Blokk

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

Hoppácska, mi landolt az asztalomon! :)
Kép Kép Kép
Szeretem a Made in Japan cuccokat... (Lassan több japó cucc lesz a motorban, mint DDR. :D)

6600 + a dugó 6800 + gyűrűk kb 1000. Cakkpakk 14400. És már csak fúrni kell. :)
TS powa!
Kép
Larionov
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2014.01.13. 00:17

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Larionov »

hell írta:Szerintem meg majd ahol fúrják megmondják milyen méretű dugó kell és majd hozzá illesztik a hengert! Ha már ilyennel foglalkoznak csak tudják tán! :D
Hát ez az, hogy nem szeretném furatni. Elvileg nem sokat futott a motor a fúrás óta. Válla nincs, hordósnak sem hordós. Valószínűleg vagy a gyűrűk törtek szét benne, vagy a tűgörgő, mert a hengerfejben látszik, hogy valami csapkodott. Szerintem akkor lett megfúrva, lehet közvetlenül eladás előtt, és belelökték ezt a legolcsóbb dugattyút, még az is lehet hogy használtan, ezt már nehéz kideríteni. A szervízkönyv szerint 2-3 ezer km-ig lehet cserélni a dugattyút fúrás nélkül. Ezért próbálom tüzetesen átvizsgálni a hengert, mert csak a dugattyút szeretném kicserélni benne fúrás nélkül, de lehet elviszem egy gépműhelybe, nézzék át ők.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Szerintem meg majd ahol fúrják megmondják milyen méretű dugó kell és majd hozzá illesztik a hengert! Ha már ilyennel foglalkoznak csak tudják tán! :D
Larionov
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2014.01.13. 00:17

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Larionov »

Megint a tapasztaltabbak tanácsát szeretném kérni.

Amint már írtam, én is ALMOT dugattyút szeretnék venni, igaz azt írtam megrendeltem, de még csak kosárban van.
A motoralkatresz24-et felhívtam telefonon, ami névlegesen 70-es hengerhez van, az 69,98-as dugattyú. Én a motorból 69,96-os dugattyút vettem ki. A mester tanácsait követve elkezdtem vizsgálgatni a hengert meg a dugattyút, aztán kiderült, hogy az öregemnek van micrometere, meg furatmérő intója. Rengetegszer átméricskéltem a hengert, mivel nem vagyok szakember és a műszer sem mai. Tüzetesen átméricskélem a palástrészen, fent a gyűrűknél is, én 70,01-70,015 mm értékeket mértem mindenütt.
A kérdésem az lenne, hogy a kiszedett 69,96-os helyett beszerelhetek 69,98-ast? Nem lesz túl szoros? Ha finoman bejáratom össze tudom koptatni vagy biztos meg fog szorulni. Nektem mi a véleményetek?

Kép
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Na azt azért tegyük hozzá, hogy a prox nem épp akkora mint amekkora kellene! És szerintem a végére az összeg azért több lesz az! :D
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

zudori írta:
hell írta:Mindennek együtt 11 rugó volt?

Igen, kb. annyi. Gondold át, kompletten jött, és ez tényleg jó dugó, többet fog bírni- reményeim szerint-.
Hát tulajdonképpen ugyanott tartunk árban, csak nekem Prox cuccok lesznek a dugónál...
Gyűrűt ki milyet ajánl? Futárban csak 1 féle van, bár az lehet jó is.
TS powa!
Kép
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Az majd viselve válik mennyire jó! :) Akkor van a baj ha átvágják a parasztot és nem azt küldik hát igen akkor van baj... :)
Avatar
zudori
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zudori »

hell írta:Mindennek együtt 11 rugó volt?

