Futómű
- Thomas_Hun
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2012.03.09. 17:50
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125, 250
- Tartózkodási hely: Sopron
Re: Futómű
Üdv!
Van aki már keményített első teleszkópokat?
Ha igen, hogyan ?
Van aki már keményített első teleszkópokat?
Ha igen, hogyan ?
- Melák
- Simsonos
- Hozzászólások: 98
- Csatlakozott: 2007.12.08. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251,150, Ural
- Tartózkodási hely: Inárcs
Re: Futómű
Hello!
Ez a fajta kerékagy ismerős valakinek? 16" ráf, gyári kivitelben. Az, hogy olyan "peremes" az agy lánckerék felőli oldala szokatlan nekem. Ez ES típus kereke lenne?
Ez a fajta kerékagy ismerős valakinek? 16" ráf, gyári kivitelben. Az, hogy olyan "peremes" az agy lánckerék felőli oldala szokatlan nekem. Ez ES típus kereke lenne?
-
- versenyző
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Futómű
Péntek este tudtam időt szakítani, hogy összerakjam a telókat, kipróbálni, már csak egy rövid kör erejéig maradt idő, tegnap is melóztam, de ma sikerült a kellemeset a hasznossal ötvözni, így már majd 100 km van az előfeszítős telókban. Röviden: öröm és boldogság...
volt kétszemélyes út is, nagyon jó így a motor.

-
- versenyző
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Futómű
És természetesen, nem a hangszórókra gondoltam... 

-
- versenyző
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Futómű
Sziasztok, a keresett gumialkatrész simán helyettesíthető O gyűrűvel aminek a mérete 25*2.5 mm. És természetesen olajálló gumiból kell legyen. Az meg hogy új állapotban kerek keresztmetszetű, ne zavarjon senkit, majd ha pár év után újból szét lessz szedve, addigra majd már az is négyzet keresztmetszetű lessz.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 2724
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Futómű
Én személy szerint a csehet ajánlom. De az 2cm-rel hosszabb, le fognak érni a kerekeid közép sztenderen. (Sztendert meghosszabbítva a jelenség megszűnt.)
Az én motoromon az van már lassan tíz éve, és asszonnyal csomagokkal együtt sem volt panasz.
Az meg hogy ,,üt" az nálad nem tudom mit takar, de a max 10 centis rugó úttól sok pihe puha francia autós kényelmet ne várj.
Az én motoromon az van már lassan tíz éve, és asszonnyal csomagokkal együtt sem volt panasz.
Az meg hogy ,,üt" az nálad nem tudom mit takar, de a max 10 centis rugó úttól sok pihe puha francia autós kényelmet ne várj.

Új hátsó rugóstag
Sziasztok!
A hátsó rugóstag sajnos nem lett az igazi, pedig 5W olajat kapott, de továbbra is baromi kemény, üt. Pedig ki lett pucolva stb.
Vennék rá új hátsó rugóstagokat.
A kérdésem az lenne, hogy az elérhető (újonnan kínált) hátsó rugóstagokból melyik típus az ajánlott?
Van gyárinak mondott (német), gyárinak kinéző török (Kanuni), gyárinak kinéző taiwani, illetve az 5 fokozatban állítható cseh.
ETZ 250-ről van szó. Túrázásra használnám, néha 2 személlyel. Fontos, hogy a 70 kilóm alatt se üssön, legyen kemény.
Ja és ezek egy az egyben beszerelhetők? (pl. a cseh)
Köszi a tippeket!!
A hátsó rugóstag sajnos nem lett az igazi, pedig 5W olajat kapott, de továbbra is baromi kemény, üt. Pedig ki lett pucolva stb.
Vennék rá új hátsó rugóstagokat.
A kérdésem az lenne, hogy az elérhető (újonnan kínált) hátsó rugóstagokból melyik típus az ajánlott?
Van gyárinak mondott (német), gyárinak kinéző török (Kanuni), gyárinak kinéző taiwani, illetve az 5 fokozatban állítható cseh.
ETZ 250-ről van szó. Túrázásra használnám, néha 2 személlyel. Fontos, hogy a 70 kilóm alatt se üssön, legyen kemény.
Ja és ezek egy az egyben beszerelhetők? (pl. a cseh)
Köszi a tippeket!!
Re: Futómű
Köszi!
24.6x3.6 mm viton O gyűrű lett végül vásárolva, ez kicsit szorul a teleszkóp csőben, valamint túl magas is, ezért kis esztergán lett félbevágva (és 1-1 fél belerakva a telóba).
Ezt a méretet itt hagyom, hátha valakinek később támpont lehet

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2349
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Áhhh, régen volt, hogy csináltam, de egy viton "O" gyűrűt tettem oda. Igaz annak a profilja más volt, a keresztmetszete kör volt és nem úgy mint a gyárinak (négyzet), de tette a dolgát. Nem emlékszem a méretre sajnos és nem is jegyeztem fel
marad a méricskélés.

- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Hátsó rugóstag szimering
Ez engem is érdekelne, annyit tudok, hogy külön nem lehet kapni!Lumpy írta: ↑2019.06.16. 21:24Kérdésem mostmár az lenne, hogy a képen jelölt gumit hol tudnám beszerezni? Egyik webshopban sem találtam meg, sajnos ami benne van eléggé elrongyolódott már. Előre is köszönöm a tippeket.Lumpy írta: ↑2019.06.16. 00:02Sziasztok!
ETZ 250 Hátsó rugóstag szerelésben vagyok benne.
A régi szimeringet nagy nehezen sikerült kiszedni. A kérdésem, az, hogy a képen látható felső kis perem levehető-e és le kell-e venni mielőtt az új szimeringet bele teszem?
Félek,, hogy mire a helyére bekerül a perem szétbarmolja az oldalát és nem fog jól tömíteni. Az alatta lévő gumi gyűrűt (mármint ami a fém pogácsa körül,a szimeringhez képest lejjebb van) lehet cserélni? Sajnos nincs valami jó állapotban.
Illetve az 5W vagy a 10W olaj javasolt inkább a hátsó rugóstagba?
Köszi előre is a válaszokat.
IMG_20190615_203355_Sz.jpg
Üdv, Lumpy
IMG_20190615_203406_sz.jpg
Max így:
https://www.gabors-mz-laden.de/index.ph ... 3/38503/c/_/_/?_
Esetleg, ha tudja valaki a pontos méretét és az anyagát lehetne gyártatni vagy tömítés technikai boltba szerencsét próbálni, hátha akadna valami ami megegyezne ezzel!
Én csomót szétbontottam mire lett kettő ami elfogadható állapotban volt, nem ajánlom senkinek se elég időigényes és költséges mulatság!
Re: Hátsó rugóstag szimering
Kérdésem mostmár az lenne, hogy a képen jelölt gumit hol tudnám beszerezni? Egyik webshopban sem találtam meg, sajnos ami benne van eléggé elrongyolódott már. Előre is köszönöm a tippeket.Lumpy írta: ↑2019.06.16. 00:02Sziasztok!
ETZ 250 Hátsó rugóstag szerelésben vagyok benne.
A régi szimeringet nagy nehezen sikerült kiszedni. A kérdésem, az, hogy a képen látható felső kis perem levehető-e és le kell-e venni mielőtt az új szimeringet bele teszem?
Félek,, hogy mire a helyére bekerül a perem szétbarmolja az oldalát és nem fog jól tömíteni. Az alatta lévő gumi gyűrűt (mármint ami a fém pogácsa körül,a szimeringhez képest lejjebb van) lehet cserélni? Sajnos nincs valami jó állapotban.
Illetve az 5W vagy a 10W olaj javasolt inkább a hátsó rugóstagba?
Köszi előre is a válaszokat.
IMG_20190615_203355_Sz.jpg
Üdv, Lumpy
Re: Futómű
Köszönöm a választ, közben a gyakorlat is rávezetett a megoldásra és szétszedtem

Az enyém is seggberugós volt, valami öreg sűrű ótvar olaj volt benne, de majd most kap a fent említettek közül valamelyiket, remélem ezután élmény lesz menni vele

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2349
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Emlékeim szerint igen, azt le kell venni, különben alá sem tudod tuszakolni az újat. 2,5W gyárilag én 5W-nél nem mennék feljebb, egyszer tettem bele 15W-t és mentem 20 km-t, rosszabb volt, mintha seggbe kúrtak volna 

Hátsó rugóstag szimering
Sziasztok!
ETZ 250 Hátsó rugóstag szerelésben vagyok benne.
A régi szimeringet nagy nehezen sikerült kiszedni. A kérdésem, az, hogy a képen látható felső kis perem levehető-e és le kell-e venni mielőtt az új szimeringet bele teszem?
Félek,, hogy mire a helyére bekerül a perem szétbarmolja az oldalát és nem fog jól tömíteni. Az alatta lévő gumi gyűrűt (mármint ami a fém pogácsa körül,a szimeringhez képest lejjebb van) lehet cserélni? Sajnos nincs valami jó állapotban.
Illetve az 5W vagy a 10W olaj javasolt inkább a hátsó rugóstagba?
Köszi előre is a válaszokat.
Üdv, Lumpy
ETZ 250 Hátsó rugóstag szerelésben vagyok benne.
A régi szimeringet nagy nehezen sikerült kiszedni. A kérdésem, az, hogy a képen látható felső kis perem levehető-e és le kell-e venni mielőtt az új szimeringet bele teszem?
Félek,, hogy mire a helyére bekerül a perem szétbarmolja az oldalát és nem fog jól tömíteni. Az alatta lévő gumi gyűrűt (mármint ami a fém pogácsa körül,a szimeringhez képest lejjebb van) lehet cserélni? Sajnos nincs valami jó állapotban.
Illetve az 5W vagy a 10W olaj javasolt inkább a hátsó rugóstagba?
Köszi előre is a válaszokat.
Üdv, Lumpy
Re: Futómű
Köszi, megrendeltem az olajakat is, előre-Fork, hatra-Shock 10W .csoka írta: ↑2019.04.26. 18:11Szimeringet tegyél bele.Én csapágyboltban vettem.A hátsó csillapítót akkor látod mennyire lepusztult,amikor szétszeded.Mosd ki a belsejét gázolajjal.Én 10W lengéscsillapító olajat tettem bele,a sűrűbb 15W,20W nagyon fékezte a csillapítást,kb.mintha fixre lenne hegesztve minden...Az olaj mennyiségét nem tudom,nem találtam leírást róla.Fontos,hogy kétféle csillapító van.Az egyik összenyomásra fékez,a másik széthúzásra.Logikusan a hátsónak széthúzásra kell fékeznie.Nem szabad eltérő tipusút összepárosítani,mert csavarodást okoz a lengővillán.
Es egy-egy egesz jó leírás első villara es a hátsó telokra:
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/24
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/35
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Futómű
Szimeringet tegyél bele.Én csapágyboltban vettem.A hátsó csillapítót akkor látod mennyire lepusztult,amikor szétszeded.Mosd ki a belsejét gázolajjal.Én 10W lengéscsillapító olajat tettem bele,a sűrűbb 15W,20W nagyon fékezte a csillapítást,kb.mintha fixre lenne hegesztve minden...Az olaj mennyiségét nem tudom,nem találtam leírást róla.Fontos,hogy kétféle csillapító van.Az egyik összenyomásra fékez,a másik széthúzásra.Logikusan a hátsónak széthúzásra kell fékeznie.Nem szabad eltérő tipusút összepárosítani,mert csavarodást okoz a lengővillán.
Re: Futómű
Sziasztok!
Etz125 első teleszkópba meg csak kaptam szimeringet, de a hátsóba se a TZ-hez sem az Endurohoz (elvileg u.az) nem kaptam.
(Merete: 10x19x7 a hátsóé)
Jármű alkatrész es 2x csapágybolt leszerepelt..
Ti hol kaptatok? illetve szimeinget vagy gumikarmantyut raktatok bele?
Esetleg más alkatrész, amit meg cserélni kell ?
Köszönöm
Etz125 első teleszkópba meg csak kaptam szimeringet, de a hátsóba se a TZ-hez sem az Endurohoz (elvileg u.az) nem kaptam.

(Merete: 10x19x7 a hátsóé)
Jármű alkatrész es 2x csapágybolt leszerepelt..
Ti hol kaptatok? illetve szimeinget vagy gumikarmantyut raktatok bele?
Esetleg más alkatrész, amit meg cserélni kell ?
Köszönöm
-
- versenyző
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Futómű
Hali, volt valami előzmény? Összerakás , illetve szerelés után szorul?
Re: Futómű
Sziasztok.
Etz első teleszkóp egyszerűen szorul, nem rugózik, mi lehet a baj?
Etz első teleszkóp egyszerűen szorul, nem rugózik, mi lehet a baj?
-
- versenyző
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Futómű
Szia, a támcső, ott van rögzítve, egy átmenő hatos csavarral, ez alatt tömítésnek kellene lenni, valószínűleg az sérült.
Re: Futómű
Sziasztok.
Az mitől lehetséges, hogy az első teleszkóp aljából csöpög az olaj? Etz
Előre is köszönöm.
Az mitől lehetséges, hogy az első teleszkóp aljából csöpög az olaj? Etz
Előre is köszönöm.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Köszi Sell!
Mostanában úgy is sok álmatlan éjszakám van, legalább lesz egy kis könnyű esti olvasmányom!
Mostanában úgy is sok álmatlan éjszakám van, legalább lesz egy kis könnyű esti olvasmányom!

-
- versenyző
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Futómű
Az idézet 2015 április 15.-ről származik, ha érdekel az akkori beszélgetés környezete.sell írta: ↑2015.04.13. 20:04A 8-11 cSt kb a 7.5w és 10w nek felel meg, a kevert olajat molibdénszulfid és csillapítóolaj keverékére érted? Azt csak első szárakba javasolták. A sárga , zöld jelölés nem a csillapítás irányát hanem a normától való negatív ill. pozitív csillapítóerő eltérést jelölte. Remélem jól tudom, valaki azért megerősíthetné.A 20w- vel nem lett nagyon pattogós az eleje?
-
- versenyző
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Futómű
Az Mz-s hogyan tovább könyv 175. Oldalon foglalkozik, a lengéscsillapító olajjal, az Etz 250-es javítási könyv, pedig a 15-16. oldalon. Mindkettőben 8-11 cSt ( centistokes) viszkozításút ajánl. Most hülyeséget nem akarok írni, ez milyen (hány) w-s olajnak felel meg. Ha visszalovasol ezt már korábban elég alaposan körbejártuk.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Köszi! Lehet hülyeséget írtam, de a "Hogyan javíthatom a motorkerékpáromat?" című könyv hátuljábam az MZ TS 250/1- nél, de azt hiszem az összes MZ-nél is így adták meg az első teleszkópnál és a hátsó lengéscsillapítónál is.aronpfabian írta: ↑2019.03.29. 10:13Az SAE 30 vagy SAE 40 egyfokozatú motorolaj. Nem válogatósmotrosmano írta: ↑2019.03.29. 09:31Csak kíváncsiságból érdekel, a könyvben lengéscsillapító olajnak SAE 30-40 van írva, az minek felel meg amikor valahány W-ként jelölve?![]()
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Köszi!Zorka írta: ↑2019.03.29. 09:58Szia!motrosmano írta: ↑2019.03.29. 09:31Csak kíváncsiságból érdekel, a könyvben lengéscsillapító olajnak SAE 30-40 van írva, az minek felel meg amikor valahány W-ként jelölve?
http://www.olajsziget.hu/tudastar/78-mi ... oeles.html
http://www.oilpower.hu/tudastar/a-hidra ... ztalyozasa
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1038
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Futómű
Az SAE 30 vagy SAE 40 egyfokozatú motorolaj. Nem válogatósmotrosmano írta: ↑2019.03.29. 09:31Csak kíváncsiságból érdekel, a könyvben lengéscsillapító olajnak SAE 30-40 van írva, az minek felel meg amikor valahány W-ként jelölve?

- Zorka
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 238
- Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
- MZ-d típusa: TS 250+
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Futómű
Szia!motrosmano írta: ↑2019.03.29. 09:31Csak kíváncsiságból érdekel, a könyvben lengéscsillapító olajnak SAE 30-40 van írva, az minek felel meg amikor valahány W-ként jelölve?
http://www.olajsziget.hu/tudastar/78-mi ... oeles.html
http://www.oilpower.hu/tudastar/a-hidra ... ztalyozasa
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Csak kíváncsiságból érdekel, a könyvben lengéscsillapító olajnak SAE 30-40 van írva, az minek felel meg amikor valahány W-ként jelölve?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
-
- versenyző
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Futómű
Hali, a sűrű olajjal, a csillapítást keményíted fel, tehát "merevvé" teszi a rugózást, ütni, és inkább pattogni fog, mint csillapítani. A rugóerő növelésével lehetne inkább a terhelhetőséget növelni.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Ez megoldódott!motrosmano írta: ↑2019.03.27. 21:33És még egy kérdés:
hogyan tudom szétszedni az összerohadt lengéscsillapítót? Minden csavar, anya feltágult csak a szimeringház nem akar kijönni, úgy összetapadt, hogy csak na! Pedig már semmi tartja, csak az összerohadás!
Sajnos még nem szabad erőlködnöm, hogy izomból oldjam meg! Legutóbb úgy sikerült, de most nem merek kockáztatni!

10W villaolajom van, láttam, hogy létezik ennél sűrűbb is (lehet, nem jól írom), 15- és 20W is. Esetleg érdemes lenne a lengéscsillapítókat ezek közül valamelyikkel feltölteni? Ha ez számít elég súlyos egyéniség vagyok!
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
És még egy kérdés:
hogyan tudom szétszedni az összerohadt lengéscsillapítót? Minden csavar, anya feltágult csak a szimeringház nem akar kijönni, úgy összetapadt, hogy csak na! Pedig már semmi tartja, csak az összerohadás!
Sajnos még nem szabad erőlködnöm, hogy izomból oldjam meg! Legutóbb úgy sikerült, de most nem merek kockáztatni!
hogyan tudom szétszedni az összerohadt lengéscsillapítót? Minden csavar, anya feltágult csak a szimeringház nem akar kijönni, úgy összetapadt, hogy csak na! Pedig már semmi tartja, csak az összerohadás!
Sajnos még nem szabad erőlködnöm, hogy izomból oldjam meg! Legutóbb úgy sikerült, de most nem merek kockáztatni!
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Aloha!
1.
Van valakinek etz vagy ('76-tól) TS első teleszkópról robbantott ábrája, olyan amin ki is vehetők az alkatrészek?
Mofaker meg a Gabors-osnál jobb minőségű kép kellene!
Ezekhez a telókhoz árulnak felújító készletet, azok használható minőségűek vagy érdemesebb külön meg venni azt ami kell, esetleg tökmindegy, mert ugyan olyanok?
2.
Könyv szerint 2.15Bx16-s a hátsó kerék felni/kerék pánt mérete a 250/1-snél, boltokban mégis 1,85x16-ra írva láttam, most akkor melyik a helyes?
1.
Van valakinek etz vagy ('76-tól) TS első teleszkópról robbantott ábrája, olyan amin ki is vehetők az alkatrészek?
Mofaker meg a Gabors-osnál jobb minőségű kép kellene!
Ezekhez a telókhoz árulnak felújító készletet, azok használható minőségűek vagy érdemesebb külön meg venni azt ami kell, esetleg tökmindegy, mert ugyan olyanok?
2.
Könyv szerint 2.15Bx16-s a hátsó kerék felni/kerék pánt mérete a 250/1-snél, boltokban mégis 1,85x16-ra írva láttam, most akkor melyik a helyes?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Köszi!Zorka írta: ↑2019.03.22. 11:20Igen, rá lehet tenni. Csak az Etz-hez van 380-as szemtávolságú teló is. Annál nem fog rendesen összeérni az alsó és a felsőrész.motrosmano írta: ↑2019.03.22. 07:37Hali!
A TS/ETZ hátsó lengéscsillapítójára rá lehet tenni a trophi lengéscsillapító krómozott burkolatát?

- Zorka
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 238
- Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
- MZ-d típusa: TS 250+
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Futómű
Igen, rá lehet tenni. Csak az Etz-hez van 380-as szemtávolságú teló is. Annál nem fog rendesen összeérni az alsó és a felsőrész.motrosmano írta: ↑2019.03.22. 07:37Hali!
A TS/ETZ hátsó lengéscsillapítójára rá lehet tenni a trophi lengéscsillapító krómozott burkolatát?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Hali!
A TS/ETZ hátsó lengéscsillapítójára rá lehet tenni a trophi lengéscsillapító krómozott burkolatát?
A TS/ETZ hátsó lengéscsillapítójára rá lehet tenni a trophi lengéscsillapító krómozott burkolatát?
- Zorka
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 238
- Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
- MZ-d típusa: TS 250+
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Futómű
Semmiben sem tér el. Az oldalkocsiséban van egy fészkesretesz pluszban.motrosmano írta: ↑2019.03.06. 21:05Sajnos olyan munkahelyem van, ami miatt a legtöbb hétvégén dolgoznom kell, és nem igen tudok mostanában börzékre járni,
ezért vásárolok javarészt netről, sajnos belefutok ilyenekbe!
De, ha hajlandó vagy elküldeni én megvenném!
Az ETZ 125/150/250 villanyaka miben tér el a 251-sétől, tudja valaki?
Hosszabb lenne?
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Sajnos olyan munkahelyem van, ami miatt a legtöbb hétvégén dolgoznom kell, és nem igen tudok mostanában börzékre járni,
ezért vásárolok javarészt netről, sajnos belefutok ilyenekbe!
De, ha hajlandó vagy elküldeni én megvenném!
Az ETZ 125/150/250 villanyaka miben tér el a 251-sétől, tudja valaki?
Hosszabb lenne?
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 762
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ Ts125De luxe/150
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Futómű
ETZ komplett első rész lesz a Győri és a Polgárdi börzén is,tavaly hordtam ki jó pár börzére de a kutya se nézte meg az nem törött az tuti.
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
hát amilyen szerencsém szokott lenni... ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1038
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Futómű
Valami LadaVAZ névvel Facebookon is garázdálkodik egy csaló, már láttam róla figyelmeztetéseket. Lehet kifogtad ugyanezt a jómadaratmotrosmano írta: ↑2019.03.04. 20:53hát a jófogásról vettem, tőle:
https://www.jofogas.hu/magyarorszag?acc ... 29073d0a4c
mondjuk ez most a legkisebb problémám...

- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
hát a jófogásról vettem, tőle:
https://www.jofogas.hu/magyarorszag?acc ... 29073d0a4c
mondjuk ez most a legkisebb problémám...
https://www.jofogas.hu/magyarorszag?acc ... 29073d0a4c
mondjuk ez most a legkisebb problémám...
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1038
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Futómű
"az eladó utólagos elmondása alapján, a bal billincs rész meg volt tépve"
Elhallgatta a balesetveszélyes hibát, rosszhiszeműen nem tájékoztatott a pontos állapotról. Pénz vissza azonnal. Ez még így bíróságon is megáll...
(utána meg írd ki ide ki volt, hogy mást se verhessen át)
Elhallgatta a balesetveszélyes hibát, rosszhiszeműen nem tájékoztatott a pontos állapotról. Pénz vissza azonnal. Ez még így bíróságon is megáll...
(utána meg írd ki ide ki volt, hogy mást se verhessen át)
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Futómű
Küldd vissza az eladónak!Selejt,törött,deformálódott,baleset veszélyes alkatrészekkel nem kereskedünk!!!(Én semmi képen nem építeném be)
- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Hali!Zorka írta: ↑2019.03.02. 09:42A geometriai formája az visszaállítható. Csak én már nem bíznék az anyagában. Isten tudja csak, hogy mikor fog eltörni. Ezért inkább ha erre jársz, én adok egyet helyette neked. Csak azt kérem cserébe, hogy ne hozd ide a régit és ne akard kifizetni amit adok.motrosmano írta: ↑2019.02.28. 14:09Helló!
Sikerült megint bevásárolnom!
Vettem egy etz villanyakat, az eladó utólagos elmondása alapján, a bal billincs rész meg volt tépve, gondolom miután kiveték a csavart valamivel szétfeszíteték és kihajlot, majd a csavarjával össze húzták, de már elvesztette a kör az alakját.
Kérdésem meg tudom még javítani?
Képet sajnos nem tudok feltölteni, de remélem érthető voltam!![]()
Hát, nem hiszem, hogy a közel jövőben arra felé járnék, de azért köszi!

- Zorka
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 238
- Csatlakozott: 2018.02.22. 19:36
- MZ-d típusa: TS 250+
- Tartózkodási hely: Esztergom
Re: Futómű
A geometriai formája az visszaállítható. Csak én már nem bíznék az anyagában. Isten tudja csak, hogy mikor fog eltörni. Ezért inkább ha erre jársz, én adok egyet helyette neked. Csak azt kérem cserébe, hogy ne hozd ide a régit és ne akard kifizetni amit adok.motrosmano írta: ↑2019.02.28. 14:09Helló!
Sikerült megint bevásárolnom!
Vettem egy etz villanyakat, az eladó utólagos elmondása alapján, a bal billincs rész meg volt tépve, gondolom miután kiveték a csavart valamivel szétfeszíteték és kihajlot, majd a csavarjával össze húzták, de már elvesztette a kör az alakját.
Kérdésem meg tudom még javítani?
Képet sajnos nem tudok feltölteni, de remélem érthető voltam!

- motrosmano
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 260
- Csatlakozott: 2009.05.20. 11:46
- MZ-d típusa: MZ TS 125 és 250/1
- Tartózkodási hely: Kunhegyes
Re: Futómű
Helló!
Sikerült megint bevásárolnom!
Vettem egy etz villanyakat, az eladó utólagos elmondása alapján, a bal billincs rész meg volt tépve, gondolom miután kiveték a csavart valamivel szétfeszíteték és kihajlot, majd a csavarjával össze húzták, de már elvesztette a kör az alakját.
Kérdésem meg tudom még javítani?
Képet sajnos nem tudok feltölteni, de remélem érthető voltam!
Sikerült megint bevásárolnom!
Vettem egy etz villanyakat, az eladó utólagos elmondása alapján, a bal billincs rész meg volt tépve, gondolom miután kiveték a csavart valamivel szétfeszíteték és kihajlot, majd a csavarjával össze húzták, de már elvesztette a kör az alakját.
Kérdésem meg tudom még javítani?
Képet sajnos nem tudok feltölteni, de remélem érthető voltam!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2018.12.14. 18:40
- MZ-d típusa: TS 125
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Futómű
Minden tanácsot szívesen vettem, hátha ragad rám valami, az olajon kívül is! 

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég