?
Én is jártam így, hogy lötyögött a hátsó kerék és kiderült, hogy a csapágyaim nagyon rottyon vannak. Kicseréltem õket, de valami gagyi szarra, mert nemsoká azok is tönkrementek és megint elkezdett lötyögni a kerék. Sokan mondták, hogy valami más baj lehet és amiatt mennek tönkre a csapágyak, de aztán vettem bele két SKF-et és azóta tökéletes... Nem akarom elkiabálni, nehogy az legyen, hogy ez csak lassabban megy tönkre, de szoktam ellenõrizni és eddig jól szerepel.

Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris » 2008.09.09. 10:22

Nem laza a tengely és lötyög a hátsó kerék? :shock:
Nekem volt már,hogy a tengely lazult meg és azért lötyögött,de ilyet...
Lehet,hogy igaza van az öregnek,másra én sem tudok gondolni,szerintem szedjétek ki a kereket és nézzétek meg,ha nem sokat használtad,akkor biztos nem kopás,talán valami drasztikusabb...
Jelezz,mi volt,mert kiváncsi vagyok rá!

Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi » 2008.09.09. 09:36

Basszus!

Hétvégén mentünk 2 személy 450km-t keresztül a Mátra gerincén Egerbe.
Ott észrevettem, hogy banyek lötyög a hátsó kerék, a kurvvvvv életbe.
Kilazult a tengely?--nem

Na ez király mondtam.

Hazafele 60-80 km/h.

Szerintetek? Az öreg azt mondja a csapágynak annyi, de mivel ilyen keveset mentem, lehet, hogy még nagyobb a gáz....


Vélemények?

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.09.08. 23:26

KILL3R etz írta:Bambi!

Megtudtad már nézni nekem a teló rugókat? Sajnos egyre rosszab... Neharagudj hogy sürgetlek de télleg elég veszélyes vele így menni... :?
elfelejtettem :(
de holnap megnézem,kösz,hogy szoltál

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3826
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.09.08. 20:05

Bambi!

Megtudtad már nézni nekem a teló rugókat? Sajnos egyre rosszab... Neharagudj hogy sürgetlek de télleg elég veszélyes vele így menni... :?

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2008.09.04. 19:55

kobra írta:Stravkó!

Ma kipróbáltam a telókat. Jók. Nem érzek változást. Két személlyel is mentem vele.
köszi mégegyszer!

üdv
Kobra
Király!!! :smt023

Avatar
kobra
Alapító tag
Alapító tag
Hozzászólások: 955
Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)

Hozzászólás Szerző: kobra » 2008.09.04. 19:44

Stravkó!

Ma kipróbáltam a telókat. Jók. Nem érzek változást. Két személlyel is mentem vele.
köszi mégegyszer!

üdv
Kobra

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3826
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.09.04. 14:51

Ok! Köszönöm szépen!

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.09.03. 20:36

KILL3R etz írta:Köszi!

Bambi neked nincs véletlenül rugód? Úgyis olyan rég jártam ott... :P
hmmm megnézem

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3826
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.09.03. 14:51

Köszi!

Bambi neked nincs véletlenül rugód? Úgyis olyan rég jártam ott... :P

Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2531
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi » 2008.09.03. 07:58

KILL3R etz írta:Hali!

Ha már a telóknál tartunk... Nekem az elsõ telóm lóg kb. 10-15 centit. Szal fel tudom húzni a kormányt simán de visszaesik. Ez gyárilag is ilyen vagy nem lenne szabad ennyire? Egyébként a csillapítás és a rugózás tökéletes csak kicsit puha...
Mivel lehetne ezt kijavítani? rugócsere?

A válaszokat elõre is köszi!
rugóban próbálj inkább használt gyárit szerezni.

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2008.09.02. 22:25

Sosem mértem még,hogy hány centit ül össze alaphelyzetben,de 10-15-öt biztos nem!
Olajból én 15w-s teló olajat használok,nekem bevált,nem puha! :twisted:

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3826
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.09.02. 21:54

Köszi Stravkó !

És a csere után kb mennyi lenne a teló lógása? ETZ 150 rõl van szó...
Illetve milyen olajat ajánlotok hozzá amivel nem lenne túl kemény?

Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Hozzászólás Szerző: Stravkó » 2008.09.02. 21:32

KILL3R etz írta:Hali!

Ha már a telóknál tartunk... Nekem az elsõ telóm lóg kb. 10-15 centit. Szal fel tudom húzni a kormányt simán de visszaesik. Ez gyárilag is ilyen vagy nem lenne szabad ennyire? Egyébként a csillapítás és a rugózás tökéletes csak kicsit puha...
Mivel lehetne ezt kijavítani? rugócsere?

A válaszokat elõre is köszi!
Ráhibáztál! Rugó+olaj csere,de ha már szét van szedve szimmering is(de nehogy az olcsót vedd,mert az sz_r!) :twisted:

Üdv: Stravko

Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3826
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz » 2008.09.02. 21:09

Hali!

Ha már a telóknál tartunk... Nekem az elsõ telóm lóg kb. 10-15 centit. Szal fel tudom húzni a kormányt simán de visszaesik. Ez gyárilag is ilyen vagy nem lenne szabad ennyire? Egyébként a csillapítás és a rugózás tökéletes csak kicsit puha...
Mivel lehetne ezt kijavítani? rugócsere?

A válaszokat elõre is köszi!

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot], sunbim valamint 8 vendég