Blokk
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Szerintem, ha a többi fokozatban elforog, akkor úszószint... Ha a főfűvóka lenne, akkor ott is elfogyna...
Rövid ideig elég a nafta, de hosszú nyélgáz alatt egyszerűen elfogy...
Rövid ideig elég a nafta, de hosszú nyélgáz alatt egyszerűen elfogy...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Doki!
Köszi vigyázok nehogy megfázásból tüdőgyulladása legyen a gépnek!
Nandor!
A gép jól húz nincs gond míg el nem érem a kritikus határt!
Én is próbáltam többet főfuvókából de a 120 as már kevés volt neki,sztem gyárilag is 130 van előírva,persze tudom ,hogy nem pontosak ezért próbálgatom,de ezzel kapcsolatban használjuk az üzemanyagtopicot,mert most már be leszünk fenyítve!
Köszi vigyázok nehogy megfázásból tüdőgyulladása legyen a gépnek!
Nandor!
A gép jól húz nincs gond míg el nem érem a kritikus határt!
Én is próbáltam többet főfuvókából de a 120 as már kevés volt neki,sztem gyárilag is 130 van előírva,persze tudom ,hogy nem pontosak ezért próbálgatom,de ezzel kapcsolatban használjuk az üzemanyagtopicot,mert most már be leszünk fenyítve!
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Blokk
Nekem 135-ös volt benne és nem akart 4e-felett húzni. Most 120-as van benne és sokkal jobb de megpróbálkozok a 115-el is. Természetesen mivel utángyártott fúvókák nem kell készpénznek venni ami rá van írva. /Elvileg a 120-as is a 125-ös Mz-hez való és mégis jó /festékes írta:Köszönöm mégegyszer a szakszerű tanácsokat,sztem mostmár megoldódik,még az este megnéztem a benzin jól folyik,a főfuvikat mint írtam cserélgettem 125-től 140-ig,ezt kizárnám,maradt a 130-as.
Viszont az úszószint közelébe sem nyúlkáltam,meg az alapos karbipucolás is elmaradt,ha ezután sem lesz jobb,megírom és még okoskodunk rajta,köszi
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Más:
Ma jöttem hazafele a tz vel és észrevettem erőteljebekk kigyorsításnál megcsúszott többször is a kuplungom mol hykomol 80w-90 olaj van benne nem hiszem hogy leforgott volna mivel megálltam és lehűlt és belehet rúgni rugók elgyengülhettek van esetleg a lamellák koptak el? hogy lehet megvizsgálni anélkül hogy szétszedném? Valami ötlet?
Ma jöttem hazafele a tz vel és észrevettem erőteljebekk kigyorsításnál megcsúszott többször is a kuplungom mol hykomol 80w-90 olaj van benne nem hiszem hogy leforgott volna mivel megálltam és lehűlt és belehet rúgni rugók elgyengülhettek van esetleg a lamellák koptak el? hogy lehet megvizsgálni anélkül hogy szétszedném? Valami ötlet?
- petrvs
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 160
- Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
- MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Blokk
Üzemanyag-elfogyásnak hangzik, szerintem is. Nálam az úszó fölött csak 1,8 mm-es tűszelep volt ( "áldassék a neve", aki betette) 95-nél torpant, én butuska erőltettem, besült a dugóMrDok írta:Üdv! Ha a nyélgáznál torpan le a motor, akkor a főfúvóka mérete kicsi, kevés anyagot enged át. Persze ez attól is lehet hogy kevés folyik utána a tankból, és kifogy az úszóházból, de ilyenkor kisebb gázállásnál is jelentkezne a probléma. Benzincsövet lehúzod, megnézed hogyan folyik a lé, ha elég jól akkor nem az a gond. Főfúvóka lehet részlegesen is tömődve.....festékes írta:Sziasztok!
Azért írom ide a gondom mert nem tom melyik lenne az alkalmas topic!
Visszatérő problémám van tavaly már küzdöttem ezzel,aztán hidegebb időben úgy ahogy javult a gond,de akkor sem volt tökéletes.
Szóval országúton ha 100 felé megyek,letorpan a motor! Gáz kicsit vissza ismét jó majd húzom neki,nyélgáz vagy kicsit kevesebb és a gond ugyanaz.Roppant kellemetlen,mert ha 85-el megy előttem valaki,hát meggondolom ,hogy kielőzzem-e.
Gyergyakép jó,mondjuk tartós városi közlekedésnél nem annyira,de sztem ez másnál is igy van,de ha jól meghúzatom,szép világosbarna.
Minden gyergyával,ngk,brisk,stb ugyanaz van. Gyújtás,megszakító jó helyen van.
Kipuffot is visszatettem próbára a,gagyirezót amivel vettem,és akkor 125-öt ment,helyzet ugyanaz,egyébként 251-es utángyártott van rajta,durván 2000 km-t mentem vele,újonnan vettem.
Karbiban fúvókákat cserélgettem,helyzet változatlan!Fogyasztás kicsivel több mint 5 liter,lehetne kevesebb is.
Ma egész délután ezzel szórakoztam,de megállt a tudományom!
Még egy motorommal sem volt ilyen gondom,pedig volt már egy jó pár:perkóm,és etz-m is.
Lehet az is,hogy valami szarság,de egyszerüen nem tudok rájönni!
Ha valaki járt már hasonlóképpen,vagy van valami ötlete,hogy mit próbáljak meg,szívesen venném.
Ja és még valami,még sosem ragadt meg alattam motor,de nem hiszem,hogy ilyesmire utalna,mert mint írtam,ha visszaengedem a gázt,vagy visszakapcsolok,akkor nincs gond,nahát ennyi dióhéjban
Dugócsere+ tűszelep csere 2,0 mm-esre: 100-ról még menne, csak még járatós. Amíg nem sikerült orvosolni, véletlenül se erőltesd a masinát, mert az elszegényedő keverék miatt megragadhat
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Köszönöm mégegyszer a szakszerű tanácsokat,sztem mostmár megoldódik,még az este megnéztem a benzin jól folyik,a főfuvikat mint írtam cserélgettem 125-től 140-ig,ezt kizárnám,maradt a 130-as.
Viszont az úszószint közelébe sem nyúlkáltam,meg az alapos karbipucolás is elmaradt,ha ezután sem lesz jobb,megírom és még okoskodunk rajta,köszi
Viszont az úszószint közelébe sem nyúlkáltam,meg az alapos karbipucolás is elmaradt,ha ezután sem lesz jobb,megírom és még okoskodunk rajta,köszi
Re: Blokk
eaetleg magasabb úszószint?MrDok írta:Üdv! Ha a nyélgáznál torpan le a motor, akkor a főfúvóka mérete kicsi, kevés anyagot enged át. Persze ez attól is lehet hogy kevés folyik utána a tankból, és kifogy az úszóházból, de ilyenkor kisebb gázállásnál is jelentkezne a probléma. Benzincsövet lehúzod, megnézed hogyan folyik a lé, ha elég jól akkor nem az a gond. Főfúvóka lehet részlegesen is tömődve.....festékes írta:Sziasztok!
Azért írom ide a gondom mert nem tom melyik lenne az alkalmas topic!
Visszatérő problémám van tavaly már küzdöttem ezzel,aztán hidegebb időben úgy ahogy javult a gond,de akkor sem volt tökéletes.
Szóval országúton ha 100 felé megyek,letorpan a motor! Gáz kicsit vissza ismét jó majd húzom neki,nyélgáz vagy kicsit kevesebb és a gond ugyanaz.Roppant kellemetlen,mert ha 85-el megy előttem valaki,hát meggondolom ,hogy kielőzzem-e.
Gyergyakép jó,mondjuk tartós városi közlekedésnél nem annyira,de sztem ez másnál is igy van,de ha jól meghúzatom,szép világosbarna.
Minden gyergyával,ngk,brisk,stb ugyanaz van. Gyújtás,megszakító jó helyen van.
Kipuffot is visszatettem próbára a,gagyirezót amivel vettem,és akkor 125-öt ment,helyzet ugyanaz,egyébként 251-es utángyártott van rajta,durván 2000 km-t mentem vele,újonnan vettem.
Karbiban fúvókákat cserélgettem,helyzet változatlan!Fogyasztás kicsivel több mint 5 liter,lehetne kevesebb is.
Ma egész délután ezzel szórakoztam,de megállt a tudományom!
Még egy motorommal sem volt ilyen gondom,pedig volt már egy jó pár:perkóm,és etz-m is.
Lehet az is,hogy valami szarság,de egyszerüen nem tudok rájönni!
Ha valaki járt már hasonlóképpen,vagy van valami ötlete,hogy mit próbáljak meg,szívesen venném.
Ja és még valami,még sosem ragadt meg alattam motor,de nem hiszem,hogy ilyesmire utalna,mert mint írtam,ha visszaengedem a gázt,vagy visszakapcsolok,akkor nincs gond,nahát ennyi dióhéjban
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Üdv! Ha a nyélgáznál torpan le a motor, akkor a főfúvóka mérete kicsi, kevés anyagot enged át. Persze ez attól is lehet hogy kevés folyik utána a tankból, és kifogy az úszóházból, de ilyenkor kisebb gázállásnál is jelentkezne a probléma. Benzincsövet lehúzod, megnézed hogyan folyik a lé, ha elég jól akkor nem az a gond. Főfúvóka lehet részlegesen is tömődve.....festékes írta:Sziasztok!
Azért írom ide a gondom mert nem tom melyik lenne az alkalmas topic!
Visszatérő problémám van tavaly már küzdöttem ezzel,aztán hidegebb időben úgy ahogy javult a gond,de akkor sem volt tökéletes.
Szóval országúton ha 100 felé megyek,letorpan a motor! Gáz kicsit vissza ismét jó majd húzom neki,nyélgáz vagy kicsit kevesebb és a gond ugyanaz.Roppant kellemetlen,mert ha 85-el megy előttem valaki,hát meggondolom ,hogy kielőzzem-e.
Gyergyakép jó,mondjuk tartós városi közlekedésnél nem annyira,de sztem ez másnál is igy van,de ha jól meghúzatom,szép világosbarna.
Minden gyergyával,ngk,brisk,stb ugyanaz van. Gyújtás,megszakító jó helyen van.
Kipuffot is visszatettem próbára a,gagyirezót amivel vettem,és akkor 125-öt ment,helyzet ugyanaz,egyébként 251-es utángyártott van rajta,durván 2000 km-t mentem vele,újonnan vettem.
Karbiban fúvókákat cserélgettem,helyzet változatlan!Fogyasztás kicsivel több mint 5 liter,lehetne kevesebb is.
Ma egész délután ezzel szórakoztam,de megállt a tudományom!
Még egy motorommal sem volt ilyen gondom,pedig volt már egy jó pár:perkóm,és etz-m is.
Lehet az is,hogy valami szarság,de egyszerüen nem tudok rájönni!
Ha valaki járt már hasonlóképpen,vagy van valami ötlete,hogy mit próbáljak meg,szívesen venném.
Ja és még valami,még sosem ragadt meg alattam motor,de nem hiszem,hogy ilyesmire utalna,mert mint írtam,ha visszaengedem a gázt,vagy visszakapcsolok,akkor nincs gond,nahát ennyi dióhéjban
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
Ki lehet azt pucolni, egyik haverom járt így. Kompresszor és valami igen vékony tű szerű cucc itt is sokat segíthet. Esetleg kis áztatás.dkari írta:Lehet meg kéne próbálnod másik tanksapkával is. Én jártam ugy hogy el volt dugulva a tanksapkán a lyuk még a simsonomnál. Egyenes uton nem igazán volt gond de emelkedőnél volt hogy meg is állt. Kicseréltem a tanksapkát és jó lett. De mire rájöttem...
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Aha köszi,remélem igazatok van!
A tank az nagyon gáz volt,tavaly takarítottam ki,de új nem lett belőle,a benzincsap utángyártott,szóval elképzelhető,a karbit azért nem piszkáltam mert az úszóházban a benzin az tiszta,viszont az úszószintet megnézhettem volna!
A tank az nagyon gáz volt,tavaly takarítottam ki,de új nem lett belőle,a benzincsap utángyártott,szóval elképzelhető,a karbit azért nem piszkáltam mert az úszóházban a benzin az tiszta,viszont az úszószintet megnézhettem volna!
Re: Blokk
Nekem a benzincsapban lévő gumi lyukai szűkültek össze és azért nem tudott elég benzin átfolyni rajta.
Ugyan ez volt a jelenség mint amit leírtál.
Ugyan ez volt a jelenség mint amit leírtál.
Re: Blokk
Lehet meg kéne próbálnod másik tanksapkával is. Én jártam ugy hogy el volt dugulva a tanksapkán a lyuk még a simsonomnál. Egyenes uton nem igazán volt gond de emelkedőnél volt hogy meg is állt. Kicseréltem a tanksapkát és jó lett. De mire rájöttem...festékes írta:Sziasztok!
Azért írom ide a gondom mert nem tom melyik lenne az alkalmas topic!
Visszatérő problémám van tavaly már küzdöttem ezzel,aztán hidegebb időben úgy ahogy javult a gond,de akkor sem volt tökéletes.
Szóval országúton ha 100 felé megyek,letorpan a motor! Gáz kicsit vissza ismét jó majd húzom neki,nyélgáz vagy kicsit kevesebb és a gond ugyanaz.Roppant kellemetlen,mert ha 85-el megy előttem valaki,hát meggondolom ,hogy kielőzzem-e.
Gyergyakép jó,mondjuk tartós városi közlekedésnél nem annyira,de sztem ez másnál is igy van,de ha jól meghúzatom,szép világosbarna.
Minden gyergyával,ngk,brisk,stb ugyanaz van. Gyújtás,megszakító jó helyen van.
Kipuffot is visszatettem próbára a,gagyirezót amivel vettem,és akkor 125-öt ment,helyzet ugyanaz,egyébként 251-es utángyártott van rajta,durván 2000 km-t mentem vele,újonnan vettem.
Karbiban fúvókákat cserélgettem,helyzet változatlan!Fogyasztás kicsivel több mint 5 liter,lehetne kevesebb is.
Ma egész délután ezzel szórakoztam,de megállt a tudományom!
Még egy motorommal sem volt ilyen gondom,pedig volt már egy jó pár:perkóm,és etz-m is.
Lehet az is,hogy valami szarság,de egyszerüen nem tudok rájönni!
Ha valaki járt már hasonlóképpen,vagy van valami ötlete,hogy mit próbáljak meg,szívesen venném.
Ja és még valami,még sosem ragadt meg alattam motor,de nem hiszem,hogy ilyesmire utalna,mert mint írtam,ha visszaengedem a gázt,vagy visszakapcsolok,akkor nincs gond,nahát ennyi dióhéjban
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Én is úszószintre szavazok. Esetleg koszos tűszelep/benzinszűrő/tank.
De tuti, hogy a nyál fogy el, és amikor visszaengeded, akkor van ideje "utántöltődni"...
De tuti, hogy a nyál fogy el, és amikor visszaengeded, akkor van ideje "utántöltődni"...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
Nagy sebességnél elfogy a benzin. Nálam ugyanez volt anno, és 75 fölött le akart állni a motor. Be kell állítani az úszószintet, és az egész karburátort átmosni/átnyomatni kompresszorral. Utána benzincsapot is kipucolni, végül pedig a tankot is nézd át, hogy nem-e koszos. Az 5 litert sokallod? Nekem utángyártott kéménnyel 6 liter alatt nem állt megfestékes írta:Sziasztok!
Azért írom ide a gondom mert nem tom melyik lenne az alkalmas topic!
Visszatérő problémám van tavaly már küzdöttem ezzel,aztán hidegebb időben úgy ahogy javult a gond,de akkor sem volt tökéletes.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Sziasztok!
Azért írom ide a gondom mert nem tom melyik lenne az alkalmas topic!
Visszatérő problémám van tavaly már küzdöttem ezzel,aztán hidegebb időben úgy ahogy javult a gond,de akkor sem volt tökéletes.
Szóval országúton ha 100 felé megyek,letorpan a motor! Gáz kicsit vissza ismét jó majd húzom neki,nyélgáz vagy kicsit kevesebb és a gond ugyanaz.Roppant kellemetlen,mert ha 85-el megy előttem valaki,hát meggondolom ,hogy kielőzzem-e.
Gyergyakép jó,mondjuk tartós városi közlekedésnél nem annyira,de sztem ez másnál is igy van,de ha jól meghúzatom,szép világosbarna.
Minden gyergyával,ngk,brisk,stb ugyanaz van. Gyújtás,megszakító jó helyen van.
Kipuffot is visszatettem próbára a,gagyirezót amivel vettem,és akkor 125-öt ment,helyzet ugyanaz,egyébként 251-es utángyártott van rajta,durván 2000 km-t mentem vele,újonnan vettem.
Karbiban fúvókákat cserélgettem,helyzet változatlan!Fogyasztás kicsivel több mint 5 liter,lehetne kevesebb is.
Ma egész délután ezzel szórakoztam,de megállt a tudományom!
Még egy motorommal sem volt ilyen gondom,pedig volt már egy jó pár:perkóm,és etz-m is.
Lehet az is,hogy valami szarság,de egyszerüen nem tudok rájönni!
Ha valaki járt már hasonlóképpen,vagy van valami ötlete,hogy mit próbáljak meg,szívesen venném.
Ja és még valami,még sosem ragadt meg alattam motor,de nem hiszem,hogy ilyesmire utalna,mert mint írtam,ha visszaengedem a gázt,vagy visszakapcsolok,akkor nincs gond,nahát ennyi dióhéjban
Azért írom ide a gondom mert nem tom melyik lenne az alkalmas topic!
Visszatérő problémám van tavaly már küzdöttem ezzel,aztán hidegebb időben úgy ahogy javult a gond,de akkor sem volt tökéletes.
Szóval országúton ha 100 felé megyek,letorpan a motor! Gáz kicsit vissza ismét jó majd húzom neki,nyélgáz vagy kicsit kevesebb és a gond ugyanaz.Roppant kellemetlen,mert ha 85-el megy előttem valaki,hát meggondolom ,hogy kielőzzem-e.
Gyergyakép jó,mondjuk tartós városi közlekedésnél nem annyira,de sztem ez másnál is igy van,de ha jól meghúzatom,szép világosbarna.
Minden gyergyával,ngk,brisk,stb ugyanaz van. Gyújtás,megszakító jó helyen van.
Kipuffot is visszatettem próbára a,gagyirezót amivel vettem,és akkor 125-öt ment,helyzet ugyanaz,egyébként 251-es utángyártott van rajta,durván 2000 km-t mentem vele,újonnan vettem.
Karbiban fúvókákat cserélgettem,helyzet változatlan!Fogyasztás kicsivel több mint 5 liter,lehetne kevesebb is.
Ma egész délután ezzel szórakoztam,de megállt a tudományom!
Még egy motorommal sem volt ilyen gondom,pedig volt már egy jó pár:perkóm,és etz-m is.
Lehet az is,hogy valami szarság,de egyszerüen nem tudok rájönni!
Ha valaki járt már hasonlóképpen,vagy van valami ötlete,hogy mit próbáljak meg,szívesen venném.
Ja és még valami,még sosem ragadt meg alattam motor,de nem hiszem,hogy ilyesmire utalna,mert mint írtam,ha visszaengedem a gázt,vagy visszakapcsolok,akkor nincs gond,nahát ennyi dióhéjban
Re: Blokk
Sziasztok! A 150-es ts-em nemrég lett kész. Eddig még nem mentem vele hoszabb utra. A hétvégén bevállaltam vele 20 kilométer folyamatos hajtást is. A motor jól megy meg minden csak nagyon rezonál és a kezemet rohadtul el tudja zsibbasztani. Az lenne a kérdésem hogy ez természetes hogy igy rezonál? A főtengely is felujitott bár azt mondta a gépműhelyes hogy egy minimális ütés maradt a főtengelybe amit nem tudtak 100% "kicentirozni". De azt mondta az még benn van a tűréshatárban. Még nem volt 150-es ts em csak 250/1-es az is 20 éve. Ott gumibakon volt a blokk itt meg csupaszon a vázon. Van valakinek erről tapasztalata? Vagy szerezzek be egy tuti főtengelyt? Ha igen esetleg van valakinek egy tutira nem szétütött főtengő eladóba? Köszi!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ezekben a gyujtótekercsekben az a szép, hogy nem lehet megnézni hogy jó-e. Nekem is volt hasonló gondom, ott a frissen vásárolt tekercsel sem volt szikra..... rossz volt az új is.z25z írta:Koszi szepen, az elmult het alatt eddig ez volt a legeletszerubb tipp holnap kiprobalom
Udv!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Viszont akkor úgy próbáld ki hogy először kivett gyertyát a testhez,annak végéhez 1-2 mm-re a csupasz kábel és vajon áthúz-e.z25z írta:Koszi szepen, az elmult het alatt eddig ez volt a legeletszerubb tipp holnap kiprobalom
Udv!
Ha igen,akkor betekerve is úgy kell működnie.
Igaz így legalább 2 emberes a próba,de legalább nem veszel feleslegesen tekercset,mert hát ugye ahogy irtam azt nem tudom hogy a trafó nélküli gyújtásnál is úgy van-é.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Akkor passz.z25z írta:zsaki kollega! koszi a tippet, sajnos annyi a huncutsag, hogy ez az 50-es egy regebbi verzio: belso gyujtasu nincs trafo
Volt ilyen sejtésem hogy belső gyújtótekercses a tied,azért is kérdeztem.
Viszont elképzelhető hogy az áthúzásos próba itt is segithet nem?Ez csak találgatás részemről.Viszont ha működik,akkor gyujtótekercs.
Vagy nem jó a logikám?
A trafósnál tutira működött a dolog.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Az S50N az gyujtótrafós?z25z írta: Kondenzatorhoz meg nem nyultam: ha hibas lenne akkor elofordulhat, hogy kivett gyertya mellett gyonyoru szikra van, de betekerve nincs?
Udv!
Mert mondjuk a trafó az tud olyat produkálni hogy kitekert gyertyánál van rendes szikra,viszont betekerve már nem.
Nekem az S51B-n pont ez volt a bibi.
Úgy ellenőrizte le hogy betekert gyertyánál a pipát levéve a gyertyakábel csupasz végét 1-2mm-re a gyertya végéhez tettem és úgy néztem meg hogy áthúz-e.Kicseréltem a trafót és minden okés lett.
Viszont a tied az nem trafós ugye?Vagy igen?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2011.04.01. 22:32-kor.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Sziasztok!
Elore bocsajtom, hogy OFF temat irok, egy kicsit talan hosszu is lesz, de mar nem tudok mashova fordulni, bennetek bizom, hatha tud valamelyikotok egy jo tippet adni, probalkoztam a simson.hu-n, de valaszt nem kaptam (nem az elso eset)
Segitsegeteket kernem, mert mar agyam nincs hozza mit kellene meg tennem az MZ kistestverevel: S50N Egyszeruen nem tudom beinditani. Az elozmeny: meg keso osszel munkaba menet egyszercsak megallt a vas, szikra semmi, betoltam a munkahelyre kivettem a blokkot es hazavittem, hogy a teli pihiszezon alatt atnezem, amugy is szet kellett huznom a blokkot, mert a berugotengelyen oda lett a libafog, igy csere. Csapagyak meg jok voltak, azok mentek vissza, szimmeringeket csereltem. Sajnos a kivett dugattyu (leejtes miatt) megserult, igy azt ujat vettem bele. Meretazonosat sikerult vennem. Ezen kivul mas nem tortent. Blokkot visszateve inditas sikertelen, szikra nuku, atgondolva az eletronikajat megtalaltam a hibat, a kormanyon levo leallito gomb rovidre zart. Hibat elharitva szep eroteljes szikra, de beindulni igy sem. Karburatortakaritas (szinte inni lehet belole olyan tiszta) nem oldotta meg a problemat. Tologatom rugdosom, de semmi. Probakepp cserelgettem megszakitot, gyertyapipat, gyertyat, gyujtasi idopontot allitottam, gyertyahezagot es megszakitohezagot. Egyszerre mindig csak egy dolgot tettem, es neztem valtozik-e valami. Hat nem...Tehat: gyujtasi idopont jo, benzin-levego keverek rendben, szikra blokkon kivul rendben. Toltam jopar metert ugy, hogy nem csavartam be a gyertyat, hatha csak par masodpercig szikrazik, de , nem , mert vegig olyan szepen szikrazott, hogy megvilagitotta a henger kornyeket.
Ami meg fontos lehet: becsavart gyertya mellett kezzel forgatva a lendkereket eleg konnyeden at tudom forgatni.
Szoval szerintetek mit kellene atneznem, vagy merre induljak?
Esetleg lehet, hogy nem jo dugattyut kaptam volna hozza? Megnezve: also holtponton a dugattyu teteje az atomlok also szele felett van kb 1-2 mm-rel. felso holtponton pont egy sikban van a henger perselyevel.
Kondenzatorhoz meg nem nyultam: ha hibas lenne akkor elofordulhat, hogy kivett gyertya mellett gyonyoru szikra van, de betekerve nincs?
Nagyjabol ennyi lenne a sztori, szoval barmilyen tanacsot szivesen fogadnek. Elore is koszi, es bocs az adminoktol: Azonban ha ugy latjatok, hogy nagyon offoltam, nyugodtan toroljetek.
Udv!
Elore bocsajtom, hogy OFF temat irok, egy kicsit talan hosszu is lesz, de mar nem tudok mashova fordulni, bennetek bizom, hatha tud valamelyikotok egy jo tippet adni, probalkoztam a simson.hu-n, de valaszt nem kaptam (nem az elso eset)
Segitsegeteket kernem, mert mar agyam nincs hozza mit kellene meg tennem az MZ kistestverevel: S50N Egyszeruen nem tudom beinditani. Az elozmeny: meg keso osszel munkaba menet egyszercsak megallt a vas, szikra semmi, betoltam a munkahelyre kivettem a blokkot es hazavittem, hogy a teli pihiszezon alatt atnezem, amugy is szet kellett huznom a blokkot, mert a berugotengelyen oda lett a libafog, igy csere. Csapagyak meg jok voltak, azok mentek vissza, szimmeringeket csereltem. Sajnos a kivett dugattyu (leejtes miatt) megserult, igy azt ujat vettem bele. Meretazonosat sikerult vennem. Ezen kivul mas nem tortent. Blokkot visszateve inditas sikertelen, szikra nuku, atgondolva az eletronikajat megtalaltam a hibat, a kormanyon levo leallito gomb rovidre zart. Hibat elharitva szep eroteljes szikra, de beindulni igy sem. Karburatortakaritas (szinte inni lehet belole olyan tiszta) nem oldotta meg a problemat. Tologatom rugdosom, de semmi. Probakepp cserelgettem megszakitot, gyertyapipat, gyertyat, gyujtasi idopontot allitottam, gyertyahezagot es megszakitohezagot. Egyszerre mindig csak egy dolgot tettem, es neztem valtozik-e valami. Hat nem...Tehat: gyujtasi idopont jo, benzin-levego keverek rendben, szikra blokkon kivul rendben. Toltam jopar metert ugy, hogy nem csavartam be a gyertyat, hatha csak par masodpercig szikrazik, de , nem , mert vegig olyan szepen szikrazott, hogy megvilagitotta a henger kornyeket.
Ami meg fontos lehet: becsavart gyertya mellett kezzel forgatva a lendkereket eleg konnyeden at tudom forgatni.
Szoval szerintetek mit kellene atneznem, vagy merre induljak?
Esetleg lehet, hogy nem jo dugattyut kaptam volna hozza? Megnezve: also holtponton a dugattyu teteje az atomlok also szele felett van kb 1-2 mm-rel. felso holtponton pont egy sikban van a henger perselyevel.
Kondenzatorhoz meg nem nyultam: ha hibas lenne akkor elofordulhat, hogy kivett gyertya mellett gyonyoru szikra van, de betekerve nincs?
Nagyjabol ennyi lenne a sztori, szoval barmilyen tanacsot szivesen fogadnek. Elore is koszi, es bocs az adminoktol: Azonban ha ugy latjatok, hogy nagyon offoltam, nyugodtan toroljetek.
Udv!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Köszönöm Mester!bambi írta: Fenébe nem lesz baj.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Blokk
Fenébe nem lesz baj.gabsic írta:Tegnap cseréltem dugót meg blokktartó vasakat...
F***a lett, egyenesen áll a blokk, hangja is marha jó lett, csak egy kérdés:
251 blokktartókat ugye nem tudtam venni, szal 250esét raktam fel.
Így viszont ugye a felső blokktartónál (hengerfejnél) pöppet feszül a gumi.
Gondoltam rá hogy esetleg a felfogató 8as csavarok furatát kissé elreszelni oválisra 2-3 mm-t a két csészében amik a gumi alatt és fölött vannak, így kevésbé feszülne.
Aki már rakott fel 250es blokktartót foglalkozott ilyennel, vagy hagyta a fenébe, hadd feszüljön?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Tegnap cseréltem dugót meg blokktartó vasakat...
F***a lett, egyenesen áll a blokk, hangja is marha jó lett, csak egy kérdés:
251 blokktartókat ugye nem tudtam venni, szal 250esét raktam fel.
Így viszont ugye a felső blokktartónál (hengerfejnél) pöppet feszül a gumi.
Gondoltam rá hogy esetleg a felfogató 8as csavarok furatát kissé elreszelni oválisra 2-3 mm-t a két csészében amik a gumi alatt és fölött vannak, így kevésbé feszülne.
Aki már rakott fel 250es blokktartót foglalkozott ilyennel, vagy hagyta a fenébe, hadd feszüljön?
F***a lett, egyenesen áll a blokk, hangja is marha jó lett, csak egy kérdés:
251 blokktartókat ugye nem tudtam venni, szal 250esét raktam fel.
Így viszont ugye a felső blokktartónál (hengerfejnél) pöppet feszül a gumi.
Gondoltam rá hogy esetleg a felfogató 8as csavarok furatát kissé elreszelni oválisra 2-3 mm-t a két csészében amik a gumi alatt és fölött vannak, így kevésbé feszülne.
Aki már rakott fel 250es blokktartót foglalkozott ilyennel, vagy hagyta a fenébe, hadd feszüljön?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Blokk
Ahogy írod egyre jobban hasonlít arra ami az enyémmel volt. Akkor is kicist feketés gyertya volt, alacsonyabb fordulaton sokáig ment, de amint kihuzattam leállt. Akkor főtengelyszimering volt. Bambi szervizelte, és ő mondta, hogy átenged a szimering és a gyertya nem tud tisztulni és lényegében megég. A gyertya nálam javítható volt: villanyrezsóra föl és megmelegíteni és utána jó. Szerintem a szimering lesz a ludas. A bizti kivágás talán nem emiatt lehetett.ambo írta:Sziasztok!
Tehát, a gyertyák gajra mennek végleg.
A fúvóka 125-ös, most cseréltem, volt egy kis túlbenzin probléma ami többé-kevésbé megoldódott.
A brisk gyertya fajtáját most fejből nem tudom valami 14c-valami Amúgy ma egy új izolátort tettem bele megint pöcc-röff, viszont most kicsapta az egyik biztit amit még eddig nem csinált.
Amikor huzatom, talán pörögne még jobban is(a motor képes lenne rá), de elkezd szakadozni, ránt egyet kettőt, aztán mikor elveszem a gázt még röffen párat majd leáll (ez konkrétan a zárlatos gyertyánál volt tegnap, én a néhány röffenést annak a gyengécske, a gyertya belseje felé képződő szikrának tulajdonítom, de lehet tévedek)
Máté
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Blokk
Sziasztok!
Van valakinek ötlete, hogy mitől kezdett el erősen rezonálni a motor?
Korábban jellemzően 4000-felett volt érezhető de akkor is még elviselhető szinten.
Idén azonban erősödött és már alatta is érezhető méghozzá olyannyira, hogy rövid 10km-en is erősen zsibbasztó.
A blokkot két éve újíttattam fel nem hiszem, hogy ez lenne a hiba oka, viszont a gumi szilentekkel kapcsolatban már nem vagyok ilyen derűlátó.
Valaki esetleg tudja, hogy mi lehet a baj, ill. hogy tudok meggyőződni a szilentek állapotáról?
Van valakinek ötlete, hogy mitől kezdett el erősen rezonálni a motor?
Korábban jellemzően 4000-felett volt érezhető de akkor is még elviselhető szinten.
Idén azonban erősödött és már alatta is érezhető méghozzá olyannyira, hogy rövid 10km-en is erősen zsibbasztó.
A blokkot két éve újíttattam fel nem hiszem, hogy ez lenne a hiba oka, viszont a gumi szilentekkel kapcsolatban már nem vagyok ilyen derűlátó.
Valaki esetleg tudja, hogy mi lehet a baj, ill. hogy tudok meggyőződni a szilentek állapotáról?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
És ha egyből kicseréled a gyertyát egy újra, akkor megint indul egyből?
Vagy csak ha visszahűl egy kicsit?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Sziasztok!
Tehát, a gyertyák gajra mennek végleg.
A fúvóka 125-ös, most cseréltem, volt egy kis túlbenzin probléma ami többé-kevésbé megoldódott.
A brisk gyertya fajtáját most fejből nem tudom valami 14c-valami Amúgy ma egy új izolátort tettem bele megint pöcc-röff, viszont most kicsapta az egyik biztit amit még eddig nem csinált.
Amikor huzatom, talán pörögne még jobban is(a motor képes lenne rá), de elkezd szakadozni, ránt egyet kettőt, aztán mikor elveszem a gázt még röffen párat majd leáll (ez konkrétan a zárlatos gyertyánál volt tegnap, én a néhány röffenést annak a gyengécske, a gyertya belseje felé képződő szikrának tulajdonítom, de lehet tévedek)
Tehát, a gyertyák gajra mennek végleg.
A fúvóka 125-ös, most cseréltem, volt egy kis túlbenzin probléma ami többé-kevésbé megoldódott.
A brisk gyertya fajtáját most fejből nem tudom valami 14c-valami Amúgy ma egy új izolátort tettem bele megint pöcc-röff, viszont most kicsapta az egyik biztit amit még eddig nem csinált.
Amikor huzatom, talán pörögne még jobban is(a motor képes lenne rá), de elkezd szakadozni, ránt egyet kettőt, aztán mikor elveszem a gázt még röffen párat majd leáll (ez konkrétan a zárlatos gyertyánál volt tegnap, én a néhány röffenést annak a gyengécske, a gyertya belseje felé képződő szikrának tulajdonítom, de lehet tévedek)
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Blokk
Azonnal leáll a motor vagy csak később? Pörögne többet is ha húznád?ambo írta:Sziasztok!
A következő a problémám. Szépen indul a motor és megy, de ha kihuzatom(5000felett) tönkremegy a gyertya (legyen az bármilyen fajta, ma épp egy brisk-et vágott haza). Amúgy a gyertyakép egy kicsit fekete. Ha valaki tudna valami okosat mondani nagyon örülnék, mert kezd költséges lenni a motorozás
Ja és 250etz elektronikus gyujtás.
Előre is kössz!!!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Szerintem a gyújtásod jeladójában van szálszakadás, ahol a csatlakozók vannak... Érdemes lenne megnézni, vezetékeket kicserélni, újraforrasztani..
Ha megpucolod a gyertyát, gondolom már van szikra...
Ha akkor sincs akkor storno amit mondtam...
Milyen Brisk volt benne?
Mekkora a főfúvóka a karbiban?
Ha megpucolod a gyertyát, gondolom már van szikra...
Ha akkor sincs akkor storno amit mondtam...
Milyen Brisk volt benne?
Mekkora a főfúvóka a karbiban?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Sziasztok!
A következő a problémám. Szépen indul a motor és megy, de ha kihuzatom(5000felett) tönkremegy a gyertya (legyen az bármilyen fajta, ma épp egy brisk-et vágott haza). Amúgy a gyertyakép egy kicsit fekete. Ha valaki tudna valami okosat mondani nagyon örülnék, mert kezd költséges lenni a motorozás
Ja és 250etz elektronikus gyujtás.
Előre is kössz!!!
A következő a problémám. Szépen indul a motor és megy, de ha kihuzatom(5000felett) tönkremegy a gyertya (legyen az bármilyen fajta, ma épp egy brisk-et vágott haza). Amúgy a gyertyakép egy kicsit fekete. Ha valaki tudna valami okosat mondani nagyon örülnék, mert kezd költséges lenni a motorozás
Ja és 250etz elektronikus gyujtás.
Előre is kössz!!!
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Blokk
Rocksoldier írta:heló mindenkinek!
tegnap nagyon szarul járam összetört a dugatyúm.. nemtom mért lehetett ez de apró darabokra tört ..gondolom a dugyatyu minősége lehetet az ok.azt gondolom kéne bele venni valami márkásabb dugót de nemtom melyik jó még bele.ha valaki tud segíteni írjon köszi elöreis!
Én 4sebis TS250-be való Kolbenschmindt dugót a vaterán, Wafios-tól vettem. Most nem hirdet, de privátba vagy e-mailben megadom az elérhetőségét, háta van még neki.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Blokk
heló mindenkinek!
tegnap nagyon szarul járam összetört a dugatyúm.. nemtom mért lehetett ez de apró darabokra tört ..gondolom a dugyatyu minősége lehetet az ok.azt gondolom kéne bele venni valami márkásabb dugót de nemtom melyik jó még bele.ha valaki tud segíteni írjon köszi elöreis!
tegnap nagyon szarul járam összetört a dugatyúm.. nemtom mért lehetett ez de apró darabokra tört ..gondolom a dugyatyu minősége lehetet az ok.azt gondolom kéne bele venni valami márkásabb dugót de nemtom melyik jó még bele.ha valaki tud segíteni írjon köszi elöreis!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Blokk
hali!tibi84 írta:pedro121 írta:Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne h 250-es ETZ-nél, mi kezdhet el zörögni 3500-4000 fordulatnál és onnantól végig. Az alatt semmi. Régóta így használom szóval nem újdonság ez, csak eddig mindig kaptam megnyugtató választ a kérdésre de most újra kételyeim támadtak. Szóval mi lehet ez? Síbertű? Vagy csapszeg? A motor erős, csapágyak se régiek benne, csak ezt a zörgést nem tudom hova rakni h mi lehet és miért zörög. Előre is köszönöm a választ!
suber is tud zörögni hamár kivan kopva a karburátorban.
- tibi84
- Simsonos
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2009.05.20. 22:43
- MZ-d típusa: TS250/1 1981
- Tartózkodási hely: Fehérvárcsurgó
Re: Blokk
Helo!pedro121 írta:Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne h 250-es ETZ-nél, mi kezdhet el zörögni 3500-4000 fordulatnál és onnantól végig. Az alatt semmi. Régóta így használom szóval nem újdonság ez, csak eddig mindig kaptam megnyugtató választ a kérdésre de most újra kételyeim támadtak. Szóval mi lehet ez? Síbertű? Vagy csapszeg? A motor erős, csapágyak se régiek benne, csak ezt a zörgést nem tudom hova rakni h mi lehet és miért zörög. Előre is köszönöm a választ!
Nekem a felső tűgörgő hibája okozott magasabb fordulaton erős zörgést-csörgést. Azt érdemes ellenőrizni. Nem túl nagy munka.
üdv.
Re: Blokk
Sziasztok!
Ma végre összeraktam a váltót az új fogaskerekekkel és lánckeréktengellyel. Az eredmény örvendetes . Minden sebességet tökéletesen vesz és nem dobja ki egyiket sem .
Az 1-3as és a 2-4es fogaskerék német gyártmány a lánckeréktengely viszont azt hiszem taiwani. Remélem jól bírják majd. Köszi még egyszer a hozzászólásokat!
Ma végre összeraktam a váltót az új fogaskerekekkel és lánckeréktengellyel. Az eredmény örvendetes . Minden sebességet tökéletesen vesz és nem dobja ki egyiket sem .
Az 1-3as és a 2-4es fogaskerék német gyártmány a lánckeréktengely viszont azt hiszem taiwani. Remélem jól bírják majd. Köszi még egyszer a hozzászólásokat!
Re: Blokk
Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne h 250-es ETZ-nél, mi kezdhet el zörögni 3500-4000 fordulatnál és onnantól végig. Az alatt semmi. Régóta így használom szóval nem újdonság ez, csak eddig mindig kaptam megnyugtató választ a kérdésre de most újra kételyeim támadtak. Szóval mi lehet ez? Síbertű? Vagy csapszeg? A motor erős, csapágyak se régiek benne, csak ezt a zörgést nem tudom hova rakni h mi lehet és miért zörög. Előre is köszönöm a választ!
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs!
Re: Blokk
köszi
Re: Blokk
sziasztok.
szivárog az olaj a fordulatmérö kihajtásnál és szeretnék venni oda uj gumigyürüt de nem találom a szerelési kézikönyvben. Tudnátok segiteni hogy mekkorát kell oda venni?
Ja meg a berugo v válto karnál is van gumigyürü a dekniben. Annak a méreteit is le tudnátok irni?
Köszi szépen, Bálint
szivárog az olaj a fordulatmérö kihajtásnál és szeretnék venni oda uj gumigyürüt de nem találom a szerelési kézikönyvben. Tudnátok segiteni hogy mekkorát kell oda venni?
Ja meg a berugo v válto karnál is van gumigyürü a dekniben. Annak a méreteit is le tudnátok irni?
Köszi szépen, Bálint
Re: Blokk
Köszi a tippeket. A beállitást az eredetileg kiadott javitási könyv alapján csináltam. Csakhát egy kopott berendezésnél.... . Most már megvárom a megrendelt alkatrészeket és a hétvégén megprobálom összehozni.nyakas írta:a 3 as 4es váltó kerekek közötti távolság max 0,1mm a kis ts nél ,ez be van é állitva ha ez a táv ok akkor fogaskerékcseredkari írta:Üdv mindenkinek!
Továbbra is fenn áll a kérdésem miszerint a 150-es Ts-em kidobálja a 4. sebességet. Nincs ötlete senkinek? Megrendelek hozzá újonnan egy 2-4 es váltofogaskereket plusz egy lánckeréktengelyt(száraskereket) és remélem jó lesz
Mégegyszer köszi!
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
a 3 as 4es váltó kerekek közötti távolság max 0,1mm a kis ts nél ,ez be van é állitva ha ez a táv ok akkor fogaskerékcseredkari írta:Üdv mindenkinek!
Továbbra is fenn áll a kérdésem miszerint a 150-es Ts-em kidobálja a 4. sebességet. Nincs ötlete senkinek? Megrendelek hozzá újonnan egy 2-4 es váltofogaskereket plusz egy lánckeréktengelyt(száraskereket) és remélem jó lesz
A viz szalad, a kő marad!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 55 vendég