Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

MrSummertime89 írta: Szia!

Köszi hogy írtál, és a linket is!
Középállásban állítottam be a hézagot. Túl sokat nem oszt nem szoroz (Simsonnál legalábbis), de a túl nagy az cink. Nagyobb előgyújtást meg nem lehet adni, mert maximálisan el van forgatva a lemez, amin a megszakító van és a furat többet nem enged.
Hétfőn megkapja az új mexát és egy új kondenzátort. Ez utóbbi amúgy elég púpos és forog is a belseje. Remélem ezzel megoldódik. Magyar utángyártott megfelelő, vagy mindenképpen német kell bele?

Valaki tudna vasi szerelőt ajánlani?
Akkor állítsd az alaplapot teljesen jobbra és úgy állítsd be a megszakítóhézagot. Ezután tudsz nagyobb előgyújtást is adni neki. Kondenzátorból jó szokott lenni (legalábbis nekem) az a világos közepű 700 Ft körüli is, nem tudom az milyen gyártmány.
Avatar
MrSummertime89
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2012.07.23. 21:51
MZ-d típusa: MZ TS 125
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MrSummertime89 »

allllli írta:
MrSummertime89 írta:Sziasztok!
Hazafelé menekültem az eső elől, húztam a gázt. 90-100 kmó sebességgel haladtam egy 20 km-es szakaszon. Sajnáltam a motort, de gondoltam ennyit ki kell bírnia, legalább kiég a kipufogó.
Másnap már nehezebben indult és nagyobb gázra mintha piciket belepuffogna a kipufogóba, mindenesetre nem húz annyira és kissé szaggatottan jár.

Gondoltam utógyújtása van, ráállítok. Na ez nálam csak érzésre megy, mivel előgyújtásszög mérőm nincs. Simsonnál bejött..
Letörölgettem a megszakító pogácsáit, a hézagot is utánaállítottam cigipapírnyira. Aztán akartam nagyobb előgyújtást adni, de az már ütközésig el van tolva.
Hátha alapon beállítottam jelre, de még inkább töffögött és csak lomhult.

Itt jön a kérdésem: új kondenzátor+megszakító megoldaná a dolgot, vagy amitől félek, annyira lóg már a főtengely hogy nem fogom tudni beállítani úgy sem.
A másik kérdés: biztosan a gyújtás szarakodik-e.

Ha van valakinek ötlete ne kíméljen. A szervíz topikban már kértem javaslatot vas megyei MZ szerelőre. Köszi!
Egy biztos. A gyújtást valaki sürgősen állítsa be a motorodon, mert így találomra, meg cigipapír stb. semmi értelme... Lehet, hogy mást nem is kellene vele csinálni, csak 0,3-0,4 mm-re beállítani a megszakítóhézagot és egy normális 2,5-3mm-es előgyújtást kalibrálni hozzá. A megszakító alaplap, meg ne zavarjon meg, lehet még jobban is előgyújtást adni, csak ahhoz középre kell belőni és úgy beállítani az előgyújtást. Csinálj egy előgyújtásszög mérőt, nem olyan bonyolult.

Itt minden részletesen le van írva:
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/49
Szia!

Köszi hogy írtál, és a linket is!
Középállásban állítottam be a hézagot. Túl sokat nem oszt nem szoroz (Simsonnál legalábbis), de a túl nagy az cink. Nagyobb előgyújtást meg nem lehet adni, mert maximálisan el van forgatva a lemez, amin a megszakító van és a furat többet nem enged.
Hétfőn megkapja az új mexát és egy új kondenzátort. Ez utóbbi amúgy elég púpos és forog is a belseje. Remélem ezzel megoldódik. Magyar utángyártott megfelelő, vagy mindenképpen német kell bele?

Valaki tudna vasi szerelőt ajánlani?
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

nagydivad írta:Járt már valaki úgy, hogy az alu (ETZ 125-150) vagy vas (TS 125-150) kuplungagyból letörtek a recék? Onnan ahol a tengely megy át rajta középen... Mert nekem most ez történt 500 km után és félek hogy valamit rosszul raktam össze. Sejtem, hogy anyagfáradás lehetett, de sose tudni... ETZ kuplungtengelyére raktam TS agyat, de az elvileg egyforma mindkét motornál.
Szerintem ez nem egy megszokott hibajelenség, én még nem is hallottam ilyenről. Pont az a jó a kis Mz-kben, hogy a kuplung (még, ha nem is ért hozzá az illető) nem tud leforogni, mint a 250-eseknél. Nem lehet rosszul összerakni. Erre neked meg a tengely hornyai ledarálták a fogakat és leforgott?? 8-[ Nagyon érdekes. Olvastam a blogodat, csoda, hogy még nem gyújtottad fel a mocit. :D
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

MrSummertime89 írta:Sziasztok!
Hazafelé menekültem az eső elől, húztam a gázt. 90-100 kmó sebességgel haladtam egy 20 km-es szakaszon. Sajnáltam a motort, de gondoltam ennyit ki kell bírnia, legalább kiég a kipufogó.
Másnap már nehezebben indult és nagyobb gázra mintha piciket belepuffogna a kipufogóba, mindenesetre nem húz annyira és kissé szaggatottan jár.

Gondoltam utógyújtása van, ráállítok. Na ez nálam csak érzésre megy, mivel előgyújtásszög mérőm nincs. Simsonnál bejött..
Letörölgettem a megszakító pogácsáit, a hézagot is utánaállítottam cigipapírnyira. Aztán akartam nagyobb előgyújtást adni, de az már ütközésig el van tolva.
Hátha alapon beállítottam jelre, de még inkább töffögött és csak lomhult.

Itt jön a kérdésem: új kondenzátor+megszakító megoldaná a dolgot, vagy amitől félek, annyira lóg már a főtengely hogy nem fogom tudni beállítani úgy sem.
A másik kérdés: biztosan a gyújtás szarakodik-e.

Ha van valakinek ötlete ne kíméljen. A szervíz topikban már kértem javaslatot vas megyei MZ szerelőre. Köszi!
Egy biztos. A gyújtást valaki sürgősen állítsa be a motorodon, mert így találomra, meg cigipapír stb. semmi értelme... Lehet, hogy mást nem is kellene vele csinálni, csak 0,3-0,4 mm-re beállítani a megszakítóhézagot és egy normális 2,5-3mm-es előgyújtást kalibrálni hozzá. A megszakító alaplap, meg ne zavarjon meg, lehet még jobban is előgyújtást adni, csak ahhoz középre kell belőni és úgy beállítani az előgyújtást. Csinálj egy előgyújtásszög mérőt, nem olyan bonyolult.

Itt minden részletesen le van írva:
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/49
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Járt már valaki úgy, hogy az alu (ETZ 125-150) vagy vas (TS 125-150) kuplungagyból letörtek a recék? Onnan ahol a tengely megy át rajta középen... Mert nekem most ez történt 500 km után és félek hogy valamit rosszul raktam össze. Sejtem, hogy anyagfáradás lehetett, de sose tudni... ETZ kuplungtengelyére raktam TS agyat, de az elvileg egyforma mindkét motornál.
Avatar
MrSummertime89
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2012.07.23. 21:51
MZ-d típusa: MZ TS 125
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MrSummertime89 »

Sziasztok!
Hazafelé menekültem az eső elől, húztam a gázt. 90-100 kmó sebességgel haladtam egy 20 km-es szakaszon. Sajnáltam a motort, de gondoltam ennyit ki kell bírnia, legalább kiég a kipufogó.
Másnap már nehezebben indult és nagyobb gázra mintha piciket belepuffogna a kipufogóba, mindenesetre nem húz annyira és kissé szaggatottan jár.

Gondoltam utógyújtása van, ráállítok. Na ez nálam csak érzésre megy, mivel előgyújtásszög mérőm nincs. Simsonnál bejött..
Letörölgettem a megszakító pogácsáit, a hézagot is utánaállítottam cigipapírnyira. Aztán akartam nagyobb előgyújtást adni, de az már ütközésig el van tolva.
Hátha alapon beállítottam jelre, de még inkább töffögött és csak lomhult.

Itt jön a kérdésem: új kondenzátor+megszakító megoldaná a dolgot, vagy amitől félek, annyira lóg már a főtengely hogy nem fogom tudni beállítani úgy sem.
A másik kérdés: biztosan a gyújtás szarakodik-e.

Ha van valakinek ötlete ne kíméljen. A szervíz topikban már kértem javaslatot vas megyei MZ szerelőre. Köszi!
Sloar
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2014.05.02. 08:19
MZ-d típusa: MZ TS 125/1 LUX

Csapágy

Hozzászólás Szerző: Sloar »

Tisztelt Márkatársak!
Beleugrottam hőn szeretett TS 125-ösöm felújításába, mivel sajnos a 6304-es gyújtás oldali főtengelycsapágyam elhalálozott. vettem egy új csapágyat, és blokkszéthúzás után tapasztaltam, hogy a csapágy a főtengelyen nem szorul meg, elforog. igaz, nem lötyög rajta, de elforog. hallottam fél füllel, hogy léteznek olyan csapágyak állítólag, amiknek ugyanebben a méretben a belső átmérőjük pár századdal-tizeddel kisebb, azaz megszorulnának rendesen a főtengelyen. Azt szeretném megtudni, hogy valaki találkozott-e már ilyen csapággyal, és ha igen, akkor kb milyen árban mozognak ezek, és melyik gyártó csinál ilyeneket.
Ha esetleg csak mendemonda az egész, akkor mit lehetne csinálni a főtengelyemmel, hogy ismét szorosan illeszkedjen rá a csapágy. gondolkoztam, hogy felpontozom a tengelyt a csapágy alatt, de nem akarok kókányolni, hamár beleugrottam a felújításba.

Válaszaitokat előre is köszönöm: Bejczi Barnabás
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

Kedves márkatársak csinálgatom a gépemet egyszerű főtengelycsapágycserének indult a mutatvány szétszerelés után derültek ki a turpiszságok :). Főtengely csapágy megforogva egyik váltóé is főtengelyen megfordult csapágy is . Sajnos elég gány munkát végzett aki előttem arra járt kínai csapágyak benne főtengelyem olyan hogy valószínű felett újítva mert egyik sonka szép érintettlen a másik fele meg látszik egy csutag rozsda volt valamikor .. Gondoltam hogy van egy másik blokkom abba átpakolom a cuccokat és mikor szedtem szét vettem észre egy apró különbséget a secunder hajtás kis lánc keréknél a blokk összefogató csavarok fejei az egyiknél sülyesztett a másiknál nem. Mit lehet erről tudni volt ezekben valami széria váltás vagy valmi eddig úgy tudtam a 250 es mind ugyanaz tz ben most meg talán mégsem ?
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Kicseréltem az O-gyűrűt. Tömítés elvileg rendben...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Avatar
zudori
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zudori »

Kázmér írta:Sziasztok!

Etz150 berugó tengelynél jön ki az olaj. Szerintetek, ha a berugó tengelyt teflonszalaggal körbe tekerem, akkor tudnám tömíteni?

Hogyan lehet megoldani, hogy ne legyen mindig alatta olaj?

Köszönöm szépen a segítséget!
Van a berúgó tengelynél belül egy o gumigyűrű. Én azt cserélném ki, de ne felejtsél el új tömítést is venni!
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Sziasztok!

Etz150 berugó tengelynél jön ki az olaj. Szerintetek, ha a berugó tengelyt teflonszalaggal körbe tekerem, akkor tudnám tömíteni?

Hogyan lehet megoldani, hogy ne legyen mindig alatta olaj?

Köszönöm szépen a segítséget!
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Ákimáki
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2014.04.28. 20:29
MZ-d típusa: etz 250
Tartózkodási hely: Csömör

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Ákimáki »

zsakfos írta:
Ákimáki írta:Sziasztok!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
Ezt megtetted?

Kép
Na! ezt nem tettem meg :D
Nagyon szépen köszönöm!!!
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Ákimáki írta:Sziasztok!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
Ezt megtetted?

Kép
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Ákimáki
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2014.04.28. 20:29
MZ-d típusa: etz 250
Tartózkodási hely: Csömör

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Ákimáki »

allllli írta:
Ákimáki írta:Sziasztok!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
Ha kiszedted az összes csavart, akkor márpedig le kellene jönnie. Egyébként a seeger gyűrűt sem kell kiszedni, csak lecsavarod a fordulatszám meghajtós anyát a főtengely végéről és annyi. Szerintem nem derékszögben próbálod levenni a deklit és a váltó tengelyben megakad. De csak bátran kocogtasd, mozgasd jobbra-balra és le fog az jönni. A berúgókart sem kell levenni hozzá, mert az egyben van a deklivel.
Köszi a gyors választ! hát lehet bennem van a probléma mégiscsak, vagy a jóemberben akitől vettem, mert lehet még egy gányolást fogok felfedezni rajta. :D mindenesetre nekiesek akkor harmadjára is :D KÖSZI!!!
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

Ákimáki írta:Sziasztok!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
Ha kiszedted az összes csavart, akkor márpedig le kellene jönnie. Egyébként a seeger gyűrűt sem kell kiszedni, csak lecsavarod a fordulatszám meghajtós anyát a főtengely végéről és annyi. Szerintem nem derékszögben próbálod levenni a deklit és a váltó tengelyben megakad. De csak bátran kocogtasd, mozgasd jobbra-balra és le fog az jönni. A berúgókart sem kell levenni hozzá, mert az egyben van a deklivel.
Ákimáki
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2014.04.28. 20:29
MZ-d típusa: etz 250
Tartózkodási hely: Csömör

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Ákimáki »

Sziasztok!
Segítsetek!!! Egy 250-es ETZ (még nem teljesen boldog) tulajdonosa vagyok újjonnan és le kell szedjem a tengelykapcsoló fedelet, hogy megnézzem mi van a berúgókarral de nem jön le a dekli pedig kiszedtem a csavarokat, a fordulatszámmérő házát és alatta eljutottam a zégergyűrű kiszedésééig. Innentől a dekli megmozdul fél centit és valamibe erősen beakad. Mit felejtettem el?
Előre is köszönöm!!
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

nagydivad írta:
Kázmér írta:Nem szoktam pontosan kimérni. Az olajszint ellenőrző csavart kicsavarom, beletöltök kb. 0,5-0,6 liter olajat, és megvárom, hogy a felesleges plusz távozzon.

Szerintem így nem lehet a motorban több, mint kellene lennie...
0,5 liter kell bele. Hát nem tudom akkor mi lehet. Esetleg a tengely nem kopott ki az O gyűrűnél? Bár ez inkább szimeringeknél szokott előfordulni. Biztosan onnan folyik? Nem valamelyik alsó csavartól?
Biztos, hogy onnan. Korábban az alsó csavaroknál is folyt, de pasztával letömítettem. A berugókarnál tiszta olaj minden, a lengővilla felé is szórja picit, plusz amikor megállak, akkor az öntvény aljára lecsorog, és onnan csöpög.

Az előző szimmering kicsit kopott volnt, de egy vadi újra cseréltem. Igazából műszaki szempontból nem olyan gáz, mert havonta 1x ránézek, és utánatöltöm. Csak így akárhava megyek mindig összeolajozom a parkoló helyet...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Kázmér írta:Nem szoktam pontosan kimérni. Az olajszint ellenőrző csavart kicsavarom, beletöltök kb. 0,5-0,6 liter olajat, és megvárom, hogy a felesleges plusz távozzon.

Szerintem így nem lehet a motorban több, mint kellene lennie...
0,5 liter kell bele. Hát nem tudom akkor mi lehet. Esetleg a tengely nem kopott ki az O gyűrűnél? Bár ez inkább szimeringeknél szokott előfordulni. Biztosan onnan folyik? Nem valamelyik alsó csavartól?
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Nem szoktam pontosan kimérni. Az olajszint ellenőrző csavart kicsavarom, beletöltök kb. 0,5-0,6 liter olajat, és megvárom, hogy a felesleges plusz távozzon.

Szerintem így nem lehet a motorban több, mint kellene lennie...
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Kázmér írta:Sziasztok!

ETZ150-es gépsárkánynál a berugókar környékén jön kifelé az olaj. Ha megállók vele pár csepp mindig marad az aszfalton.

Télen az O-gyűrűt kicseréltem a dekniben, nem tudom mit csináljak, hogy ne olajozzak össze mindent... :(

Valakinek van tapasztalata ezen a téren? Hogyan tudom megoldani ezt a problémát?

Köszönöm szépen!
Mennyi olaj van benne?
Kázmér
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2007.07.18. 13:34
MZ-d típusa: ETZ-150, CB 500
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Kázmér »

Sziasztok!

ETZ150-es gépsárkánynál a berugókar környékén jön kifelé az olaj. Ha megállók vele pár csepp mindig marad az aszfalton.

Télen az O-gyűrűt kicseréltem a dekniben, nem tudom mit csináljak, hogy ne olajozzak össze mindent... :(

Valakinek van tapasztalata ezen a téren? Hogyan tudom megoldani ezt a problémát?

Köszönöm szépen!
Az Mz egy életstílus. Aki nem próbálta ki azért, aki meg ismeri azért pattanjon egy Ndk kétkerekû volánja mögé :)
Avatar
nagydivad
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 191
Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
Tartózkodási hely: Tápiógyörgye

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nagydivad »

Kellemes 70 km/h-nál azt vettem észre, hogy üresbe rakta magát a motor. Megálltam megnézni, hogy mi van, de semelyik sebesség nem működött. A szekunder lánc nem ugrott le, a primer lánc a helyén van, a főtengely végén a lánckerék nem forgott el és a kuplung működik. Ezt tudtam ott az út szélén megállapítani, aztán elhoztak kocsival Egerbe az úticélomhoz. :D Vajon mi lehet a baja? Szét tud törni valami úgy a blokk közepében hogy minden tökéletesen működjön, csak éppen minden sebesség üres? A váltó is működik.
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

BARTUS BÉLA írta:Sziasztok olyan problémám van ,hogy a berúgó kar elég gyakran megszalad. valaki tudna segíteni mi az oka. üdv
El van kopva, vagy be van rágódva és beragadnak a körmök. Szét kell szedni, megnézni mi a baja és pótolni a megfelelő alkatrészt. :)
TS powa!
Kép
BARTUS BÉLA
babakocsis
babakocsis
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2014.04.25. 11:57
MZ-d típusa: MZ 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: BARTUS BÉLA »

Sziasztok olyan problémám van ,hogy a berúgó kar elég gyakran megszalad. valaki tudna segíteni mi az oka. üdv
Avatar
Stephanus
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 248
Csatlakozott: 2013.06.05. 12:48
MZ-d típusa: 251
Tartózkodási hely: Ócsa

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Stephanus »

telectronic írta:Olajos téma.

Leeresztettem az olajat, majd gázolajjal átpörgettem a blokkot és kicsöpögtettem belőle amit csak lehetett.
Amit leeresztettem belőle az kb. 8 dl volt.

A szervíz könyvben megadott mennyiségű vagyis 1000 cm3 olajjal feltöltöttem a blokkot és örültem.

Ma berobogtam vele nem kifejezetten kímélő üzemmódban (átlag kb. 90-100) a városba kb. 15 km-t, mire haza értem és megállok a kapu előtt, nézem mi történt ?????
Csupa olaj a blokk teteje, az alja, a váz, a lengővilla, sztender stb...
Először azt hittem valahol összetört a blokk vagy kiesett egy csavar és kifolyt az olaj, de semmi, egyszerűen az olaj betöltő gumi szellőzőjén távozott a ránézésre eléggé soknak tűnő olaj ami időközben gravitációsan elkezdett áttelepülni a betonra.

Most akkor mi nem jó ?
Az olaj, a könyv, az 1000 cm3, az 1 liter, a blokk ?
És edig ott soha nem jött az olaj? És neked oda nincs valami cső bedugva, ami elvezeti az olajat ilyen esetekben valami jó helyre? Nem megy be a kosz?
Én elvezettem azt a szellőzőt benzincsővel egészen a lengőkar végéig hátra. Így semmi nem lesz olajos, ha épp prüszkölhetnékje támad a gépsárkánynak. Bár nekem nem nagyon jött ki rajta semmi mióta jó a bal főtengely szimeringem. Pedig én nem szoktam azzal az 1decivel szórakozni. Belelódítom a flakon tartalmát , és kész.
KépKép
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

telectronic írta:Olajos téma.

Leeresztettem az olajat, majd gázolajjal átpörgettem a blokkot és kicsöpögtettem belőle amit csak lehetett.
Amit leeresztettem belőle az kb. 8 dl volt.

A szervíz könyvben megadott mennyiségű vagyis 1000 cm3 olajjal feltöltöttem a blokkot és örültem.

Ma berobogtam vele nem kifejezetten kímélő üzemmódban (átlag kb. 90-100) a városba kb. 15 km-t, mire haza értem és megállok a kapu előtt, nézem mi történt ?????
Csupa olaj a blokk teteje, az alja, a váz, a lengővilla, sztender stb...
Először azt hittem valahol összetört a blokk vagy kiesett egy csavar és kifolyt az olaj, de semmi, egyszerűen az olaj betöltő gumi szellőzőjén távozott a ránézésre eléggé soknak tűnő olaj ami időközben gravitációsan elkezdett áttelepülni a betonra.

Most akkor mi nem jó ?
Az olaj, a könyv, az 1000 cm3, az 1 liter, a blokk ?

0,9l , s kb egy fél nap mire tudsz szintet mérni. Egyik este betöltöd, másnap reggel megnézed.
behan
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 120
Csatlakozott: 2010.10.27. 18:21
MZ-d típusa: ETZ250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: behan »

telectronic írta:Olajos téma.

Leeresztettem az olajat, majd gázolajjal átpörgettem a blokkot és kicsöpögtettem belőle amit csak lehetett.
Amit leeresztettem belőle az kb. 8 dl volt.

A szervíz könyvben megadott mennyiségű vagyis 1000 cm3 olajjal feltöltöttem a blokkot és örültem.

Ma berobogtam vele nem kifejezetten kímélő üzemmódban (átlag kb. 90-100) a városba kb. 15 km-t, mire haza értem és megállok a kapu előtt, nézem mi történt ?????
Csupa olaj a blokk teteje, az alja, a váz, a lengővilla, sztender stb...
Először azt hittem valahol összetört a blokk vagy kiesett egy csavar és kifolyt az olaj, de semmi, egyszerűen az olaj betöltő gumi szellőzőjén távozott a ránézésre eléggé soknak tűnő olaj ami időközben gravitációsan elkezdett áttelepülni a betonra.

Most akkor mi nem jó ?
Az olaj, a könyv, az 1000 cm3, az 1 liter, a blokk ?
Elég abba a 0.9 l olaj ! :D
Avatar
telectronic
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
Tartózkodási hely: Budapest XXII.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: telectronic »

Olajos téma.

Leeresztettem az olajat, majd gázolajjal átpörgettem a blokkot és kicsöpögtettem belőle amit csak lehetett.
Amit leeresztettem belőle az kb. 8 dl volt.

A szervíz könyvben megadott mennyiségű vagyis 1000 cm3 olajjal feltöltöttem a blokkot és örültem.

Ma berobogtam vele nem kifejezetten kímélő üzemmódban (átlag kb. 90-100) a városba kb. 15 km-t, mire haza értem és megállok a kapu előtt, nézem mi történt ?????
Csupa olaj a blokk teteje, az alja, a váz, a lengővilla, sztender stb...
Először azt hittem valahol összetört a blokk vagy kiesett egy csavar és kifolyt az olaj, de semmi, egyszerűen az olaj betöltő gumi szellőzőjén távozott a ránézésre eléggé soknak tűnő olaj ami időközben gravitációsan elkezdett áttelepülni a betonra.

Most akkor mi nem jó ?
Az olaj, a könyv, az 1000 cm3, az 1 liter, a blokk ?
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy :)
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

allllli írta:
MrDok írta: Ebben az esetben játszál még kicsit a menesztő hézagolásával............
A kuplung aggyal felszorítottad a főtengelyre a menesztőt, és azért érzed úgy, mintha nem oldana a kuplung szerkezet.
Akkor a menesztő most az a fogaskerék és dob is egyben amibe a parafa lamellák beleakadnak ugye? Csak h tiszta legyen. Annak hogy jatszak a hezagolasaval? Alátétet véknyabbat rakjak alá?
Megoldottam. A menesztő tűgörgője alatti peremes alátét fordítva volt berakva. Az a fél mm elég volt h felszoruljon a menesztő, köszi a tanácsot!
szabados
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2012.06.14. 17:59
MZ-d típusa: MZ TS 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: szabados »

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a nem megfelelő felső tűgörgő kenés okozhat e csörgést mert azt tapasztaltam hogy össze szereléskor jól meg kentem olajjal a tűgörgőt és nem csörgött egyáltalán aztán mentem vele egy kört és megint elkezdett csörögni mert ugye bár a felső csapszeg furatnak nincs fúrva olajazó lyuk és a hajtókat oldalról meg hézagolva van így lehet hogy kevés a kenése. Ez egy mz ts 250.
Várom a véleményeteket.
Előre is köszönöm!
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

MrDok írta:
allllli írta:
ETZ 250 kuplung.
Miért nem old a kuplung?
Ebben az esetben játszál még kicsit a menesztő hézagolásával............
A kuplung aggyal felszorítottad a főtengelyre a menesztőt, és azért érzed úgy, mintha nem oldana a kuplung szerkezet.
Akkor a menesztő most az a fogaskerék és dob is egyben amibe a parafa lamellák beleakadnak ugye? Csak h tiszta legyen. Annak hogy jatszak a hezagolasaval? Alátétet véknyabbat rakjak alá?
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

sunbim írta:
Az olajterelő lemez a szimering és a csapágy között van!
Ez így féligazság csak! [-X
Egész pontosan az olajterelő lemez a zéger és a csapágy közt van!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Puklival a zéger felé, hogy ne tudjon körbeforogni. A zéger pedig az olajjárat felé van "nyitva". :wink:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 3063
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim »

allllli írta:SOS!

ETZ 250 kuplung.
...
És még valami. A kuplung oldali olajterelő lemez a szimmeringen kívül van, tehát nem a szimmering alatt van, ahogy a szerelési videóban, hanem a szimmering után lett betéve, akkor gondolom az sincs jól.
Az olajterelő lemez a szimering és a csapágy között van! Azt már nem tudom hogy puklival kifele vagy befele.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MrDok »

allllli írta:
ETZ 250 kuplung.
Miért nem old a kuplung?
Ebben az esetben játszál még kicsit a menesztő hézagolásával............
A kuplung aggyal felszorítottad a főtengelyre a menesztőt, és azért érzed úgy, mintha nem oldana a kuplung szerkezet.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

allllli írta:SOS!

ETZ 250 kuplung.

Szétszedtem az egészet a lamellákig, mert egyáltalán nem lehetett behúzni a kuplung kart.
Videó alapján összeraktam, minden alátét, minden csavar úgy van, ahogy lennie kell.
Most be tudom húzni a kuplung kart, érzem, ahogy a rugókat összenyomom és ezáltal oldanak a lamellák, viszont nem tapasztalom.
Tehát hiába húzom be a kart, semennyire nem old a kuplung! És ilyen furcsa karistoló hangja van, mikor behúzom. Sosem szereltem még 250-est kérlek segítsetek, hogy mi lehet a hiba.
Miért nem old a kuplung?
Kuplung maradt a főtengely végén, levettem róla a 6 db rugót és az összes csavart meglazítottam, ami fogja. Tehát a lamelláknak teljesen lazának kell lennie. Felkapcsoltam 5-ösbe és még így is alig tudom átfordítani a kereket, annyira tapadnak a lamellák. Gondolom így ez nem normális. Mi lehet a baj? Hogy szárazon olaj nélkül raktam össze a lamellákat?

És még valami. A kuplung oldali olajterelő lemez a szimmeringen kívül van, tehát nem a szimmering alatt van, ahogy a szerelési videóban, hanem a szimmering után lett betéve, akkor gondolom az sincs jól.
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

SOS!

ETZ 250 kuplung.

Szétszedtem az egészet a lamellákig, mert egyáltalán nem lehetett behúzni a kuplung kart.
Videó alapján összeraktam, minden alátét, minden csavar úgy van, ahogy lennie kell.
Most be tudom húzni a kuplung kart, érzem, ahogy a rugókat összenyomom és ezáltal oldanak a lamellák, viszont nem tapasztalom.
Tehát hiába húzom be a kart, semennyire nem old a kuplung! És ilyen furcsa karistoló hangja van, mikor behúzom. Sosem szereltem még 250-est kérlek segítsetek, hogy mi lehet a hiba.
Miért nem old a kuplung?
pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pempelli »

allllli írta:ETZ 250 kuplungot, ha már egyszer lepörgött, visszategyem csak simán vagy csiszoló pasztával mindenképpen csiszoljam össze az agyat és a főtengely előtte?
Csiszold össze de csak finoman,gondolom hornyokat mart bele.felmelegíted de előtte féktisztítóval le zsírtalanítod majd felhúzod.
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

ETZ 250 kuplungot, ha már egyszer lepörgött, visszategyem csak simán vagy csiszoló pasztával mindenképpen csiszoljam össze az agyat és a főtengely előtte?
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

allllli írta:Leírná valaki részletesen, hogy mire kell figyelni ETZ 250 kuplung összerakáskor. Valamiért nem emel ki egyáltalán. Lamellák nem lettek cserélve benne, viszont a kiemelő kar (nem tudom a pontos nevét) igen. Lehet csak azt tették bele sz*rul vissza, de én szétszedem teljesen és összerakom jól. Szerelési videóban ugyan mindent látni, de én mégis kíváncsi lennék, hogy minek hány mm-nek kell lenni, vagy h mire figyeljek oda nagyon stb.

Vagy esetleg, ha valakinek van scannelve etz 250 szerelési kézikönyv, azt is megköszönném. Én csak ilyen lefényképezettet találtam, de azon nem lehet elolvasni a szöveget.
Küldtem privit.
Szerintem a szerelési videónál jobb és részletesebb leirás nemigen van.
Már persze ha ugyanarról a szerelési videóról beszélünk :D
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

Leírná valaki részletesen, hogy mire kell figyelni ETZ 250 kuplung összerakáskor. Valamiért nem emel ki egyáltalán. Lamellák nem lettek cserélve benne, viszont a kiemelő kar (nem tudom a pontos nevét) igen. Lehet csak azt tették bele sz*rul vissza, de én szétszedem teljesen és összerakom jól. Szerelési videóban ugyan mindent látni, de én mégis kíváncsi lennék, hogy minek hány mm-nek kell lenni, vagy h mire figyeljek oda nagyon stb.

Vagy esetleg, ha valakinek van scannelve etz 250 szerelési kézikönyv, azt is megköszönném. Én csak ilyen lefényképezettet találtam, de azon nem lehet elolvasni a szöveget.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3884
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Toronto írta:Sziasztok, :)
Először is köszönöm a segítséget a gyűrűvel kapcsolatos kérdésemhez, lengyel kerül majd bele, Almot.

Másodszor, a felhők nem fogynak, csak gyűlnek. Fura dolgot tapasztaltam: összeraktam a blokkot, és mivel a kuplungnál az a bizonyos hézag 0,5 mm alá csökkent ezért a kuplunglamellákat (csak a belső fogazásúakat) újakra cseréltem. Összeraktam szépen, ahogy a könyvben van írva, de az összerakás után észrevettem, hogy az ellenőrző hézag megnőtt legalább 4 mm-re, ráadásul a kuplungszerkezet olyan közel került a primer fogaskerékhez, hogy a 0,4-es hézagolólemezt tudtam csak betenni a kettő közé. Próbálva még nem volt, de nem is merem így kipróbálni. Valamit rosszul raktam össze vagy mitől lett ilyen? Melyek a rendes méretek új lamellák beszerelése után?

Köszi a segítségeket, remélem egyszer elkészül! :D
Szép napot!
Üdv!

Az utángyártott lamellák túl vastagok, (általában 3,3mm, gyári 3mm) ezért le kell őket síkolni. Üveglap+~360-as papír+olaj, és némi kézügyesség kell hozzá. :wink:
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
allllli
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 501
Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
MZ-d típusa: Honda CB 400 N
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: allllli »

LaloX írta:Sziasztok!
Hogyan tudom leszedni ETZ-ről a gyújtás forgórészt?
Előre is köszi!
Ha jól gondolom, akkor fogsz egy hosszabb (kb. 7 cm hosszú) mezei 10-es csavart és szépen betekered a megszakító bütyök levétele után a forgórész végébe. Ez lehúzza a főtengely végéről a forgórészt.
Avatar
LaloX
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: LaloX »

Sziasztok!
Hogyan tudom leszedni ETZ-ről a gyújtás forgórészt?
Előre is köszi!
Kép
Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm »

bambi írta:
Cerebellumm írta:Sziasztok!

Nem volt még MZ motorom, ezért hozzátok fordulok. Vettem egy TS 150 motort. Az alapjáratot hogyan kell beállitani? Csak egy állitó csavar van a karburátoron, de azzal nem tudok állitani. Köszi a segitséget!
bowden feszességével.

Köszi szépen a segitséget. Beállitottam igy az alapjáratot.
SRicsi
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 28
Csatlakozott: 2014.04.07. 19:13
MZ-d típusa: MZ ETZ 125

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: SRicsi »

Kell nekem egy súber rugó (ETZ 124 22N2-1) Erről az oldalról rendelem az alkatrészeket melyiket vegyem bele http://www.bercsekft.hu/motorosbolt/index.php?id=411 ETZ 250 vagy az MZ TS 125/150 ? Valaki nemtudja milyen csavarok kellenek a blokkba? hiányzik pár :S
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára SRicsi 2014.04.16. 17:39-kor.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

Cerebellumm írta:Sziasztok!

Nem volt még MZ motorom, ezért hozzátok fordulok. Vettem egy TS 150 motort. Az alapjáratot hogyan kell beállitani? Csak egy állitó csavar van a karburátoron, de azzal nem tudok állitani. Köszi a segitséget!
bowden feszességével.
Cerebellumm
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2013.09.07. 20:09
MZ-d típusa: ETZ 250, TS 250
Tartózkodási hely: Enying

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Cerebellumm »

Sziasztok!

Nem volt még MZ motorom, ezért hozzátok fordulok. Vettem egy TS 150 motort. Az alapjáratot hogyan kell beállitani? Csak egy állitó csavar van a karburátoron, de azzal nem tudok állitani. Köszi a segitséget!
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Nekem csak a hidegebb időben van (embertelen rosszul vált a gépezet) ezért szeretnék valami arany középutat találni.
Avatar
kobraCode
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 537
Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: kobraCode »

hell írta:Váltóba milyen 10W 40 ami úgymond befutó lehet milyen márkájú?

Nálam eddig ez vált be a legjobban:

http://www.totalolaj.hu/elf-moto-4-hp-eco.html
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 45 vendég