Barkácsolás
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: hurrá
merojoc írta:Azt megköszönném ,ha kérhetném a tetején futtasd végig a mérõszallagot olyan 1méter körüli mértere tippelek.
köszi
Oké, akkor holnap megmérem.
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Sárvédõ
Ha gondolod holnapra meg tudom neked mondani, megmérhetem.merojoc írta:Sziasztok
Tudja-e valaki milyen hosszú az Etz251 gyári hátsó sárvédõje/külsõ íven cm/?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1662
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Veszel 251-es index tartókat (a másiknál vastagabb rúd, 400 ft/db) és ugyanúgy felrakod mint az elõzõt az alsó villakifli összeszorító csavarjáracoco írta:Sziasztok. Nem tudnatok megmondani hogy tudnam minnel konyebben fel muteni a 251 es indexeket a 150 es gepemere? Legyszi. Elore is koszi a valaszokat

- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
szerintem a legtöbb markolatfûtés gond nélkül felmegy a régi helyére, mindenféle átalakítás nélkül
Pl sztem ez is: http://motor-alkatresz.hu/index.php?pag ... &Itemid=26
Nekem viszont valami olyan tartó kéne, amibe stabilan lehetne fogatni pda-t, gpst, telefont, vagy akármit.. Amit találtam kormány bilincset, az nem kompatibilis a bluepanther bölcsõjével
Tehát ha valaki használ valamilyen maszek tartót, kérem jelezzen nekem 

Nekem viszont valami olyan tartó kéne, amibe stabilan lehetne fogatni pda-t, gpst, telefont, vagy akármit.. Amit találtam kormány bilincset, az nem kompatibilis a bluepanther bölcsõjével


- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Basszus, hát tényleg!Alfa írta:
Van MZ nyomaték, fajlagos fogyasztás stb görbék a szerelési kézikönyv (letölthetõ asszem innen is, én szocimotorosról szedtem asszem anno) 14. oldalán. Persze ez a gyári
Ez annyira egyszerû megoldás, hogy erre nem is gondoltam!

Ráadásul még "fûrészdiagram" is van (fordszám-sebesség diagram)
Mondjuk kicsit érdekes, hogy a 4-es 125-ig tart, az 5. meg 150-ig, 7000-es fordulatszámmal.... Ezekszerint 7000-et kellene pörögnie a gépnek?!

No, mindenestre ezek a legfontosabb diagramok nekem, köszönöm, h felhívtad rájuk a figyelmemet!

Azért Bambi, ha elõkerülnek az általad mért jellegörbék, akkor azok is nagyon érdekelnének. Pláne 300as gépeknek, meg hétköznapi, esetleg lestrapált 250eseknek!

- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1662
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Van MZ nyomaték, fajlagos fogyasztás stb görbék a szerelési kézikönyv (letölthetõ asszem innen is, én szocimotorosról szedtem asszem annografur írta:Nem igazán barkácsolás, de mégis ide illik legjobban:
Vitte már el valaki az MZjét fékpadra, mérésre?
Vagy nincs valakinek egy pontos nyomatékgörbéje a géphez?![]()
Egyetemi tanulmányhoz jól jönne, mindenféle pontos és részletes mûszaki jellemzõ, többek közt ilyen is..
Ha valakinek lenne ilyen, azért hálás lennék, mert minden infó jól jön még ehhez a kis munkámhoz!


Lett mérve Mz,ha még benne van a gépben az adatok ,és ki lehet menteni megszerzem.grafur írta:Nem igazán barkácsolás, de mégis ide illik legjobban:
Vitte már el valaki az MZjét fékpadra, mérésre?
Vagy nincs valakinek egy pontos nyomatékgörbéje a géphez?![]()
Egyetemi tanulmányhoz jól jönne, mindenféle pontos és részletes mûszaki jellemzõ, többek közt ilyen is..
Ha valakinek lenne ilyen, azért hálás lennék, mert minden infó jól jön még ehhez a kis munkámhoz!
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Nem igazán barkácsolás, de mégis ide illik legjobban:
Vitte már el valaki az MZjét fékpadra, mérésre?
Vagy nincs valakinek egy pontos nyomatékgörbéje a géphez?
Egyetemi tanulmányhoz jól jönne, mindenféle pontos és részletes mûszaki jellemzõ, többek közt ilyen is..
Ha valakinek lenne ilyen, azért hálás lennék, mert minden infó jól jön még ehhez a kis munkámhoz!
Vitte már el valaki az MZjét fékpadra, mérésre?

Vagy nincs valakinek egy pontos nyomatékgörbéje a géphez?

Egyetemi tanulmányhoz jól jönne, mindenféle pontos és részletes mûszaki jellemzõ, többek közt ilyen is..
Ha valakinek lenne ilyen, azért hálás lennék, mert minden infó jól jön még ehhez a kis munkámhoz!

- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 396
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Békés megye
Én olyan kis konzolon gondolkodom, hogy rá lehessen egy szorító gyûrûvel csavarni a kormányra....persze megfelelõ rázkodásvédelemmelkuti írta:én is gondolkoztam ezen, méghozzá szintén lemezbõl hajlítva.. az állvány helyett pedig csavarelvégre az állvány se más.. és a csavart még a tartóra hegeszteni.. meg egy vékonyabb szíjjal még felfogatni én egyszer sima videókamerát fogattam fel sisakhálóval a két óra közé
Amúgy kétlem hogy rendõr beleszólna.. nem tiltja a kresz.
Samu! Feltudod rkni a te megoldásodat, egy kis ihleet kellne



- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
én is gondolkoztam ezen, méghozzá szintén lemezbõl hajlítva.. az állvány helyett pedig csavar
elvégre az állvány se más.. és a csavart még a tartóra hegeszteni.. meg egy vékonyabb szíjjal még felfogatni én egyszer sima videókamerát fogattam fel sisakhálóval a két óra közé
Amúgy kétlem hogy rendõr beleszólna.. nem tiltja a kresz.


- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 396
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Békés megye
Hát egy Panasonic Lumixról van szó, és semmi féle örülködésre nem kellene, hanem csak egy pár videót készíteni (persze szabályosat semmi vandálkodás, és tudom hogy rohadt drága egy spec. tartó.....egy 3 lábú állványt meg nem tom hpgy kéne felfogatni, igazából nagyon nem sztném ha a vas sérülne, csak vmi jó kis megoldás kellene.....aki tud segíthet minden ötletet szívesen fogadok (esetleg ábrát isSamu írta:Még meg is vanAz én tartóm lemezbõl van hajlítva és felcsavarozva egy utángyártott óratartóra. A digikamera objektív elé egy kis plexit fogattam a bogarak miatt. Nagyon fontos ha ilyet csinálsz, hogy a rezgések elég erõsek, ajánlatos gumilapokat vagy szivacsot is használni a megfelelõ helyeken...
Vagy nézel motoros boltban tartót, szép áruk van
Norbedlee írta:Érdeklõdnék, hogy vki nem tudja-e hogyan tudnám a dig. fényképezõmet felszerelni az Mz-re?
Ha jól tudom samunak volt erre egy jó kis szerekezete....
segítsetek!

Üdv
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3825
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- Samu
- Admin
- Hozzászólások: 1889
- Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 & 251
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Még meg is van
Az én tartóm lemezbõl van hajlítva és felcsavarozva egy utángyártott óratartóra. A digikamera objektív elé egy kis plexit fogattam a bogarak miatt. Nagyon fontos ha ilyet csinálsz, hogy a rezgések elég erõsek, ajánlatos gumilapokat vagy szivacsot is használni a megfelelõ helyeken...
Vagy nézel motoros boltban tartót, szép áruk van

Vagy nézel motoros boltban tartót, szép áruk van

Norbedlee írta:Érdeklõdnék, hogy vki nem tudja-e hogyan tudnám a dig. fényképezõmet felszerelni az Mz-re?
Ha jól tudom samunak volt erre egy jó kis szerekezete....
segítsetek!
ülésjavítás
MZ ETZ ÜLÉSHUZAT CSERE ahogyan én csinálom
Az ülés levétele után a rögzítõ füleket kihajtani csavarhúzóval, laposfogóval. A huzatkötözõ zsinórt kioldani, huzatot levenni.
A fémhez ragadt szivacsot spaklival, pengével, tapétavágó késsel óvatosan lefejteni, az elmorzsolódott szövetcsíkot lekaparni. Az ülõszivacsot amennyiben vizes, teljesen kiszárítani.
A fém üléslapot meg kell tisztítani a sártól, rozsdától csiszolóvászonnal. Fanatikusok homokszórhatják is. Ha repedt, távtartó idomoknál ez elég gyakori, akkor meg kell hegeszteni.
A csiszolt, por- és zsírtalanított ülõlapot én átfestem alapozófestékkel. Száradás után az ülésperem éles részét körberagasztom szigetelõszalaggal. Kb. 3-4 rétegvastagságban, mert így már nem fogja kivágni az üléshuzatot. Lehet használni kb. 1 mm vastag öntapadó ragasztócsíkot is, de ezt azért nem szeretem, mert a szivacsos része magában tarthatja a vizet, ismét rozsdásodhat a perem.
Aki emelni szeretne az ülésmagasságon, vagy már túl puhának érzi a nyerget, az az ülõszivacs alá még tehet kb. 3 cm-es szivacscsíkot.
Az ülõszivacsot én nem ragasztom vissza a fémlapra, a rákerülõ huzat úgyis megtartja. A huzatot ráillesztem az ülésre, a fûzött zsinórt meghúzom, masnit kötök a végére, hogy szükség esetén oldható legyen. Ahol a huzatot be tudom illeszteni a rögzítõ fülekhez, ott rászorítom, ahol nem, ott vízszintesre kihajtom. Huzatigazítás, ellenõrzés, kész.
Minden alkalom után, amikor elkap az esõ, vagy slaggal átmosom a gépet, leveszem a nyerget, megnézem, hogy a szivacs nem szívott-e magába vizet. Ha kell, kiszárítom. Így rozsdamentes marad kb. ezer évig.




Az ülés levétele után a rögzítõ füleket kihajtani csavarhúzóval, laposfogóval. A huzatkötözõ zsinórt kioldani, huzatot levenni.
A fémhez ragadt szivacsot spaklival, pengével, tapétavágó késsel óvatosan lefejteni, az elmorzsolódott szövetcsíkot lekaparni. Az ülõszivacsot amennyiben vizes, teljesen kiszárítani.
A fém üléslapot meg kell tisztítani a sártól, rozsdától csiszolóvászonnal. Fanatikusok homokszórhatják is. Ha repedt, távtartó idomoknál ez elég gyakori, akkor meg kell hegeszteni.
A csiszolt, por- és zsírtalanított ülõlapot én átfestem alapozófestékkel. Száradás után az ülésperem éles részét körberagasztom szigetelõszalaggal. Kb. 3-4 rétegvastagságban, mert így már nem fogja kivágni az üléshuzatot. Lehet használni kb. 1 mm vastag öntapadó ragasztócsíkot is, de ezt azért nem szeretem, mert a szivacsos része magában tarthatja a vizet, ismét rozsdásodhat a perem.
Aki emelni szeretne az ülésmagasságon, vagy már túl puhának érzi a nyerget, az az ülõszivacs alá még tehet kb. 3 cm-es szivacscsíkot.
Az ülõszivacsot én nem ragasztom vissza a fémlapra, a rákerülõ huzat úgyis megtartja. A huzatot ráillesztem az ülésre, a fûzött zsinórt meghúzom, masnit kötök a végére, hogy szükség esetén oldható legyen. Ahol a huzatot be tudom illeszteni a rögzítõ fülekhez, ott rászorítom, ahol nem, ott vízszintesre kihajtom. Huzatigazítás, ellenõrzés, kész.
Minden alkalom után, amikor elkap az esõ, vagy slaggal átmosom a gépet, leveszem a nyerget, megnézem, hogy a szivacs nem szívott-e magába vizet. Ha kell, kiszárítom. Így rozsdamentes marad kb. ezer évig.




Igazából egy kis szivacsfaragás meg egy kis fémkalapálgatás az egész, kézügyesség kérdése.tams9 írta:hello!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet az ülést felújítani. Neken nem a huzattal van gondom, hanem a szivaccsal. A hátsóülés az még egész jó, de elõl már rettenetesen ki van ülve, 30km-után fáj a hátsóm. Viszont szeretném, ha megmaradna a gyári lépcsõzetes kialakítás. Ki lehet ez valahogyan cserélni? a huzatot le lehet úgy bontani a fémrõl, hogy utánna vissza lehessen tenni és szivacsot lehet hozzá venni, vagy azt nekem kellene kifarigcsálni?
köszi
Egy kárpitosnak viszont jó kis célszerszámai vannak meg jó sok tapasztalata, az esztétikus végeredménynek pedig ez a feltétele...
...szerintem viszont ne kerülne sokba, olyan 1000-1500 forint egy új üléshuzat, a szivacs és a munka sem lehet több pár darab ezresnél. 5000 körül kapsz egy "jó állapotú" ülést, tehát ha az alaplap jó állapotú akkor érdemes belevágni.
Ja, és van itt a fórumon valaki, aki csinál ülésfelújítást! Nézd vissza a kapcsolódó témákat!
Üdv. Ghost
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2349
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Nekem az tunt fel, (tudjuk, hogy az etz eleje kicsit konnyu) hogyha sok suly volt hatul akkor hajlamos volt a kormanylibegesre, a merevitot felszerelve ez csokkent, valamint intenziv fekezeskor ez ugye altalaban az elso feket jelenti a hatso csak lassito, akkor ugyanezt a tunetet erezhetoen csokkentette, kicsit stabilabb lett a kanyarban is. De a mostani eleg jo futomukialakitashoz nalam tobb atalakitas tortent: 16" os elso kerek 90/80-16 os gumival(lentebb van kicsit a sulypont) kormanylengescsillapito felszerelese, es az elso villaban 15W-30 as repsol lokesgatlo olaj, valamint a hatso lengovilla csereje (a sokevi oldalsztender hasznalat deformalta) lehetne meg fokozni a hatso lengovilla perselyezesenek modositasaval, egyelore ez nekem igy megfelel.
hello!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet az ülést felújítani. Neken nem a huzattal van gondom, hanem a szivaccsal. A hátsóülés az még egész jó, de elõl már rettenetesen ki van ülve, 30km-után fáj a hátsóm. Viszont szeretném, ha megmaradna a gyári lépcsõzetes kialakítás. Ki lehet ez valahogyan cserélni? a huzatot le lehet úgy bontani a fémrõl, hogy utánna vissza lehessen tenni és szivacsot lehet hozzá venni, vagy azt nekem kellene kifarigcsálni?
köszi
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet az ülést felújítani. Neken nem a huzattal van gondom, hanem a szivaccsal. A hátsóülés az még egész jó, de elõl már rettenetesen ki van ülve, 30km-után fáj a hátsóm. Viszont szeretném, ha megmaradna a gyári lépcsõzetes kialakítás. Ki lehet ez valahogyan cserélni? a huzatot le lehet úgy bontani a fémrõl, hogy utánna vissza lehessen tenni és szivacsot lehet hozzá venni, vagy azt nekem kellene kifarigcsálni?
köszi
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2349
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
nezd meg a motornal hol van felfogatva a teleszkop: latni fogod, hogy a villakifliknel felul gyakorlatilag az utolso 20 cm-en, a villamerevito meg egy plusz ami az also villaszarakat rogziti egymashoz ezaltal kevesbe tud elmozdulni egymashoz kepest a 2 villaszar, stabilabba teve a motorot. regebben voltak a kromcsoves megoldasok, de bambin keresztul is hozza lehetett jutni alu villamerevitohoz.
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Pont az a baj,ha fehéren villog! Egy idõ után a sárga izzóról lepereg a festék,a rendõr tutira beleköt,mûszaki vizsgán is külön megnézik! Az irányjelzõfénynek borostyánsárgának kell lennie.Gshp írta:Ha a búrán megtalálható az E betûs jelzés és mellette a szám akkor nem büntet a rendõr . De csak akkor nézi ha szemétkedni akar. a sárga fény hát nem tudom ... Sztem az se baj ha fehéren villog .Stravkó írta: Ha olyan sárga izzót teszel bele,amirõl nem ég le a festék,akkor szabályos!

Üdv
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Ha a búrán megtalálható az E betûs jelzés és mellette a szám akkor nem büntet a rendõr . De csak akkor nézi ha szemétkedni akar. a sárga fény hát nem tudom ... Sztem az se baj ha fehéren villog .Stravkó írta:Ha olyan sárga izzót teszel bele,amirõl nem ég le a festék,akkor szabályos!Jumper írta:Sziasztok!
Szerintetek a rendõr út közben, vagy valaki mûszakin beleköt abba ha ETZ-re fehér indexbúrûk kerülnek?
Esetleg valaki ismeri az idevonatkozó jogszabályt? Azt tudom, hogy az elõírás a sárga fény, de a búrába nem kötnek bele?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Ha olyan sárga izzót teszel bele,amirõl nem ég le a festék,akkor szabályos!Jumper írta:Sziasztok!
Szerintetek a rendõr út közben, vagy valaki mûszakin beleköt abba ha ETZ-re fehér indexbúrûk kerülnek?
Esetleg valaki ismeri az idevonatkozó jogszabályt? Azt tudom, hogy az elõírás a sárga fény, de a búrába nem kötnek bele?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
megkaptam a privit is.megvárlak a cucokkalGexxx írta:Bambi!
Tegnap elfelejtettem mondani, hogy van szimeringem is a telóhoz (de ha neked is van és csinálnád, akkor használd azt, én meg kifizetem vagy nlad hagyom az enyémet (skf duplaajkas)). Valamint vettem benzincsapot is. Nem tudom mennyire ismered a rigacsapot, ami rajta van. Az lefelé állítva van zárva...
(valamiért nem megy a privát üzenet küldés... 7végén megpróbálom megcsinálni...)

- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 2919
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Bambi!
Tegnap elfelejtettem mondani, hogy van szimeringem is a telóhoz (de ha neked is van és csinálnád, akkor használd azt, én meg kifizetem vagy nlad hagyom az enyémet (skf duplaajkas)). Valamint vettem benzincsapot is. Nem tudom mennyire ismered a rigacsapot, ami rajta van. Az lefelé állítva van zárva...
(valamiért nem megy a privát üzenet küldés... 7végén megpróbálom megcsinálni...)
Tegnap elfelejtettem mondani, hogy van szimeringem is a telóhoz (de ha neked is van és csinálnád, akkor használd azt, én meg kifizetem vagy nlad hagyom az enyémet (skf duplaajkas)). Valamint vettem benzincsapot is. Nem tudom mennyire ismered a rigacsapot, ami rajta van. Az lefelé állítva van zárva...
(valamiért nem megy a privát üzenet küldés... 7végén megpróbálom megcsinálni...)
Szia Zsakfos!
Várom a képeket és a beszámolót!
Sajna Pesttel sem lennék elõrébb, úgyhogy ha megegyezünk, akkor marad a Posta.
A képeket küldheted az e-mail címemre is. Ott elõbb megtalálom!
stamas82@freemail.hu
Köszi!
Tamás
Várom a képeket és a beszámolót!
Sajna Pesttel sem lennék elõrébb, úgyhogy ha megegyezünk, akkor marad a Posta.
A képeket küldheted az e-mail címemre is. Ott elõbb megtalálom!
stamas82@freemail.hu
Köszi!
Tamás
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3367
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Szia! Használt.Egyelõre nem mondok semmit milyen mert elõ kell szednem és akkor tüzetesen megnézem,sõt készitek fotót is.Tavaly vettem egy Etz-t a /1 hez a tárcsafék miatt és amit nem használtam fel az ment a padlásra.Ha jól emlékszem nem volt rajt horpadás és fekete.Pénteken érek rá akkor lefotozóm.Ha jó állapotú akkor ugy gondolom hogy az ára 2000 ft+ posta(vagy ahogy megtudjuk oldani).Helyileg én Siófokon lakom.Pestre el tudom juttatni.Jumper írta:Kedves Zsakfos!
Köszönöm, hogy szóltál. Ha meg tudunk egyezni, akkor érdekelne a sárvédõ.
Új vagy használt? Ha használt, akkor milyen állapotban van. Horpadás ugye nincs rajta? Festés milyen állapotban van? Egyáltalán milyen színû?
A legfontosabb kérdés, hogy mennyit kérsz érte? Ha megegyezünk, akkor postán keresztül utánvéttel meg tudjuk oldani, vagy meglátom, hogy hátha futárral olcsóbb. Persze mindent az én költségemen.
Köszi!
Tamás
áétalában,a jeladó szokott ilyen hibát produkáéni,de ez persze feltevés,elõször ellenõrizd az elõgyújtástMeXico írta:Mar mint melyik resz szerinted mert ha beindul utnana szepen megy nem durrog teljes terhelesen kigyorsitva ...szepen porog ... szoval egesegesnek tunikbambi írta:Lehet hibás is a gyujtás
Kedves Zsakfos!
Köszönöm, hogy szóltál. Ha meg tudunk egyezni, akkor érdekelne a sárvédõ.
Új vagy használt? Ha használt, akkor milyen állapotban van. Horpadás ugye nincs rajta? Festés milyen állapotban van? Egyáltalán milyen színû?
A legfontosabb kérdés, hogy mennyit kérsz érte? Ha megegyezünk, akkor postán keresztül utánvéttel meg tudjuk oldani, vagy meglátom, hogy hátha futárral olcsóbb. Persze mindent az én költségemen.
Köszi!
Tamás
Köszönöm, hogy szóltál. Ha meg tudunk egyezni, akkor érdekelne a sárvédõ.
Új vagy használt? Ha használt, akkor milyen állapotban van. Horpadás ugye nincs rajta? Festés milyen állapotban van? Egyáltalán milyen színû?
A legfontosabb kérdés, hogy mennyit kérsz érte? Ha megegyezünk, akkor postán keresztül utánvéttel meg tudjuk oldani, vagy meglátom, hogy hátha futárral olcsóbb. Persze mindent az én költségemen.

Köszi!
Tamás
OKGexxx írta:Bambi bácsi!
Valamikor eltolnám hozzád a biciklit, hogy a télen egy teljes körû felújítást el tudj rajta végezni. Szerintem Máténál is ki fog kötni kábelezési témakörben, hacsak nem vállalod be azt is...
Ami biztos: Futómûvet (elsõ telók, hátsó villa persely), blokktartót, javítani kell, szerintem a fõtengõ szimeringekre is rá kell nézni, blokktömítéseket kell cserélni (csöpög a drága), kábelezést kell végezni. Vettem már pár dolgot, de pl. a láncot rád bízom majd.... Ha meg tudok szerezni egy plusz hengert, akkor lehet, hogy: 300 kubikzentimeter aus Gubacsi straße...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég