Elektronika topik - a pokol kapuja

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Matee86
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 329
Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
Tartózkodási hely: Szekszárd

Hozzászólás Szerző: Matee86 »

Sziasztok!

Végre kész lett a motorom,ill azt gondoltam,amikor is tegnap észleltem,hogy nem alszik el a töltésjelzõ lámpa,ha elindítom am motort!A vezetékeket átnéztem,hát lecsúszott valamelyik valahol,de semmi,és a biztosítékok sincsenek rossz állapotban..Az lenne a kérdésem,hogy miért nem tölthet vissza?hol lehet a gond?nem hiszem,hogy olyan nagy lenne a baj,de azért szeretném minél elõbb megoldani!

Segítségért elõre is köszi! :)

jah....majd elfelejtettem....a motor vagy 7 évig állt egy helyben,forgalomból kivonva....ez lehet az ok??...


Üdv:Máté :D
Mert azért az Mz a király....!:)
Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

Hozzászólás Szerző: merojoc »

Mennyiért lehet ezt beszerezni?
sub-ee írta:
merojoc írta:Tudsz róla valamilyen képet mutatni ??
Ez a lámpa Golf II-jé egy az egyben be lehet tenni az ETZ-be, a Trabant halogén lámpával azonos méretû, ami szintén bemegy egy az egyben az ETZ krómkeretébe!

http://cgi.ebay.de/Scheinwerfer-Golf-2- ... otohosting
ETZ 251
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

bakimate írta:Fûnyíró, kerti kisgép gyertya! MZ-be biztos nem jó. A hõértékét nem sikerült megtalálnom.
piki24 írta:Lécci irjátok meg milyen höértékü ez a gyertya: Champion j19LM
en is kerestem mindenfele oldalon de nem jutottam eredmenyre.... :wink:
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Fûnyíró, kerti kisgép gyertya! MZ-be biztos nem jó. A hõértékét nem sikerült megtalálnom.
piki24 írta:Lécci irjátok meg milyen höértékü ez a gyertya: Champion j19LM
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
piki24
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Kaposvár
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: piki24 »

Lécci irjátok meg milyen höértékü ez a gyertya: Champion j19LM
torokb
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2008.05.03. 15:54
Tartózkodási hely: Péteri

Hozzászólás Szerző: torokb »

No, asszem megvan: zárlatosnak tûnik az egyenirányító híd. Átszervezés alatt van úgy is az elektronika, a fesszabályzó nyákjára felrakom akkor az egyenirányítót is. Ha az eredeti kapcsolást építem rá, akkor ugye három fázis összesen 15A, egy fázis 5A, valami 6 amperes típus jó lesz bele, ugye?
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Fiatal suhanc koromban ( :-D ), amikor még Pannóniáztam, valamilyen oknál fogva az elõgyújtás elmászott 11(!) miliméterre. Nem akartuk elhinni, amikor kimértük...
Perec írta:én 6-7 mm elõgyújtással mentem a Sástó túrán...
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

nem lehet h azon a motoron máshogy mérik az elõgyújtást? :smt082
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

:shock: az kemény...
OK,h a 250-nek nagyobb az elõgyújtása,de ennyivel? :lol:
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Perec
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 444
Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Oh.

Hozzászólás Szerző: Perec »

Tigris! Ha az megnyugtat én 6-7 mm elõgyújtással mentem a Sástó túrán...
Igaz nem is nagyon pörgettem 3900 fölé, mert már 90 fölött csörgött-zörgött-darált.
Hazafelé visszavettem belõle ekkor már pörgethettem, de jó szeme lett (ha meglátott egy kisebb dombot visszafordult).
torokb
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2008.05.03. 15:54
Tartózkodási hely: Péteri

Hozzászólás Szerző: torokb »

Sziasztok!

Jól gondoltam hogy nem csak a túl dús keverék miatt nem megy a motorom. Ma cseréltem akksit (a régiben egy cella zárlatos volt :arrow: max 10.5V). Akksi csere elõtt gyakran leállt a motor induláskor. Most hogy a rendszer feszültsége újra 12V, induláskor kiég a negatív és a pozitív ági két 16A-es bizti (egyik egészen, másik félig, csere után az elõzõleg félig kiégett ég ki stb). Egyszer se sikerült elindulni...
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Sub-ee!

Kösz,megnyugtattál,menni tök jól megy,csak attól tartottam,nem gyújt-e túl korán,ezzel terhelve a fõtengelyt meg a csapágyakat.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

merojoc írta:Tudsz róla valamilyen képet mutatni ??
sub-ee írta: Én hallottam és tudok is szerezni,, angel eyes lámpát, körbe egy ledcsík a helyzetjelzõ és gyönyörû átlátszó kristályos az üveg!

Üdv.:Sub-ee
Ez a lámpa Golf II-jé egy az egyben be lehet tenni az ETZ-be, a Trabant halogén lámpával azonos méretû, ami szintén bemegy egy az egyben az ETZ krómkeretébe!

http://cgi.ebay.de/Scheinwerfer-Golf-2- ... otohosting
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

tigris írta:Csak érdeklõdés:

Sástó túrán merült fel,hogy az én 3 mm elõgyujtásom a kisTZ-n nagy,bár én nem érzem,hogy bármi baj lenne a géppel,megy,mint a bolond.Szerintetek?Bánthatja a fõtengelyt?

Hagyd csak úgy, az a 0,5mm plusz nem számít, picit kevesebbet eszik a géped max így!

Üdv.:Sub-ee
Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

Hozzászólás Szerző: merojoc »

Tudsz róla valamilyen képet mutatni ??
sub-ee írta:
merojoc írta:Hallot már valaki etz-hez való elsõ kristálylámpáról?
Én hallottam és tudok is szerezni,, angel eyes lámpát, körbe egy ledcsík a helyzetjelzõ és gyönyörû átlátszó kristályos az üveg!

Üdv.:Sub-ee
ETZ 251
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Csak érdeklõdés:

Sástó túrán merült fel,hogy az én 3 mm elõgyujtásom a kisTZ-n nagy,bár én nem érzem,hogy bármi baj lenne a géppel,megy,mint a bolond.Szerintetek?Bánthatja a fõtengelyt?
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Csaba467 írta:Koszonom szepen, merek egy akufeszt jaro motoral. Viszont a megszakitohezag csak 0.15 0.3 helyett, ha jol tudom ez is lehet gond, tul sokaig kapja a feszt a trafo. Velemeny?
sub-ee írta: Szia

Túltöltése van a motorodnak, vagy rossz fajta gyújtókondi van benne!

Üdv.:Sub-ee
Szia

A megszakítóhézagnak 0,4-nek kell lennie! Állítsd át!
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

merojoc írta:Hallot már valaki etz-hez való elsõ kristálylámpáról?
Én hallottam és tudok is szerezni,, angel eyes lámpát, körbe egy ledcsík a helyzetjelzõ és gyönyörû átlátszó kristályos az üveg!

Üdv.:Sub-ee
Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

Hozzászólás Szerző: merojoc »

Hallot már valaki etz-hez való elsõ kristálylámpáról?
ETZ 251
Csaba467

Hozzászólás Szerző: Csaba467 »

Koszonom szepen, merek egy akufeszt jaro motoral. Viszont a megszakitohezag csak 0.15 0.3 helyett, ha jol tudom ez is lehet gond, tul sokaig kapja a feszt a trafo. Velemeny?
sub-ee írta:
Csaba467 írta:Szepjoestet mindenkinek!
Egy olyan kerdesem lenne hogy mitol melegszik a gyujtotrafo? Leegett az eredeti es otthagyott az uton, gondoltam mar 20 eves eljott az ideje, raktam egy masikat egy autoa valot mert csak az volt keznel, ment vagy 2 hetet aztan az is meghalt, olyan forro volt hogy sercegett rajta az ujjam, gondoltam ez is szar volt nem veletlenul dobtak ki meghat nem mai gyerek az se, made in jugoslavia, vettem egy ujat, sokkal jobban megy a motor de nagy banatomra ez is melegszik, inkabb forrosodik. Mi lehet az oka?

Hatha tudja valaki, elore is koszonom.
Szia

Túltöltése van a motorodnak, vagy rossz fajta gyújtókondi van benne!

Üdv.:Sub-ee
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Sörtank írta:Egy kis segitség kellene! HA az Mzmre a reflektor rákapcsolom akkor mind a 4 index folyamatosan ég ha meg az indexet bekapcsolom a reflektor villog az indexek meg nem és ezt csak reflektornál csinálja tompítotnál tökéletes minden mi lehet a baj? Etz 150 ccm motorról van szó.
A Választ elõre is köszönöm
Szia

Vagy a kormányon az elektronikus kezelõszervben van zárlet, vagy a lámpafejben, nézd meg a lámpafejben a sarucsatlakozásokat, hogy nem-e érnek össze, de elõtte mindenképp a kapcsolót nézd meg a kormányon!

Üdv.:Sub-ee
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Csaba467 írta:Szepjoestet mindenkinek!
Egy olyan kerdesem lenne hogy mitol melegszik a gyujtotrafo? Leegett az eredeti es otthagyott az uton, gondoltam mar 20 eves eljott az ideje, raktam egy masikat egy autoa valot mert csak az volt keznel, ment vagy 2 hetet aztan az is meghalt, olyan forro volt hogy sercegett rajta az ujjam, gondoltam ez is szar volt nem veletlenul dobtak ki meghat nem mai gyerek az se, made in jugoslavia, vettem egy ujat, sokkal jobban megy a motor de nagy banatomra ez is melegszik, inkabb forrosodik. Mi lehet az oka?

Hatha tudja valaki, elore is koszonom.
Szia

Túltöltése van a motorodnak, vagy rossz fajta gyújtókondi van benne!

Üdv.:Sub-ee
Csaba467

Hozzászólás Szerző: Csaba467 »

Szepjoestet mindenkinek!
Egy olyan kerdesem lenne hogy mitol melegszik a gyujtotrafo? Leegett az eredeti es otthagyott az uton, gondoltam mar 20 eves eljott az ideje, raktam egy masikat egy autoa valot mert csak az volt keznel, ment vagy 2 hetet aztan az is meghalt, olyan forro volt hogy sercegett rajta az ujjam, gondoltam ez is szar volt nem veletlenul dobtak ki meghat nem mai gyerek az se, made in jugoslavia, vettem egy ujat, sokkal jobban megy a motor de nagy banatomra ez is melegszik, inkabb forrosodik. Mi lehet az oka?

Hatha tudja valaki, elore is koszonom.
Avatar
Sörtank
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2008.05.31. 18:38
MZ-d típusa: ETZ

Hozzászólás Szerző: Sörtank »

Egy kis segitség kellene! HA az Mzmre a reflektor rákapcsolom akkor mind a 4 index folyamatosan ég ha meg az indexet bekapcsolom a reflektor villog az indexek meg nem és ezt csak reflektornál csinálja tompítotnál tökéletes minden mi lehet a baj? Etz 150 ccm motorról van szó.
A Választ elõre is köszönöm
Avatar
kezo
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2008.04.15. 16:09
Tartózkodási hely: Heves megye Bélapátfalva

Hozzászólás Szerző: kezo »

Gose89 írta:Üdv.!
Ismét gondban vagyok, már kezdem megszokni:
Az indexek egyik percrõl a másikra meghaltak, mind a 4. Vezetéken hibát nem láttam égõk jók zárlat nincs, mégsem mûködik.
Mi lehet a probléma?
Üdv valószínüleg a relé adta meg magát nekem is az volt a hiba forrása a multkor
Gose89

Hozzászólás Szerző: Gose89 »

Üdv.!
Ismét gondban vagyok, már kezdem megszokni:
Az indexek egyik percrõl a másikra meghaltak, mind a 4. Vezetéken hibát nem láttam égõk jók zárlat nincs, mégsem mûködik.
Mi lehet a probléma?
Avatar
Gshp
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 158
Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely

Hozzászólás Szerző: Gshp »

Van egy 39 éves Trophym (ES 125) annak ilyen a gyújtása ? :oops:
Köd elõttem, füst utánam !! \:D/ [-=UNW-042=-]
Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: yofo »

Sziasztok .

Találtam egy linket 6v os gyújtás átalakításról , hátha valakit érdekel .

http://www.freeweb.hu/e-gyujtas/index.htm
Powered by Bambi MZ ts 250/1
torokb
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2008.05.03. 15:54
Tartózkodási hely: Péteri

Hozzászólás Szerző: torokb »

Na, végre elfogadhatóan megy... kevesebb benzin több levegõ... :idea:

hopp mit látok :shock: : CIKK jajdejó :)
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

sub-ee írta:
Diti írta: Kell hát!!!! :D:D Köszi a fáradozást!
Megvan már a cikk, szerintem Samu Hétfõre kiteszi!

Üdv.:Sub-ee
Ja, délre kint lesz :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Diti írta:
sub-ee írta:Csá Samu

Elnézést mindenkitõl, hogy ide írok, de olvasgattam a cikkek hozzászólásaiban, hogy igény lenne egy 6V-os fesszabályzó cikkre, így készül az új cikk! Elküldöm az e-mail címedre, hétfõre szerintem ott is van!

Üdv.:Sub-ee
Kell hát!!!! :D:D Köszi a fáradozást!
Megvan már a cikk, szerintem Samu Hétfõre kiteszi!

Üdv.:Sub-ee
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Semmi gond Subi, most teszem ki a cikked!! Délre kint lesz! 8)
Avatar
darkMZ
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 318
Csatlakozott: 2008.03.21. 20:03
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Kiskőrös

Hozzászólás Szerző: darkMZ »

Pont ma vettem a tessszkóban égõkészletet párszáz forint volt. Abban kicserélem, ami kell, és megy a motoros egységcsomag bigyóimhoz. Én egészségügyi készletet is hordok magamnál, A kategóriásat, de még sose ellenõrizték. :wink:
MZ or nothing!
torokb
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2008.05.03. 15:54
Tartózkodási hely: Péteri

Hozzászólás Szerző: torokb »

Én mostanában egy simó égõkészlettel járkálok... :) haver meg befõttes üvegben hordja az égõit... :D szóval szerintem mindegy. De kapsz készletet bármelyik motorosboltban. Aztán ugyse azok az égõk lesznek benne amik neked kellenek. De ezt a rendõr nem tudja :lol: ENNYI
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

Valaki meg tudná mondani h lehet-e kapni ilyen standard égõkészlet meg biztosítékkészletet ETZ-hez?
Mert ha a fakabát úr megállít és elkéri tõlem akkor egy sajátmagam által összeállított égõ/biztosítékkészletet is elfogad? :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
torokb
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2008.05.03. 15:54
Tartózkodási hely: Péteri

Hozzászólás Szerző: torokb »

"Tutyi-mutyi tempó" -ez nagyon tetszett! :lol:

Csak hát egyébként aggódom hogy valami nagyobb baj nincs e... na, had öntsem ki a szívemet, legfeljebb átugorjátok...
Az egész Nagyszeben mellett kezdõdött: hasítottunk a román sztrádán, és a motorban csúnyán kezdtek kimaradni ütemek. Az utolsó 10 km-t megtettem 5000-es fordulat felett (így jó volt), majd eltettük magunkat holnapra. Aztán másnap reggel jobban indult, de 10 km után megint kezdte, szóval gyertyát cseréltem. Ez teljesen megoldotta. A hibát pedig betudtam a zárlatos akksinak, illetve elhasználódásnak (ötödik napja mentem napi 200-300 km-t). Aztán ez két napig kitartott, következõ nap végén kellett cserélni már otthonról nem messze Szolnok után. Ezt meg betudtam a havertól kapott nekem alapból gyanús gyertyának, és a továbbra is gyenge akkunak. Aztán azóta csak a szomszéd városba kellett (volna) menni. Kétszer át mentem (harmadik gyertyacsere), majd a hét elején egy reggel csak mentem volna, mer beindult a gép, de erõ aznapra semmi nem volt. (ez elõtt erõvel nem volt gond, csak gázvisszavételkor hagyott ki néha az ütem). Szóval no craft, indulásnál akárhogy csúsztattam, lefulladt. Azért ilyeszt meg a változás, mer nem változott semmi beállítás vagy körülmény, karbin nem piszkáltam, szikra elég stabil (éljen soká sub-ee meg a mexszakos elektronikája), légszûrõ nincs eltömõdve, minden össze van rakva...
Na, majd holnap belenyúlok a karbiba, megnézem a benzinszintet, a subert, meg mindent... ne féltsetek, csak elszontyolódtam.

ja, tütyi-mütyi-rõl: városban nem megyek, vidéken mászkálok általában 80-90-nel. mondjuk 100 felett ritkán megyek, de majd megpörgetem, hátha tényleg feléled.
És bocs a sok siránkozásért :? :x :wink:
Avatar
Diti
Sprinter
Sprinter
Hozzászólások: 256
Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Diti »

torokb írta:Véleményeket kérnék errõl:

http://www.htkfm.fw.hu/images/gyertyakep.jpg

(gyengébbek kedvéért: ez egy BRISK N14C a motoromból)

Még valami: mi a különbség az N14C és N14Y között?
Hali! a gyertya magas hõértékû, jónak tûnik, viszont a suber tût tedd egy rovátkával leljebb.. sokat kap, vagy sokat használod tütyi mütyi tempóban. Esetleg még az, hogy túl zsíros a keverék. Hanyas keveréket kavarsz magadnak? :D Néha adjál neki teligázt, és menj közel végsebességgel rövid ideig... Magára fog eszmélni a motor.. ha!... :? :D
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
Avatar
Diti
Sprinter
Sprinter
Hozzászólások: 256
Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Diti »

sub-ee írta:Csá Samu

Elnézést mindenkitõl, hogy ide írok, de olvasgattam a cikkek hozzászólásaiban, hogy igény lenne egy 6V-os fesszabályzó cikkre, így készül az új cikk! Elküldöm az e-mail címedre, hétfõre szerintem ott is van!

Üdv.:Sub-ee
Kell hát!!!! :D:D Köszi a fáradozást!
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Csá Samu

Elnézést mindenkitõl, hogy ide írok, de olvasgattam a cikkek hozzászólásaiban, hogy igény lenne egy 6V-os fesszabályzó cikkre, így készül az új cikk! Elküldöm az e-mail címedre, hétfõre szerintem ott is van!

Üdv.:Sub-ee
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Ne felejtsd el,hogy ha melegebb a levegõ,akkor ritkább is,ezért adott térfogategységben kevesebb az oxigén.Én nyáron kicsit ki szoktam nyitni a levegõcsavart.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
torokb
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2008.05.03. 15:54
Tartózkodási hely: Péteri

Hozzászólás Szerző: torokb »

Levegõ, levegõ.... de mi a fenétõl fogyott el? Eddig volt elég, a gyertyusz is szép barna volt mint az õzike s**ge... Néztem légszûrõt, rendbe van. Illetve meghúztam a bilincset ami a légszûrõház gumi csatlakozócsövét a karbira szorítja...de hát az csak nem számít! Ahhh... mindegy megkeresem a levegõs csavart a csatos útmatatóban, aztán hadd szóljon...
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

én csak annyit tudok, h az Y-os gyertyának az elektródái jobban belógnak az égéstérbe:

Kép

ellentétben a nem Y-os jelzésûvel:

Kép
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Samu írta:Sztem adj neki még kis levegõt
- ? :shock:
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

akkor mar ketten vagyunk en is ugy tudom, hogy az Y-os az a negyutemuhoz valo....
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Olajos és kicsit homályos :D Sztem adj neki még kis levegõt, nem épp õzbarna. Ha jól tudom, akkor az Y a négyütemûhöz való?? De ez nem tuti.
torokb írta:Véleményeket kérnék errõl:

http://www.htkfm.fw.hu/images/gyertyakep.jpg

(gyengébbek kedvéért: ez egy BRISK N14C a motoromból)

Még valami: mi a különbség az N14C és N14Y között?
torokb
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 133
Csatlakozott: 2008.05.03. 15:54
Tartózkodási hely: Péteri

Hozzászólás Szerző: torokb »

Véleményeket kérnék errõl:

http://www.htkfm.fw.hu/images/gyertyakep.jpg

(gyengébbek kedvéért: ez egy BRISK N14C a motoromból)

Még valami: mi a különbség az N14C és N14Y között?
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Két éve Sástón én azzal szívtam +,hogy új karbit tettem fel elõzõ nap,és a levegõcsavart kirázódás ellen védõ rugó hiányzott,ki is pottyant szépen a csavar,ott szívott falsot.Aztán este csak pislogtunk,miért olyan a szine a gyertyának,mint a citromfagyi :D
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

tigris írta:Ha nagyon világos a gyertya,de a beállítások jók,akkor lehet,hogy falsot szív valahonnan,mondjuk a szívócsonktól vagy a fõtengelyszimmering mellett.
Igazad van Tigris! Erre nem is gondoltam!
Avatar
sub-ee
Elektrokirály
Elektrokirály
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
MZ-d típusa: ETZ 250 1984
Tartózkodási hely: Bonyhád
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sub-ee »

Ahogy ígértem wetzla, feltettem a képeket az elektronikus gyújtásom jeladó részérõl!
FAG csapágy van a csapágyfészekben C3 ZZ!
Ebbe a csapágyfészekbe csúszik bele a forgórész! Amúgy még félkész állapotban vana jeladó, be kell még vezetékelni és kell rá készítsek egy ebonit vezetõt, meg sarucsatlakozót, hogy a vezérlõrészhez lehessen csatlakoztatni!


Kép
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Ha nagyon világos a gyertya,de a beállítások jók,akkor lehet,hogy falsot szív valahonnan,mondjuk a szívócsonktól vagy a fõtengelyszimmering mellett.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 50 vendég