Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: conus »

150-es hengerfejet is szerezz hozzá, vagy a 125-ösét esztergáltasd szélesebbre. karbiból is 24n2-2-es lenne hozzá az igazi, de ha a 22n2-2-es karbit átfúvókázod az is jó. :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
akos02
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 125
Tartózkodási hely: Baracs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: akos02 »

Üdv. Az lenne a kérdésem, hogy ha 125ös ETZ-hez szereznék egy 150es hengert, akkor azt simán ki tudnám cserélni, vagy ki kéne cserélni más alkatrészeket is? Köszönöm a válaszokat!
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Kép
Kis Ts
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

kuti írta:Valaki segéllyen már nekem egy kicsitkéét :) Valaki meg tudná mondani egy 250es etz főtengelynek az átmérőjét? vagy valami méretet ami alapján be lehet azonosítani. Ma egyet kivittem a piacra, és egy hozzáértő faszi esküdözött nekem hogy kis Ts-é. :roll:
Még csak nem is hasonlit egymásra a kettő.
Ami összetéveszthető az az Etz250 és a Ts250/1 főtengelye.
Azoknál az alsó csap átmérője különböző.
Azonkivűl a dinamó/generátor kúpok sem teljesen egyformák,bár szemre annak tűnik.
Viszont a kis Ts és a nagy Etz az teljesen más szemre is.
Mondjuk ez kis Etz főtengely képe de a kis Ts -é is hasonlóan néz ki:
Kis Ts:

Kép

Etz 250:

Kép
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kuti »

Valaki segéllyen már nekem egy kicsitkéét :) Valaki meg tudná mondani egy 250es etz főtengelynek az átmérőjét? vagy valami méretet ami alapján be lehet azonosítani. Ma egyet kivittem a piacra, és egy hozzáértő faszi esküdözött nekem hogy kis Ts-é. :roll:
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Alfa »

csdani írta:Hello Alfa, meg minden "ETZ300" tulaj!

Ehhez a hengerhez milyen gyertya dukál?
Mert nekem most NGK B8HS van, 260-as Isolatornak megfelelő.
Az említett hengerfej esztergálás óta, a 20 km hazaút alatt a feketéből igencsak normális színűre égett ki! (145-ös fúvóka, legdúsabb tűállás, 40-es keverék)
Gondolom tökéletesebb lett az égés a keskenyebb préssáv(51mm a robbanófélgömb átmérője), valamint az 1,6 mm résméret miatt, 1,2 volt.
Mivel szeretnék 1-el szegényebb tűállással menni.
Ti mekkora fúvókával mentek?
Kell-e egyáltalán nagyobb hőértékű ehhez a hengerhez?
Nekem is NGK B8HS van benne, az előző 3000 km ig bírta, utána valamiért megdöglött. Lehet hogy azért mert szinte csak alapjáratoztam az utóbbi fél évben :D

135 ös fúvókát használok, a legkisebb tűállásban. 1-el nagyobb tűállásban már nehezen indul, 2 vel nagyobban már könyörögni kell neki és füstöl mint a fene. Viszont nem tudom honnan van a te fúvókád, de 145 legdúsabb az szerintem nem annyira jó. Nem szív valahol falsot? Légszűrő, szívótorok, légszűrőház rendben van?

A méretekről kérdezd Bambit, ő csinálta, gondolom mindenhol ugyanúgy fúratja 300ra.
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Máté »

szia csdani.

nekem is 300-as a moci és nekem brisk n14c gyertya van benne kb 1000km e és semmi probléma vele. csatos karbi van a gépen és 135-ös főfúvóka és a legdúsabb keveréknél eggyel alacsonyabb tűállás. nekem így tökéletes a beállítás. próbálgatni kell hogy milyen lesz más beállításokkal (nagyobb főfúvóka lejjebb eresztett súber). Bambinál voltam párszor és ő mondta neme is hogy érzés alapján kell beállítani.
üdv
Máté
csdani írta:Hello Alfa, meg minden "ETZ300" tulaj!

Ehhez a hengerhez milyen gyertya dukál?
Mert nekem most NGK B8HS van, 260-as Isolatornak megfelelő.
Az említett hengerfej esztergálás óta, a 20 km hazaút alatt a feketéből igencsak normális színűre égett ki! (145-ös fúvóka, legdúsabb tűállás, 40-es keverék)
Gondolom tökéletesebb lett az égés a keskenyebb préssáv(51mm a robbanófélgömb átmérője), valamint az 1,6 mm résméret miatt, 1,2 volt.
Mivel szeretnék 1-el szegényebb tűállással menni.
Ti mekkora fúvókával mentek?
Kell-e egyáltalán nagyobb hőértékű ehhez a hengerhez?
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csdani »

Hello Alfa, meg minden "ETZ300" tulaj!

Ehhez a hengerhez milyen gyertya dukál?
Mert nekem most NGK B8HS van, 260-as Isolatornak megfelelő.
Az említett hengerfej esztergálás óta, a 20 km hazaút alatt a feketéből igencsak normális színűre égett ki! (145-ös fúvóka, legdúsabb tűállás, 40-es keverék)
Gondolom tökéletesebb lett az égés a keskenyebb préssáv(51mm a robbanófélgömb átmérője), valamint az 1,6 mm résméret miatt, 1,2 volt.
Mivel szeretnék 1-el szegényebb tűállással menni.
Ti mekkora fúvókával mentek?
Kell-e egyáltalán nagyobb hőértékű ehhez a hengerhez?
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Alfa »

csdani írta:Hello Alfa!

Láttam a mocid videóját
Könnyített főtengely van benne, vagy még milyen módosítás van rajta a 300-as fúráson kívül?
Nincs benne semmi, csak amit odaírtam a vidiben. Légszűrő rendszert is visszavariáltam a gyárira, mert a direktszűrő nem volt túl jó. Bambinál az égéstér átalakítás is jár a fúrással együtt, szóval az is meg van csinálva 300ashoz.

135 ös fúvóka van benne, ezt Bambi adta nekem, a többi része mind gyári, pontosabban utángyártott. Főfúvóka tartó réz, úszó, alapjárati fúvóka, tűszelep, súbertű és szivatófúvóka bátran használható az utángyártott. Úszótengelyem eredeti gyári, ezen kívül a súber és a szivatódugattyú, nameg a súbertűt tartó lemez. Az állító csavarok is utángyártottak.

Ezen kívül van még elektronikus indexrelé, elektronikus fesszab, normális főtengelycentír, jó, minőségi csapágyak és hajtókarszet. Szintén Bambi által. Az egész blokk cucc mindennel együtt 40.000 ft volt. A mai napig sem bántam meg, elhozatni a világ végéről trélerrel is ebbe a kategóriába esne ha beszarna valahol.

Gépalkatrészek nincsenek túlságosan változtatva, generátor gyári (tervezek réz csúszógyűrűket), kuplung gyári (tervezem ésszerű korlátok között könnyítését, úgyis szét kell szedni ha lesz pénzem, mert csöpög a váltókarnál), a váltóban Bambi variált apróbb dolgokat hogy üzembiztosabb legyen. A főtengely is gyári, nincs könnyítve sehol.

A gyújtásom a tök fapados megszakítós, ezt is meg kéne csinálni a Sub-ee féle Hall jeladós programozható előgyújtásosra, de ez is pénz, az meg nem terem a fán (sajnos).

Futómű van még, első villa zsír, minden alkatrésze kifogástalan, mindent saját kezűleg mértem ki. Hátsó rugóstagok Futár Petinél lettek beszerezve, 8k volt darabja, de eddig még tökéletesen csillapítanak és rugóznak. Az egyik rugóstagom ui. kókányolt volt és féltem h szétesik, na és akkor még úsztam a pénzben mosthoz képest.

Végül pedig a kipufogó, saját kezűleg számolt, és egy szétvert jóárasított utángyártott kémény felhasználásával készült, 5500ra méretezve. Asszem másfeles acéllemezből hajlítottam a konfúzor kúpot, majd összehegesztettem. A vidihez képest a hangtompító meg lett csinálva értelmesen, a hangja is visszahúzódott kicsit, nem fúj már ki 100+1 helyen, és nem mozog össze vissza :D

A többi változtatás inkább csak optikai, de az részletkérdés.
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csdani »

Hello Alfa!

Láttam a mocid videóját
Könnyített főtengely van benne, vagy még milyen módosítás van rajta a 300-as fúráson kívül?
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

KrisszETZ251 írta:Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy perselyeztetett-e már valaki etz 251-es hengert, ill lehet-e és ha igen tudjátok-e, hogy hol?

Előre is köszi: Krissz
Lehet perselyezni,de ha nem tuningolási szándékkal teszed,akkor drága.18000ft ablakolással fúrással honolással nálunk.
üdv bambi
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

KrisszETZ251 írta:Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy perselyeztetett-e már valaki etz 251-es hengert, ill lehet-e és ha igen tudjátok-e, hogy hol?

Előre is köszi: Krissz
Semmi értelme.
Olcsóbb ha vesz az ember hengert még akkor is ha furatni kell.Szerintem!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
KrisszETZ251
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 92
Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
Tartózkodási hely: Szeged-Budapest

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KrisszETZ251 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy perselyeztetett-e már valaki etz 251-es hengert, ill lehet-e és ha igen tudjátok-e, hogy hol?

Előre is köszi: Krissz
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Egyáltalán nem biztos, Bambinál is hozzá tartozik a fúráshoz (300ra) az égéstér átalakítása. Lehet hogy nem is véletlenül :D
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csikin »

Szerintem simán előgyújtásállítással megoldódott volna...
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2353
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: z25z »

nekem 3 mm-nel a tokeletes
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csdani »

Szevasztok!

Hétvégén nagyjából megoldódott az öngyulladás-probléma
Az égéstér át lett esztergálva, a robbanó félgömb átmérője 45-ről 51-re lett felszúrva, utána mindenhol úgy esztergálva, a sűrítőtér ugyanannyi maradjon, a sűrítés 11,6 körüli., a résméret 1,6 mm.
Még a gyújtáson variálok 1 kicsit.
Akinek ilyen 300-as ETZ-je van, az mekkora gyújtással megy? Most 2.52mm
Másik kérdésem, hogy hol lehet 301-es ETZ-hez 0,1 vagy 0,2mm-es hengerfejtömítést kapni?
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Máté »

sziasztok!
van valakinek tapasztalata mofakerben kapható blokktartóról? mennyire jó méretben mennyire csvarodik? etz 251-hez kellene.
köszi előre is
Máté
Avatar
gergő
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: 2009.03.22. 15:05
MZ-d típusa: ES250/2
Tartózkodási hely: Devecser Kodály Zoltán u.21

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: gergő »

Motormann írta:Üdv!
Az érdekelne,hogy a blokk alján található kissebb csavart (amiben egy rugó és egy golyó található) álló helyzetben ki lehet e tekerni tömítés csere céljából?Engedi az olajat.
Segítségeteket előre is köszönöm,sziasztok!!
Döntsed el a motort a bal oldalára, és akkor nem !
UFF 241 (OK 34-11)

Az ES 250/2 is MZ !!
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Motormann írta:Üdv!
Az érdekelne,hogy a blokk alján található kissebb csavart (amiben egy rugó és egy golyó található) álló helyzetben ki lehet e tekerni tömítés csere céljából?Engedi az olajat.
Segítségeteket előre is köszönöm,sziasztok!!
Igen.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
Motormann
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2008.02.22. 12:57
Tartózkodási hely: Gyõr

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Motormann »

Üdv!
Az érdekelne,hogy a blokk alján található kissebb csavart (amiben egy rugó és egy golyó található) álló helyzetben ki lehet e tekerni tömítés csere céljából?Engedi az olajat.
Segítségeteket előre is köszönöm,sziasztok!!
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csikin »

Nem túl kevés az előgyújtás?
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

csdani írta:Hello Bambi!

Van egy 300-ra (75.50)-re fúrt ETZ-m, 11,3 kompresszióval, 1,2 mm résmérettel
Legdúsabb tűállással, 145-ös fúvókával, 2,52-es gyújtással becsörög 4500 felett, még 98-as benzinnel is.
Anyagot kap endesen, erős fekete a 260-as isolatornak megfelelő NGK B8HS, meg érzésre is sokat kap, meg zabál is.
1x kikormoztam az égésteret, nem volt különösebb, és utána is csinálja.
A préssáv szélesség nem lehet a ludas?
Egy ilyen konstrukciónál mennyire érdemes venni a préssávot mm-ben?
Gondolom a sűrítőtérnek gömbszelet-szerűnek kellene lennie.

Előre is kösz a segítséget.
lejjeb lehetne menni a préstávval,de nem hinném,hogy az lenne a gond.esetleg köbölni kellene.vagy cserélni a kipufogót.
Avatar
csdani
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 169
Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csdani »

Hello Bambi!

Van egy 300-ra (75.50)-re fúrt ETZ-m, 11,3 kompresszióval, 1,2 mm résmérettel
Legdúsabb tűállással, 145-ös fúvókával, 2,52-es gyújtással becsörög 4500 felett, még 98-as benzinnel is.
Anyagot kap endesen, erős fekete a 260-as isolatornak megfelelő NGK B8HS, meg érzésre is sokat kap, meg zabál is.
1x kikormoztam az égésteret, nem volt különösebb, és utána is csinálja.
A préssáv szélesség nem lehet a ludas?
Egy ilyen konstrukciónál mennyire érdemes venni a préssávot mm-ben?
Gondolom a sűrítőtérnek gömbszelet-szerűnek kellene lennie.

Előre is kösz a segítséget.
Avatar
csikin
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 870
Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: csikin »

Úgytűnik egy feketelyuk elnyelte a linket.
Vagy csak szorgalmas a moderátor.
http://csikin.triadbs.hu/etz251

Két ütem elég, a többi csalás ;)
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kuti »

Máté írta:sziasztok!
nem tudjátok hol vagy kinél lehet kapni etz251-hez erősített motortartót és mennyiért?
köszi
Subee által többször belinkelt illető honlapján én láttam erősített blokktartókat :roll:
Aki sokat esik..... // A kevés lóerőt sok bátorsággal pótolom! :) Adatlapom Galériám
Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 3063
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim »

Hohhó! Okos ETZ szépen ketyeg! :lol: Összerakva a blokk. Helyén. \:D/
A 7 vége fele próbakör! \:D/
Kép

Kép
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Máté »

sziasztok!
nem tudjátok hol vagy kinél lehet kapni etz251-hez erősített motortartót és mennyiért?
köszi
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Nana! MZ-t nem butázunk! [-X Sokunknak van nagy Etz-je! :twisted:
POD RACER
Szinter, pipa!!!
waresz
Kipuffkirály
Kipuffkirály
Hozzászólások: 339
Csatlakozott: 2008.02.22. 18:04
Tartózkodási hely: TÖk

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: waresz »

Nandor írta:Sziasztok

Tudna nekem abban segíteni valaki, hogy a 4 sebbeséges TS 250 motorjához jó-e az ETZ henger ill. hengerfej?
egyáltalán nem, semmi köze az egészhez. meg különben is minek? buta 4 felömlős :twisted:
Bokodi Áron- WARESZ
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Üdv!

Múltkor annyira megszívtam: kilazult a blokknál a kipuff tartó csavarom, és a rezgéstől gyakorlatilag törésig kopott...
Hétvégén 2 órámba telt mire kiszedtem a csavart.... de sikerült

Viszont elhagytam az aksit fedő deknit... Nincs valakinek? Esetleg piros...???
Avatar
Nandor
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 486
Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Nandor »

Sziasztok

Tudna nekem abban segíteni valaki, hogy a 4 sebbeséges TS 250 motorjához jó-e az ETZ henger ill. hengerfej?
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

akos02 írta:Helyileg hol fúrják a hengert? Egyébként a dugattyúra, a gyűrűkre meg a csapszegre gondoltam, hogy ezeket nekem kellene-e külön megvennem, és ha igen, akkor ezek cseréjével együtt mennyi lenne? (Tehát összesen mennyit kéne rászánnom)
Nem tudom az árakat, mert még soha nem fúrattam semmilyen hengerem.
Pesten van a fúrás,és csak a gépmunka 3000ft.
Avatar
akos02
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 125
Tartózkodási hely: Baracs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: akos02 »

Helyileg hol fúrják a hengert? Egyébként a dugattyúra, a gyűrűkre meg a csapszegre gondoltam, hogy ezeket nekem kellene-e külön megvennem, és ha igen, akkor ezek cseréjével együtt mennyi lenne? (Tehát összesen mennyit kéne rászánnom)
Nem tudom az árakat, mert még soha nem fúrattam semmilyen hengerem.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

akos02 írta:A 3000Ft-ba beltartoznak az ehhez szükséges alkatrészek is?
Pontosabban mire gondolsz?
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

redocstomi írta:Bambi te 3000 ft-ért fúrod meg a hengert?
Igen
Avatar
redocstomi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
Tartózkodási hely: Körmend

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: redocstomi »

Bambi te 3000 ft-ért fúrod meg a hengert?
Avatar
Gyurmooo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 652
Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Gyurmooo »

Gondold végig: maga a gyűrű legalább egy ezres, a kettő, ha jobb fajta. :mrgreen:
56-ra fúrasd, szerintem. :twisted:
Avatar
akos02
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 125
Tartózkodási hely: Baracs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: akos02 »

A 3000Ft-ba beltartoznak az ehhez szükséges alkatrészek is?
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

akos02 írta:Üdv mindenkinek! Az a helyzet, hogy van egy 125ös ETZ-m, és szeretném felfúratni (nem a túlzott köbcenti növelés lenne a cél, hanem kompresszió növelés), és érdekelne, hogy körülbelül mennyi pénzből csinálnák meg nekem egy normál helyen? :-k A válaszokat köszönöm!
bambinál 3000ft
Avatar
akos02
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 125
Tartózkodási hely: Baracs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: akos02 »

Üdv mindenkinek! Az a helyzet, hogy van egy 125ös ETZ-m, és szeretném felfúratni (nem a túlzott köbcenti növelés lenne a cél, hanem kompresszió növelés), és érdekelne, hogy körülbelül mennyi pénzből csinálnák meg nekem egy normál helyen? :-k A válaszokat köszönöm!
waresz
Kipuffkirály
Kipuffkirály
Hozzászólások: 339
Csatlakozott: 2008.02.22. 18:04
Tartózkodási hely: TÖk

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: waresz »

akkor ott nem csak a kipufogó van tele, annak van már kb 2-3mm gyürühézaga. túl nagy erőt már nagyon jó beállításokkal sem lehet tőle várni. bár ettől még használhatóan kell menjen, kipufogó kiégetése, nagygenerál. ez a megoldás. új kipufogót meg véletlenül se vegyél.
Bokodi Áron- WARESZ
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

Zsoca írta:
bambi írta:Mennyi km van benne?
48000.km van benne.
Kipufogó nincs tele nagyon?
Zsoca
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:39
MZ-d típusa: Mz 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zsoca »

bambi írta:
Zsoca írta:Nah hello mindenkinek nekem egy 250-es ETZ-m van és még teljesen gyári bontatlan ha beindítom rendesen jár de ha gázt húzok nem pörög rendesen meg alig megy ha birtok pls segítsetek. Előre is köszi
Mennyi km van benne?
48000.km van benne.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: conus »

szerintem ha már megvetted akkor használd is el ha nincs erősen tuningolva a géped. nekem pl. 150es ETZ-be van beletéve tajvani mert másmilyet nem lehetett felhajtani. 3000 km agresszív hajtás után még mindig jó. viszont a tajvani felső tűgörgőt mindenféleképp cseréld! sokan megszívták már vele. oda én jó minőségű INA tűgörgőt vettem. de volt aki PROX márkájút tett bele, szintén semmi gond. :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
vinczeattila
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2009.11.07. 10:19
MZ-d típusa: etz 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: vinczeattila »

szevasztok!
Etz 250-hez vettem főtengely felújitó készletet.Taiwani.Valaki használt már ilyet?Nem biztos ,hogy bemerem tenni.Vagy tudtok olyan helyet ahol jó minőségűt lehet venni?
Kösz.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

Zsoca írta:Nah hello mindenkinek nekem egy 250-es ETZ-m van és még teljesen gyári bontatlan ha beindítom rendesen jár de ha gázt húzok nem pörög rendesen meg alig megy ha birtok pls segítsetek. Előre is köszi
Mennyi km van benne?
Zsoca
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2009.11.06. 22:39
MZ-d típusa: Mz 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Zsoca »

Nah hello mindenkinek nekem egy 250-es ETZ-m van és még teljesen gyári bontatlan ha beindítom rendesen jár de ha gázt húzok nem pörög rendesen meg alig megy ha birtok pls segítsetek. Előre is köszi
Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 3063
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim »

+vannak a Koyo-k! :D /Főtengely+váltótengely csapágyak+kuplungcsiga/ C3, 7db, össz. 10270Ft
Szigetszentmiklós Ady Endre u.9. 0624.368.005
\:D/
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: conus »

sunbim írta:Ja! Koyo fele hajlok. A váltóban C4ek vannak, mikülönbség a C3 és C4 csapágy között?
az h "lazább az illesztése". de nyugodtan beleteheted a C4 helyére MüZüben a C3-at. 20 év alatt sokat fejlődött a csapágygyártás :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Google [Bot] valamint 48 vendég