Igen, kb. annyi. Gondold át, kompletten jött, és ez tényleg jó dugó, többet fog bírni- reményeim szerint-.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Mindennek együtt 11 rugó volt?
Avatar
zudori
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zudori »

Pedig ma jöttek meg, olyan amilyennek lennie kell!
Szép szürke, mint a képen.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Ügyes megoldás! Látom meg lehet bízni az e-bay-n. :D Én nem merek annyira.
Avatar
zudori
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Veszprém

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: zudori »

Larionov írta:
hell írta:Azt is leírta a mester, hogy érdemesebb nem is olyan régen!!! Például boltban, autós boltban keresni kell egy ilyen méretű autójét és kész! Vagy ahol a dugatyút rendelted kérni bele egyet gondolom ehhez a dugóhoz csak csinál a lengyel csapot is és gyűrűt is...
Ez a vicces, hogy nincs lengyel csapszeg hozzá. Legalábbis a kereső nem hozza csak magyart meg indiait: http://www.motoralkatresz24.hu/keres%C3%A9s


Én az ebay-ról szerveztem a dugattyúkat, vele adták a csapszeget, gyűrűket és a szorító segert.
http://www.ebay.com/itm/Kolben-68-96-mm ... c2b7bc0c8-
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Akkor is leírtam van másik variáció nagy baj nincs... :)
Larionov
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2014.01.13. 00:17

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Larionov »

hell írta:Azt is leírta a mester, hogy érdemesebb nem is olyan régen!!! Például boltban, autós boltban keresni kell egy ilyen méretű autójét és kész! Vagy ahol a dugatyút rendelted kérni bele egyet gondolom ehhez a dugóhoz csak csinál a lengyel csapot is és gyűrűt is...
Ez a vicces, hogy nincs lengyel csapszeg hozzá. Legalábbis a kereső nem hozza csak magyart meg indiait: http://www.motoralkatresz24.hu/keres%C3%A9s
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Azt is leírta a mester, hogy érdemesebb nem is olyan régen!!! Például boltban, autós boltban keresni kell egy ilyen méretű autójét és kész! Vagy ahol a dugatyút rendelted kérni bele egyet gondolom ehhez a dugóhoz csak csinál a lengyel csapot is és gyűrűt is...
Larionov
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2014.01.13. 00:17

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Larionov »

hell írta:Tapasztalatok az ALMOT-ról nafene olyan sok azért nincs, sőt! Meg a prox vált be hát ez sem egyértelmű mert vannak akik azt mondják az INA is ugyan olyan jó és még olcsóbb is talán! Abban a méretben mostanában nem vett senki csak kicsivel kisebbet ahogy le is van írva 18x59mm.
És akkor azt ilyen hézagolókkal rakjátok be? Az mennyire megbízható megoldás? És esetleg ha nem Prox, akkor hol lehet venni hasonlóan jó minőségű csapszeget 18x60-as méretben?
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Tapasztalatok az ALMOT-ról nafene olyan sok azért nincs, sőt! Meg a prox vált be hát ez sem egyértelmű mert vannak akik azt mondják az INA is ugyan olyan jó és még olcsóbb is talán! Abban a méretben mostanában nem vett senki csak kicsivel kisebbet ahogy le is van írva 18x59mm.
Larionov
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2014.01.13. 00:17

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Larionov »

MrDok írta:ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, mintha írtam volna valamikor neked, hogy ne bonyolítsd az életedet az extra csapágyigényeiddel! 8)
Egyébként, ha én csapágyboltos lennék, simán csinálnék egy listát a gyakoribb járgányok csapágyadataiból, és mikor beesik a kuncsaft, elétolnám a készletet........... olyant ami kell bele.
Igen írtad, meg írtátok, hogy ne bonyolítsam az életem a csapágykérdéssel. Jól van mondom, akkor legyen C3-as, meg akkor jöhet a műanyagkosaras mindenhova, hamár a nagy könyv is azt írja, meg a boltban is azt kérdezték első körben, hogy "műanyagkosarasban nem jó?". Erre kiderül, hogy abból sincs minden méret. De már megoldódott a csapágykérdés, a főtengelyhez zweirad-schuberttől egy kis csomagban többek között úton van 2 C4-es poliamid kosaras, a váltóba meg C3-as műanyagkosarasokat kapott. Ez pipa.
Kérdés:
Én is megrendeltem az ALMOT dugattyút, ahogy tapasztalataitokat elolvastam, még a csapszeg meg tűgörgő van hátra. Ahogy olvasom hosszú távon a Prox minősége vált be. A felső tűgörgővel nem is lesz gond, de 18x60-as Prox csapszeget ti honnan tudtatok venni?
Avatar
sunbim
operatőr
operatőr
Hozzászólások: 3063
Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
Tartózkodási hely: Dunavarsány

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: sunbim »

Larinov: "...mert már 20 évet öregedtem a nyavalyás csapágyak miatt.... ,,

Asszem erre mondják , hogy ha az embernek nincs baja akkor csinál! :D

Véleményem szerint egy tengelyen ha egyforma a csapágy illesztés az elég.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

MrDok írta: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, mintha írtam volna valamikor neked, hogy ne bonyolítsd az életedet az extra csapágyigényeiddel! 8)
Egyébként, ha én csapágyboltos lennék, simán csinálnék egy listát a gyakoribb járgányok csapágyadataiból, és mikor beesik a kuncsaft, elétolnám a készletet........... olyant ami kell bele.
Kinek mi a gyakori :)) Én jártam hasonlóan simson felújítás papírkámra felírtam milyen csapágy simering miből mennyi . Ránézett a papírra a srác simson lesz felújítva látom :))) Mondom igen :).
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2325
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: MrDok »

Larionov írta:Sziasztok!
Hát ennyi a kis történetem, jelenleg úgy áll, hogy a váltómban a hajtott tengelyen a kuplung oldalon C3-as lesz, a kihajtásnál meg C4-es csapágy, de szerintem így is marad, mert már 20 évet öregedtem a nyavalyás csapágyak miatt.... De lehet inkább nem is rakok bele csapágyat, hanem mindenhova bronzperselyt rakok... :mrgreen:
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, mintha írtam volna valamikor neked, hogy ne bonyolítsd az életedet az extra csapágyigényeiddel! 8)
Egyébként, ha én csapágyboltos lennék, simán csinálnék egy listát a gyakoribb járgányok csapágyadataiból, és mikor beesik a kuncsaft, elétolnám a készletet........... olyant ami kell bele.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Gratulálok teljesen hibát leírás minden rendben van! :twisted: :D A fene kinlódott volna ennyit, felesleges! :D
Larionov
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2014.01.13. 00:17

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Larionov »

Sziasztok!
Gondoltam elmesélem a kálváriámat a csapágyakkal kapcsolatban, bár sosem gondoltam volna, hogy a csapágykérdésbe fogok beleőszülni.
Már régebben meséltem, hogy szépen laikusként leírtam a listát a "NAGYkönyvből" és becammogtam a csapágyszaküzletben. Annyit utánaolvastam, hogy a váltócsapágyaknál a J jelölés, elvileg szegecselt acélkosarat jelent. Sálálálá, becammogtam, hát C4-ben nincs, csak az egyik méret. "Jól van, add ide", aztán a kocsiban látom, hogy az is műanyagkosaras. "Mééé az nem jó". Na körbejártam Nyíregyházát, a C4-et felejtsem el, itthon elolvasgattam a fórumot, megkérdeztelek titeket, ok, értem jó a C3, de akkor legyen mind műanyagkosaras, ahogy a szervízkönyv írja, meg ti is írtátok, hogy a gyári blokkokat szerelték azzal is meg ezzel is.
Sálálálá, megint becammogok a boltba. Ok elég a C3, meg jöhet a műanyagkosár. Pakolja ki a fiatal titán a pultra, "ebbőőő kettő kell" igen azért van elé írva, hogy 2db, pakolja, aztán "a többibőőő me csak egy", igen azért nincs elé írva, hogy 2db. Na ahogy pakolja, látom az egyik koyo csapágy dobozán nincs FG jelölés. Kérdezem, hogy ez műanyagkosaras? "Mééé mind az legyen" igen azért írtam oda szépen magyarul, hogy koyo műanyagkosaras, azért írtam oda minden csapágyméret mögé az FG jelölést, és azért mondtam is. Na megvan szépen, beülök a kocsiba, látom, hogy egy másikon sincs FG, kibontom, kipattintom a porvédőt, fém... Na akkor vissza, ez sem műanyag, "mééé há rajta van a G jelölés", akkor a főnöke halkan súgja neki, hogy inkább maradjon csendben meg FG a műanyag. Innentől a főnöke kezébe veszi az irányítást, nem lesz műanyagkosárral, "FÉM NEM JÓ?" Váááá nem, mert ha a motorban az összes csapágy műanyag, akkor legyen ez is, a múltkor meg ez volt a bajotok. "Hmmm, ebben a méretben nem lesz műanyagkosárral, csak C4-esben" Hát megőrülök!!! Mindegy, add ide.
Azért még körbetelefonáltam Nyíregyházát, műanyagkosárral ez a C3-as méret ritkább mint a C4-es.
Hazajövök, kimegyek a műhelybe, valami nem stimmel, 6204-esből van 2db nem 6203-ból, hogy történhetett ez?
Amikor kiírtam a csapágyméreteket, nem mentem ki a műhelybe a motorhoz, hanem a szervizkönyből írtam ki őket. Miért el van írva a szervízkönyv? IGEN!!! A 34.oldalon a váltócsapágyak felsorolásánál még 2db 6204-as csapágyat ír, a 32.oldalon meg 2db 6203-ast. Sőt ami van egy ábra a váltóról, azon meg 2db 6203 és 2db 6204-es szerepel, 6304-ről szó nincs. Eredeti német szervizkönyv, ott is el van baszva, sőt még a javított változatban is. Na mostmár ezt is tudjuk... Reggel vissza a boltba, csere, közben a jó öreg melós 120-as Skodába bezártam a kulcsot. Semmi gond, régen egy darabb dróttal, 1 perc 34mp alatt kinyitottam. Most nem megy az istennek sem. Telefon öcsémnek,ülj be a családiba, hozd utánam a pótkulcsot, megjön ok. Valahova máshova akaszthattam be a drótkampót, mert mostmár a jobb oldali ajtót nem lehet a belső kilincsel nyitni, vááááá majd szedhetem szét....

Hát ennyi a kis történetem, jelenleg úgy áll, hogy a váltómban a hajtott tengelyen a kuplung oldalon C3-as lesz, a kihajtásnál meg C4-es csapágy, de szerintem így is marad, mert már 20 évet öregedtem a nyavalyás csapágyak miatt.... De lehet inkább nem is rakok bele csapágyat, hanem mindenhova bronzperselyt rakok... :mrgreen:
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Nafene így is tökéletes lesz a prox bele. :D Ezt nem is gondoltam volna akkor nekem is olyat kell vennem nyilván. Csak jobb lesz mint az utángyártot. Vagy ki tudja!? :twisted: :D
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

bambi írta:
tiger1342 írta:Urak! Új kérdés: dugattyú csapszeget nem találtam pontosan 60 mm széleset, ezért 59 mm-est rendeltem. Ezt ugye mindkét oldalon hézagolni kellene 0.5 mm-es alátétekkel. Azon filózom, elegendő-e 18 mm-es átmérőjű acél alátétet vennem oda, vagy inkább vágjak le utángyártott csapszegből (ilyenem van is otthon) és köszörüljem le méretre? Azt gondolom nincs ott akkora hőterhelés, ha a normál drótzéger kibírja, akkor az alátétnek sem lesz baja... Vélemény?
Ki fog kavitálni inkább ne tegyél semmit bele.
Köszönöm Maestro, így a legegyszerűbb nekem. :)
TS powa!
Kép
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: bambi »

tiger1342 írta:Urak! Új kérdés: dugattyú csapszeget nem találtam pontosan 60 mm széleset, ezért 59 mm-est rendeltem. Ezt ugye mindkét oldalon hézagolni kellene 0.5 mm-es alátétekkel. Azon filózom, elegendő-e 18 mm-es átmérőjű acél alátétet vennem oda, vagy inkább vágjak le utángyártott csapszegből (ilyenem van is otthon) és köszörüljem le méretre? Azt gondolom nincs ott akkora hőterhelés, ha a normál drótzéger kibírja, akkor az alátétnek sem lesz baja... Vélemény?
Ki fog kavitálni inkább ne tegyél semmit bele.
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

Urak! Új kérdés: dugattyú csapszeget nem találtam pontosan 60 mm széleset, ezért 59 mm-est rendeltem. Ezt ugye mindkét oldalon hézagolni kellene 0.5 mm-es alátétekkel. Azon filózom, elegendő-e 18 mm-es átmérőjű acél alátétet vennem oda, vagy inkább vágjak le utángyártott csapszegből (ilyenem van is otthon) és köszörüljem le méretre? Azt gondolom nincs ott akkora hőterhelés, ha a normál drótzéger kibírja, akkor az alátétnek sem lesz baja... Vélemény?
TS powa!
Kép
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

pempelli írta:Hátha valakit érdekel:http://aprod.hu/hirdetes/etz-es-mz-250- ... 113254c537
Höhh, erre csak annyit tolnék, mint a Lottós reklámban: MENNYIIII????? :shock:
TS powa!
Kép
pempelli
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 942
Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: pempelli »

Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

falatka írta:A gyartot kerestem fel http://www.almot.com.pl
Azt az infot kaptam hogy az o dugattyúikat kobimot.de forgalmazza.
Csak ennyi (es bocs ha valakit nagyon megbantottam ...)
Semm gond, peace. De én is a gyártótól tudom, hogy kinél lehet Magyarhonban ilyen cuccot kapni. A többit már látod lentebb...
TS powa!
Kép
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Nem tudni miről beszélsz(megbántás)! A pontos kérdésedre a pontos válasz lentebb volt egy picit csak ennyi! Természetesen a világon semmi baj nincs és nem haragudott meg senki... (A régi jó szellem ha még itt lenne na az letépte volna a fejed az tuti! :twisted: :D)
Avatar
falatka
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2012.05.04. 10:04
MZ-d típusa: MZ ETZ 251

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: falatka »

A gyartot kerestem fel http://www.almot.com.pl
Azt az infot kaptam hogy az o dugattyúikat kobimot.de forgalmazza.
Csak ennyi (es bocs ha valakit nagyon megbantottam ...)
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

hell írta:Lustaság fél egészség! Pedig ez nem lett volna megerőltető nem 100 oldalról volt szó! Na mindegy...
Egyetértünk...

:)
TS powa!
Kép
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Lustaság fél egészség! Pedig ez nem lett volna megerőltető nem 100 oldalról volt szó! Na mindegy...
Avatar
falatka
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2012.05.04. 10:04
MZ-d típusa: MZ ETZ 251

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: falatka »


koszi az infot 8)
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

TS powa!
Kép
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Nemsokkal lentebb irta hol rendelte, mikor kérdeztem tőle!!!
Avatar
falatka
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2012.05.04. 10:04
MZ-d típusa: MZ ETZ 251

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: falatka »

tiger1342 írta:Megkérdeztem még, mi a különbség a 2 dugattyú közt, amit árulnak:
Kép

A válasz:
Dear Sir,
-OWAL- it is an abbreviation from 'ovalised'. Each piston should be ovalised, i.e. not round. It can be measured only with the use of very precise measuring tools. It is not visible with a bare eye.
-NIEM- means that it is made from AK20 alloy according to German technology (original production line, used for manufacturing of pistons in the brand-new engines).
- 60516 made of AK20 alloy
- 11038 made of AK12 alloy

I hope, I could help a little.

Best regards
K. Priebe

Krzysztof Priebe
Kierownik działu HD1

http://www.almot.com.pl
http://www.skuteryferro.pl
http://www.electrabicycles.pl
tel. 52 351 77 79
fax. 52 351 77 66

Tehát a németnek jelzett dugó nem a származási hely, hanem a technológia miatt kerül a leírásokba.
Mindenesetre ilyen 3 pálcikás nyilacskásat keressetek, az az AK20-as, ami nekünk kell! :)

Itt renndelted?: http://www.kobimot.de/Zylinder-Zylinderdeckel_1
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Tehát akkor eldölt a nagy kérdés! Teljesen rendben van! Köszönöm a köz nevében! :twisted: :D
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

Megkérdeztem még, mi a különbség a 2 dugattyú közt, amit árulnak:
Kép

A válasz:
Dear Sir,
-OWAL- it is an abbreviation from 'ovalised'. Each piston should be ovalised, i.e. not round. It can be measured only with the use of very precise measuring tools. It is not visible with a bare eye.
-NIEM- means that it is made from AK20 alloy according to German technology (original production line, used for manufacturing of pistons in the brand-new engines).
- 60516 made of AK20 alloy
- 11038 made of AK12 alloy

I hope, I could help a little.

Best regards
K. Priebe

Krzysztof Priebe
Kierownik działu HD1

www.almot.com.pl
www.skuteryferro.pl
www.electrabicycles.pl
tel. 52 351 77 79
fax. 52 351 77 66

Tehát a németnek jelzett dugó nem a származási hely, hanem a technológia miatt kerül a leírásokba.
Mindenesetre ilyen 3 pálcikás nyilacskásat keressetek, az az AK20-as, ami nekünk kell! :)
TS powa!
Kép
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

hell írta: Ok tiszta sík ideg vagyok mit mondanak. :twisted: :D
Megjött a válasz az e-mailre:
I bought a piston, but the sign on the top is different, than the picture on your website.
KépKép
Is this piston ALMOT produkt?

Answer:
It seems that both if them are our products.
The one on the left is made of AK20 alloy and therefore, it is marked differently from the right one (made of AK12 alloy)

Tehát amit vettem, az Almot és AK20 anyagból van. Jó kérdés, hogy melyik a jobb, az AK12 vagy a 20... :)) De gyanítom a gyári jelölés is azért volt K20, mert ebből az anyagból van...
TS powa!
Kép
Lóri
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 184
Csatlakozott: 2009.08.02. 19:32
MZ-d típusa: MZ ES 125/1 ; MZ 250

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Lóri »

Köszi dkari!
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Avatar
Dreamer
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Dreamer »

hell írta:Majd a gyártó megmondja a frankót a képeknek nem hiszünk. :D
Jogos!
(Lengyel MZ-s fórumon azt írták, hogy a webshopon szívatják az embereket, hogy ez Német, valójában Almot)
Dreamer
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Majd a gyártó megmondja a frankót a képeknek nem hiszünk. :D
Avatar
Dreamer
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 381
Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: Dreamer »

tiger1342 írta:
hell írta:Hoppá hoppá! Ez például egy remek ötlet ha a tiedről készült fotókat elküldöt. Egyszerű és nagyszerű megoldás. :) Remélem válaszolnak is...
Legutóbb elég gyorsan válaszoltak, nem lesz ezzel gond szerintem...
Idegeljetek még benneteket?
Egy Lengyel webshop ezt pl németnek írja.

Nézzétek csak meg a képet!
Dreamer
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

tiger1342 írta:
hell írta:Hoppá hoppá! Ez például egy remek ötlet ha a tiedről készült fotókat elküldöt. Egyszerű és nagyszerű megoldás. :) Remélem válaszolnak is...
Legutóbb elég gyorsan válaszoltak, nem lesz ezzel gond szerintem...
Ok tiszta sík ideg vagyok mit mondanak. :twisted: :D
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

hell írta:Hoppá hoppá! Ez például egy remek ötlet ha a tiedről készült fotókat elküldöt. Egyszerű és nagyszerű megoldás. :) Remélem válaszolnak is...
Legutóbb elég gyorsan válaszoltak, nem lesz ezzel gond szerintem...
TS powa!
Kép
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

K.Imi írta: Kép
Igen, ilyen nyilacska van az egyémen is...
TS powa!
Kép
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: hell »

Hoppá hoppá! Ez például egy remek ötlet ha a tiedről készült fotókat elküldöt. Egyszerű és nagyszerű megoldás. :) Remélem válaszolnak is...
Avatar
tiger1342
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 453
Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
MZ-d típusa: MZ TS250/1
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
Kapcsolat:

Re: Blokk

Hozzászólás Szerző: tiger1342 »

Dreamer írta: Nem tudom, kép alapján nem azonos az ALMOT saját honlapján lévővel:
Kép
Persze új fejlesztés még lehet!
Gyűrű és dugó ügyben nem próbáltátok még Szegeden Sajtos urat?
Valóban, inkább erre hasonlít:
http://sklep.almot.eu/czesci_motorowero ... 70_00.html
Kép
Ez a fura nyilacskás jelölés árulkodó. Lehet elküldöm a gyárnak a képet, hogy az Ő termékük-e...
TS powa!
Kép
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég