Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Bõ fél litert tölts bele! (assztem 600 cm3-t ír az okos könyv)
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
Sittes
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2008.07.10. 12:18
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Csökmõ

Hozzászólás Szerző: Sittes »

Hello!
A blokkom most lett felújjítva! Csak nem tom mennyi olajat tegyek bele! Mennyi elég a blokkba! Remélem tud valaki segíteni! Az olaj neve: AGIP ROTRA HY
Kevés vagy mint taposóaknán a lábnyom!
Avatar
Melák
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 109
Csatlakozott: 2007.12.08. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251,150, Ural
Tartózkodási hely: Inárcs

Hozzászólás Szerző: Melák »

Hello! Kérdezném,hogy ETZ250-nél a 68fogú nagyfogaskerék csak magyar gyártmányban kapható? Érdemes beépíteni a magyart vagy találok jobb minóségût is?
MZ-Deutsche Demokratische Motorrad
Avatar
minoor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici

Hozzászólás Szerző: minoor »

Köszönet mindenkinek!!
Nem csörög, olajfolyásmentes! csörgés=tûgörgõ, csapszeg, olaj=bronz izé
Mehet krómoztatni :D
MZ ETZ 125 Standard
=>>UEJ-527<<=
MZ
über alles
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

Kösz Andrei!
Etz 150 87'
rolano

Hozzászólás Szerző: rolano »

Sziasztok.

Lenne egy olyan problémám hogy van egy ETZ 250-esem.Olyan tüneteket produkál hogy nem akarja elejteni a fordulatot.Zsír uj szimeringek..Minden ami létezik.Nincs valami ötletetek mi lehet a probléma?Elõre is köszönöm.Rolika
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

Norbedlee írta:Meddig kell bejáratni egy 250 ETZ-t? (km)
És addig kímélni kell? kerülni kell a gyors kihúzásokat?
3000 és 5000 fordulat között kell használni a motort, nem nagy cucc... sokat ne terheld, utast ne vigyél 500 km-ig, kerüld a magas hegyeket, ilyesmi
sokan túl nagy jelentõséget tulajdonítanak ennek az egésznek
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

Meddig kell bejáratni egy 250 ETZ-t? (km)
És addig kímélni kell? kerülni kell a gyors kihúzásokat?
Etz 150 87'
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

f*sza... :(
remélem h nekem táboriék jól fúrták meg a hengert... :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

conus írta:minoor!

mondtam már neked, hogy szerintem a bronzperselyed enged. én most perselyeztettem meg ott a száraskereket, azt mondtam a marósnak olyan szoros legyen, amennyire csak lehet. olaj nélkül, szárazon meg se lehetett mozdítani :twisted:
csörgés oka lehet a dugattyú csapszeg és a tûgörgõ közt levõ "túl nagy" hézag is. munkatársamék így jártak, nekik ezért csörgött. :( reméljük h nem a xar fúrás miatt csörög nektek a henger... :roll:
kipufogórésen át megfogtam a dugattyút, majd a fõtengelyt tekergetve 0 kotyogást észleltem, szerintem a fúrás :(
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

minoor!

mondtam már neked, hogy szerintem a bronzperselyed enged. én most perselyeztettem meg ott a száraskereket, azt mondtam a marósnak olyan szoros legyen, amennyire csak lehet. olaj nélkül, szárazon meg se lehetett mozdítani :twisted:
csörgés oka lehet a dugattyú csapszeg és a tûgörgõ közt levõ "túl nagy" hézag is. munkatársamék így jártak, nekik ezért csörgött. :( reméljük h nem a xar fúrás miatt csörög nektek a henger... :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Hozzászólás Szerző: Andrei »

minoor írta:a gép folyamatosan engedi az olajat a lánckeréknél(a kuplungpálca mellett jön), és a berúgókarnál. ötleteket várnék, hogy állítsam meg ezt? a blokkban minden megvan, én húztam szét elõször. de már szétszerelés elõtt is engedte. etz 125, 150-es hengerrel. van még egy érdekességgel is dolgom. felújítottam, fúrva lett, új dugó, gyûrûk, csapszeg, tûgörgõ, fõtengely. és CSÖRÖG. ahogy én észrevettem a dugattyú billeg a hajtókaron. lehet ezekhez valahol normális alkatrészt kapni? ha igen akkor hol?
enyém is elkezdett fúrás után csörögni, gyanitom hogy az enyém is billeg, de nem az alkatrészektõl hanem a gagyi fúrástól, nekem csak 3000 felett visszaengedett gáznál csörög, vagy 6500 fordulat felett, ahol már elfogy az erõ
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

kriszta írta:
conus írta:bambi!

kösz az infót! ;)
és az a deknin kívül, vagy belül helyezkedik el? :roll:
belül
belül :D
kriszta
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2008.05.05. 21:20
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: kriszta »

conus írta:bambi!

kösz az infót! ;)
és az a deknin kívül, vagy belül helyezkedik el? :roll:
belül
Avatar
minoor
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2008.01.07. 23:00
MZ-d típusa: Mz ETZ 125 Standard
Tartózkodási hely: Szentistván - Igrici

Hozzászólás Szerző: minoor »

a gép folyamatosan engedi az olajat a lánckeréknél(a kuplungpálca mellett jön), és a berúgókarnál. ötleteket várnék, hogy állítsam meg ezt? a blokkban minden megvan, én húztam szét elõször. de már szétszerelés elõtt is engedte. etz 125, 150-es hengerrel. van még egy érdekességgel is dolgom. felújítottam, fúrva lett, új dugó, gyûrûk, csapszeg, tûgörgõ, fõtengely. és CSÖRÖG. ahogy én észrevettem a dugattyú billeg a hajtókaron. lehet ezekhez valahol normális alkatrészt kapni? ha igen akkor hol?
MZ ETZ 125 Standard
=>>UEJ-527<<=
MZ
über alles
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

bambi!

kösz az infót! ;)
és az a deknin kívül, vagy belül helyezkedik el? :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

Melák írta:Hello!
Török gyártásból származó 010-es váltóvillát érdemes beépíteni? Vagy az is egy gyenge kivitel?
ha török,akkor igen
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

conus írta:Emberek!

A segítségeteket kérem, mert az alábbi alkatrész hiányzik a blokkomból, és gõzöm sincs h mi a magyar megfelelõje, a 19-es számú alkatrész az:

Kép

az alkatrészjegyzékben ez van hozzá írva: Unterlegscheibe für Kickstarterwelle
szótárakban nem találtam semmi érdemlegest :(
az egy speciális méretû vékony alátét.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

Emberek!

A segítségeteket kérem, mert az alábbi alkatrész hiányzik a blokkomból, és gõzöm sincs h mi a magyar megfelelõje, a 19-es számú alkatrész az:

Kép

az alkatrészjegyzékben ez van hozzá írva: Unterlegscheibe für Kickstarterwelle
szótárakban nem találtam semmi érdemlegest :(
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Melák
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 109
Csatlakozott: 2007.12.08. 15:00
MZ-d típusa: MZ ETZ 251,150, Ural
Tartózkodási hely: Inárcs

Hozzászólás Szerző: Melák »

Hello!
Török gyártásból származó 010-es váltóvillát érdemes beépíteni? Vagy az is egy gyenge kivitel?
MZ-Deutsche Demokratische Motorrad
Avatar
Andrei
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: 500

Hozzászólás Szerző: Andrei »

merojoc írta:Az enyém se lessz egyenge játékos ha egyszer elkészül.
Én 125-ös vázba rakom.
Brutális lessz.
akkor te vagy az én emberem :) errefelé is van egy 125ös vázban 250-es blokk motor, egy haveromé, nagyjából stimmelnek a blokktartók, de a kipuff könyök beleér az elsõkerékbe :( nemtudja valaki mi a különbség a kis etz és a 251-es váza között? már volt új kipuff könyök készítés is, teljesen a henger elé lett forgatva a könyök de nagy berúgózáskor így is beleér a sárvédõbe :(
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

500

Hozzászólás Szerző: merojoc »

Az enyém se lessz egyenge játékos ha egyszer elkészül.
Én 125-ös vázba rakom.
Brutális lessz.
ETZ 251
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) »

én nem raktam össze két blokkot, de láttam már ilyet!
Fel is rakom amit találtam... :D
Kép
Nem gyenge kis fogat 8)
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
Avatar
Gshp
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 158
Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely

Hozzászólás Szerző: Gshp »

Bambi vagy valaki !


Valaki nem tudja a blokkon belüli dolgokon kívül, mennyi meg milyen csavarok kellenek a 125-ös ETZ-hez ? Valakinek nincs összeírva ? Mert mindenhová új csavarokat szeretnék venni !
De nem tudom mennyi meg milyen méretûek kellenek :) Ha valaki átadná ezt az infót megköszönném !!!! 8) 8) 8) :shock:
Köd elõttem, füst utánam !! \:D/ [-=UNW-042=-]
Avatar
merojoc
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 145
Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
MZ-d típusa: ETZ 251
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs

500

Hozzászólás Szerző: merojoc »

Passzintot már valaki össze 2db 250-es blokkot?
500cm2
ETZ 251
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

vackor írta:Hello
Van egy komoly problémám!!! :(
A 250-es ETZ-m elég furcsán jár! Felsõ holtpontnál olyan mintha koppanna egyet a dugattyú, közben olyan mintha kihagyna a gyújtás és a kipufogó is durrog nagyobb gázfröccsnél. Ami igazán aggaszt, hogy a hajtómûolajfeltöltõ nyíláson jön ki a füst és gázadásnál fröcsög belõle az olaj...
Mi lehet a gondja? Fõtengelyszimering, vagy komolyabb?
lehet simmering szerintem
vackor
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2008.04.26. 23:19

Hozzászólás Szerző: vackor »

Hello
Van egy komoly problémám!!! :(
A 250-es ETZ-m elég furcsán jár! Felsõ holtpontnál olyan mintha koppanna egyet a dugattyú, közben olyan mintha kihagyna a gyújtás és a kipufogó is durrog nagyobb gázfröccsnél. Ami igazán aggaszt, hogy a hajtómûolajfeltöltõ nyíláson jön ki a füst és gázadásnál fröcsög belõle az olaj...
Mi lehet a gondja? Fõtengelyszimering, vagy komolyabb?
Avatar
kezo
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2008.04.15. 16:09
Tartózkodási hely: Heves megye Bélapátfalva

Hozzászólás Szerző: kezo »

bambi köszönöm
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

kezo írta:Sziasztok
Szakmai tanácsra lenne szükségem :roll: ahhoz h letudjam huzni a hengerfejet és a hengert (250 etz) ki kell venni a blokkot vgy a váztól elfér? ahogy nézegettem elég kevés hely van :oops:
nem kell kivenni,elfér.a tankot meg a dudát tanácsos leszedni
Avatar
kezo
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2008.04.15. 16:09
Tartózkodási hely: Heves megye Bélapátfalva

Hozzászólás Szerző: kezo »

molcsaba írta:
Norbedlee írta:Kösz srácok!

De akkor mi van ha az elsõ tulaj (jelen esetben a kereskedés) megszûnt és nem lehet elérni õket!
Nem lehet vmit kitalálni ami legális? mert a mostani tulaj üzembentartóival hasznaáltam amig nem járt le a mûszaki...
Csak van neki vmi legális módja....
Valahol szerepel olyan adat, hogy mikor szünt meg a cég, van-e jogutód stb... Érdemes bemenni egy okmányirodába, és felvilágosítást kérni a konkrét esetre. A felvilágosítás ingyenes. Szerintem nem bonyolult az eset, csak több utánjárást igényel. :roll:

Cégbíróságon tuti kell bejegyzésnek lennie de télleg egyszerûbb elõször az okmány iroda :oops:
Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: molcsaba »

Norbedlee írta:Kösz srácok!

De akkor mi van ha az elsõ tulaj (jelen esetben a kereskedés) megszûnt és nem lehet elérni õket!
Nem lehet vmit kitalálni ami legális? mert a mostani tulaj üzembentartóival hasznaáltam amig nem járt le a mûszaki...
Csak van neki vmi legális módja....
Valahol szerepel olyan adat, hogy mikor szünt meg a cég, van-e jogutód stb... Érdemes bemenni egy okmányirodába, és felvilágosítást kérni a konkrét esetre. A felvilágosítás ingyenes. Szerintem nem bonyolult az eset, csak több utánjárást igényel. :roll:
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
Avatar
kalev
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2007.12.30. 19:53
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: kalev »

nem tudja valaki a tõcsavarok távolságát megmondani/lemérni?(nem nekem kell mielõtt rosszat hinnétek :) )
"Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!"
"Élj azért,amiért meghalnál!"
Avatar
kezo
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2008.04.15. 16:09
Tartózkodási hely: Heves megye Bélapátfalva

Hozzászólás Szerző: kezo »

Sziasztok
Szakmai tanácsra lenne szükségem :roll: ahhoz h letudjam huzni a hengerfejet és a hengert (250 etz) ki kell venni a blokkot vgy a váztól elfér? ahogy nézegettem elég kevés hely van :oops:
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

Kösz srácok!

De akkor mi van ha az elsõ tulaj (jelen esetben a kereskedés) megszûnt és nem lehet elérni õket!
Nem lehet vmit kitalálni ami legális? mert a mostani tulaj üzembentartóival hasznaáltam amig nem járt le a mûszaki...
Csak van neki vmi legális módja....
Etz 150 87'
Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: molcsaba »

A forgalmiban szerepel a tulajdonos neve! Õt kell megkeresni, és együttmûködésre bírni. :roll:
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
Avatar
Csöpi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2007.09.03. 20:45
MZ-d típusa: ETZ 125, ETZ 250
Tartózkodási hely: Balatonfenyves

Hozzászólás Szerző: Csöpi »

Norbedlee írta:Bocsi, hogy ide írok de ezt mindenki olvassa!
A segítségetekre lenne szükségem.
kinéztem egy 250-es Etz-t, aminek lejárt a mûszakija(áprilisba) van neki törzskönyve, van adásvételije, de nem az õ nevén van. Valamilyen kereskedésbõl vette és nem íratta át, csak vmilyen üzembentartóival használta. a kereskedés idõközben megszünt.
ilyenkor mi az eljárás? kitõl kell átíratni?

Elõre is kösz!

Szerintem a "jogi ügyek" topicba nézz utánna, és ott tedd fel a kérdést, ott biztosan kapsz rá választ :)
Üdv: Alter /Csöpi/
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

Bocsi, hogy ide írok de ezt mindenki olvassa!
A segítségetekre lenne szükségem.
kinéztem egy 250-es Etz-t, aminek lejárt a mûszakija(áprilisba) van neki törzskönyve, van adásvételije, de nem az õ nevén van. Valamilyen kereskedésbõl vette és nem íratta át, csak vmilyen üzembentartóival használta. a kereskedés idõközben megszünt.
ilyenkor mi az eljárás? kitõl kell átíratni?

Elõre is kösz!
Etz 150 87'
Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: bluerider »

Petya probáld meg azt hogy amikor elkezd csörögni akkor húzzál rá egy kis szívatót és ha keveset kap akor el fog hallgatni! Akkor biztos kevesli a benzint!
petya173
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2008.06.24. 09:39

Hozzászólás Szerző: petya173 »

Szia Bambi! Örülök,hogy "megtaláltál" Már próbáltam veled felvenni a kapcsolatot, de úgy látszik nem sikerült elküldenem.A problémámra visszatérve: A tû kb középállásban van, idáig nem produkált ilyen hangokat, nem is buheráltam rajta semmit. Ez olyan mechanikus /talán valami kopásra utaló/ kopogó zörgõ hang. És csak 4 ezernél! Nem lehet valami hajtókarral összefüggõ dolog? Természetesen megpróbálom a síbertû emelést, de igazán nem ebben látom a megoldást, mert eddig így is jó volt. Szia!
Avatar
Fehhér:)
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 111
Csatlakozott: 2007.07.24. 11:59
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Fehhér:) »

Ha fötengely szimmeringes a motor akkor milyen tüneteket produkál?
Mert nekem azt csinálja, városban és lassú tempóban elég nehéz vele közlekedni, mert állandóan le akar fulladni,(nem ugy mintha pl. ráhúznám a szivatót, hanem gondol eggyet és leáll), és gyorsításoknál pedig nem egyenletesen húz hanem egy kicsit akadozva. A gyertyát szokta köpködni, de nem nagyon sûrûn, étalán egy kis olaj fogy.... Viszont nagyobb sebességnél nem csinál semmi ilyet, csak rosszabbul megy valamivel és jobban melegszik! És az alapjárat nem stabil!
Erre az egyik szerelõ azt mondta hogy szimmeringes a motor, egy másik pedig azt hogy csak be kell állítani!
Lövetem sincs hogy mi baja lehet a motornak, mert a karbi jó a gyújtásnak is jónak kell lennie!....
Ha van valakinek valami ötlete akkor légyszi segitsen... :cry:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Fehhér:) 2008.06.30. 17:58-kor.
alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
Tamás
Velorex-es
Velorex-es
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2007.07.21. 23:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: Tamás »

Hy! Kicsit OFF, de nagyon jó összeszerelési leírás van a friss Veteránban. Igaz Pannónia, de kellemesen szájbarágós. T
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

petya173 írta:Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Egy 251.-es Mz-m van. Mindössze 5000 Km van benne. Elõjött egy olyan probléma, hogy 4 ezres fordulaton kopogó,zörgõ hang hallatszik a blokkból. Elõtte is csendes, meg utána is. Próbáltam Bambinak megírni a problémámat, de úgy látszik nem tudtam neki elküldeni. Ha v.kinek van tippje szívesen venném. Köszi!
Jó motorozást mindenkinek!
a porlasztóban a
tûn próbálj emelni
Avatar
Matee86
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 329
Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
Tartózkodási hely: Szekszárd

Hozzászólás Szerző: Matee86 »

Gshp írta:Mofakeres fõtengely felújító készletet érdemes megvenni meg az ottani kuplungagyat ? Mert voltam benn bolltban és ott jóval drágábbra mondták ! A mofánál 3300 a fõtengely javító készlet, a kuplung agy amire a lamellák mennek az 2000 körül
mind1 már leadtam a rendelést délután neten . tapasztalatok ha valaki rendelt tõlük mennyi a kiszállítás meg ilyenek ? mennyi idõ pl ?
Elõre is kösz a válaszokat !

Üdv : Ádám :wink:

Üdv!

Ha van nekik raktáron,és a rendelést dél elött adtad le,akkor már másnapra kiviszik,ha nem ,akkor meg max két nap....persze hétvégén nem szállítanak,tehát ha ma rendeltél,akkor sztem keddre várd!
Mert azért az Mz a király....!:)
Avatar
Gshp
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 158
Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely

Hozzászólás Szerző: Gshp »

Mofakeres fõtengely felújító készletet érdemes megvenni meg az ottani kuplungagyat ? Mert voltam benn bolltban és ott jóval drágábbra mondták ! A mofánál 3300 a fõtengely javító készlet, a kuplung agy amire a lamellák mennek az 2000 körül
mind1 már leadtam a rendelést délután neten . tapasztalatok ha valaki rendelt tõlük mennyi a kiszállítás meg ilyenek ? mennyi idõ pl ?
Elõre is kösz a válaszokat !

Üdv : Ádám :wink:
Köd elõttem, füst utánam !! \:D/ [-=UNW-042=-]
Avatar
Gshp
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 158
Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely

Hozzászólás Szerző: Gshp »

hy !

Hát én mint nem valami nagyon hozzáértõ, szerintem belever a dugó a hengerfejbe ! Vagy az elõgyújtásod van elállítódva . Ez a 2 tippem lenne :twisted: :roll: :!:
Köd elõttem, füst utánam !! \:D/ [-=UNW-042=-]
petya173
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2008.06.24. 09:39

Hozzászólás Szerző: petya173 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Egy 251.-es Mz-m van. Mindössze 5000 Km van benne. Elõjött egy olyan probléma, hogy 4 ezres fordulaton kopogó,zörgõ hang hallatszik a blokkból. Elõtte is csendes, meg utána is. Próbáltam Bambinak megírni a problémámat, de úgy látszik nem tudtam neki elküldeni. Ha v.kinek van tippje szívesen venném. Köszi!
Jó motorozást mindenkinek!
Csodaszarvas
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 41
Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
Tartózkodási hely: Biatorbágy

Hozzászólás Szerző: Csodaszarvas »

Nekem akkor ciripel, ha túlhevûl a gyertya.
Nálam ilyenkor el is gyengül. Aztán ha visszahûlt, megint megy rendesen.
Bár , csak akkor fordul elõ ilyesmi, ha nagyon hosszú ideig "tépem a szarvát" folyamatosan.

Hogyha az a feketedoboz a gyújtás doboza, akkor a gyertya túlmelegedéssel összefügghet szerintem.

Persze könnyen lehet hogy hülyeség amit írok, mindenesetre nekem ez jutott eszembe és egy próbát (gyújtásállítás, gyertyacsere) megér.
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Hozzászólás Szerző: Papszi »

Hy! Az elektronika (fekete doboz) elromlott a motoromban az alkatrészre várva állt 2 hetet. Az alakatrész kicserélése után motoroztam vele és a blokkból ciripelõ fémes hang jön, amit elõtte sose csinált. Gyûrû baj lehet? Fura, hogy így álltába elromlik :shock:








________________________
Üdv.: Papszi meister :smt079
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1445
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

Én az "orosz módszert" vizionálom...illetve javaslom a leírtak alapján, mert sztem Darky blokkja több sebbõl vérzik (illetve olajcsöpög) ..azaz blokk szét atomjaira és A-ól Z-ig rendbetenni (persze csakis szaGértõ kezek által)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Hali!

A csattanásal kapcsolatban: Nekem anno a simóval volt ugyanez. Eltört a csapszeg és a dugó egyik fele feljebb ért mint a másik--> nagyobb sûrítés-->öngyulladás . Ez 80 km re volt itthonról a csattanás után leállt a motor megnéztem a gyertyát és össze volt ütve a hézag. Nem tudtam mi van kinyitottam mentem vele tovább semmi nem volt de egy elõzésnél nyélgázon elkezdett csattogni és blokkolt a hátsó kerék. Szal szerintem érdemes lenne neked is megnézni eléggé hasonlónak néz ki...
Mondjuk ez a simo szénné volt tuningolva... oan 7 ló körül tudott.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 44 vendég