Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Isten ments, hogy bele erõszakoljam:)Hõlég fúvót még nemtudom, hogy honnan fogok szedni, de kénytelen leszek utána szaglászni:)Errõl, hogyha hideg a csapágy akkor könnyebben bemegy a helyére, olyat még nem hallottam.De azért nem hagyom ki:)Majd a váltó összerakása lesz a legnagyobb gond.Van robbantott ábrám, meg úgy szedtem szét, hogy kb tudjam, hogy mi hova való, de ez akkor se olyan könnyû:(:)
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

A csapágy mélyhûtõbe rakása is egy módszer a berakáskor.
Én KBS csapágyat raktam a hátsó kerékbe sõt a fõtengelyhez is,eddig nincs gond vele.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 469
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ »

mzgergõ írta:Akkor megnyugodtam:)A csapágyházba nem nagyon akar belemenni, és örülök is neki, hogy szépen szorúl:)Egyébként a KBS csapágyról van valakinek valami ismertége?Én úgy tudom, hogy a Harley Davidsonok-ba szokták alkalmazni.
Üdv!
Úgy tedd bele hogy hõlégfúvóval melegítsd meg a csapágyfészket !! Ne erõszakold bele !!
Powered by Bambi -- ETZ 300
Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 469
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ »

Nekem is az van jó néhány helyen és nem volt még bajom vele. Viszont a szimeringbõl érdemes a legjobbik fajtát bele tenni!
Powered by Bambi -- ETZ 300
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Akkor megnyugodtam:)A csapágyházba nem nagyon akar belemenni, és örülök is neki, hogy szépen szorúl:)Egyébként a KBS csapágyról van valakinek valami ismertége?Én úgy tudom, hogy a Harley Davidsonok-ba szokták alkalmazni.
Üdv!
Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 469
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ »

Ja, és csak tengely irányban kotyoghat 1 picit ha minden irányban kotyog akkor vidd vissza !
Powered by Bambi -- ETZ 300
Avatar
Gyurm@
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 469
Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
MZ-d típusa: ETZ 300
Tartózkodási hely: Budakalász

Hozzászólás Szerző: Gyurm@ »

Hol kotyog? A C3 az az illesztését jelöli és az pont megfelelõ az ETZ-khez. Akkor van gond ha bent a helyén kotyog a külsõ gyûrû. Tehát nem baj ha kotyog 1 picit legalább nem fogja akadályozni a fõtengelyt.

Üdv.
Powered by Bambi -- ETZ 300
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

ja, és ha tud valaki egy MZ ETZ 125-ös robbantott ábrával szolgálni, annak nagyon örülnék!kisszirt@citromail.hu
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Na sziasztok!

Megvettem ma a csapágyakat.Nem túl márkás csapágyról van szó.KBS nevet képvisel, és amerikai csapágy.De csak jobb mint a magyar kisipari.4950ft volt az egész blokk garnitúra.De van egy csapágy ami kicsit kotyog.Akkor azt vihetem is vissza?Pont a jobboldali fõtengely csapágy kotyog egy kicsit, amire a legnagyobb szügségvan.Érdemes lenne vissza vinni, és a helyett egy márkásabb csapágyat venni?

Üdv!
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Azért ne éljétek magatokat bele annyira :) Talán pár oldal van csak meg...
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

z25z írta:ha samu fel tudja tolteni a regi szerviz forumot, akkor meglesz, bambi anno leirt minden meretet, tipust
Az nagyon jólenne!
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Nekem azt tanácsolták, hogyha veszek csapágyat, akkor csak C3-ast vegyek.Azért kérdeztem, hogy vajon miért lehet ilyen fontos.
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

mzgergõ írta:Hali!

Lenne egy újjabb kérdésem.Mégpedig az, hogy a blokkba való összes csapágy méretét, tipusát, mûszaki megnevezését(golyóscsapágy, axiális, vagy nem stb...) eltudná-e regélni nekem valaki?
köszöntem!

Üdv!

ha samu fel tudja tolteni a regi szerviz forumot, akkor meglesz, bambi anno leirt minden meretet, tipust
TRibor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRibor »

A valószínûleg a külsõ átmérõje más.
Csak C3? :shock:
Az ha jól emlékszem a C-vel kezdõdõ vagy tûgörgõs vagy hengergörgõs csapágy. (de nem biztos)
De azok is általában több számból szoktak állni.
Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

De megvannak, csak mailt írok egy üzletnek, hogy van-e olyan csapágy, amilyen kell nekem.Akkor most elég, hogyha azt írom, hogy 6204-es C3-as csapágy?Mi a külömbség a 6204-es, és 6304-es csapágy között?És a C3 az mit jelent?
Üdv!
TRibor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRibor »

A régi csapágyak nincsenek meg? A csapágy oldalán van egy szám. pl. 6300 ez a szám egyértelmûen meghatározza a csapágy típusát, méretét, és tulajdonságait. Ezeke a számok szabványosak az összes csapágy márkánál ugyan azt jelentik, vásárláskor elég ezt a számot megadni és az eladó tudni fogja hogy neked mi kell. A szám után még esetleg van pár betû azok is fonotsak.
Ezen a linken az SKF online katalógusát találod, sajnos angol de könyen haználható és kilehet keresni a kívánt csapágy adatait.

http://www.skf.com/portal/skf/home/prod ... st&lang=en
Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

ja de azt még hozzáteszem, hogy ez a csapágy sajnos K.O.:( De mostmár legalább tudom, hogy ez a kisipari csapágy tehet mindenrõl!Az simán becsúszik, a DDR-es meg szorúl:)
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

úristen!!!!Ezt nem hiszem el...!!!
Megtaláltam a régi DDR-es C3-as jobboldali fõtengelycsapágyamat.Gondoltam megnézem, hogy mit szólna hozzá a csapágyházam, és egyszerûen kézzel nemtudom bele paterólni:))Gumi kalapáccsal kicsit megütögedtem, és szépen félig bement.És most nagyon nagyon örülök, hogy nemkell a csapágyházzal bajlódni:))háháá
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Hali!

Lenne egy újjabb kérdésem.Mégpedig az, hogy a blokkba való összes csapágy méretét, tipusát, mûszaki megnevezését(golyóscsapágy, axiális, vagy nem stb...) eltudná-e regélni nekem valaki?
köszöntem!

Üdv!
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Re: rezgéscsillapító gumi

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Szia Kolléga!
Ha tudsz feltenni valahova egy képet róla, megmondom, hogy /1-é-e, vagy sem...
Üdv:
Baki Máté/1
krivanpeter írta:Szereztem rezgéscsillapító gumit a blok bordáira,...
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

nincs valakinek elfekvõben egy MZ ETZ 125/150-es blokkja? :roll:
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Novi!
kössz az infót!
popey
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2007.07.17. 23:26
Tartózkodási hely: jánoshalma

vok

Hozzászólás Szerző: popey »

Sajna a rezgéscsillapító gumi 250-es ETZ-re való! Kicsit csöcsre szaladtam, de remélem találok peresre is! Igaz ezt is annak vettem! De mostmár tudom a külömbséget. Addig is jó gurulást mindenkinek! :lol:
Jó motort, jó idõt, jó utat minden MZ klubbtagnak!!
popey
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2007.07.17. 23:26
Tartózkodási hely: jánoshalma

kérdés

Hozzászólás Szerző: popey »

Mé vagyok én babakocsis?? Mé nem, babamotoros???? Vagy az lányokra vonatkozik? Addig is jó gurulást mindenkinek! :lol:
Jó motort, jó idõt, jó utat minden MZ klubbtagnak!!
popey
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2007.07.17. 23:26
Tartózkodási hely: jánoshalma

rezgéscsillapító gumi

Hozzászólás Szerző: popey »

Szereztem rezgéscsillapító gumit a blok bordáira,. de nem tom, hogy kell felrakni! Esetleg be kell vágni? Hosszabb is és a hézagok se ott vannak a gumin ahol kéne lenniük! Lehet, hogy nem peresé? Tud valaki segíteni? Elõre is köszi! Addig is jó gurulást mindenkinek! :lol:
Jó motort, jó idõt, jó utat minden MZ klubbtagnak!!
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Kösz szépen az infót. A héten szét szedem és meg nézem. Nagyon durván húz simson után. Csak sajnos a 4 éves kosz mindenben benne van. :( A Karbi aljából 1 centi vastag koszt szedtem ki. De most nagyon el lehet dugulva mert be indul felpörög és le áll. Ehhez szerintem már kompresszor kell. Amúgy a légszûrõt hogy tudom cserélni mert nem egészen simson-os megoldása van. :D
novi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 113
Csatlakozott: 2007.07.17. 00:27
Tartózkodási hely: Bp./H

Hozzászólás Szerző: novi »

Sziasztok!

Budapesti Svéd Csapágy Kft.
1091 Budapest, Üllõi út. 55.
Telefonszám: 06-1-215-3271
06-1-215-3257
06-20-439-7785
Fax.: 06-1-215-3273 (ha esetleg írásban akarod bejelenteni érkezésed)
E-mail: bscs@bscs.hu
Nyitvatartás: h-cs 7:30-17:00
p 7:30-16:00
szo zárva

F+F Csapágy-Simmering Bt.
1116 BUDAPEST XI.,
Építész u. 40-44.
T/F: 206-2635

Sziasztok!
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

TRibor írta:A fordulatszám meghajtást nézted? Ott ha jól emlékszem mûanyag fogas kerekek vannak, lehet azok adták meg magukat...
(de majd Tigris megerõsít, meg kijavít :) )
Csõre mentél,az enyém standard,még csak kifúrva sincs a kihajtás helye a blokkon! :lol:
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Ha a blokknál nem forog az, ami hajtja a bovdent, akkor ott hiányzik valami.Vagy a meghajtótengely, vagy a fogaskerék, ami meghajtja a meghajtótengelyt.
Szivató kart meg érdemesebb venni boltba.Nem valami eget verõ érték.
TRibor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRibor »

A fordulatszám meghajtást nézted? Ott ha jól emlékszem mûanyag fogas kerekek vannak, lehet azok adták meg magukat...
(de majd Tigris megerõsít, meg kijavít :) )
Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Hello. Sajnos nem mûködik etz 150-es emen a fordulatszámmérõ de a spirál jó. mi lehet a baja? Most vettem és 4 évet állt. még nem szedtem szét. És kis alkatrészeket mint pl szivató kar hol lehetne olcsón kapni bontottat?
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

A csapágyragasztó tudtommal csak a csapágy elforgására jó.Ha kotyog benne a csapágy arra nem.Ezért kéne kipróbálni a folyékonyfém ragasztót.Azthiszem 3000HUF körül mozog, de nemtudom, hogy hogyan lehet oldani.A csapágy ragasztó azt tudom, hogy 120fok körül elenged.

Egyébként kipróbáltam a sörösdobozos módszert.Kiraktam a napra a blokkot fél órára.Elég meleg lett, és megpróbáltam belerakni a csapágyat.Finoman elkezdtem gumikalapáccsal ütögetni befelé a csapágyat, de csak félig ment be.Talán valami zsírral kellett volna még bekenni, vagy egykis olajjal.De te is, meg faterom is aztmondta, hogy jógondolat a sörösdobozos módszer, de mégse kéne :)
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Nem ajánlanám a hézagolólemezes megoldást,nekem is ki volt kopva a csapágyház,bár csapágyragasztóval raktuk össze és fasza lett (aki ott volt sástón,láthatta,h elég rendben van a gépezet :D ),viszont ha a hézagolás elforog a házban,ugyanott vagy.Elvileg az aluminium felületek egymáshoz szorulnak,de szerintem a sörösdoboz meg a blokk nagyon más ötvözet.Esetleg próbálkozz oldhatatlan csavarrögzítõvel a hézagolólemez és a blokk illetve a csapágy köze,a Loctite-nak vannak nagyon jó cuccai...

jobb ötletem most nincs
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

TRibor írta:Ha jól emlékszem a gyakorlatról (falredukcós mélyhúzás) akkor a sörös doboz 0,25-0,27mm festéssel 0,3. De nem vagyok 100%-ig biztos.
Vazze... azt tanulod fõsulin, hogy milyen vastag a sörösdoboz??? Beszarás...
(De azért én a melóhelyen is tanulok, ugye TRibi :twisted: )
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
TRibor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRibor »

Ha jól emlékszem a gyakorlatról (falredukcós mélyhúzás) akkor a sörös doboz 0,25-0,27mm festéssel 0,3. De nem vagyok 100%-ig biztos.
Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

naja...A sörös doboz az jóötlet:)Lehet mingyá neki esek, és megnézem beválik-e.De elötte kell venni sört, és meginni.Kólás dobozt nemveszek, legalább a sörrel jólfogom érezni magam:)
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Az a baj a marással, hogy drága, meg nehéz találni olyan szakembert, aki betudja lõni a központot.Lehet, hogy most amit mondok lenéztek, de én fémforgácsolónak tanulok, azon belül marósnak, és ennek ellenére se tudok:)Ha nagyobb csapágyat raknék bele, talán jólenne, talán nem.Tényleg nemtudom:)
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

TRibor írta:Itt mindenki tegez mindenkit! :) a 0,2-0,3 lemez az meg talán az alufólia, vagy a sörözdoboz...
Sörösdoboz... mekkora ötlet!!! bár akkor szerintem 1 darabból nem jönne ki, de az nem is nagy baj...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

mzgergõ írta:Az se rossz ötlet, csak akkor mien lemez kéne bele?0.2, 0.3-as?Az is még itt a gond, hogy oldal irányban föl-le jobban kotyog, mint jobbra-balra, és ha kilenne hézagolva lemezzel, akkor lehet nem lenne központos :?
Mire értetted(bocs, hogy tegezlek), hogy normális fõtengelyt?Van nekem még egy másik fõtengelyem, amit viszek felújjítani.Az gondolom jólessz bele.
úgy értettem, hogy másik fõtengely... nem az, amit eddig használtál... Jól gondoltad :D

És ha felszabályoznád egy esztergányossal a fészket? esetleg akkor nagyobb külsõ átmérõjû csapágy... vagy ha kicsit kell leszedni, akkor lemez???

Semmi többet nem tudok elmondani... Kérem kapcsolja ki 8) :lol: :-#
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
TRibor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRibor »

Itt mindenki tegez mindenkit! :) a 0,2-0,3 lemez az meg talán az alufólia, vagy a sörözdoboz...
Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Az se rossz ötlet, csak akkor mien lemez kéne bele?0.2, 0.3-as?Az is még itt a gond, hogy oldal irányban föl-le jobban kotyog, mint jobbra-balra, és ha kilenne hézagolva lemezzel, akkor lehet nem lenne központos :?
Mire értetted(bocs, hogy tegezlek), hogy normális fõtengelyt?Van nekem még egy másik fõtengelyem, amit viszek felújjítani.Az gondolom jólessz bele.
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

Van egy ötletem.... hézagolólemez... jó vékony... vágsz egy csíkot, amit szépen beleteszel a fészekbe... mint ha egy persely lenne... aztán mehet be az új csapágy... Na meg egy rendes fõtengely...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Tribor!
Hamár marnám, akkor már egyszerübb lenne perselyezni.Szerintem.
Hallottam mostanság egy olyan anyagról, ami folyékonyfémnek hívnak.Úgy megszilárdúl, mint a fém.Csak az baj van, hogy nagyon jól be kell központozni,(mondjuk az megoldható)de a legfõbb baj, hogyha netán nálam, vagy másnál szétkell húzni a blokkot, akkor ott lenne küzdelem...Esetleg X fokon megadja magát a kötés és elenged?Vagy hogyan lehet oldani?
üdv!
TRibor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRibor »

Kázmér bocs nem sikerült eljütnom a boltba, de holnap mindenféleképpen megyek!

Gergõ!
Hát nem is tudom, esetleg felmaratni nagyobbra a furatot és nagyobb külsõ átmérõjû csapágyat bele tenni, de az majdnem ugyanaz mint a perselyezés. Szerintem még majd valaki mondani fog valami okosságot rá...
Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Heló sziasztok!
Még új vagyok itt, úgyhogy beis mutatkozom.Szirt Gergõnek hívnak, és vagy 2db MZ ETZ 150-esem.Az elõzõrõl annyit, hogy az elsõ MZ-nek a jobboldali fõtengely csapágyháza széthullot.Ezért vettem még egy MZ-t, ami kilett cserélve a blokk.De ami az elsõ MZ-be volt fõtengely, azt kellett berakni az új blokkba, mert annak a fõtengelye kivolt.De aztán mostanság kiderült, hogy ennek a csapágyháza is odaveszett.Úgyhogy a fõtengely lehetett a tettes mind 2 blokknál.Azért tértem ennyire ki a bemutatkozásból, mert már lenne is egy kérdésem:)Az, hogy hogy tudom megszüntetni a csapágyház problémát.A kuplungnál is a csapágyház kivan.Kotyog benne a csapágy egy kicsit.Ajánlották már a újra perselyezést, de az drága.A csapágyragasztó azmeg nemjó erre.Mit lehetne még esetleg bevetni?Elõre is köszönöm a válaszokat!
Üdv!
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Okés, thanks :)
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
TRibor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 84
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:55
Tartózkodási hely: Karcag-Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRibor »

Nem lehet kapni? :S
Délután megyek a 4 Kelemenhez (Bp. Zichy) megkérdezem hogy van-e nekik.
Nem szenvedek az elmebajtól! Minden percét élvezem!
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Sziasztok! Nemigazán blokkproblémáról lenne szó, csak tulajdonképpen mégis a blokkhoz kötõdik, ezért írok ide. Felújítok éppen egy 150-es Etz-t és az elõzõ tulaj szétesztergálta a nagyobbik olajleeresztõ csavar fejét. Sikerült nagy nehezen leszednem, de nem találtam olyan helyet, ahol lehetne kapni. Legrosszabb esetben visszarakom a régit és egy univerzális csavarhúzóval bemûtöm a helyére. De elõtte gondoltam megkérdezem, hogy esetleg nincs-e valakinek egy darab felesleges, amitõl megválna. Szóval ez itt a kérdés... :?:
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Avatar
Gexxx
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3136
Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Blokk

Hozzászólás Szerző: Gexxx »

Blokkproblémák
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég