Elektronika topik - a pokol kapuja
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Köszi a segitséget.Elkötve semmi nincs ezt bizton merem állitani.Inkább arra gyanakszom hogy az indexrelé nem ehhez a rendszerhez való.Ezért kértem a motorostársakat hogy valaki mérje már meg akinek etz-je van hogy az indexrelé és test között mennyi a feszültsége álló motornál.Még ugy is jó ha kiszedett reléje van valakinek ami biztosan jó.Egyik sarut ráköti az akksi pozitivjára ,másik sarura a multiméter egyik vége,a multiméter másik vége az akksi negativjára.Magyarul sorba köti az indexrelét meg a multimétert.Ha tudnám mennyinek kell lenni a feszültségnek már elõrébb lennék.bambi írta:szerintem a fesszabnál lehet valami hiba,vagy elkötés,mert õ a felelõs a kapcsolásért.de ez ügyben még a kábelkirályt(bakimate) is megkérdezném,hátha tudna segiteni.zsakfos írta:Sziasztok!Kösz a választ idõközben megvettem és tényleg rá van irva hogy Trabant Wartburg Barkas.Lett viszont egy problémám.
Hol is kezdjem?Na szóval.Átépitettem a /1-met etz generátorosra.Átvezetékeltem.A gyujtótrafót kivéve minden bekötve.Akksi feltölt,berak.Gyujtást ráadom és a töltésjelzõ nem világit.Adok neki +t -t akkor világit tehát az izzó jó!Mivel egy donornak vett etz-bõl vannak a cuccok,fogalmam sincs hogy mi a rossz.A fesszabból 2 -t is adott a moci gazdája,valószinüleg mert az egyik rossz lehet csak nem dobta ki.De ez csak feltételezés.Mindkettõ elektronikus,csak az egyik a fekete a másik a kék sárga.Az indexrelé nem etz az biztos,de maga az indexek mûködnek.Mivel a töltésjelzõ az áramot az indexrelérõl és a fesszab 61-es pontjáról kapja,ezért gondoltam valamelyik rossz.Mindkettõ fesszabot próbáltam de egyikkel sem megy.Most vagy mindkettõ rossz vagy az indexrelé nem jó.Az index azon pontján ahonnan a kék/fekete vezeték elmegy a töltéslámpára,8.4 voltot mértem.Kérdésem/kérésem hogy mérje már meg valaki a sajátján hogy gyujtáson álló motornál mennyi a feszültség a relé és a test között?Természetesen ne a biztositéktól jövõ vezetéken,hanem a másikon.Elõre is köszi.Vagy ha valaki tudja mit érdemes ilyenkor tenni az irjon.Illetve mit hol érdemes mérni hogy megtudjam mit kell vennem.Valami tutira rossz.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Ha tiris gyújtás volt rajta és jól mûködött, azért azt kár volt kicserélni ....annak ellenére mondom ezt hogy alapjaiban megszakító-párti vagyok.Tibi85 írta:Sziasztok!
250-es Etz-m van, megszakítós gyújtással. Az volna a problémám, hogy nem tölt a generátor, és szikrázik a megszakító. Kicseréltem a feszszabályzót, és a kondenzátort, de a probléma nem szûnt meg. Amikor vettem a motort, még tirisztoros gyújtása volt, de ezt kicseréltettem, megszakítósra nem is volt vele probléma máig. Ha valakinek van valamilyen ötlete, mi lehet a gond, írjon! Elõre is kösz.
Lásd itt alant, hogy a szénkefék is gyanúsak lehetnek, esetleg a fesszabid állítására van szükség (elektromos, vagy elektromechanikus a fesszabid? Állítani csak az el.mechanikusat tudod)...........vagy még kismillió dolog lehet, vezetékeket, kontaktokat is leellenõrizném...stb...stb...
Esetleg bizti(k) kilazulása?
Hirtelen ezek.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- Tibi85
- biciklis
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2007.08.30. 13:10
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Békés
Sziasztok!
250-es Etz-m van, megszakítós gyújtással. Az volna a problémám, hogy nem tölt a generátor, és szikrázik a megszakító. Kicseréltem a feszszabályzót, és a kondenzátort, de a probléma nem szûnt meg. Amikor vettem a motort, még tirisztoros gyújtása volt, de ezt kicseréltettem, megszakítósra nem is volt vele probléma máig. Ha valakinek van valamilyen ötlete, mi lehet a gond, írjon! Elõre is kösz.
250-es Etz-m van, megszakítós gyújtással. Az volna a problémám, hogy nem tölt a generátor, és szikrázik a megszakító. Kicseréltem a feszszabályzót, és a kondenzátort, de a probléma nem szûnt meg. Amikor vettem a motort, még tirisztoros gyújtása volt, de ezt kicseréltettem, megszakítósra nem is volt vele probléma máig. Ha valakinek van valamilyen ötlete, mi lehet a gond, írjon! Elõre is kösz.
szerintem a fesszabnál lehet valami hiba,vagy elkötés,mert õ a felelõs a kapcsolásért.de ez ügyben még a kábelkirályt(bakimate) is megkérdezném,hátha tudna segiteni.zsakfos írta:Sziasztok!Kösz a választ idõközben megvettem és tényleg rá van irva hogy Trabant Wartburg Barkas.Lett viszont egy problémám.
Hol is kezdjem?Na szóval.Átépitettem a /1-met etz generátorosra.Átvezetékeltem.A gyujtótrafót kivéve minden bekötve.Akksi feltölt,berak.Gyujtást ráadom és a töltésjelzõ nem világit.Adok neki +t -t akkor világit tehát az izzó jó!Mivel egy donornak vett etz-bõl vannak a cuccok,fogalmam sincs hogy mi a rossz.A fesszabból 2 -t is adott a moci gazdája,valószinüleg mert az egyik rossz lehet csak nem dobta ki.De ez csak feltételezés.Mindkettõ elektronikus,csak az egyik a fekete a másik a kék sárga.Az indexrelé nem etz az biztos,de maga az indexek mûködnek.Mivel a töltésjelzõ az áramot az indexrelérõl és a fesszab 61-es pontjáról kapja,ezért gondoltam valamelyik rossz.Mindkettõ fesszabot próbáltam de egyikkel sem megy.Most vagy mindkettõ rossz vagy az indexrelé nem jó.Az index azon pontján ahonnan a kék/fekete vezeték elmegy a töltéslámpára,8.4 voltot mértem.Kérdésem/kérésem hogy mérje már meg valaki a sajátján hogy gyujtáson álló motornál mennyi a feszültség a relé és a test között?Természetesen ne a biztositéktól jövõ vezetéken,hanem a másikon.Elõre is köszi.Vagy ha valaki tudja mit érdemes ilyenkor tenni az irjon.Illetve mit hol érdemes mérni hogy megtudjam mit kell vennem.Valami tutira rossz.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Sziasztok!Kösz a választ idõközben megvettem és tényleg rá van irva hogy Trabant Wartburg Barkas.Lett viszont egy problémám.
Hol is kezdjem?Na szóval.Átépitettem a /1-met etz generátorosra.Átvezetékeltem.A gyujtótrafót kivéve minden bekötve.Akksi feltölt,berak.Gyujtást ráadom és a töltésjelzõ nem világit.Adok neki +t -t akkor világit tehát az izzó jó!Mivel egy donornak vett etz-bõl vannak a cuccok,fogalmam sincs hogy mi a rossz.A fesszabból 2 -t is adott a moci gazdája,valószinüleg mert az egyik rossz lehet csak nem dobta ki.De ez csak feltételezés.Mindkettõ elektronikus,csak az egyik a fekete a másik a kék sárga.Az indexrelé nem etz az biztos,de maga az indexek mûködnek.Mivel a töltésjelzõ az áramot az indexrelérõl és a fesszab 61-es pontjáról kapja,ezért gondoltam valamelyik rossz.Mindkettõ fesszabot próbáltam de egyikkel sem megy.Most vagy mindkettõ rossz vagy az indexrelé nem jó.Az index azon pontján ahonnan a kék/fekete vezeték elmegy a töltéslámpára,8.4 voltot mértem.Kérdésem/kérésem hogy mérje már meg valaki a sajátján hogy gyujtáson álló motornál mennyi a feszültség a relé és a test között?Természetesen ne a biztositéktól jövõ vezetéken,hanem a másikon.Elõre is köszi.Vagy ha valaki tudja mit érdemes ilyenkor tenni az irjon.Illetve mit hol érdemes mérni hogy megtudjam mit kell vennem.Valami tutira rossz.
Hol is kezdjem?Na szóval.Átépitettem a /1-met etz generátorosra.Átvezetékeltem.A gyujtótrafót kivéve minden bekötve.Akksi feltölt,berak.Gyujtást ráadom és a töltésjelzõ nem világit.Adok neki +t -t akkor világit tehát az izzó jó!Mivel egy donornak vett etz-bõl vannak a cuccok,fogalmam sincs hogy mi a rossz.A fesszabból 2 -t is adott a moci gazdája,valószinüleg mert az egyik rossz lehet csak nem dobta ki.De ez csak feltételezés.Mindkettõ elektronikus,csak az egyik a fekete a másik a kék sárga.Az indexrelé nem etz az biztos,de maga az indexek mûködnek.Mivel a töltésjelzõ az áramot az indexrelérõl és a fesszab 61-es pontjáról kapja,ezért gondoltam valamelyik rossz.Mindkettõ fesszabot próbáltam de egyikkel sem megy.Most vagy mindkettõ rossz vagy az indexrelé nem jó.Az index azon pontján ahonnan a kék/fekete vezeték elmegy a töltéslámpára,8.4 voltot mértem.Kérdésem/kérésem hogy mérje már meg valaki a sajátján hogy gyujtáson álló motornál mennyi a feszültség a relé és a test között?Természetesen ne a biztositéktól jövõ vezetéken,hanem a másikon.Elõre is köszi.Vagy ha valaki tudja mit érdemes ilyenkor tenni az irjon.Illetve mit hol érdemes mérni hogy megtudjam mit kell vennem.Valami tutira rossz.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Nahh ebben a pillanatban vegeztem a szerelessel. Mindenki nyert aki a szenkefere tippelt. A megoldasa az volt, hogy a szenkefe csatlakozasai (kabelvegsaruk es azok a csocsok amire racsatlakozik) total el voltak korrodalva. Tureszerlovel felcsiszolgattam es tokeletesen mukodik, jobban mint ezelott. Eddig 1800 f/p felett aludk ki a visszajelzo, most alapjaraton fel-felvillan kis gazra el is alszik. Kimertem 3000 f/p nel lampaval 13,25-tel tolt.
Koszi a segitseget fiuk!
Koszi a segitseget fiuk!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Hali Zé!
Én is a szénkefékre gondolok, de az sem kizárt hogy üt a generátor felõl a fõtengelyed, akár az enyém...és így elpattognak róla a szénkefék......Ezt a bajt mi úgy oldottuk meg, hogy a forgórésznek "alálemezeltünk" sörösdobozból kivágott csíkokkal, úgy hogy központosan fusson...azóta ez a része jó, de másrészrõl nálam is rakoncátlankodik az elektromos rendszer idõrõl idõre...és már nincs humorom az ekecs módszerekhez, legyalulom a madzagokat és átkábelezés fog következni....
Jah, és írtam privit, azt nézd meg mindenképp.
Én is a szénkefékre gondolok, de az sem kizárt hogy üt a generátor felõl a fõtengelyed, akár az enyém...és így elpattognak róla a szénkefék......Ezt a bajt mi úgy oldottuk meg, hogy a forgórésznek "alálemezeltünk" sörösdobozból kivágott csíkokkal, úgy hogy központosan fusson...azóta ez a része jó, de másrészrõl nálam is rakoncátlankodik az elektromos rendszer idõrõl idõre...és már nincs humorom az ekecs módszerekhez, legyalulom a madzagokat és átkábelezés fog következni....
Jah, és írtam privit, azt nézd meg mindenképp.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Shancus http://forum.index.hu/Article/jumpTree? ... &t=9028182 nézd meg itt szerintem elég részletesen elmagyarázza Peti a mechanikus fesszabállitást.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Tamás írta:Tigrisnek igaza lesz: De kérlek Téged is! Generátoros gépekbõl járó motornál NE vegyétek ki az aksit! Kis szerencsével elektronikus gyújtás, diódák is felveszik a néhai elõnevet. Mérj feszt a szénkeféken, nézz szép, egészséges szénkefét.
Bocs Z kapcs rajz! Hol És Mit mértél? Hol 4 a 3? T
Nem vagyok egy elektronikai zseni igy csak probalgatas volt hogy ramerek lent a generatornal a 3 fazisra haha ott lesz valami kontakt hiba de mindharom fazison ugyanazt az erteket kaptam U V W ezek kivezetesenel mertem 3,27 V feszt aztan rajottem a 4-ik az a DF ezen volt 6,... na akkor majd merek a szenkefen....koszi az eddigi tippet
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Sziasztok! No megakadtam a szerelesben pls help!
Tegnap jottem hazafele es egyszer csak lehalvanyult a lampa es a toltesjelzo halvanyan kezdett vilagitani. Nem aggodtam kulonosebben, mert regebben fordult mar elo, hogy a generator alloresznel a 3 csatlakozobol az egyik leesett, akkor ugyanezt a tunetet produkalta. Ma megneztem, de nem talaltam ott hibat. Ekkor megcsiszolgattam az erintkezoket mindenhol (akku, biztositektabla stb) nem segitett. Megneztem nem-e a visszajelzonel van kontakt hiba, ott is rendben volt minden. Visszatettem a regi mechanikus fesszabalyzot, hat azzal meg nemhogy halvanyan de folyamatosan szepen pirosan vilagitott. Ugye jaro motornal nem kell akku igy kozepfordulaton kivettem a biztit - rogton leallt. Multimeterrel megneztem az akkunal: toltes tenyleg nincs. A generatornal van ugyebar 4 vezetek ha jol sejtem ebbol 3 az a 3 fazis azokon mindegyiken 3,27 V feszt mertem es van egy negyedik azon 6,7 V-ot. Nem tudom ezek az ertekek jok-e? Vagy hogyan tovabb, mi lehet a baj? Mit kellene kimerni, hogy megtalaljam a megoldast?
Ha valakinek van otlete megkoszonnem.
Udv!
Tegnap jottem hazafele es egyszer csak lehalvanyult a lampa es a toltesjelzo halvanyan kezdett vilagitani. Nem aggodtam kulonosebben, mert regebben fordult mar elo, hogy a generator alloresznel a 3 csatlakozobol az egyik leesett, akkor ugyanezt a tunetet produkalta. Ma megneztem, de nem talaltam ott hibat. Ekkor megcsiszolgattam az erintkezoket mindenhol (akku, biztositektabla stb) nem segitett. Megneztem nem-e a visszajelzonel van kontakt hiba, ott is rendben volt minden. Visszatettem a regi mechanikus fesszabalyzot, hat azzal meg nemhogy halvanyan de folyamatosan szepen pirosan vilagitott. Ugye jaro motornal nem kell akku igy kozepfordulaton kivettem a biztit - rogton leallt. Multimeterrel megneztem az akkunal: toltes tenyleg nincs. A generatornal van ugyebar 4 vezetek ha jol sejtem ebbol 3 az a 3 fazis azokon mindegyiken 3,27 V feszt mertem es van egy negyedik azon 6,7 V-ot. Nem tudom ezek az ertekek jok-e? Vagy hogyan tovabb, mi lehet a baj? Mit kellene kimerni, hogy megtalaljam a megoldast?
Ha valakinek van otlete megkoszonnem.
Udv!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Csiszold meg az erintkezoit finom csiszolopapirral. Allitani egy csavarral (piros ha jol emlekszem?) lehet de nem ajanlatos, ahogy a gyarban belottek ugy jonak kell lennie. Esetleg a nyelven lehet egy picit hajlitani de csak ovatosan, aztan multimeterrel ellenorizd, en mar jartam ugy hogy 1200 nal kialudt a toltesjelzo, de 17 volttal toltottnagyobb fordulaton.Shancus írta:
Mechanikus fesszabom van a motorban.
Azzon hogy lehet állitani?
Mechanikus fesszabom van a motorban.bakimate írta:Akko fogalmam sincs... Viccet felretéve: át kellene nézni az elektromos részt, lehet, hogy állítani kellene a fesszabon. (Ne vedd szentírásnak amit mondok, majd valaki okosabb is ad tanácsot.)Shancus írta:Hello bakimate!
Etz
Azzon hogy lehet állitani?
MZ Forever!
Hát most olyan 1500, de csak 2 ezer fölött alszik el a töltés jelzõ.bambi írta:Ez attol függ,hogy mennyire van állítva az alapjáratod.Shancus írta:Hello
Lenne egy olyan problémám, hogy ma ahogy jöttem haza a sulibol észre vettem, hogy alapjáraton ég a töltés jelzõ.
Ha viszont egy pici gázt már adok nekki akkor rögtön elalszik és ha vissza esik alapjáratra akkor megint ég!
Ez mitöl van? És mi rá a megoldás?
MZ Forever!
Ez attol függ,hogy mennyire van állítva az alapjáratod.Shancus írta:Hello
Lenne egy olyan problémám, hogy ma ahogy jöttem haza a sulibol észre vettem, hogy alapjáraton ég a töltés jelzõ.
Ha viszont egy pici gázt már adok nekki akkor rögtön elalszik és ha vissza esik alapjáratra akkor megint ég!
Ez mitöl van? És mi rá a megoldás?
- Csöpi
- Simsonos
- Hozzászólások: 78
- Csatlakozott: 2007.09.03. 20:45
- MZ-d típusa: ETZ 125, ETZ 250
- Tartózkodási hely: Balatonfenyves
Esetleg kábelsaruval, vagy érvéghüvellyel nem oldható meg? Ha a biztitábla kivezetései csavarkötésûek akkor sztem az érvéghüvely a nyerõ, ha pedig lapossaruval van megcsinálva, akkor pedig "saruadapter" nem tom mi a pontos neve. Két dugó része és egy hüvely része van. Vagy mondhatnám úgyis, hogy 2 apa és egy anya része vanKapimester írta:Hali!
Én most vettem etz késes biztitáblát. Nálunk a boltban 1000 pízt kértek érte. De van egy nagy hibája! A biztosítékok oldalain mindegyiknél 1-1 csatlakozási pont van az eredetivel ellentétben, ahol valamelyiknél 3 is. Sajna így az egy csatlakozóra nem lehet 3 vezetéket rátenni. Marad a kókányolás, forrasztgatás. Amúgy a késes megoldás sokkal jobb mint a régi! Bár nálam amúgy is kell átalakítgatni, mert mûszakira a gép mindig az eredeti régi 6V-os blokkal megy. És akkor is mûködnie kell mindennek!
A késes biztikrõl, biztitábláról teljesen eggyetértek Bambival, ott a pont!
Üdv: Alter /Csöpi/
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
ÓÓÓÓÓ Igeeeeeenbakimate írta:Az átvezetékezéshez annyit: molcsaba holnap hozza hozzám a gépét, megvan az ETZ minta, "e örö, e bódottág".RR_ZOZY írta:Nem mellesleg én is késesre szeretném cserélni a majdani átmadzagolás után.....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Hali!
Én most vettem etz késes biztitáblát. Nálunk a boltban 1000 pízt kértek érte. De van egy nagy hibája! A biztosítékok oldalain mindegyiknél 1-1 csatlakozási pont van az eredetivel ellentétben, ahol valamelyiknél 3 is. Sajna így az egy csatlakozóra nem lehet 3 vezetéket rátenni. Marad a kókányolás, forrasztgatás. Amúgy a késes megoldás sokkal jobb mint a régi! Bár nálam amúgy is kell átalakítgatni, mert mûszakira a gép mindig az eredeti régi 6V-os blokkal megy. És akkor is mûködnie kell mindennek!
Én most vettem etz késes biztitáblát. Nálunk a boltban 1000 pízt kértek érte. De van egy nagy hibája! A biztosítékok oldalain mindegyiknél 1-1 csatlakozási pont van az eredetivel ellentétben, ahol valamelyiknél 3 is. Sajna így az egy csatlakozóra nem lehet 3 vezetéket rátenni. Marad a kókányolás, forrasztgatás. Amúgy a késes megoldás sokkal jobb mint a régi! Bár nálam amúgy is kell átalakítgatni, mert mûszakira a gép mindig az eredeti régi 6V-os blokkal megy. És akkor is mûködnie kell mindennek!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Nem mellesleg én is késesre szeretném cserélni a majdani átmadzagolás után.....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Igen .végül is egyszerû,csak tedd egymás melé,és látszik a minõségi külömgség.ghostrider írta:Mer' szép színesek...bakimate írta: Mitõl jobb egy késes biztosíték minõsége, mint egy simáé? (nem kekeckedni akarok, eszem ágában sincs, csak érdekel a dolog)
Egyébként szerintem is jobb minõséget tudsz venni késesben, az ma már elterjedtebb.
...jobban is tartja azt...Bambié a pont...szerintem...
Üdv. Ghost
Mer' szép színesek...bakimate írta:Mitõl jobb egy késes biztosíték minõsége, mint egy simáé? (nem kekeckedni akarok, eszem ágában sincs, csak érdekel a dolog)bambi írta:mert jobb minõségû biztit lehet kapni bele,meg a jobban is tartja azt.
Egyébként szerintem is jobb minõséget tudsz venni késesben, az ma már elterjedtebb.
...jobban is tartja azt...Bambié a pont...szerintem...
Üdv. Ghost
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Szia ghostrider.
Ez a dolog engem is érdekelt és a neten keresgélve találtam ezt . http://www.hubermotor.hu/mz_alkatreszek ... ossag.html Itt ajánlanak késes biztosítéktáblát 2552 ft ért , lehet hogy ez jó lenne neked .
Ez a dolog engem is érdekelt és a neten keresgélve találtam ezt . http://www.hubermotor.hu/mz_alkatreszek ... ossag.html Itt ajánlanak késes biztosítéktáblát 2552 ft ért , lehet hogy ez jó lenne neked .
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- Csöpi
- Simsonos
- Hozzászólások: 78
- Csatlakozott: 2007.09.03. 20:45
- MZ-d típusa: ETZ 125, ETZ 250
- Tartózkodási hely: Balatonfenyves
Ez jó téma én elkezdtem a Simsonon, meg is csináltam csak akkut nem tudtam szerezni(6V 4Ah Schwalbe-ba való méretekkel) Nekem a donor egy Audi 80-as(kocka) biztitáblája volt, volt rajta faragni való, végül ragasztóból öntöttem neki tokozatot, és a rögzítõfülek is bele voltak ragasztva. Elsõ ránézésre nagyon sufnituningnak néz ki, de sztem jobbb mint az eredeti biztitábla(maga a biztosíték miatt és a biztosíték befogására értem)ghostrider írta:Érdekelne, hogy lehet átalakítani a biztitáblát késes biztosítékok használatára. Van valami utángyártott cucc vagy donormotorból kell kibányászni valami ilyesmit? Esetleg egy kis barkácsolással megoldható a dolog?
Üdv. Ghost
Üdv: Alter /Csöpi/
bakimate írta:Szia!
Délután csinálok róla képet, hogy merre kell elvezetni.
Sikerült fényképezni? Én még mindig nem jöttem rá a megoldásra!
Még valami: Elektronikus fesszabályzót szeretnék venni, de milyent vegyek. Van egy Tungsram ezekkel a kivezetésekkel: D- DF MP 61 30
Mi lehet az MP? A többi tiszta. ára kb 1000Ft. Az ETZ-be való nálunk a boltban 4600Ft.
Pénteken minden kiderül, szombaton meg találkozunk a Donald bácsi éttermének parkolójában, természetesen Budakalászon...RR_ZOZY írta:Ghostrider: Egy alkalommal amikor az indexeimet bûvöltem, nekem is jól lehúzta az akkut, azóta ha elektronikához nyúlok, kapásból szedem le egyik kanócot az akkuról.
Üdv. Ghost
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Ghostrider: Egy alkalommal amikor az indexeimet bûvöltem, nekem is jól lehúzta az akkut, azóta ha elektronikához nyúlok, kapásból szedem le egyik kanócot az akkuról.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég