Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alfa »

http://www.youtube.com/watch?v=XVqehoOZ4qU

Itt van, remélem használható :roll:
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

Nagyon jó lenne! Köszönet érte elõre is!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Most lett fúrva a hengerem 300ra, új dugó új hajtókar új fõtengelycsapágyak, nem lötyöghet semmi (nem is teszi) Bambi módra összerakva, ha kell hétfõre levideozom a hangra különös tekintettel, gondolom az elég jó (annak ellenére h 300as).
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Hozzászólás Szerző: hell »

Teljes hanyatlás. Tudtam én az évek alatt megtanultam nem egyszerû az MZ-vel az élet, de most ismét bebizonyult! Nagysokára ma végre elindítottam és majd megõrültem miközben halgattam a járását és ugyanúgy kotyog a blokkban valami mint szétszedés elõtt, minden jól tettünk össze ami rosz volt kicseréltük és semmi. Kicsit behúzom a kuplungot elhalgat egybõl. Roppant mód elkeserít a helyzet....
Esetleg valaki nem tud egy olyan oldalt ahol igazán jó minõségben lehet hallani egy tökéletesen járó etz 250 hangját? Legalább tudjam már mennyire nagy a baj!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Köszi a válaszokat!

Problémát sikerült kijátszanom 8) Mondjuk az 1-es még mindig szorul egy picit :?

A TS kuplungról lemondanék.. Kb 4 hónapos az egész bal oldala a blokknak :)
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

ezaz éljen a TS kuplung :P :D :D
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil »

en is szoptam regen sokat a kis tz kuplungal mikor az volt, de aztan kicsereltem ts125 kuplungra ami spiral rugos, nem laprugos! Minden problema hipp hopp megszunt!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

KILL3R etz írta:Köszi conus!

Azért ez a dekli nélküli dolog nem hiszem hogy használ a váltónak... Ekkora terhetésváltást olaj nélkül :?
egy kört az udvaron simán elvisel :)
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

nem is úgy gondoltam h beindítod aztán rock & roll, hanem jobb kézzel megforgatod a hátsó kereket bal-al meg kuplungolsz :P
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Köszi conus!

Azért ez a dekli nélküli dolog nem hiszem hogy használ a váltónak... Ekkora terhetésváltást olaj nélkül :?
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

ha elcsúszik a kuplung a kar 3mm-es holtjátékánál, akkor a hézagoló lemezek(kerekített háromszög alalakú, 3 lyuk van rajta) összvastagságát kell növelni. vagy ha igazán hardcore kuplungot akarsz, akkor beletehetsz 2 db leszorítórugót is, aminek a vastagsága 1,2mm :twisted: viszont minden esetben próbáld ki leszerelt dekninél h mennyire fog/emel ki, úgy h elõtte bekented olajjal a lamellákat/betéteket.
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Urak!

Olyan problémám lenne, hogy elcsúszik a kuplungom nagyobb gyorsításnál, ill 1-bõl 2-be váltásnál kicsit robogó fílingje van :lol: (Elszabadul mind a 13 ló :twisted: )

Szóval a kérdésem: A hézagoló alátéteket kellene vastagabbra cserélni? (Új lamellák vannak benne meg menesztõ.) A holtjátékot már nem tudom növelni mert már így se tudom 1 bõl kivenni álló helyben.

A durva állítócsavarral lehet szabályozni, hogy mennyire ereszti össze a lamellákat elengedett kuplungnál? Vagy csak a kiemelés mértékét?

A válaszokat elõre is köszi!
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1930
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Nekem is csak úgy sikerült leszednem, hogy kitámasztottam a dugót, akkor viszont gyorsan lejött!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Én ezt úgy szerelem, hogy esztergáltam egy vasrudat, ami épp a dugó útjának közepén támasztja ki azt, a vége meg egy menet amit a gyertyamenetbe csavarok. eddig még mindig bevált, a dugónak/fõtengelynek nem lesz baja (nekem nem lett). Azért csak érzéssel, ha végképp nem megy szerelõ a mûhelyben pikk pakk lekapja, nehogy túlerõltess valamit.

Amúgy nekem is megcsúszott a kuplung, ezért kellett kitalálni ezt. :wink:
Zsandár
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2009.03.05. 15:25
Tartózkodási hely: Érd

Bal dekli

Hozzászólás Szerző: Zsandár »

Halihooo!!!

Kerek 13 éve nem szereltem TZ-t. Most hozzám került egy barátomé, ezzel kerültem bajba.

Probléma:
A berugókar nem mûködik, vszínüleg széthullott. A bal dekli leszedéséhez, le kellene szedni a fordulatszámmérõ kihajtását, igaz? Namármost, valaki nagyon "felpajszerolta" (a blokk 2 hete lehet összerakva).

Próbálkoztam:
5-be betesz, hatsó fék tapos, de a kompresszió + a kuplung elõbb ereszt, mint a csavar.

Van 5letetek, hogy mit lehet még csinálni, a henger leszedése (a kipuffogócsonk nagyon gázos, nem nyúlnék hozzá, ha lehet) nélkül?

SOS!

Köszi:

ZSa
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Köszönöm Alfa. Legalább van valami támpontom végre. Lényegében ugyan az, csak a váz rövidebb. Ezért gondolom a kuplung bovden hossza sem egyezik. Ami nekem van nagyon hosszú és lelóg majdnem az elsõkerék tengelyéig. A burkolata pedig csúszkál fel le és azzal a csõvel tudom csak megfeszíteni.
MZ ETZ 251 De Lux!
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Köszi amugy minden ok a gépen megy mind a távirat csak a szél ne fujon szembe"de nekem már új kora óta ilyen és a barátaim 125 ös e i még gyengébbek is talán.A gyujtáson már gondolkodtam csak a 6 volt tol félek és szerintem a gyári generátor 60W ja is kevés lenne neki.Tavaj cseréltem kipufot kicsit jobb lett kb 11000km van benne miota furva lett nem is csörög(kész csoda).Egyszerüen meguntam a lendkerekeségét"és szerintem 1-2 loerõ jót tenne a lelkemnek.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

foresz!

Alapjárati fúvókád nincs eltömõdve?

kupi!

Amit szerintem még érdemes lenne tuningolni az egy Sub-ee féle tranzisztoros gyújtás. Nekem 150-es etz-n van és lényeges a változás.
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 807
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Hozzászólás Szerző: kupi »

Sziasztok lenne egy komolytalan kérdésem Ts 125- el kapcsolatba,szeretnék néhány plusz lóerõt bele mivel a 100kg sújomat már megérzi.A tervem a következõ :szereztem egy használt 125 ös hengert megfuratnám 150 re ha lehet és a kérdés az lehet e és érdemes e foglalkozni vele persze van 24 es karbim azt raknám fel hozzá.Egyébként a mostani állapota sem rossz de a 10 paci azért kevéske.Más tuning még véletlenül se, nem vagyok a hive maradjon a gyári álapot.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
fores
Alapító tag
Alapító tag
Hozzászólások: 512
Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
MZ-d típusa: ETZ,Honda
Tartózkodási hely: Alsózsolca

Hozzászólás Szerző: fores »

Tünet:elinduláskor gázadáskor fullad,ha a szivatót ráhúzom rendesen megy,3000 ford felett mûködik rendesen,szivató nélkül is.Lassitás után ha hirtelen pörgetni akarom,ismét fullad,leáll,szivatót ráhúzva tünetek múlnak.Fúvóka 135..tippek?
fores
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Meiki írta:Helló. Valaki segítsen pls mert már 3 napja szenvedek ezzel a vacakkal. Nem tudom hogy kell beállítani a kuplungot 251-es ETZ-n. Néztem videót néztem képeket de egyszerûen nem megy. Állandóan elforog a durva beállító ráadásul a berúgóm sem egyenesen felfelé áll hanem lóg a dekni felénél kb. Legszívesebben kivágnám mindenestõl olyan ideges vagyok :smt013 :smt011 :smt076 :smt093 :smt100
A durva beállító mindigis el kell forogjon, amíg rá nem húzod a fordulatszámmérõ 3 csavarját, az fixálja ugyanis. A beállítása pedig annyi, felrakod a deknit (a kuplung álljon vízszintesen felfele, tehát érdemes leszedni a blokkot és felrakni az asztalra), majd addig csavarod a kiemelõszerkezetet (és ezzel azt a "csõrös" alkatrészt is amibe a bowdent tartó rúd megy) teljesen összetekert állapotban, amíg fel nem ütközik a dekni egyik belsõ bordáján (1 ilyen van, a "leghátsó" helyzetben), majd vissza 2-3 mm-t. Ez egyenértékû kb azzal, mintha az a méret amit mutatnak 11 mm vagy mennyi lenne. Ezután ráteszed a kihajtást, és óvatosan rácsavarozod, mert addig semmi sem gátolja az elmozdulásban. A blokk elején le kell csavarni a bowdent takaró vascsövet, úgy hozzáférsz a "rúdhoz", egyik kezeddel azt mozgatod, másikkal a kinyomócsapágyat. Így elég precízen be lehet állítani.

Csinálni könynebb mint mondani :roll:

A berúgó lógása pedig vagy rugótörés (de mivel leszedted a deknit és nem említetted nem az), vagy a berúgókart is leszedted elõtte és nem feszítetted meg a rugót utána kellõképp. fel kell húzni mint egy órát (én a fogaskereket fogtam satuba alu pofák közé, majd a deknit forgattam), leszedett kar mellett, majd felhúzott állapotban teszed rá a kart. a videon megvan hány fordulatot forgass. Ha mindig "ledobja" a rugót, akkor rossz irányba forgattad, rá kell tekerednie a berúgótengelyre, tehát a tekercs átmérõje egyre csökken forgatás közben. Én ezen szaroztam 2 napot :roll:

Ez ugyan mind 250esre vonatkozik, de a 251 es tudomásom szerint nem sokban különbözik ilyen téren, ha mégis akkor szorri :twisted:
Avatar
Meiki
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
Tartózkodási hely: Sióagárd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Meiki »

Helló. Valaki segítsen pls mert már 3 napja szenvedek ezzel a vacakkal. Nem tudom hogy kell beállítani a kuplungot 251-es ETZ-n. Néztem videót néztem képeket de egyszerûen nem megy. Állandóan elforog a durva beállító ráadásul a berúgóm sem egyenesen felfelé áll hanem lóg a dekni felénél kb. Legszívesebben kivágnám mindenestõl olyan ideges vagyok :smt013 :smt011 :smt076 :smt093 :smt100
MZ ETZ 251 De Lux!
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

Diti ok köszi :)

hétvégén megnézem hogy ott megy-e :)
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Alex_TS
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2009.02.27. 12:58
MZ-d típusa: MZ TS 125 Enduro
Tartózkodási hely: Ózd
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alex_TS »

MZ TS 125 vezérlési diagramra lenne szükségem. Ha valakinek van kérem küldje el az E-mail címemre vagy tegyen fel egy linket a fórumra. Elõre is köszi!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

Forrest írta:72mm-es méretben lehet kapni dugót, gyûrût Ts-hez? (trabin kívül :D)
A berta gyárt ilyet 18-as csapszegmérettel, az mz be.
Avatar
Forrest
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 186
Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
MZ-d típusa: RD 350
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Forrest »

72mm-es méretben lehet kapni dugót, gyûrût Ts-hez? (trabin kívül :D)
Avatar
Diti
Sprinter
Sprinter
Hozzászólások: 256
Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Diti »

Andrá$ írta:a tank alatt megy el ahol eredetileg de azért annyira nem vészes meg lehet szokni:) de köszi
Aha. Akkor pontosítok.
A tank és a váz közötti "alagútban" kell lennie a bowdennek. Ott a helye. Mint a Babettánál, v. Simsonnál, és a társainál...stb. Mert Attól függetlenül hogy a tank vagy a váz alatt/mellett fut a bodden, még lóghat a levegõben (ezt csak azért hogy egyre gondoljunk) szóval az még nem jó.
Lényeg hogy a tank elülsõ részénél, a jobb oldali tankgumi felfüggesztés tetején üljön, a vázhegesztésnél jöjjön ki a madzag :)
Ott van neked?
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
Avatar
Andrá$
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1308
Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest

Hozzászólás Szerző: Andrá$ »

a tank alatt megy el ahol eredetileg de azért annyira nem vészes meg lehet szokni:) de köszi
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Avatar
Diti
Sprinter
Sprinter
Hozzászólások: 256
Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Diti »

Andrá$ írta:Üdv :)

Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális
Mert feszül.
A tank alatt vezesd el a bowdent! Ezt követõen ez a zavaró jelenség megjavul.
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

conus írta:milyen persely? :o
nem értem h ugorhatott 1 stiftel feljebb.
amúgy nekem is szét kell venni újra a blokkot mert a forgattyúsház alján szivárog a benzines 2T olaj :?
olajfolyást a váltókarnál orvosoltátok valahogy?
bambi-val beszéltem ma, legjobb oda egy beszúrás esztergával és egy 3mm széles O-gyûrû.
bambi, ha 0,5mm-el lesz szélesebb az O gyûrû az applikálás után mint a berúgókarcsõnek a belsõ átmérõje, az elég ahhoz h megfogja az olajfolyást? :roll:
Elvileg igen
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

milyen persely? :o
nem értem h ugorhatott 1 stiftel feljebb.
amúgy nekem is szét kell venni újra a blokkot mert a forgattyúsház alján szivárog a benzines 2T olaj :?
olajfolyást a váltókarnál orvosoltátok valahogy?
bambi-val beszéltem ma, legjobb oda egy beszúrás esztergával és egy 3mm széles O-gyûrû.
bambi, ha 0,5mm-el lesz szélesebb az O gyûrû az applikálás után mint a berúgókarcsõnek a belsõ átmérõje, az elég ahhoz h megfogja az olajfolyást? :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

tigris írta:#-o
Nem raktuk be a perselyt a kis lánckerék mögé...
biztos elgurult :D
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

#-o
Nem raktuk be a perselyt a kis lánckerék mögé...
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Üresben raktuk össze,rugó,golyó a helyén.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Nem,azokat nem variáltuk.
Arra gondolok,hogy a váltódobot (vagy nem tudom,hogy hívják,amin a léptetõvillákat mozgató járatok vannak) forgató két kis nyelv közül az egyik hátrébb ugrott összeszereléskor egy stifttel.

Mester,hívtalak az elõbb,foglalt voltál,de még Rádcsörgök ma!
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

tigris!

a szerelési kézikönyvet dísznek szkenneltettem be pdf-be? :evil:
eleve úgy kell összerakni a váltót, h üresben van a kapcsolóhenger :idea:

szerintem rosszul lett betéve a kapcsolóhenger. :!:

üresjárás rögzítõ csavar+rugó+10mm átmérõjû csapágygolyó a helyén van?
mert amíg ez nincs a helyén, üresbe nem fogod tudni betenni! :evil:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

tigris írta:Sziasztok!

Összeraktuk 7végén a kisTZ blokkot,asztalon,be is állítottam a gyújtást,berakjuk a helyére,erre nincs üres,és csak 2-3 fokozatot lehet nehézkesen betenni.Azt hittem elsírom magam :x
Szerintetek mi okozhatja?
ha eddig volt,és most nincs akkor szerelési hiba,a fogaskerekeket nem vetted le a tengelyekrõl?
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Sziasztok!

Összeraktuk 7végén a kisTZ blokkot,asztalon,be is állítottam a gyújtást,berakjuk a helyére,erre nincs üres,és csak 2-3 fokozatot lehet nehézkesen betenni.Azt hittem elsírom magam :x
Szerintetek mi okozhatja?
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

ÓÓÓÓÓÓ szuper pedig valaha tanultam. Köszi. Csak kissié megkoptak az ismeretek most így fellapozva könyveim jutott eszembe nekem ez tudnom illene. :lol:
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

Matthej01!

hogy a továbbiakban ne legyenek csapágyjelölésekkel dilemmáid:
http://www.confidenza.hu/muszaki.html 8)
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

ÓÓÓ szent Devil oly kíntól és dilemmától szabadítottál meg hogy ezt leírtad hogy nevedet szeszes italba foglalom. Remélem jössz gyurma túrára.
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Hozzászólás Szerző: horhaus »

sziasztok

Érdekelne, hogy jártatok-e már ti is úgy mint én. Akarom berugni a /1 et, és a lábam mintha lekvárba nyomnám. A dugó nem mozdult, csak a berugókar ment lefele olyan nyúlósan. Mintha behúzott kuplungal próbálnám. Nagy volt a hideg, és kb egy hónapja nem ment. Sokadik próbálkozásra az utolsó pár centin elkapta és beindult. Aztán délután újra eljátszotta egyszer, de utána ment rendesen. Elõször azt hittem a kuplung forgott meg a tengelyen. Talán szar az olaj? (OMV 85w-90)
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Hozzászólás Szerző: Devil »

J = Sajtolt acelkosar :lol:
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1127
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

ÓÓÓ nagytudású sza(g)k emberek tanácsért fordul hozzátok alázatos szolgátok. Tiszteljetek meg tanácsotokkal és ígérem a gyurm@ túrán bõkezû leszek az !!!!ABSZINTTAL!!!! Mit jelent 250 es etz csapágy jelöléseknél a sorozat szám után a "J" betû mert csapágyat olyat nem találtam. Továbbra is hû szolgátok és ige hintõtök Matthej atya.
operable
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
MZ-d típusa: TS 250
Tartózkodási hely: Várpalota

Hozzászólás Szerző: operable »

Megoldodott a problémám.
El volt tõmõdve aza a tüszelep vagy mi ami engedi át a benzint. :D
Pöci-röfi.! :)
De töltésem még most sincs. :S
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
Avatar
yamahadtlc2
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
Tartózkodási hely: Orgovány

Hozzászólás Szerző: yamahadtlc2 »

Ja meg persze hogy nincs e véletlen eltömõdve valamelyik fúvókád? Mert itt már másoknak is volt iylen problémája ha vissza olvasol.
imádom az etz m
Avatar
yamahadtlc2
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
Tartózkodási hely: Orgovány

Hozzászólás Szerző: yamahadtlc2 »

operable írta:Hello!
Tudnátok segíteni?
Miért van az, hogy van szikra rendesen, uj gyürük vannak, és csak beöntéssel röffen néha, de akkor sem regál semire?!
Hali. Azt megnézted, hogy akkor adja e a szikrát mikor a dugattyú holtpont után van egy hangyafasznyival, meg megpróbáltad e másik gyertyával? :P
imádom az etz m
operable
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
MZ-d típusa: TS 250
Tartózkodási hely: Várpalota

Hozzászólás Szerző: operable »

Alfa írta:
operable írta:Már megoldódott a probléma.
Ilyenkor amúgy írd be pls hogy végülis mi oldotta meg, mert abból tanulunk :twisted:
JAh bocs:D
Elvolt tömödve a porlasztom.
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Alfa »

operable írta:Már megoldódott a probléma.
Ilyenkor amúgy írd be pls hogy végülis mi oldotta meg, mert abból tanulunk :twisted:
operable
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
MZ-d típusa: TS 250
Tartózkodási hely: Várpalota

Hozzászólás Szerző: operable »

Már megoldódott a probléma.
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég